Oh ja das leuk, gewoon beginnen met 10mil ofzoOsdorp-Dude schreef op 05 november 2002 @ 20:51:
[...]
Ik neem aan als obsidian en ze groepie de server beheren er vast wel wat op financieel gebied kan worden geregeld

Oh ja das leuk, gewoon beginnen met 10mil ofzoOsdorp-Dude schreef op 05 november 2002 @ 20:51:
[...]
Ik neem aan als obsidian en ze groepie de server beheren er vast wel wat op financieel gebied kan worden geregeld
It's just a donkey
Verwijderd
1000 man is vet, want dan kent meerendeels elkaar, rare items vind je eerder met minder mensen + hunten is vetter met meer beesten en geen jam 555 kuy. Over bots, wie speelt er s'nachts echt? en de meeste bots kunnen toch alleen maar overleven in de passive gebieden, dungeons zijn te gevaarlijk voor bots.M@NIC schreef op 05 november 2002 @ 20:10:
[...]
Overigens lijkt het mij niks, ik vind 1000 man simpel weg te weinig.
Zoals in Beta 1, heb ik ook wel rondgelopen als bv de login down was en dan waren er nog ~1500 mensen online ofzo, je zag dan nooit iemand.
Overigens is de economie ook niet gebouwd voor 1000 man.
Vooral gezien naar de rare items enzo.
En over die bots, ik wil gewoon niet met bots spelen, ook niet alleen 's avonds.
Das juist de tijds stip waar ik op speel.
Verwijderd
Omdat ze doorlopende kosten hebben. De servers moeten onderhouden worden, plus dat ze steeds moeten blijven ontwikkelen enzo.Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 21:38:
waarom zijn alle mmorgs betaal dingen ik bedoel ik snap wel dat ze het moeten betalen voor de servers enzo.maar waar slaat dit op
Verwijderd
Verwijderd
Als je 18 bent krijg je nog niet zomaar ff een CC hoor.Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 06:42:
ja maar als je je vader/moeder niet zo ver krijgt en je bent geen achtien om een cc te nemen.Sta je wel mooi te kijken.Ik vinddat ze ook andere mogenlijkheden moeten aanmaken voor te betalen
Verwijderd
w00t, dit si dan z0 1337! Damn, gimme my baphomat!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2002 14:28 ]
Verwijderd
GameTime Card is een systeem van Electronic Arts, je kan er gebruik van maken bij bv. Earth and Beyond.M@NIC schreef op 08 November 2002 @ 07:35:
[...]
Als je 18 bent krijg je nog niet zomaar ff een CC hoor.
Overigens ben ik het wel met je eens, tis een beetje klote maar voor hun vast het makkelijkst.
Maar volgens mij moet je voor elke P2P MMORP betalen met je CC.
Ik geloof dat dinabyte iets in de trand van een Game Card heeft, kun je als CC gebruiken.
Vraag daar eens naar.
De servers gaan idd 2 maanden later open.SCIxX schreef op 10 november 2002 @ 14:20:
Ik heb zelf beta1 gespeeld (lvl 47 swordie) en zit nu te met smart te wachten op de return van de servers voor beta2, er zijn alweer rumours dat het nog 2 maanden duurt, maarja niemand weet het zeker.
ro.pak0.com forum
Sugar, ex-webmaster of thairagnarok.com, met and talked to Christy about RO yesterday. Here are some info he posted.
- iRO will still down... (at least 2 months)
- There will be something special on X'mas on tRO, maybe snowing.
- Old blue box will be more dropped.
- Cards relating element and monster type will still not implemented in short term.
- They are balancing the rest six lv2 classes. Crusader will use one-handed sword, can heal or use support skills.
- They are trying to prevent hacking/cheating programs in sending/receiving package system.
- tRO will go p2p in late December or later.
Verwijderd
Verwijderd
SCIxX schreef op 12 november 2002 @ 16:25:
Zolang ze de boel niet even goed onder handen nemen denk ik er niet eens aan ervoor te gaan betalen. Als het ong 10euro p/maand zou kosten verwacht ik daarvoor goeie servers en GEEN rollbacks.
