/me heeft em eindelijk ook
De posterijen hier zijn echt @£$%^%$@!

Gister maar mp3 cdpeler.nl gebeld voor het track en trace nummer. Ja hoor zou gister afgeleverd worden. Dus ik wachten en wachten, maar geen post.
Vanochtend weer gekeken bij track trace en daar stond dat ze hier twee keer hebben aangebeld en dat er niemand thuis was. Er waren twee mensen thuis die wisten dat er een pakje kon komen dus hun oren wat meer gespitst hadden op de bel dan normaal. En daarna zouden ze het voor de derde keer hebben aangeboden en zou ik het aangenomen hebben. Maar hier was geen speler te bekennen. En ook geen papiertje dat ze langsgeweest waren, laat staan twee papiertjes.
Dus meteen maar postkantoor opgebeld en daar lag die te wachten totdat ik met mijn papiertje het af zou komen halen. Alleen geen papiertje. Ze namen gelukkig ook genoegen met een uitdraai van track en trace.
Ik zou niet zo kwaad zijn als dit al niet de tweede keer was dat het me overkomen is

Had ik ook dat die het niet deed op een GP. Die was nog meer dan half vol, maar deed niks. Toen heb ik er een oplaadbare Duracell ingedaan, weer niks. Toen de bijgeleverde alkaline, ging gewoon aan. Toen een oude nicd deed die het ook op. Toen weer de GP en die deed het opeens wel
Ik denk dat die de eerste keer misschien wat meer energie nodig heeft ofzo, en dat een niet helemaal volle 1.5 volt batterij net niet voldoet.
Maar goed, hij speelt nu overal op
Ik weet dat iedereen zijn ervaringen al neergezet heeft dus een beetje dubbel.
Maar wat zijn die MX300 goede dopjes zeg! Het lijkt wel alsof je meer muziek hoort

Ik heb hier al de Sony MDR-E848 (€40) en die vond ik altijd al lekker klinken, maar deze zijn echt nog beter!

Ze zijn alleen wat slechter afgewerkt. Zien er goedkoper uit en hebben geen gold plated pug. Maar het gaat toch om het geluid en dat is

En voor die prijs mogen ze wat sneller kapot gaan van mij
Heb meteen de firmware upgrade gedaan en die nieuwe manager geinstalleerd. (Kreeg wel vraagtekens bij al die vraagteken
Mp3tjes overzetten gaat ook probleemloos
Nu alleen nog ff uitvogelen hoe alles precies werkt.
Ben toe nu toe zeer tevreden
Alleen bang dak em kwijtraak. Hij is zooo klein