Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
iRiver iFP-190T

-256 mb intern
-geheugen niet uit te breiden
-zeer klein
-prijs: $215,-
technische details (zijn van iFP-180T, maar enige verschil is intern geheugen van 256mb): http://www.iriver.com/pro...=10&product_name=iFP-180T
Mpio DMG Plus

-256 mb intern
-geheugen uit te breiden d.m.v. Smartmedia card
-goed geluid + mooi diplay
-prijs: $199,-
technische details (zijn van DMG, maar enige verschil is intern geheugen van 256mb): http://www.mpio.com/product_htm/e_dmg.asp
Sh*t man, welke moet ik nemen. Wat vinden jullie ervan?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2002 16:27 . Reden: :P ]
Of niet, als je veel geld heb
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Ja hij wordt VERWACHT rond 18 november in AzieVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:49:
Die iRiver iFP-190T kan je nu al bestellen hoor. Hij komt op 18 november 2002; niet in Nederland maar daar ging het niet om. Het ging erom welke van de twee ik moet nemen.
Euhm, ga anders ff in een ander topic flamen en verpest deze niet.
Nee, jij bent lekker bezig...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maar ik heb op het laatste moment besteld, dus denk ik niet dat ik het deze week krijg

Voor die paar dagen wachten gaje ongeveer 60 euro meer besteden aan een MPIOHironshy schreef op 04 november 2002 @ 00:03:
Ik zit ook de wachten op mn iFP-180T![]()
Maar ik heb op het laatste moment besteld, dus denk ik niet dat ik het deze week krijg. Tenzij mp3spelers.nl er heel veel binnen krijgt, anders wordt het maar de MPIO-DMK
En zoveel geduld heb ik niet
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Release date is 6 november, woensdag dus, nou ben ik benieuwd of we hem woensdag al kunnen verwachten, of donderdagPnD schreef op 04 november 2002 @ 22:23:
nog niemand eb em binnen?
Morgen wordt het vast 7 november ofzo..
Verwijderd
Nee 6 november is wel zo'n beetje definitiefHironshy schreef op 04 november 2002 @ 23:19:
AAAAARRRGGGGHH... was eerst toch 5 november? Alweer vertraagd
LOL je loopt achter m8Hironshy schreef op 04 november 2002 @ 23:19:
AAAAARRRGGGGHH... was eerst toch 5 november? Alweer vertraagd
Verwijderd
Ik weet het niet, ze hebben namelijk ook nog een internationale site (http://www.exportmp3.com) waar men ook kon pre-orderen, dus de vraag zal best groot zijn.Binnetie schreef op 04 november 2002 @ 23:44:
Ik heb net 3 min geleden de mooi Iriver besteld en zou hij nog bij de eerst levering zitten? Ik hoop het wel!
Alle Producten uit voorraad leverbaar:
Verwacht iRiver iFP-180T 128MB 06/11/02
<- hummm ... ben benieuwd
wtf ? Hoe komt het dat de iFP-180T op exportmp3.com €169 kost ? Beetje raar, nietVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 23:49:
[...]
Ik weet het niet, ze hebben namelijk ook nog een internationale site (http://www.exportmp3.com) waar men ook kon pre-orderen, dus de vraag zal best groot zijn.
Dan bestel ik hem liever daar, als het toch van hetzelfde bedrijf komt
Eat my shorts !
Hij kost € 169 ex. shipping en BTW.dieFX schreef op 05 november 2002 @ 11:58:
[...]
wtf ? Hoe komt het dat de iFP-180T op exportmp3.com €169 kost ? Beetje raar, niet![]()
Dan bestel ik hem liever daar, als het toch van hetzelfde bedrijf komt
Vandaar.
Punctuality is the politeness of kings
Lees anders het topic een keer doorPiksa schreef op 05 november 2002 @ 10:05:
verw8![]()
Alle Producten uit voorraad leverbaar:
Verwacht iRiver iFP-180T 128MB 06/11/02
<- hummm ... ben benieuwd
Hallo Ivo,
Ook wij kunnen hier niets aan doen.Iriver geeft ons een datum en die plaatsen wij op Internet .Als de productie tijd dan toch weer meer tijd nodig heeft en wordt opgeschoven dan kunnen wij niets anders doen dan de datum steeds opschuiven.Aanstaande zaterdag gaan ze eindelijk het vliegtuig in en hebben we ze dus op tijd binnen .
Onze excuses voor het ongemak ,maar we moeten nog even om uw geduld vragen
Met vriendelijke groet,
Heleen
SalesMp3Cdspeler
Yep, het wordt tijd dat ze hier ook de BTW op online goederen afschaffen
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Kben benieuwd of ze me morgen bellen... Dat zouden ze doen als hij verzonden zou worden.
Zal dus wel donderdag worden voordat ik 'm in huis heb...
wist ik ook wel (alleen maar effe duidelijk zijn voor de mensen die niet lezen)
Volgens mij heeft dit niets met BTW te maken maar is de iRiver voor Europeanen buiten Nederland 30 euro goedkoper en dat bij dezelfde winkel!!Mandor schreef op 05 november 2002 @ 14:06:
[...]
Yep, het wordt tijd dat ze hier ook de BTW op online goederen afschaffen
Op hun site staat:
The price on our orderform incl. 19% VAT - TAX and 4,5% Duty there are absolute no extra (hidden) costs on the time you push the order button on our website and receive the purchase on your door.Sometimes you see big price difference between European and USA dealers (or other outside european countries).The reason for this is that they not incl. the TAX and DUTY and you need to pay that when the package arrive at the customs in your country.We only sell the European version of MP3 (CD) players so never problems like a 110volt adapter or non working FM tuner.
Hmm, dat zou betekenen dat ze hem morgen al bezorgen!October 22th 2002,
We accept pre orders for the new iRiver Slim X II iMP400 & iFP-180T 128MB (shipping to you November 5th 2002).
Hehe, er komt wel BTW en bezorg kosten bij hoorVolgens mij heeft dit niets met BTW te maken maar is de iRiver voor Europeanen buiten Nederland 30 euro goedkoper en dat bij dezelfde winkel!!
Op hun site staat:
The price on our orderform incl. 19% VAT - TAX and 4,5% Duty there are absolute no extra (hidden) costs on the time you push the order button on our website and receive the purchase on your door.Sometimes you see big price difference between European and USA dealers (or other outside european countries).The reason for this is that they not incl. the TAX and DUTY and you need to pay that when the package arrive at the customs in your country.We only sell the European version of MP3 (CD) players so never problems like a 110volt adapter or non working FM tuner.
Verwijderd
Verwijderd
Morgen of overmorgen komt die met de post
/me is helemaal blij en maakt vreugde dansje
En ik heb hem pas laat besteld dus iedereen voor mij krijgt hem ook binnen een paar dagen lijkt me
Morgen of vrijdag heb ik mn mp3speler binnen
edit: lol wat een timing Gemma
LOL hier net ook gebelt, hopen dat het morgen is en niet vrijdagHironshy schreef op 06 november 2002 @ 13:13:
Kreeg net een telefoontje van mp3spelers.nl
Morgen of vrijdag heb ik mn mp3speler binnenWat dus betekent dat ik bij de eerste levering zit joepie!!!!!
edit: lol wat een timing Gemma

Verwijderd
Zit er trouwens een AA batterij bij? En hoeveel kosten die batterijen ook alweer?

nu kan ik ze ook al niet bereiken via telefoon, iemand suggesties?
ja er zit een batterij bij
Verwijderd
thnx ff proberenVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 13:35:
Het nummer waar ze mij mee hebben gebeld is 031135283325 Probeer dat nummer eens te bellen.
2 telefoonnummers op hun site, beiden geen gehoor, tel nummer hierboven niet, reageren 2 weken niet op mn mails. nou lekker isdat, zit ik strax met die speler in mn maag
Verwijderd
En welke batterijen gaan erin, want dan kan ik alvast een GP batterijen lader gaan kopen!
Nu maar hopen dat dat niet vrijdag middag wordt, anders heb ik hem pas na het weekend
Een lelijk ding, geen behoefte aan, ga asjeblieft naar je eigen topiccvs79 schreef op 06 november 2002 @ 13:40:
Wat dachten jullie van de Frontier Labs NexIIe
[edit]
Wrom wil je hem cancellen bolleh? Op sales@mp3cdspeler.nl reageren ze bij mij vrij snel trouwens
omdat ik financieel ff wat minder zit momenteel. ik heb 3-4 mailtjes verstuurt naar sales@mp3cdspeler.nl en nix terug gehad, in 2 weken tijd!The Legend schreef op 06 november 2002 @ 13:47:
[...]
Een lelijk ding, geen behoefte aan, ga asjeblieft naar je eigen topic
[edit]
Wrom wil je hem cancellen bolleh? Op sales@mp3cdspeler.nl reageren ze bij mij vrij snel trouwens
kzit eraan te denken om een fax te sturen, die zal daar toch wel direct in hun "pand" staan oid
naja kheb toch besloten om em aan te gaan nemen, dan springt mn ma maar ff bij en kank em altijd nog verpatsen mits dat nodig is. maar heel erg blij ben ik er niet van.
ik heb overigens mn napa 380 een keer laten vallen, hijs hierdoor beschadigt en functioneerd niet helemaal lekker meer(veel overslaan, moeite met inlezen). kan ik dit ergens op verhalen? een vriend heeft namelijk wel interesse om em over te nemen maar das natuurlijk minder interessant als ie beschadigt is(en de prijs ligt lager)
Verwijderd
Beste bolleh, als je bij internetaankopen binnen 7 dagen na de bestelling annuleert valt dit in de zogendaamde "afkoelingsperiode", bij wet geregeld inzake afstandsverkopen. Mocht je echter na deze afkoelingsperiode hebben geannuleerd, tja..dan hang jebolleh schreef op 06 november 2002 @ 13:52:
[...]
omdat ik financieel ff wat minder zit momenteel. ik heb 3-4 mailtjes verstuurt naar sales@mp3cdspeler.nl en nix terug gehad, in 2 weken tijd!
kzit eraan te denken om een fax te sturen, die zal daar toch wel direct in hun "pand" staan oid
naja kheb toch besloten om em aan te gaan nemen, dan springt mn ma maar ff bij en kank em altijd nog verpatsen mits dat nodig is. maar heel erg blij ben ik er niet van.
ik heb overigens mn napa 380 een keer laten vallen, hijs hierdoor beschadigt en functioneerd niet helemaal lekker meer(veel overslaan, moeite met inlezen). kan ik dit ergens op verhalen? een vriend heeft namelijk wel interesse om em over te nemen maar das natuurlijk minder interessant als ie beschadigt is(en de prijs ligt lager)
sterkte.
hmm das minder, maar twas toch ook een pre-orderVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:28:
[...]
Beste bolleh, als je bij internetaankopen binnen 7 dagen na de bestelling annuleert valt dit in de zogendaamde "afkoelingsperiode", bij wet geregeld inzake afstandsverkopen. Mocht je echter na deze afkoelingsperiode hebben geannuleerd, tja..dan hang jewellicht
sterkte.
Verwijderd
Verwijderd
Als je niet op tijd contant weet te krijgen dan is er nog geen man overboord!!!
van mp3cdspeler.nl:
Vraag mp3cdspeler vriendelijk of ze de verzendkosten wil vergoeden aangezien jij al meerdere malen op tijd heb gecancelled.7 dagen niet goed geld terug garantie
U kunt mits het product niet is beschadigd, bekrast, gevallen of open geschroefd en de accessoires verkeren in smetteloze staat en zijn tevens onbeschadigd. Dan kunt u het product keurig ingepakt terug sturen in (het liefst) de originele verzenddoos.
Gelukkig kun je hem probleemloos ruilen binnen 7 werkdagen na ontvangstVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:39:
pre-order of niet, een bestelling is een bestellig oftewel het aanvaarden van een aanbod, deze wordt dus na de 7 dagen definitief
[edit]
vaagheit was me voor
This is the Way.
joke krijg hem morge of overmorge.
Dat duurt dus nog 2 dagen, want de TPG kan het hier echt niet binnen 24 uur brengen.Hallo Teun,
De speler staan momenteel bij de douane en worden vanavond pas bij ons afegeleverd .Dan worden de spelers morgen direct verzonden en heeft u de speler binnen 48 uur in huis.
Met vriendelijke groet,
Heleen
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Ik ben ook gebeld en ik was heel aardig tegen haar dus ik krijg 'm wel morgen of overmorgenPiksa schreef op 06 november 2002 @ 15:29:
Ben ook gebeld in de les (slet) ... krijg hem niet meer (noemde haar slet)![]()
Verwijderd
Verwijderd
Huh? Dit schiet niet op lolYoMaN schreef op 06 november 2002 @ 16:29:
Mij hebben ze ook al gebelt.Ik kreeg trouwens ook dit emailtje:
[...]
Dat duurt dus nog 2 dagen, want de TPG kan het hier echt niet binnen 24 uur brengen.
Betekent dit dus dat de kleur van de blacklight te veranderen is?
Vind persoonlijk blauw veel mooier.
Piksa schreef op 06 november 2002 @ 15:29:
Ben ook gebeld in de les (slet) ... krijg hem niet meer (noemde haar slet)![]()
joke krijg hem morge of overmorge.
Let een beetje op je woorden. En niet echt zinnige reply.
Notitie van gamaakt. beschouw dit maar als NOW.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Blauw groenLCD Backlight Blauw Groen
Hmm zie nou pas dat je me voor was..Hironshy schreef op 06 november 2002 @ 20:00:
Dit staat er op de site: -LCD Backlight Blauw Groen
Betekent dit dus dat de kleur van de blacklight te veranderen is?
Vind persoonlijk blauw veel mooier.
Verwijderd
Ja 1 AA batterij, en er zit een volle (niet oplaadbare) Duracell batterij bijBinnetie schreef op 06 november 2002 @ 22:01:
er gaat 1 AA batterij in ik dacht 2 (alleen maar beter) maar zou die bijgeleverde batterij volgeladen zijn? Want ik wil wel meteen kunnen afspelen.... Anders moet ik eerst nog een oude 600 mA batterij opladen
sorry! was maar als grapje bedoelt ... meende et echt niet hoorathlonkmf schreef op 06 november 2002 @ 20:14:
[...]
Let een beetje op je woorden. En niet echt zinnige reply.
Notitie van gamaakt. beschouw dit maar als NOW.
Daar gaat het waarschijnlijk niet om, het was gewoon een compleet nutteloze reply, en dit blijft wel een tech fora. Kijk een loos grapje kan best naast een inhoudelijk post, maar alleen dom gebazel past niet hierPiksa schreef op 06 november 2002 @ 23:04:
[...]
sorry! was maar als grapje bedoelt ... meende et echt niet hoor
Tot zover een korte verklaring zoals ik het zie.
ik denk dat veel mensen die stap hebben gemaakt, wachtend op de muvo en dan ditVerwijderd schreef op 06 November 2002 @ 23:50:
Wow, phat!
En ik d8 te wachten op de MuVo 128MB, nou mooi niet dus!
Dit wordt em!
Dat zou zoooww vet zijn!!...
Ik heb 'm al eind september besteld, maar er was helaas niemand thuis gister...
Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe dat nu zit met dat scherm...
Is ie nou blauw of groen... OF ALLEBEI!!!
100% Groen/geelbosaap22 schreef op 07 november 2002 @ 08:46:
Heeft iemand 'm nu al binnen??
Ik heb 'm al eind september besteld, maar er was helaas niemand thuis gister...Khoop dat ze 'm toh opsturen, ondanks dat ze me niet aan de lijn hebben gehad....
Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe dat nu zit met dat scherm...
Is ie nou blauw of groen... OF ALLEBEI!!!![]()
Verwijderd
Ik las nml. op het iriver forum dat mensen daar USB not connected kregen als ze via een hub op USB aansloten.
Verwijderd
Tot nu toe nog niks
Ik wil deze speler ook aan gaan schaffen, maar ben nu wel een klein beetje (of toch wel zeerThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 09:59:
LOLHij is echt nog kleiner dan ik had verwacht en het weegt echt níx! Ik heb helaas geen digicam
Zaterdag ga ik samen met Phreak een reviewtje maken iFP-180T vs MPIO DMK
Nu fftjes software drop
En hoe is het ontvangst van de radio?
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Geluid tot zover is zeer goed, kheb nog niet gespeeld met EQ, basweergave van bv Bulldozer Project - Arise is lekkerChris10 schreef op 07 november 2002 @ 10:52:
[...]
Ik wil deze speler ook aan gaan schaffen, maar ben nu wel een klein beetje (of toch wel zeer) benieuwd wat jouw eerste indruk van de geluidskwaliteit is.
En hoe is het ontvangst van de radio?
Er staan nu 33 nummers op, gewoon mp3's
Radio ook gevonden
Verwijderd
Verwijderd
Welk OS draai jij?The Legend schreef op 07 november 2002 @ 10:30:
Ok, net ondervonden dat je éérst de speler moet installeren (Dus nieuwe hardware gevonden en dan staat er op de CD wel een driver) hij installeert hem als de iFP-100Daarna pas de software anders geeft ie telkens USB Not connected.
WinXP, ze waren hier idd érg vroeg
moet daar dus mee wachten. maar tis hier altijd heel wisselvallig hoe laat ze komen. kwoon in een nieuwbouwwijk van utrecht, de ene keer komen ze 4 uur smiddags en de andere keer om half 11 sochtends ofzow
* The Legend is blij dat ie hem als eerste heeft en hoopt vandaag ook nog voor de rest!
[edit]
Waaaaaaaaah! Niet dus
Opgelost, deze n00b had hem op repeat staan

we zullen maar denken dat het vanochtend te vroeg voor je wasThe Legend schreef op 07 november 2002 @ 12:41:
Woei eerste vastloper gehad, muziek blijft hangen maar het menu en alles blijft beschikbaar. Doorspoelen of een ander nummer helpt niet ,enige remedie is uit/aan.
[edit]
Waaaaaaaaah! Niet dus![]()
Hij bleef hangen op een nummer, zet hem uit en aan, druk op play speelt ie weer dat stukje waar ie op hangt ??
Opgelost, deze n00b had hem op repeat staan
Maar het is in iedergeval goed dat er nog geen vastloper is. Heb je trouwens die nieuwe firmware erop gezet?
Sorrybolleh schreef op 07 November 2002 @ 13:20:
hey hou eens even op ons lekker te maken met zulk soort gebeurtenissen
Nope nieuwe firmware nog niet gedaan, staat gek genoeg ook niet in de handleiding vermeldYoMaN schreef op 07 november 2002 @ 13:20:
[...]
we zullen maar denken dat het vanochtend te vroeg voor je was
Maar het is in iedergeval goed dat er nog geen vastloper is. Heb je trouwens die nieuwe firmware erop gezet?
Staat er gewoon bij op de site.The Legend schreef op 07 november 2002 @ 13:51:
[...]
Nope nieuwe firmware nog niet gedaan, staat gek genoeg ook niet in de handleiding vermeld
Dit topic is gesloten.