[MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.449 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:27

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb die Philpstoeters hier liggen en nog maar ff getest, en de baSS valt inderdaad helemaal weg als je die gaatjes aan de buitenkant afdicht. Bij Sony's is dat niet het geval, daar zaten de gaatjes er voor de show.

BaSS hebben ze zeker, maar verder klinken ze alsof je met watjes in je oren loopt (erg dof, alsof je door een dichte deur naar de herrie uit de kamer van je zusje luistert zeg maar... :) ). ZO voelen ze ook aan, want die bastoeters moet je wel ff in je gehoorgang proppen.
Avoid... de bijgesloten koptelefoon van een Sony md speler is stukken beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Aidix op 23-11-2002 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 18:08:
damn ik gebruikte eigenlijk nooit radio maar nu heb ik effe zitten zoeke op : http://www.nozema.nl/radiotv/RadioTVIndex2.html en er is echt geen goede zender bij mij in de buurd :( Radio 538:Niet Sky Radio:niet Yorin FM:niet
Alleen noodzeefm en wat praatzenders :( en omroep brabant
Aangezien ik bij jou in de buurt woon: Is 8FM niks (95.5)? Hier heeft ie een erg goede ontvangst en de muziek is ook meestal wel ok! :) Jammer dat XFM hier alleen via de kabel is trouwens, want die hebben goeie muziek (dance/trance) en iig geen gepraat :))
Aidix schreef op 23 November 2002 @ 18:33:
[...]
BaSS hebben ze zeker, maar verder klinken ze alsof je met watjes in je oren loopt (erg dof, alsof je door een dichte deur naar de herrie uit de kamer van je zusje luistert zeg maar... :) ). ZO voelen ze ook aan, want die bastoeters moet je wel ff in je gehoorgang proppen.
Avoid... de bijgesloten koptelefoon van een Sony md speler is stukken beter.
Klinken ze bij jou als watjes in je oren? Hier doen ook de hoge tonen het heel goed hoor! Wat ik misschien wel heb is dat ik op die philips wel sony oorproppen heb zitten van een kapotte sony... die zitten iets fijner dan die van philips, maar het geluid is zeker niet dof of tot 8000hz o.i.d. hoor! :)

[ Voor 37% gewijzigd door FiRePaTH op 24-11-2002 01:30 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Dan zou ik toch maar eens een set goede doppen kopen en ze daarme vergelijken.
ALs ik een soort plastic muilkorf voor een speaker hang en via 7 kleine pisgaatjes het geluid eruit laat lekken, denk je niet dat dat enige invloed zal hebben op de resulterende geluidskwaliteit?
Afgezien van dat het 'common sense' is dat hoge tonen zich niet graag door een plastic toeter met 7 gaatjes laten sturen, is het in direct vergelijk voor mijn oren uitermate duidelijk.
Ik denk dat anderen die deze doppen hebben mij hierin gelijk zullen geven.

Ik heb zowel de SOny als de Philips doppen, en bij alle2 is het resultaat hetzelfde.

Trek die toeters er eens af en probeer ze dan nog eens, klinkt toch heel anders vind je niet? Alleen die bas... ja het is maar waar je voor gaat. Ik zit nu ook met toeters te luisteren op mijn werk, ssst ;)

Er zit trouwens een 'treble' functie op mijn philips mp3 speler... die zit er om de wegvallende hoge tonen van die toeters te compenseren.

[ Voor 25% gewijzigd door Aidix op 24-11-2002 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:18
De nieuwe firmware voor de IFP-180T valt hier te downloaden:

http://www.iriveramerica.com/iFP-180T_support.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 17:21:
Ik ben ook op zoek naar een goede in-earphone.
-Hij moet in ieder geval een beetje goed bas kunnen weergeven, dus geen krakerige bas.
-Het geluid moet natuurlijk goed en helder zijn.
-Hij moet volumeregeling hebben.
-De prijs mag niet veel hoger dan €15,- zijn.

Heeft iemand ervaring met die Philips oordoppen met van die uitsteeksels erop. Zit dat niet kut in je oren?

En weet iemand waar die Sony 888 te verkrijgen zijn?
Ik kwam een keer een koptelefonofielen forum tegen. En daar waren een aantal mensen bezig met het vergelijken van de Sony 888 en de Sennheiser MX 500.
Deze koptelefoon audiofielen kwamen tot de conclussie dat ze van gelijkwaardige geluidskwaliteit waren. Het was wel zo dat de één de sony's prefereerde waar de ander weer helemaal voor de MX 500 ging.

De MX 500 zijn hier voor rond de €20 te koop. Ik heb ze zelf niet geprobeerd, zeg alleen wat ik daar heb gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:30

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 13:15:
[...]
Ik kwam een keer een koptelefonofielen forum tegen. En daar waren een aantal mensen bezig met het vergelijken van de Sony 888 en de Sennheiser MX 500.
Deze koptelefoon audiofielen kwamen tot de conclussie dat ze van gelijkwaardige geluidskwaliteit waren. Het was wel zo dat de één de sony's prefereerde waar de ander weer helemaal voor de MX 500 ging.

De MX 500 zijn hier voor rond de €20 te koop. Ik heb ze zelf niet geprobeerd, zeg alleen wat ik daar heb gelezen :)
Jah, 20 pleuro tegen ongever de 80 € voor de Sony's, das toch te gek voor woorden? Ik snap niet dat mensen 60 euro prijsverschil niet genoeg reden vinden om voor een goedkoper net zo goed alternatief te gaan..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan denk ik dat ik voor de Sennheiser MX400 ga. Het enige verschil is volgens mij de volumeregeling op de MX500. En zo duur zijn ze ook niet, €15,95 bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi ding man maarjah cker wel heel duur ? lijpe shit man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 18:57:
mooi ding man maarjah cker wel heel duur ? lijpe shit man!!
tja, ligt eraan wat je duur vind. Ik bedoel, hoe goedkoop krijg je een MP3-speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Aidix schreef op 24 November 2002 @ 01:55:
Dan zou ik toch maar eens een set goede doppen kopen en ze daarme vergelijken.
ALs ik een soort plastic muilkorf voor een speaker hang en via 7 kleine pisgaatjes het geluid eruit laat lekken, denk je niet dat dat enige invloed zal hebben op de resulterende geluidskwaliteit?
Afgezien van dat het 'common sense' is dat hoge tonen zich niet graag door een plastic toeter met 7 gaatjes laten sturen, is het in direct vergelijk voor mijn oren uitermate duidelijk.
Ik denk dat anderen die deze doppen hebben mij hierin gelijk zullen geven.

Ik heb zowel de SOny als de Philips doppen, en bij alle2 is het resultaat hetzelfde.

Trek die toeters er eens af en probeer ze dan nog eens, klinkt toch heel anders vind je niet? Alleen die bas... ja het is maar waar je voor gaat. Ik zit nu ook met toeters te luisteren op mijn werk, ssst ;)

Er zit trouwens een 'treble' functie op mijn philips mp3 speler... die zit er om de wegvallende hoge tonen van die toeters te compenseren.
Volgens mij moet je echt eens naar de oorarts als jij met de oordoppen een ander geluid hoord dan met die dingen in! :) Ik heb een dure Sony van een vriend van mij getest en daar kwam minder bass uit de Philips, maar de rest klonkt hetzelfde hoor! Dat membraam (aka oorproppen), van een speciaal rubber dat bijna geen geluid vasthoud btw, dient er alleen voor om de oorphones op de jusite positie VAST in je oor de houden. 'Common sense' leert dat of er nou wel of geen membraam aan de oordoppen zit, het stuk dat niet tegen je gehoorgang zit, maar tegen de niet horende binnenkant van je oor (hopelijk snappen jullie wat ik bedoel ;)) MET en ZONDER oordop nog steeds niks hoor hoor! Of hangen oopdopjes bij jou altijd los in je oren? :+ Er komt dus niet meer of minder geluid uit die dingen met of zonder membraam als ze in je oor zitten!

Maar anywayz, het al dan niet fijn vinden van oorphones is echt PUUR persoonlijk, niemand heeft dezelfde vorm oren of hoort hetzelfde (de een hoort meer lage tonen, de ander meer hogere). Volgens mij is dat dezelfde discussie als dat de een die ene auto wel mooi vindt en de ander niet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door FiRePaTH op 25-11-2002 01:30 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

wij zijn op zoek naar voicerecorders, nu is de enigste voorwaarde dat ze moeten werken onder MacOs (10.x).
ik heb gekeken op de iriver site, daar staat specifiek vermeld dat ze alleen onder windows werken, maar nu hoorde ik van een vriend van me dat hij het getest had onder macOs en dat het prima werkt, weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[help]

ik twijfel tussen de MPIO DMG en deze iRiver, welke raden jullie me aan, pluspunten en minpunten vanelkaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 15:00:
[help]

ik twijfel tussen de MPIO DMG en deze iRiver, welke raden jullie me aan, pluspunten en minpunten vanelkaar ?
Voornaamste verschillen:

De iRiver is kleiner, weegt lichter en heeft een (goede) FM-radio.
De MPIO kan nog uitgebreid worden tot 256MB (de iRiver komt later nog met een 256MB versie)

Phreak en Legend hebben trouwens een review gemaakt over deze 2 spelers, misschien dat hun iets meer kunnen zeggen over kwaliteitsverschillen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 15:00:
[help]

Vandaag of morgen komt onze review op de FP (t.net) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Zozo dat werd tijd :P
Maar goed, ben zeer benieuwd naar die review.
Hoop dat jullie extra aandacht hebben besteedt aan de oordopjes van iFP-180T (Sennheiser mx300). De mx300 is redelijk maar niet goed. Las in een audio forum dat de mx400\mx500 (ik heb nu mx400) veel beter zijn dan hun broertje. Ik weet dat jullie mp3 spelers reviewen en geen oordopjes, maar we willen toch de beste uit de iFP-180T halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hironshy schreef op 25 November 2002 @ 18:29:
Zozo dat werd tijd :P
Maar goed, ben zeer benieuwd naar die review.
Hoop dat jullie extra aandacht hebben besteedt aan de oordopjes van iFP-180T (Sennheiser mx300). De mx300 is redelijk maar niet goed. Las in een audio forum dat de mx400\mx500 (ik heb nu mx400) veel beter zijn dan hun broertje. Ik weet dat jullie mp3 spelers reviewen en geen oordopjes, maar we willen toch de beste uit de iFP-180T halen. :)
Mwoah je moet ons ook niet overschatten he :D Tis gewoon een gebruiks review, niet super diepgaand, leuk stukje text :) Tis ook mijn eerste aller tijden eik' :) De MX300 zijn iig uber vergeleken met de standaard troep bijgeleverd bij de DMG :+

Btw, wat kost zo'n MX400/500 hier? (shops?)

[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 25-11-2002 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

De mx400 kost 15,95 euro (dixons) en de mx500 19,95 (mediamarkt). Het enige verschil is dat de mx500 een geluidsregelaar heeft en een heldere treble (schilt niet veel hoor).
Mx400\mx500 zijn evengoed als de oordopjes van Sony van een klasse hoger. (lees: tussen 30-40 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een mailtje gedaan met mp3spelers.nl over de iFP-190 TC en hij komt eraan (eind deze week of begin volgende week zelfs al ) prijs omstreeks 279,- euro bij hun (advies 320,- euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 20:42:
Net ff een mailtje gedaan met mp3spelers.nl over de iFP-190 TC en hij komt eraan (eind deze week of begin volgende week zelfs al ) prijs omstreeks 279,- euro bij hun (advies 320,- euro)
LOL :D Goeie grap :) Ten eerste komt de 190TC helemaal niet naar Europa, dat wordt de 190T, ten tweede wordt hij altijd nog eerst in de VS gereleased, en ten derde heb ik een mailtje liggen dat de iFP-190T never nooit nog voor het eind van dit jaar in Nederland uitkomt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 14:11:
Ok, dan denk ik dat ik voor de Sennheiser MX400 ga. Het enige verschil is volgens mij de volumeregeling op de MX500. En zo duur zijn ze ook niet, €15,95 bij Dixons.
Ik heb de Sennheiser mx500 voor 14,95 euro in duitsland gehaald... Promarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07
Zow wat een discussie over die oordoppen... Een klasgenoot van mij heeft mijn rechter Sennheiser mx300 vandaag opgeblazen, het geluid krakt bij iedere bass en wanneer ik hem zachter doe dan hoor je alles weer goed... hij heeft hem 30 min op vol vermogen aanlaten staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Binnetie schreef op 25 november 2002 @ 23:11:
Zow wat een discussie over die oordoppen... Een klasgenoot van mij heeft mijn rechter Sennheiser mx300 vandaag opgeblazen, het geluid krakt bij iedere bass en wanneer ik hem zachter doe dan hoor je alles weer goed... hij heeft hem 30 min op vol vermogen aanlaten staan....
Huh?? Dat kannie hoor :) Oordopjes zijn echt heel moeilijk op te blazen, zelfs al hang je ze aan je versterker dan nog dat kunnen ze heel goed hebben. 30 min. op vol vermogen hoort gewoon onder normaal gebruik en dan moeten ze het nog doen, dan heb je gewoon een brak setje te pakken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Ik heb ff een vraagje over de backlight van de IFP-180T.....

Je kan in het 'display menu' instellen hoelang deze brand.... Maar dit werkt dus alleen als je dat ding aanzet. Alleen dan brand de backlight. Als ik dan ff aan het luisteren ben en ik wil ff naar een ander nr. skippen (ik kom dus weer aan de toetsen) dan begint die backlight dus NIET te branden... Is dit normaal?? Nee toch? :?

Of heb ik nu gewoon iets niet goed ingesteld. De backlight staat gewoon op 10 sec ofzo.. Maar die 10 sec. doen het dus alleen als ik 'm aanzet en niet onder het luisteren.

Iemand?

Thanxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Laat maar....
Kheb de oorzaak al gevonden.... Lag aan de lage batterij stand... :X:X

hehe...

Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:42
The Legend schreef op 25 November 2002 @ 19:23:
De MX300 zijn iig uber vergeleken met de standaard troep bijgeleverd bij de DMG :+

Hmm.. kan me niet herinneren dat jij met die dopjes geluisterd hebt ;) Het is geen troep, maar het haalt het niet bij de MX300 nee, maar daarom is het nog geen troep ;)

Heb zelf MX500's besteld trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Voor mensen met niet werkende batterijen lees dit eens:

Hey iriver lovers,
i think/hope ive got a solution worked out:
many people (including me ) had problems with their expensive gp batteries (as i read on a dutch forum site: www.tweakers.net)i really was pissed off because i purchased them especially for my mp3player, but once i noticed one gp battery worked i was checking the differnce between the batt. that worked and the one that didnot and what i saw what a black protection paper on the + side of the the battery that did not function.I checked out the battery door of my ifp180 i saw two green contacts that must have been made to make contact with the metal of the battery, but that black paper ringie thing on top of my gp battery was blocking this contact all this time , so i removed the paper (with a sharp side of a paper clip) and put it in my ifp and the happyness was there!!!!

so it all comes down to this:

the gp batteries that have a high mAh (1600/1800) appear to have a black ringie thing on the + side of the battery. once that black paper thing is removed you can can enjoy the music again!!!!!

i hope it works!!!!!!!!!!

Link: http://www.iriver.com/use...asp?idx=6834&page=1&mode=Àüü&strque=&field=1

Ik heb het zelf uitgeprobeerd en het werkt idd!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Hironshy op 26-11-2002 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
bosaap22 schreef op 26 november 2002 @ 10:13:
Ik heb ff een vraagje over de backlight van de IFP-180T.....

Je kan in het 'display menu' instellen hoelang deze brand.... Maar dit werkt dus alleen als je dat ding aanzet. Alleen dan brand de backlight. Als ik dan ff aan het luisteren ben en ik wil ff naar een ander nr. skippen (ik kom dus weer aan de toetsen) dan begint die backlight dus NIET te branden... Is dit normaal?? Nee toch? :?

Of heb ik nu gewoon iets niet goed ingesteld. De backlight staat gewoon op 10 sec ofzo.. Maar die 10 sec. doen het dus alleen als ik 'm aanzet en niet onder het luisteren.

Iemand?

Thanxx
ik lees op het forum van IRiver een berichtje hierover:

I have imp350 with 2.11 and backlight can be set from 0 to 19 seconds without turning on during changing tracks

or

to 20 sec [track on], then it's turn on during changing of track

or

to 21 sec - [always on]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

voor iedereen die de nieuwe firmware niet van de amerikaanse site had:

http://www.iriver.com/news/news_view.asp?idx=15

Hij is er nu ook voor europa.

[ Voor 12% gewijzigd door Teun op 26-11-2002 17:51 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hironshy schreef op 26 november 2002 @ 15:21:
Voor mensen met niet werkende batterijen lees dit eens:

Hey iriver lovers,
i think/hope ive got a solution worked out:
many people (including me ) had problems with their expensive gp batteries (as i read on a dutch forum site: www.tweakers.net)i really was pissed off because i purchased them especially for my mp3player, but once i noticed one gp battery worked i was checking the differnce between the batt. that worked and the one that didnot and what i saw what a black protection paper on the + side of the the battery that did not function.I checked out the battery door of my ifp180 i saw two green contacts that must have been made to make contact with the metal of the battery, but that black paper ringie thing on top of my gp battery was blocking this contact all this time , so i removed the paper (with a sharp side of a paper clip) and put it in my ifp and the happyness was there!!!!

so it all comes down to this:

the gp batteries that have a high mAh (1600/1800) appear to have a black ringie thing on the + side of the battery. once that black paper thing is removed you can can enjoy the music again!!!!!

i hope it works!!!!!!!!!!

Link: http://www.iriver.com/use...asp?idx=6834&page=1&mode=Àüü&strque=&field=1

Ik heb het zelf uitgeprobeerd en het werkt idd!!!!
Hoe ziet dat eruit daaronder? Gewoon metaal?
En loopt je batterij nu dan niet snel leeg, of is er geen kans op kortsluiting?

Ik heb iriver nu al twee mailtjes gestuurd en ben benieuwd of zij hetzelfde zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Hironshy schreef op 26 November 2002 @ 15:21:
Oplossing voor niet werkende GP batterij probleem
YES!!
Ik heb het ook geprobeerd, en het werkt idd :*)

Hartstikke bedankt voor de tip !!

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 18:45:
[...]
Hoe ziet dat eruit daaronder? Gewoon metaal?
En loopt je batterij nu dan niet snel leeg, of is er geen kans op kortsluiting?

Ik heb iriver nu al twee mailtjes gestuurd en ben benieuwd of zij hetzelfde zeggen.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dirk.kuiper/DSCF0015.JPG

Heb eerst met stanley mesje het groene plastic op de bovenkant weggesneden. Daarna kon ik het zwarte rondje er gewoon uithalen.

Lijkt me sterk dat dit veder invloed heeft op de werking van de batterij.

Als je de binnenkant van het batterijenklepje bestudeerd dan zie je ook waarom dit zwarte rondje hinderlijk is

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:48
hmm mijn hape's hebben ook zon zwart randje maar doen het wel gewoon :?
weird

volgens mij zijn die blauwe dingen helemaal niet om iets te raken want ze staan flink ver uit elkaar hoor, en er zit een stukkie plastic op de top dus hij raakt het zwarte niet met metal

[ Voor 57% gewijzigd door bolleh op 26-11-2002 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 25 November 2002 @ 22:06:
[...]

LOL :D Goeie grap :) Ten eerste komt de 190TC helemaal niet naar Europa, dat wordt de 190T, ten tweede wordt hij altijd nog eerst in de VS gereleased, en ten derde heb ik een mailtje liggen dat de iFP-190T never nooit nog voor het eind van dit jaar in Nederland uitkomt :Z
Mmm.... ik weet niet van wie je dat mailtje hebt maar het klopt in ieder geval niet,de IFP 190 TC (of zonder C desnoods) is gewoon eind volgende week te koop.Ik heb iRiver even gemailt en deze vertelde me dat ze via mp3spelers.nl hier in nederland gewoon volgende week leverbaar zijn. :9

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 00:35:
[...]

Mmm.... ik weet niet van wie je dat mailtje hebt maar het klopt in ieder geval niet,de IFP 190 TC (of zonder C desnoods) is gewoon eind volgende week te koop.Ik heb iRiver even gemailt en deze vertelde me dat ze via mp3spelers.nl hier in nederland gewoon volgende week leverbaar zijn. :9
Hmm.......meestal staan ze toch al een maand van te voren op de site van mp3spelers.nl? Heb nog nix gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 00:35:
[...]

Ja tjohe :D :D Denk nou zelf es na, iRiver gaat eerst in een klein kutlandje waar absuolut 0,0 winst in zit de iFP-190T releasen, en dan daarna pas in de VS. Plus het feit dat hij op de site van iRiver nog niet eens gereleased is, en dan zal hij volgende week hier te koop zijn |:(

Dream on :Z

Mijn meel kwam trouwens van mp3cdspelers.nl, jij hebt misschien een mail gestuurd naar iriver.co.kr? :D

[ Voor 8% gewijzigd door The Legend op 27-11-2002 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Woei, review zit er aan te komen lui :)

Houd de FP in de gaten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

lange schreef op 25 November 2002 @ 11:14:
wij zijn op zoek naar voicerecorders, nu is de enigste voorwaarde dat ze moeten werken onder MacOs (10.x).
ik heb gekeken op de iriver site, daar staat specifiek vermeld dat ze alleen onder windows werken, maar nu hoorde ik van een vriend van me dat hij het getest had onder macOs en dat het prima werkt, weet iemand hier meer over?
ondanks het feit dat ik nog geen antwoord heb op de bovenstaande vraag, hebben we er toch maar 4 besteld. mijn eerste indruk; ik vind ze groot, veel groter dan mij op de afbeeldingen doet overkomen, ook vind ik ze zeker niet mooier dan op de pics.
maargoed ik laat zo weten (voor hen die het interesseert) of ze werken onder macos (10.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ik wacht nog steeds op die review :/
moet ff wat leesvoer hebben hier @ work

en ehh, dat ding groot? groot? groot? groot? heb je toevallig een 8)7 sessie gehad ofzow :D

dat ding is echt niet groot hoor, en btw stonden er ook ergens maten van dat ding in topic/website van iriver dus had je de grootte ongeveer kunnen inschatten, en voor de meesten hier waren we verbaasd dat ie zo klein was, mischien dat jij daardoor te hoge verwachtingen had.
succes iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 27 november 2002 @ 12:30:
ik wacht nog steeds op die review :/
moet ff wat leesvoer hebben hier @ work

en ehh, dat ding groot? groot? groot? groot? heb je toevallig een 8)7 sessie gehad ofzow :D

dat ding is echt niet groot hoor, en btw stonden er ook ergens maten van dat ding in topic/website van iriver dus had je de grootte ongeveer kunnen inschatten, en voor de meesten hier waren we verbaasd dat ie zo klein was, mischien dat jij daardoor te hoge verwachtingen had.
succes iig
Hielko is de lay out aan het doen nu geloof ik :) Pics invoegen ed, laatste fouten eruit halen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
net terug van pauze en...nog niets?
hielko you newb schiet op :D

naja kheb 1 van mn oordopjes gesloopt :(
liet em uit mn hand glippen, viel hard op het bureau, hoor nu gekraak bij te hard zetten(>20) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 27 November 2002 @ 13:56:
net terug van pauze en...nog niets?
hielko you newb schiet op :D

naja kheb 1 van mn oordopjes gesloopt :(
liet em uit mn hand glippen, viel hard op het bureau, hoor nu gekraak bij te hard zetten(>20) :'(
Ik had hem nu ook al wel verwacht maja.. :/

Die dopjes behandel ik nou niet echt met respect (als in, vaak laten vallen, draad niet continue in de knoop, overheen rijden met stoel :X) maar ze doen het nog perfect :?

[edit]

Woei, in de preview die Phreak en ik kunnen zien issie al bijna of, nog 2 pagina's geloof ik :)

[ Voor 11% gewijzigd door The Legend op 27-11-2002 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
- niet boeiende post ;) -

[ Voor 206% gewijzigd door Tsunami op 27-11-2002 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
:X @ hielko

:D
waar blijft ie nou? kben al weer thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Humpf, review review review.
Zelfs de Iriver iFP-180T is niet zo vaak uitgesteld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
half negen savonds, nou breekt mn klomp, zelfs Duke Nukem Forever had minder ontwikkeltijd 8)7 :P :P :P

naja ik wil em erg graag lezen magoed

hoe zitten die mx500 in je oren trouwens? beter of minder dan de mx300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Nog niet. Zou die wel bestaan. (Die review) Of zit je ons gewoon te flashen? :P

edit:

En kan iemand mij vertellen waar die @^%$@# procenten voor staan bij een edit. Ik vind het er zo vreemd uitzien.

[ Voor 57% gewijzigd door Teun op 27-11-2002 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

YoMaN schreef op 27 November 2002 @ 20:36:
Nog niet. Zou die wel bestaan. (Die review) Of zit je ons gewoon te flashen? :P

edit:

En kan iemand mij vertellen waar die @^%$@# procenten voor staan bij een edit. Ik vind het er zo vreemd uitzien.
LOL :D Nee hoor, Phreak moest een kleine 2 uur geleden nog high res pics opsturen en een preview van de review (let op de woordspeling :P) kunnen we al zien :) Kweenie wrom het zo lang duurt..

En die procenten staan voor het gedeelte van je bericht wat je ge-edit hebt. Staat er bv. 2%, dan kunnen de mensen zien dat je niet veel hebt ge-edit, waarschijnlijk een typo oid. Staat er een groot % dan stond er eerst iets heel anders... das soms wel handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Dan zal ie er morgen wel zijn. Ik ben iig blij met mn spelertje. Heb het nog niet geprobeert met die Powerbank batterijen.

Maar als ik naar dat klepje kijk dat zie ik in het midden een of ander koper dingetje dat tegen het uitstekende puntje op de batterij aankomt. En toch niet die 2 rare rare dingen aan de zijkant. Ik zal het straks wel een met die Powerbanken proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Nou zie ik waarom het niet werkt met die powerbank batterijen. Als je die niet oplaadbare batterij erbij pakt dan zie je als het goed is dat dat puntje aan de pluskant er veel verder uitsteekt dan bij de powerbank. die uitstekende dingen komen dus tegen het zwarte kapje op de powerbank batterijen aan en zorgen ervoor dat het puntje van de batterij niet helemaal bij het koperen ding in het midden van het klepje van de iriver komt.

Onduidelijk he, zie hier uitleg met een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/batterij.GIF

Dus als je het zwarte klepje op de batterij weghaalt vallen die uitstekende puntjes (blauw op het plaatje) dieper in de batterij. En kan het koperen stuk op het dekseltje de bovenkant van de batterij wel halen.

Dus wat je waarschijnlijk ook kan doen, als je je batterijen niet wilt verbouwen, is die rare uitstekende dingen afbreken. Ik zie niet echt waarom die er zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door Teun op 27-11-2002 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
YoMaN schreef op 27 November 2002 @ 21:26:
Nou zie ik waarom het niet werkt met die powerbank batterijen. Als je die niet oplaadbare batterij erbij pakt dan zie je als het goed is dat dat puntje aan de pluskant er veel verder uitsteekt dan bij de powerbank. die uitstekende dingen komen dus tegen het zwarte kapje op de powerbank batterijen aan en zorgen ervoor dat het puntje van de batterij niet helemaal bij het koperen ding in het midden van het klepje van de iriver komt.

Onduidelijk he, zie hier uitleg met een plaatje:

[afbeelding]

Dus als je het zwarte klepje op de batterij weghaalt vallen die uitstekende puntjes (blauw op het plaatje) dieper in de batterij. En kan het koperen stuk op het dekseltje de bovenkant van de batterij wel halen.

Dus wat je waarschijnlijk ook kan doen, als je je batterijen niet wilt verbouwen, is die rare uitstekende dingen afbreken. Ik zie niet echt waarom die er zijn?
ws om die batterij nog stabiel te houden, elke beweging van de batterij kan irritant zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie uitleg hoor met die plaatjes :)

Die uitsteeksels zijn er om de batterij beter vast te drukken, zodat hij bij trillingen goed op zn plaats blijft en er contact blijft met de + pool van de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ow, natuurlijk. Maarja, als je altijd Powerbank-batterijen gebruikt kun je er een stukje afschuren.

Disclamer: Dit is niet wetenschappelijk bewezen. Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele (onherstelbare) schade. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
* MisterData heeft vandaag een iRiver iFP 180T besteld *D Nu ben ik wel benieuwd wat de TPG voor me in petto heeft vrijdag :)

• bolleh
zie ik daar nou...ja? zie ik daar nou een review op de frontpage :? !! :) :?
oh nee toch niet, wishfull thinking zeker ;)

• Daan
bolleh schreef op 28 November 2002 @ 12:07:
zie ik daar nou...ja? zie ik daar nou een review op de frontpage :? !! :) :?
oh nee toch niet, wishfull thinking zeker ;)

Hij staat al in de DSP van T.net, maar moet alleen nog netjes opgemaakt worden.. ;) De laatste pagina alleen nog, daarna kan hij online denk ik :)

• wAizz
Bluetooth-enabled stereo headphones

Afbeeldingslocatie: http://www.openbrain.co.kr/e_site/e_products/image/OBH-0110_02.jpg

High quality stereo audio decording : MP3, WMA, SBC
Built in Flash Memory : 32 ~ 128MB
Upload & download to PC/PDA via Bluetooth : Up to 700Kbps
Rechargeable Battery Pack : Lithium-ion Polymer
Bluetooth USB Adapter (Optional) :
Ultra-small USB dongle
Multi-function charger (Optional) : Bluetooth USB Adapter + Battery Charger
Remote Control : Search for music files saved in memory using the Mobile phone for
elscted reproduction

MS Windows compatible : Windows CE, 98, ME, 2000, XP
Both as Earphone and Backphone type

http://www.openbrain.co.k...products/e_products03.htm

Beetje lelijk, maar het idee is geweldig.

• bolleh
wAizz schreef op 28 november 2002 @ 12:18:
Bluetooth-enabled stereo headphones

[afbeelding]

High quality stereo audio decording : MP3, WMA, SBC
Built in Flash Memory : 32 ~ 128MB
Upload & download to PC/PDA via Bluetooth : Up to 700Kbps
Rechargeable Battery Pack : Lithium-ion Polymer
Bluetooth USB Adapter (Optional) :
Ultra-small USB dongle
Multi-function charger (Optional) : Bluetooth USB Adapter + Battery Charger
Remote Control : Search for music files saved in memory using the Mobile phone for
elscted reproduction

MS Windows compatible : Windows CE, 98, ME, 2000, XP
Both as Earphone and Backphone type

http://www.openbrain.co.k...products/e_products03.htm

Beetje lelijk, maar het idee is geweldig.
nu nog verkleinen tot oordop model ;)

enneh phreak...dat gaat rap he ;)
heb je toevallig de slowmotion knop van je speler aangezet dat ze zo langzaam reviewen ofzow? :D

• Daan
bolleh schreef op 28 November 2002 @ 12:59:
enneh phreak...dat gaat rap he ;)
heb je toevallig de slowmotion knop van je speler aangezet dat ze zo langzaam reviewen ofzow? :D

De review was al klaar hoor, Hielko moest 'em nog in de DSP gooien met alle opmaak en tabellen e.d. Maar dat zie je straks wel als hij online komt ;)

• bolleh
kgeloof er nix van :X :D

khoop echt dat het vol zit met spelfouten als het gepost wordt :X >:)

naja ik weet de uitkomst toch al :+

Iriver IFP180-T...VICTORY BY A KNOCKOUT IN THE SECOND ROUND

:D :P :P

• Daan
bolleh schreef op 28 November 2002 @ 14:36:
kgeloof er nix van :X :D

khoop echt dat het vol zit met spelfouten als het gepost wordt :X >:)
Succes met vinden ;)
naja ik weet de uitkomst toch al :+

Iriver IFP180-T...VICTORY BY A KNOCKOUT IN THE SECOND ROUND

:D :P :P
Dat zien we dan wel weer! ;)

• Daan
Dames en heren,

Wij, The Legend en ikzelf, presenteren u een vergelijkende review over de MPIO DMG en de iRiver iFP-180T. Wie wint er volgens u? Leescht en huivert:

Digit@lway's MPIO DMG versus de iRiver iFP-180T

• The Legend

The Legend

*Plop*

Waaaaaaah hufter! Zit ik hier dat topic hoog te houden en te informeren en meneer post GVD nog eerder dan ik de link :(

:'(

• Teun

Teun

Was YoMaN

Phreak schreef op 28 November 2002 @ 14:45:
Dames en heren,

Wij, The Legend en ikzelf, presenteren u een vergelijkende review over de MPIO DMG en de iRiver iFP-180T. Wie wint er volgens u? Leescht en huivert:

Whaha :D , ligt het nou aan mij of doet die link het niet. Er moet nog een s achter review (in de link) achter?

[ Voor 21% gewijzigd door Teun op 28-11-2002 14:58 ]

• Daan
YoMaN schreef op 28 November 2002 @ 14:55:
[...]

Whaha, ligt het nou aan mij of doet die link het niet. Er moet nog een ? achter?

Jewel hoor O-)

• The Legend

The Legend

*Plop*

YoMaN schreef op 28 November 2002 @ 14:55:
[...]

Whaha, ligt het nou aan mij of doet die link het niet. Er moet nog een s achter review (in de link) achter?

Digit@lway's MPIO DMG versus de iRiver iFP-180T[/
Dat ligt idd aan jou :+

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ik wil ook editten zonder dat het er staat :D
Ik heb er in iedergeval al een berichtje gepost

edit:

Phreak, ik heb net zelf ff een mailtje gestuurt, want nu wil ik het weten ook. :D

[ Voor 19% gewijzigd door Teun op 28-11-2002 15:23 ]

• bolleh
ja lekker hoor, nu ik net wat te doen heb hiero posten jullie dat ding :(
naja komt zo wel

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 28 november 2002 @ 15:24:
ja lekker hoor, nu ik net wat te doen heb hiero posten jullie dat ding :(
naja komt zo wel
Ja weet je waarom? Om jou te pesten >:)

• Tsunami
  • Niet online
er staat in de review dat je met de iFP-180T geen bestanden van de speler naar de computer kan kopieren, maar ik heb ergens gelezen dat dat door een aanpassing wel kan :P

• The Legend

The Legend

*Plop*

dj_tsunami schreef op 28 november 2002 @ 17:26:
er staat in de review dat je met de iFP-180T geen bestanden van de speler naar de computer kan kopieren, maar ik heb ergens gelezen dat dat door een aanpassing wel kan :P
Jah maar reviewen doe je altijd over de originele staat; of lees jij wel vaker reviews van auto's die getchiptuned zijn en met spoilers en alles erop en eraan :?

• Tsunami
  • Niet online
The Legend schreef op 28 november 2002 @ 17:27:
[...]

Jah maar reviewen doe je altijd over de originele staat; of lees jij wel vaker reviews van auto's die getchiptuned zijn en met spoilers en alles erop en eraan :?
ik lees niet zo vaak reviews :P volgende opmerking, iets wat jullie er misschien wel bij hadden mogen zetten: over een tijdje komt de iFP-190T uit, en die heeft 256MB geheugen. Dus voor de mensen die 256MB willen hebben, kunnen ook even wachten tot die uit is.

voor de rest: mooie review

[ Voor 4% gewijzigd door Tsunami op 28-11-2002 17:32 ]

• Teun

Teun

Was YoMaN

Phreak :)
Hallo Teun,

Deze zou morgen bij ons binnen komen,maar door vetraging komt deze half volgende week bij ons binnen.

Met vriendelijke groet,
Heleen
SalesMp3Cdspeler

----- Original Message -----
From: Teun Bekkers
To: sales@mp3cdspeler.nl
Sent: Thursday, November 28, 2002 3:21 PM
Subject: de iRiver iFP-190T

Hallo,

Ik zou graag willen weten wanneer jullie de iRiver iFP-180T met 256 MB krijgen/gaan verkopen. De iRiver iFP-190T dus.

MVG.
Teun Bekkers
:7

• Tsunami
  • Niet online
:9~ ik heb expres op hem gewacht, omdat ik 128MB toch net weer wat te weinig vindt :) (en 256MB is ruim genoeg :D) heb je ook nog een adviesprijs?

• The Legend

The Legend

*Plop*

Waaaaaaaaaat???? WTF hoe kan dat! Kheb nog geen maand geleden een bevestiging gekregen dat die speler nooit voor het eind van 2002 op de markt zou komen! Wat een hufters :(

Ik stuur ff een mailte... :(

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dit slaat ook nergens op.. Amerika komt _altijd_ na Azie wat betreft release data. mp3cdspelers.nl zet nieuwe spelers _altijd_ in de pre-order, zeker een maand van tevoren. Ze zeggen dat ze hem volgende week krijgen maar er staat zelfs nog geen berichtje op hun site ?!?! |:(

Ik vind dit echt zwaar genaaid van hun :r

• Daan
Zozo, das niet zo netjes van mp3cdspeler.nl..

• Tsunami
  • Niet online
mail sent to www.mp3cdspeler.nl :)

• Teun

Teun

Was YoMaN

The Legend schreef op 28 november 2002 @ 17:57:
Dit slaat ook nergens op.. Amerika komt _altijd_ na Azie wat betreft release data. mp3cdspelers.nl zet nieuwe spelers _altijd_ in de pre-order, zeker een maand van tevoren. Ze zeggen dat ze hem volgende week krijgen maar er staat zelfs nog geen berichtje op hun site ?!?! |:(

Ik vind dit echt zwaar genaaid van hun :r
Doen ze dat ook als ze er een gaan verkopen met meer geheugen erin. Want in feite is dit een iFP-180T met 256 MB ipv 128 MB.

Ik bedoel, dit is niet echt een hele nieuwe mp3-speler.

Dat ze jou of mij verkeerd hebben ingelicht is wel slecht. Maar misschien hadden ze toen ze het aan jou vertelde nog niet zoveel van die 180'jes verkocht en wisten ze niet dat er zoveel vraag naar zou zijn. Ik weet niet wanneer jij je mail hebt verstuurt?

Ennuh, maak ze niet bang met je mail he, anders komt ie nooit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Teun op 28-11-2002 18:14 ]

• The Legend

The Legend

*Plop*

YoMaN schreef op 28 november 2002 @ 18:12:
[...]

Doen ze dat ook als ze er een gaan verkopen met meer geheugen erin. Want in feite is dit een iFP-180T met 256 MB ipv 128 MB.

Ik bedoel, dit is niet echt een hele nieuwe mp3-speler.
Technisch niet nee, alleen de flash chip is groter. Maar daarom is het wel een nieuwe speler. Tis de iFP-190T en niet de iFP-180T-met-256MB-geheugen.
Dat ze jou of mij verkeerd hebben ingelicht is wel slecht. Maar misschien hadden ze toen ze het aan jou vertelde nog niet zoveel van die 180'jes verkocht en wisten ze niet dat er zoveel vraag naar zou zijn. Ik weet niet wanneer jij je mail hebt verstuurt?
Dat releasen van de iFP-190T staat COMPLEET los van het aantal verkochte 180T's! Ze vertelden mij nog geen maand geleden dat ze uberhaupt niet verkocht konden worden! Hij is 18 november gereleased in Azie, ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij een week later al in Europa is! De 190T zou voor het eerst in Amerika komen en daar staat ie als "Coming Soon", op de Europese site van Iriver wordt er uberhaupt nog niet gerept over een 190T en mp3cdspelers.nl zou hem al hebben... ik kan het gewoon NIET geloven..
Ennuh, maak ze niet bang met je mail he, anders komt ie nooit :P
Mwoah, van mij mag het dun langs de billen lopen daar :(

• Saus
  • Niet online
Mja hoeveel mensen zullen dan wel niet denken had ik hem maar niet gekocht en gewacht.

Zelf heb ik er niet last van, maar ik kan het me wel voorstellen.
Btw een "meeltje" is snel getikt als zijnde copy paste ;)

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

ik ga waarschijnlijk ook voor de Iriver 190T, omdat ik 128MB gewoon te weinig vind. Ik heb nog een walkman en die doet het ook prima, daarom heb ik ook niet zo'n erge haast met het kopen van zo'n ding :)
Zou wel leuk zijn als hij snel op de markt komt. Ik vind het heel netjes van mp3speler als ze hem over een paar weken hebben :+

[ Voor 17% gewijzigd door T.T. op 28-11-2002 19:05 ]

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Ik zou hebben gewacht op de 256mb versie :(
grrrrrrr............
:r mp3spelers.nl Ga die gasten maar eens een mailtje sturen.

• Makkelijk
  • Laatst online: 11-09 20:05
Nee doe dat nou niet :'(

Leuke review trouwens :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• T.T.

T.T.

Sowieso

Zou je zo'n 190T ook grijs kunnen importeren uit China en dan flashen naar een Nederlandse versie?
Oftewel: zijn er hardware-verschillen of alleen de taal?

[ Voor 26% gewijzigd door T.T. op 28-11-2002 19:23 ]

• The Legend

The Legend

*Plop*

T.T. schreef op 28 November 2002 @ 19:23:
Zou je zo'n 190T ook grijs kunnen importeren uit China en dan flashen naar een Nederlandse versie?
Oftewel: zijn er hardware-verschillen of alleen de taal?
Er zijn geen hardware verschillen, alleen het intern geheugen is iets groter omdat de chinese/japanse/koreaanse taal zo complex is (veel tekens).. Je kunt hem ook gewoon op Engels zetten :)

• T.T.

T.T.

Sowieso

The Legend schreef op 28 november 2002 @ 19:27:
Er zijn geen hardware verschillen, alleen het intern geheugen is iets groter omdat de chinese/japanse/koreaanse taal zo complex is (veel tekens).. Je kunt hem ook gewoon op Engels zetten :)
Ik hoop dat je gelijk hebt, want dan bestel ik hem via een chinese vriendin :)
Eigenlijk heeft het dus alleen voordelen?
Als ik hem op Engelse taal kan zetten dan is er iig niets aan de hand :D

edit: ik zat op e.o.a. chinees forum te zoeken naar prijzen. Op deze pagina zie ik prijzen staan van 1450 tot 1600 yuan bij "Dawn Asia" voor de 180TC, blijkbaar een electronica-concern in China.

1450 Yuan = 119 euro!
1600 Yuan = 131 euro!

Aangezien hij bij mp3spelers 214 euro is, zie ik het wel zitten om hem in China te bestellen :D Verzendkosten zullen ook niet al te hoog zijn aangezien dat ding mega klein is! Probleem is dat ik alleen geen chinese sites weet die hem aanbieden. Dawn Asia is ook vrij lastig te vinden :S

[ Voor 42% gewijzigd door T.T. op 28-11-2002 20:11 ]

• Tsunami
  • Niet online
T.T. schreef op 28 november 2002 @ 19:37:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt, want dan bestel ik hem via een chinese vriendin :)
Eigenlijk heeft het dus alleen voordelen?
Als ik hem op Engelse taal kan zetten dan is er iig niets aan de hand :D
vraag het aan aniel05 zou ik zeggen, die heeft hem :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

The Legend schreef op 28 november 2002 @ 17:54:
[...]

Waaaaaaaaaat???? WTF hoe kan dat! Kheb nog geen maand geleden een bevestiging gekregen dat die speler nooit voor het eind van 2002 op de markt zou komen! Wat een hufters :(

Ik stuur ff een mailte... :(
offtopic:
Whehe ben jij daar ff geownd jij dik schelden op die gozer ;) :P

Magoed, wilde zon freecom beatman dingetje halen, maar dit ziet er een stuk leuker uit :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Damian op 28-11-2002 20:35 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• T.T.

T.T.

Sowieso

@ the legend: leuke review. Alleen jammer dat er nergens staat hoe de FM-radio is :'(
Is het een beetje te pruimen en goede ontvangst?

• The Legend

The Legend

*Plop*

T.T. schreef op 28 November 2002 @ 20:35:
@ the legend: leuke review. Alleen jammer dat er nergens staat hoe de FM-radio is :'(
Is het een beetje te pruimen en goede ontvangst?
Yup radio is best goed, ontvangst zit in het draad en in de dopjes dus die moet je wel een beetje vrij houden. Hier in het oosten in de ontvangst best goed (trein, fiets, auto) :)

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Weleens een opengeschroefde iFP-180 gezien?
Hier is je kans >:)

Link: http://www.imp3.net/read.php?textid=169

• Binnetie
  • Laatst online: 09:07
Vind het niet zo netjes van Mp3cdspeler om de 256 mb versie nu te gaan verkopen... dan had ik net zo goed ff kunnen wachten want ik heb liever deze...
Trouwens zou het niet mogelijk zijn om de flash-chip te vervangen, zodat je van de 180t bijvoorbeeld een 190t kunt maken? Het zou wel priegelig gaan met solderen maar volgens bij moet het best te doen wezen, alleen weet ik niet waar je losse flash-chips haald

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:08

timovd

Voorsprong door techniek

Wie helpt mij aan een zo klein mogelijke MP3 speler met FM radio en 64MB. Heb al wat gezien bij MPMan, maar kleiner mag ook wel.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• vehpol
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

En wat vinden we hiervan (de info komt van kieskeurig.nl een vriend van mij wil deze kopen, zo kwam ik hem op het spoor):