There is no magic.
vet
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Quaker schreef op 13 November 2002 @ 17:49:
Wanneer kan je weer op de engelse server?
There is no magic.
over 2 maand dus. Maar ja, met gravity heb ik daar me twijfels meeQuaker schreef op 13 November 2002 @ 17:49:
Wanneer kan je weer op de engelse server?
Dat is nog niet helemaal zeker, ik hoorde plannen dat ze dus een soort van donatiesysteem in willen voeren, maar ik ben daar tegen. Het zou dus gaan inhouden dat je levels en items kunt kopen door geld te geven aan het dev team. Lijkt me zeer lame... Gewoon 50 euro storten om een Baldung te krijgen ofzo...executor schreef op 13 november 2002 @ 18:19:
[...]
over 2 maand dus. Maar ja, met gravity heb ik daar me twijfels mee. Zal wel langer gaan duren
.
euj Obsidian? wordt die private een betaalde versie ook? of gewoon met bepaald aantal members die vrijwillige bijdrage leveren ofzo.
Verwijderd
Hoe kom je in aanmerking om op de server te spelen als ie online komt?obsidian schreef op 14 november 2002 @ 11:26:
Hier alvast een idee van wat er al mogelijk is op de server. Je kan dus al rondlopen en dergelijke, alleen zijn er nog geen monsters aanwezig. (hopelijk binnenkort wel)
http://www.hazardsoft.de/mROSite/screenshots.htm
Ik zit dus sinds kort ook bij het team wat verantwoordelijk is voor deze server. Ik hoop dan ook erg snel een account aan te kunnen maken zodat ik zelf eens rond kan wandelen.
Signature?
Ehhm, iedereen mag erop spelen. Je hoeft niet echt iets speciaals te doen ofzo. Is gewoon een "wie het eerst komt..." constructie. Zoals ik al zei, er is maar ruimte om 1000 mensen te laten spelen.Osdorp-Dude schreef op 14 November 2002 @ 12:48:
[...]
Hoe kom je in aanmerking om op de server te spelen als ie online komt?
kan je niet een paar GoT accounts resereren?obsidian schreef op 14 November 2002 @ 13:15:
[...]
Ehhm, iedereen mag erop spelen. Je hoeft niet echt iets speciaals te doen ofzo. Is gewoon een "wie het eerst komt..." constructie. Zoals ik al zei, er is maar ruimte om 1000 mensen te laten spelen.
Verwijderd
Verwijderd
There is no magic.
hmmja was niet serieus bedoeld ofzoThe Will schreef op 15 November 2002 @ 17:35:
Of obsidian je wil mailen over server gebeuren regel je maar via Mail/ICQ, iig niet via GoT.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm, ik zie dat je een student ben, ga naar www.postbank.nl en vraag een studenten-creditcard aan = Eurocard-mastercard en kost 11 euro per jaar (ga je niet echt dood van)Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 08:30:
eindelijk nieuws!
maar nu heb ik nog iemand nodig met een credit-card ...
dan maak ik elke maand wel geld over .... (want niemand thuis heeft een CC, en ze willen ook geen 1 nemen)
pls
BF1: Don-Panio
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Das minders inderdaad, nog een jaartje wachten dan of je vader/oma/broer smekenVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 08:38:
ik ben nog maar 17 ... dan kan het toch nog niet
* Fatality is hopeloos
Verwijderd
je mag die van mij wel ik post zo mijn cc nummer
Verwijderd
Verwijderd
*zucht*8.Payment method: Credit Card (VISA, MASTER, JCB, AMEX)
There is no magic.
Die private optie is er ook nogThe Will schreef op 20 November 2002 @ 15:23:
[...]
*zucht*
Dag RO, het was leuk je gespeeld te hebben
Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 12:37:
[...]
je mag die van mij wel ik post zo mijn cc nummer
ik vindt het wel minder hoor dat het allemaal met cc moet, geld ervoor betalen is geen probleem maar cc wel..
There is no magic.
das ook weer zo ja :|:/The Will schreef op 20 november 2002 @ 15:32:
[...]
Mja, sorry, maar ik heb geen zin om surrounded by bots te zijn, ook al mogen die alleen 's avonds. Bovendien vond ik die screenies van megahertzboy van Character creation niet erg geweldig, als je zelf gewoon van begin af aan al kan bepalen op welk level je begint, en hoeveel zeny en stats je hebt, tsja, dan hoeft 't voor mij niet zo zeer
dit betekend 10 $ perVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:19:
7.Minimum Game Server Maintenance Fee(Flat): 10 USD for an account
It's just a donkey
Verwijderd
lees beter
ItSnows heeft/had ook geen CCVerwijderd schreef op 21 november 2002 @ 08:20:
ik vind het nog wel meevallen .... maar ik heb geen CC
ItSnows ga jij er voor betalen?
Verwijderd
Verwijderd
Zie het als een kleine vergoeding van 8 maanden gratis leechen, langste beta ooit.Preddie schreef op 21 november 2002 @ 11:12:
Ik ga er ook niet voor betalen, opzich is 10 dollar per 2 maanden niet zo duur, maar bij mij gaat het om het princiepe..., ik ga gewoon niet voor een beta p/m betalen. Je ben beta-tester en ze zuigen je dan gewoon uit als je ook nog eens moet betalen.... Zo zie ik het, dus dit ga ik nooit doen.
Nee, het was een beta test, waarom hadden ze ons dan noidg, echt niet omdat alles zo geweldig liep, die server die ging supervaak plat, enorme lag, veel bots etc. daarvoor wil je nog geen 10 eurocent p/m voor betalen. Ze zouden ons dankbaar moeten zijn, anders hadden ze geen goed produktVerwijderd schreef op 21 november 2002 @ 18:58:
[...]
Zie het als een kleine vergoeding van 8 maanden gratis leechen, langste beta ooit.
umm sanne... welke versie is dit?! en hoe kom je erin?Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 11:06:
http://www.hazardsoft.de/Files/ragnarok.avi
http://www10.brinkster.com/mathost/screenApez000.jpg
http://www10.brinkster.com/mathost/screenApez001.jpg
http://www10.brinkster.com/mathost/screenApez002.jpg
http://www10.brinkster.com/mathost/screenApez003.jpg
http://www10.brinkster.com/mathost/screenApez004.jpg
Meh... Nog 4 dagen =D
Hello this is IRO GM Team.
This is one more information of the way to pay the maintenance fee.
1.Debit card and other cards(even though Visa or Master printed on them)
are not considerable to register.
2.One Credit Card can not be used for Multiple accounts no matter what the reason is.
We chose the Credit Card Payment system to check your real identification,
to protect innocent players from immature ones having impure thoughts and
to gather genuine personal information, NOT only for the maintenance fee.
Please be fully aware of this information.
We do not response to the inqury asking articles above.
Thank you for the cooperation.
IRO GM Team,
Gravity Corp.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 22:35 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 22:53 ]
Sorry dat ik net niet reageerde, ik zag het niet knipperen (trillian), maar ik ga echt niet betalen voor RO. Ik vond het met de party altijd supergezellig, erg veel lol beleefd, maar het begon ook saai te worden. Ik vond er te weinig elementen inzitten om er echt voor te betalen. Ik weet dat er een paar nieuwe inzitten, haarkleur veranderen, meer items, je kan zelfs een dier nemen (later), meer classes..., maar wat ik mis zijn gevechten, echte spanning van "straks word ons kasteel afgenomen" etc. DArk age of Camelot bijvoorbeeld lijkt me leuker als RO..., gewoon meer spanning, plus echt een doel hebben, het verdedigen van een kasteel... RO is eigenlijk niks anders dan rondlopen, beestjes slachten tot je erbij neervalt en zoveel mogelijk geld beheersen. Dat is zeker erg leuk, maar na 1/2 maanden heb ik zoiets ook wel een beetje gezien. En met die beta heb ik dan ook weinig trek om daarvoor te betalen, het heet niet voor niks beta...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 06:02 ]
Verwijderd
Komt nog wel, dit is alleen voor de closed beta en dus maakt het hun niet zoveel uit. Later gaan ze vast wel meerdere betaal systemen invoeren.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 06:02:
Ze moeten alternative betaal middelen gebruikenEuropa is geen american niet iedereen heeft een cc hier
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq