[MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
mjah ik zal hem morgen krijgen, alles gaat traaaaaag hier :P ... btw gwn een groen schermpje? jammer ... maar ach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:48
khoop dat ik het alsnog vandaag nog krijg :(
naja anders morgen maar :(

the legend kun je mischien wat meer vertellen erover? oftie lekker werkt enzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 07 November 2002 @ 15:34:
khoop dat ik het alsnog vandaag nog krijg :(
naja anders morgen maar :(

the legend kun je mischien wat meer vertellen erover? oftie lekker werkt enzow
Ik ben druk bezig met het leren van m'n tentamen dus zoveel hebbik nog niet geprobeerd :) Dat repeat bugje wat ik net ontdekte is waarschijnlijk een bekende bug:
Fixed Bugs
1. The misspelling of "File Delete" has been corrected from FLIE to FILE.

2. A->B repeat disorder at certain WMA file has been corrected.

3. ID3 tag information edited with Unicode had an error at displaying. This error has been corrected.

4. The noise that could be heard on some 320 kbsp MP3 files when you pressed the Play/Stop button has been eliminated.
Bij mij gebeurde het alleen bij een mp3tje magoed :) Je moet het navigeren door de menu's even onder de knie krijgen, soms is links/rechts drukken scrollen door de opties, en soms is het dat je terug gaat naar het hoofdmenu. In het begin ff lastig maar dat heb je wel snel door. FM radio, opname en voice recording is makkelijk te bereiken door een druk op de knop. Geluid is echt zeer goed al zeg ik het zelf (ben niet echt een expert), m'n broer heeft hem ook getest en die vond het ook gelijk opvallen. Ik gebruik ook alleen 128kbit mp3's dus misschien kun je het met 192 of zelfs 320kbit nog beter horen. De sennheiser oordopjes zijn qua geluid echt geweldig, qua ergonomie niet zo best voor m'n oren :( Het doet gewoon zeer als je ze lang in hebt, ik ga dus op zoek naar Sony oordopjes met zo'n in-ear basspijpje maar dan wel met dezelfde kwaliteit geluid (iemand een suggestie?).

Ohja, het batterij klepje vinnik erg lastig open te krijgen, doe het vooral niet té geforceerd anders breekt ie zo af, dat bevestigings dingetje aan de behuizing oogt niet echt solide. Verder is alles wel degelijk, behalve het hold knopje, dat zit wat los en doet erg plastic aan. Voor mij zijn de enige minpuntjes het display wat niet overweldigend belicht wordt en jammer genoeg niet blauw is, en de beperkte opslag maar dat wisten we al :) Voor de rest gewoon een top ding :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Hmm, mijn vermeende bug is dus gewoon een optie :P In een nummer 1x op A-B drukken zet een begin tijd bv op 00:15, druk dan bij bv 00:25 nog een keer op A-B en dan gaat ie alleen dat stukje tussen 15 en 25 seconden loopen :D Tja ik zie het nut van deze feature niet echt magoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:01
The Legend schreef op 07 november 2002 @ 15:54:
Hmm, mijn vermeende bug is dus gewoon een optie :P In een nummer 1x op A-B drukken zet een begin tijd bv op 00:15, druk dan bij bv 00:25 nog een keer op A-B en dan gaat ie alleen dat stukje tussen 15 en 25 seconden loopen :D Tja ik zie het nut van deze feature niet echt magoed :P
Lijkt me wel vrij handig, speel zelf gitaar en als je steeds weer terug moet skippen naar die solo :P

Ik wacht nog even wat ervaringen af, vooral deze feature vind ik wel aardig :9

[ Voor 0% gewijzigd door Rockster op 07-11-2002 16:07 . Reden: typo ]

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Hmm, ik zit nu gewoon muziek te luisteren via het spelertje terwijl ik normaal gewoon van de comp luister (comp aangesloten op midi set) dit klinkt echt zoooveel beter :9

The Cranberries - Zombie op volume 40 + max bass boost (= + 15dB) + max treble boost (= +6dB) geeft nog steeds een zuiver geluid, geen asociale bass nog steeds, de balance blijft gewoon perfect in het geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 16:17:
Hmm, ik zit nu gewoon muziek te luisteren via het spelertje terwijl ik normaal gewoon van de comp luister (comp aangesloten op midi set) dit klinkt echt zoooveel beter :9

The Cranberries - Zombie op volume 40 + max bass boost (= + 15dB) + max treble boost (= +6dB) geeft nog steeds een zuiver geluid, geen asociale bass nog steeds, de balance blijft gewoon perfect in het geluid!
Oh mooi, het geluid is dus goed, daar koop je zo'n ding ook uiteindelijk voor :)
Ik heb hier nog sony in-ear doppies met zo'n basspijpje liggen (die zitten wel lekker), ben benieuwd of die net zulk mooi geluid geven als die sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Toch ff wat pics met een brakke webcam:

Kleine vergelijking qua grote met een Nokia 3310

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20004.jpg

En nog eentje "aan de ketting" :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20005.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die telefoon nou zo groot of is dat ding zo klein?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Dat ding is serieus zo klein :P Het viel mij echt mee dattie zo klein was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
nog steeds nix hier :(
zal wel morgen worden, das best wel balen toch nog :(

naja kzit toch ziek thuis en heb nergens naartoe te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Lekkerss .... hijs zeker wel vet en dadelijk met OGG ondersteuning is het helemaal vet :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Nog 2 en nu gaak weer leren voor m'n tentamen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20007.jpg

8)

[edit]

Hij ligt idd op de kop op die pix |:(

:P

Specifieke vragen nog? Ik wil alles wel uitproberen hier :) En bolleh, ga je hem nou toch kopen of stuur je hem direct weer terug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

30 gram zeg.. alle er op en eraan.. enige nadeel is 128 MB vast.. Maar ja ...wel fm en recording.. mmm.. ik had al de NexII .. maar het begint bijna interessant te worden naar iets anders te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The Legend schreef op 07 november 2002 @ 16:43:
Nog 2 en nu gaak weer leren voor m'n tentamen :P

[afbeelding]

[afbeelding]

8)

[edit]

Hij ligt idd op de kop op die pix |:(

:P

Specifieke vragen nog? Ik wil alles wel uitproberen hier :) En bolleh, ga je hem nou toch kopen of stuur je hem direct weer terug??
kun je ff een briefje van 5-10 euro ofzow ernaast leggen? dat zijn perfecte meetmiddelen :)

ik weet nog niet ofk em hou, moet ff kijken(doordat ik deze week ziek ben volgende week dubbel uitbetaald omdat ik dan 2 werkbriefjes heb dus mischien hou ik hem wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

henkleerssen schreef op 07 november 2002 @ 16:52:
30 gram zeg.. alle er op en eraan.. enige nadeel is 128 MB vast.. Maar ja ...wel fm en recording.. mmm.. ik had al de NexII .. maar het begint bijna interessant te worden naar iets anders te kijken....
30 gram is zonder batterij, met batterij weegt ie 50 gram geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:42
Ziet er vetjes uit The Legend, neem 'em zaterdag maar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Phreak schreef op 07 november 2002 @ 16:57:
Ziet er vetjes uit The Legend, neem 'em zaterdag maar mee ;)
niet stelen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 07 november 2002 @ 16:53:
[...]

kun je ff een briefje van 5-10 euro ofzow ernaast leggen? dat zijn perfecte meetmiddelen :)

ik weet nog niet ofk em hou, moet ff kijken(doordat ik deze week ziek ben volgende week dubbel uitbetaald omdat ik dan 2 werkbriefjes heb dus mischien hou ik hem wel)
Is een bankpasje ook goed? :) Heb vannochtend namelijk een Mp3 speler contant betaald dus me geld is op :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The Legend schreef op 07 november 2002 @ 17:00:
[...]

Is een bankpasje ook goed? :) Heb vannochtend namelijk een Mp3 speler contant betaald dus me geld is op :P

[afbeelding]
ook goed :+
dat ziet er btw niet groot uit :9

btw is er nou een stuk van je bankpas af :? rechts onder op de foto :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 07 november 2002 @ 17:21:
[...]

ook goed :+
dat ziet er btw niet groot uit :9

btw is er nou een stuk van je bankpas af :? rechts onder op de foto :?
Euhm, er is idd een hoekje af :+ M'n nieuwe pas ligt al een dikke 7 maanden klaar maar op de 1 of andere manier kannik me er niet toe zetten om hem op te halen :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Wat me opvalt is dat de prijs op website nu ook €199,- is, en niet de €239,- die het zou worden...

Maar goed, ik hoop hem ook morgen te ontvangen :)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Nah.. anders neem ik zijn mpio wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04-2024
En hoe zit het met de software, werkt die goed? En is ie ook te gebruiken om files op te slaan?

sp00ky zit zelf te twijfelen tussen de MuVo 128mb en de 180T 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
nou nog nix binnen, dat wordt dus morgen :(
klote zooi :(

khad em toch wel ff willen testen. btw de batterij die erin moet is toch gewoon zon normale batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

we worden genept

eerst geven ze een aanbieding: 199 euro preorder crap en nu vragen ze ook 199 Euro "gewoon" order das tog stom of nie ...

(ps de mp3speler is voor me pa en die gaat ze een brief schrijven :))

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Grrr, heb er de hele dag op zitten wachten, en niks... wordt 't natuurlijk morgen, dan ben ik niet thuis, gaat het naar het postkantoor, kan ik 't pas een dag later ophalen, moet ik vroeg opstaan, want postkantoor is maar tot 12 uur open, doe ik niet, en wordt 't pas maandag... grrr... :(

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 07 november 2002 @ 17:49:
we worden genept

eerst geven ze een aanbieding: 199 euro preorder crap en nu vragen ze ook 199 Euro "gewoon" order das tog stom of nie ...

Oh lekker belangrijk 8)7

Zo duur zijn ze trouwens niet, kijk maar eens op deze belgische site: http://www.digimania.be/en/prod_det.asp?ProductID=264 (249 euro!)

Ik heb 'm ook nog niet, morgen dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

sp00ky schreef op 07 november 2002 @ 17:46:
En hoe zit het met de software, werkt die goed? En is ie ook te gebruiken om files op te slaan?

sp00ky zit zelf te twijfelen tussen de MuVo 128mb en de 180T 8)7
Software is niet het sterkste punt, er is inmiddels een nieuwe versie waarin je het venster wel qua grote kan aanpassen ed. Firmware upgrade is wel een eitje met de software. Verder tja, binnen de software is het gewoon drag and drop, dirs aanmaken kan gewoon allemaal op de PC in een handomdraai :)

Btw, imo is de MuVo gewoon een veredelde pendrive, er zit geeneens een display op! Hoe kun je dat nou vergelijken met een échte mp3speler :)
bolleh schreef op 07 november 2002 @ 17:48:
nou nog nix binnen, dat wordt dus morgen :(
klote zooi :(

khad em toch wel ff willen testen. btw de batterij die erin moet is toch gewoon zon normale batterij?
Yup gewoon normale AA batterij (de standaard dus). Je krijgt er een Duracell AA batterij bij (onoplaadbaar).
HIValicious schreef op 07 november 2002 @ 17:49:
we worden genept

Tja, genept? Niet echt toch? Je gaat er toch niet op achteruit :) Als ze hem nou zouden aanbieden voor minder dan 199€ ok, maar nu voel ik me niet genept hoor :)
Mandor schreef op 07 november 2002 @ 17:51:
Grrr, heb er de hele dag op zitten wachten, en niks... wordt 't natuurlijk morgen, dan ben ik niet thuis, gaat het naar het postkantoor, kan ik 't pas een dag later ophalen, moet ik vroeg opstaan, want postkantoor is maar tot 12 uur open, doe ik niet, en wordt 't pas maandag... grrr... :(
Morgen gewoon vroeg je bed uit man, tis wel de moeite waard hoor :)

Btw, kvinnet wel érg vreemd dat ik hem als enige hier heb gekregen :? Heeft de rest van het land allemaal luie TNT'ers ofsow |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
hhaha mjah rotterdam hebben ze het allemaal zoooooo druk dat ik tot morgen kan w88 :P
nahh, et gaat allemaal zooo traag hier lijkt de NS wel.

btw maak es een pic met je speler naast een floppy ofzo .. kan ik effe goed kijken hoe groot tie nu is in real :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
The Legend schreef op 07 november 2002 @ 18:06:

Software is niet het sterkste punt, er is inmiddels een nieuwe versie waarin je het venster wel qua grote kan aanpassen ed. Firmware upgrade is wel een eitje met de software. Verder tja, binnen de software is het gewoon drag and drop, dirs aanmaken kan gewoon allemaal op de PC in een handomdraai :)

Btw, imo is de MuVo gewoon een veredelde pendrive, er zit geeneens een display op! Hoe kun je dat nou vergelijken met een échte mp3speler :)
Dus ik neem aan dat je hem niet als pendrive kan gebruiken? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Piksa schreef op 07 november 2002 @ 18:20:
hhaha mjah rotterdam hebben ze het allemaal zoooooo druk dat ik tot morgen kan w88 :P
nahh, et gaat allemaal zooo traag hier lijkt de NS wel.

btw maak es een pic met je speler naast een floppy ofzo .. kan ik effe goed kijken hoe groot tie nu is in real :P
Er staat een pic van de speler naast een foon en een pic van de speler naast een bankpas, en meneer wil een pic van de speler naast een floppy 8)7 :)

Ik kijk ff voor je ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Afbeelding%20012.jpg

Alstu :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sp00ky schreef op 07 november 2002 @ 18:31:
[...]

