DPC'ers na RC5, wat kunnen en gaan ze doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:03
Nu iedereen wel weet dat de RC5 key gevonden is, lijkt het me zinvol om van de dpc-crew een bericht uit te laten gaan, wat er mogelijk is en hoe de stand van zaken is, om de vrij te komen power goed te verdelen.

Voor zover ik weet, staan we met OGR bovenaan en hebben we daar niet echt directe hulp nodig. EccP en Genome@Home hebben nog wel veel hulp nodig en voor D2ol, en folding weet ik het niet.

Laat het horen!!!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

[off-topic]
Ecologyfund moeten ze ook meer doen! :P
[/off-topic]

B.T.W. goed initiatief als dit geen opsomtoic wordt :)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ten eerste wat iedereen moet doen is van OGR=0 OGR maken. Als je koe dan zonder RC5 blokjes komt dan gaat hij automatisch OGR gaat doen.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik deed RC5, en doe net 2 dagen ECCP...

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ga met mijn subteam OGR doen (Opperkoe)
We waren met RC5 sub-team QU|CCC, maar omdat we als enige OGR doen stappen we met OGR buiten QU|CCC.

Met ECCp blijf ik ook actief, dit wel binnen QU|CCC :)

• B-Force
Ik denk meer aan een topic waarin alle projecten ff genoemd worden en daarna een tabel komt waar meer power nodig is en waar niet zo dringend hulp nodig is. Zoveel weet ik er namelijk niet van :)

en ik heb geen zin alles na te zoeken :P

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Standpunt van de crew is net als altijd, iedereen mag zelf kiezen, wij gaan voor niemand bepalen welk project hij of zij moet gaan doen.

Ik wil nog wel even gebruik maken van de mogelijkheid om iedereen te bedanken voor het succes dat DPC dankzij RC5 is geworden en iedereen veel plezier en succes wensen bij jullie volgende project! ;)

• stok
  • Niet online
Sequence schreef op 26 september 2002 @ 19:25:
Standpunt van de crew is net als altijd, iedereen mag zelf kiezen, wij gaan voor niemand bepalen welk project hij of zij moet gaan doen.

Ik wil nog wel even gebruik maken van de mogelijkheid om iedereen te bedanken voor het succes dat DPC dankzij RC5 is geworden en iedereen veel plezier en succes wensen bij jullie volgende project! ;)
- Dank u :P

- Dank u :P

Anoniem: 55143

stokkie schreef op 26 september 2002 @ 19:25:
Ik ga met mijn subteam OGR doen (Opperkoe)
We waren met RC5 sub-team QU|CCC, maar omdat we als enige OGR doen stappen we met OGR buiten QU|CCC.

Met ECCp blijf ik ook actief, dit wel binnen QU|CCC :)
gedeeltelijk tot ziens dan maar. Hoest op het werk? :P

Verder hoop ik dat ik hier kan zeggen dat we bij ECCp nog wel wat hulp kunnen gebruiken. We staan nog #1 overall, maar daily allang nie meer, en over een weekje zijn we overall #2.
(ivm subteamreclame (onder andere...) bedoel ik heel DPC met "we")

Verder geloof ik dat bij Distr. Folding ook nog wat hulp nodig is... D2OL nie meer, RC5 ook nie meer :+ en bij OGR staat DPC ook al 1e...

ben niet zo op de hoogte eigenlijk...

iig allemaal wel Dolphin en EcologyFund gaan doen, daar heb je geen processorkracht voor nodig ;)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

en iedereen kan er natuurlijk gewoon dolphin bij doen :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe lang een ECCp blokje ongeveer duurt en of er iets vergelijkbaar is met RC5 met evengrote blokjes?

Ik zoek namelijk een project dat ik op een machine van rond de 200 MHz af en toe kan draaien.. Een OGR key duurt veels te lang en een Folding@Home key (mijn hoofdproject) al helemaal lang..

[ Voor 0% gewijzigd door Expander op 26-09-2002 19:30 . Reden: enter ]

Expanding the inexpandable

• Sequence

Sequence

Online marketing

ik zal even een lijst geven met alle projecten waaraan dpc mee doet (met faq-link *D):
OGR
ECCp
SETI
Genome@Home
Folding@home
THINK
D2OL
Distributed Folding

laat iedereen zelf kiezen! ;)

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 18-06 22:02
Glorfinder schreef het al en ik ben het wel met hem eens. Misschien dat het een goed idee is om de afrondbare projecten massaal te joinen en ze dan 1 voor 1 winnend af te werken. Maar dat zou gestructureerd moeten worden. Veel RC5'ers weten denk ik niet wat hierna. Hier zou hulp in geboden kunnen worden. Mensen die wel een project in gedachten hebben, ook perfect :)

De projecten die nu nog lopen

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
project              overall #         daily #

OGR                     1             1 of 2
D2OL                    1             1 
ECCp                    1             2 
Genome@home             7             5 tot 10
UD Think                11            6 tot 9
Distributed Folding     13            15 tot 20
Folding@home            14            18 tot 25
Seti@home               27            8 tot 25

• stok
  • Niet online
Expander schreef op 26 september 2002 @ 19:30:
Weet iemand hoe lang een ECCp blokje ongeveer duurt en of er iets vergelijkbaar is met RC5 met evengrote blokjes?

Ik zoek namelijk een project dat ik op een machine van rond de 200 MHz af en toe kan draaien.. Een OGR key duurt veels te lang en een Folding@Home key (mijn hoofdproject) al helemaal lang..
Tijd van een ECCp block varieerd. Ik denk zelf ongeveer net zo snel/langzaam als een OGR stub (denk ik)

• Sequence

Sequence

Online marketing

MarcyDarcy schreef op 26 september 2002 @ 19:32:
[..]
Misschien dat het een goed idee is om de afrondbare projecten massaal te joinen en ze dan 1 voor 1 winnend af te werken. Maar dat zou gestructureerd moeten worden.
[..]

Dus als we het op zo'n manier willen doen is het prima, maar alles op vrijwillige basis. :)

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet er dan in het tabelletje ook even bij zetten wat de kans is dat DPC ingehaald wordt. Bij Eccp bijv is die zeer groot. Bij andere projecten weet ik het niet...

[ Voor 0% gewijzigd door SWfreak op 26-09-2002 19:39 . Reden: typvout ]

Anoniem: 8888

wist nie eens dat de key gevonden was...

Anoniem: 27881

MarcyDarcy schreef op 26 september 2002 @ 19:32:
Glorfinder schreef het al en ik ben het wel met hem eens. Misschien dat het een goed idee is om de afrondbare projecten massaal te joinen en ze dan 1 voor 1 winnend af te werken. Maar dat zou gestructureerd moeten worden.
Natuurlijk alleen als mensen het willen zoals Sequence het al zij..

Was ook maar een suggestie ;)

Persoonlijk denk ik in dat opzicht dat vooral ECCP en Distributed Folding goede projecten zijn.

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Expander schreef op 26 september 2002 @ 19:30:

200 mhz ongeveer 15 punten per dag dus bijna anderhalf uur per punt bij 200 mhz.

Met mijn XP 1800 doe ik er 170 per 24 uur :)

Vergeet niet dat je met ECCp ook offline kunt werken :)

• SWfreak
  • Niet online
Whoops, verkeerde topic. Al die windows ook...

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:12

Flapmo

and back is gigi!

ECCp: Hulp nodig nog 9 dagen dan zijn we ingehaald als het zo doorgaat
G@H: Hulp nodig, nog lang geen eerste
Dolphin: 1e en onverslaanbaar voorlopig
OGR: 1e en geen bedrijging
D2OL: 1e en geen vuiltje aan de lucht
Think: Nog geen 1e (zo aan hitparades te zien :?)
Seti: Nog lang geen eerste

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Anoniem: 28168

Ik volg alle projecten redelijk en zal een eerlijke opsomming proberen te maken.

RC5, da's afgelopen en dus zoek je wat anders

OGR, staan we overall op #1, en voorheen ook daily op #1, alleen sinds enkele weken is Team Depaul de daily #1 aan het overnemen. Echter, veel RC5-koetjes staan misschien ingesteld om automatisch over te gaan naar OGR, dus niet echt heel hard nodig IMHO.

D2OL, niet nodig, we staan overall op #1, en doen dagelijks 2 keer zoveel dan de nummer 2.

ECCp probeert een encryptiealgorithme te kraken (same idea as RC5), staan we overall op #1, maar we worden heel snel ingehaald door Ars Technica, omdat die een gauntlet hebben lopen, wat inhoudt dat veel members van andere projecten overgestapt zijn om ons in te halen. Bovendien is dit project binnen 5 maanden afgelopen met de output van vandaag, dus hier is hulp heel hard nodig.
Als we dit project even snel afmaken met z'n allen kun je daarna alsnog een vast project zoeken.

UD Think probeert via het rekenen aan moleculen en proteïnen een bijdrage te leveren aan het onderzoek naar een medicijn tegen kanker. Een erg nuttig doel, en DPC staat daily 7e, met een HEEL klein gat naar daily #6. Overall staan we 11e en gaan we bijna Microsoft (ja die doen ook mee) inhalen. Als je een project zoekt met een nuttig doel, overweeg zeker dit project.

Seti@home. Het meest prestigieuze project om op #1 te staan, het meest bekende Distributed Computing project ter wereld, doet onderzoek naar buitenaards leven door middel van het afspeuren van ruimteruis op ongewone patronen. Als je er in gelooft kan het nuttig zijn, maar gezellig is het in ieder geval. We staan overall op #27 en daily doen we bij lange niet genoeg om op #1 te komen. Gaat binnenkort misschien over naar versie 2 van het project.

Folding@home. Bij dit project simuleer je het vouwen van eiwitten en daarmee kan onderzoek gedaan worden naar ziektes als Alzheimer (dementie). Nuttig project met goede support van de Stanford universiteit. Genome@home versie 2 is ondergebracht in dit project, en DPC kan een flinke boost gebruiken. Overall staan we 14e, omdat we een tijd geleden redelijk hard gingen met dir project. In de dailies staan we tegenwoordig tussen de 15e en 20e plaats als ik het goed heb en dat is DPC niet waardig.

Distributed Folding. De benjamin van DPC, met heel weinig PC's kom je hier relatief hoog in de stats. Doet ongeveer hetzelfde als Folding@home als ik me niet vergis, alleen van een andere universiteit. We staan overall 13e en vandaag stonden we 17e in de dailies. Aanrader als je hoog in de stats wilt komen.

Genome@home. Dit project is nog steeds bezig, al is versie 2 ook al gestart. Echter dit is ondergebracht bij Folding@home, maar omdat de leiders van het project de oude garde Genomers niet wilde teleurstellen is versie 1 ook nog steeds aan de gang. DPC doet het hierbij redelijk goed, staat overall 7e, maar om dit project alsnog winnend af te sluiten hebben we nog heel wat power nodig, want in de dailies staan we tussen de 5e en 13e plaats meestal. Voordeel als hier veel mensen joinen: een ontzettend grappige en leuke strijd met de knights, die zo gek als een deur zijn >:)

Dat was het zo'n beetje, verdere info kun je in de hitparades van verschillende projecten vinden en op reviews: Dutch Power Cows :)

Als ik dingen fout heb verteld, sorry dan, kan niet alles weten...

edit:
Die link had ik wel kunnen weten ; ) thanx Sequence for noticing..

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 11:43

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Ondanks dat ik zelf D2OL doe ( En team LawnMooherMen (jah ook oud-RC5 strijders }:O )
Denk ik dat D2OL niet om hulp verlegen zit ( tuurlijk is iedereen welkom)
Ik denk zelf ( na veel draadjes te hebben gelezen afgelopen tijd)
Dat ECCP een project is waar het nog niet zeker is of DPC wel onze "vijand" Ars Technica aankan.
DPC stond zelfs even op plek 2 :(.
Dus mijn tip aan oud-RC5-ers : GA ECCP-en en help hier DPC daily op nummer 1 !!:D

edit:
Sil_Dude nice story..klopt (op missende uitleg van D2OL na) precies !

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
nice verhaaltje silk :) klopt voor zover ik weet allemaal

• el_salvador
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2023

el_salvador

njah das duidelijk

helemaal mee eens met je mooie verhaal, zijn ze bij dolphin ook weer blij :)

• MarcyDarcy
Goed werk Silkdudie :)
Mooie aanvulling op mijn stats

Sequence ik weet dat de crew niks voorschrijft aan welke DC projecten er meegedaan moet worden. Ik ben ook iemand die vind dat je moet doen wat je leuk vind. Mijn post was meer bedoeld voor de mensen die niet weten wat ze moeten gaan doen na RC5. Als je je er nooit zo mee bezig hebt gehouden dan sta je opeens raar te kijken als het af is gelopen. Daarom misschien een beetje sturing :)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Goeie linkjes van Sequence, mooi overzicht van MarcyDarcy en een mooi verhaal van Silk_dude. Als mensen het nou nog niet weten... :P

Dus RC5'ers kies een project en ik zou zeggen 'meld' je gewoon daar voor eventuele vragen. Daar zitten de mensen die er verstand van hebben en je kunnen helpen.

Op naar meer #1's!! }) Its KICK ASS TIME!!!

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
nog een idee install gewoon alle clients :P . Je PC zal dan wel lekker sloom worden maar goed. Seti is trouwens over een jaar ofzo afghelopen en gaat het over naar seti 2. Op dag 1 dat de client beschikbaar komt stap ik over om DPC in de begin fase al naar de top te brengen.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-06 12:50
Om twee topics met het zelfde onderwerp te voorkomen heb ik het polltopic even naar een sticky omgebouwd. Zelf doe ik tijdelijk ff OGR en Genome@home, en soms wat ECCp erbij :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:53
Is het niet beter om de opsommingen 'waar hoeveel wel en niet nodig' te laten wachten tot over een weekje of wat? Dan weet je ook welke andere teams zich waarop gestort hebben... want er zal redelijk wat gaan veranderen in DC-land :P

Zo te lezen gaat heel Ars Technica Team Beef Roast (afdeling RC5) over naar ECCP, zie deze thread, of deze thread.

Om daar in ieder geval wel de winst te pakken. Puntje van aandacht voor de ex-rc5ers misschien :?

• Murtceps
  • Laatst online: 23-03-2024
Hoeveel power had Ars nog op RC5 staan? En gaat dat ook naar ECCp overgezet worden? Zoja dan moeten we nog veel meer power bij ECCp krijgen. }:O

edit: Silk wil je niet hetzelfde denken als ik graag :P

edit2: PS: iedereen ff z'n sig aanpassen en RC5 weghalen B)

Dutchman! schreef op 26 september 2002 @ 20:13:
Om twee topics met het zelfde onderwerp te voorkomen heb ik het polltopic even naar een sticky omgebouwd. Zelf doe ik tijdelijk ff OGR en Genome@home, en soms wat ECCp erbij :)
Hier staat meer info in en deze was eerder? Misschien idee om poll-post te verkassen naar hier als dat mogelijk is en dan deze sticky te maken?

