Ah hier nog een lollig 'opklap' brugje 

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Verwijderd
Huh waar gaat dat wegdek heen?JoeKurr schreef op 16 november 2002 @ 20:51:
Die hydraulics zijn leuk!
Hier een creatie van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Die word onder water gedrukt
Verwijderd
Verwijderd
Whehe cool, je kon met Pontifex 1 ook al katapults maken..ik zal eens kijken of ik een Trebuchet kan bouwenVerwijderd schreef op 17 November 2002 @ 15:17:
Komatsu, zet maar eens een suspension cable neer. Daar komen dan allemaal connection points aan voor gewone cables. Zo kan je een echte suspension bridge ipv een tuibrug maken. Je hebt dan links en rechts een halve boog en in het midden een hele boog van suspension cable. Vanaf de suspension cable hangen verticaal kabels aan het brugdek.
Hier btw nog een creatie van mij. Een werkende catapult
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Last.fm |
Verwijderd
Last.fm |
Last.fm |
Last.fm |
Last.fm |
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Verwijderd
Welke?Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 19:09:
Klote zooi
ik wil een Excavator simulator...
(kraan sim) da's veel leuker ;P gatje graven ect ect
Kan iemand mij helpen zoeken?
Man.. niet te vinden die krengen
ff wat search tips
Excavator (kraan)
Wheel-loader/shovel (wiel lader)
Backhoe loader (trekker met kraan achter op)
Iig een agrarisch/Industrieel spel
(die van how-stuff-works.com heb ik al)
Verwijderd
Zoiets?chromeeh schreef op 18 november 2002 @ 18:11:
Whoehahahahaha check die toren constructie![]()
Ook leuk: Bruggen bouwen die helemaal omklappen met hydro'sGaat mij nog wel eens mis (Dan klappen ze dus te ver door en vallen om
)
Ja zoiets
Verwijderd
dat heb ik nog nooit gehad met hydrolicschromeeh schreef op 19 November 2002 @ 10:00:
[...]
Ja zoiets
Dan denk je dat het goed gaat maar dan klapt tie steeds iets verder en dan *BOEM* brug kaput
Verwijderd
1x is genoeg hoor... werkte bij mijJoeKurr schreef op 19 November 2002 @ 20:59:
In Extra 3 zit een foutje.
Je moet hem eerst ff laden (Load level), en dan op F3 rammen om naar de editor te gaan.
Kies Objects, klik het rechter karretje aan en druk 2x op X om hem om te draaien.
Verwijderd
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 23:51 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 00:41:
[afbeelding]
Medium 8. niet goedkoop, maar vond deze gewoon heel erg mooi.
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Leuke! Ik had idd ook een asymetrisch systeem kunnen maken maar ik vond dat niet echt mooiVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 13:12:
ICBM, ben gelijk aan het klussen gegaan, na een uurtje had ik dit:
[afbeelding]
De twee helften zijn draaisymmetrisch... heb het zo gedaan om de krachten op de linkerhelft en de rechterhelft gelijk te houden. 't ding werkt perfect.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:01:
Draaibrug:
[afbeelding]
'Tuurlijk heb ik het simpel gedaan en een eigen level gemaakt met anchors precies in het midden... al ook omdat ik geen zin had in een dragende constructie van tientallen tonnen staal.
[ Voor 13% gewijzigd door JoeKurr op 01-12-2002 23:02 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
Verwijderd
Wel evel is dat? coole brug btw:)JoeKurr schreef op 01 december 2002 @ 22:57:
Geen draaibrug, maar een "plonsbrug"
Het middenstuk vouwt op en verdwijnt onder water
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
maar dan is het toch geen drawbridge? of snap ik dat hele drawbridge principe verkeerdVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 13:35:
Suspension spannen (niet testrak, gewone kabels daar onder naar het wegdek)
Finished?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Dirtbiter schreef op 18 June 2003 @ 01:07:
Sorry dat ik het topic zo omhoog schop, maar de site van lighteye bestaat niet meer.
Ik kom niet uit Medium 7, heeft daar iemand een plaatje van?
[ Voor 14% gewijzigd door [Jules] op 18-06-2003 08:03 ]
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
@home webspace is wat traagjes de laatste tijd maar heb ff opnieuw alles geupped, had er ofcourse een backup vanMaxow schreef op 01 oktober 2003 @ 14:04:
zow, om dit topic maar weer is omhoog te schoppen...
Ik heb pas pontifex2 maar weer is uit de kast getrokken en zit nu vast in level hard 5. Nou stond ergens aan het begin van dit topic een antwoord in de vorm van een plaatje, maar die is al weer weggehaald (waarschijnlijk omdat het topic zo oud is en diegene webspace nodig had)
Is er iemand die mij dat antwoord kan geven?
Oja, zijn er mensen die Bridge-it (ook van chrono-logic, soort pontifex3) al hebben gespeeld? (is alleen voor geforce4 en hoger kaarten en nvidia only, dus kan ik niet spelen)
Verwijderd
Je hebt mazzel dat ik mijn bookmarks nooit leegMaxow schreef op 01 October 2003 @ 14:41:
woei.. bedankt
ik zag inderdaad ergens een paar bladzijde terug die url, maar die was dood toen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 14:50 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Tentacle1 op 01-10-2003 17:43 ]
Hoe zit het met de fps? Is het veel zwaarder geworden?Crash-Override schreef op 01 October 2003 @ 16:00:
die nieuwe demo is opzich ook wel leuk
ongeveer hetzelfde als de vorige versie maar dan grafisch zwaar verbetert
Verwijderd
Ik kan geen settings vinden, behalve dan de resolutie. Ik 'denk' dat iet autom. je instellignen dan pakt oid en de website zegt dat ie speciaal bedoeld is voor GF4 TI en FX kaarten dus je mag verwachten dat ie op die kaarten goed zal lopenQylos schreef op 01 oktober 2003 @ 19:33:
[...]
Hoe zit het met de fps? Is het veel zwaarder geworden?
zwaarder wel een beetje, maar loopt hier zonder problemen op 1024*768Qylos schreef op 01 oktober 2003 @ 19:33:
[...]
Hoe zit het met de fps? Is het veel zwaarder geworden?
Hoe kan ik dat nou wetenThelema schreef op 01 oktober 2003 @ 22:31:
Ik heb hier een Geforce4 in mn laptop, draait ie daar ook op?
nee, is iets met mobile, ik gok dat het een soort van MX is danMaxow schreef op 01 October 2003 @ 22:42:
erm, ligt eraan of je een GeForce4 TI in je laptop hebt. (denk het niet eigelijk)
Moet je dan perse een gf4 TI hebben? Op die manier maak je je publiek als softwaremaker toch ook niet echt grootMaxow schreef op 01 October 2003 @ 22:42:
erm, ligt eraan of je een GeForce4 TI in je laptop hebt. (denk het niet eigelijk)
tsja, sowieso niet erg slim om alleen voor Nvidia te makenQylos schreef op 01 October 2003 @ 23:06:
[...]
Moet je dan perse een gf4 TI hebben? Op die manier maak je je publiek als softwaremaker toch ook niet echt groot
[ Voor 65% gewijzigd door Maxow op 01-10-2003 23:18 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
tering, is al weer jaartje uit dit topic!TepelStreeltje schreef op 26 September 2002 @ 19:34:
hmmz, en waar kan ik dit downen? (en dan wel de hele versie, niet de demo, of moet je der voor dokken?)
ik ben niet goed in duits, dus ik bak er geen moer van...
Battle.net Spud#2543
Let op: mijn pics zijn gerisized naar 640X420 dus in 1024 zie je wel wat karteltjes, mits AA niet ingestakeld isTepelStreeltje schreef op 01 October 2003 @ 23:28:
[...]
tering, is al weer jaartje uit dit topic!
toch eng om een post van je zelf te lezen op 26 september zonder dat je het weet
anyway, heb ik net lekker R9700 gekocht, krijg je dit gelul...
zal wel een crack voor komen om dat er uit te trappen, dit is gewoon domme zet van die makers...
enige manier om het nu kwijt te raken is om het gratis bij een nieuwe nvidia kaart te doen...
ziet er wel mooi uit enzo trouwens...
dit spel is nooit bedoelt geweest voor massaverkoopSouthern Sun schreef op 02 oktober 2003 @ 12:35:
jah leuk dat je een geforce 4 ti moet hebben![]()
verkopen ze te weinig ofzo
Jah, dat hebben we nu wel gehoord... De gfx engine is gebouwt door Nvidia dus nogal logisch dat het niet op een ATI draait... Je moet het meer als een GFX demo zien zoals die er meerdere zijn.DarkShadow schreef op 02 October 2003 @ 14:35:
kan je het niet eens op ati kaartjes draaien? wat een bullshit
Idd. Er was nog wel een verschil tussen pontifex 1 en 2 (hydrolics, veel meer materialen, betere graphics, roterende ancher points, etc) maar zover ik in de demo kan zien is de enige verandering de gfx. En leuk is het niet, als je elke keer weer dat nvidia logo krijgt voorgestouwd als je je brug laat simuleren[CSC]Outlaw schreef op 02 October 2003 @ 15:37:
[...]
Jah, dat hebben we nu wel gehoord... De gfx engine is gebouwt door Nvidia dus nogal logisch dat het niet op een ATI draait... Je moet het meer als een GFX demo zien zoals die er meerdere zijn.
Anyways je mist niet zoveel de demo is echt bagger op de gfx na is er niks verandert ten opzichten van Ponti 2 (niet dat, dat spel bagger was, maar er is totaal geen vernieuwing in BB4) en wat ze beloven is nou ook niet echt indrukwekkend...
-- Altijd blijven prutsen --
Volgens mij kan het het alleen via hun site kopen, maar ik kan me daar ook goed in vergissenFoggyFreek schreef op 02 October 2003 @ 18:36:
Kan ik pontifex II (Bridge Construction Set of whatever) nog ergens kopen? Of kan het alleen via de site?
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq