Eisen?
- Looks Great
- Sounds Great
- Firmware upgradable
- Veel codec's
- Lange speelduur
- Handig te gebruiken
- Klein en licht
- Leuke extra's
- Niet te duur
- RAM baby.. RAM
Tja, als je dacht dat de MPIO DMK (250€ voor 128MB) het ging maken...

of misschien de bizar kleine MUVO van 149€ voor 64MB...

Dan heb je deze nog niet ontmoet

iRiver, bekend van hoge kwaliteits MP3-cd-spelers iMP100,150,250,350 waarvan vooral de laatste (SlimX) erg bijzonder was komt nu met een extreem kleine geheugenspeler. Ik ben bezitter van de napa380 (GoT lezertje he
) en vind dit ding wel zo bloedgeil dat ik denk dat ik een vervanger heb gevonden...
Pre-order bij mp3spelers.nl kost 200€, helaas heb ik dat geld nu niet
straks wordt hij 230€ en zou bij andere winkels ook wel zoiets worden.
Maar ja, je mag ook iets verwachten van een mp3 speler met 10mW output links en idem rechts (tegenover gebruikelijke 7mW), 90dB s/n ratio, FM tuner, standaard MX300 oordopjes, een leuk uiterlijk, 128MB ingebouwd flash geheugen en 20uur batterijtijd op 1 AA batterij.
Daarbij komt nog eens dat t ding (zonder batterij) 32 gram weegt en 31 x 28.5 x 82 mm groot is.
Hmmz, ik verheug me. Probeer hier info up-to-date te houden
- Looks Great
- Sounds Great
- Firmware upgradable
- Veel codec's
- Lange speelduur
- Handig te gebruiken
- Klein en licht
- Leuke extra's
- Niet te duur
- RAM baby.. RAM
Tja, als je dacht dat de MPIO DMK (250€ voor 128MB) het ging maken...

of misschien de bizar kleine MUVO van 149€ voor 64MB...
Dan heb je deze nog niet ontmoet

iRiver, bekend van hoge kwaliteits MP3-cd-spelers iMP100,150,250,350 waarvan vooral de laatste (SlimX) erg bijzonder was komt nu met een extreem kleine geheugenspeler. Ik ben bezitter van de napa380 (GoT lezertje he
Pre-order bij mp3spelers.nl kost 200€, helaas heb ik dat geld nu niet
Maar ja, je mag ook iets verwachten van een mp3 speler met 10mW output links en idem rechts (tegenover gebruikelijke 7mW), 90dB s/n ratio, FM tuner, standaard MX300 oordopjes, een leuk uiterlijk, 128MB ingebouwd flash geheugen en 20uur batterijtijd op 1 AA batterij.
Daarbij komt nog eens dat t ding (zonder batterij) 32 gram weegt en 31 x 28.5 x 82 mm groot is.
Hmmz, ik verheug me. Probeer hier info up-to-date te houden
[ Voor 0% gewijzigd door Makkelijk op 27-09-2002 18:57 . Reden: verkleinen plaatjess ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa