[Eccp] Mijn verhaal

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 565 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19463

Tomcat schreef op 29 september 2002 @ 12:12:
En ook ik ben één van de eersten die eccp gingen draaien ook al zal ik met mn zeer lage output nooit echt opgevallen zijn.
Mij wel, we deden aan stuivertje wisselen voor de sub-teams kwamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 06:12

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 26550 schreef op 29 september 2002 @ 11:28:
[...]

Het lijkt me beter als je:
1) gewoon niet meer dit soort dingen post, je mening is nu wel duidelijk en de rust is weer aardig wedergekeerd. Ik denk niet dat het heel erg helpt als je dingen gaat roepen als "mooie member ben jij" want dukebox is in ieder geval een mooiere member dan jij
2) Je dat NOFI onder je post gewoon lekker weglaat
3) Gewoon weer lekker gaat crunchen :)
Op verzoek van para ga ik er maar niet op in :X . Kga wel punt 3 doen ofzo :Y)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Anoniem: 19463 schreef op 29 september 2002 @ 04:01:
[...]
Ik ben lazarus dus niet op spelfouten letten.
Nee, ik erger me eraan dat negatieve postings niet afgestrafd worden door mensen met wat meer inzicht. Je kan negatieve postings naast je neer leggen, maar waar is de grens. Iedereen loopt te roepen over die rotte maatschappij, maar dat zijn we zelf. Als niemand iets doet of zegt denkt iedereen dan ie het meest rotte kan roepen wat ie denkt. Als ik jou uitmaak voor rotte vis en je legt het naast je neer en de anderen denken okee niet op reageren, heeft iedereen zoiets van oh dat is hier normaal. Ik heb KoW een paar keer onder de graszoden zien verdwijnen en Duke ook wel een keer, ik had toen kunen reageren van jongens doe normaal. Ik weet niet of ik dat toen gedaan heb, maar feit is hier dat er pas eens door een paar personen naar je geluisterd word zodra je het team benadeeld.
Het is fout dat tegen mensen te zeggen, het is wagelijk dat er pas naar je geluisterd word op deze manier (Duke's en de onze).
Jij wilt fatsoenlijk behandeld worden, wij ook. Ook al is het op het internet. Ongeacht of je anoniem achter een toetsenbord zit of niet.
I C.
My bad.
Ik ben het verder zeker wel met je eens.
Maar voor zover ik weet zijn de meeste van die 'lompe' posters op hun plek gezet.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 17:50

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

KoW schreef op 28 september 2002 @ 11:42:
> en in je mail vind je dreigbrieven (nog net geen kogels)
Excuse me? Zulke DPC'ers wil ik mij liever niet mee ophouden. Dat je hier openlijk een discussie aangaat, ok. Dat je iemand uit frustratie iets naar zijn kop slingerd dat niet zo mooi is gaat er ook nog in. Maar als je dreigmails gaat sturen dan ben je wel heel erg diep gezonken. Ga je dan eens even heel erg diep schamen.

[Persoonlijke mening]
Ik hoop dat Dukebox hier actie op onderneemt en de mailadressen nog heeft. Deze "leden" hebben voor mij nog 1 week om hier openlijk hun excuses te maken aan Dukebox, en zo niet, dan mogen ze van mij een perm ban op GoT krijgen. Want zo ga je niet met je medemens om. Dutchman! en DSmarty: Ik denk dat dit wel wat onderzoekstijd verdient. [/Persoonlijke mening]
Nou weet ik het zeker waarom jij DE man bent voor light-mod :) Mijn waardering voor deze post!
Tomcat schreef op 29 september 2002 @ 12:12:
En ik vind het trouwens gewoon jammer dat er subteams opgericht worden. Ze dringen inderdaad de individuele users uit de stats zodat het voor hun een stuk minder leuk word om te sparen. Maar ik denk dat we dat echt niet tegen kunnen houden. Voor de mensen in de subteams zelf is het misschien juist weer een uitdaging om zoveel mogelijk wutjes weg te schoppen maar voor mij en vele anderen is het een stuk minder leuk geworden.
Subteams hebben voor velen een meerwaarde door de gezelligheid met een compacte groep, die onstaan is door samen voor een bepaald ideaal te gaan. Ik denk dat we hierdoor een groot aantal leden behouden hebben die anders allang weer weg waren.
Binnen de subteams wordt idd ook gestreden om een zo hoog mogelijke notering, dus het levert tevens extra motivatie op :)
En ook ik ben één van de eersten die eccp gingen draaien ook al zal ik met mn zeer lage output nooit echt opgevallen zijn.
Na de GF-flush heb ik geprobeerd om een overzicht te maken van ALLE flushers in die periode, helaas nooit afgekregen door tijdsgebrek in die tijd(er ging echt VEEL tijd inzitten), en een maand erna pas vond ik niet meer echt relevant :( Wat mij toen wel was opgevallen is dat er een aantal constante kleine flushers waren, en één ervan was...... juist. Je valt dus niet bij iedereen op, maar reken er maar op dat je ook hiermee zeer gewaardeerd wordt door mensen die het WEL opvallen :)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Freakertje schreef op 29 september 2002 @ 16:00:
[...]
Excuse me? Zulke DPC'ers wil ik mij liever niet mee ophouden. Dat je hier openlijk een discussie aangaat, ok. Dat je iemand uit frustratie iets naar zijn kop slingerd dat niet zo mooi is gaat er ook nog in. Maar als je dreigmails gaat sturen dan ben je wel heel erg diep gezonken. Ga je dan eens even heel erg diep schamen.

[Persoonlijke mening]
Ik hoop dat Dukebox hier actie op onderneemt en de mailadressen nog heeft. Deze "leden" hebben voor mij nog 1 week om hier openlijk hun excuses te maken aan Dukebox, en zo niet, dan mogen ze van mij een perm ban op GoT krijgen. Want zo ga je niet met je medemens om. Dutchman! en DSmarty: Ik denk dat dit wel wat onderzoekstijd verdient. [/Persoonlijke mening]
Toeval bestaat niet.....
Ik wilde net iets als dit posten. Eigenlijk niet in deze topic, maar nu jij een begin hebt gemaakt..

Ik wilde DukeBox vragen die namen/emailadressen openbaar te maken, of in ieder geval aan de Mods.
Te weten dat er er dit soort personen hier rondlopen geven een aantal mensen waaronder mij een slecht gevoel.
Redboost heeft zelfs besloten om, om deze reden bij DPC weg te gaan, wat natuurlijk NIET de bedoeling kan zijn.

Ik denk dat we om DPC weer gezelliger te maken dit soort mensen eruit zouden moeten zetten.

DukeBox, ik weet niet hoe erg die mailtjes waren dus misschien komt mijn voorstel wat ondoordacht over, maar dat kun jij als enige beslissen.
Als anderen het niet eens zijn met wat ik hier voorstel, laat dan merk ik het wel..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59808

Belachelijk idee. Wanneer is flamebrief dreigbrief ? jaja en geen inkopper-reply. Dus dat word dan weer persoonlijke mening en hoeps daar gaan we weer.

We zijn ook wel weer lekker aan het kontkussen opeens zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 21:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Topicstarter
..Wat ben jij een ongelooflijke klootzak, je verpest het voor iedereen.... ....als ik zou weten waar je woont had ik je kop ff komen bewerken...
Dit is er een van, nu kan het natuurlijk zo zijn dat het puur als een 'grapje' bedoeld is, maar zo komt het mij niet over. Ik ga ga er maar van uit dat het geschreven is in een vlaag van verstandverbijstering, en zal het niet zo serieuz opvatten. Enkelen hebben ook al hun excuses aangeboden.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Wat vervelend dat je dreigbrieven heb gekregen zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

Duke, je weet toch dat bepaalde mensen op Internet minder remmingen hebben, minder controle ook over hun eigen doen en laten.
Nu kan je daar op twee manieren op reageren :1) terug reageren, zoals terug dreigen, de admins inlichten, hun gezicht gaan verbouwen of 2) negeren, en gewoon verder gaan met je leven.
Mensen die zoiets zeggen zijn meestal 13j, overgefrustreerd en weten absoluut niet wat ze zeggen. Die gaan ook nooit to bij je thuis komen je kop verbouwen. :)
Nuja als ze komen, trek een foto van hoe je ze simpel en wel weggejaagd hebt, ok?

Greetz,

PS. Ik ben het niet 100% eens met je verhaal, maar dit doet niets terzake aan dreigbrieven sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

Anoniem: 19463 schreef op 28 september 2002 @ 15:13:

Moet je je niks aantrekken van dat soort postings? Ze links laten liggen en doen alsof je het beter weet..... Nee, IK vind van niet. Je kan ze negeren maar als niemand ingrijpt wordt het een gewoonte.
Ik denk wel dat het beter is zoiets te negeren, want als je reageert, dan doe je zoals die mensen het graag hebben, ze hebben je op stang kunnen jagen, en weten dus dat hun methode wel werkt, terwijl als je het negeert, ze algauw gaan beseffen, dat hun gezeik totaal niet werkt, en stoppen ze er wel vanzelf mee...
Zuivere psychologie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 17:50

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Op verzoek edit ik deze post om de rust hier weer te laten keren. Als dukeBox wil weten wat hier stond: Je weet mij wel op ICQ te bereiken. Voor de rest: Er stond hier zeker geen flame or whatever, en het leek anderen beter om dit intern te bespreken.

Vanaf nu reageer ik hier niet meer, misschien kunnen we ons nu weer op het daadwerkelijke doel van DPC gaan richtten: Het kraken van die DP! Hopelijk kunnen we Ars tenminste nog het genoegen ontnemen van het kraken van de juiste })

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 21:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Topicstarter
Even ter info, we kraken geen DP maar (en nu quote ik uit de faq, want duidelijke kan het niet):
In het "kort" komt het hier op neer:

We hebben een kromme, genaamd C, van de vorm: y^2= x^3 + a*x + b.

Gegeven zijn de constanten "a" en "b". Ook is een groot, vast priemgetal gegeven, genaamd "p". Een punt op de kromme bestaat uit twee gehele getallen "u" en "v". Er wordt een oplossing gevonden zodra de vergelijking met de punten u en v ingevuld en gedeeld door p nog een geheel getal geven. Dus: (v^2 - u^3 - a*u - b) / p = een geheel getal.

Nu bestaat er een methode waarmee we uit twee punten op de kromme een 3e kunnen vinden, genaamd "additie". Certicom heeft een punt gekozen op de kromme, genaamd "P" (hoofdletter P dus), en een EXTREEM grote constante "k", en met extreem groot bedoel ik ook extreem groot. Vervolgens hebben ze een punt Q berekend volgens Q = k * P. Zo ontstaat dus het punt Q. Wij moeten "k" vinden (juich niet, helaas, het is geen Q/P, zo simpel is het niet ).
p.s. ik had je originele post wel gelezen hoor..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484 schreef op 29 september 2002 @ 19:55:
[...]

en stoppen ze er wel vanzelf mee...
Sorry, ik heb ervaring dat dat dus niet het geval was ;(
Punt is, dat dat soort mensen nooit ophouden en net zolang doorgaan tot ze iemand vinden die wel reaageerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255

DukeBox schreef op 29 september 2002 @ 19:32:
..Wat ben jij een ongelooflijke klootzak, je verpest het voor iedereen.... ....als ik zou weten waar je woont had ik je kop ff komen bewerken....
Je.us, how low can you go.

Bye bye ECCp.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 23:07

Theuno

Da Devil Crew

Ik ga hier niet helemaal op reageren met wat ik ervan vind, en hoe en wat ik graag zou zien.
Er is echter maar een ding, ik kwam na de GF naar ECCp... vooral voor de goede sfeer. Dat is nu het grote punt wat ik mis.
Ik ben net voordat Randy ging joinen echt gaan assimileren, maar ben er weer mee gestopt toen hij gejoined is.. vooral door de negatieve reacties op elkaar die dit opriep.
Het is door het negatief gedrag in de DPCH's niet stimulerend geweest om echt nog te assimileren. Maar de mensen die nu voor mijn subteam crunchen ga ik ook niet 123 even overzetten, ze zullen me zien aankomen elke 2 weken van project switchen.
Ik doe dus nog alleen eccp voor de mensen in mijn subteam, en niet waar ik het zo graag om zag... de gezelligheid.. de sterkte van de groep. Het is er allemaal niet meer.

Ik hoop dat morgen dat DP-tje gevonden word door een of ander simpele user uit een diep diep team ergens ver weg in de stats, dat we van al deze ellende af zijn. En dat we normaal aan een nieuw project kunnen beginnen...
want bij eccp hebben we zo ie zo verloren ! :(

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26032

Theuno schreef op 29 september 2002 @ 23:55:
Ik hoop dat morgen dat DP-tje gevonden word door een of ander simpele user uit een diep diep team ergens ver weg in de stats, dat we van al deze ellende af zijn. En dat we normaal aan een nieuw project kunnen beginnen...
want bij eccp hebben we zo ie zo verloren ! :(
Ik begrijp je frustratie volledig, maar ben het niet met je eens. Ik vind niet dat we zowiezo al verloren zijn hoor.
Ok, misschien zullen we aan het einde van de rit minder DP's hebben dan Ars. Dat is dan hun verdienste, en dat zal hen dan gegund zijn (door mij althans). Ik vind het absoluut geen schande om na volop je uiterste best te doen op een tweede plaats te eindigen. Om met veel plezier, lol en fun al strijdend op een #2 te belanden. We wonnen RC5-64 al met een gigantische voorsprong. Stel dat we een tweede plaats bij ECCp-109 zouden halen (en minder dan #2 lijkt me weinig waarschijnlijk, want we hebben al een boulevard voorsprong op #3). Lijkt me niet slecht he ? Vele teams zouden het ons benijden denk ik...
Maar goed, ik eindig uiteraard ook liever op de eerste plaats. En net daarom denk ik dat DPC nog niet verloren heeft. Waar een grote groep mensen samen zijn, krijg je vroeg of laat onenigheid. Dat kan gewoon niet anders, want dat schuilt in onze natuur. Voorbeelden legio. Maar ik ben ervan overtuigd dat die onenigheid die vroeg of laat opduikt niet het grootste probleem is. De vraag is hoe je met die onenigheid omgaat. Hoe je ze in de groep gooit, bespreekt, erover discussieert, ze oplost. De vele topics van de voorbije dagen hebben - en dat moet je toch toegeven - op een pijnlijke manier duidelijk gemaakt dat ons dit niet altijd schitterend lukte. En ik ga hiervoor niemand, maar dan ook niemand, met de vinger wijzen. Ik ben ervan overtuigd dat we allemaal het beste voorhadden met DPC, hoe gelukkig of ongelukkig onze boodschap ook werd geformuleerd of over kwam.
Goed, ik denk dat we faalden als groep waar ze bij Ars slaagden. Maar een wijs man zei ooit : een verloren veldslag betekent nog niet dat de oorlog is verloren ! Laten we dus uit deze situatie moed putten om DPC weer op het juiste spoor te krijgen. Laten we van onze fouten leren om het de volgende keer beter te doen. Laten we de verhitte gemoederen wat afkoelen (en dat zou goed moeten lukken aangezien er hier nogal wat cooling-geile tweakers zitten ;) ) en laten we de draad weer opnemen. Laten we er terug de sfeer inbrengen zoals die er vroeger was; de sfeer waarom ik bij DPC kwam! Ook al besef ik dat die nooit meer helemaal hetzelfde zal zijn zonder Dukebox en LPC. Maar die uitermate positieve sfeer terugbrengen, die teamspirit, die gezelligheid waarvoor DPC bekend en misschien wel berucht is, dat is mijns inziens het minste wat we nu kunnen doen (ook al denk je daar misschien anders over). Pas dan leverde hun actie op wat ze voor ogen hadden. Pas dan is DPC terug het team wat ze wilden zien, het team waar ze hun hart en ziel aan gaven. Een topteam, die naam ook waardig !! En wie weet komen ze dan nog wel eens terug ... ? :)
Ach, als je er eens goed over nadenkt : een mislukking is van geen belang zolang je er maar iets uit leert, zolang je er beter en sterker van wordt !
Dus stel ik voor dat we allemaal proberen te vergeven en vergeven te worden waar nodig. Velen maakten fouten naar mijn mening (maar wie ben ik om daarover te oordelen ? want misschien zat ik zelf wel helemaal fout ?) en hoe jammer dat ook mag zijn, je kunt de klok nu eenmaal niet terugdraaien. En tenslotte zijn we allemaal mensen die fouten kunnen maken. Volgende keer beter zeg ik dan altijd.

Dus laten we niet meer gaan klagen en zagen en verwijten en weet ik wat nog allemaal. Ik wil voortaan alleen nog positieve posts zien. Laten we de Dutch Power Cow even bij de horens vatten en grazen !! :P

Stand up DPC'ers ! We have the power ! United we'll flush !! Stronger and more devastating then we ever did !! >:) >:)

Succes is slechts een kwestie van 1 keer meer opstaan dan je valt !!!!

p.s. Sorry Dukebox dat die niet meteen op jou verhaal sloeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30041

offtopic:
Geheel offtopic maar een verzoekje aan pirhana [en degenen die ook ooit zo'n lap tekst wil plaatsen.]
Zet afentoe een enter en alinea, het is heel moeilijk om de lijn in je tekst te volgen zonder dat het een woordenbrei wordt.

PS. na 3 keer is het gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Anoniem: 19463 schreef op 29 september 2002 @ 23:48:
Sorry, ik heb ervaring dat dat dus niet het geval was ;(
Punt is, dat dat soort mensen nooit ophouden en net zolang doorgaan tot ze iemand vinden die wel reaageerd

idd,

Zeker op dat soort momenten is het erg goed als er mensen ook nog goede dingen weten te zeggen.
Als je op een bepaald moment door een bepaalde groep leden de grond in geboord wordt, en er is totaal geen sociale controle door de rest van de leden, dan voel je je alleen staan. En, dan ga je nadenken waar je het eigenlijk voor doet. Voor een of andere club op internet waarvan je de meesten niet eens kent :?

Ik hoop dat deze post een beetje duidelijk is :) (heb eigenlijk geen tijd om te GoT-ten, dus je moet het met een korte reactie doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

KoW schreef op 30 september 2002 @ 10:45:
Zeker op dat soort momenten is het erg goed als er mensen ook nog goede dingen weten te zeggen.
Als je op een bepaald moment door een bepaalde groep leden de grond in geboord wordt, en er is totaal geen sociale controle door de rest van de leden, dan voel je je alleen staan. En, dan ga je nadenken waar je het eigenlijk voor doet. Voor een of andere club op internet waarvan je de meesten niet eens kent :?
I agree.. Kennelijk viel mijn idee niet bij iedereen even goed.. Maar dit soort mensen moet toch op hun plek gezet worden of niet dan? Als er serieus dit soort mensen bij de DPC zitten kan het er enkel voor zorgen dat er steeds meer mensen verdwijnen bij conflicten..

LPC en RedBoost zijn hierdoor al weg, en ik vind hun actie begrijpelijk.. Moeten we dit dus echt wijten aan vlagen van verstandsverbijstering, of moeten we hier tegen optreden?

Hoe gaan we hiet anders weer gezellig krijgen? Door het te negeren??
(Plotseling begrijp ik Wimmel zijn uitleg nog veel beter)

[ Voor 0% gewijzigd door Funcracker op 30-09-2002 17:22 . Reden: wat deed die '1' daar? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66343

SLOTJE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Dit heeft geen zin, leuk dat je je zo thuis voelt in het gezelligste onderdeel van GoT, maar als je denkt dat een topic dicht kan/moet dan neem je contact op met een mod. Dit kan via ICQ/mail/IRC. De mods hier zijn Dutchman! en DSmarty.
Je kan ook een topic plaatsen in Schop een Modje

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-06 12:50
Amen, laat dat slotjesroepen voortaan maar achterwegen, en als je niets nuttigs aan een discussie bij te dragen hebt, reageer dan gewoon niet.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Anoniem: 3255 schreef op 29 september 2002 @ 23:50:
[...]

Je.us, how low can you go.

Bye bye ECCp.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Waarom weggaan vanwege een paar van die relschoppertjes? ;( Je laat je toch zeker niet wegjagen wegens hun :'(

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 21:50

Andy

rm -r

psies, foorahl doohr gaen

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8489

Eerder in dit draadje heb ik gezegd te stoppen met ECCp uit ergernis wat er de afgelopen week gebeurd is, die ergernis is inmiddels weer zover gezakt dat ik me bedacht heb en weer medoe.

Misschien bedenkt BoGoH zich ook nog. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Euhm..
Een reactie geven op mijn bericht dat van nut is hebben we meer aan.
Aan het roepen van "SLOTJE" heeft niemand iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik kan niet anders zeggen dat ik een beetje moedeloos word van al dat gezeik en geklooi om ECCp heen in DPC.

Moet maar eens afgelopen zijn met die onzin.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47
Anoniem: 26032 schreef op 30 september 2002 @ 04:27:
[...]

Dus laten we niet meer gaan klagen en zagen en verwijten en weet ik wat nog allemaal. Ik wil voortaan alleen nog positieve posts zien. Laten we de Dutch Power Cow even bij de horens vatten en grazen !! :P

Stand up DPC'ers ! We have the power ! United we'll flush !! Stronger and more devastating then we ever did !! >:) >:)

Succes is slechts een kwestie van 1 keer meer opstaan dan je valt !!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik hoop dat iedereen deze quote leest _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
You cant be more right _piranha_

And remember cows can do miracles...

Duke:
Hoewel ik het niet altijd met je meningen eens ben heb ik er wel respect voor en ik vind het dan ook zwaar triest dat je zulke brieven/mails hebt ontvangen.......

Alsjeblieft mensen door dit soort praktijken is DPC niet groot geworden

[ Voor 0% gewijzigd door volder op 01-10-2002 00:18 . Reden: ff _piranha_ zijn hoofdletter afgepakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goingin schreef op 30 september 2002 @ 17:38:
Ik kan niet anders zeggen dat ik een beetje moedeloos word van al dat gezeik en geklooi om ECCp heen in DPC.

Moet maar eens afgelopen zijn met die onzin.....
Definieer "onzin" a.j.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10712

Anoniem: 8489 schreef op 30 september 2002 @ 16:42:
Eerder in dit draadje heb ik gezegd te stoppen met ECCp uit ergernis wat er de afgelopen week gebeurd is, die ergernis is inmiddels weer zover gezakt dat ik me bedacht heb en weer medoe.

Misschien bedenkt BoGoH zich ook nog. :Y)
Kans is vrij klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51348

Volg het draadje nog van de zijlijn, en denk dat de discussie weer wat genuanceerder wordt, ondanks de loze opmerking van iemand ? :) wilde toch even reageren, had de quote van _piranha_ dus ook gelezen, zonde dat niet iedereen zich dit meteen bedenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Volgens mij is iedereen het wel eens inmiddels, of heeft zich in ieder geval neergelegd bij de feiten. De sfeer is al een heel erg stuk beter in de DPCH's, dus volgens mij heeft het niet zoveel zin meer om hier te reageren. Tenzij iemand nog iets heel nodig van het hart moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26032

Anoniem: 30041 schreef op 30 september 2002 @ 05:54:
offtopic:
Geheel offtopic maar een verzoekje aan pirhana [en degenen die ook ooit zo'n lap tekst wil plaatsen.]
Zet afentoe een enter en alinea, het is heel moeilijk om de lijn in je tekst te volgen zonder dat het een woordenbrei wordt.

PS. na 3 keer is het gelukt ;)
offtopic:
Mja, sorry... was al vrij laat gisteren, en ik was zo vlot aan 't typen :P
volder schreef op 30 september 2002 @ 17:57:
offtopic:
You cant be more right _Piranha_
Anoniem: 51348 schreef op 30 september 2002 @ 19:38:
offtopic:
... had de quote van piranha dus ook gelezen, zonde dat niet iedereen zich dit meteen bedenkt.
offtopic:
En willen de heren voortaan mijn vinnen es niet afsnijden ? ;) :P
Oh volder : ik voel me vereerd, maar die capital P hoeft niet hoor. Ben maar een gewone koe :+

edit:
gingen een paar dingen niet helemaal lekker met die offtopic tags...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255

Zeg maar nihil, ik heb afgelopen nacht de laatste pc's overgezet naar Think. We zullen tijdens deze versie van ECCp zeker niet meer terugkomen, misschien bij de opvolger van de huidige ECCp maar dat is helemaal afhankelijk van hoe het de komende tijd gaat. We zullen onze punten wel laten staan en deze week nog een klein restje flushen.

ECCp, over and out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66343

Laten we door gaan met grazen zoals ik in strijd voor de 1ste plaats
(mischien haal ik nog net de 2 plaats vandaag)

plaats.......produktie........naam................totaal
1..............561.................Arnim................25274
2..............502.................JP......................18076
3..............340.................tachyonspace...935

http://eccp.student.utwen...user&menu=users&stand=day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Wij grazen iig gewoon door al gaat iedereen weg :p

ohhh... en we spammen ook zo nu en dan :p

Dus iedereen nu weer een kaboutermuts opzetten en assimileren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

ColdFusion schreef op 30 september 2002 @ 16:22:
[...]

Waarom weggaan vanwege een paar van die relschoppertjes? ;( Je laat je toch zeker niet wegjagen wegens hun :'(
*klein beetje eens is*

Waarschijnlijk pubers van 15 (NOFI) a la mijn broertje die ook overal tegen aan schopt wat 'm niet uit komt...
Pagina: 1 2 Laatste