[MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir5alL schreef op 12 november 2002 @ 13:25:
LOL LOL LOL LOL LOL ! Gemma Gemma Gemma toch...
Kijk eens goed wat er PAL NAAST je raam staat op je eigen afbeelding 1...

http://home.wanadoo.nl/dirk.kuiper/ifp180t1.JPG

Lees daar de gebruiksaanwijzing nog maar eens van :D
Word die 'huisgadget' ook zoveel gebruikt als de mp3-speler?!?!?!
Je kunt nog net die bezorgbus zien, maar over een maand ben je van al het licht verstoten... ;)

HAHAH Geweldig =)
LOL :D :D :D

Leuk dat je zo lekker heb gelachen, is gezond, maar dat is mijn plaatje helemaal niet joh! :o

Gewoon een link die in de quote van dieFX staat. :p ;)

Zoals ik al geschreven had, bij mij is er helemaal geen post langs geweest.

*grinnikt na* sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Hahahah inderdaad =)

Bijft geweldig zo'n Andy Huisfris naast je zwartgeblakerde raampje.., maar was idd te snel, had het bericht slechts half gelezen door het lachen...

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:08
The Legend schreef op 07 November 2002 @ 16:17:
Hmm, ik zit nu gewoon muziek te luisteren via het spelertje terwijl ik normaal gewoon van de comp luister (comp aangesloten op midi set) dit klinkt echt zoooveel beter :9

The Cranberries - Zombie op volume 40 + max bass boost (= + 15dB) + max treble boost (= +6dB) geeft nog steeds een zuiver geluid, geen asociale bass nog steeds, de balance blijft gewoon perfect in het geluid!
wil je mn terratec ewx 24/96 geluidskaart kopen dan? :P
dat ding geeft beter geluid dan een gemiddelde hi-fi cd speler :)
ik ga een andere terratec kopen (duurrder) :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, tzal me wel ontschoten zijn...maare, waar hebben jullie dit mooie dingetje gekocht ? :)

edit:
ah ik heb hem al, sorry dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook, ik ben er erg tevreden over. Ik vraag me alleen af of er ergens transparante hoesjes voor dit dingetje te koop zijn, zou jammer zijn als er (diepe) krassen op komen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 14:22:
Ik heb 'm ook, ik ben er erg tevreden over. Ik vraag me alleen af of er ergens transparante hoesjes voor dit dingetje te koop zijn, zou jammer zijn als er (diepe) krassen op komen ? O-)
Denk het niet...
Hoe wil je je dat eigenlijk voorstellen? Je kan hem wel aan de onderkant erin schuiven maar hoe wil je dat die blijft zitten? Zou je haast met een elastiekje moeten doen. Tussen de aansluiting van de koptelefoon en dat rondje waar de ketting aan hangt moet het dan zitten.
Ok, dat is eilijk wel een idee :D
Maar hoe kom je aan soepel en toch stevig plastic wat niet kapot gaat met een huis tuin en keuken naaimachine? :{

Ik (lees, design: ik, uitvoering: mijn moeder ;)) ga een een opberghoesje voor het spelertjes maken. Van skai leer. Een soort zakje met twee compartimenten. Links een opening voor de speler, rechts plek voor de ketting en de dopjes. Maar das natuurlijk alleen voor bescherming als ik hem niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 13:08:

Had ik ook dat die het niet deed op een GP. Die was nog meer dan half vol, maar deed niks. Toen heb ik er een oplaadbare Duracell ingedaan, weer niks. Toen de bijgeleverde alkaline, ging gewoon aan. Toen een oude nicd deed die het ook op. Toen weer de GP en die deed het opeens wel :)

Ik denk dat die de eerste keer misschien wat meer energie nodig heeft ofzo, en dat een niet helemaal volle 1.5 volt batterij net niet voldoet.
Mmm.. bij mij doet het nog steeds niet op m'n GP.
Zal ook maar ff wat verschilende batterijen proberen... thx voor de tip !
Sir5alL schreef op 13 November 2002 @ 02:49:
Hahahah inderdaad =)

Bijft geweldig zo'n Andy Huisfris naast je zwartgeblakerde raampje.., maar was idd te snel, had het bericht slechts half gelezen door het lachen...
Teneerst is het geen Andy Huisfris, maar een een of andere antiklak douchspray ofzo... Daarnaast is het raam niet vies, maar het vliegenhor wat er voor zit :P

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:26

The Legend

*Plop*

Vaagheit schreef op 13 november 2002 @ 12:13:
[...]

wil je mn terratec ewx 24/96 geluidskaart kopen dan? :P
dat ding geeft beter geluid dan een gemiddelde hi-fi cd speler :)
ik ga een andere terratec kopen (duurrder) :)
Mwoah, ruilen voor mijn SoundBlaseter Live 1024 + midi set van 7 jaar oud ? :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is met een kleine aanpassing wel mogelijk om mp3/wma files te uploaden van je speler naar de pc!! Doe het volgende:

You can even upload these filetypes (MP3 and WMA) from the player by using this little modification:
Edit file TransferDataThreadDll.dll (this is in iRiver Manager installation directory) with a hex editor or an editor like ultra edit and search for "WMA" and "MP3". Then change these abbreviations into something else you never have as a file extension (like .yyy or .yyz). That should do the trick.

En het werkt ook nog :) Ik heb ultra edit gebruikt, zo van kazaa te halen 8) Nu heb ik eindelijk die mooie iRiver-hit 'catch the digital flow' op mn pc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:19:
Het is met een kleine aanpassing wel mogelijk om mp3/wma files te uploaden van je speler naar de pc!! Doe het volgende:

You can even upload these filetypes (MP3 and WMA) from the player by using this little modification:
Edit file TransferDataThreadDll.dll (this is in iRiver Manager installation directory) with a hex editor or an editor like ultra edit and search for "WMA" and "MP3". Then change these abbreviations into something else you never have as a file extension (like .yyy or .yyz). That should do the trick.

En het werkt ook nog :) Ik heb ultra edit gebruikt, zo van kazaa te halen 8) Nu heb ik eindelijk die mooie iRiver-hit 'catch the digital flow' op mn pc :D
niet dat ik het nodig heb, maar das best interesant om te weten :)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:39
nou kom op met die review ;)

btw als je radio luister en op de play/stop knop drukt krijg je stereo radio, klinkt stukken beter, kdenk zeg het ff ;)

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 14 November 2002 @ 00:10:
nou kom op met die review ;)

btw als je radio luister en op de play/stop knop drukt krijg je stereo radio, klinkt stukken beter, kdenk zeg het ff ;)
T.net is zeikerig over de zinsopbouw en spelling ed :P Dat moet nog verandert worden aan de hand van een speciale FAQ :z

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Kom snel met die review. :O

Werkt de FM tuner ook als je bijv in Amerika bent of alleen in Europa?

Verwijderd

Ik las net op het iriver forum dat de Europeze tuner wel in de VS werkt maar niet andersom.
Vanwege het feit dat in Europa even en oneven freqeunties bestaan bv. 96.80 en 100.70 en in de VS alleen even frequenties.

• bolleh
oef ik luisterde net ff "tiesto - suburban train" op dat ding, bass/treble boost op max en volume 25, en het klonk echt _/-\o_
stel je voor als het volume nog hoger gaat :9~

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Dan wordt je doof. :D

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 14 November 2002 @ 17:15:
oef ik luisterde net ff "tiesto - suburban train" op dat ding, bass/treble boost op max en volume 25, en het klonk echt _/-\o_
stel je voor als het volume nog hoger gaat :9~
Hmmm... :/ Bennik dan echt al slechthorend ?? Volges mij niet maar lekkere trance nummers zettik altijd ff op 40 + max bas en treble boost :) Bulldozer Project - Arise doet het erg lekker dan :9

• bolleh
The Legend schreef op 14 November 2002 @ 18:13:
[...]

Hmmm... :/ Bennik dan echt al slechthorend ?? Volges mij niet maar lekkere trance nummers zettik altijd ff op 40 + max bas en treble boost :) Bulldozer Project - Arise doet het erg lekker dan :9
ehhehe 40 vind ik persoonlijk te hard, bovendien bij echt lekkere nummertjes zoals suburban train van tiesto of balla nation van dean gooi ik em ff wat harder, dus 25. normaal staat ie op 20

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 14 November 2002 @ 18:38:
[...]

ehhehe 40 vind ik persoonlijk te hard, bovendien bij echt lekkere nummertjes zoals suburban train van tiesto of balla nation van dean gooi ik em ff wat harder, dus 25. normaal staat ie op 20
Hmm, in de trein meestal 25>30.. meestal 30 eigenlijk :P Ivm overlast voor de rest, zodra ik eruit stap gaat ie naar 35, of hoger :)

• bolleh
in de bus heb ik em meestal @ 25(ouwe gare bussen maken veel herrie)
trein heb ik em @ 20 want die maakt geen herrie, 25 voor lekkere nummers
op straat 20-25 ligt aan het nummer

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:09
M'n batterij houd het nog steeds vol :9
dit ding is TOP!!!! :7

• bolleh
lol, ik heb zelf 650mAh batterijen dus die houden het niet zo lang vol(kweet niet eens hoeland die lader aan moet :X) maar ik ga denk ik een gp powerbank usb lader aanschaffen met 4x 1800mAh batterijen :9
doet ie 7 uur over om te laden via usb :)

• Makkelijk
Er ligt nog een spelertje op het postkantoor in voorschoten, ik ben er nu niet en nog geen tijd gehad om te zeggen dat ik um niet moet. Ik heb 2x per mail gecancelled 1x met bevestiging dat het was gelukt. Toen werd ik gebelt dat hij 2 dagen daarna zou komen, heb ik hem alsnog per telefoon gecancelled, vrouwtje zei dat het ok was. Toen kreeg ik hem dus alsnog, nou dikke lul me koekoek :)

Iemand in voorschoten of omgeving die er nog eentje wil (weet niet of ze nog op voorraad zijn bij mp3cdspelers)? Die mag met me nee naar postkantoor in noord-hofland ;) :)

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
ik heb al ruim een jaar de MPIO DMG en ben er super tevreden mee =) heel licht en gaat lang mee op 1 penlite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 14 november 2002 @ 08:29:
[...]

T.net is zeikerig over de zinsopbouw en spelling ed :P Dat moet nog verandert worden aan de hand van een speciale FAQ :z
pfff stuur anders maar naar mij op, verbeter ik die zooi wel... ik wil z.s.m. die review lezen voor ik wat koop en op vakantie ga volgende week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
bescheiden schopje

schiet op met die review/vergelijking! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook wel een kicken ding voor 256MB betaal je nog minder als de 128MB versie van de iRiver :

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 15:11:
Dit is ook wel een kicken ding voor 256MB betaal je nog minder als de 128MB versie van de iRiver :

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=274
Jah, je kunt een pendrive ook niet vergelijken met een mp3speler. Zolang een ding nog niet eens een fatsoenlijk display heeft is het voor mij geen volwaardige mp3speler. Hij kan trouwens 14 uur minder lang op een batterij, is ietsje groter, heeft geen FM radio, geen spraakopname, geen folder mogelijkheid, en geen WMA/ASF ondersteuning. Kortom, totaal niet te vergelijken met de iRiver :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

The Legend schreef op 17 November 2002 @ 15:21:
[...]

Jah, je kunt een pendrive ook niet vergelijken met een mp3speler. Zolang een ding nog niet eens een fatsoenlijk display heeft is het voor mij geen volwaardige mp3speler. Hij kan trouwens 14 uur minder lang op een batterij, is ietsje groter, heeft geen FM radio, geen spraakopname, geen folder mogelijkheid, en geen WMA/ASF ondersteuning. Kortom, totaal niet te vergelijken met de iRiver :z
En de prijs van dat nieuwe ding is even hoog als de prijs van de iriver toen die nog in de voorverkoop was. Deze pendrive word ook nog duurder.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

iedereen aan t spele met dat ding?? ik wil die review :) !

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 18 november 2002 @ 17:27:
iedereen aan t spele met dat ding?? ik wil die review :) !
Ja tis mn favoriete speledinkje op t moment :)

Waarom zetten ze die review niet ff hier neer, zullen wij de spelvauten er wel uithalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel tot er een mp3 speler zo groot als een weggooi-aansteker is, en ongeveer 1 gig geheugen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MPIO DMK is behoorlijk in prijs gedaald sinds de iFP-180T uit is! :o
Was die voorheen niet rond de €250?
Nu €204 resp. €209
deze dus: Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/186_1.jpg
(Zonder plaatje weet niemand die MPIO's uit elkaar te houden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe firmware(v1.10) en een software update(v1.12), maar nog niet beschikbaar op de engelstalige site. Zie http://babelfish.altavist...2Firiver.asp%3Fmode%3DiFP. Wat er veranderd is kom ik niet helemaal uit (vage vertalingen) maar wel best veel zo te zien :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2002 21:24 . Reden: url fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
Werkt deze ook gewoon op onze IFP anders zo snel mogelijk updatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

he next function was changed addition and.
1. The Voice Recording hour Um it will be able to select a quality in order, Function Menu addition.
(General - > Voice Recording Mode)
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/board_images/firmware/iFP_upgrade_voice_lcd.gif
2. The standard Backlight the Off the Indicator winking one sometimes fringe land.
3. The Navigation Search hour Um the tooth the problem relaxation which cuts.
4. The File hour program list Delete and the Scan the Delete the file which it does it is linked,
It erases.
5. STEREO from the Tuner with the Default.

■ The next fact was amended.
1. When the program hour pawl adding more, the problem amendment where the machinery and tools becomes reset.
2. The problem amendment which the place where the radio sound recording hour space is to remain discontinues a sound recording.
3. It removes the portion where the music life Display hour extension is indicated from the remaking screen.
4. The VBR one case Progressive Visualization over the problem amendment which operates.
5. The ASF it amends the fact that the file ICON is indicated with the WMA with the ASF.
6. The problem amendment where the file of 99 overs is not stored from the file name form which is identical.
7. The problem amendment where from part }mp{3 file the remaking hour file end portion is cut.
8. From part file front portion opposite side ttuy problem amendment.
9. The problem amendment where TAG information of the WMA is not indicated well.

that RAID = update volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
tsjah en wat mag RAID betekenen ik begrijp er igg ook nix van helaas achjah ff wachten dan maar hij werkt goed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

anthonyb schreef op 18 November 2002 @ 21:45:
tsjah en wat mag RAID betekenen ik begrijp er igg ook nix van helaas achjah ff wachten dan maar hij werkt goed dus :)
Nee, dat was van de andere versie, ik heb hierboven een betere vertaling gezet van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 09:07
Lijkt me wijs als deze update beschikbaar is, want ik wilde net vragen of je ook een hogere opnamekwaliteit kan instellen zodat het geluid beter klinkt! Is nog wel eens makkelijk voor leraren die dingen beloven en vervolgens niet nakomen, want ik vind de opnamekwailteit nu een beetje beroerd klinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieFX schreef op 13 november 2002 @ 15:47:
[...]

Mmm.. bij mij doet het nog steeds niet op m'n GP.
Zal ook maar ff wat verschilende batterijen proberen... thx voor de tip !
Vandaag was mijn batterij op en ik pakte een volle GP en daar deed die het niet op. Op een Duracell alkaline weer wel, op een oude nicd ook. Dus ik pak een andere volle GP doet die het niet op. Pak nog een andere en daar werkt die weer wel op.
2 van de 4 GP batterijen werkt die dus niet op. En die doen het wel in andere apparaten.
Wat ook raar was, de batterij indicator gaf nog 1 streepje aan en toen merkte ik dat de backlight het niet meer deed. Ik deed hem uit en daarna kreeg ik hem niet meer aan. Ik dacht dat die een leeg signaal zou geven. Dat er een grote batterij indicator in het display ging flikkeren ofzo :?

Nu is mijn vraag, zijn dieFX en ik de enigen die last hebben met oplaadbare nimh (ms specifiek GP) batterijen?
Wie gebruikt hem nog meer met nimh batterijen?

-ander onderwerp-

Die nieuwe firmware klinkt wel interressant :)
Ik luister nu veel naar 96 kbps WMA en daarvan worden de id3 tags niet laten zien. Op zich geen ramp want de filename komt wel in beeld (is alleen lastig als je tracknr. - titel hebt en niet de artiest in de directory hebt staan), maar dat .wma erachter vind ik minder. Zou mooi zijn als dat verholpen wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook oplaadbare nimh batterijen, hema 1100mAh 1.2v, die doen het iig prima hier. Ik heb voor sinterklaas GP batterijen gevraagd dus ik wacht af... :)

Als de batterijen bijna leeg zijn gaat idd het backlight uit, ik denk om ff de laatste stroom een beetje te sparen.

Slaap lekker allemaal :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:42
Mijn zusje heeft hem ook besteld. Pakketje is net aangekomen maar zusje was niet thuis, ik wel dus heb er ff mee gespeeld.

Mooi dingetje (maar dat wist ik al omdat The Legend hier is geweest :P) en enig nadeel wat ik eraan vind is de 128MB, ietwat weinig in vergelijking tot mijn MPIO DMG die 128MB + 128MB SmartMedia heeft, maar goed, de FM-tuner heft dat wel weer een beetje op.

Tis gewoon een mooi dingetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
ANOTHER MP3 PLAYER ENTERS THE ARENA :)

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/276_2.jpg

Concurrentie voor de iRiver iMP180T en de mpio DMK en zker ook voor de DMG
T dingetje is namenlijk 54mm x 77mm x 9.8mm (40,75cm³)
tegenover 67.7mm x 67.7mm x 18.5mm (84,80cm³) van de DMG.

Vooral het platte ontwerp is heel mooi voor menig persoon die de speler in zijn broekzak wil houden, ook de lengte en breedte werken daar fijn aan mee :)

Kenmerken o.A:

- Speelt MP3, WMA en ADPCM bestanden
- Bitrate ~32 tot 320Kbps
- USB connector kabel voor snelle overdracht
- 128MB geheugen (ingebouwd)
- Firmware Upgradeable
- Ingebouwde Voice Recorder
- Aluminium behuizing
- LCD Backlight Oranje
- ID3 tag
- Accu batterij + AAA batterij 10 uur speelduur
- Diverse Equalizer Modes
- 54mm x 77mm x 9.8mm
- 55 Gram (zonder batterij)
- Website fabrikant Hyun Won www.m-any.com

gegevens gekopieerd vanaf www.mp3spelers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 00:45:
[...]

Vandaag was mijn batterij op en ik pakte een volle GP en daar deed die het niet op. Op een Duracell alkaline weer wel, op een oude nicd ook. Dus ik pak een andere volle GP doet die het niet op. Pak nog een andere en daar werkt die weer wel op.
2 van de 4 GP batterijen werkt die dus niet op. En die doen het wel in andere apparaten.
Wat ook raar was, de batterij indicator gaf nog 1 streepje aan en toen merkte ik dat de backlight het niet meer deed. Ik deed hem uit en daarna kreeg ik hem niet meer aan. Ik dacht dat die een leeg signaal zou geven. Dat er een grote batterij indicator in het display ging flikkeren ofzo :?

Nu is mijn vraag, zijn dieFX en ik de enigen die last hebben met oplaadbare nimh (ms specifiek GP) batterijen?
Wie gebruikt hem nog meer met nimh batterijen?

-ander onderwerp-

Die nieuwe firmware klinkt wel interressant :)
Ik luister nu veel naar 96 kbps WMA en daarvan worden de id3 tags niet laten zien. Op zich geen ramp want de filename komt wel in beeld (is alleen lastig als je tracknr. - titel hebt en niet de artiest in de directory hebt staan), maar dat .wma erachter vind ik minder. Zou mooi zijn als dat verholpen wordt :)
kgebruik zelf 700mAh Hape's en daar geen probs mee(5 stuks, 1 deed het niet maar die was gewoon te leeg om zelfs te starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

eigenlijk wil ik ook van die GPpowerbank batterijen kopen. Maar als de helft niet werkt is dat ook een beetje zinloos. Wie kan mij vertellen of ik dat moet doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 09:07
Bij werken de GP batterijen perfect! Ik gebruik de 1800 mA van GP in combinatie met de PowerBank 3 en ik heb er dus helemaal geen problemen mee gehad... Ik de mp3 speler nu anderhalve week en ik luister dagelijks een paar uur en ik ben nu net met mijn 4de batterij bezig, dus de 4 batterijden die bij de PowerBank 3 geleverd werden heb ik nu bijna 1 cyclus gebruikt en geen problemen onder vonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK vind hem echt zwaar relax :P

hij gaat vind ik lekker hard
alleen die extra bass en treble vind ik echt niks uitmaken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
al reviews gevonden over Ultrasm?

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/276_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/276_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/276_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hijs wel lekker dunnetjes maar ik zou em niet moeten hebben, vind em namelijk niet mooi en de knopjes vind ik gewoon klote geplaatst, daarnaast ziet de lcd er niet supergoed uit ofzow. kleurtje backlight boeit mij zowiezo niet, als het maar voldoende verlicht wordt int donker.

nee ik blijf bij mn iriver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 00:45:
[...]

Op het moment doet die het op geen enkele nimh batterij meer :(
Ik heb bij elkaar 6 GP's, eerst deed die het nog op 1 daarvan, maar even later niet meer.
Heb toen oplaadbare Duracell nimh batterijen geprobeerd (heb er twee met een Duracell lader), wilde die het ook niet op doen :(

Nu maar een mailtje gestuurd naar mp3cdspeler.nl. Want 2 tot 3 alkaline batterijen per week erdoor werken vind ik echt te duur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 12:53:
[...]
Ik heb bij elkaar 6 GP's, eerst deed die het nog op 1 daarvan, maar even later niet meer.
Heb toen oplaadbare Duracell nimh batterijen geprobeerd (heb er twee met een Duracell lader), wilde die het ook niet op doen :(

Nu maar een mailtje gestuurd naar mp3cdspeler.nl. Want 2 tot 3 alkaline batterijen per week erdoor werken vind ik echt te duur worden.
hmm weird
kzelf heb dus geen probs met 700mAh nimH batterijen
kan het zijn dat dat ding batterijen met een hoog mAh gehalte gewoon niet zo lekker vind?

naja kvind het wel vaag dat sommigen er wel en anderen er geen last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik heb een nieuwe mini MP3 Speler gevonden: De Gowon iAudio GW200! Hij's ongeveer vergelijkbaar met de iRiver iFP 180T, alleen heeft ie dan 256MB intern.

Afbeeldingslocatie: http://www.cowon.com/eng/product/cw200/img/photo6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cowon.com/eng/product/cw200/img/photo20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cowon.com/eng/product/cw200/img/photo27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cowon.com/eng/product/cw200/img/photo5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmport.nl/shop/cowon/cw2001.gif

Specs:
256MB intern 269 Euro (0 Euro verzendkosten!)
128MB intern 199 Euro (0 Euro verzendkosten!)

-Display 128x16 pixels (Blue Backlight)
-Equalizer - Normal, Pop, Rock, Classic, Jazz, User equalizer
-10 uur speeltijd (1 AAA-penlite)
-Backlight instelbaar
-Firmware upgradeble
-Eigen logo's invoegen (dat bedrijp ik er tenminste uit...)
-Voicerecorder met omnidirectionele microfoon
-FM-radio met presets en auto-scanning mode + opname van FM-radio
-Opslag van andere files ook mogelijk
-Afmetingen: 84x36x16 (Ding is dus 16mm dik!)
-Alluminium Omhulsel (iRiver is toch hoofdzakelijk plastic he?)

Specs overgenomen van http://www.mmport.nl (Enige die deze dingen in NL verkopen?)
Site fabrikant: http://www.cowon.com/eng/product/cw200/about.html

Voordeel t.o.v. iRiver iFP 180: 256MB intern, 16mm dik, Opberg hoesje
Nadeel t.o.v. iRiver iFP 180: Max. 10 uur op 1 batterij, Merk Cowon is onbekend

Op de site van http://www.mmport.nl staat dat ie leverbaar is vanan begin december...

Ik zit echt te twijfelen tussen de iRiver en de iAudio ... OF 256MB intern (iAudio) OF 20uur op 1 batterij (iRiver)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 12:53:
[...]

Hier ook nog steeds geen enkele GP of andere nimh batterij die werkt :(
Laat me het antwoord van mp3cdspeler.nl weten ..

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
FiRePaTH schreef op 20 November 2002 @ 15:04:
Ik heb een nieuwe mini MP3 Speler gevonden: De Gowon iAudio GW200! Hij's ongeveer vergelijkbaar met de iRiver iFP 180T, alleen heeft ie dan 256MB intern.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Specs:
256MB intern 269 Euro (0 Euro verzendkosten!)
128MB intern 199 Euro (0 Euro verzendkosten!)

-Display 128x16 pixels (Blue Backlight)
-Equalizer - Normal, Pop, Rock, Classic, Jazz, User equalizer
-10 uur speeltijd (1 AAA-penlite)
-Backlight instelbaar
-Firmware upgradeble
-Eigen logo's invoegen (dat bedrijp ik er tenminste uit...)
-Voicerecorder met omnidirectionele microfoon
-FM-radio met presets en auto-scanning mode + opname van FM-radio
-Opslag van andere files ook mogelijk
-Afmetingen: 84x36x16 (Ding is dus 16mm dik!)
-Alluminium Omhulsel (iRiver is toch hoofdzakelijk plastic he?)

Specs overgenomen van http://www.mmport.nl (Enige die deze dingen in NL verkopen?)
Site fabrikant: http://www.cowon.com/eng/product/cw200/about.html

Voordeel t.o.v. iRiver iFP 180: 256MB intern, 16mm dik, Opberg hoesje
Nadeel t.o.v. iRiver iFP 180: Max. 10 uur op 1 batterij, Merk Cowon is onbekend

Op de site van http://www.mmport.nl staat dat ie leverbaar is vanan begin december...

Ik zit echt te twijfelen tussen de iRiver en de iAudio ... OF 256MB intern (iAudio) OF 20uur op 1 batterij (iRiver)
ander nadeel imho:
- het design spreekt mij totaal niet aan
- ook al zon langwerpig schermpie(geef mij maar een beetje normaal afmetingen schermpje, 4/5*3 ofzow)
- AAA batterij ipv AA batterij

de iriver omhuls is idd grotendeels plastic maar tis wel van een soort plastic dat het absoluut niet stoort, imho dan he

voordeel is dan wel weer die 256mb maargoed je kunt niet alles hebben(ik heb bewust gekozen voor een kleine speler ipv een grotere met meer/externe opslag)

wat bedoel je met instelbaar backlight? bij de iriver kun je instellen hoeveel seconden hij aanblijft nadat je een toets inramt, van 0-20 seconden, standaard @ 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieFX schreef op 20 November 2002 @ 18:01:
[...]

Hier ook nog steeds geen enkele GP of andere nimh batterij die werkt :(
Laat me het antwoord van mp3cdspeler.nl weten ..
Zal ik doen! :)
Ik zit nog op een mailtje terug te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een mailtje terug van mp3cdspeler.

Eerst ff mijn mailtje, ingekort want stond niks nieuws in en was een hele lap tekst.
L.S.,

Onlangs heb ik bij jullie een iRiver iFP 180T flash mp3 speler in de pre-order besteld.
Ik heb er meteen bij jullie 2 GP 1800mah nimh batterijen bij besteld omdat ik het
gebruik van niet oplaadbare (alkaline) batterijen te duur vind worden.

[knip]
Het hele verhaal wat hiet al in dit topic staat over dat die het niet doet op oplaadbare batterijen en het hoe en wat...
[/knip]

Hij is dus kapot en ik hoop van harte dat ik hem kan ruilen voor eentje die het wel doet op oplaadbare nimh batterijen. Het wordt me anders echt te duur en dan zal ik graag mijn geld terug willen hebben.

Bij voorbaat dank,

[mijn naam en gegevens]
Kreeg dit als antwoord:
Hallo [mijn voornaam],

De speler moet gewoon werken op oplaadbare batterijen.Ik had vorige week een klant die bij ons een iMP250 had besteld een half jaar geleden en nu een setje 1800Mah batterijen en die vertelde me (het is wel een raar verhaal) dat in het boekje van iRiver staat dat je 0.6mm van de batterij weg moet snijden , ik heb het verhaal zelf nog niet opgezocht maar het zou kunnen dat het bij de iFP180 T ook zo is (kijk even in het boekje).

Je kunt ook nog even naar cs@iriver.com (engels) e-mailen deze reageren binnen 24uur normaal gesproken.

Het kan natuurlijk ook dat de speler defect is dan ruilen we deze gewoon om dat is geen enkel probleem.

Je bent trouwens de eerste met een probleem met de iRiver iFP180 T .We hebben nog niet 1 klacht gehad en dat op honderden spelers (vrij uniek in onze business geloof me) en geeft ook aan hoe betrouwbaar en goed afgewerkt de speler eigenlijk is.

Met vriendelijke groet,

[zijn naam]
RMA
Nu heb ik geen idee wat die bedoeld met 0.6mm van de batterij afsnijden. Er staat niks over in het boekje.
Ik heb ook de imp-150 en die doet het wel lekker (heel lekker :*)) op al mijn oplaadbare batterijen dus ik denk dat dat het probleem niet is.

Dat met de imp-250 heeft misschien iets te maken met de ingebouwde lader. En dat die gemaakt is om op de meegeleverde batterijen te werken.

Ik ga zo meteen het boekje van mijn imp-150 nog eens opzoeken om te kijken of daar iets instaat en dan maar ff terug mailen.

Iemand hier nog een idee over die 0.6mm van de batterij afsnijden?

Klink trouwens wel goed he? Dat ze geen eerdere klachten hebben gehad.
Ben niet blij dat ik de eerste ben, maar ik ben liever een uitzondering dan een regel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Gebruik Hape NiCd 1,2v 700 mAh batterijen, geen probs ondervonden. Maar de NIMH 1300 1,2v mAh batterijen doen het niet :'(
Heb gelukkig genoeg NiCd batterijen :D

ff over die Iaudio, vind hem kwa looks niet te vergelijken met de Iriver. De Iriver ziet er veel beter uit. (ieder zijn eigen smaak natuurlijk) Het uiterlijk is net zo belangrijk als de functies voor
een mp3 speler. (althans voor mij dan) Van Iriver kunnen we mp3spelers van hoge kwaliteit verwachten (zie SlimX imp350), maar ik heb nog nooit van Cowon gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik denk dat ik toch voor de iRiver kies, hij's idd iets kleiner, gaat 2x zo lang mee op 1 batterij. het display is beter en het merk spreekt me meer aan (ze doen daadwerkelijk aan firmware updates) :)

So, iRiver iFP-180 it is! :9

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54

Maximus

There is no substitute

kzit te twijfelen tussen die iRiver 180T en de PenDrive MP3 Player.
De Iriver heeft wel een LCD scherm en de pendrive niet
de pendrive heeft wel 256 mb en de iriver niet.

welke moet ik nou nemen. Kan ook die ene vierkante nemen met 128 mb en die uitbreiden naar 256

PhD i.o.

Verwijderd

whaaaa wtf man deze vin ik uber !

hoe veel kost hij ?

• bolleh
Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 08:30:
[...]

whaaaa wtf man deze vin ik uber !

hoe veel kost hij ?
:Z ;)

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

M@ximuS schreef op 21 November 2002 @ 07:53:
kzit te twijfelen tussen die iRiver 180T en de PenDrive MP3 Player.
De Iriver heeft wel een LCD scherm en de pendrive niet
de pendrive heeft wel 256 mb en de iriver niet.

welke moet ik nou nemen. Kan ook die ene vierkante nemen met 128 mb en die uitbreiden naar 256
Vergeet niet dat de iRiver ook een FM radio heeft, dat vind ik echt een pro voor een mp3 speler, ff radio luisteren als je je muziek zat bent bij lange reizen ;).

En een display, tjsa altijd makkelijk dat je weet welk nummer van die nieuwe cd er nu staat de spelen :)

Verwijderd

Yoepie heb vandaag twee nieuwe (jaja de nieuwe die nog niet in Nederland uit is) iRiver IFP-190tc binnengekregen. Zelfde specs als de IFP-180t maar met 256MB!!!! Eentje houd ik zelf en eentje verkoop ik.

iRiver IFP-190tc anyone? :)
Keb m al in vraag en aanbod gezet. ;)

• bolleh
das een aardig prijskaartje, 200 euro vond ik al een flinke investering,en 128mb is persoonlijk voor mij genoeg(eigenlijk niet want je wil altijd meer) maargoed anders zou ik er andere dingen voor moeten laten en dat wilk niet :)

veel plezier ermee btw ;)
de link naar de V&A shit

Verwijderd

Ja bedankt. Ik heb al indicatieprijzen van €349,- gehoord in Nederland.
Maar hij komt toch nog lang niet en als je hem toch wil hebben, heb ik hem. :)

• bolleh
tjah zoals ik al zei is 128mb voor mij voldoende, mischien dat een ander die de 128mb niet wilde nu overtuigd kan worden, maargoed daar moet ie voor in de buidel tasten ;)

maar eh hoe kom jij eraan/hoeveel kostte ie jou?

Verwijderd

Jah, das geheim van de smit. Hij is niet gejat of 'van een vrachtwagen gevallen.'
Nee ff serieus, keb hem geïmporteerd vanuit Azië.

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Werkt de radio ook in Europa? Niet dat ik wil kopen ofzo hoor, ben tevreden met mun 180T. Maar de Amerikaanse versie werkt niet in Europa., weet niet of dat ook zo is bij de aziatische versie.

Het is trouwens niet moeilijk hoor om aan de 190TC te komen. Kijk hier eens naar:
http://www.mpwiz.com

Ze verkopen trouwens een mp3 case black, zeer handig voor de Iriver. :)
Heb nu al krassen op mn spelertje :'( , denk dat ik maar eentje ga aanschaffen.

[ Voor 119% gewijzigd door Hironshy op 21-11-2002 22:00 ]

Verwijderd

Ja, die radio werkt gewoon hoor.

Verwijderd

Binnetie schreef op 19 november 2002 @ 21:44:
Bij werken de GP batterijen perfect! Ik gebruik de 1800 mA van GP in combinatie met de PowerBank 3 en ik heb er dus helemaal geen problemen mee gehad... Ik de mp3 speler nu anderhalve week en ik luister dagelijks een paar uur en ik ben nu net met mijn 4de batterij bezig, dus de 4 batterijden die bij de PowerBank 3 geleverd werden heb ik nu bijna 1 cyclus gebruikt en geen problemen onder vonden!
Heb dezelfde powerbank 3 met 1800mA batterijen werkt perfect!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 21:37:
Jah, das geheim van de smit. Hij is niet gejat of 'van een vrachtwagen gevallen.'
Nee ff serieus, keb hem geïmporteerd vanuit Azië.
Geheim van de smit? Of verkoop je hem nu gewoon met vette winst :?

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

339 Euro? Pffft da's wel ERG duur voor een mp3 spelertje! Ik kan wel iets anders bedenken wat ik met 750 Gulden zou kunnen doen :7

Maar iig leuk dat je er aan gekomen bent, via via uit Azie! Heb je geen digicam of lowzy webcam voor paar fototjes? Of ziet ie er presies hetzelfde uit? En hoe zit dat met de support qua taal is er ook engels beschikbaar of is het allemaal chinataal :D ?

Op http://www.iriver.com staat ie nog niet, wel op http://www.iriver.co.kr/ (voor koreaans lezende mensen onder ons) met een adviesprijs van 259000,- koreaanse munteenheden (Wat hebben ze daar trouwens voor munteenheid?)

Ik zal ze eens mailen en zeggen dat ik familie ben van Guus Hiddink of PSV-promotor ;), misschien krijg ik m dan wel gratis >:)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik heb niet t hele topic doorgelezen, maar hier staat n review van deze mp3speler;
http://www.digit-life.com/articles2/iriverifp180t/index.html

ikzelf vind deze wel cool;
[rml][ MP3] ITC mp3 USb stick[/rml] (ITC mp3 USb stick 159 euro)
en die MPIO DMK 128MB is nu maar 204 e-tjes...

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 21:29:
Yoepie heb vandaag twee nieuwe (jaja de nieuwe die nog niet in Nederland uit is) iRiver IFP-190tc binnengekregen. Zelfde specs als de IFP-180t maar met 256MB!!!! Eentje houd ik zelf en eentje verkoop ik.

iRiver IFP-190tc anyone? :)
Je hebt 'm al van marktplaats.nl verwijderd?

Verwijderd

Allemaal speelgoed :9~ :9~ :9~

• bolleh
wAizz schreef op 21 november 2002 @ 23:44:
[...]

Je hebt 'm al van marktplaats.nl verwijderd?
rofl aniel: Big Brother is watching you ;)

• wAizz
bolleh schreef op 21 November 2002 @ 23:49:
[...]

rofl aniel: Big Brother is watching you ;)
Nee hoor :) . Heb gewoon een bod gedaan, maar de advertentie is nu blijkbaar weg?

• bolleh
wAizz schreef op 21 November 2002 @ 23:51:
[...]

Nee hoor :) . Heb gewoon een bod gedaan, maar de advertentie is nu blijkbaar weg?
vraag en aanbod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mijn advertentie op marktplaats is verwijderd omdat iemand een bod had gedaan van €275,-. Bij meer dan €200,- moet je 6 euro betalen. Maar hij is nog niet verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nog steeds in Vraag en Aanbod. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Hironshy schreef op 21 November 2002 @ 21:39:
Werkt de radio ook in Europa? Niet dat ik wil kopen ofzo hoor, ben tevreden met mun 180T. Maar de Amerikaanse versie werkt niet in Europa., weet niet of dat ook zo is bij de aziatische versie.

Het is trouwens niet moeilijk hoor om aan de 190TC te komen. Kijk hier eens naar:
http://www.mpwiz.com

Ze verkopen trouwens een mp3 case black, zeer handig voor de Iriver. :)
Heb nu al krassen op mn spelertje :'( , denk dat ik maar eentje ga aanschaffen.
en zo'n tubetje om krassen op glazen schermpjes te verwijderen ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Het is misschien wat leuker, voor de geïnteresseerden van de 190TC, om een inkoopactie te doen en er een zooitje tegelijk te importeren. Hij is maar $215,-
Ben je vast stukken goedkoper uit dan €339,- :P

BTW: Die review komt er zeker niet meer? :?
Of is het zo'n bureaucratisch zooitje bij Tweakers dat het een maand moet duren voordat het gepubliceert mag worden? :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Chris10 op 22-11-2002 11:14 ]

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 08:10:
Ja mijn advertentie op marktplaats is verwijderd omdat iemand een bod had gedaan van €275,-. Bij meer dan €200,- moet je 6 euro betalen. Maar hij is nog niet verkocht. :)
Tja......275, daar kan ik niet tegen op :) . Maar ik had je gemaild, moet maar even terugmailen wat je er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hoei, ik heb m'n iFP-180 vanmiddag binnen gekregen! :) Hij rulez echt! De tuner is ook super goed, geen ruis enzo en ook in de trein perfecte ontvangst! En ik heb er meteen 2000 mAh batterijen bijbesteld (te koop bij mp3man.nl), maar volgens mij gaan batterijen eerder leeg met niks doen, dan door het gebruik van de mp3speler, er staat nog steeds 4 streepjes na 5 uur :9

Btw volgens mij als jullie die 256Mb versie van de speler hebben, kunnen jullie beter nog wachten. De iFP-190TC die aniel05 heeft is die met Chinese Font, daarvoor staat de laatste "C" op het laatst. De westerse versie gaat namelijk gewoon iFP-190T heten (Zie laatste pagina boekje voor de kopers). Of heeft ie ook engelse tekst aniel05? Ik zou anders niet weten wat het verschil is tussen de iFP-190T en iFP-190T...

Anywayz, super ding! Hoe lang gaan die dingen bij jullie mee? Is de tuner trouwens zuiniger dan mp3, zal wel, maar hoeveel dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
FiRePaTH schreef op 22 November 2002 @ 20:37:
Hoei, ik heb m'n iFP-180 vanmiddag binnen gekregen! :) Hij rulez echt! De tuner is ook super goed, geen ruis enzo en ook in de trein perfecte ontvangst! En ik heb er meteen 2000 mAh batterijen bijbesteld (te koop bij mp3man.nl), maar volgens mij gaan batterijen eerder leeg met niks doen, dan door het gebruik van de mp3speler, er staat nog steeds 4 streepjes na 5 uur :9

Btw volgens mij als jullie die 256Mb versie van de speler hebben, kunnen jullie beter nog wachten. De iFP-190TC die aniel05 heeft is die met Chinese Font, daarvoor staat de laatste "C" op het laatst. De westerse versie gaat namelijk gewoon iFP-190T heten (Zie laatste pagina boekje voor de kopers). Of heeft ie ook engelse tekst aniel05? Ik zou anders niet weten wat het verschil is tussen de iFP-190T en iFP-190T...

Anywayz, super ding! Hoe lang gaan die dingen bij jullie mee? Is de tuner trouwens zuiniger dan mp3, zal wel, maar hoeveel dan ;)
t enige verschil is geloof ikis dat TC met wat extra geheugen is voor text characters enzow omdat de chinese taal zo omvangrijk is, de TC heeft volgens mij ook engelse chars want op de website staat dat je 35 talen ofzow ken instellen dus engels zal er wel bij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Mja maar waarom zouden ze dan een aparte versie maken? Dat zijn alleen maar extra productiekosten als ze toch in dezelfde fabriek gemaakt worden... :?
Rare jongens die Koreanen ;)

-edit-
Ik vind de bass van de bijgeleverde Sennheiser MX300 een beetje magertjes, toen ik m'n Philips SBCHE555 (what's in a name ;)) oordopjes erin deed was de bass ineens 2x zo goed hoorbaar! Echt een enorme verbetering van het geluid! Niet dat de Sennheiser slecht is, maar als je veel bass in je muziek wilt moet je toch iets anders kiezen :)
-edit-

[ Voor 50% gewijzigd door FiRePaTH op 22-11-2002 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
tzal wel een stuk duurder zijn om alle versies met dat extra mem uit te rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 08:12:
Hij staat nog steeds in Vraag en Aanbod. :)
Anders gaje ergens anders met je reclame lopen spammen :z

Vandaag in de trein naar utrecht (hcc jah :P) had ik totaal géén ontvangst van Skyradio. Niet op 100.7 en 100.4, Hotradio (89.4) werkte perfect ruisloos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Om terug te komen bij de topic starter :

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ SWEET _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik vind mijne toch het mooist :)

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iuk zoek een mp3 8 cm player voor rond de 100 euro, weten jullie ene?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

The Legend schreef op 22 November 2002 @ 22:08:
[...]

Vandaag in de trein naar utrecht (hcc jah :P) had ik totaal géén ontvangst van Skyradio. Niet op 100.7 en 100.4, Hotradio (89.4) werkte perfect ruisloos :?
Zet je scansnelheid eens op 1x dan werkt het zoeken van zenders beter, misschien zit je net 0,2Mhz ergens langs doordat je te ver van de zendmast af bent...

Da's het nadeel van te modern zijn in Nederland, de zendmasten zijn niet afgestemd op treinreizigers met een draagbare radio (wel op autosnelwegen btw) en dan kan je soms buiten bereik komen...

-edit-
Kijk hier voor zenderoverzicht van nozema radio frequenties in nederland:
http://www.nozema.nl/radiotv/RadioTVIndex2.html

(Klik op de landkaart waar je je bevint... best wel goed gemaakt moet ik zeggen)
-edit-

[ Voor 15% gewijzigd door FiRePaTH op 22-11-2002 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiRePaTH schreef op 22 november 2002 @ 21:37:

-edit-
Ik vind de bass van de bijgeleverde Sennheiser MX300 een beetje magertjes, toen ik m'n Philips SBCHE555 (what's in a name ;)) oordopjes erin deed was de bass ineens 2x zo goed hoorbaar! Echt een enorme verbetering van het geluid! Niet dat de Sennheiser slecht is, maar als je veel bass in je muziek wilt moet je toch iets anders kiezen :)
-edit-
Deze bedoel je zo te zien: http://www.consumer.phili...ONE&productId=SBCHE555_00

Waar kan je die kopen en hoe duur zijn ze ongeveer?

-edit-
Oh ik heb ze al gevonden bij de kijkshop, kosten ze 14 euro :)
Maar is de geluidskwaliteit ook beter of alleen de bass?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Geluidskwaliteit is i.m.o. even goed als sennheiser, maar de bass is gewoon veel zwaarder. Ik geloof dat dat komt door de bass-reflex buisjes die uit de koptelefoon gaan. Als je die dingen namelijk met je vingers dicht doet dan is de bass ook weer gewoon normaal ;). Maar sommigen mensen vinden de sony ook goed klinken, ik wil natuurlijk geen reclame gaan maken voor een of ander merk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 22 November 2002 @ 20:39:
[...]

t enige verschil is geloof ikis dat TC met wat extra geheugen is voor text characters enzow omdat de chinese taal zo omvangrijk is, de TC heeft volgens mij ook engelse chars want op de website staat dat je 35 talen ofzow ken instellen dus engels zal er wel bij zitten
Ja klopt, Engels zit er ook gewoon op. En zoals gezegd doet die tuner het ook gewoon.
The Legend schreef op 22 november 2002 @ 22:08:
Anders ga je even iemand anders af lopen zeiken.
Vorige keer zat je ook zo op me te letten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Chris10 schreef op 22 november 2002 @ 10:57:
Het is misschien wat leuker, voor de geïnteresseerden van de 190TC, om een inkoopactie te doen en er een zooitje tegelijk te importeren. Hij is maar $215,-
Ben je vast stukken goedkoper uit dan €339,- :P
ik heb net even een mailtje gestuurd, om te kijken wat de prijzen zijn, dus we wachten op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:27

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 00:27:
[...]

Deze bedoel je zo te zien: http://www.consumer.phili...ONE&productId=SBCHE555_00

Waar kan je die kopen en hoe duur zijn ze ongeveer?

-edit-
Oh ik heb ze al gevonden bij de kijkshop, kosten ze 14 euro :)
Maar is de geluidskwaliteit ook beter of alleen de bass?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat al die dingen met van die toeters erop waanzinnig brak klinken... DIe toeters erop dichten je oor af, daarom klinkt de bas beter. Maar ze blokkeren natuurlijk ook alles boven de 8000hz ongeveer, dus het klinkt extreem dof. En die 'gangenstelsels' die je aan de buitenkant ziet "twin bass druct drive extension blabla" die zijn ALLEMAAL NEP dat is alleen voor de show.
eestal zitten ze gewoon dicht aan de binnenkant.
Dit verhaal geldt voor elk merk doppen.

Kortom als je goed geluid wilt koop dan sennheiser of als je ECHT goed geluid wilt SOny 888... als je extra bas en doffe herrie wilt dan moet je toeterdoppen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar een goede in-earphone.
-Hij moet in ieder geval een beetje goed bas kunnen weergeven, dus geen krakerige bas.
-Het geluid moet natuurlijk goed en helder zijn.
-Hij moet volumeregeling hebben.
-De prijs mag niet veel hoger dan €15,- zijn.

Heeft iemand ervaring met die Philips oordoppen met van die uitsteeksels erop. Zit dat niet kut in je oren?

En weet iemand waar die Sony 888 te verkrijgen zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:27

Aidix

Geluidspietlut

Die Sony's kosten ongeveer 75 euro en hebben geen bastoeter.
Jouw eisenlijstje is hetzelfde als "ik wil een auto die rijdt als een Rolls Royce en minder kost dan een Panda" Dat gaat je dus niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik gebruikte eigenlijk nooit radio maar nu heb ik effe zitten zoeke op : http://www.nozema.nl/radiotv/RadioTVIndex2.html en er is echt geen goede zender bij mij in de buurd :( Radio 538:Niet Sky Radio:niet Yorin FM:niet
Alleen noodzeefm en wat praatzenders :( en omroep brabant
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.