[MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.443 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12

The Legend

*Plop*

Idd :) Maar euh vaagheit, heb jij hem nou wel of niet besteld? Het staat me bij dat je hem had gecancelled?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook een nieuwe mp3-speler halen. Ik zit te twijfelen tussen 2 spelers:

iRiver iFP-190T _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/220_2.jpg
-256 mb intern
-geheugen niet uit te breiden
-zeer klein
-prijs: $215,-

technische details (zijn van iFP-180T, maar enige verschil is intern geheugen van 256mb): http://www.iriver.com/pro...=10&product_name=iFP-180T

Mpio DMG Plus :9~
Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/187_2.jpg
-256 mb intern
-geheugen uit te breiden d.m.v. Smartmedia card
-goed geluid + mooi diplay
-prijs: $199,-

technische details (zijn van DMG, maar enige verschil is intern geheugen van 256mb): http://www.mpio.com/product_htm/e_dmg.asp

Sh*t man, welke moet ik nemen. Wat vinden jullie ervan? :o

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2002 16:27 . Reden: :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 20:05
Aangezien de 190T er naar mijn schatting over een half jaar MISSCHIEN is en MPio dan ook vast iets nieuws heeft moet je dan nog maar eens kijken, je zit te vroeg te denken. I know what you mean ;) T is een tipisch jongensprobleem, en iig de jongens die hier komen dan. Want tjah, we willen dingen zo graag dat we al zeggen dat we er 1 gaan kopen ver voordat hij er is. En als hij er dan is, is het volgende geile stukje apparatuur er en wachten we daarop.
Of niet, als je veel geld heb :P

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die iRiver iFP-190T kan je nu al bestellen hoor. Hij komt op 18 november 2002; niet in Nederland maar daar ging het niet om. Het ging erom welke van de twee ik moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:49:
Die iRiver iFP-190T kan je nu al bestellen hoor. Hij komt op 18 november 2002; niet in Nederland maar daar ging het niet om. Het ging erom welke van de twee ik moet nemen.
Ja hij wordt VERWACHT rond 18 november in Azie :), dan duurt het minstens 3/4 maanden voordat hij naar de VS komt, en dán nog eens 3/4 maanden voordat Europa aan de beurt is. Tegen die tijd benje dus meer dan een half jaar verder + het feit dat 215$ dus wel rond de 300€ zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik bestel hem ook Azië. Wat een offtopic gezwam. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Over offtopic gezwam gesproken, jij begint over de MPIO in een Iriver topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Euhm, ga anders ff in een ander topic flamen en verpest deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Nee, jij bent lekker bezig... :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

aniel05 heeft bij deze een waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
nog 2 nachten!! ik wil de post hebbe!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Ik zit ook de wachten op mn iFP-180T :P
Maar ik heb op het laatste moment besteld, dus denk ik niet dat ik het deze week krijg |:(. Tenzij mp3spelers.nl er heel veel binnen krijgt, anders wordt het maar de MPIO-DMK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hironshy schreef op 04 november 2002 @ 00:03:
Ik zit ook de wachten op mn iFP-180T :P
Maar ik heb op het laatste moment besteld, dus denk ik niet dat ik het deze week krijg |:(. Tenzij mp3spelers.nl er heel veel binnen krijgt, anders wordt het maar de MPIO-DMK :D
Voor die paar dagen wachten gaje ongeveer 60 euro meer besteden aan een MPIO :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Tja misschien komt de volgende lading iFP-180T pas de volgende maand binnen, ik zeg maar wat.
En zoveel geduld heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

En zoveel geld wel ? :P Ik denk dat je wel bij de eerste lading al zit.. er is lang niet zoveel belangstelling als bij de Slimx dit voorjaar, of ze moeten echt weinig hebben ingekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Tja, als je de verhalen uit de US hoort: meestal maar 4 of 5 modellen per BestBuy store. Dus grote hoeveelheden zijn er niet. Ik neem aan (en hoop) dat mp3cdspeler.nl er in ieder geval genoeg krijgt om de pre-orders meteen op te sturen :-).

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

nog niemand eb em binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op 04 november 2002 @ 22:23:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

PnD schreef op 04 november 2002 @ 22:23:
Release date is 6 november, woensdag dus, nou ben ik benieuwd of we hem woensdag al kunnen verwachten, of donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

AAAAARRRGGGGHH... was eerst toch 5 november? Alweer vertraagd :(
Morgen wordt het vast 7 november ofzo.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hironshy schreef op 04 november 2002 @ 23:19:
Nee 6 november is wel zo'n beetje definitief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hironshy schreef op 04 november 2002 @ 23:19:
LOL je loopt achter m8 ;) Het is vorige week 1 dag uitgesteld, toen heb ik gemailt en gaven ze als antwoord dat ze afgelopen zaterdag op het vliegtuig zouden gaan. Als alles goed is liggen ze nu dus netjes in Nederland te wachten om naar mp3cdspelers.nl gebracht te worden die ze op hun beurt netjes doorzend naar ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 09:07
Ik heb net 3 min geleden de mooi Iriver besteld en zou hij nog bij de eerst levering zitten? Ik hoop het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op 04 november 2002 @ 23:44:
Ik heb net 3 min geleden de mooi Iriver besteld en zou hij nog bij de eerst levering zitten? Ik hoop het wel!
Ik weet het niet, ze hebben namelijk ook nog een internationale site (http://www.exportmp3.com) waar men ook kon pre-orderen, dus de vraag zal best groot zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zie het jah, ik kan natuurlijk altijd ff bellen morgen hoeveel ze hebben binnengekregen en hoeveel er besteld zijn..... Dan heb ik tenminste wat meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als je dat ook dan ff post, zijn we allemaal gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
verw8 :S

Alle Producten uit voorraad leverbaar:
Verwacht iRiver iFP-180T 128MB 06/11/02

<- hummm ... ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 23:49:
[...]

Ik weet het niet, ze hebben namelijk ook nog een internationale site (http://www.exportmp3.com) waar men ook kon pre-orderen, dus de vraag zal best groot zijn. :)
wtf ? Hoe komt het dat de iFP-180T op exportmp3.com €169 kost ? Beetje raar, niet :?
Dan bestel ik hem liever daar, als het toch van hetzelfde bedrijf komt ;)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
dieFX schreef op 05 november 2002 @ 11:58:
[...]
wtf ? Hoe komt het dat de iFP-180T op exportmp3.com €169 kost ? Beetje raar, niet :?
Dan bestel ik hem liever daar, als het toch van hetzelfde bedrijf komt ;)
Hij kost € 169 ex. shipping en BTW.

Vandaar.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Piksa schreef op 05 november 2002 @ 10:05:
verw8 :S

Alle Producten uit voorraad leverbaar:
Verwacht iRiver iFP-180T 128MB 06/11/02

<- hummm ... ben benieuwd
Lees anders het topic een keer door :)
Hallo Ivo,

Ook wij kunnen hier niets aan doen.Iriver geeft ons een datum en die plaatsen wij op Internet .Als de productie tijd dan toch weer meer tijd nodig heeft en wordt opgeschoven dan kunnen wij niets anders doen dan de datum steeds opschuiven.Aanstaande zaterdag gaan ze eindelijk het vliegtuig in en hebben we ze dus op tijd binnen .

Onze excuses voor het ongemak ,maar we moeten nog even om uw geduld vragen

Met vriendelijke groet,
Heleen
SalesMp3Cdspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

dreamscape schreef op 05 november 2002 @ 12:06:
[...]

Hij kost € 169 ex. shipping en BTW.

Vandaar.
Yep, het wordt tijd dat ze hier ook de BTW op online goederen afschaffen ;)

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Ik heb 'm 30 september al besteld, dus zal er bij de eerste lichting wel bijzitten.... >:)
Kben benieuwd of ze me morgen bellen... Dat zouden ze doen als hij verzonden zou worden.
Zal dus wel donderdag worden voordat ik 'm in huis heb... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
The Legend schreef op 05 november 2002 @ 13:13:
[...]

Lees anders het topic een keer door :)

[...]
wist ik ook wel (alleen maar effe duidelijk zijn voor de mensen die niet lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anguilla
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:27
Mandor schreef op 05 november 2002 @ 14:06:
[...]

Yep, het wordt tijd dat ze hier ook de BTW op online goederen afschaffen ;)
Volgens mij heeft dit niets met BTW te maken maar is de iRiver voor Europeanen buiten Nederland 30 euro goedkoper en dat bij dezelfde winkel!! :( :( :(

Op hun site staat:
The price on our orderform incl. 19% VAT - TAX and 4,5% Duty there are absolute no extra (hidden) costs on the time you push the order button on our website and receive the purchase on your door.Sometimes you see big price difference between European and USA dealers (or other outside european countries).The reason for this is that they not incl. the TAX and DUTY and you need to pay that when the package arrive at the customs in your country.We only sell the European version of MP3 (CD) players so never problems like a 110volt adapter or non working FM tuner.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

October 22th 2002,
We accept pre orders for the new iRiver Slim X II iMP400 & iFP-180T 128MB (shipping to you November 5th 2002).
Hmm, dat zou betekenen dat ze hem morgen al bezorgen! :)
Volgens mij heeft dit niets met BTW te maken maar is de iRiver voor Europeanen buiten Nederland 30 euro goedkoper en dat bij dezelfde winkel!!

Op hun site staat:
The price on our orderform incl. 19% VAT - TAX and 4,5% Duty there are absolute no extra (hidden) costs on the time you push the order button on our website and receive the purchase on your door.Sometimes you see big price difference between European and USA dealers (or other outside european countries).The reason for this is that they not incl. the TAX and DUTY and you need to pay that when the package arrive at the customs in your country.We only sell the European version of MP3 (CD) players so never problems like a 110volt adapter or non working FM tuner.
Hehe, er komt wel BTW en bezorg kosten bij hoor :) Wees niet bang, klik maar eens op bestellen van de iFP-180T, dan staat er in 1e instantie 169$, maar dan zet je hem op Netherlands en voila, staat er ineens VAT en shipping costs bij, loopt het bedrag op naar 227,29€ :*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten let op buiten ! europa betalen de bestellers de BTW en invoerrechten in eigen land.(dus in europa betaal je de nederlandse 19% BTW) is normaal.Daarom is de iriver in de states of canada een stuk goedkoper tja... tot dat de speler in nederland aankomt dan betaal je nog eens 19% en 9.5% invoerechten ! (op DVD spelers is het zelfs 14%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

* The Legend hoopt stiekem dat 'ie vandaag nog wordt bezorgt maar heeft nog geen TNT bus gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg zojuist een telefoontje van mp3cdspeler.nl
Morgen of overmorgen komt die met de post :) :) :)

/me is helemaal blij en maakt vreugde dansje :D

En ik heb hem pas laat besteld dus iedereen voor mij krijgt hem ook binnen een paar dagen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Kreeg net een telefoontje van mp3spelers.nl 8)
Morgen of vrijdag heb ik mn mp3speler binnen :9 Wat dus betekent dat ik bij de eerste levering zit joepie!!!!! :P

edit: lol wat een timing Gemma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hironshy schreef op 06 november 2002 @ 13:13:
Kreeg net een telefoontje van mp3spelers.nl 8)
Morgen of vrijdag heb ik mn mp3speler binnen :9 Wat dus betekent dat ik bij de eerste levering zit joepie!!!!! :P

edit: lol wat een timing Gemma
LOL hier net ook gebelt, hopen dat het morgen is en niet vrijdag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd ook gebeld. Denk dat het morgen is, en overmorgen voor de mensen die in middle of knoware wonen :)

Zit er trouwens een AA batterij bij? En hoeveel kosten die batterijen ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:10
ook net gebeld, heel leuk waare het niet dat ik al 2!! weken per email probeer om mn bestelling te cancelen. en mn moeder zegt natuurlijk gewoon dat het goed is en geeft een uur later een seintje dat ze voor me gebeld hebben |:(
nu kan ik ze ook al niet bereiken via telefoon, iemand suggesties?

ja er zit een batterij bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nummer waar ze mij mee hebben gebeld is 031135283325 Probeer dat nummer eens te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 13:35:
Het nummer waar ze mij mee hebben gebeld is 031135283325 Probeer dat nummer eens te bellen.
thnx ff proberen

2 telefoonnummers op hun site, beiden geen gehoor, tel nummer hierboven niet, reageren 2 weken niet op mn mails. nou lekker isdat, zit ik strax met die speler in mn maag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker leuk dingetje. maar ik heb nu al me sony nw-e3 en ben er nog steeds erg tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 12-09 20:31
Wat dachten jullie van de Frontier Labs NexIIe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ben ook net gebeld... en bij komt ie ook morgen of overmorgen! Ik heb hem pas 4 november besteld! Ik krijg hem denk ik vrijdag aangezien ik in een kleine boerendorp woon! Krijg je je nog een emailabevestiging met track en trace nummer?
En welke batterijen gaan erin, want dan kan ik alvast een GP batterijen lader gaan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 23:47

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

Kreeg net ook een telefoontje. Die van mij wordt morgen of vrijdag verstuurd.
Nu maar hopen dat dat niet vrijdag middag wordt, anders heb ik hem pas na het weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

cvs79 schreef op 06 november 2002 @ 13:40:
Wat dachten jullie van de Frontier Labs NexIIe
Een lelijk ding, geen behoefte aan, ga asjeblieft naar je eigen topic :P

[edit]

Wrom wil je hem cancellen bolleh? Op sales@mp3cdspeler.nl reageren ze bij mij vrij snel trouwens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The Legend schreef op 06 november 2002 @ 13:47:
[...]

Een lelijk ding, geen behoefte aan, ga asjeblieft naar je eigen topic :P

[edit]

Wrom wil je hem cancellen bolleh? Op sales@mp3cdspeler.nl reageren ze bij mij vrij snel trouwens :?
omdat ik financieel ff wat minder zit momenteel. ik heb 3-4 mailtjes verstuurt naar sales@mp3cdspeler.nl en nix terug gehad, in 2 weken tijd!

kzit eraan te denken om een fax te sturen, die zal daar toch wel direct in hun "pand" staan oid :?

naja kheb toch besloten om em aan te gaan nemen, dan springt mn ma maar ff bij en kank em altijd nog verpatsen mits dat nodig is. maar heel erg blij ben ik er niet van.

ik heb overigens mn napa 380 een keer laten vallen, hijs hierdoor beschadigt en functioneerd niet helemaal lekker meer(veel overslaan, moeite met inlezen). kan ik dit ergens op verhalen? een vriend heeft namelijk wel interesse om em over te nemen maar das natuurlijk minder interessant als ie beschadigt is(en de prijs ligt lager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 06 november 2002 @ 13:52:
[...]

omdat ik financieel ff wat minder zit momenteel. ik heb 3-4 mailtjes verstuurt naar sales@mp3cdspeler.nl en nix terug gehad, in 2 weken tijd!

kzit eraan te denken om een fax te sturen, die zal daar toch wel direct in hun "pand" staan oid :?

naja kheb toch besloten om em aan te gaan nemen, dan springt mn ma maar ff bij en kank em altijd nog verpatsen mits dat nodig is. maar heel erg blij ben ik er niet van.

ik heb overigens mn napa 380 een keer laten vallen, hijs hierdoor beschadigt en functioneerd niet helemaal lekker meer(veel overslaan, moeite met inlezen). kan ik dit ergens op verhalen? een vriend heeft namelijk wel interesse om em over te nemen maar das natuurlijk minder interessant als ie beschadigt is(en de prijs ligt lager)
Beste bolleh, als je bij internetaankopen binnen 7 dagen na de bestelling annuleert valt dit in de zogendaamde "afkoelingsperiode", bij wet geregeld inzake afstandsverkopen. Mocht je echter na deze afkoelingsperiode hebben geannuleerd, tja..dan hang je :'( wellicht
sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:28:
[...]

Beste bolleh, als je bij internetaankopen binnen 7 dagen na de bestelling annuleert valt dit in de zogendaamde "afkoelingsperiode", bij wet geregeld inzake afstandsverkopen. Mocht je echter na deze afkoelingsperiode hebben geannuleerd, tja..dan hang je :'( wellicht
sterkte.
hmm das minder, maar twas toch ook een pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pre-order of niet, een bestelling is een bestellig oftewel het aanvaarden van een aanbod, deze wordt dus na de 7 dagen definitief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolleh,

Als je niet op tijd contant weet te krijgen dan is er nog geen man overboord!!!

van mp3cdspeler.nl:
7 dagen niet goed geld terug garantie
U kunt mits het product niet is beschadigd, bekrast, gevallen of open geschroefd en de accessoires verkeren in smetteloze staat en zijn tevens onbeschadigd. Dan kunt u het product keurig ingepakt terug sturen in (het liefst) de originele verzenddoos.
Vraag mp3cdspeler vriendelijk of ze de verzendkosten wil vergoeden aangezien jij al meerdere malen op tijd heb gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:39:
pre-order of niet, een bestelling is een bestellig oftewel het aanvaarden van een aanbod, deze wordt dus na de 7 dagen definitief
Gelukkig kun je hem probleemloos ruilen binnen 7 werkdagen na ontvangst :)

[edit]

vaagheit was me voor :) Maar ik doelde meer op de wet Koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
thnx guys, tgaat me echt niet om die 5-10 euro verzendkosten. nagoed kzal er ff over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

ik ben net gebeld geworden do of vrijdag binne :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ben ook gebeld in de les (slet) ... krijg hem niet meer (noemde haar slet) :S :S

joke krijg hem morge of overmorge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:02
Me 2 :> k kan nie w8enn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

Mij hebben ze ook al gebelt. 8) Ik kreeg trouwens ook dit emailtje:
Hallo Teun,

De speler staan momenteel bij de douane en worden vanavond pas bij ons afegeleverd .Dan worden de spelers morgen direct verzonden en heeft u de speler binnen 48 uur in huis.

Met vriendelijke groet,
Heleen
Dat duurt dus nog 2 dagen, want de TPG kan het hier echt niet binnen 24 uur brengen.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piksa schreef op 06 november 2002 @ 15:29:
Ben ook gebeld in de les (slet) ... krijg hem niet meer (noemde haar slet) :S :S
Ik ben ook gebeld en ik was heel aardig tegen haar dus ik krijg 'm wel morgen of overmorgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site (http://www.mp3cdspeler.nl) is trouwens ook ge-update, er staat nou precies wat je er allemaal bij krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoMaN schreef op 06 november 2002 @ 16:29:
Mij hebben ze ook al gebelt. 8) Ik kreeg trouwens ook dit emailtje:

[...]

Dat duurt dus nog 2 dagen, want de TPG kan het hier echt niet binnen 24 uur brengen.
Huh? Dit schiet niet op lol :) Nu duurt het weer 2 dagen, vaag dat ze zeiden morgen of overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Dit staat er op de site: -LCD Backlight Blauw Groen
Betekent dit dus dat de kleur van de blacklight te veranderen is?
Vind persoonlijk blauw veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Piksa schreef op 06 november 2002 @ 15:29:

joke krijg hem morge of overmorge.

Let een beetje op je woorden. En niet echt zinnige reply.

Notitie van gamaakt. beschouw dit maar als NOW.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

LCD Backlight Blauw Groen
Blauw groen :? Isset nou blauw groen of geel dat display ?!?
Hironshy schreef op 06 november 2002 @ 20:00:
Dit staat er op de site: -LCD Backlight Blauw Groen
Betekent dit dus dat de kleur van de blacklight te veranderen is?
Vind persoonlijk blauw veel mooier.
Hmm zie nou pas dat je me voor was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
er gaat 1 AA batterij in ik dacht 2 (alleen maar beter) maar zou die bijgeleverde batterij volgeladen zijn? Want ik wil wel meteen kunnen afspelen.... Anders moet ik eerst nog een oude 600 mA batterij opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op 06 november 2002 @ 22:01:
er gaat 1 AA batterij in ik dacht 2 (alleen maar beter) maar zou die bijgeleverde batterij volgeladen zijn? Want ik wil wel meteen kunnen afspelen.... Anders moet ik eerst nog een oude 600 mA batterij opladen
Ja 1 AA batterij, en er zit een volle (niet oplaadbare) Duracell batterij bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Mooi alleen maar beter... gewelding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
athlonkmf schreef op 06 november 2002 @ 20:14:

[...]

Let een beetje op je woorden. En niet echt zinnige reply.

Notitie van gamaakt. beschouw dit maar als NOW.
sorry! was maar als grapje bedoelt ... meende et echt niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Piksa schreef op 06 november 2002 @ 23:04:
[...]

sorry! was maar als grapje bedoelt ... meende et echt niet hoor
Daar gaat het waarschijnlijk niet om, het was gewoon een compleet nutteloze reply, en dit blijft wel een tech fora. Kijk een loos grapje kan best naast een inhoudelijk post, maar alleen dom gebazel past niet hier ;)

Tot zover een korte verklaring zoals ik het zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, phat! :9

En ik d8 te wachten op de MuVo 128MB, nou mooi niet dus!
Dit wordt em!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 November 2002 @ 23:50:
Wow, phat! :9

En ik d8 te wachten op de MuVo 128MB, nou mooi niet dus!
Dit wordt em!
ik denk dat veel mensen die stap hebben gemaakt, wachtend op de muvo en dan dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
mjah maareuh hoezit dat nu met dat scherm? kan je hem nu van kleur veranderen??

Dat zou zoooww vet zijn!!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Heeft iemand 'm nu al binnen??

Ik heb 'm al eind september besteld, maar er was helaas niemand thuis gister... :'( Khoop dat ze 'm toh opsturen, ondanks dat ze me niet aan de lijn hebben gehad....

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe dat nu zit met dat scherm...
Is ie nou blauw of groen... OF ALLEBEI!!! :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Jaaaaaaaaaaaaah, ik heb hem! Toffe lui van de TNT :D Ik ga hem nu ff uitpakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

LOL :D Hij is echt nog kleiner dan ik had verwacht en het weegt echt níx! Ik heb helaas geen digicam :( Zaterdag ga ik samen met Phreak een reviewtje maken iFP-180T vs MPIO DMK :)

Nu fftjes software drop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hier @ utrecht nog nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

bosaap22 schreef op 07 november 2002 @ 08:46:
Heeft iemand 'm nu al binnen??

Ik heb 'm al eind september besteld, maar er was helaas niemand thuis gister... :'( Khoop dat ze 'm toh opsturen, ondanks dat ze me niet aan de lijn hebben gehad....

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe dat nu zit met dat scherm...
Is ie nou blauw of groen... OF ALLEBEI!!! :P :D
100% Groen/geel :) Tja wel jammer, maar scheelt was batterijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ok, net ondervonden dat je éérst de speler moet installeren (Dus nieuwe hardware gevonden en dan staat er op de CD wel een driver) hij installeert hem als de iFP-100 :) Daarna pas de software anders geeft ie telkens USB Not connected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe jij hem via een hub of direct aan je computer?
Ik las nml. op het iriver forum dat mensen daar USB not connected kregen als ze via een hub op USB aansloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een goeie service. Ben op gebeld dat ik hem vandaag of morgen kan verwachten. :)

Tot nu toe nog niks ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
The Legend schreef op 07 november 2002 @ 09:59:
LOL :D Hij is echt nog kleiner dan ik had verwacht en het weegt echt níx! Ik heb helaas geen digicam :( Zaterdag ga ik samen met Phreak een reviewtje maken iFP-180T vs MPIO DMK :)

Nu fftjes software drop :)
Ik wil deze speler ook aan gaan schaffen, maar ben nu wel een klein beetje (of toch wel zeer :P ) benieuwd wat jouw eerste indruk van de geluidskwaliteit is.
En hoe is het ontvangst van de radio?

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Chris10 schreef op 07 november 2002 @ 10:52:
[...]

Ik wil deze speler ook aan gaan schaffen, maar ben nu wel een klein beetje (of toch wel zeer :P ) benieuwd wat jouw eerste indruk van de geluidskwaliteit is.
En hoe is het ontvangst van de radio?
Geluid tot zover is zeer goed, kheb nog niet gespeeld met EQ, basweergave van bv Bulldozer Project - Arise is lekker :9 Ik test strax ook ff met m'n in ear oordopjes van Sony, zit nu met de MX300.

Er staan nu 33 nummers op, gewoon mp3's :) Radio zallik zo ook ff testen, maar wat ik me net bedacht, als je die MX300 nou niet lekker vind zitten en je neemt andere oordopjes, dan heb je toch ook geen radio ontvangst? Of zie ik dit helemaal verkeerd, kzal het wel ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hmm, kan de radio nog niet echt vinden :P Ik merk wel een huge verschil tussen mijn Sony dopjes en de sennheiser (sony dopjes zaten standaard bij m'n discman :P). De senneheiser geeft een voller en dieper geluid.

Radio ook gevonden :) Werkt wel aardig, ook met andere dopjes ;) Voice recording is ook best helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo die TNT lui zijn vroeg bij jou! Hier nog niks... Ze zullen nu wel onderweg naar mij zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 10:30:
Ok, net ondervonden dat je éérst de speler moet installeren (Dus nieuwe hardware gevonden en dan staat er op de CD wel een driver) hij installeert hem als de iFP-100 :) Daarna pas de software anders geeft ie telkens USB Not connected.
Welk OS draai jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

WinXP, ze waren hier idd érg vroeg :) Lag gewoon nog te slapen, deed met slaap oogjes de deur open en die kerel lag al dubbel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hier ook nog nix, en moet nog naar uitzendbureau vandaag :(
moet daar dus mee wachten. maar tis hier altijd heel wisselvallig hoe laat ze komen. kwoon in een nieuwbouwwijk van utrecht, de ene keer komen ze 4 uur smiddags en de andere keer om half 11 sochtends ofzow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

*zit duimendraaiend achter z'n computer niks te doen, wachtend op de bel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

De TNT in Hengelo 0wnt dus wel :)

* The Legend is blij dat ie hem als eerste heeft en hoopt vandaag ook nog voor de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Het zou wel handig zijn als ze die code van de pakketjes zouden mailen. Dan kun je tenminste of ze vandaag komen. Ik denk dat ik hem vandaag niet ga krijgen. Vorige week stonden ze hier om 11:00 aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Woei eerste vastloper gehad, muziek blijft hangen maar het menu en alles blijft beschikbaar. Doorspoelen of een ander nummer helpt niet ,enige remedie is uit/aan.

[edit]

Waaaaaaaaah! Niet dus :? :? Hij bleef hangen op een nummer, zet hem uit en aan, druk op play speelt ie weer dat stukje waar ie op hangt ??

Opgelost, deze n00b had hem op repeat staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hey hou eens even op ons lekker te maken met zulk soort gebeurtenissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 12:41:
Woei eerste vastloper gehad, muziek blijft hangen maar het menu en alles blijft beschikbaar. Doorspoelen of een ander nummer helpt niet ,enige remedie is uit/aan.

[edit]

Waaaaaaaaah! Niet dus :? :? Hij bleef hangen op een nummer, zet hem uit en aan, druk op play speelt ie weer dat stukje waar ie op hangt ??

Opgelost, deze n00b had hem op repeat staan |:(
we zullen maar denken dat het vanochtend te vroeg voor je was :P
Maar het is in iedergeval goed dat er nog geen vastloper is. Heb je trouwens die nieuwe firmware erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 07 November 2002 @ 13:20:
hey hou eens even op ons lekker te maken met zulk soort gebeurtenissen ;)
Sorry :P Maar ik kan het niet laten ;)
YoMaN schreef op 07 november 2002 @ 13:20:
[...]

we zullen maar denken dat het vanochtend te vroeg voor je was :P
Maar het is in iedergeval goed dat er nog geen vastloper is. Heb je trouwens die nieuwe firmware erop gezet?
Nope nieuwe firmware nog niet gedaan, staat gek genoeg ook niet in de handleiding vermeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahh ik kan niet wachten!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

The Legend schreef op 07 november 2002 @ 13:51:

[...]

Nope nieuwe firmware nog niet gedaan, staat gek genoeg ook niet in de handleiding vermeld :?
Staat er gewoon bij op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

*zit nog steeds duimendraaiend achter z'n computer niks te doen, wachtend op de bel*

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.