Toon posts:

Pontifex 2 (Bridgebuilder 3)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.364 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zit nu in extra 5, die is wel grappig... eerst komt er een vrachtwagen, die moet een heuveltje op (dus je moet de brug omhoog bouwen). Daarna worden de brug opgehezen (wat eraan op te hijsen valt iig :)) en dan komt er, over dezelfde weg, een trein, die het tunneltje onderdoor moet.

Dus je moet een brug bouwen zo dat de truck omhoog gaat, en de trein op hetzelfde niveau blijft nadat de brug is gehezen.

Alleen de physics zijn nogal gaar... de truck valt bij mij de hele tijd door het dek heen zodra ie omhoog gaat :?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
Die physics is een bug. De maker heeft te kennen gegeven dat deze bij de volgende patch opgelost zal worden. Releasedatum is nog niet bekend, maar het is een harde werker, dus het zal wel niet zo lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alleen jammer dat bij de meeste hier de patches waarschijnlijk niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:03:
Het is alleen jammer dat bij de meeste hier de patches waarschijnlijk niet werken
LoL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Helaas. Patch 1.1 is nu uit, die de auto-door-dek bug verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:45

chromeeh

the Gnome

*GRRRRRR* Ik krijg Extra 2 niet voor elkaar :/
Update: Ik heb ff op de site van Lighteye gekeken, heb zijn brug van Extra 2 precies nagebouwd en hij dondert in elkaar zodra de trein bijna aan de overkant is (Phase 1/2)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb m gepatched naar 1.1, maar nu kan ik niets meer doen :?
Als je een van die menu items aanklikt dan lichten ze op, maar er gebeurt verder niets... exit werkt wel though.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

.oisyn schreef op 06 november 2002 @ 19:04:
Als je een van die menu items aanklikt dan lichten ze op, maar er gebeurt verder niets... exit werkt wel though.
Heb ik ook gehad :/
Het enigste wat ik nog kon is opnieuw installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

oh de 1.06 patch er opnieuw overheen hielp voor mij wel... maar goed, dan zit ik weer met die auto's-door-weg-bug.. en die moet ik gefixed hebben om extra 6 uit te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op 06 november 2002 @ 19:04:
Goh gokje onderaan je scherm staat ook "registerd to james carter PIRATE BOY" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook nog een demo mirror van boven de 4kb/s ? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah nog maar 2 minuten!
Duurde maar een half uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:12
Zit er leuk uit.. ik ga er ook maar eens aan beginnen :7 mmmm.. lekker bouwen...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

#%$^#$%^#%$& Die brug van Extra 2 blijft maar crashen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

chromeeh schreef op 06 november 2002 @ 21:58:
#%$^#$%^#%$& Die brug van Extra 2 blijft maar crashen :/

ik wil wel een screenie van mijn versie posten als je wilt...
(die patch heeft trouwens niet veel geholpen, de autootjes en treinen vallen nog steeds af en toe door het dek (wel veel minder vaak overigens))

extra2 spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe ik ben ook ff leuk bezig: Medium 3 is echt leuk om met Hydraulics te kloten :)

Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/1.jpg?bcrKO89A71Vn7mIv
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/2.jpg?bcrKO89Ahb3IW585
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/3.jpg?bcrKO89AYrVlzjTZ

Leuk nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Woei alle complex levels gehaald >:)

Nou moet ik alleen nog extra 6 t/m 10... maar ik kom echt niet uit extra 6 (die kan volgens mij ook helemaal niet) :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

.oisyn schreef op 06 november 2002 @ 22:05:

[...]

ik wil wel een screenie van mijn versie posten als je wilt...
(die patch heeft trouwens niet veel geholpen, de autootjes en treinen vallen nog steeds af en toe door het dek (wel veel minder vaak overigens))

extra2 spoiler
Hmm.... Deze ff proberen alvast thnx!
Want ik wordt echt helemaal #$^@$!#@&^&#@$ van dat level :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Pft ik kom maar niet verder dan hard 7 :/
En met de spoiler http://members.home.nl/lighteye/ lukt het voor geen meter, alles stort in

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op 07 november 2002 @ 01:11:
Woei alle complex levels gehaald >:)

Nou moet ik alleen nog extra 6 t/m 10... maar ik kom echt niet uit extra 6 (die kan volgens mij ook helemaal niet) :{
hier staan voorbeelden van extra6 ,nog een tip voor extra7 en 8 zet gridhd aan.
heeft iemand al een opllossing voor extra9? Ik kom er maar niet uit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ik heb nu ook een semi-werkende extra 6, maar door die physics bug blijft er altijd wel een vehicle dat door het denk heen valt (en omdat het er 5 zijn, 2 treinen, 2 trucks en een auto, is de kans alleen maar groter dat het een keer gebeurt) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlizzarD schreef op 07 November 2002 @ 14:18:
Pft ik kom maar niet verder dan hard 7 :/
En met de spoiler http://members.home.nl/lighteye/ lukt het voor geen meter, alles stort in
Ik heb hem geupdated, hopelijk iets duidelijker, bij mij stort ie niet in namelijk...

http://members.home.nl/lighteye/pontifex/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 16:05:
[...]

Ik heb hem geupdated, hopelijk iets duidelijker, bij mij stort ie niet in namelijk...

http://members.home.nl/lighteye/pontifex/
:7

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Lach niet ik heb wat extreems dom :)
Extra 3 --> Ik bouw een brug leuk en aardig het blijft allemaal staan auto komt in Phase 1/2 gewoon aan de overkant. Nu komt het:
De auto draait dan met een wijde circel om en rijd steil het kanaal in :/
Hoe kan dit :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn in "Pontifex 2 (Bridgebuilder 3)" en die post daaronder ;)
even patchen dus
hoeft trouwens niet per se, je kunt ook gewoon even de map openen met de level editor en dan dat autootje omdraaien (hij staat verkeerd om, daarom maakt ie zo'n rare bocht). Omdraaien doe je met X. Even saven en klaar

let wel dat als je al een brug had gemaakt dat ie dan de oude settings laad... dit kun je aanpassen door Load bridge te doen, en dan die extra 3, en dan weer even het autootje omdraaien. Opslaan en klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kep het al werkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Blijft een cool spel om te spelen :P :). De levels met hydralics zijn het leukst :).

Ik heb hier wel een goedkope brug voor hard 4 :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k'ep een probje, ik ben bezig met een super ingewikkelde draaibrug (gebaseerd op Medium 6) en ik heb EEN kant (rechter) 100% werkend...dus ik kopieer de ene helf en plak hem tegen mijn andere brugdeel.
Ik heb nu dus een perfect symetrische brug aleen als ik hem test (trein + boot) gaat steeds het LINKER brughelft kapot!....uuh hoe kan dat? de brug is symetrisch jah :? :? alle krachten zijn gelijk aan beide zeiden..ik hoop toch niet dat dit een Bug is heh:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een draaibrug, dus niet een die omhoog klapt, maar een die in de "diepte" van het speelveld draait?
Ik had met zo een design voor medium 3 ook problemen met het kopieren. Je moet gewoon tweaken aan het niet werkende stuk totdat ie het doet. Kijk ook of alle onderdelen gecopy'd zijn. Ik heb namelijk wel eens gezien dat ie in stuk (dat wel in de selectie zat) niet goed copy'de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Kun je nou ook eindelijk een "Arnhem-Brug" maken? Bij de vorige versie probeerde ik het maar toen zakte het hele zooitje in elkaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 11:18:
Een draaibrug, dus niet een die omhoog klapt, maar een die in de "diepte" van het speelveld draait?
Ik had met zo een design voor medium 3 ook problemen met het kopieren. Je moet gewoon tweaken aan het niet werkende stuk totdat ie het doet. Kijk ook of alle onderdelen gecopy'd zijn. Ik heb namelijk wel eens gezien dat ie in stuk (dat wel in de selectie zat) niet goed copy'de
Ah bedankt, ik denk dat de andere helft gewoon bouw zonder te kopieren...gaat even duren maar goed :P
En is een rasechte DRAAIbrug, de brughelften draaien naar binnen toe, dat is echt pleuris moeilijk om het werkend te krijgen :9 als ik de andere helft werkend heb post ik screens!

Edit
ARG ..heb ik de brug werkend begint pontifex te kloten, de boot gaat keurig langs de brugdelen maar als de brug weer aan elkaar vast zit blijf je dat 'hydraulics geluidje' horen en gebeurt er verder niks..er moet nog een trein overheen!
Kan pontifex ll niet met draaibruggen omgaan ofzow? lekker buggy weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Is niet buggy, als je niet uit de hydraulics close fase komt, dan zijn de twee delen niet goed alligned. Waarschijnlijk heb je de hele constructie aan cables hangen en die zakken wat door. Om het op te lossen, moet je de brug stijver maken, zodat de delen weer op de originele plek terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICBM heb je toevallig broken links? Als er te veel breekt in de draaifase dan connect ie ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

DaCoTa schreef op 11 November 2002 @ 10:11:
Is niet buggy, als je niet uit de hydraulics close fase komt, dan zijn de twee delen niet goed alligned. Waarschijnlijk heb je de hele constructie aan cables hangen en die zakken wat door. Om het op te lossen, moet je de brug stijver maken, zodat de delen weer op de originele plek terecht komen.
Dit moet het probleem zijn...
Ik heb zoiets ook eens gehad maar je kon het haast nie zien.... Na een half uur controleren kwam ik er achter dat de ene kant heeel ietsjes door zakte, op het beeld een millimeter :/
Maar ja.... Het blijft leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik krijg het niet voor elkaar, er valt niks meer te versterken, de brug blijft instabiel omdat er veel zijwaartse krachten meespelen. Hier zijn wat PICZ:
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/1---1.jpg?bcvq299ACyUXidBM
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/2---1.jpg?bcvq299ANXOUPgTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 10:52
wow dat ziet er te 1337 uit, ff ergens vandaan toveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

LOL ik ga een omhoog gaande zijwaartse proberen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
kan iemand even een goed voorbeeld van die suspension cables laten zien? Want volgens mij benut ik daar niet de juiste functie van (rare zin :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

Uh oh, ik wist nog niet dat 'ie uit was, maar ik zie mijn verslaving nu al weer op komen spelen :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ste7en schreef op 11 november 2002 @ 19:40:
kan iemand even een goed voorbeeld van die suspension cables laten zien? Want volgens mij benut ik daar niet de juiste functie van (rare zin :?)
Hmmmm.... moet je ff op de site van Lighteye kijken.... En dan een van de extra bruggen geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 17:05:
Hmmz ik krijg het niet voor elkaar, er valt niks meer te versterken, de brug blijft instabiel omdat er veel zijwaartse krachten meespelen. Hier zijn wat PICZ:
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf!!! Hoe maak je zo'n brug????

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 12 november 2002 @ 16:36:
[...]

wtf!!! Hoe maak je zo'n brug????
:) Oh gewoon met de 'mirror' uit (om stangen 1 voor een te plaatsen) en met 'F' en 'R' om ook in de diepte te werken :*). erg leuk om mee te rotzooien.

Oh hier wat shots van een simpele verzonken 'klapbrug' :+
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/4.jpg?bc1qQ.9AmYg0Mjom
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/3---1.jpg?bcwOf.9AnCC119YD

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2002 14:51 . Reden: 2e plaatje werkt weer! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 22:26:
[...]

:) Oh gewoon met de 'mirror' uit (om stangen 1 voor een te plaatsen) en met 'F' en 'R' om ook in de diepte te werken :*). erg leuk om mee te rotzooien.