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/f90827fa4f66ec0dc125689300639ca4/426ab7a6c21fe564c1256c76004c31c3/Foto/0.7C!OpenElement&FieldElemFormat=jpg
de Cowon IAudio CW200

Geheugen 128 MB, 256 MB
Maximaal geheugen Niet uit te bereiden
Radio ja
Equalizer ja
Afstandbediening nee
LCD met titel ja
Introscan nee
Spraakopname ja
Uitgangsvermogen 6 mW
Frequentiebereik 20 Hz - 20000 Hz
Software Jetaudio, Jetshell
Interface USB1.1
Systeem eisen Pentium 200 MHz, 32 MB RAM, CDROM-speler, USB-poort
Besturingssysteem Windows 98, Windows Me, Windows 2000, Windows XP
Type batterij 1 x AAA
Levensduur batterij 9 uur
Netstroom-aansluiting nee
Gewicht 40 gram
Afmetingen (B x H x D) 36 x 84 x 16
Introductie model 2002
Website http://www.cowon.com/

En bij MMport.nl staat nog de volgende info:

- Snel downloaden via USB poort, 128MB in 256 seconden!
- Grafische display 128x16 pixels, met blauwe backlight
- Gemakkelijke dubbele joglevers waarmee de volgende functies bediend kunnen worden: Fast forward, Rewind, volgende track, vorige track, volumeregeling, menu
- Hold switch
- Equalizer - Normal, pop, rock, classic, jazz
- User equalizer – Bass, Treble, dynamic bass en Loudness
- Repeat - Shuffle, continue playback, repeat one, één complete cycle, Map, A->B
- Onderverdeling in mappen mogelijk
- Resume functie, scrollfunctie Titel en Backlight instelbaar
- Slaapstand – 20, 40 of 60 minuten
- Firmware upgradeble – Voorbereid op toekomstige formaten Logo download – Maak je eigen logo en download!
- Voicerecorder met omnidirectionele microfoon. Opname in G.726 formaat en tevens weergave. Ook zijn er twee versterkingsmogelijkheden en uiteraard stiltedetectie
- FM-radio met presets en auto-scanning mode. Ook opname van FM-radio is mogelijk.
- Opslag van andere files ook mogelijk

En dat alles voor 199 euro voor de 128MB versie en 269euro voor de 256MB versie!

In vergelijking met andere spelers vind ik dit best wel een koopje, als je ziet hoeveel functies je ervoor krijgt. Alleen jammer van het ontbreken van de afstandsbediening en het niet uitbreidbaar zijn van het geheugen (Wat wil je ook met zo'n grote)

Ceci n'est pas une signature!

• vehpol
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

timow schreef op 28 November 2002 @ 21:48:
Wie helpt mij aan een zo klein mogelijke MP3 speler met FM radio en 64MB. Heb al wat gezien bij MPMan, maar kleiner mag ook wel.
Zie mijn vorige post, heeft dan misschien wel meer geheugen, maar is wel één van de voordeligere mp3-spelers met FM-functie!

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Vehpol, kijk eens wat ik op 20 november in dit topic heb gepost... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
waarom wordt er in de review nix gezegd over de FM radio?
het nadeel van geen uitbreidingsmogelijkheid wordt hierdoor toch een stuk minder nadelig hoor

beetje jammer

edit:
nog wat commentaar op de review:
hij is te persoonlijk geschreven, t lijkt meer op een gebruikers ervaring dan op een review(vaak "ik vind" etc gebruikt, dat is nogal onprofi in een goede review imho)

verder had er wel wat gezegd mogen worden over de oordopjes geleverd bij de mpio, immers veel mensen kopen een speler en houden de bijgeleverde dopjes, als die minder goed zijn dan de mx300 van de iriver is dat een nadeel voor de mpio

verder zag ik nix staan over overdrachtssnelheid :?
vind ik ook best wel belangrijk want je gaat niet voor je plezier files over zetten, dat moet asap gebeuren en gebeurt bij veel mensen vaak op het laatste moment.

verder is er ook niet getest op hoe lang de spelers het echt volhielden? die opgegeven 20 uur van de fabrikanten is leuk maar het ligt er maar net aan wat voor soort batterij je gebruikt, als je een 700mAh gebruikt issie sneller leeg dan met een 1800mAh en veel mensen weten dat niet en zouden dan ten onrechte kunnen gaan zeuren over een speler

[ Voor 76% gewijzigd door bolleh op 29-11-2002 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

woei, ik heb inmiddels 2 chinese sites gevonden die de iriver verkopen (voor het geval anderen hem ook daar willen kopen):

http://www.010buy.com/head/mp3.htm (125 euro)
http://item.eachnet.com/f...e.php?product_id=22192024 (117 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hallo Ivo,

Dat klopt inderdaad.Maar wij zijn door iriver benaderd en die hadden eerst ook volgend jaar tegen ons gezegd ,maar de release datum was in eens heel erg vervroegd .Wij kunnen hier dan ook niets aan doen.

Wij verwachten de speler inderdaad volgende week

Mvg,
Heleen
SalesMp3Cdspeler

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Ik heb ongeveer 1,5 maand geleden de iFP-180T bij jullie besteld. Na enkele malen uitstel kreeg ik hem nog geen 4 weken geleden. Vóór dat ik heb uiteindelijk kreeg heb ik nog een e-mail gestuurd met de vraag of er al iets duidelijk was over de iFP-190T, aangezien die mij interessanter leek met zijn 256MB geheugen ipv 128. Jullie antwoord was echter dat deze ZEKER NIET voor het eind van 2002 zou verschijnen op de markt, eerder tegen zomer 2003. Nu lees ik op het forum Gathering of Tweakers dat er mensen zijn die van jullie een bevestiging hebben gehad dat de nieuwe speler, de iFP-190T dus, volgende week door jullie geleverd kan worden!! Ik voel me aardig misleid door jullie, eerst stellen dat er nog lang geen zicht is op een nieuwe speler, en dan nog geen 4 weken na mijn aankoop komt er ineens een nieuwe speler??? Op de Amerikaanse iRiver site staat hij nog niet eens als ge-released, sinds wanneer komt na Azie, Europa aan de beurt ipv d e VS???

Jullie zijn mij wel enige opheldering verschuldigt wegens het verstrekken van volkomen fout informatie..

In afwachting van uw antwoord,
Tja.. het zijn nog steeds hufters :(

[ Voor 63% gewijzigd door The Legend op 29-11-2002 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Dan zijn het niet "nog steeds hufters". Jij bent een simpele ziel als je dat niet begrijpt, ze kunnen er zelf niets aan doen.
Moeten ze omwille van jullie gekrenkte zieltjes die dingen dan 5 maanden in de kast gaan leggen?
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.