Lama, ik zit te ijlen :) Goed opgelost zo Dutchman! +1 inzichtvol ;)

• Dutchman!
  • Laatst online: 20-06 12:50
silk_dude: psst, in sticky topics kan niemand reageren, vandaar dat deze -niet- sticky is :P

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 17:49

adamvansanten

Appletje voor de dorst

dolphin is heel makkelijk, kan elke grazer joinen, verder gewoon joinen wat je hartje begeert... btw leuk verhaal silk :D

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• MarcyDarcy
Murtceps schreef op 26 september 2002 @ 20:17:
Hoeveel power had Ars nog op RC5 staan? En gaat dat ook naar ECCp overgezet worden? Zoja dan moeten we nog veel meer power bij ECCp krijgen. }:O
...
Zie voor een tabelletje met aantal GH'Z per team per project (niet allemaal staan ze erin maar het is wel een goede indicatie) --> http://dc.lusers.net/compare2.html

(wederom dank aan Glorfindel, hoewel ik de site al wel kende :))

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 29-05 08:46
is er ergens een uitleg te vinden hoe je kan zien hoesnel een AMD / Intel op een bepaald project loopt ?
Ik heb een XP1800+ en een P4 2.0Ghz en wil beiden op hetzelfde project laten lopen... onder DPC natuurlijk }:O

RC5-64 voorbij -> POLL wel stemmen hè :P

[ Voor 0% gewijzigd door Mr.CeeJay op 26-09-2002 21:11 . Reden: edit knop is 1337 !!!! ;) ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Anoniem: 57860

Mr.CeeJay schreef op 26 september 2002 @ 20:52:
is er ergens een uitleg te vinden hoe je kan zien hoesnel een AMD / Intel op een bepaald project loopt ?
Ik heb een XP1800+ en een P4 2.0Ghz en wil beiden op hetzelfde project laten lopen... onder DPC natuurlijk }:O
Met die XP doe je zo een 160-180 DP's @ ECCp en met die p4 misschien een stuk of 50

• ZeroVince
  • Niet online
Ik zette dit zojuist in het andere topic:

"Dan nog even iets algemener, ik zie de tendens dat er behoorlijk van ECCp geroepen wordt in dit topic (en op een general warning van Dsmarty na wordt er ook niets tegen gedaan), dus dan zal ik maar even een tegen-geluid laten horen vanuit de OGR hoek. Ook bij OGR draagt DPC de fakkel niet zonder problemen, Team Depaul (een Amerikaanse tegenstander) neemt bijna dagelijks de bovenste plaats in de dailies in (ook al zijn ze geen directe bedreiging wat betreft de totals).

Bovendien is het natuurlijk uitermate makkelijk als je gewoon door kan gaan met dezelfde client en dezelfde opzet als voor RC5, één regel uit je dnetc.ini veranderen is genoeg om over te schakelen van RC5 naar OGR. En als dan toch RC5-72 gestart wordt? Dan zet je hem even makkelijk weer terug."

Anoniem: 26550

SETI, DF en D2OL zijn de enige projecten die het - naar mijn weten - goed doen met een p4 en met een athlon. Als er nog 1 is moet iemand het even zeggen, cntrl - s ik dat even ;)

Anoniem: 26032

ZeroVince schreef op 26 september 2002 @ 21:11:
En als dan toch RC5-72 gestart wordt? Dan zet je hem even makkelijk weer terug."
Het zou me eerlijk gezegd verbazen mocht de oude client met RC5-72 (mocht die contest er komen that is) overweg zal kunnen...

Anoniem: 62351

ogr + dolphin (maar die stond al aan)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben overgegaan op ECCp, en ik deed al dolphin :)

• ZeroVince
  • Niet online
Anoniem: 26550 schreef op 26 september 2002 @ 21:13:
SETI, DF en D2OL zijn de enige projecten die het - naar mijn weten - goed doen met een p4 en met een athlon. Als er nog 1 is moet iemand het even zeggen, cntrl - s ik dat even ;)
Een P4 en de distributed.net client met OGR hebben nooit goed met elkaar over gekund (misschien dat er verandering in komt nu OGR opeens het belangrijkste distributed.net project wordt). Maar de Athlon presteert ver boven gemiddeld bij OGR, met een multiplier van 7.6 tot 8.1 zijn alleen de PowerPC 604, de G3 en de G4 sneller. De Intel reeks heeft een multiplier van 6.9. (the higher, the better)

• B-Force
Ff een tussenstandje:

Korte termijn:
- Genome heeft mensen nodig
- ECCp heeft mensen nodig
- Think heeft hulp nodig

Lange termijn:
-SETI (duurt errug lang voor #1 positite, vandaar lange termijn)

Ik hoop dat de vrij gekomen power verdeeld wordt over de projecten! Laat het DPC hart in U spreken!!!

Anoniem: 27881

MarcyDarcy schreef op 26 september 2002 @ 20:47:
[...]

(wederom dank aan Glorfindel, hoewel ik de site al wel kende :))
Ondanks dat ik bij een ander team zit, heb ik het best wel goed met jullie voor hoor ;)

Was daar gewoon wat eerder en zit nu bij BroadBandReports.com aardig 'hoog in de boom' om het zo maar te zeggen :)

Maar een hele mooie spreuk die altijd opgaat is: "Let's crunch for the cause!' :P

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-06 22:36
Ik heb tijdelijk maar even OGR aangezet. Niets doen is ook zo zonde ;) Maar ik heb eigenlijk geen kennis van de overige projecten, maar misschien dat iemand van jullie me kan helpen. Het liefst wil ik weer DPC joinen, smaen met het hele team. Alleen is het zo dat onze huidige RC5 proxy nu uit de lucht gaat, maar ik zou wel graag personalised stats weer hebben. Is er een project, waarbij de als subteam DPC kan joinen waarbij je subteam weer leden heeft met bijbehorende stats?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

bobsnl schreef op 26 september 2002 @ 21:43:
Ik heb tijdelijk maar even OGR aangezet. Niets doen is ook zo zonde ;) Maar ik heb eigenlijk geen kennis van de overige projecten, maar misschien dat iemand van jullie me kan helpen. Het liefst wil ik weer DPC joinen, smaen met het hele team. Alleen is het zo dat onze huidige RC5 proxy nu uit de lucht gaat, maar ik zou wel graag personalised stats weer hebben. Is er een project, waarbij de als subteam DPC kan joinen waarbij je subteam weer leden heeft met bijbehorende stats?
Eccp heeft subteam stats op publieke proxies (http://proxy.qik.nl en http://innuedo.student.utwente.nl/eccp/ , zeer aan te raden, maar als je graag moeilijk doet kan je ook een prive proxy draaien ;)
En daar is hulp hard nodig.

Seti kan ook subteamproxies aan.

D2OL heeft heel erg mooie subteamstats thanx to griz _/-\o_, maar daar is geen hulp nodig :)

En OGR natuurlijk. Zelfde proxy als die van RC5 en je kan dezelfde clients gebruiken. Enige wat je in de ini moet instellen is
code:
1
2
[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Duidelijk met ze allen naar eccp-109, daar hebben we een hoop power nog nodig anders gaan we snel (lees 1 week) naar nummer 2 :(

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Anoniem: 3255

Kan die poll ook op de frontpage geplaatst worden ?

• CBA
  • Laatst online: 20-06 16:49

CBA

een vat, een vat, een vat !

Dutchman! schreef op 26 september 2002 @ 20:13:
Ja, er mankeert een optie, ik weet het nog niet :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Hagar
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Hmm, Ik heb rc5 tot noch toe alleen gedaan maar wil nu eigenlijk voor ECCp bij een subteam (om het een beetje interesanter te maken ;) )
Maar ja, wie wil mij nou hebben :? :P

Nu ook zonder stropdas

• CBA

CBA

Bestaat er eigenlijk al een project waar je een subteam binnen een subteam binnen een team kan doen ofzo ?

Zodat je nog eens aparte stats hebt voor elk subteam binnen het team en niet op het zelfde e-mail adres moet flushen ?

Hagar schreef op 26 september 2002 @ 22:06:
Hmm, Ik heb rc5 tot noch toe alleen gedaan maar wil nu eigenlijk voor ECCp bij een subteam (om het een beetje interesanter te maken ;) )
Maar ja, wie wil mij nou hebben :? :P
*meldt* >:)

CBA: zolang je twijfeld, graag ff eccp op je comp zetten >:) Als je er na 5 maanden uit bent, kan je een ander project kiezen, want dan is dat ook weer klaar..

CBA: je kan met proxies klooien met OGR, zelfde infrastructuur als RC5 (zelfde client, zelfde proxy)

• Fludizz
  • Niet online
ik ga (proberen) SETI@Home te joinen, ik wil me CPU mishandelen ;P , so far geen succes ermee nog ;)

• CBA

CBA

Anoniem: 28168 schreef op 26 september 2002 @ 22:11:
[...]

*meldt* >:)

CBA: zolang je twijfeld, graag ff eccp op je comp zetten >:) Als je er na 5 maanden uit bent, kan je een ander project kiezen, want dan is dat ook weer klaar..

CBA: je kan met proxies klooien met OGR, zelfde infrastructuur als RC5 (zelfde client, zelfde proxy)
Draait die eccp client ook op mac en linux ?

CBA schreef op 26 september 2002 @ 22:22:
[...]

Draait die eccp client ook op mac en linux ?
D8 het wel, moet je ff vragen in de hitparade...

• Gman
  • Laatst online: 10:59
Ik denk dat een koe hou voor de nostalgie :)
en af en toe leuk voor CPU tempmeting :)

We moeten straks echter geen oude koeien uit de sloot gaan halen :)

Ik draai al een weekje mee met D2OL nu.

• Hagar
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Wie het eerst komt .... ;)
Ik stuur wel ff een mailtje, dan kan je me ff uitleggen wat voor instellingen ik moet aanpassen.

Nu ook zonder stropdas

Anoniem: 63484

Ik doe ECCp, want daar is de kans groot dat we gepakt worden door ARS.
Elk beetje helpt, zelfs kleine Pentiummekes :)
Vraagje over ECCp? Check de ECCp threads, of vraag maar raak!
DPC #1 !!!!!!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:27
* Eskimootje stelt zich ook beschikbaar voor ECCp subteam. (AMD 1400 -_- )

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

..the coming weeks, distributed.net will be releasing some new clients
and exciting new projects, so look forward to that and keep watching
www.distributed.net for more news and software downloads.
uit weer een nieuw distributed.net plan

http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi?user=dbaker

ik denk dat ik de comming weeks maar even afwacht.. misschien ff wat ga eccp-en... en dan weer switch naar een dnet project. Hun client blijft toch de beste :)

Anoniem: 63484

Gracie, gracie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 19-06 19:15
Wat iedereen zou moeten doen na RC5 ... Switchen (natuurlijk niet blijven hangen bij RC5 hè :P ... maak bijvoorbeeld een team dat gaan switchen ... das altijd gezelliger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11979

Zeg eh djklungel, er was ooit een regel over subteam reclame, zullen we ons daar maar even aan houden? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 19-06 19:15
zeg ... ik zeg alleen dat ze moeten switchen ... en dat in teams switchen leuker is .... maar ik zeg toch niet dat ze bij team_switch moeten komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31972

Ik ga weer verder met ECCP-109... en blijf WEL nog altijd Dolphin-en in Team GPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

In the coming weeks, distributed.net will be releasing some new clients
and exciting new projects, so look forward to that and keep watching
www.distributed.net for more news and software downloads.
Hmm, dan blijf ik toch maar bij distributed.net, ondertussen al zoveel mogelijk clients op OGR omgezet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-06 15:02
And the winner is: ECCP-109.

Mijn XP1800+, Duron600 en PIII500 staan tot jullie beschikking. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd... help DPC liever met ECCP, dadelijk wordt DPC weer ingehaald... en dat zou zuigen, TOCH? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update: DPC is zojuist wederom ingehaald bij ECCp! We staan weer 2e!! HELLUP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit op school... op deze PC staat iig al een ECCP-Client!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Niet online
Waar trouwens niemand aan lijkt te denken bij het vergelijken van "where we need help" tussen de verschillende projecten, is dat niet alleen voor DPC over is RC5 en dat de meeste users buiten DPC waarschijnlijk overstappen van RC5 naar OGR (en niet naar ECCp) en dat misschien als iedereen net lekker op ECCp over is gestapt blijkt dat DPC OGR in de problemen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:18

Termy

valt er nog wat te fragge?

zover ik voor RC5 subteam US kan spreken, we weten nog niet wat we gaan doen (moeten we nog ff bespreken).

maareh, lees ik nou goed dat dat Dolphin helemaal geen cpu kracht kost zoals RC5, SETI etc? als het alleen maar de keystrokes telt en dat kost zowat niks denk ik zou je toch eigenlijk gewoon elke DPCer moeten aanmoedigen het te draaien... kost je schijnbaar toch niks... :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Termy schreef op 27 september 2002 @ 12:21:
zover ik voor RC5 subteam US kan spreken, we weten nog niet wat we gaan doen (moeten we nog ff bespreken).

maareh, lees ik nou goed dat dat Dolphin helemaal geen cpu kracht kost zoals RC5, SETI etc? als het alleen maar de keystrokes telt en dat kost zowat niks denk ik zou je toch eigenlijk gewoon elke DPCer moeten aanmoedigen het te draaien... kost je schijnbaar toch niks... :)
En dan meteen ff meedoen met EcologyFund, klik op 7 knopje's per dag op de website, en red de natuur! En help DPC naar #1 natuurlijk

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

eh watte? op 7 knopjes op een website drukke? kijk, het moet wel automatisch gaan he, kga me niet moe maken :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 15:08

Lagune

Its time for warp

Genome here I come :) Ben eigenlijk wel blij dat rc5 is afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

totdat seti 2 verschijnt help ik ECCP en Dolphin :) overigens ben ik geen rc5´er :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

CBA schreef op 26 september 2002 @ 22:08:
Bestaat er eigenlijk al een project waar je een subteam binnen een subteam binnen een team kan doen ofzo ?

Zodat je nog eens aparte stats hebt voor elk subteam binnen het team en niet op het zelfde e-mail adres moet flushen ?
Ik ben niet van alle projecten op de hoogte, maar weet dat dit bij D2OL mogelijk is. In de databse van Griz moet je dan wel elk nodenummers koppelen aan een gebruiker.. maar het wil wel.

Dit was het startproject van Team Switch, vandaar dat we hier nu wat ervaring mee hebben... O-)

We zijn nu actief bij Distributed Folding, en daar zijn geen sub-subteams. En bij Genome ook niet. (Daar ben ik persoonlijk nog actief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Anoniem: 55143 schreef op 26 september 2002 @ 19:28:
[...]
gedeeltelijk tot ziens dan maar. Hoest op het werk? :P

Verder hoop ik dat ik hier kan zeggen dat we bij ECCp nog wel wat hulp kunnen gebruiken. We staan nog #1 overall, maar daily allang nie meer, en over een weekje zijn we overall #2.
(ivm subteamreclame (onder andere...) bedoel ik heel DPC met "we")

Verder geloof ik dat bij Distr. Folding ook nog wat hulp nodig is... D2OL nie meer, RC5 ook nie meer :+ en bij OGR staat DPC ook al 1e...

ben niet zo op de hoogte eigenlijk...

iig allemaal wel Dolphin en EcologyFund gaan doen, daar heb je geen processorkracht voor nodig ;)
* Anoniem: 18476 gaat vanavond DPC ECCP joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 964

Burnin'Cows gaat spreiden zoals het er nu uitziet, grootste deel gaat OGR doen ivm het moeilijk bereiken van sommige pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

net bij project dolphin aangemeld en na in paar minuten 1200 dingen geflusht te hebben DPC gejoind. vind het alleen wel vaag dat in de team's stats DPC op rang 1 staat in toen ik DPC ging joinen en hem met de search vond stond er rang 2. beetje vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Termy schreef op 27 september 2002 @ 21:28:
net bij project dolphin aangemeld en na in paar minuten 1200 dingen geflusht te hebben DPC gejoind. vind het alleen wel vaag dat in de team's stats DPC op rang 1 staat in toen ik DPC ging joinen en hem met de search vond stond er rang 2. beetje vaag :?
Even ter informatie :)
Project Dolphin is een keylogger en is geen Distributed Computing. DPC doet eraan mee omdat andere Distributed Computing teams er ook aan mee doen, maar het heeft er feitelijk niets mee te maken.

Dus je kan sowieso wel meedoen aan Dolphin, en daarnaast kan je dus een DC project uitzoeken (Eccp, Seti, Think, OGR, Genome, Folding, Distributed Folding of D2ol)..

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 15:08

Lagune

Its time for warp

Zijn er bij genome geen subteams?

Anoniem: 36918

nhimf schreef op 26 september 2002 @ 21:51:
Duidelijk met ze allen naar eccp-109, daar hebben we een hoop power nog nodig anders gaan we snel (lees 1 week) naar nummer 2 :(
bij ECCp gaat e.e.a. f niet zoals het hoort... los van de daily output. Er zijn helaas wat mensen vertrokken met hun puntjes (ja, dat kan bij ECCp)... gevolg is dat we nu een takkenend achterstaan :(

Anoniem: 385

Ik ben vandaag mijn koetjes over aan het zetten naar OGR. (57x P-III)

• sweetdude
  • Nu online
Mark83 schreef op 27 september 2002 @ 00:18:
Wat iedereen zou moeten doen na RC5 ... Switchen (natuurlijk niet blijven hangen bij RC5 hè :P ... maak bijvoorbeeld een team dat gaan switchen ... das altijd gezelliger ;)
Ik kan het niet beter zeggen.
Voor alle RC5 mensen die niet weten in welk project ze moeten stappen ga SWITCHEN

Anoniem: 385

Ik heb trouwens nog een extra koe gevonden voor OGR op mijn werk, en mijn XP1800+ van thuis op eccp gezet.

sweetdude schreef op 28 september 2002 @ 13:44:
[...]

Ik kan het niet beter zeggen.
Voor alle RC5 mensen die niet weten in welk project ze moeten stappen ga SWITCHEN
-1 subteamreclame :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26032

CBA schreef op 27 september 2002 @ 08:45:
Hmm, dan blijf ik toch maar bij distributed.net, ondertussen al zoveel mogelijk clients op OGR omgezet ...
Dan ben je me even kwijt CBA. Ik ben namelijk ECCp gaan doen. Met mijn x86 bakkies that is, want een Mac client is er niet (Linux x86 wel overigens). Die G4's staan nu op Seti.
Jammer, want ik vond het wel leuk wat andere belgen te zien strijden @ Dutchman's proxy. Ook al was ik dan niet echt concurrentie voor je. Veel succes bij OGR trouwens !! Ik zie je wel in de stats :) And who knows that one day we'll meet again :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Nu online
Hoe kom je erbij ik heb toch niet gezegd dat ze bij ons team moeten komen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Laatst online: 30-05 12:47
sweetdude schreef op 29 september 2002 @ 12:59:
[...]

Hoe kom je erbij ik heb toch niet gezegd dat ze bij ons team moeten komen? 8)7
Dat heet sluikreclame ;)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49092

Kan iemand iets vertellen over de software van de verschillende DC projecten? Zijn alle clients makkelijk te gebruiken, kunnen ze zonder een vaste internetverbinding ook goed hun werk doen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Nu online
Anoniem: 49092 schreef op 29 september 2002 @ 13:13:
Kan iemand iets vertellen over de software van de verschillende DC projecten? Zijn alle clients makkelijk te gebruiken, kunnen ze zonder een vaste internetverbinding ook goed hun werk doen etc.
De projecten waar we met ons team aan hebben deelgenomen D²OL en Distributed folding zijn als je ze door hebt makkelijk te gebruiken maar hebben een vaste verbinding nodig. Met name D²OL had deze nodig. Deze 2 clients zijn ook vrij zwaar op het Ram geheugen distributed iets van 90 tot 100Mb (als je alle opties aanzet) en D²OL iets van 50 tot 60 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Na RC5-64 ben ik overgegaan op OGR, dit tot het moment dat RC5-72 start.
(Ga niet moeilijk doen met andere clients)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Laatst online: 19-06 21:10

radial

Watch out

DSmarty schreef op 29 september 2002 @ 15:20:
Na RC5-64 ben ik overgegaan op OGR, dit tot het moment dat RC5-72 start.
(Ga niet moeilijk doen met andere clients)
Wij doen dat idem :7

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Ga sig aanpassen als ik nieuw project heb, maar zit ook nog te zoeken. Vindt het wel belangrijk dat ik een project pak dat zo optimaal mogelijk om kan gaan met mn cpu (thunderbird), dat mn stats nog wat voorstellen in het grote geheel (bij rc5 was het wel leuk om een duizenden plaatsen omhoog te gaan in de eerste paar maanden, maar wil nu iets stabielers. Het moet natuurlijk wel een project zijn waarbij wat extra power nodig is..
De seti client heeft wat problemen met het werken met het compileren van een java progje (dat merk iig op school waar een of andere leukerd seti op alle comps had gezet. RC5, ok, maar seti :?), omdat zodra er een java progje wordt gecompileerd, de seti client geen cpu time wil inleveren..

anyway ik hoor ook al een paar mensen iets over 'dolphin' zeggen, maar ik zie het project niet in de lijst staan. waar staat deze voor? (faq?)

Ik heb een overzicht gemaakt om wat makkelijker alle info ergens over te vinden. hierbij zijn OGR en D2OL weggestreept omdat daar niet echt meer mensen nodig zijn en seti niet omdat dat problemen geeft met java in ik dat toch nog wel nodig heb.
  • project [url=http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/]ECCp[/url] (logaritmische encryptie) [url=http://home.kabelfoon.nl/~jeroon/jeroon/eccp_faq.html]faq1[/url], [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/536904/0]faq2[/url], [url=http://kow.qik.nl/gigaflush.html]mooie stats[/url], [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/608947]maar minder teamplay[/url] [url=http://genomeathome.stanford.edu/]Genome@home[/url] (genen checken) [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/153313]faq[/url] [url=http://members.ud.com/projects/cancer/index.htm]UD Think[/url] (tegen kanker) - [url=http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=205]gaat stoppen?[/url] [url=http://members.ud.com/services/teams/team.htm?id=F715D0C5-C270-4F6F-86D8-11A9D85EF01E]dpc stats page[/url] [url=http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=167]faq[/url] [url=http://www.distributedfolding.org/]Distributed Folding[/url] (vouwen eiwitten voor bewijzen theorie) [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/435734/]faq[/url] -vooral pentium [url=folding.stanford.edu]Folding@home[/url] (vouwen eiwitten voor alzheimer) (mooie grafische client) [url=http://www.b-page.tmfweb.nl/fathfaq.html]faq[/url]
nu ik het voor mezelf allemaal zo heb staan & faq's ed gelezen denk ik eig vooral aan folding@home. Kan iemand mij vertellen of deze is aangepast aan amd cpu's of is een pentium based systeem sneller? ik vond het niet in de faq

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Eigenlijk bij elk project is een AMD sneller dan een Intel, zo ook bij Distributed Folding.

Het Dolphin project is geen Distributed Computing maar een programmaatje dat het aantal toetsaanslagen vastlegd. Hier zijn ook stats aan gekoppeld en DPC doen er ook aan mee. Tis meer iets voor erbij, geen echte vervanger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

offtopic:
Een soort mouseOdometer dus (hiermee kun je per programma zien hoeveel meter je muis heeft afgelegd, aantal clicks, keys (dus ook keyboard) en wheel uses. Nadeel hiervan is dat ie ook bij elk setup en uninstaller bestand stats bijhoudt)

ok, heb folding client geinstalleerd en hij draait nu (duurt trouwens wel lang om user id ed te krijgen zodat ie kan beginnen). heb intussen *kijkt* 3% van een pakketje van 100, 180_enghomeoGB. spannend! :o

Localhost is where the heart is

Pagina: 1