wat een k*tzooi!! 
ik wil het zo graag spelen ....
ik wil het zo graag spelen ....
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 20:16 ]
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Ik snap echt niet wat er leuk aan is dat je aan het begin je char kan maken met alles erop en eraan..., het spel gaat er toch juist om om je player te maken?, en s'avonds lopen de bots los **joepi**Theelepel schreef op 22 November 2002 @ 21:58:
[...]
haha ik heb ofwel al (waarschijnlijk) een plekkie in aRo of mRo
(als alles normaal verloopt)
BF1: Don-Panio
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 23:23 ]
Verwijderd
Voor de duidelijkheid, die screenshots van dat Character customisation ding is alleen voor de admins van mRO. zodat ze makkelijk overzicht hebben over alle characters en als verzoekjes en bedankjes kados kunnen geven.Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 23:21:
nou die private servers die zijn eigenlijk ook wel kut want je hoeft geen quest ofzow tedoen je kan zelfs al beginnen met knight =\
Verwijderd
Teije? he lul man-BliXXX- schreef op 22 November 2002 @ 22:15:
Jongens kan ik misschien ook in die grote party ? =) alvast bedankt
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op 23 november 2002 @ 02:37:
mja lijkt me wel site van aro staat vol met botjuhs =\ maaruh is het waar dat cRO weer gratiz is en dat niets gewiped is
Ehhm, wie zegt dat dat mogelijk is? Dat is alleen bij de testchars van de developers hoor. Iedereen begint gewoon op 0.The Will schreef op 20 November 2002 @ 15:32:
[...]
Mja, sorry, maar ik heb geen zin om surrounded by bots te zijn, ook al mogen die alleen 's avonds. Bovendien vond ik die screenies van megahertzboy van Character creation niet erg geweldig, als je zelf gewoon van begin af aan al kan bepalen op welk level je begint, en hoeveel zeny en stats je hebt, tsja, dan hoeft 't voor mij niet zo zeer
Ben ik nou de enige die hier een naar gevoel bij krijgt? Niet alleen voor het geld, maar ook voor onze persoonlijke gegevens willen ze deze betalingsmethode invoeren. Wat willen ze met onze gegevens? Het zijn koreanen, wat moeten zij met persoonsgegevens van Europeanen/Amerikanen, en als we kijken naar hoe ze met ons omgesprongen zijn de afgelopen maanden, denk ik er niet eens aan om hun die gegevens te verstrekken.We chose the Credit Card Payment system to check your real identification,
to protect innocent players from immature ones having impure thoughts and
to gather genuine personal information, NOT only for the maintenance fee.
obsidian schreef op 23 November 2002 @ 22:14:
[...]
Ben ik nou de enige die hier een naar gevoel bij krijgt? Niet alleen voor het geld, maar ook voor onze persoonlijke gegevens willen ze deze betalingsmethode invoeren. Wat willen ze met onze gegevens? Het zijn koreanen, wat moeten zij met persoonsgegevens van Europeanen/Amerikanen, en als we kijken naar hoe ze met ons omgesprongen zijn de afgelopen maanden, denk ik er niet eens aan om hun die gegevens te verstrekken.
Ik geloof ook niet dat ze daar doen aan bescherming van persoonsgegevens enzo...
Verwijderd
Ja, iedreen zijn account + characters zijn gedelete. Je moet je Creditcard nummer invullen, als je geaccepteerd word gaat het bedrag automatisch van je Creditcard.Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 21:48:
moeten we ook weer opnieuw registreren? en moeten we meteen betalen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 22:16 ]
hier toch echt wel hoorVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 07:31:
cro werkt ook al niet meer =\
[ Voor 24% gewijzigd door Eeruku op 25-11-2002 08:11 ]
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 13:26 ]
hmmz hierook al betalen ?Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 13:25:
je betaald dr ckers voor
http://ro.gameflier.com moet je daar zoeken
Verwijderd
Hmmmm, dat dat Credit-card nummer formaat niet klopt. Een euro-card mastercard is altijd:Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 10:58:
ik kreeg deze fout:
97-Issuer Format Error
(Please contact your card company)
weet iemand wat dat precies is
[ Voor 11% gewijzigd door Paniohitus op 27-11-2002 11:29 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 11:38 ]
Je moet zijn gegevens invullen, en die expire date moet je de voorwaarden lezen van het ragnarok gedoe enzo, daar weet ik niks van. En je moet inderdaad het cc-nummer zonder streepjes invullen....Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 11:31:
er mochten toch geen streepjes tussen?
of wel?
(een klasgenoot wil wel voor mij betalen)
kan ik gewoon mijn adres invullen? of moeten zijn gegevens daar
en hoe zit eht met de expire date
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 20:54 ]
ze zijn gratis? en toch moet je reggen met een CC ?3CLipZ schreef op 27 November 2002 @ 19:15:
ff voor de duidelijkheid... er zijn nog op cRO 2 gratis gameservers.....
maar je kan niet meer reggen zonder CC, ik heb mijn account gewoon nog
Stond ook in die lap text een paar pagina's terug; tot er 30000 accounts geregged zijn.Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 20:49:
never mind
hoe lang blijft dat registren open voor iRO ?
)
Heimdall serversKwai_gon_jinn schreef op 27 November 2002 @ 21:16:
[...]
ze zijn gratis? en toch moet je reggen met een CC ?
welke servers zijn ut dan?
hij klapt telkens m'n mail adres eruit
[ Voor 13% gewijzigd door Kwai_gon_jinn op 28-11-2002 10:58 ]
Steam: CatBearCow
Signature?
Steam: CatBearCow
Damnit!!! net als ik dacht dat ik een goeie MMO hebt gevonden blijk je er weer voor te moeten dokkenM@NIC schreef op 04 december 2002 @ 12:53:
Nou ik weet iig wel zeker dat ik niet voor de beta ga betalen
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 17:09 ]
Alpha-sphere schreef op 04 December 2002 @ 17:06:
[...]
Damnit!!! net als ik dacht dat ik een goeie MMO hebt gevonden blijk je er weer voor te moeten dokken
Is het trouwens 1 malig of betaal je elke maand?
Tis nu closed Beta, dus je kon tot zoveel december voor $10,- een account aanmaken voor 2 maanden testen en helpen bugs vinden, en diverse rollbacks ervarenAlpha-sphere schreef op 04 december 2002 @ 17:06:
[...]
Damnit!!! net als ik dacht dat ik een goeie MMO hebt gevonden blijk je er weer voor te moeten dokken
Is het trouwens 1 malig of betaal je elke maand?
Signature?
Verwijderd
Bartjeuhz en ikAlpha-sphere schreef op 05 december 2002 @ 13:52:
zijn er nog mensen hier op GoT die nu wel betaald hebben om het te spelen?
nee ... het blijft per maandKwai_gon_jinn schreef op 05 december 2002 @ 14:00:
komt er ook een full uit waarbij je maar 1 keer voor ut spel zelf hoef te betalen en dat je dan "free" op servers kunt spelen of zelf hosten?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 15:33 ]
Hehe wat schattig
Verwijderd
Zolang ze zelfs de moeite niet nemen om iemand aan te nemen voor de engelse vertalingen, en de servers gewoon nog nooit langer up zijn geweest als 1 dag, verwacht ik er absoluut helemaal NIETS van, ik ben ook de laatste die er ooit een cent voor neer zal leggen.Alpha-sphere schreef op 07 December 2002 @ 13:30:
Maar enig idee wanneer ragnarok geen beta meer is maar een gewone 1.0 versie ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
18 uur per dag jah..... Dat was het altijd welM@NIC schreef op 25 February 2003 @ 12:14:
Te weinig tijd voor Ragnarok
Toen ik het echt actief speelde (18 uur per dag ofzo) had ik tijdelijk geen opleiding.
Dat kwam wel mooi uit
Ach en nu met die beta, ik weet wat er gaat gebeuren als ik ermee begin
En heb ook weinig zin om voor de beta te betalen, ookal stelt het weinig voor heb ik wel een CC.
Verwijderd
Aah dat is er 1M a a r t e n schreef op 25 February 2003 @ 12:22:
/me![]()
Ik ga 28 maart zeker weer spelen! Ik ben nog even opzoek naar engelse peepz van de beta periode voor de nodige 'starting gear'.
)
Verwijderd
Mooi zoSmurf schreef op 25 February 2003 @ 15:18:
Can't resist... must play....
De eerste paar ep's van .hack//dusk deden me zo erg aan ragnarok denken dat ik het gewoon weer eens wil spelen
Ik ga maar eens op zoek naar een cc ^^
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 19:06 ]
Verwijderd
Laat maar zien!!M@NIC schreef op 25 February 2003 @ 19:07:
Jaaa! Van m'n Hunter (69?) of Magician (57?)
Of nog beter, m'n aller eerste char, Archer... en maar niet te spreken over m'n PK Acolyte![]()
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 19:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
En dat is nog iemand die wel wil spelenVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 20:14:
wauw...ik lijk wel een fotomodel daar zeg![]()
oja...hoi mensjes!
Adele staat binnenkort weer op...denk ik, als niemand mn naam jat
en ik een CC kan vinden....
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| Matthijs M a a r t e n Smurf Paraplu en ik heb gehoord dat Fatality ook weer gaat spelen.... Volgens mij ben ik niemand vergeten :D Het zijn er ook nog niet zoveel :/ |
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 21:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maarten, Matthijs en paraplu, klinkt lekker zo zegVerwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 21:05:
[blabla]
en ik zal nooit de mooie momenten vergeten met Maarten,Matthijs en paraplu, smurf en de rest
Verwijderd
Raar dat dat zo is gegaanVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 21:05:
... ben net mijn oude account kwijt
maar de service is nog steeds niks @ gravity....
ik moest opnieuw 10 dollar dokken omdat de maand voorbij was (ik lekker mijn ID en CC nummer invullen) ik druk op "ok"
krijg ik deze melding:
"The owner of ID and the holder of Card numbers don't match each other"
ik weet zeker dat ik alles goed had ingevuld
ik gravity mailen.... na 3 dagen nog niks terug
nog maar een email gestuurd ... weer niks terug
ik heb in totaal 3 emails verstuurd
en nu ben ik dus mijn account kwijt![]()
maar mischien ga ik me volgende maand wel opnieuw reggen ... want Ro is een superspel.. en ik zal nooit de mooie momenten vergeten met Maarten,Matthijs en paraplu, smurf en de rest
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 21:28 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Koetjeboe op 25-02-2003 21:36 ]
[ Voor 5% gewijzigd door M a a r t e n op 25-02-2003 21:39 ]
Die zijn engM a a r t e n schreef op 25 February 2003 @ 21:39:
Woei daar is Koetje, m'n double attack buddy
Zullen we de orcs alvast waarschuwen?
Verwijderd
WheheheKoetjeboe schreef op 25 February 2003 @ 21:40:
[...]
Die zijn eng![]()
Liever dusty's
En die vlinders, op jacht naar de flower hat!
zit nu op Ragnamart al die nieuwe zooi te checken
[ Voor 56% gewijzigd door M a a r t e n op 25-02-2003 22:02 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Koetjeboe op 25-02-2003 22:23 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq