Toon posts:

TFT/Gamen - the final episode

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee Cartman, luister....... HONDERTWEEËNZEVENTIG T!!!!!!!!!!!!!!!
Supergoed scherm... ongeveer het beste 17" scherm op dit moment... SUPERmooi design...
alleen is ie nog niet uit... :-( maar ik wacht daarop... koop hem direct! *kwijlt nog steeds*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, maar wat gaat die wel niet kosten :?

Is wel leuk enzo, maar het moet wel enigzins betaalbaar blijven :P

Want die 152T is al bhoorlijk duur, bijna zelfde prijs als de 171S...

Denk €850 ofzo? das voor mij echt tevel voor een nieuw scherm :)

Edit: Zie dat ze de 751S ook bij funtronis verkopen, voor €599, morgen maar ff langs gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah... de 172B kost al minimaal 917 euro in de pricewatch... de T versie zal dus wel tegen de 100 euro komen. wel erg duur, want dan is de 171P een stuk goedkoper en die kan toch wel meer... pivot enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

en als je dan een paar eurotjes bijlegt dan hebbie mooi een 19" dus keuze is vrij makkelijk lijkt mij.

191T 1069 euro

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff nee... 172T is het voor mij... tis al een stukje groter dan mijn huidige 17"crt en ik vind de monitor vele malen mooier dan de 191T... helderheid van de 172T is ook hoger dan die van de 191T...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 11:17:
Pfff nee... 172T is het voor mij... tis al een stukje groter dan mijn huidige 17"crt en ik vind de monitor vele malen mooier dan de 191T... helderheid van de 172T is ook hoger dan die van de 191T...
Kijk hier anders even: ModFactor.com. Er staan reviews van de 172T en de 191T. Bij de specificaties kan je zien dat deze hetzelfde zijn wat betreft helderheid en contrast ratio.
Verder vind ik de 172T wel mooi, maar de dunne rand van de 191T is nog veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De specificaties bij modfactor kloppen niet. Althans, op www.samsungusa.com staan andere specificaties. Daar heeft de 172T een contrastratio van 450:1 (iets lager dus) en een helderheid van 350 of 400 cd/m2, iets meer dus.
En de dunne rand van de 191T? Hmmm... misschien moet ik hem eens in het echt zien, want dat heb ik nog niet. Maar ik vind die voet gewoon 3 x niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 11:40:
De specificaties bij modfactor kloppen niet. Althans, op www.samsungusa.com staan andere specificaties. Daar heeft de 172T een contrastratio van 450:1 (iets lager dus) en een helderheid van 350 of 400 cd/m2, iets meer dus.
En de dunne rand van de 191T? Hmmm... misschien moet ik hem eens in het echt zien, want dat heb ik nog niet. Maar ik vind die voet gewoon 3 x niks!
Je hebt gelijk, de voet van de 172T is mooier. Maar ja, dat moet dan maar. Ik wilde eerst ook de 172T, maar voor een paar eurootjes meer heb je de 191T met bijna dezelfde specificaties. Dus waarom zou ik die niet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

je kan de 181T bewonderen bij de mediamarkt dies op grootte na pziez t zelfde als de 191T (dus ook de mooie dunne rand)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt ook gelijk grimreaper... waarschijnlijk geef ik net iets meer om het uiterlijk dan jij... ik wou dat ik dat niet deed, want dan zou ik zeker ook de 191T willen hebben! Grootte en kwaliteit zou immers het belangrijkst moeten zijn.
Echter, de monitor komt op zo'n manier in mn kamer, dat je de zijkant en een stukje van de achterkant misschien zelfs wel zal zien. En dan wordt het echt tricky om een beetje toonbaar ding neer te zetten.

En mindcre8tor, ik zal binnenkort es ff gaan kijken daar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen(vooral de gamers)!!

Er komt eindelijk een tft-scherm uit met een echte snelle response time: 16 ms!!!!!!

Hier de link: http://www.hitachidisplays.com/press/CML174_pressrelease.htm.

Het is van Hitachi en wordt 8 novemer verkocht in de winkels, alleen weet ik niet wanneer dat scherm in Europa uitkomt...balennnnnnnnnn

Dus tja dus geduld is een schone zaak hehehehe.

Peaceeeeeeeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry de link deed het niet. Hier de goede: http://www.hitachidisplays.com/press/CML174_pressrelease.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:09:
Jij hebt ook gelijk grimreaper... waarschijnlijk geef ik net iets meer om het uiterlijk dan jij... ik wou dat ik dat niet deed, want dan zou ik zeker ook de 191T willen hebben! Grootte en kwaliteit zou immers het belangrijkst moeten zijn.
Echter, de monitor komt op zo'n manier in mn kamer, dat je de zijkant en een stukje van de achterkant misschien zelfs wel zal zien. En dan wordt het echt tricky om een beetje toonbaar ding neer te zetten.

En mindcre8tor, ik zal binnenkort es ff gaan kijken daar dan.
Nou, ik vind het ook heel erg belangrijk dat het scherm er goed uitziet. En dat vind ik dus ook van de 191T. Tja, ik heb gekozen voor het scherm met een iets minder mooie voet, maar wel een mooiere rand. En jij kiest voor een scherm met een mooiere voet, maar met een minder mooie rand.

edit:
Even gebeld waar mijn scherm blijft. Hij schijnt er nu toch echt aan te komen. Wanneer is nog niet zeker, maar wel deze week. Afwachten dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig voor de hardcore gamers idd, alleen ben ik dat niet :P

Ik ga straks ff rondkijken, bij funtronics in a'dam verkopen ze die samsung dingen ook, ff kijen of ze de 152T en 171S naast elkaar hebben staan daaro.

Bij rax is die 152T helaas uitverkocht :'(

Duurt 2 ween of langer, zo lang kan ik niet wachten, want mijn "oude" gaat waarschijnlijk deze week weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... eerst maar eens ff review daarvan lezen dan. Klinkt wel goed en ziet er nog best aardig uit.
Gelukkig heb ik mn geld daarvoor toch pas in november, dus ik kan nog lang genoeg nadenken. (Wat ik overigens ook wel weer vervelend vind, want ik wil het nu, nu, NU!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ff bij dixon geweest, ff kijken hoe groot die 15" LCD displays nou zijn, moet zeggen dat ze iets groter uitvallen dan ik had gedacht, dus het wordt denk ik dan toch de 152T :)

Nu alleen nog een winkel vinden die hem daadwerkelijk op voorraad heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunnet heeft hem staan in Rotterdam weet ik toevallig... daar was ie een tijdje geleden... euhm... euhm... 499 ex btw. geloof ik... of 599 ex. btw... neej, volgens mij de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woon in a'dam, dus r'dam is niet echt een optie voor mij, helemaal gezien ik geen auto heb :)

Ga morgen wel ff bij funtronics langs, daar ligt ie ook.

Edit: Weet iemand waar ik zo'n DVI-D kabel online/in amsterdam kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff over iiyama, wie heeft er ervaring met deze: AX3818UTC?

op tweakers.net en google kan ik niets vinden :?

Ik las nl. hier en daar over witte tinten die op sommige iiyama TFT's als nogal geelachtig overkomen.

Maar iiyama heeft geloof ik wel goede richtlijnen tov. dode pixels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej bush, koop dan eerst ff een auto man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, eerst een rijbewijs dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dode pixels... brrrrrr... spreek dat niet uit..... dat is mijn grote, grote angst... een 172T met een..... dode.... pixel..... brrrrrrrrrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, de mijne ook, daarom wil ik het weten :P

Had ik op mijn dell laptop ook, al na 1 maand :(

Edit: ff op GoT gezocht en lees er wel aardige dingen over, bladen geven hem goede revieuws :)

Denk dan dat het deze wordt, en iiyama is tenminste niet zo gierig, die geven der wel een DVI kabel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11-2017
CapTVK schreef op 27 oktober 2002 @ 22:42:
Om lekker te werken moet je meestal de font grootte want aanpassen (+25%). Blijft alles nog een beetje leesbaar.
Srry dat ik mijn vraag 2x post, maar wat je hier zegt was exact hetgeen ik mij afvroeg:

--------------------
Hi,

Iets waar ik eigenlijk nog nauwelijks iets over gelezen heb is het volgende:

De praktische ervaringen van het standaard lettertype-grootte bij gebruik van een 17" TFT op 1280x1024. Ik heb nu een tijdje gewerkt met een Dell 15" TFT op mijn werk op 1024x768 en dat bevalt prima. Ik wil nu echter thuis ook een TFT gaan aanschaffen en de vraag is: 15" of 17"? Sinds kort werk ik op mijn werk met een Dell 17" op 1280x1024 en dat is ff wennen. Het standaard lettertype (in de menus en dergelijke) in Windows is op die 15" nog prima te lezen. maar op een 17" wordt alles een stukkie kleiner..... en ik merk aan mijzelf dat ik soms zit te turen en dat is niet echt je van het. De lettertype grootte aanpassen zou kunnen, maar dan ziet alles er niet meer uit als je begrijpt wat ik bedoel....

Ik vraag me af of meer mensen tegen dit 'probleem' oplopen. Wij hebben op het werk een aantal mensen die kampt met oogproblemen en voor die mensen biedt een 17" een TE klein lettertype standaard. En aangezien je een TFT niet terug kunt zetten op een lagere resolutie, zitten zij vast aan een 15" van 1024x768. Dit is jammer, gezien de voordelen van een 17".....

Ik weet nu niet goed wat ik voor mijzelf zal kopen. Mensen hier met ervaringen ermee?

Grt,
Grover
-------------

Is het kopen van een Samsung 172T en dan het lettertype vergroten nu de beste optie? Of kan ik dan beter voor een 181 kiezen, waarmee ik dus een iets groter lettertype krijg?

Grover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 17:09:
nog ff over iiyama, wie heeft er ervaring met deze: AX3818UTC?

op tweakers.net en google kan ik niets vinden :?

Ik las nl. hier en daar over witte tinten die op sommige iiyama TFT's als nogal geelachtig overkomen.

Maar iiyama heeft geloof ik wel goede richtlijnen tov. dode pixels :)
Ik heb dat beeldscherm, en ik ben er tevreden over. Wit is wit, geen dode pixels, en goed voor spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Aha de opvolger van de 181T en 191T is eindelijk bekend gemaakt, lekker groot beeld. Die ga ik kopen!

http://www.samsungelectro...se_1035521511515_108.html

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
ErikRo schreef op 28 oktober 2002 @ 21:56:
Aha de opvolger van de 181T en 191T is eindelijk bekend gemaakt, lekker groot beeld. Die ga ik kopen!

http://www.samsungelectro...se_1035521511515_108.html
Tering, ik kreeg bekant een hartverzwakking. Ik dacht bij mezelf: annuleer die 191T maar, hier wacht ik wel op; dat zou dan ook weer heel lang duren.
Gelukkig ligt deze monitor buiten mijn budget. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 16:18
ErikRo, heb je je bestelde 181T geannuleerd? Zeker loterijtje gewonnen? :P Tja, zo'n 46 TFT'tje aan de muur lijkt me ook wel wat, maar dan niet voor de PC maar liever voor DVD... Alleen moet je eerst een loterij winnen :)
Maar m'n 19" Belinea 101910 doet hiero nog uitstekende diensten! Nooit never wil ik meer terug naar een CRT :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:03:
[...]

Ik heb dat beeldscherm, en ik ben er tevreden over. Wit is wit, geen dode pixels, en goed voor spellen.
Mooi, vanmiddag ff naar MyCom :7

Maar nu eerst maar ff gaan slapen, kom net terug van nachtdienst, truste allemaal :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Laatst online: 10:40
Grover schreef op 28 oktober 2002 @ 20:44:
[...]

Srry dat ik mijn vraag 2x post, maar wat je hier zegt was exact hetgeen ik mij afvroeg:

--------------------
Hi,

Iets waar ik eigenlijk nog nauwelijks iets over gelezen heb is het volgende:

De praktische ervaringen van het standaard lettertype-grootte bij gebruik van een 17" TFT op 1280x1024. Ik heb nu een tijdje gewerkt met een Dell 15" TFT op mijn werk op 1024x768 en dat bevalt prima. Ik wil nu echter thuis ook een TFT gaan aanschaffen en de vraag is: 15" of 17"? Sinds kort werk ik op mijn werk met een Dell 17" op 1280x1024 en dat is ff wennen. Het standaard lettertype (in de menus en dergelijke) in Windows is op die 15" nog prima te lezen. maar op een 17" wordt alles een stukkie kleiner..... en ik merk aan mijzelf dat ik soms zit te turen en dat is niet echt je van het. De lettertype grootte aanpassen zou kunnen, maar dan ziet alles er niet meer uit als je begrijpt wat ik bedoel....

Ik vraag me af of meer mensen tegen dit 'probleem' oplopen. Wij hebben op het werk een aantal mensen die kampt met oogproblemen en voor die mensen biedt een 17" een TE klein lettertype standaard. En aangezien je een TFT niet terug kunt zetten op een lagere resolutie, zitten zij vast aan een 15" van 1024x768. Dit is jammer, gezien de voordelen van een 17".....

Ik weet nu niet goed wat ik voor mijzelf zal kopen. Mensen hier met ervaringen ermee?

Grt,
Grover
-------------

Is het kopen van een Samsung 172T en dan het lettertype vergroten nu de beste optie? Of kan ik dan beter voor een 181 kiezen, waarmee ik dus een iets groter lettertype krijg?

Grover.
Het scheelt iets van 13%, dus als je gewoon je scherm 13% minder ver van je afzet zou je geen probleem moeten hebben.

Anders zul je een18/19 inch moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11-2017
HermeS schreef op 29 oktober 2002 @ 10:24:
[...]

Het scheelt iets van 13%, dus als je gewoon je scherm 13% minder ver van je afzet zou je geen probleem moeten hebben.

Anders zul je een18/19 inch moeten kopen.
Dit heb ik al geprobeerd. Op de zaak hebben we zowel Dell 15" als Dell 17" en hoe dicht ik die 17" ook bij me zet (want dat is INDERDAAD nodig bij zon klein lettergrootte), dan nog 'voelt' de 15" lekkerder aan. Het leest gewoon prettiger, een grotere grootte. Ik heb allemaal extreem goede reviews van de 172T gelezen, maar nobody die rept over het kleinere lettergrootte. Ik ben heel beniewd of die 181 hetzelfde presteert als de 172T. Las hier dat de 181 meer ghosting zou hebben? Hmmmm.....

Grover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de Eizo 16" L465 kopen.
De Rise Time is 10 ms & de Fall Time is 35 ms, dus dan kom je op 45 ms... Is hier nog op te gamen? heeft hier iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is hebben we 4 a 5 nov. Samsung Syncmaster 171P :)

En we krijgen ook nog is 50 euro terug dus echt een koopje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Kom net terug van MyCom met me iiyama AX3818UTC, zet em aan en schrik me rot...

Juit, een dode pixel!!!!!! :( :( :(

Kut zooi :(

Op een witte achtergrond zie je het niet, maar op een zarte zie je duidelijk een rood puntje zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Ok, dus als je wilt controleren op dode pixels, moet je niet vergeten op een compleet zwarte achtergrond te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

Humz, heb hier een Samsung 152T staan welke al 1x vervangen is door een nieuw exemplaar omdat er aan de rechterkant een soort waas te zien was (samsung zegt dan meteen doa omdat het vanaf dag 1 was).

Teleplan :r deed de ruil en het duurde verdomme 10+ weken :( Gelukkig bij beiden TFT schermen geen dode pixel kunnen ontdekken.

Voor de rest echt een kickuh schermpjuh :9~

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bush, bij Mycom kan je toch alles binnen 8 dagen gewoon ruilen? Meteen teruggaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k zal ze morgen ff bellen jah.

Weet je wat klooie is, op mijn dell laptop had ik na 3 weken ook al een dooie pixel :(

Kan trouwens de reg kaart niet vinden :? Die heb ik nodig voor inet registratie.

Daar moet ik MyCom zo wie zo voor bellen, zal ik meteen ff vragen hoe het met die dooie pixel zit, maar ben bang dat ze me nar iiyama gaan verwijzen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Registreren? Dat doe ik nooit!?
Maar bij Mycom mag je gewoon spullen binnen 8 dagen terugbrengen hoor. En anders zeg je dat de monitor teveel ghost ofzo en dat ie niet aan je eisen voldoet.
Zorg dat je IN ELK GEVAL binnen 8 dagen actie onderneemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:16:
k zal ze morgen ff bellen jah.

Weet je wat klooie is, op mijn dell laptop had ik na 3 weken ook al een dooie pixel :(

Kan trouwens de reg kaart niet vinden :? Die heb ik nodig voor inet registratie.

Daar moet ik MyCom zo wie zo voor bellen, zal ik meteen ff vragen hoe het met die dooie pixel zit, maar ben bang dat ze me nar iiyama gaan verwijzen :/
Ik dacht idd dat er een soort van max. toelaatbare aantal pixels was, en ook de locatie van waar ze zicht bevinden, dat dat soort dingen van belang waren.

Weet iemand hier meer van ?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij iiyama moet je je monitor registreren voor zover ik weet, anders heb je geen garantie.

Ik zal het ze ff vragen, maar de pixel zit niet op een vervelende plek, en alleen op een pikzwarte achtergrond is ie opvallend, bijwit zie je hem helemaal niet, en bij blauw een beetje.

Heb net ff zitten zoeken, er mogen 2 dooie pixels op een iiyama zitten, meer geeft recht op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer blij met m'n 191T van samsung. is gewoon een fantastisch ding

Afbeeldingslocatie: http://www.envynews.com/reviews/images/123/compare.jpg
The 191T’s brightness and contrast stats are phenomenal, but what is even more incredible is how little power the display consumes when operating and in a power-idle mode. Thanks to a technology that Samsung coined as ‘PPUMP’, the 181/191T series consume shallow amounts of power and deliver exceedingly high brightness and contrast ratios, making it ideal for corporate, home-use, medical, and engineering uses alike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
JaJoah schreef op 30 oktober 2002 @ 21:20:
[...]

Ik dacht idd dat er een soort van max. toelaatbare aantal pixels was, en ook de locatie van waar ze zicht bevinden, dat dat soort dingen van belang waren.

Weet iemand hier meer van ?
Ja, klopt. De meeste fabrikanten vinden een bepaald aantal pixels per oppervlakte-eenheid op het scherm acceptabel, en geven dan geen garantie. Hoeveel 't mag zijn verschilt, maar er zijn maar weinig fabrikanten die gaan ruilen als je 1 dode pixel hebt. Als je geluk hebt doet de shop waar je het gekocht hebt echter wel! Dus, doe je best zou ik zeggen (en in het vervolg even voor de aankoop het exemplaar dat je wilt kopen controleren in de winkel :) )

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Laatst online: 18-08 18:03
Ik ben dus aan het overdenken om de Iiyama AS4314UT te gaan aanschaffen. Echter zag ik dat deze geen DVI-I ingang heeft. En de AS4315UT wel, echter is deze zeker minimaal 150 euro duurder. Is dit minimale verschil de moeite? Aangezien ik in dit forum heb gelezen dat DVI wel degelijk uitmaakt. Ik ben geen die-hard gamer, maar ik wil wel kwaliteit (maar ik zit al aan mijn budget qua pc (tft is leuke optie)) Dus is het het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:21:
Bij iiyama moet je je monitor registreren voor zover ik weet, anders heb je geen garantie.

Ik zal het ze ff vragen, maar de pixel zit niet op een vervelende plek, en alleen op een pikzwarte achtergrond is ie opvallend, bijwit zie je hem helemaal niet, en bij blauw een beetje.

Heb net ff zitten zoeken, er mogen 2 dooie pixels op een iiyama zitten, meer geeft recht op garantie.
MyCom heeft gewoon een omruilgarantie binnen 8 dagen. Registreren is in jouw geval dus helemaal niet nodig, en de dooie pixel policy van Iiyama doet er in dit geval niet toe, zolang je er maar voor zorgt dat je hem binnen 8 dagen terugbrengt. Opschieten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:21:

Bij mycom maf je zowiezo binnen 8 dagen ruilen. gewoon zeggen dat je niet tevreden bent en geld terug wil hebben. Dan koop je gewoon weer een nieuwe. Gelijk in de winkel checken op dode pixels :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:45:
Ik ben zeer blij met m'n 191T van samsung. is gewoon een fantastisch ding

[afbeelding]

[...]
Mooi. Nog een bevestiging dat ik een goede aankoop doe met de 191T. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag met ze gebeld, moest alles weer in de dos doen, zij gaan hem daar controleren en als er idd een dode pixel op zit zou ik een nieuwe krijgen.

Kom net thuis met mijn nieuwe exemplaar, waar gelukkig wel een garantie kaart bij zat :)

Dus me is weer blij, met dank aan MyCom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Gisteren weer es flink zitten gamen op mijn Iiyama AX3835UT.
Beste koop tot nu toe ...
maar wat blijkt ... je moet de refresh van de tft en die van je videokaart goed uitmeten om tearing en ghosting tegen te gaan ...
ik zette mijn refresh op 60 Herz en dat ging goed ... toen naar 72 en toen had ik wel flink tearing ... dus ik blijf bij 60 ...
Ik heb wel gemerkt dat je met een DVI aanlsuiting wel ontzettend scherp beeld krijgt ...
dus als het even kan zou ik een DVI - DVI combo scoren ...
jammer puntje aan mijn Iiyama : Hij's te klein ....
maar dat had ik eerder moeten bedenken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook 1 met DVI, beeld is idd heeel scherp :)

Tearing ha dik ook een beetje last van, heb hem op 72Hz stan, straks maar ff 60Hz. proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 16:21
bij de makro is deze in de aanbieding

tft-monitor
‘Philips 180B2S"‘. •Beelscherm: 18" LCD TFT •Resolutie: 1280x1024 DPI •Zichthoek: 80 º •Helderheid: 250 cd/m2 •Contrast: 350:1 •Frequentiebereik: horizontaal 30-82 khz, verticaal 56-76 hz •Afmetingenbereik: 399x403x180 •Garantie: 3 jaar onsite
899.- (1069.81 incl.)

is dit wat voor da geld??
dit moet mijn neef weten want hij heeft er totaal geen verstand van
Hij wil cs en ut gaan spelen en veel photosoep 3dmax etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
gfo schreef op 01 november 2002 @ 23:58:
bij de makro is deze in de aanbieding

tft-monitor
‘Philips 180B2S"‘. •Beelscherm: 18" LCD TFT •Resolutie: 1280x1024 DPI •Zichthoek: 80 º •Helderheid: 250 cd/m2 •Contrast: 350:1 •Frequentiebereik: horizontaal 30-82 khz, verticaal 56-76 hz •Afmetingenbereik: 399x403x180 •Garantie: 3 jaar onsite
899.- (1069.81 incl.)

is dit wat voor da geld??
dit moet mijn neef weten want hij heeft er totaal geen verstand van
Hij wil cs en ut gaan spelen en veel photosoep 3dmax etc
denk dat je beter fffkes de rise/fall tijd erbij kan vermelden, daar draait het met name om tijdens gamen (mooi zou in totaal 25ms waarbij 40ms toch wel de bovengrens vormt om er lekker mee te gamen)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

Die 180B2S is niet echt een monitor voor snelle games of films.
Deze staat ook bij MEDIAMARKT te koop voor 999 EURO incl. en is met een beetje zoeken nog goedkoper uit te halen in Duitsland.
Ook heeft deze monitor niet eens een DVI aansluiting.
Denk dat je beter voor een SAMSUNG kunt kijken.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Rick2001 schreef op 02 november 2002 @ 22:25:
Die 180B2S is niet echt een monitor voor snelle games of films.
Deze staat ook bij MEDIAMARKT te koop voor 999 EURO incl. en is met een beetje zoeken nog goedkoper uit te halen in Duitsland.
Ook heeft deze monitor niet eens een DVI aansluiting.
Denk dat je beter voor een SAMSUNG kunt kijken.
wat raad je hem dan aan voor een een samsunf 151s ofzo :?
of die 171s :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

Dat ligt natuurlijk helemaal aan het budget.
De 181T of 191T zou voor hetzelfde geld een zeer goede keuze zijn.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 19 pagina's lezen ben ik erachter dat er wel mensen zijn met een 17" IIyama TFT (voor de rest bijna alleen Samsung :))

Is er toevallig ook iemand die de IIyama AS4332UT 17" TFT heeft? Ik zou heel erg graag een mening over dit scherm horen.

Hoewel een Samsung misschien meer voor de hand ligt om te kopen, "kies" ik voor deze IIyama omdat hij ook s-video-in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Laatst online: 20:26

Hero

Duck power!

Vorige week heb ik de Samsung 152T gekocht en in mijn doos heb ik geen DVI kabel gevonden. Zijn er mensen hier die een Samsung 152T hebben gekocht en die mij kunnen vertellen wat zij allemaal in hun doos gevonden hebben? Want in verschillende reviews over dit scherm heb ik gelezen, dat er zowel een vga kabel als een DVI kabel bijgesloten is.

Reviews:
Tweaknews review
Neoseeker review

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvi kabel zit er niet bij en los zijn ze in nederland erg moeilijk te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshbie schreef op 04 november 2002 @ 14:35:
Vorige week heb ik de Samsung 152T gekocht en in mijn doos heb ik geen DVI kabel gevonden. Zijn er mensen hier die een Samsung 152T hebben gekocht en die mij kunnen vertellen wat zij allemaal in hun doos gevonden hebben? Want in verschillende reviews over dit scherm heb ik gelezen, dat er zowel een vga kabel als een DVI kabel bijgesloten is.

Reviews:
Tweaknews review
Neoseeker review
Nee, zit er niet bij, zelfde probleem hier... :(

Zie ook dit topic: DVI-I kabel ombouwen naar DVI-D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Zo, dit topic eens doorheen geworstelt.

Mijn vraag zal zijn of het verstandig is om nu over te stappen op een LCDscherm. Want ik heb nu de Eizo T765, de absolute 19" topmonitor. Ik vrees dus dat alles tegen zal vallen, op stage hadden ze daar de Eizo L685 staan. Zelfs daarbij had ik het gevoel dat het beeld slechter was :{ . Ik zit te kijken naar die 191, is even groot als een 21" monitor :9 .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft oeloe zijn dvi kabel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:13:
Heeft oeloe zijn dvi kabel al?
3 maal raden... :/

(check mijn vorige post..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshbie schreef op 04 november 2002 @ 14:35:

Reviews:
Tweaknews review
Neoseeker review
Bij mijn Samsung 191T werd wel een DVI kabel geleverd (dvi-d kabel kun je ook in een dvi-i aansluiting pluggen, die zit er namelijk op M'n hercules 9700pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke LCD monitor krijg je dat kabel wel dan? en waar kun je hem los kopen, vind je die gewoon bij de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Ik kreeg hem in ieder geval gewoon bij mijn Iiyama.
Heb nog even met Iiyama gebeld (via mijn leverancier) en daar bleek dat je bij elke monitor die DVI en D-SUB heeft een D-SUB-kabel en een DVI-kabel krijgt.
En als hij alleen DVI heeft krijg je hem natuurlijk ook...
Dus dat weet je nu ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Talon op 04-11-2002 16:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk je heel veel verschil dan tussen DVI en analoog?
Ik heb namelijk alleen met analoge tft's gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Talon schreef op 04 november 2002 @ 16:20:
Ik kreeg hem in ieder geval gewoon bij mijn Iiyama.
Heb nog even met Iiyama gebeld (via mijn leverancier) en daar bleek dat je bij elke monitor die DVI en D-SUB heeft een D-SUB-kabel en een DVI-kabel krijgt.
En als hij alleen DVI heeft krijg je hem natuurlijk ook...
Dus dat weet je nu ;)
Dat lijkt me ook het handigst. Maar op zich vreemd dat wij bij onze 152T alleen een D-SUB kabel krijgen, terwijl er bij reviews wel twee kabels in de doos zitten.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshbie, zit er geen documentatie in de doos met alles wat er meegeleverd moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Is de samsung 191T trouwens in hoogte verstelbaar? en zo ja hoeveel ongeveer? (5,10,15cm?).

Ook zou ik graag de hoogte van het scherm willen weten zonder de voet meegerekend, iemand met een meetlat en een 191t in de buurt?

Kun je ook twee pc op de monitor aansluiten en makkelijk switchen met de knop op de voorkant of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
HermeS schreef op 04 november 2002 @ 18:44:
Is de samsung 191T trouwens in hoogte verstelbaar? en zo ja hoeveel ongeveer? (5,10,15cm?).

Ook zou ik graag de hoogte van het scherm willen weten zonder de voet meegerekend, iemand een met een meetlat en een 191t?
Ja, hij is in hoogte verstelbaar. Staat op de site of in het pdf'je met de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
-TheGrimReaper- schreef op 04 november 2002 @ 18:46:
[...]

Ja, hij is in hoogte verstelbaar. Staat op de site of in het pdf'je met de specs.
Beter, ik heb de 191T.pdf maar daar staat het niet in.
Weet je ook hoeveel ongeveer?

het probleem is dat ik gewoon niet meer kan/wil wachten op de 191n/171n (welke goedkoper is), en waarschijnlijk deze week -toch- een 191t bestel.

Daar wil ik volgend jaar (als het een uitloop model aan het worden is, dus goed geprijst)dan 2x 171n naast gaan zetten in pivot (191t welk normaal), nou moeten ze wel ongeveer even hoog staan (anders is het geen gezicht), en dus ben ik ook benieuwd hoe hoog het scherm is iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HITACHI 155XW schijnt een super gamers scherm te zijn, zo'n 4ms respons geloof ik en komt het dichts bij de CRT van alle TFT schermen, maar is wel prijzig vind ik, zo'n 719 euro op www.tftwinkel.nl

Ik ga dan liever voor een 19" die minder snel is voor iets meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb vandaag 191T besteld (wat vertraging opgelopen zie eerdere posts) Bij Digi world is gelijk eens een mooie test om te kijken hoelang die levering van hun duurt (heb al betaald)

GrimReaper hebbie m nogsteeds niet binnen?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
mindcre8r schreef op 04 november 2002 @ 19:04:
ik heb vandaag 191T besteld (wat vertraging opgelopen zie eerdere posts) Bij Digi world is gelijk eens een mooie test om te kijken hoelang die levering van hun duurt (heb al betaald)

GrimReaper hebbie m nogsteeds niet binnen?
Nee, helaas niet. Van de week weer eens bellen.
HermeS schreef op 04 november 2002 @ 18:51:
[...]

Beter, ik heb de 191T.pdf maar daar staat het niet in.
Weet je ook hoeveel ongeveer?
Dat staat wel in het pdf'je. Hij is 5cm in hoogte verstelbaar. Wat de minimale hoogte is, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

[quote]-TheGrimReaper- schreef op 04 november 2002 @ 19:10:
[...]

Nee, helaas niet. Van de week weer eens bellen.

[...]

:X aah das niet best, ze zijn je bestelling kwijt denk ik want je wacht er nu al 4 weken op denk ik?
Ze heben m nu in voorraad dacht ik hoor. hmm hopen dat het bij mijn systeem en 191T sneller gaat.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
mindcre8r schreef op 04 november 2002 @ 19:12:

:X aah das niet best, ze zijn je bestelling kwijt denk ik want je wacht er nu al 4 weken op denk ik?
Ze heben m nu in voorraad dacht ik hoor. hmm hopen dat het bij mijn systeem en 191T sneller gaat.
Wat ?! Morgen meteen bellen. En als ze mijn bestelling idd kwijt zijn, wil ik hem voor de lagere prijs zoals 'ie er nu staat. :(
Btw, bedankt voor het melden.

edit:

Hoe weet je dat ze hem op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mijn vraag zal zijn of het verstandig is om nu over te stappen op een LCDscherm.
Hangt er van af wat je er mee gaat doen. Voor games raad ik je aan een gewone monitor te nemen, dat is echt in tegenstelling tot wat (meestal) tft bezitters vertellen (durven niet te zeggen dat het tegenvalt?) is het echt niet zo mooi als je gewend bent. De meeste schermen zijn nog steeds te traag, true black is er op een TFT niet (technisch niet mogelijk met de huidige techniek), kleurenechtheid is vaak bij foto's etc niet echt fantastisch en je moet je afvragen of je voor games wel super scherp beeld WILT hebben. Ik zou zeggen, probeer eens een scherm bij een kennis ofzo met de applicaties die je zelf vaak gebruikt en trek de conclusie voor jezelf. Ik heb ook een (nieuwe) TFT, maar voor games zweer ik echt bij mij CRT hoor!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:16:
Bij welke LCD monitor krijg je dat kabel wel dan? en waar kun je hem los kopen, vind je die gewoon bij de pricewatch?
Bij een 181t zit er ook een bijgelevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:25:
Freshbie, zit er geen documentatie in de doos met alles wat er meegeleverd moet zijn?
Nou, ik heb nog even de cd goed bekeken en daar staat de gebruiksaanwijzing dus op (lekker handig! :O ).
Daarin staat wat er in de doos moet zitten: een D-SUB kabel, stekkerkabel, DC-adapter, snelle setupgids, garantiekaart, gebruiksaanwijzing en driver cd, VESA mounting bracket. GEEN DVI kabel, helaas.
Zulke kabels zijn heel slecht te verkrijgen, lees ik in dit topic. Zijn ze ook duur en hebben ze een grote toegevoegde waarde?

edit: ik keek niet helemaal goed. DVI kabel staat wel vermeld, er staat echter (optie) achter en bij SOG kabelkit (???) ook.

[ Voor 0% gewijzigd door Hero op 04-11-2002 22:03 . Reden: verkeerd gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

optie, niet standaard dus... helaas...
ze zijn iddd niet makkelijk te krijgen, maar je kan ze krijgen op www.watson.nl
kost zo'n 30 euro voor een 2 meter kabeltje... 40 euro voor 3 meter en 50 euro voor 5 meter... ongeveer hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijn winkelier zou de Samsung 191T bij de Belgische invoerder al als EOL (end of live) aangeduid staan.
Iemand al een gerucht opgevangen van een eventuele opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

never trust a belg ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, denk dat dat de 192T wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What about this one? Ziet er leuk uit qua specs en looks en is bovendien relatief goedkoop (999 euro).

http://www.hitachidisplays.com/products/CML190B.htm

Review:

http://www.pcstats.com/ar...cfm?articleid=1230&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 00:44:
Volgens mijn winkelier zou de Samsung 191T bij de Belgische invoerder al als EOL (end of live) aangeduid staan.
Iemand al een gerucht opgevangen van een eventuele opvolger?
Waarschijnlijk is de opvolger de 191N, ook al is hij wel minder qwa specs, maar heeft wel een 40% lagere advies prijs.

Afgelopen week is de levering van de 171N al begonnen, de 171n en 191n staan geplaned voor deze maand.

De 151n voor december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HermeS schreef op 05 november 2002 @ 12:18:
[...]

Waarschijnlijk is de opvolger de 191N, ook al is hij wel minder qwa specs, maar heeft wel een 40% lagere advies prijs.

Afgelopen week is de levering van de 171N al begonnen, de 171n en 191n staan geplaned voor deze maand.

De 151n voor december.
echt niet: de 191N heeft niet eens een digitale (dvi) aansluiting, de N-serie is een budget serie. de T is the top of Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:37:
[...]

echt niet: de 191N heeft niet eens een digitale (dvi) aansluiting, de N-serie is een budget serie. de T is the top of Samsung.
Mischien vonden ze dat daar gewoon weinig vraag naar was?

Welke zou het dan worden, als de end of life al in is aangekondigt dan zal er toch al wel eentje bekend gemaakt moeten zijn welke hem gaat opvolgen, De N serie word deze maand geintroduceerd dus dat is kwa tijd presies goed. dat is toch een groot toeval.

Ook al verwacht ik wel dat er over enige maanden inderdaad een highend modem komt en dat de N gewoon als tussen oplossing dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nog een jaartje met de aanschaf van een TFT, 17" worden nu al goedkoper.

Plus sneller , geen stroperig beeld, Samsung is hier in een vooruitloper.

Harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik heb 2 weken geleden de Samsung 171P besteld.
Zou week erop binnen komen. Die dag gebeld: geen monitor, zou een paar dagen later komen. Dus toen weer gebeld, was 'ie er nog niet (en dit ging nog 2 keer zo door).
Nu heb ik gevraagd om een exacte dag wanneer dat ding binnen komt en niet eentje die uit de lucht gegrepen is. De verkoper heeft (naar eigen zeggen) hierop de importeur gebeld en nu blijkt de monitor een levertijd van 3 à 4 weken(!!!!!!!!!!!!!!) te hebben!!!

Wie van jullie weet of dit bij alle winkels het geval is? De winkel waar ik 'm besteld heb, is Salland Automatisering in Raalte.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is geen dubbelpost
----------------------------
ff kleine update.. er zijn nieuwe winkels met de 172B... daardoor kan je m nu vanaf €700 krijgen, ipv €917!
nu wachten tot de 172T!!! heb samsung al over gemaild, maar nog niks gehoord... :-( hoop dat ie nog op tijd is om redelijk leverbaar te zijn en dus ook al weer wat onder de te hoge introprijs zal zitten en dan nog wel dit jaar, zodat energiepremie nog te incasseren is.
heb je met wat geluk toch een vette monitor voor 700 euro ofzo...

[edit] jaaaaaaaaaaa! beat-it heeft m al voor 675! snel toevoegen aan de pricewatch.... die het nu niet doet :-( tweakers ligt weer es plat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ff een vraagje voor -TheGrimReaper-
ik heb ook die 191T besteld bij digiworld bv ( en nog veel meer)
mijn bestelling bedraagt rium 2200 euro(tjes) maar ik heb nooit een bevestiging gehad van mn betaling (wel van mn offerte online en diue via een mail teruggekregen)
hoe gin dat bij jou? of mischien dat anderen daar een TFT besteld hebben?
Let me know ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
mindcre8r schreef op 06 november 2002 @ 20:08:
ff een vraagje voor -TheGrimReaper-
ik heb ook die 191T besteld bij digiworld bv ( en nog veel meer)
mijn bestelling bedraagt rium 2200 euro(tjes) maar ik heb nooit een bevestiging gehad van mn betaling (wel van mn offerte online en diue via een mail teruggekregen)
hoe gin dat bij jou? of mischien dat anderen daar een TFT besteld hebben?
Let me know ;)
Laat ik je 1 ding zeggen: verwacht geen actieve communicatie met Digiworld. Ik heb ze gemaild en geen antwoord gekregen; je kan ze bellen wat je wilt, maar ze zijn of in gesprek of ze nemen niet op.
Ik zit er nu over na te denken om mijn bestelling te annuleren als ik volgende week nog niks gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

-TheGrimReaper- schreef op 06 november 2002 @ 20:35:
[...]

Laat ik je 1 ding zeggen: verwacht geen actieve communicatie met Digiworld. Ik heb ze gemaild en geen antwoord gekregen; je kan ze bellen wat je wilt, maar ze zijn of in gesprek of ze nemen niet op.
Ik zit er nu over na te denken om mijn bestelling te annuleren als ik volgende week nog niks gehoord heb.
:X dat zijn geen beste berrichten :X hopen dat het bij mij beter zal gaan.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
mindcre8r schreef op 06 november 2002 @ 20:45:
[...]

:X dat zijn geen beste berrichten :X hopen dat het bij mij beter zal gaan.
Ik wens je veel succes. En als je ze te pakken krijgt, even hier melding van maken natuurlijk. :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

-TheGrimReaper- schreef op 06 november 2002 @ 20:47:
[...]

Ik wens je veel succes. En als je ze te pakken krijgt, even hier melding van maken natuurlijk. :) :>
maar jij had toch ook al voorruit betaald? je kan het binnen 2 maanden terughalen als ze hun afspraken niet nakomen.
ik heb ze net ene mail gestuurd dat ik een bevestiging wil van mn betaling. krijg ik die niet..dan ga ik die betaling zonder pardon terughalen...don't fuck with me! hehe >:)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
mindcre8r schreef op 06 november 2002 @ 21:03:
[...]

maar jij had toch ook al voorruit betaald? je kan het binnen 2 maanden terughalen als ze hun afspraken niet nakomen.
ik heb ze net ene mail gestuurd dat ik een bevestiging wil van mn betaling. krijg ik die niet..dan ga ik die betaling zonder pardon terughalen...don't fuck with me! hehe >:)
Nee, ik heb niet vooruit betaald; ik laat het onder rembours bezorgen. Ben ik nu wel blij mee eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

jeah idd, ach ik heb net even gekeken en ik kan voor iets meer bestellen bij salland.. (heb ik al1 geen cd brander voor hetzelfde bedrag maar het is binnenkort |HCC :) )

Ik wacht even het mailtje af, i will keep u updated, en als ie binnen is zal ik er ff een paar mooie pic's van schieten.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
mindcre8r schreef op 06 november 2002 @ 21:12:
jeah idd, ach ik heb net even gekeken en ik kan voor iets meer bestellen bij salland.. (heb ik al1 geen cd brander voor hetzelfde bedrag maar het is binnenkort |HCC :) )

Ik wacht even het mailtje af, i will keep u updated, en als ie binnen is zal ik er ff een paar mooie pic's van schieten.
Hehe.....wat mij betreft hoeft dat niet hoor. Als jij hem hebt, hoop ik hem ook te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Misschien een tipje

http://www.esystor.com/shop/index.asp

SyncMaster 191T voor $792 :-)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.