Dus ik neem aan dat je hem niet als pendrive kan gebruiken? :'(
Nee, werkt alleen als je de software installeert op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 19:13:
[...]

Er staat een pic van de speler naast een foon en een pic van de speler naast een bankpas, en meneer wil een pic van de speler naast een floppy 8)7 :)

Ik kijk ff voor je ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alstu :>
Danku voor de mooie kruisjes :> :+

edit:

laat maar ;)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

dieFX schreef op 07 November 2002 @ 19:15:
[...]

Danku voor de mooie kruisjes :> :+

edit:

laat maar ;)
Beaten door m'n l33t edit skills >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
heheh dank je!! er lag toevallig een floppy naast me dus nu kan ik ongeveer de maat goed inschatten :P mjah hijs toch wel klein vergeleken met al die andere mp3 spelertjes! jeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 19:13:
[...]

Nou nog een pic met een mooie meid erbij!!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 10:13

Exirion

Gadgetfetisjist

HIValicious schreef op 07 November 2002 @ 17:49:
we worden genept

Zo werkt de handel jongen. Welcome to the real world buiten je PC hok :)

En wat wil je met die brief? Ze hebben niemand benadeeld. Jij hebt dat ding vrijwillig gekocht, en de prijs is niet lager geworden dan wat jij betaald hebt. Dus.. ik vraag me af wat je met die brief wilt bereiken.

Je kunt ook overal een probleem van maken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

i have a life ja maar dan nog ze prijzen iets aan extra korting of aanbieding en dan nog geen week later hoor je dat de prijs deelfde prijs is als de eerder aanbieding...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

HIValicious schreef op 07 november 2002 @ 19:52:
i have a life ja maar dan nog ze prijzen iets aan extra korting of aanbieding en dan nog geen week later hoor je dat de prijs deelfde prijs is als de eerder aanbieding...
Ja dus, dat is het recht van de verkoper. Prijswijzigingen voorbehouden :) Zolang de prijs niet láger is dan waarvoor je hem gekocht hebt staat de verkoper in z'n recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
Legend, bedankt dat je al onze vragen beantwoordt, maar ik heb nog een klein vraagje ;) : Kan je ook gewone data files, bijvoorbeeld .zip files opslaan op de player? Ik begrijp dat je dan de software moet installeren, maar kan het als je dat gedaan hebt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sp00ky schreef op 07 november 2002 @ 20:40:
Legend, bedankt dat je al onze vragen beantwoordt, maar ik heb nog een klein vraagje ;) : Kan je ook gewone data files, bijvoorbeeld .zip files opslaan op de player? Ik begrijp dat je dan de software moet installeren, maar kan het als je dat gedaan hebt dan?
Ik denk dat The Legend zo gaat zeggen: JA
(het kan ja ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Idd, lees maar:

Dear ****,
Thank you for your email. It cannot be detected as an external
harddisk,it will require you to install the iRiver Manager in order to
transfer the files. For your information, you can also put pictures and
movies file into iFP-180T device.

If you have further enquiries, please feel free to contact us again.

Regards,
Eddie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

sp00ky schreef op 07 november 2002 @ 20:40:
JA
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 20:53:
[...]

Ik denk dat The Legend zo gaat zeggen: JA
(het kan ja ;))
Ow.. :+ :D

[edit]

Zitten hier toevallig nog muziek experts? Die iig verstand hebben van oordopjes :P

The Legend in "Sony In-ear dopjes opgeblazen?"

Die oordopjes willik misschien aanschaffen, maar alleen als ze minimaal zulk goed geluid geven als de senheisser.. weet iemand dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Ik weet dat die Sennheiser oordopjes al verschillende jaren tot beste 'dopjes' zijn uitgeroepen..... Kdenk dat er weinig andere zijn die aan dit merk kunnen tippen... Ze zitten dan ook niet voor niets bij de Iriver he,.. "Kwaliteit hoort bij kwaliteit" zegt mijn vader altijd.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

bosaap22 schreef op 07 november 2002 @ 21:30:
Ik weet dat die Sennheiser oordopjes al verschillende jaren tot beste 'dopjes' zijn uitgeroepen..... Kdenk dat er weinig andere zijn die aan dit merk kunnen tippen... Ze zitten dan ook niet voor niets bij de Iriver he,.. "Kwaliteit hoort bij kwaliteit" zegt mijn vader altijd.. :D
Das wel waar, maar die dopjes van Senheisser doen gewoon zeer in m'n oren, en die van Sony zitten als gegoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 21:33:
[...]

Das wel waar, maar die dopjes van Senheisser doen gewoon zeer in m'n oren, en die van Sony zitten als gegoten..
Welke heb jij dan van sony? Ik heb deze: http://www.sony-europe.co...20448&prod=3156&loc=en_NL
Ze zitten perfect en geven bij andere apparatuur erg goed geluid, morgen zal ik ze eens vergelijken met de Sennheiser (als ik de speler tenminste krijg morgen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

HIValicious schreef op 07 November 2002 @ 17:49:
we worden genept

Er stond niet dat hij goedkoper zou zijn dan wanneer je hem gewoon koopt. En die prijs die erbij stond was de adviesprijs. Die word (bijna) nooit echt gebruikt.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

The Legend schreef op 07 november 2002
[...]
Morgen gewoon vroeg je bed uit man, tis wel de moeite waard hoor :)
Geloof me, dat is het probleem niet, dat moet ik zowiezo al. Morgen dus de hele dag werken, en nou is m'n zusje wel tot 2 uur thuis, maar je zal NET zien dat ze em na 2-en gaan bezorgen :(.
Oh well, just my luck.

Toch wel fijn dat -1- persoon em gekregen heeft na een dag ;).

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:49:
[...]

Welke heb jij dan van sony? Ik heb deze: http://www.sony-europe.co...20448&prod=3156&loc=en_NL
Ze zitten perfect en geven bij andere apparatuur erg goed geluid, morgen zal ik ze eens vergelijken met de Sennheiser (als ik de speler tenminste krijg morgen) :)
Ze lijken eigenlijk precies op die, er staat verder geen type nummer op ofsow. Ik zal es kijken of het toevallig in het boekje staat van m'n discman :)

[edit]

Nope staat nix bij, alleen bij optional accesoires staan er wat, maar deze discman is geloof ik al 3 of 4 jaar oud, kweet niet in hoeverre die dopjes gedateerd zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Mandor schreef op 07 November 2002 @ 23:03:
[...]

Geloof me, dat is het probleem niet, dat moet ik zowiezo al. Morgen dus de hele dag werken, en nou is m'n zusje wel tot 2 uur thuis, maar je zal NET zien dat ze em na 2-en gaan bezorgen :(.
Oh well, just my luck.

Toch wel fijn dat -1- persoon em gekregen heeft na een dag ;).
Het zit er dik in dattie voor twee'en wordt bezorgt hoor. TNT levert meestal voor 12 uur! Bij mij stonden ze er om kwart voor 10, Phreak kreeg vandaag zijn MPIO DMK die werd bezorgt om kwart over 9 :) Voor 2en moet ie er zeker zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 23:03:
[...]

Ze lijken eigenlijk precies op die, er staat verder geen type nummer op ofsow. Ik zal es kijken of het toevallig in het boekje staat van m'n discman :)

[edit]

Nope staat nix bij, alleen bij optional accesoires staan er wat, maar deze discman is geloof ik al 3 of 4 jaar oud, kweet niet in hoeverre die dopjes gedateerd zijn..?
Die van mij zaten ook bij mn discman (model nr D-E440). Deze heb ik ook al 2,5 jaar ofzo. Blijkbaar heb je toch dezelfde als ik dan? Maar als die Sennheiser nog beter klinken ben ik tevreden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

The Legend schreef op 07 November 2002 @ 23:09:
[...]
Het zit er dik in dattie voor twee'en wordt bezorgt hoor. TNT levert meestal voor 12 uur! Bij mij stonden ze er om kwart voor 10, Phreak kreeg vandaag zijn MPIO DMK die werd bezorgt om kwart over 9 :) Voor 2en moet ie er zeker zijn denk ik.
Mooi, dan is er nog hoop!! :)
Nu slapen, me vroeg op morgen. Veel plezier morgen iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandor schreef op 07 november 2002 @ 23:17:
[...]

Mooi, dan is er nog hoop!! :)
Nu slapen, me vroeg op morgen. Veel plezier morgen iedereen ;)
Thx, zal wel lukken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:15:
[...]

Die van mij zaten ook bij mn discman (model nr D-E440). Deze heb ik ook al 2,5 jaar ofzo. Blijkbaar heb je toch dezelfde als ik dan? Maar als die Sennheiser nog beter klinken ben ik tevreden 8)
LOL :D Das precies dezelfde als ik heb :D Nou die Sennheisser klinkt een stuk beter hoor. De sony geeft een droge bas, de sennheisser is veel voller, geeft je het gevoel dat je meer ín de muziek geeft. Mijn Sony dopjes resoneren ook wat, dus bij heftige bass hoor je een trilling. Je kunt het ook merken door het volume op max te zetten, bij de Sony luistert dat niet fijn, het doet niet echt zeer maar t luistert irritant, bij de Sennheisser kun je dat rustig doen, het geluid blijft gewoon goed :)

Maja, tis ook wel persoonlijk denk ik, ik dacht altijd dat mijn sony dopjes wel goed waren, maar deze vinnik een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 23:27:
[...]

LOL :D Das precies dezelfde als ik heb :D Nou die Sennheisser klinkt een stuk beter hoor. De sony geeft een droge bas, de sennheisser is veel voller, geeft je het gevoel dat je meer ín de muziek geeft. Mijn Sony dopjes resoneren ook wat, dus bij heftige bass hoor je een trilling. Je kunt het ook merken door het volume op max te zetten, bij de Sony luistert dat niet fijn, het doet niet echt zeer maar t luistert irritant, bij de Sennheisser kun je dat rustig doen, het geluid blijft gewoon goed :)

Maja, tis ook wel persoonlijk denk ik, ik dacht altijd dat mijn sony dopjes wel goed waren, maar deze vinnik een stuk beter.
LOL :P en je hebt trouwens ook al dezelfde mobiel als mij! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op 07 november 2002 @ 19:41:
[...]

Zo werkt de handel jongen. Welcome to the real world buiten je PC hok :)

En wat wil je met die brief? Ze hebben niemand benadeeld. Jij hebt dat ding vrijwillig gekocht, en de prijs is niet lager geworden dan wat jij betaald hebt. Dus.. ik vraag me af wat je met die brief wilt bereiken.

Je kunt ook overal een probleem van maken.
Hoezo 199,- euro de prijs staat gewoon sinds gisteren op 219,- euro , je moet het beeld een refreshen (CTRL + F5) waarschijnlijk staat hun 'oude website' nog in je Cache dat had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Woei, ik hoop dat de rest hem vandaag ook krijgt! En natuurlijk bevindingen en pix posten :)

Ben ik toch 1 dag de enige van GoT geweest die hem wél had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
nou khoop idd dat ik um vandaag krijg, half uurtje wakker, ff snel gedouched met die deur open :+

pics kenniet(geen cam/webam :/) maargoed bevindingen zalk wel hier posten :)

kheb zelf van de week de headphone van mn napa gemold(draadje :() en dat vond ik toch een verdomd lekker ding, nu zit ik met earphones aan mn pc, oude gare philips. hopen dat die senheisser beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
jepp, vandaag is de dag :P ik hoop dat we hem allemaal krijgen ... schieten de reviews de lucht in heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je hem onder de scanner leggen, zien we hem weer vanuit een ander perspectief ;)

/me kan ook gewoon niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Hoop dat ik het vandaag binnenkrijg en dan het liefst binnen een half uur, moet zo weg, kan ik lekker in de tram luisteren :D

Can't wait :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* ook aan het wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kunnen we niet een channel openen op irc.tweakers.net genaamd #aan_het_wachten_op_tnt_delivery ? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ontvangen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb hem ook binnen, maak nu effe wat fotos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluidskwaliteit is geweldig.

overdrachtsnelheid helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Mmm.. hierzo nog niks :/

Wordt ie met tnt bezorgt? In het bevestigings mailtje staat gewoon PTT pakketdienst..

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
De kwaliteit is niet al te best (van de fotos :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.nwonation.com/img/mp3/pic6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nwonation.com/img/mp3/pic8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nwonation.com/img/mp3/pic9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nwonation.com/img/mp3/pic15.jpg

ik ga hem nu aansluiten :P ik hoor net dat mn engels leraar ziek is dus ik hoef mn scriptie vandaag niet in te leveren, ik ben blij !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

En heeft iedereen hem al? * The Legend is al al l33t usert van het spelertje, jullie zijn nog n00bs :P ;)

Vandaag meegenomen naar school, alle blonde dozen "goh, wat is dat voor gek doosje?" :D Die ketting is trouwens uberhandig, je kunt op de fiets heel makkelijk van track verwisselen en opties in stellen met 1 hand, en hij hoeft geeneens op hold :)

Ohja,

PICS! REVIEWS! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
let op er is nieuwe firmaware gereleashed v.1.02 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

hmmm willem ook..maar ik wil de 256MB versie..hoe lang denken jullie dat dit nog gaat duren voordattie komt?

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Piksa schreef op 08 November 2002 @ 11:24:
let op er is nieuwe firmaware gereleashed v.1.02 !!
Die is in oktober al gereleased ;)
x-man schreef op 08 November 2002 @ 11:26:
hmmm willem ook..maar ik wil de 256MB versie..hoe lang denken jullie dat dit nog gaat duren voordattie komt?
Is moeilijk te zeggen, mijn prognose is over een maand of 7/8. In Azie wordt ie verwacht rond 18 november, dan duurt het wel een maand of 3 voordat ie in de VS is gereleased en dán nog weer 3/4 maanden voordat Europa aan de beurt is, en dan moet alles goedgaan verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij is er!!!!!!!!!! :)
uitpakken maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ow ik d8 dat er een nieuwe firmware was, naja die Radio ownt :P

* Tristan luister radio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grr tis al bijna 12 uur en nog steeds niks. sue them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow!!!!!! Beste aankoop ooit!!! :) Perfect ding dit :) Gelijk ff firmware upgrade gedaan, ging ook perfect :)

(later meer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piksa schreef op 08 November 2002 @ 11:18:
De kwaliteit is niet al te best (van de fotos :P)

[foto's]

ik ga hem nu aansluiten :P ik hoor net dat mn engels leraar ziek is dus ik hoef mn scriptie vandaag niet in te leveren, ik ben blij !!!!
offtopic:
daar hebbie mooi weer mazzel mee dat die man er niet is ;)

top datie binnen is, ziet er vet uit dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Jippie !! Ik heb hem ook binnen :D :D
Hij werd trouwens gewoon bezorgd met de ptt:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dirk.kuiper/ifp180t1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dirk.kuiper/ifp180t2.JPG

Hij doet het trouwens niet op de GP batterij... Maar misschien is ie nog niet helemaal opgeladen..

Geweldig intro liedje trouwens :+

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:57:
Wow!!!!!! Beste aankoop ooit!!! :) Perfect ding dit :) Gelijk ff firmware upgrade gedaan, ging ook perfect :)

(later meer ;) )
En heb je het verschil al gemerkt tussen je sony dopjes en de sennheisser? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieFX schreef op 08 november 2002 @ 12:06:
Jippie !! Ik heb hem ook binnen :D :D
Hij werd trouwens gewoon bezorgd met de ptt:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hij doet het trouwens niet op de GP batterij... Maar misschien is ie nog niet helemaal opgeladen..

Geweldig intro liedje trouwens :+
Is die batterij nieuw?

Heb dezelfde combinatie besteld...
En wacht nog steeds...aaarrggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
gvd ik heb ook nog nix :(
gewone postbode is al wel net geweest(onder andere post van de rijschool, kwordt 18 november 18 dus dat wordt autorijden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 08 november 2002 @ 12:27:
gvd ik heb ook nog nix :(
gewone postbode is al wel net geweest(onder andere post van de rijschool, kwordt 18 november 18 dus dat wordt autorijden :))
Hmmz minder! :( Hopen dat ze nog wel komen vandaag.

offtopic:
Autorijden 0wnt :P /me @ 5e les :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The Legend schreef op 08 november 2002 @ 12:39:
[...]

Hmmz minder! :( Hopen dat ze nog wel komen vandaag.

offtopic:
Autorijden 0wnt :P /me @ 5e les :)
krijg al wel les van me ouders hoor daar niet van ;)

edit:
wieeeeeeeeee hijs binne :)

FUCK hijs klein :o damn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

* Teun is nog steeds aan het wachten. Net terug uit school, helaas :'(

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
das minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:23:
[...]
Is die batterij nieuw?

Heb dezelfde combinatie besteld...
En wacht nog steeds...aaarrggg
Nou.. redelijk nieuw... Ik heb hem denk ik een keer of 3 in m'n digicam gebruikt..
M'n digicam vind hem overigens wel vol, dus ik ben bang dat hij niet icm met de ifp180t werkt :/

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 12:42
dieFX schreef op 08 november 2002 @ 13:08:
[...]

Nou.. redelijk nieuw... Ik heb hem denk ik een keer of 3 in m'n digicam gebruikt..
M'n digicam vind hem overigens wel vol, dus ik ben bang dat hij niet icm met de ifp180t werkt :/

Dat zou ik wel vreemd vinden.
Ik gebruik ook GP1800's i.s.m. mijn MPIO DMG en dat werkt perfect.
Misschien kan de iRiver niet met 1,2V NimH batterijen (Nicad's zijn 1,5V) overweg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
geluidskwaliteit is echt vet :)
die oordopjes zijn idd echt lekker :)
bij mij zitten ze trouwens gewoon lekker in mn oor itt wat the legend eerder zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25
Ik heb nog steeds m'n JazPiper 64 MB (een van de eerste op de Nederlandse markt) maar ik gebruik m eigenlijk niet zo vaak. Het is wel een supergoed ding, iets groter dan dit natuurlijk maarja, die van mij is al 3 jaar oud ofzo. Heb er destijds HFl 600,- (guldens dus!) voor betaald.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 08 november 2002 @ 13:21:
geluidskwaliteit is echt vet :)
die oordopjes zijn idd echt lekker :)
bij mij zitten ze trouwens gewoon lekker in mn oor itt wat the legend eerder zei
Congratz! :) En dat van die oordopjes, das normaal he :) Ieder oor is anders, net zoals ik een andere maat broeken heb dan iemand anders :) Bij mij passen ze nog niet echt lekker, die schuimdopjes zuigen ook want die vallen er zo af.. misschien kwestie van wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK wil hem ook bestellen en zit erover te denken ook de GP batterijen erbij te doen. Kan iemand uitsluitsel geven of die hiermee werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The Legend schreef op 08 November 2002 @ 13:28:
[...]

Congratz! :) En dat van die oordopjes, das normaal he :) Ieder oor is anders, net zoals ik een andere maat broeken heb dan iemand anders :) Bij mij passen ze nog niet echt lekker, die schuimdopjes zuigen ook want die vallen er zo af.. misschien kwestie van wennen..
met die schuimdopjes is idd ff pielen maar je moet em er helemaal overheen doen zodat dat gaatje net zo klein is als ie erop zit als dat hij er niet op zit. dus gewoon helemaal eromheen pielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Woehoe!!!!!! Heb hem ook binnen, en damn wat is ie klein!!!!! _/-\o_
Beste aankoop ooit, en nu lekker genieten van mn spelertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
die menu interface went hier trouwens enorm snel :)
kvind het wel intuitief, behalve in dat menu met die opties dat rechts = volgende optie en naar beneden = vorige menu
dat was wel ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool hij is ook binnen, alleen ik heb geen tijd om hem uit tepakken en installeren. Moet weer naar me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ben net trug van school (zo snel, ja 1 uur :P) ... heel de tijd radio geluisterd en PERFECT.
In de trein goed ontvangst in de tunnels goed, op school (telefoon kut ontvangst) radio deed het perfect. echt top !! qua oordopjes, mjah effe piele maar ik wen er denk ik wel aan.

Ow het menu, mjah ook effe wennen en zoals er werdt gezegt: naar beneden = vorige enz. das effe doorhebben.

ik krijg hem alleen nog niet op de taal NL (weet wel waar het zit) en hoe kan ik mn firmware sjekke? wil weten of het echt goed is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Piksa schreef op 08 november 2002 @ 14:40:
ben net trug van school (zo snel, ja 1 uur :P) ... heel de tijd radio geluisterd en PERFECT.
In de trein goed ontvangst in de tunnels goed
In een tunnel goed ontvangst? onder het water door?

Zoja, dan kan jij toveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
onder water door, ben niet onder water geweest :P (kleine tunnel)

[edit]net mn firmware geuprade (1ste x had ik alleen de .exe gedaan:P)
das trouwens een eitje man! dat upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
TNT is langs geweest maar er was niemand thuis :'( nou tot morgen wachten :|
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.