There is no magic.
Verwijderd
of je je computer uit het raam hebt gegooid? of telt dat niet?The Will schreef op 30 oktober 2002 @ 13:31:
cybrbeast: Ik hoef geen spoiler hoor, ik vind het ontiegelijk moeilijk, maar ik ga gewoon netzolang door totdat ik hem heb, of uit frustratie m'n monitor door het raam heb gegooid
*gaat verder met complex2*
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Maar soms zit je half uur naar een level te staren terwijl je de volgende keer 'm in nog geen 2 min vind
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
GeniusDex schreef op 30 oktober 2002 @ 16:03:
[...]
of je je computer uit het raam hebt gegooid? of telt dat niet?
*gaat verder met complex2*
M'n kast is een beetje zwaar om op te tillen, dus monitor is makkelijker
Anyway, complex2 vind ik echt ontiegelijk moeilijk, is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen? Ik had het gedaan door 2 torens op die connections in het water te zetten, en vervolgens met Suspension cables en gewone cables het wegdek opgehangen, maar dat flikkert gewoon in elkaar. *zucht* project van 1 uur naar de klote. Frusterend spel
There is no magic.
waar maak je je toch wel niet druk omG33RT schreef op 30 oktober 2002 @ 18:06:
haha hebben jullie et allemaal ECHT gekocht?
maakt dat zoveel uit?
of ben je opzoek naar een linkje?

anywayz:
het is een leuke game, maar ik vond deel 1 nog het vetste
ik zit nu vast in level 2 complex
nee ik vraag me af hoe de betaling etc precies verloopt..Crash-Override schreef op 30 oktober 2002 @ 18:10:
[...]
waar maak je je toch wel niet druk om
maakt dat zoveel uit?
of ben je opzoek naar een linkje?
anywayz:
het is een leuke game, maar ik vond deel 1 nog het vetste
ik zit nu vast in level 2 complex
en of serieus zoveel tweakers een bruggenbouwspel hebben gekocht
Zoveel: Nee, nooit betalen voor iets wat je gratis kunt krijgen
G33RT schreef op 30 oktober 2002 @ 18:49:
[...]
nee ik vraag me af hoe de betaling etc precies verloopt..
en of serieus zoveel tweakers een bruggenbouwspel hebben gekocht
Mja, je kan er grapjes over maken, maar zodra je het eenmaal gespeeld hebt, weet je waarom mensen er geld voor willen betalen. Het is zo enorm verslavend
chromeeh schreef op 30 oktober 2002 @ 18:52:
Betaling: Via creditcard etc.
Zoveel: Nee, nooit betalen voor iets wat je gratis kunt krijgen

Zo kan je alles wel zien. Goh waarom zou ik die auto kopen, als ik hem ook kan jatten, dan hoef ik er niks voor te betalen.
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Terug naar Pontifex II
Complex 2 is idd erg moeilijk (erg veel wind in dat level). Ik heb ook gewoon een suspension bridge gemaakt (Twee naast elkaar, met 3 van die dikke suspension cables voor elk deel van het dek), maar ik heb ook normale kabels vanaf de onderkant van de brug naar de basis gemaakt dat houdt het allemaal wat stabieler. De treinen halen het meestal, maar soms vallen ze ook door het dek heen.
Ik denk dat een betere strategie voor dit level is om een vaste brug (boogvorm ofzow) zonder veel kabels te maken want zo een brug heeft minder last van wind. Ga ik misschien later nog proberen...

Ff een vaag bruggetje gebouwd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dakje
Verwijderd
In Pontifex I kreeg je dan namelijk HAV (dat je zelf de trein kon besturen), Quake (logisch), en God (dan kon je met the hand of god door bruggen heen meppen enzo, heel koel
Ik vraag me af of ze deze ook in Pontifex II hebben, lijkt me wel erg koel
Verwijderd
Verwijderd
Whehehehehe wat voor jointVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:35:
Voor medium 3 maakt het toch niet zo veel uit? Iedereen kan die als je maar een joint kan maken..
LOL Ik gap geen auto alleen softwareZo kan je alles wel zien. Goh waarom zou ik die auto kopen, als ik hem ook kan jatten, dan hoef ik er niks voor te betalen.
chromeeh schreef op 30 oktober 2002 @ 22:42:
[...]
Whehehehehe wat voor joint
[...]
LOL Ik gap geen auto alleen software
Bij wijze van spreken uiteraard, gaat meer om het idee.
Kan iemand trouwens even een pic (wel achter linkje aub) posten van Complex 2, ik kom er namelijk echt _niet_ uit. Net even zitten kloten in Extra 9 ofzo, had eoa vage constructie gemaakt waarbij de trein via een schans naar de overkant kwam
There is no magic.
Verwijderd
ik wist dat iemand dat ging zeggen
Ik zal vanmiddag na school wel een oplossing voor complex2 posten
Verwijderd
Zijn er al mensen aan het level editen met pontifex II?
Ik zit er aan te denken om een eigen mappack te gaan maken....Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 10:16:
Ok hier is mijn verbeterde en stabielere versie van Complex 2 -> Spoiler Complex 2
Zijn er al mensen aan het level editen met pontifex II?
Verwijderd
Ik zit nu vast in Complex 4, echt moeilijk. Je moet een brug maken waar twee autobanen en een rails overheen gaan. In 1 pass gaan er dan 4 auto's en een trein over de brug..
Verwijderd

BTW, hij sluit ook gewoon weer zonder in te storten...
Whoehahahahaha deze is kewlVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:00:
Hier is mijn inzending voor de medium 3 contest.
[afbeelding]
[afbeelding]
BTW, hij sluit ook gewoon weer zonder in te storten...

Verwijderd
Zo blijf ik aan de gang
Vraag niet om 4 want die heb ik nog niet gehaald. Ik ben nu meer met drawbridges aan het spelen
http://geniusdex.endoria.net/zooi/pontifex2/medium3.gif
maar imo heeft cybrbeast tot nu toe de beste inzending
Ik ben btw ook vast bezig met medium challenge 2:
bouw een zo goedkoop mogelijke brug op medium3/medium6
zit al op 8908 op medium3, en da's imo best goedkoop
[edit]
14486 op medium6
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik vind het wel jammer trouwens dat er zo weinig levels zijn met drawbridges, die vind ik eigenlijk nog wel de leukste om te maken.
There is no magic.
Verwijderd
Als het goed is komt daar over een tijdje een guide op chroniclogic voor
Verwijderd
Ik zit op 7481 medium 6GeniusDex schreef op 31 oktober 2002 @ 16:20:
zit al op 8908 op medium3, en da's imo best goedkoop
[edit]
14486 op medium6
Medium 3 heb ik nog niet gedaan..
edit
7935 voor medium 3, wel vreemd dat deze duurder is als medium 6 (maar hier kan je een mooie truuk toepassen...
Wie doet het beter?
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:09:
The Will, je kan ook je eigen levels maken...
Als het goed is komt daar over een tijdje een guide op chroniclogic voor
I know, het is mij alleen nog niet gelukt om Anchors neer te zetten, en tja, een brug bouwen zonder Anchor points gaat niet lukken
Dus als iemand hier weet hoe dat wel moet, ga ik diegene heeeel erg dankbaar zijn als ie het hier post
There is no magic.
Oh ja hoor, je kán wel een brug bouwen zonder anchor pointsThe Will schreef op 31 oktober 2002 @ 20:28:
I know, het is mij alleen nog niet gelukt om Anchors neer te zetten, en tja, een brug bouwen zonder Anchor points gaat niet lukken
En die werkt nog ook.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
kan bij load bridge bv..
houd . ingedrukt en dan kan je 1 maken, houd hem weer ingedrukt en doe nu rechtermuis op de achor, dan del je `m weer
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
ja denk het wel, ga naar prop, tik daar de filename in van wat je wil neer planten (check de map 'prop') druk op addprop, en dan kan je ze neer zette.. je ziet ze niet als je die map edit, maar wel als je simulate doetVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:57:
Hey t werkt, bedankt man! Weet je toevallig ook hoe je props (scenery, huisjes ed) neer kan zetten??
Verwijderd
Props kan je neerzetten door een filename in te voeren bij het props menu, die kan je vinden in de props\ dir
Verwijderd
Terr, waarom bouw je niet de Akashi-Kaikyo bridge (de langste suspension bridge in de wereld)

