X-G schreef op 28 september 2002 @ 09:55:
zien jullie niet wat Randy e.d. hebben gedaan bij DPC? Ze hebben het kapot gemaakt.. ze zijn zo tekeer gegaan dan we i.p.v. 1,5 miljoen punten erbij we nu 1,5 miljoen punten MINDER als voorheen hadden.. hier schieten we HELEMAAL NIKS mee op!
Mijn persoonlijke mening is dat Randy helemaal niets kapot heeft gemaakt.
Vanuit Randy's positie is er niets fout gegaan. Uiteindelijk past deze actie wel bij zijn stijl van DC.
De gein is alleen dat niemand van de tegenstanders het ooit echt serieus heeft genomen dat ie werkelijk over zou komen. Heel dat gedoe van Randy komt over naar DPC (van de afgelopen 2 maanden) paste perfect in de taunt richting Ars. Die werden daar bloednerveus van. Zelfs toen ie daadwerkelijk overkwam werd gedacht dat dat maar tijdelijk zou zijn, en dat ie na de gauntlet van Ars weer weg zou gaan.
Nu blijkt dat Randy dit toch allemaal serieuzer heeft genomen dan werd gedacht, en dat ie werkelijk van plan was hier te blijven, mede omdat men bij ExDC zelf de ECCp strijd had opgegeven, en hij een berg ECCp machines over had.
En nu gelijk weer roepen van Duke kom maar weer terug vind ik een beetje simpel.
Moet je voorstellen,
> jij hebt je gigantisch ingezet voor een team,
> je hebt geholpen met verbeterde clients, geholpen met stats, je hebt zelfs kosten gemaakt om bepaalde dingen voor het team mogelijk te maken,
> kortom, je hebt je voor 200% ingezet voor het team.
Moet je vervolgens voorstellen,
> je bent het niet eens met een bepaalde situatie, en je neemt daarop een bepaalde actie.
> Vervolgens wordt je op het forum voor vanalles en nog wat lelijks uitgemaakt,
> en in je mail vind je dreigbrieven (nog net geen kogels)
Zou jij in bovenstaande situatie, zoals nu de zaken er voor staan direct terug komen

Dacht et niet. Je denkt er over om heel DPC te laten stikken, en de rug toe te keren. Eigenlijk post je liever niet eens meer op het forum, maar omdat je het toch niet lekker zit doe je het toch. Je slaapt slecht/niet.
Kortom, het sloopt je volledig.
Denk daar eens over na ipv domweg te roepen, ok, het is over, kom maar terug.
PS. Enne, ik spreek uit ervaring