Oh hier wat shots van een simpele verzonken 'klapbrug' :+
[afbeelding]
[afbeelding]
Je 2e plaatje doet het nie....
Maar je kunt echt vet gave constructies maken door mirror uit te zetten, bij sommige levels heb je het gewoon nodig dat je het uit zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe hier kun je een mammoet tanker doorheen jassen!
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/5.jpg?bcwOf.9ABpJSM8Hx
Probeer hem nog nu kleiner te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je ook ongeveer met alles doorheen varen. 0 broken links

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/panthon/medium6open.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 30-09 11:53

Tcq

Zou iemand een plaatje kunnen posten van complex 5, wil maar niet lukken om die te maken :(

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik zal 'm vanmiddag ff uppen voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is iemand (ik niet) trouwens gelukt om de Gibraltar brug design na te maken. Hier was terrorr een paar pages terug mee bezig :)

Afbeeldingslocatie: http://www.drdoak.com/gibraltar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:31:
Het is iemand (ik niet) trouwens gelukt om de Gibraltar brug design na te maken. Hier was terrorr een paar pages terug mee bezig :)

[afbeelding]
Wauw! maarre...ik dat gezichtsbedrog of buigen die torens angstig door naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt denk ik door perspectief, maar het kan ook een onstabiele brug zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:31:

[afbeelding]
Leips!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaaaaaaat, iemand was me voor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah hier nog een lollig 'opklap' brugje :)

Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/1---2.jpg?bc.af_9AUx7VNP1E
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/2---2.jpg?bc.af_9ARGmKyOLX
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/3---2.jpg?bc.af_9A6b3g2brA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Woei, daar kan wel een hele grote tanker door :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr
  • Laatst online: 11-06 14:06

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Die hydraulics zijn leuk!

Hier een creatie van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.bweijers.demon.nl/pfx2/m6dicht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bweijers.demon.nl/pfx2/m6open.jpg

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeKurr schreef op 16 november 2002 @ 20:51:
Die hydraulics zijn leuk!

Hier een creatie van mij:

[afbeelding]
[afbeelding]
Huh waar gaat dat wegdek heen? :D leuke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 22:49:
[...]

Huh waar gaat dat wegdek heen? :D leuke!
Die word onder water gedrukt :P
Ik zal zo ook wat creaties maken :P heb coole ideen maar of het kan zien we zo :P
---
Wat is btw het verschil tussen
Suspension cables en
gewoon cable?

Suspension brige - hangbrug
zal wel iet's met hangen temaken hebben maar Tho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komatsu, zet maar eens een suspension cable neer. Daar komen dan allemaal connection points aan voor gewone cables. Zo kan je een echte suspension bridge ipv een tuibrug maken. Je hebt dan links en rechts een halve boog en in het midden een hele boog van suspension cable. Vanaf de suspension cable hangen verticaal kabels aan het brugdek.

Hier btw nog een creatie van mij. Een werkende catapult :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/panthon/cat1.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/panthon/cat2.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/panthon/cat3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 15:17:
Komatsu, zet maar eens een suspension cable neer. Daar komen dan allemaal connection points aan voor gewone cables. Zo kan je een echte suspension bridge ipv een tuibrug maken. Je hebt dan links en rechts een halve boog en in het midden een hele boog van suspension cable. Vanaf de suspension cable hangen verticaal kabels aan het brugdek.

Hier btw nog een creatie van mij. Een werkende catapult :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe cool, je kon met Pontifex 1 ook al katapults maken..ik zal eens kijken of ik een Trebuchet kan bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

En hier weer een mooie simpele creatie van mij :P

Dit is de brug zoals ie is :)
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/Pics&Smileys/Bridge%20closed.JPG

En dit is ie als ie open is :D
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/Pics&Smileys/Bridge%20open.JPG

Zoals je ziet kan daar een hele grote tanker door :) :D

Btw, de kwaliteit van de pics zijn helaas niet zo mooi :(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel een slim design Blade
Maar pics liever niet veel breder dan 600 pixels, houdt de layout goed en de laadtijden lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verbeterd :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Hmm, die brug van Blade lijkt wel erg op die van mij, alleen zakt ie niet in het water :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

yupz, ik heb em ook afgeleid van jouw'n brug :)

<edit>
En nou maar hopen dat er geen copyright op zat :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 30-09 11:53

Tcq

Klik!

Extra 5 zonder broken links :7

[ Voor 0% gewijzigd door Tcq op 18-11-2002 09:00 . Reden: spoilers enzo :) ]

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

:D lol

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overheen gekeken, tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo gewoon downloaden (1e pagina van dit topic) (engels se versie is beter tevolgen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TCQ, erg knap, maar het is hier de gewoonte om bruggen die verder dan de medium leveltjes zitten, met een link als Spoiler te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een grote map hebben met VEEL geld en waar ik lekker wat met hydroliek kan klooien :)
jammer dat je ze niet 1 voor 1 kan besturen :P
(ben kraanmachinist :P) dus wil ik 1voo1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote map met veel geld kan je toch gewoon met de level editor maken?

BTW
hier is trouwens een manual over custom levels, hydraulics en basic bridge building..
http://www.chroniclogic.com/pontifex2/pfx2manual/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Mijn broer is ff bezig geweest:

Afbeeldingslocatie: http://www.bweijers.demon.nl/pfx2/thijsdicht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bweijers.demon.nl/pfx2/thijshalf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bweijers.demon.nl/pfx2/thijsopen.jpg

Het gaat dus om dat kleine stukje onderin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, niet te geloven!! Wat een werk zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg. waarom kan ik geen connection point maken in NEW LEVEL (iig waar jij dat katapult had gemaakt cybrbeast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komatsu misschien had je de manual moet lezen die ik bij mijn post linkde ;)
Het is in dit topic ook al eens aan bod geweest. Maar ik zal het nog eens herhalen, je moet . ingedrukt houden en dan kan je met linker muisknop anchor points maken en met rechter knop removen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx allot :P /me lette nie goe op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Whoehahahahaha check die toren constructie :D :D
Ook leuk: Bruggen bouwen die helemaal omklappen met hydro's :/ Gaat mij nog wel eens mis (Dan klappen ze dus te ver door en vallen om :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote zooi :P
ik wil een Excavator simulator...
(kraan sim) da's veel leuker ;P gatje graven ect ect :D
Kan iemand mij helpen zoeken?
Man.. niet te vinden die krengen :P
ff wat search tips
Excavator (kraan)
Wheel-loader/shovel (wiel lader)
Backhoe loader (trekker met kraan achter op)
Iig een agrarisch/Industrieel spel :P
(die van how-stuff-works.com heb ik al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 19:09:
Klote zooi :P
ik wil een Excavator simulator...
(kraan sim) da's veel leuker ;P gatje graven ect ect :D
Kan iemand mij helpen zoeken?
Man.. niet te vinden die krengen :P
ff wat search tips
Excavator (kraan)
Wheel-loader/shovel (wiel lader)
Backhoe loader (trekker met kraan achter op)
Iig een agrarisch/Industrieel spel :P
(die van how-stuff-works.com heb ik al)
Welke?

Ik zoek nu op die website maar kan um niet vinden.... ik krijg ROAR.com ofzo

En op http://www.howstuffworks.com/ vind ik ook niks... kan je mischien een link geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeur :) http://www.howstuffworks.com/skidsteer-sim/
Hiero :)
wel leuke sim alleen werkt het niet altijd even goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

chromeeh schreef op 18 november 2002 @ 18:11:
Whoehahahahaha check die toren constructie :D :D
Ook leuk: Bruggen bouwen die helemaal omklappen met hydro's :/ Gaat mij nog wel eens mis (Dan klappen ze dus te ver door en vallen om :D)
Zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.bweijers.demon.nl/pfx2/m3bdicht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bweijers.demon.nl/pfx2/m3bopen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ja zoiets :D
Dan denk je dat het goed gaat maar dan klapt tie steeds iets verder en dan *BOEM* brug kaput :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 19 November 2002 @ 10:00:
[...]

Ja zoiets :D
Dan denk je dat het goed gaat maar dan klapt tie steeds iets verder en dan *BOEM* brug kaput :)
dat heb ik nog nooit gehad met hydrolics
gewoon STEEL-DECK :) much steviger :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Kick* in da nuts. ik wil replys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replies op wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft extra 3 voor elkaar gekregen?
heen gaat wel maar trug maakt het karretje een bocht en scheurtie het gras door en vervolgens het water in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeKurr

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

In Extra 3 zit een foutje.
Je moet hem eerst ff laden (Load level), en dan op F3 rammen om naar de editor te gaan.
Kies Objects, klik het rechter karretje aan en druk 2x op X om hem om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

JoeKurr schreef op 19 November 2002 @ 20:59:
In Extra 3 zit een foutje.
Je moet hem eerst ff laden (Load level), en dan op F3 rammen om naar de editor te gaan.
Kies Objects, klik het rechter karretje aan en druk 2x op X om hem om te draaien.
1x is genoeg hoor... werkte bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 13:26

nihitsia

The Banana goes on always on

T klinkt allemaal weer te goed voor woorden Le Nouvelle Pontifex/bridgebuilder. maar zal het draaien op een pentium 3 450 met 128 ram en gerforce 2 (win 98)? I hope so....

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het draait hier ook op mijn tweede bak. Dat is een p3 500 met geforce2 dus dat moet bij jou ook wel lukken. Ik heb wel shadows en reflecties uit. Als je naar de graphics/performance kijkt, is het eigenlijk een bagger slechte 3d engine, maar ja het gaat om de gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Ik heb het hier ook draaien op een P2 350, GF2MX, 384mb en WinXP. Zelfs shadows kan met bescheiden levels, alleen als ik de reflections aan zet dan krijg ik een fraaie dia voorstelling :) Denk dat dat trouwens meer aan de videokaart ligt en het niet ondersteunen van een bepaalde OpenGL extension dan aan de snelheid van de machine zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
het blijft een leuk spel dat bruggen bouwen :)

Alleen, hebben jullie geen hekel aan die bovenbouw? dat vindt ik altijd zo irritant, het kan ook prima onder water, die boten hebben er geen last van >:)

Afbeeldingslocatie: http://130.89.208.240/pont1.png

Afbeeldingslocatie: http://130.89.208.240/pont2.png

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Een bescheiden kickje*

Dit is een mooie van Hard2, en hij..err ZE kost maar 50040 van de 100000 :Y)
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/Hard2--50040.jpg?BCuQ_59AtvWlUQ0_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mahjqa.com/stuff/mahjbrug.jpg

Medium 8. niet goedkoop, maar vond deze gewoon heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 00:41:
[afbeelding]

Medium 8. niet goedkoop, maar vond deze gewoon heel erg mooi.
_/-\o_ :9~ :9~ :7
w0w wat nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 15:32

[Jules]

Confusion in confusion

Mijn Hard 7 :) Aardig gelukt...

Afbeeldingslocatie: http://www.angelbears.org/got/hard7_2.jpg

En de Complex 8...

Afbeeldingslocatie: http://www.angelbears.org/got/complex8.jpg

Beide plaatjes zijn clickable.

Allebei de bruggen werken... alleen de complex 8 moet eerst ff uitzwabberen en vervolgens haalt'ie het met 2 gebroken links... soms zonder gebroken links... hangt van de stand van de zon af ofzo...

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof, dat de uiterste delen van de bruggen ondersteund worden door zo'n hangbrug. Had al bedacht dat zoiets kon, maar nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nou al een werkende DRAAIBRUG op bv Medium6?

Hier was mijn versie maar omdat hij nogal een terugslag heeft tijdens het aankoppelen komen de brughelften niet goed aan elkaar...verdemme :(
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Games/Pontifex+ll/2---1.jpg?bcvq299ANXOUPgTL

Draaibruggen zijn het echte hardcore werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICBM, ben gelijk aan het klussen gegaan, na een uurtje had ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mahjqa.com/stuff/draaibrug.jpg

De twee helften zijn draaisymmetrisch... heb het zo gedaan om de krachten op de linkerhelft en de rechterhelft gelijk te houden. 't ding werkt perfect.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste