Hallo, ik heb deze en deze draden gelezen,
en nu heb ik tóch nog wat vragen... namelijk:
Ik was van plan een DVD speler van Sony te kopen,
welke behalve DVD's ook mp3-CD's kan afspelen.
En dit alles met Dolby Digital!
Nu las ik dus dat de X-Box omgebouwd kon worden,
waardoor deze behalve spellen, ook DivX, mp3's, audio CD's,
CDRW, CDR en DVD's in Dolby Digital af kan spelen. Gewoon alles dus...

Mijn vragen:
1. Als ik een XBox set koop (met afstandsbediening & spel in één set), kan deze dan om worden gebouwd? Of is deze nieuwe versie al beveiligd?
- Daarna kan ik de BioXX chip inbouwen, zal wel lukken met guides op internet.
2. Het bios flashen.
Kost dat veel werk? Moeten daar allerlei kabels voor aan de seriele of parallele poort worden aangesloten (geen zin in n.l.
)
3. Wanneer het is geflashed, wat moet ik me daarbij voorstellen? Krijg je een Windows-gui voorgeschoteld ofzo?
4. Kan ik die nieuwe mediaspeler op CD branden en dan via de XBox DVD-speler inladen en kopieren/installeren op de XBox?
5. Kan ik er, na al deze software installaties, gewoon een mp3 CD in stoppen en op "play" van de afstandsbediening drukken, of moet ik daarbij wél mijn t.v. aanzetten?
(voor de grafische interface zeg maar...?)
en nu heb ik tóch nog wat vragen... namelijk:
Ik was van plan een DVD speler van Sony te kopen,
welke behalve DVD's ook mp3-CD's kan afspelen.
En dit alles met Dolby Digital!
Nu las ik dus dat de X-Box omgebouwd kon worden,
waardoor deze behalve spellen, ook DivX, mp3's, audio CD's,
CDRW, CDR en DVD's in Dolby Digital af kan spelen. Gewoon alles dus...

Mijn vragen:
1. Als ik een XBox set koop (met afstandsbediening & spel in één set), kan deze dan om worden gebouwd? Of is deze nieuwe versie al beveiligd?
- Daarna kan ik de BioXX chip inbouwen, zal wel lukken met guides op internet.
2. Het bios flashen.
Kost dat veel werk? Moeten daar allerlei kabels voor aan de seriele of parallele poort worden aangesloten (geen zin in n.l.
3. Wanneer het is geflashed, wat moet ik me daarbij voorstellen? Krijg je een Windows-gui voorgeschoteld ofzo?
4. Kan ik die nieuwe mediaspeler op CD branden en dan via de XBox DVD-speler inladen en kopieren/installeren op de XBox?
5. Kan ik er, na al deze software installaties, gewoon een mp3 CD in stoppen en op "play" van de afstandsbediening drukken, of moet ik daarbij wél mijn t.v. aanzetten?
(voor de grafische interface zeg maar...?)