mjah ik zal hem morgen krijgen, alles gaat traaaaaag hier
... btw gwn een groen schermpje? jammer ... maar ach
khoop dat ik het alsnog vandaag nog krijg 
naja anders morgen maar
the legend kun je mischien wat meer vertellen erover? oftie lekker werkt enzow
naja anders morgen maar
Ik ben druk bezig met het leren van m'n tentamen dus zoveel hebbik nog niet geprobeerdbolleh schreef op 07 November 2002 @ 15:34:
khoop dat ik het alsnog vandaag nog krijg
naja anders morgen maar
Bij mij gebeurde het alleen bij een mp3tje magoedFixed Bugs
1. The misspelling of "File Delete" has been corrected from FLIE to FILE.
2. A->B repeat disorder at certain WMA file has been corrected.
3. ID3 tag information edited with Unicode had an error at displaying. This error has been corrected.
4. The noise that could be heard on some 320 kbsp MP3 files when you pressed the Play/Stop button has been eliminated.
Ohja, het batterij klepje vinnik erg lastig open te krijgen, doe het vooral niet té geforceerd anders breekt ie zo af, dat bevestigings dingetje aan de behuizing oogt niet echt solide. Verder is alles wel degelijk, behalve het hold knopje, dat zit wat los en doet erg plastic aan. Voor mij zijn de enige minpuntjes het display wat niet overweldigend belicht wordt en jammer genoeg niet blauw is, en de beperkte opslag maar dat wisten we al
Ik ben toch malle pietje niet!
Hmm, mijn vermeende bug is dus gewoon een optie
In een nummer 1x op A-B drukken zet een begin tijd bv op 00:15, druk dan bij bv 00:25 nog een keer op A-B en dan gaat ie alleen dat stukje tussen 15 en 25 seconden loopen
Tja ik zie het nut van deze feature niet echt magoed
Lijkt me wel vrij handig, speel zelf gitaar en als je steeds weer terug moet skippen naar die soloThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 15:54:
Hmm, mijn vermeende bug is dus gewoon een optieIn een nummer 1x op A-B drukken zet een begin tijd bv op 00:15, druk dan bij bv 00:25 nog een keer op A-B en dan gaat ie alleen dat stukje tussen 15 en 25 seconden loopen
Tja ik zie het nut van deze feature niet echt magoed
Ik wacht nog even wat ervaringen af, vooral deze feature vind ik wel aardig
[ Voor 0% gewijzigd door Rockster op 07-11-2002 16:07 . Reden: typo ]
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
Hmm, ik zit nu gewoon muziek te luisteren via het spelertje terwijl ik normaal gewoon van de comp luister (comp aangesloten op midi set) dit klinkt echt zoooveel beter 
The Cranberries - Zombie op volume 40 + max bass boost (= + 15dB) + max treble boost (= +6dB) geeft nog steeds een zuiver geluid, geen asociale bass nog steeds, de balance blijft gewoon perfect in het geluid!
The Cranberries - Zombie op volume 40 + max bass boost (= + 15dB) + max treble boost (= +6dB) geeft nog steeds een zuiver geluid, geen asociale bass nog steeds, de balance blijft gewoon perfect in het geluid!
Verwijderd
Oh mooi, het geluid is dus goed, daar koop je zo'n ding ook uiteindelijk voorThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 16:17:
Hmm, ik zit nu gewoon muziek te luisteren via het spelertje terwijl ik normaal gewoon van de comp luister (comp aangesloten op midi set) dit klinkt echt zoooveel beter
Ik heb hier nog sony in-ear doppies met zo'n basspijpje liggen (die zitten wel lekker), ben benieuwd of die net zulk mooi geluid geven als die sennheiser.
Toch ff wat pics met een brakke webcam:
Kleine vergelijking qua grote met een Nokia 3310

En nog eentje "aan de ketting"

Kleine vergelijking qua grote met een Nokia 3310

En nog eentje "aan de ketting"

Dat ding is serieus zo klein
Het viel mij echt mee dattie zo klein was
nog steeds nix hier 
zal wel morgen worden, das best wel balen toch nog
naja kzit toch ziek thuis en heb nergens naartoe te gaan
zal wel morgen worden, das best wel balen toch nog
naja kzit toch ziek thuis en heb nergens naartoe te gaan
Lekkerss .... hijs zeker wel vet en dadelijk met OGG ondersteuning is het helemaal vet :P!
Nog 2 en nu gaak weer leren voor m'n tentamen 

[edit]
Hij ligt idd op de kop op die pix
Specifieke vragen nog? Ik wil alles wel uitproberen hier
En bolleh, ga je hem nou toch kopen of stuur je hem direct weer terug??

[edit]
Hij ligt idd op de kop op die pix

Specifieke vragen nog? Ik wil alles wel uitproberen hier
30 gram zeg.. alle er op en eraan.. enige nadeel is 128 MB vast.. Maar ja ...wel fm en recording.. mmm.. ik had al de NexII .. maar het begint bijna interessant te worden naar iets anders te kijken....
kun je ff een briefje van 5-10 euro ofzow ernaast leggen? dat zijn perfecte meetmiddelenThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 16:43:
Nog 2 en nu gaak weer leren voor m'n tentamen
[afbeelding]
[afbeelding]
[edit]
Hij ligt idd op de kop op die pix![]()
![]()
Specifieke vragen nog? Ik wil alles wel uitproberen hierEn bolleh, ga je hem nou toch kopen of stuur je hem direct weer terug??
ik weet nog niet ofk em hou, moet ff kijken(doordat ik deze week ziek ben volgende week dubbel uitbetaald omdat ik dan 2 werkbriefjes heb dus mischien hou ik hem wel)
30 gram is zonder batterij, met batterij weegt ie 50 gram geloof ik.henkleerssen schreef op 07 november 2002 @ 16:52:
30 gram zeg.. alle er op en eraan.. enige nadeel is 128 MB vast.. Maar ja ...wel fm en recording.. mmm.. ik had al de NexII .. maar het begint bijna interessant te worden naar iets anders te kijken....
niet stelen hePhreak schreef op 07 november 2002 @ 16:57:
Ziet er vetjes uit The Legend, neem 'em zaterdag maar mee
Is een bankpasje ook goed?bolleh schreef op 07 november 2002 @ 16:53:
[...]
kun je ff een briefje van 5-10 euro ofzow ernaast leggen? dat zijn perfecte meetmiddelen
ik weet nog niet ofk em hou, moet ff kijken(doordat ik deze week ziek ben volgende week dubbel uitbetaald omdat ik dan 2 werkbriefjes heb dus mischien hou ik hem wel)

ook goedThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 17:00:
[...]
Is een bankpasje ook goed?Heb vannochtend namelijk een Mp3 speler contant betaald dus me geld is op
[afbeelding]
dat ziet er btw niet groot uit
btw is er nou een stuk van je bankpas af
Euhm, er is idd een hoekje afbolleh schreef op 07 november 2002 @ 17:21:
[...]
ook goed
dat ziet er btw niet groot uit
btw is er nou een stuk van je bankpas afrechts onder op de foto
Wat me opvalt is dat de prijs op website nu ook €199,- is, en niet de €239,- die het zou worden...
Maar goed, ik hoop hem ook morgen te ontvangen
Maar goed, ik hoop hem ook morgen te ontvangen
Eat my shorts !
Nah.. anders neem ik zijn mpio wel mee
En hoe zit het met de software, werkt die goed? En is ie ook te gebruiken om files op te slaan?
sp00ky zit zelf te twijfelen tussen de MuVo 128mb en de 180T

nou nog nix binnen, dat wordt dus morgen 
klote zooi
khad em toch wel ff willen testen. btw de batterij die erin moet is toch gewoon zon normale batterij?
klote zooi
khad em toch wel ff willen testen. btw de batterij die erin moet is toch gewoon zon normale batterij?
we worden genept
eerst geven ze een aanbieding: 199 euro preorder crap en nu vragen ze ook 199 Euro "gewoon" order das tog stom of nie ...
(ps de mp3speler is voor me pa en die gaat ze een brief schrijven
)
eerst geven ze een aanbieding: 199 euro preorder crap en nu vragen ze ook 199 Euro "gewoon" order das tog stom of nie ...
(ps de mp3speler is voor me pa en die gaat ze een brief schrijven
This is the Way.
Grrr, heb er de hele dag op zitten wachten, en niks... wordt 't natuurlijk morgen, dan ben ik niet thuis, gaat het naar het postkantoor, kan ik 't pas een dag later ophalen, moet ik vroeg opstaan, want postkantoor is maar tot 12 uur open, doe ik niet, en wordt 't pas maandag... grrr...
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Verwijderd
Oh lekker belangrijkHIValicious schreef op 07 november 2002 @ 17:49:
we worden genept
(ps de mp3speler is voor me pa en die gaat ze een brief schrijven)

Zo duur zijn ze trouwens niet, kijk maar eens op deze belgische site: http://www.digimania.be/en/prod_det.asp?ProductID=264 (249 euro!)
Ik heb 'm ook nog niet, morgen dus
Software is niet het sterkste punt, er is inmiddels een nieuwe versie waarin je het venster wel qua grote kan aanpassen ed. Firmware upgrade is wel een eitje met de software. Verder tja, binnen de software is het gewoon drag and drop, dirs aanmaken kan gewoon allemaal op de PC in een handomdraaisp00ky schreef op 07 november 2002 @ 17:46:
En hoe zit het met de software, werkt die goed? En is ie ook te gebruiken om files op te slaan?
Btw, imo is de MuVo gewoon een veredelde pendrive, er zit geeneens een display op! Hoe kun je dat nou vergelijken met een échte mp3speler
Yup gewoon normale AA batterij (de standaard dus). Je krijgt er een Duracell AA batterij bij (onoplaadbaar).bolleh schreef op 07 november 2002 @ 17:48:
nou nog nix binnen, dat wordt dus morgen
klote zooi
Tja, genept? Niet echt toch? Je gaat er toch niet op achteruitHIValicious schreef op 07 november 2002 @ 17:49:
we worden genept
Morgen gewoon vroeg je bed uit man, tis wel de moeite waard hoorMandor schreef op 07 november 2002 @ 17:51:
Grrr, heb er de hele dag op zitten wachten, en niks... wordt 't natuurlijk morgen, dan ben ik niet thuis, gaat het naar het postkantoor, kan ik 't pas een dag later ophalen, moet ik vroeg opstaan, want postkantoor is maar tot 12 uur open, doe ik niet, en wordt 't pas maandag... grrr...
Btw, kvinnet wel érg vreemd dat ik hem als enige hier heb gekregen

hhaha mjah rotterdam hebben ze het allemaal zoooooo druk dat ik tot morgen kan w88 
nahh, et gaat allemaal zooo traag hier lijkt de NS wel.
btw maak es een pic met je speler naast een floppy ofzo .. kan ik effe goed kijken hoe groot tie nu is in real
btw maak es een pic met je speler naast een floppy ofzo .. kan ik effe goed kijken hoe groot tie nu is in real
Dus ik neem aan dat je hem niet als pendrive kan gebruiken?The Legend schreef op 07 november 2002 @ 18:06:
Software is niet het sterkste punt, er is inmiddels een nieuwe versie waarin je het venster wel qua grote kan aanpassen ed. Firmware upgrade is wel een eitje met de software. Verder tja, binnen de software is het gewoon drag and drop, dirs aanmaken kan gewoon allemaal op de PC in een handomdraai
Btw, imo is de MuVo gewoon een veredelde pendrive, er zit geeneens een display op! Hoe kun je dat nou vergelijken met een échte mp3speler
Er staat een pic van de speler naast een foon en een pic van de speler naast een bankpas, en meneer wil een pic van de speler naast een floppyPiksa schreef op 07 november 2002 @ 18:20:
hhaha mjah rotterdam hebben ze het allemaal zoooooo druk dat ik tot morgen kan w88

Ik kijk ff voor je

Alstu
Verwijderd
Nee, werkt alleen als je de software installeert op de pcsp00ky schreef op 07 november 2002 @ 18:31:
[...]
Dus ik neem aan dat je hem niet als pendrive kan gebruiken?
Danku voor de mooie kruisjesThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 19:13:
[...]
Er staat een pic van de speler naast een foon en een pic van de speler naast een bankpas, en meneer wil een pic van de speler naast een floppy![]()
Ik kijk ff voor je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alstu
edit:
laat maar
laat maar
Eat my shorts !
Beaten door m'n l33t edit skills
heheh dank je!! er lag toevallig een floppy naast me dus nu kan ik ongeveer de maat goed inschatten
mjah hijs toch wel klein vergeleken met al die andere mp3 spelertjes! jeee
Verwijderd
Nou nog een pic met een mooie meid erbij!!!The Legend schreef op 07 november 2002 @ 19:13:
[...]
Er staat een pic van de speler naast een foon en een pic van de speler naast een bankpas, en meneer wil een pic van de speler naast een floppy![]()
Zo werkt de handel jongen. Welcome to the real world buiten je PC hokHIValicious schreef op 07 November 2002 @ 17:49:
we worden genept
En wat wil je met die brief? Ze hebben niemand benadeeld. Jij hebt dat ding vrijwillig gekocht, en de prijs is niet lager geworden dan wat jij betaald hebt. Dus.. ik vraag me af wat je met die brief wilt bereiken.
Je kunt ook overal een probleem van maken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
i have a life ja maar dan nog ze prijzen iets aan extra korting of aanbieding en dan nog geen week later hoor je dat de prijs deelfde prijs is als de eerder aanbieding...
This is the Way.
Ja dus, dat is het recht van de verkoper. Prijswijzigingen voorbehoudenHIValicious schreef op 07 november 2002 @ 19:52:
i have a life ja maar dan nog ze prijzen iets aan extra korting of aanbieding en dan nog geen week later hoor je dat de prijs deelfde prijs is als de eerder aanbieding...
Legend, bedankt dat je al onze vragen beantwoordt, maar ik heb nog een klein vraagje
: Kan je ook gewone data files, bijvoorbeeld .zip files opslaan op de player? Ik begrijp dat je dan de software moet installeren, maar kan het als je dat gedaan hebt dan?
Verwijderd
Ik denk dat The Legend zo gaat zeggen: JAsp00ky schreef op 07 november 2002 @ 20:40:
Legend, bedankt dat je al onze vragen beantwoordt, maar ik heb nog een klein vraagje: Kan je ook gewone data files, bijvoorbeeld .zip files opslaan op de player? Ik begrijp dat je dan de software moet installeren, maar kan het als je dat gedaan hebt dan?
(het kan ja
Idd, lees maar:
Dear ****,
Thank you for your email. It cannot be detected as an external
harddisk,it will require you to install the iRiver Manager in order to
transfer the files. For your information, you can also put pictures and
movies file into iFP-180T device.
If you have further enquiries, please feel free to contact us again.
Regards,
Eddie
Dear ****,
Thank you for your email. It cannot be detected as an external
harddisk,it will require you to install the iRiver Manager in order to
transfer the files. For your information, you can also put pictures and
movies file into iFP-180T device.
If you have further enquiries, please feel free to contact us again.
Regards,
Eddie
JAsp00ky schreef op 07 november 2002 @ 20:40:
Legend, bedankt dat je al onze vragen beantwoordt, maar ik heb nog een klein vraagje: Kan je ook gewone data files, bijvoorbeeld .zip files opslaan op de player? Ik begrijp dat je dan de software moet installeren, maar kan het als je dat gedaan hebt dan?
Ow..Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 20:53:
[...]
Ik denk dat The Legend zo gaat zeggen: JA
(het kan ja)
[edit]
Zitten hier toevallig nog muziek experts? Die iig verstand hebben van oordopjes
The Legend in "Sony In-ear dopjes opgeblazen?"
Die oordopjes willik misschien aanschaffen, maar alleen als ze minimaal zulk goed geluid geven als de senheisser.. weet iemand dat??
Ik weet dat die Sennheiser oordopjes al verschillende jaren tot beste 'dopjes' zijn uitgeroepen..... Kdenk dat er weinig andere zijn die aan dit merk kunnen tippen... Ze zitten dan ook niet voor niets bij de Iriver he,.. "Kwaliteit hoort bij kwaliteit" zegt mijn vader altijd..
Das wel waar, maar die dopjes van Senheisser doen gewoon zeer in m'n oren, en die van Sony zitten als gegoten..bosaap22 schreef op 07 november 2002 @ 21:30:
Ik weet dat die Sennheiser oordopjes al verschillende jaren tot beste 'dopjes' zijn uitgeroepen..... Kdenk dat er weinig andere zijn die aan dit merk kunnen tippen... Ze zitten dan ook niet voor niets bij de Iriver he,.. "Kwaliteit hoort bij kwaliteit" zegt mijn vader altijd..
Verwijderd
Welke heb jij dan van sony? Ik heb deze: http://www.sony-europe.co...20448&prod=3156&loc=en_NLThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 21:33:
[...]
Das wel waar, maar die dopjes van Senheisser doen gewoon zeer in m'n oren, en die van Sony zitten als gegoten..
Ze zitten perfect en geven bij andere apparatuur erg goed geluid, morgen zal ik ze eens vergelijken met de Sennheiser (als ik de speler tenminste krijg morgen)
Er stond niet dat hij goedkoper zou zijn dan wanneer je hem gewoon koopt. En die prijs die erbij stond was de adviesprijs. Die word (bijna) nooit echt gebruikt.HIValicious schreef op 07 November 2002 @ 17:49:
we worden genept
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Geloof me, dat is het probleem niet, dat moet ik zowiezo al. Morgen dus de hele dag werken, en nou is m'n zusje wel tot 2 uur thuis, maar je zal NET zien dat ze em na 2-en gaan bezorgenThe Legend schreef op 07 november 2002
[...]
Morgen gewoon vroeg je bed uit man, tis wel de moeite waard hoor
Oh well, just my luck.
Toch wel fijn dat -1- persoon em gekregen heeft na een dag
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Ze lijken eigenlijk precies op die, er staat verder geen type nummer op ofsow. Ik zal es kijken of het toevallig in het boekje staat van m'n discmanVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:49:
[...]
Welke heb jij dan van sony? Ik heb deze: http://www.sony-europe.co...20448&prod=3156&loc=en_NL
Ze zitten perfect en geven bij andere apparatuur erg goed geluid, morgen zal ik ze eens vergelijken met de Sennheiser (als ik de speler tenminste krijg morgen)
[edit]
Nope staat nix bij, alleen bij optional accesoires staan er wat, maar deze discman is geloof ik al 3 of 4 jaar oud, kweet niet in hoeverre die dopjes gedateerd zijn..?
Het zit er dik in dattie voor twee'en wordt bezorgt hoor. TNT levert meestal voor 12 uur! Bij mij stonden ze er om kwart voor 10, Phreak kreeg vandaag zijn MPIO DMK die werd bezorgt om kwart over 9Mandor schreef op 07 November 2002 @ 23:03:
[...]
Geloof me, dat is het probleem niet, dat moet ik zowiezo al. Morgen dus de hele dag werken, en nou is m'n zusje wel tot 2 uur thuis, maar je zal NET zien dat ze em na 2-en gaan bezorgen.
Oh well, just my luck.
Toch wel fijn dat -1- persoon em gekregen heeft na een dag.
Verwijderd
Die van mij zaten ook bij mn discman (model nr D-E440). Deze heb ik ook al 2,5 jaar ofzo. Blijkbaar heb je toch dezelfde als ik dan? Maar als die Sennheiser nog beter klinken ben ik tevredenThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 23:03:
[...]
Ze lijken eigenlijk precies op die, er staat verder geen type nummer op ofsow. Ik zal es kijken of het toevallig in het boekje staat van m'n discman
[edit]
Nope staat nix bij, alleen bij optional accesoires staan er wat, maar deze discman is geloof ik al 3 of 4 jaar oud, kweet niet in hoeverre die dopjes gedateerd zijn..?
Mooi, dan is er nog hoop!!The Legend schreef op 07 November 2002 @ 23:09:
[...]
Het zit er dik in dattie voor twee'en wordt bezorgt hoor. TNT levert meestal voor 12 uur! Bij mij stonden ze er om kwart voor 10, Phreak kreeg vandaag zijn MPIO DMK die werd bezorgt om kwart over 9Voor 2en moet ie er zeker zijn denk ik.
Nu slapen, me vroeg op morgen. Veel plezier morgen iedereen
Verwijderd
Thx, zal wel lukkenMandor schreef op 07 november 2002 @ 23:17:
[...]
Mooi, dan is er nog hoop!!
Nu slapen, me vroeg op morgen. Veel plezier morgen iedereen
LOLVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:15:
[...]
Die van mij zaten ook bij mn discman (model nr D-E440). Deze heb ik ook al 2,5 jaar ofzo. Blijkbaar heb je toch dezelfde als ik dan? Maar als die Sennheiser nog beter klinken ben ik tevreden
Maja, tis ook wel persoonlijk denk ik, ik dacht altijd dat mijn sony dopjes wel goed waren, maar deze vinnik een stuk beter.
Verwijderd
LOLThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 23:27:
[...]
LOLDas precies dezelfde als ik heb
Nou die Sennheisser klinkt een stuk beter hoor. De sony geeft een droge bas, de sennheisser is veel voller, geeft je het gevoel dat je meer ín de muziek geeft. Mijn Sony dopjes resoneren ook wat, dus bij heftige bass hoor je een trilling. Je kunt het ook merken door het volume op max te zetten, bij de Sony luistert dat niet fijn, het doet niet echt zeer maar t luistert irritant, bij de Sennheisser kun je dat rustig doen, het geluid blijft gewoon goed
Maja, tis ook wel persoonlijk denk ik, ik dacht altijd dat mijn sony dopjes wel goed waren, maar deze vinnik een stuk beter.

Verwijderd
Hoezo 199,- euro de prijs staat gewoon sinds gisteren op 219,- euro , je moet het beeld een refreshen (CTRL + F5) waarschijnlijk staat hun 'oude website' nog in je Cache dat had ik ook.Exirion schreef op 07 november 2002 @ 19:41:
[...]
Zo werkt de handel jongen. Welcome to the real world buiten je PC hok
En wat wil je met die brief? Ze hebben niemand benadeeld. Jij hebt dat ding vrijwillig gekocht, en de prijs is niet lager geworden dan wat jij betaald hebt. Dus.. ik vraag me af wat je met die brief wilt bereiken.
Je kunt ook overal een probleem van maken.
Woei, ik hoop dat de rest hem vandaag ook krijgt! En natuurlijk bevindingen en pix posten 
Ben ik toch 1 dag de enige van GoT geweest die hem wél had
Ben ik toch 1 dag de enige van GoT geweest die hem wél had
nou khoop idd dat ik um vandaag krijg, half uurtje wakker, ff snel gedouched met die deur open 
pics kenniet(geen cam/webam
) maargoed bevindingen zalk wel hier posten 
kheb zelf van de week de headphone van mn napa gemold(draadje
) en dat vond ik toch een verdomd lekker ding, nu zit ik met earphones aan mn pc, oude gare philips. hopen dat die senheisser beter zijn
pics kenniet(geen cam/webam

kheb zelf van de week de headphone van mn napa gemold(draadje
jepp, vandaag is de dag
ik hoop dat we hem allemaal krijgen ... schieten de reviews de lucht in heh
Verwijderd
Misschien kan je hem onder de scanner leggen, zien we hem weer vanuit een ander perspectief 
/me kan ook gewoon niet wachten
/me kan ook gewoon niet wachten
Hoop dat ik het vandaag binnenkrijg en dan het liefst binnen een half uur, moet zo weg, kan ik lekker in de tram luisteren 
Can't wait
Can't wait
Ik heb hem ook binnen, maak nu effe wat fotos
Mmm.. hierzo nog niks 
Wordt ie met tnt bezorgt? In het bevestigings mailtje staat gewoon PTT pakketdienst..

Wordt ie met tnt bezorgt? In het bevestigings mailtje staat gewoon PTT pakketdienst..
Eat my shorts !
De kwaliteit is niet al te best (van de fotos
)

ik ga hem nu aansluiten
ik hoor net dat mn engels leraar ziek is dus ik hoef mn scriptie vandaag niet in te leveren, ik ben blij !!!!

ik ga hem nu aansluiten
En heeft iedereen hem al? * The Legend is al al l33t usert van het spelertje, jullie zijn nog n00bs

Vandaag meegenomen naar school, alle blonde dozen "goh, wat is dat voor gek doosje?"
Die ketting is trouwens uberhandig, je kunt op de fiets heel makkelijk van track verwisselen en opties in stellen met 1 hand, en hij hoeft geeneens op hold 
Ohja,
PICS! REVIEWS!
Vandaag meegenomen naar school, alle blonde dozen "goh, wat is dat voor gek doosje?"
Ohja,
PICS! REVIEWS!
let op er is nieuwe firmaware gereleashed v.1.02 !!
hmmm willem ook..maar ik wil de 256MB versie..hoe lang denken jullie dat dit nog gaat duren voordattie komt?
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Die is in oktober al gereleasedPiksa schreef op 08 November 2002 @ 11:24:
let op er is nieuwe firmaware gereleashed v.1.02 !!
Is moeilijk te zeggen, mijn prognose is over een maand of 7/8. In Azie wordt ie verwacht rond 18 november, dan duurt het wel een maand of 3 voordat ie in de VS is gereleased en dán nog weer 3/4 maanden voordat Europa aan de beurt is, en dan moet alles goedgaan verderx-man schreef op 08 November 2002 @ 11:26:
hmmm willem ook..maar ik wil de 256MB versie..hoe lang denken jullie dat dit nog gaat duren voordattie komt?
ow ik d8 dat er een nieuwe firmware was, naja die Radio ownt 
* Tristan luister radio
* Tristan luister radio
Verwijderd
Wow!!!!!! Beste aankoop ooit!!!
Perfect ding dit
Gelijk ff firmware upgrade gedaan, ging ook perfect
(later meer
)
(later meer
Verwijderd
Piksa schreef op 08 November 2002 @ 11:18:
De kwaliteit is niet al te best (van de fotos)
[foto's]
ik ga hem nu aansluitenik hoor net dat mn engels leraar ziek is dus ik hoef mn scriptie vandaag niet in te leveren, ik ben blij !!!!
offtopic:
daar hebbie mooi weer mazzel mee dat die man er niet is
daar hebbie mooi weer mazzel mee dat die man er niet is
top datie binnen is, ziet er vet uit dat ding.
Jippie !! Ik heb hem ook binnen

Hij werd trouwens gewoon bezorgd met de ptt:

Hij doet het trouwens niet op de GP batterij... Maar misschien is ie nog niet helemaal opgeladen..
Geweldig intro liedje trouwens
Hij doet het trouwens niet op de GP batterij... Maar misschien is ie nog niet helemaal opgeladen..
Eat my shorts !
En heb je het verschil al gemerkt tussen je sony dopjes en de sennheisser?Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:57:
Wow!!!!!! Beste aankoop ooit!!!Perfect ding dit
Gelijk ff firmware upgrade gedaan, ging ook perfect
![]()
(later meer)
Verwijderd
Is die batterij nieuw?dieFX schreef op 08 november 2002 @ 12:06:
Jippie !! Ik heb hem ook binnen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb dezelfde combinatie besteld...
En wacht nog steeds...aaarrggg
gvd ik heb ook nog nix 
gewone postbode is al wel net geweest(onder andere post van de rijschool, kwordt 18 november 18 dus dat wordt autorijden
)
gewone postbode is al wel net geweest(onder andere post van de rijschool, kwordt 18 november 18 dus dat wordt autorijden
Hmmz minder!bolleh schreef op 08 november 2002 @ 12:27:
gvd ik heb ook nog nix
gewone postbode is al wel net geweest(onder andere post van de rijschool, kwordt 18 november 18 dus dat wordt autorijden)
offtopic:
Autorijden 0wnt
/me @ 5e les 
Autorijden 0wnt
krijg al wel les van me ouders hoor daar niet vanThe Legend schreef op 08 november 2002 @ 12:39:
[...]
Hmmz minder!Hopen dat ze nog wel komen vandaag.
offtopic:
Autorijden 0wnt/me @ 5e les
edit:
wieeeeeeeeee hijs binne
FUCK hijs klein
* Teun is nog steeds aan het wachten. Net terug uit school, helaas
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Nou.. redelijk nieuw... Ik heb hem denk ik een keer of 3 in m'n digicam gebruikt..Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:23:
[...]
Is die batterij nieuw?
Heb dezelfde combinatie besteld...
En wacht nog steeds...aaarrggg
M'n digicam vind hem overigens wel vol, dus ik ben bang dat hij niet icm met de ifp180t werkt

Eat my shorts !
dieFX schreef op 08 november 2002 @ 13:08:
[...]
Nou.. redelijk nieuw... Ik heb hem denk ik een keer of 3 in m'n digicam gebruikt..
M'n digicam vind hem overigens wel vol, dus ik ben bang dat hij niet icm met de ifp180t werkt
Dat zou ik wel vreemd vinden.
Ik gebruik ook GP1800's i.s.m. mijn MPIO DMG en dat werkt perfect.
Misschien kan de iRiver niet met 1,2V NimH batterijen (Nicad's zijn 1,5V) overweg
geluidskwaliteit is echt vet 
die oordopjes zijn idd echt lekker
bij mij zitten ze trouwens gewoon lekker in mn oor itt wat the legend eerder zei
bij mij zitten ze trouwens gewoon lekker in mn oor itt wat the legend eerder zei
Ik heb nog steeds m'n JazPiper 64 MB (een van de eerste op de Nederlandse markt) maar ik gebruik m eigenlijk niet zo vaak. Het is wel een supergoed ding, iets groter dan dit natuurlijk maarja, die van mij is al 3 jaar oud ofzo. Heb er destijds HFl 600,- (guldens dus!) voor betaald.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Congratz!bolleh schreef op 08 november 2002 @ 13:21:
geluidskwaliteit is echt vet
Verwijderd
IK wil hem ook bestellen en zit erover te denken ook de GP batterijen erbij te doen. Kan iemand uitsluitsel geven of die hiermee werken?
met die schuimdopjes is idd ff pielen maar je moet em er helemaal overheen doen zodat dat gaatje net zo klein is als ie erop zit als dat hij er niet op zit. dus gewoon helemaal eromheen pielenThe Legend schreef op 08 November 2002 @ 13:28:
[...]
Congratz!En dat van die oordopjes, das normaal he
Ieder oor is anders, net zoals ik een andere maat broeken heb dan iemand anders
Bij mij passen ze nog niet echt lekker, die schuimdopjes zuigen ook want die vallen er zo af.. misschien kwestie van wennen..
Woehoe!!!!!! Heb hem ook binnen, en damn wat is ie klein!!!!! 
Beste aankoop ooit, en nu lekker genieten van mn spelertje
Beste aankoop ooit, en nu lekker genieten van mn spelertje
die menu interface went hier trouwens enorm snel 
kvind het wel intuitief, behalve in dat menu met die opties dat rechts = volgende optie en naar beneden = vorige menu
dat was wel ff wennen
kvind het wel intuitief, behalve in dat menu met die opties dat rechts = volgende optie en naar beneden = vorige menu
dat was wel ff wennen
Verwijderd
Cool hij is ook binnen, alleen ik heb geen tijd om hem uit tepakken en installeren. Moet weer naar me werk.
ben net trug van school (zo snel, ja 1 uur
) ... heel de tijd radio geluisterd en PERFECT.
In de trein goed ontvangst in de tunnels goed, op school (telefoon kut ontvangst) radio deed het perfect. echt top !! qua oordopjes, mjah effe piele maar ik wen er denk ik wel aan.
Ow het menu, mjah ook effe wennen en zoals er werdt gezegt: naar beneden = vorige enz. das effe doorhebben.
ik krijg hem alleen nog niet op de taal NL (weet wel waar het zit) en hoe kan ik mn firmware sjekke? wil weten of het echt goed is gegaan
In de trein goed ontvangst in de tunnels goed, op school (telefoon kut ontvangst) radio deed het perfect. echt top !! qua oordopjes, mjah effe piele maar ik wen er denk ik wel aan.
Ow het menu, mjah ook effe wennen en zoals er werdt gezegt: naar beneden = vorige enz. das effe doorhebben.
ik krijg hem alleen nog niet op de taal NL (weet wel waar het zit) en hoe kan ik mn firmware sjekke? wil weten of het echt goed is gegaan
In een tunnel goed ontvangst? onder het water door?Piksa schreef op 08 november 2002 @ 14:40:
ben net trug van school (zo snel, ja 1 uur) ... heel de tijd radio geluisterd en PERFECT.
In de trein goed ontvangst in de tunnels goed
Zoja, dan kan jij toveren
onder water door, ben niet onder water geweest
(kleine tunnel)
[edit]net mn firmware geuprade (1ste x had ik alleen de .exe gedaan:P)
das trouwens een eitje man! dat upgrade
[edit]net mn firmware geuprade (1ste x had ik alleen de .exe gedaan:P)
das trouwens een eitje man! dat upgrade
TNT is langs geweest maar er was niemand thuis
nou tot morgen wachten
Dit topic is gesloten.