(lente 3911m (960m + 1991m + 960m))
Daarvan is tenminste bewezen dat ie blijft staan
Verwijderd
IK VOND HET EEN KUTSPEL
Verwijderd
Die editor werkt trouwens niet helemaal fijn, ik krijg het water niet echt diep en je kan geen grote vlakken tegerlijk bewerken
Oefening baart kunst, en dat is ook wel nodig, want de demo was erg makkelijk namelijkVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 21:21:
ksnap niet dat jullie dat spel leuk vonden, khad de demo gespeeld en mun brug kon maar niet blijven staan altijd brak ie, maar als je em ging testen en vanuit de trein zag dan hield ie het 3 rondjes vol en brak ie als nog.
IK VOND HET EEN KUTSPEL
Verwijderd
Sorry hoor maar omdat jij er geen ruk van kan is het nog geen kut spel. De demo levels waren echt ontzettend makkelijk. Haal je inspiratie uit echte bruggen. Driehoeken en bogen zijn sterk. Suspension bruggen (met kabels en torens) zijn ook sterk. Kijk bijvoorbeeld naar onze spoilers en probeer met dezelfde technieken een brug te maken. Het is echt niet zo moeilijk als je de principes snapt.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 21:21:
ksnap niet dat jullie dat spel leuk vonden, khad de demo gespeeld en mun brug kon maar niet blijven staan altijd brak ie, maar als je em ging testen en vanuit de trein zag dan hield ie het 3 rondjes vol en brak ie als nog.
IK VOND HET EEN KUTSPEL
Terr, je kan in de editor de brush size vergroten als je dat bedoelt. Als je het water wil verlagen, moet je volgens mij op lower klikken, dan bij heigt het aantal level dat je wilt verlagen en dan L indrukken.
En voor de rest is het gewoon doen
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 21:10:
ah ok, niet echt user friendly btw
Terr, waarom bouw je niet de Akashi-Kaikyo bridge (de langste suspension bridge in de wereld)
[afbeelding]
(lente 3911m (960m + 1991m + 960m))
Daarvan is tenminste bewezen dat ie blijft staan
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Overigens zijn de hydr ook heel goed bestand tegen druk krachten dus je hoeft ze niet als kabel te gebruiken..
ah tnx for the infoVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:24:
SteAlthmAn, als je meer dan twee kabels (twee lukt meestal nog wel) aan elkaar hangt dan knapt het meestal. Tenzij je heel veel evenwijdige hydraulics gebruikt. Wat je ook kan doen is een hydr kabel aan een driehoek van metaal (dat ergen op een anker zit) vast maken, en dan aan de andere kant van het stuk metaal weer een hyrdr kabel zetten.
Overigens zijn de hydr ook heel goed bestand tegen druk krachten dus je hoeft ze niet als kabel te gebruiken..
ik zal weer ff verder prutsen
Verwijderd
http://www.chroniclogic.com/pontifex2/pfx2manual/levels.html
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
ik verneuk altijd mijn brug bij die van dat er 2 treinen over moeten en dan een boot.
het lukt me niet
AMD Tbird 900
512
RAID 0
Viper 770
win XP
t programma gebruikt 70-90 % van mijn processor capaciteit.
Weet iemand hoe ik t spel een beetje normaal draaiend kan krijgen?
tnx
at your service
Verwijderd
Verwijderd
Ik maakte altijd schansjes
Of dat hij een stukje door het water ging tot bijna over het dak, en dan weer uit het water
Als het dit spel is, gaat het roelen!
Verwijderd
.........JA!Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 15:11:
Was pontifex dat spel dat je een brug moest bouwen met steunpilaren en een budget, en dat daar een trein overheen moest?
Ik maakte altijd schansjesen dan de kamera in de trein, lekker jumpen!
Of dat hij een stukje door het water ging tot bijna over het dak, en dan weer uit het water
Als het dit spel is, gaat het roelen!
Verwijderd
misschien dat ze dat nog patchen.. Alleen werken patches bij de meeste van ons denk ik niet
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:14 ]
ik mis quake en god
Dan maar kloten met de hydro's
Verwijderd
En inderdaad ben het ermee eens dat er meer drawbridges in hadden mogen zitten
Inplaats van de extra pack een drawbrodge pack ofzo wat die extra maps zijn boring
Verwijderd
Wat is een drawbridgeVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:34:
Inderdaad want geef nou toe drawbridges rulen vooral met alle weirde designs die hier langskomen (-:
drawbridge = ophaalbrug = een bult plezier in de create level mode
En dit is mij brug open
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Haha, die zijn vetBlade_V schreef op 04 november 2002 @ 20:14:
Dit is mijn brug dicht(jaja, ik weet dat het er gammel uit ziet, maarja dat denk jij)
[afbeelding]
En dit is mij brug open
[afbeelding]
Ik heb nog een vraagje over zulk soort hydrolics bruggen:
Bij complex level 1 kom ik er maar niet uit. Ik gebruik voor het eerst hydrolics en volgens mij begrijp ik de essentiele werking ervan nog niet helemaal

Ook als ik de hydrolic naar boven laat lopen trekt ie heel die brug in elkaar.MaxOW schreef op 04 november 2002 @ 21:21:
moet je hem bovenin ff op complex zetten, en dan kun je met (ik d8) I ingedruk in het midden van je brug op dat punt op de linkermuisknop drukken, dan trek je 2 losse stukken brug omhoog
Moet je toevallig die weg met de rails los aan de hydrolics hangen oid
Verwijderd
Verwijderd
submerging drawbridge
submerging drawbridge open
Heb nu ook die 3 demo levels uitgespeeld. Wil nu wel wat "leukere" bruggen bouwen alleen dat geld is irritand. Is er een money cheat? Weet iemand em?
Ja er bestaat een trainer voor pontifex II, iemand had wel ergens een link gepost hier...C00KW4US schreef op 05 november 2002 @ 08:48:
Dit is zeker wel een stoere game! Vooral als je je verveelt op het werk
Heb nu ook die 3 demo levels uitgespeeld. Wil nu wel wat "leukere" bruggen bouwen alleen dat geld is irritand. Is er een money cheat? Weet iemand em?
PciesVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 10:52:
Inderdaad heb em zelf niet echt nodig gehad de lvl editor voldoet wel voor mega bridges
Lekker zelf wat maken enzo, hoe gekker hoe beter
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:55:
Kijk, je gaat in complex bouwmode en je houdt J ingedrukt. Dan klik je op het deel van de brug dat moet openen en wordt dat punt geel.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Das een bug er is een patch voor..oisyn schreef op 05 november 2002 @ 13:58:
Is iemand trouwens al met die Extra levels bezig? Die 3 is echt vaag, daar gaat een autootje in fase 1 gewoon normaal overheen, maar in fase 2 neemt ie een schuine aanloop (en dus rijdt ie regelrecht het water in)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Met de full version kun je je eigen levels makenC00KW4US schreef op 05 november 2002 @ 12:47:
Wat bedoelen jullie met die level editor? Gebruik je die om je cash aan te passen? Is dit mogelijk in de demo van Pontifex 2?
En dus ook het geld etc in stellen
---
1) I'm not affiliated with this site. Just another contestant
Edit: typo.