Ragnarok Beta 2 deel 10

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:57
Osdorp-Dude schreef op 05 november 2002 @ 20:51:
[...]

Ik neem aan als obsidian en ze groepie de server beheren er vast wel wat op financieel gebied kan worden geregeld >:)
Oh ja das leuk, gewoon beginnen met 10mil ofzo :Z :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

mvds

Totally awesome!

Neuh, er word eerlijk gespeeld, dus iedereen begint met 0 zeny en op level 0. (ja ok, bots is niet erg eerlijk nee, maar ja, daar kom je niet onderuit als je ziet in welke community die server thuishoort)

Maar het is op 1000 gezet omdat er maar geld is voor één server, zou er meer geld komen dan kunnen er meer servers bijgezet worden en dan kunnen er meer mensen spelen. Misschien dat we met stroomlijning en optimalisaties de servers zover kunnen krijgen dat er meer mensen kunnen spelen, maar ja, dat weten we pas als we kunnen gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:51

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

whoei tijdje niet gevolgd is er een nieuw toipc!! (veeel leeswerk :+ )
jammer dat ze daar bij Gravity niet opschieten en/of duidelijk zijn mja das een bekend probleem :|

* uniquorn zou ook graag weer RO spelen (al dan niet op een Gravity server O-) )

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 05 november 2002 @ 20:10:
[...]

Overigens lijkt het mij niks, ik vind 1000 man simpel weg te weinig.
Zoals in Beta 1, heb ik ook wel rondgelopen als bv de login down was en dan waren er nog ~1500 mensen online ofzo, je zag dan nooit iemand.
Overigens is de economie ook niet gebouwd voor 1000 man.
Vooral gezien naar de rare items enzo.
En over die bots, ik wil gewoon niet met bots spelen, ook niet alleen 's avonds.
Das juist de tijds stip waar ik op speel.
1000 man is vet, want dan kent meerendeels elkaar, rare items vind je eerder met minder mensen + hunten is vetter met meer beesten en geen jam 555 kuy. Over bots, wie speelt er s'nachts echt? en de meeste bots kunnen toch alleen maar overleven in de passive gebieden, dungeons zijn te gevaarlijk voor bots. :D Ik hoop dat jullie het aan de praat krijgen.

~Zeny ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zijn alle mmorgs betaal dingen ik bedoel ik snap wel dat ze het moeten betalen voor de servers enzo.maar waar slaat dit op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 21:38:
waarom zijn alle mmorgs betaal dingen ik bedoel ik snap wel dat ze het moeten betalen voor de servers enzo.maar waar slaat dit op 8)7
Omdat ze doorlopende kosten hebben. De servers moeten onderhouden worden, plus dat ze steeds moeten blijven ontwikkelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zo, ik zit iig goed voor de toekomst, mocht ik een abo willen nemen.
Omdat ik zelf geen HBO opleiding doe of een vast inkomen heb is het helaas voor me onmogelijk om een CC te nemen.
Gelukkig wil m'n moeder nu eindelijk wel 1 nemen, en ik betaal daar de kosten van.

Laat 'm nu maar P2P komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als het niet P2P kan dan vinnik het ook goed hoor ;)
Damn, ik dacht eigenlijk dat ik gewoon in die andere servers zou proberen te komen als iRO niet terugkwam op de datum maar da's ook zo lullig dus doe het toch niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als je je vader/moeder niet zo ver krijgt en je bent geen achtien om een cc te nemen.Sta je wel mooi te kijken.Ik vinddat ze ook andere mogenlijkheden moeten aanmaken voor te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 06:42:
ja maar als je je vader/moeder niet zo ver krijgt en je bent geen achtien om een cc te nemen.Sta je wel mooi te kijken.Ik vinddat ze ook andere mogenlijkheden moeten aanmaken voor te betalen
Als je 18 bent krijg je nog niet zomaar ff een CC hoor.
Overigens ben ik het wel met je eens, tis een beetje klote maar voor hun vast het makkelijkst.
Maar volgens mij moet je voor elke P2P MMORP betalen met je CC.

Ik geloof dat dinabyte iets in de trand van een Game Card heeft, kun je als CC gebruiken.
Vraag daar eens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koreaanse website:

"Raise a pet monster!

Ragnarok Online, an online game developed and serviced by Gravity Corp. with marketing support from Samsung Corp. and Sunny YNK Corp, have unveiled a system called 'Qpet' (Editor's Note: May differ in translation as literal speaking have many different possible spellings), a system where the players can capture and raise their own pets during middle of November.

This 'Qpet' system is a system that will allow players to capture a monster, and then raise them as a pet and have them follow the player around.

When a monster has been raised, then it will always follow the master, and depends on the master's condition and friendliness it will support you, or worry about you – and will also try to communicate via emoticons. Also, it can do a cute signature moves on command, and will be the gamer's faithful and adorable pet.

The gamer must use a special capturing item to capture the monster to raise a pet, and only one monster can be chosen as a pet. The other monsters that have not been chosen as a pet can be carried with you in a form of an egg, and can also be given to other gamers. Also, each monster has its own unique equipments where the gamer can equip a special accessory to give it a truly unique look.

Gravity have said that this 'Qpet' system takes advantage of the cute characteristic of Ragnarok Online, and enhances it further. The gamers will now be able to have a pet monster to experience a whole new level of fun' and "we will provide further updates to improve Ragnarok Online for everyone".

Gravity Corp, who has been focusing heavily on server stabilization since August, has aimed this new 'Qpet' system toward women users and teen users of Ragnarok Online, and it will help Gravity in gaining more new users to Ragnarok Online."

Original version at http://bbs.ragnarok.co.kr/NEWS/Preview.html

Vet ouwe :D

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Cool! Vraag me alleen af hoe dat zit in gevechten... Vecht ie mee? Kan ie ook doodgaan? Wat gebeurd er als de speler dood gaat? Welke beestjes kan je als huisdier nemen?(Bapho? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
w00t, dit si dan z0 1337! Damn, gimme my baphomat!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2002 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de ex-Cro spelers, Cro heeft weer een nieuwe server (Midgard) met twee sub-servers, waar je niet voor hoeft te betalen tot 17 november. Je oude Cro account werkt ook. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht liever op een engelse server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
M@NIC schreef op 08 November 2002 @ 07:35:
[...]

Als je 18 bent krijg je nog niet zomaar ff een CC hoor.
Overigens ben ik het wel met je eens, tis een beetje klote maar voor hun vast het makkelijkst.
Maar volgens mij moet je voor elke P2P MMORP betalen met je CC.

Ik geloof dat dinabyte iets in de trand van een Game Card heeft, kun je als CC gebruiken.
Vraag daar eens naar.
GameTime Card is een systeem van Electronic Arts, je kan er gebruik van maken bij bv. Earth and Beyond.
Het is dus aan de producent of ze zo'n soortgelijk systeem willen gebruiken. Ik vind zelf een Credit card toch makkelijker, je hebt er geen omkijken meer naar, als je eenmaal alles hebt ingevuld, game-time cards moet je bv. om de 3 maanden aanschaffen, net als zo'n beltegoed kaartje dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 20:48
Ik heb zelf beta1 gespeeld (lvl 47 swordie) en zit nu te met smart te wachten op de return van de servers voor beta2, er zijn alweer rumours dat het nog 2 maanden duurt, maarja niemand weet het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 22-09 13:49

Alpine

Twisted animator

SCIxX schreef op 10 november 2002 @ 14:20:
Ik heb zelf beta1 gespeeld (lvl 47 swordie) en zit nu te met smart te wachten op de return van de servers voor beta2, er zijn alweer rumours dat het nog 2 maanden duurt, maarja niemand weet het zeker.
De servers gaan idd 2 maanden later open.
ro.pak0.com forum
Sugar, ex-webmaster of thairagnarok.com, met and talked to Christy about RO yesterday. Here are some info he posted.

- iRO will still down... (at least 2 months)
- There will be something special on X'mas on tRO, maybe snowing.
- Old blue box will be more dropped.
- Cards relating element and monster type will still not implemented in short term.
- They are balancing the rest six lv2 classes. Crusader will use one-handed sword, can heal or use support skills.
- They are trying to prevent hacking/cheating programs in sending/receiving package system.
- tRO will go p2p in late December or later.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindere shit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik wil jullie plannen niet verderfen ofzo maar ik denk dat iRO niet lang gratis zal blijven.
Misschien 1 á 2 maanden ofzo, zal daarna direkt wel P2P worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Fatality need creditcard :P ... anders kan ik het ook wel vergeten :'( :'(

-edit-
Is er niet iemand die een CC heeft... en waar ik ook bij op kan ?
(dan maak ik het geld wel over naar je bankrekening)

ik wil ook RO spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang p2p onder 15 euro per maand is vind ik het goed, anders ga ik doneren aan het illegale RO project. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 20:48
Zolang ze de boel niet even goed onder handen nemen denk ik er niet eens aan ervoor te gaan betalen. Als het ong 10euro p/maand zou kosten verwacht ik daarvoor goeie servers en GEEN rollbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Rollbacks kan je niet vermijden, zeker niet op een beta zoals RO is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:55
SCIxX schreef op 12 november 2002 @ 16:25:
Zolang ze de boel niet even goed onder handen nemen denk ik er niet eens aan ervoor te gaan betalen. Als het ong 10euro p/maand zou kosten verwacht ik daarvoor goeie servers en GEEN rollbacks.

Ik denk dat als het eenmaal Pay to Play is, dat die rollbacks zo goed als niet zullen komen. Werd nu voornamelijk veroorzaakt door fouten in de software, en hacks, en als ze het een beetje goed willen aanpakken, fixen ze dat voor het P2P wordt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Inderdaad, ze kunnen het natuurlijk niet maken als je ervoor betaald.
Maar zolang je nog beta tester bent en RO in beta fase is kun je ze niks maken, en terecht.

Stel ik ga ook voor RO betalen als ie P2P word dan verwacht ik ook niet na een half jaar een rollback.
Gebeurd dit wel dan is m'n abo snel opgezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik denk alzo dat ik er heel erg lang over na zal denken of ik ervoor ga betalen. Het is niet alleen de software wat ze onder handen mogen nemen, maar ook het management en klantenbinding. Want daar schort ook nog het een en ander aan. Zoals nu dat ze zeggen drie maanden offline te zijn, wat dan waarschijnlijk 5 maanden gaat worden. Dat ze dingen zoals nieuwe kleuren haar toevoegen terwijl de servers steeds onderuit gaan vanwege de load. Prioriteiten stellen enzo!

Ik ben best bereid voor iets te betalen, maar dan wil ik er wel wat voor terug krijgen, en gezien mijn ervaringen met RO en Gravity zal ik eerst even een maand ofzo de kat uit de boom kijken voor ik tot betalen overga.

Btw, de private server schiet lekker op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 23:53
obsidian schreef op 13 November 2002 @ 14:45:
Btw, de private server schiet lekker op. :)
vet :9~ keep us informed ;)

wat ik me ook net bedacht... aangezien jullie zelf servers beheren... kunnen er op langere termijn dan ook andere monsters/wapens/items worden ingezet? :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Wanneer kan je weer op de engelse server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Quaker schreef op 13 November 2002 @ 17:49:

Anders lees je eerst het topic even voor je een reply post :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Quaker schreef op 13 November 2002 @ 17:49:
over 2 maand dus. Maar ja, met gravity heb ik daar me twijfels mee :/. Zal wel langer gaan duren :Z.

euj Obsidian? wordt die private een betaalde versie ook? of gewoon met bepaald aantal members die vrijwillige bijdrage leveren ofzo :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zei toch dat ze nog lang niet online komen het word nu alweer februarie verw8 =\

• mvds

mvds

Totally awesome!

executor schreef op 13 november 2002 @ 18:19:
[...]

over 2 maand dus. Maar ja, met gravity heb ik daar me twijfels mee :/. Zal wel langer gaan duren :Z.

euj Obsidian? wordt die private een betaalde versie ook? of gewoon met bepaald aantal members die vrijwillige bijdrage leveren ofzo :P.
Dat is nog niet helemaal zeker, ik hoorde plannen dat ze dus een soort van donatiesysteem in willen voeren, maar ik ben daar tegen. Het zou dus gaan inhouden dat je levels en items kunt kopen door geld te geven aan het dev team. Lijkt me zeer lame... Gewoon 50 euro storten om een Baldung te krijgen ofzo... :|

Maar ja... er zijn dus nu twee teams die een private server op gaan zetten (en ik zit in alletwee :P) en zover ik weet heeft een team geen intentie om er een P2P server van te maken.

En ja, we zouden eventueel zelf nieuwe beesten en items enze toe kunnen voegen, vrij eenvoudig zelfs. Maar ja, we moeten ook rekening houden met databaseload enzo. En natuurlijk Gravity... Op dit moment draaien er al een aantal servers en tot nu toe heeft geen van de teams ooit wat van Gravity gehoord terwijl ze zeker wel weten dat die servers bestaan. Maar als we teveel gaan afwijken van de echte RO denk ik dat ze er wel wat van zullen zeggen. Want dan zijn we dus gewoon een nieuw spel aan het ontwikkelen met RO als basis. Zullen ze niet zo leuk vinden. (al betwijfel ik of ze die private servers zo leuk vinden)

Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden over die private servers. :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hier alvast een idee van wat er al mogelijk is op de server. Je kan dus al rondlopen en dergelijke, alleen zijn er nog geen monsters aanwezig. (hopelijk binnenkort wel)

http://www.hazardsoft.de/mROSite/screenshots.htm

Ik zit dus sinds kort ook bij het team wat verantwoordelijk is voor deze server. Ik hoop dan ook erg snel een account aan te kunnen maken zodat ik zelf eens rond kan wandelen. :P

Verwijderd

Hebbie geen screenshots of filmpjes van test-runs? :D

http://members.rogers.com/cchen1/raped.avi (Gravity testrun) =D

EDIT: Zo vet, wies element? :D

Verwijderd

woei!!1

gaat lekker dus obsidian!!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Element(_Inc) is een van de leden van het devteam. Samen met mrdiablo vormen ze het team wat de ontwikkeling doet voor mRO. (en sindskort ik dus ook)

Het gaat alleen langzamer dan we zouden willen maar toch...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Aan dat filmpje te zien kunnen ze zelf ook valsspelen, dat is dus een novice die een MVP haalt terwijl alle monsters maar 1 dmg doen bij hem... Leuke novice. :D

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

obsidian schreef op 14 november 2002 @ 11:26:
Hier alvast een idee van wat er al mogelijk is op de server. Je kan dus al rondlopen en dergelijke, alleen zijn er nog geen monsters aanwezig. (hopelijk binnenkort wel)

http://www.hazardsoft.de/mROSite/screenshots.htm

Ik zit dus sinds kort ook bij het team wat verantwoordelijk is voor deze server. Ik hoop dan ook erg snel een account aan te kunnen maken zodat ik zelf eens rond kan wandelen. :P
Hoe kom je in aanmerking om op de server te spelen als ie online komt? O-)

Signature?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Osdorp-Dude schreef op 14 November 2002 @ 12:48:
[...]

Hoe kom je in aanmerking om op de server te spelen als ie online komt? O-)
Ehhm, iedereen mag erop spelen. Je hoeft niet echt iets speciaals te doen ofzo. Is gewoon een "wie het eerst komt..." constructie. Zoals ik al zei, er is maar ruimte om 1000 mensen te laten spelen.

• Eeruku
obsidian schreef op 14 November 2002 @ 13:15:
[...]

Ehhm, iedereen mag erop spelen. Je hoeft niet echt iets speciaals te doen ofzo. Is gewoon een "wie het eerst komt..." constructie. Zoals ik al zei, er is maar ruimte om 1000 mensen te laten spelen.
kan je niet een paar GoT accounts resereren? :) ik val meestal uit de boot met het "first come first serve" principe

Verwijderd

Hehe, zowzow mensen? Waar hebben jullie dit keer over? K'kom ffies posten na zijn lange avonturen in cRO :P I guess... You guys quit eh? anyways, doet Obsi mee aan mRO?

-Unknown

• mvds

mvds

Totally awesome!

mRO en aRO ja. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spelen er nog menzjes jRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde cRO, maar cRO en jRO stoppen beide over 5 dagen. Verder weet ik van niemand die jRO speelt maar je kan kijken op ro-world.com bij de foreign server fora of er nog engelse jROers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Of obsidian je wil mailen over server gebeuren regel je maar via Mail/ICQ, iig niet via GoT.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

The Will schreef op 15 November 2002 @ 17:35:
Of obsidian je wil mailen over server gebeuren regel je maar via Mail/ICQ, iig niet via GoT.
hmmja was niet serieus bedoeld ofzo :|. Ik verwacht echt niet dat zoeits vragen zin heeft :P.

* Tripp was just kidding.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hoorde dat iRO pas in februari weer trug zou komen :'(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 maanden vanaf november = rond december januari, maar dat is niet zeker.

Paar mensen claimen dat er op de patchserver-ftp welk ook in San Diego staat op 15 november een patch bestand is aangemaakt door Gravity met daarin: "International Ragnarok Online servers are up!"test.

Iro zal wel rond kerstmis komen met de kerst bonus verwacht ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

zouden ze nu al bezig zijn ? :) zie een een error op die webserver :7

http://enweb.ragnarokonline.com

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

YakuzA schreef op 16 november 2002 @ 18:45:
Hoorde dat iRO pas in februari weer trug zou komen :'(
:'(.

maakt niet uit wij hebben heel wat punten in te halen hiero op de UT :P >:). Als dat spel er weer is komt daar ook nix van terecht :/ :z

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tja, ik heb net gekeken op de FTP (patch) server van iRO en er staat wel weer een nieuwe patch. Dus ze zijn er wel mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt me wel ik krijg ook errors op page =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
damn... ik krijg RO ontwenningsverschijnselen weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
3CLipZ schreef op 17 November 2002 @ 22:54:
damn... ik krijg RO ontwenningsverschijnselen weer :X

Hehe, teveel vrije tijd ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dit is de 555'ste post van dit topic XD

http://www.ragnarokonline.com/english/main.htm

herrinerd iemand zich dit nog? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn dus nu pas aan het werk gegaan februari lijkt me toch best wel minimaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ligt het er een beetje aan of ze het alleen werkend willen krijgen (onwaarschijnlijk) of dat ze alles meteen gaan omzetten naar P2P (bijna zeker).

Als ze toch voor het eerste kiezen dan zouden ze het binnen een week werkend moeten kunnen krijgen. Maar ja, aangezien ik en velen met mij denken dat we van het tweede scenario uit moeten gaan, zullen we idd tot februari moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nou ik vind het geen probleem, vermaak me eerst wel met The Sims Online :D :9
Ik weet alleen niet wat ik moet doen als beide P2P gaan, RO of TSO.... ach ik zie wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finally, some real news regarding iRO. I have received this e-mail into my e-mail box and verified that it isn't forged through Christy herself. Read it up:

"Hello to all International Ragnarok Fans,
First of all, we thank you all for waiting last three month and
we are so glad to announce that our International Ragnarok Online Servers will be back up with Beta 2 version in form of Closed Beta Test.

Please read below for more information on Closed IRO Beta 2 applications.
(*All of the time lines are written in Korean Time.)
1.Date of serverup: 11:30AM, 2nd of December, 2002
2.Terms: 2months from the opening until 2nd of February, 2003
-End date for Closed Beta Test may be adjusted later.
-We will announce later about schedules after “Closed Beta Test”
-Every Possible plan after the Closed Beta will be arranged later as well.
3.Number of Closed Beta Testers: 30,000
4.Closed Beta Testers
All international players except players
who lives in countries that RO is being serviced or will be serviced in near future.
(i.e- Korea, Hong Kong, Taiwan, Japan, Thailand, China, Singapore, Malaysia and Indonesia.
Make sure all IPs from these countries will be blocked.)
5.Account applications and client download service: from 11:30AM, 26th of November 2002
(Application will be accepted until we have 30,000 players registered on the registration page)
6.Customer Service
-E-mail support: from 20th of November 2002 via iro-gm@gravity.co.kr
-Web-board support: from 26th of November 2002
7.Minimum Game Server Maintenance Fee: 10 USD for an account
8.Payment method: Credit Card (VISA, MASTER, JCB, AMEX)
9.Previous beta-testers could apply for beta-test2 with same condition with others but previous records will be deleted.

Before we re-open our iRO service, we deeply apologize for long delay and qualities of the service for past few months.
In addition to that, we decided to charge testers the minimum service maintenance fee, such as Servers maintenance, Internet backbone lines, Server programs, etc.
for more stabilized service and to eliminate bug users, BOT users and hackers, unidentified users who were taking advantages of anonymous registrations.
Also we delete previous account information in order to stabilize player’s identity so that we could reduce unfaithful players using bugs and hacks.
From Closed Beta Test 2, we promise that all the account information shall remain even after our commercial service.

Thank you.

International Ragnarok Online Team
Gravity Corporation"

source: ro-world

Closed beta >_< maarja, 26 novemeber meteen inschrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 18:09

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Je moet betalen voor de closed beta? O_o....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk nieuws!

maar nu heb ik nog iemand nodig met een credit-card ... :P
dan maak ik elke maand wel geld over .... (want niemand thuis heeft een CC, en ze willen ook geen 1 nemen :( )

pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand even een "hoe kom ik aan een creditcard" guide maken? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 08:30:
eindelijk nieuws!

maar nu heb ik nog iemand nodig met een credit-card ... :P
dan maak ik elke maand wel geld over .... (want niemand thuis heeft een CC, en ze willen ook geen 1 nemen :( )

pls :)
Hmmm, ik zie dat je een student ben, ga naar www.postbank.nl en vraag een studenten-creditcard aan = Eurocard-mastercard en kost 11 euro per jaar (ga je niet echt dood van)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog maar 17 ... dan kan het toch nog niet :?

* Fatality is hopeloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

$10 voor de closed beta ( zie ragnarok site )?? sjips.. geen CC :(

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 08:38:
ik ben nog maar 17 ... dan kan het toch nog niet :?

* Fatality is hopeloos :(
Das minders inderdaad, nog een jaartje wachten dan of je vader/oma/broer smeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die willen er geen 1 :/ .. heb iedereen al gevraagd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 12:21:
die willen er geen 1 :/ .. heb iedereen al gevraagd :|
je mag die van mij wel ik post zo mijn cc nummer ;)
ik vindt het wel minder hoor dat het allemaal met cc moet, geld ervoor betalen is geen probleem maar cc wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dat nummer dat op de voorkant van de creditcard staat invoeren als je wilt betalen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello to all International Ragnarok Fans,
First of all, we thank you all for waiting last three month and
we are so glad to announce that our International Ragnarok Online Servers will be back up with Beta 2 version in form of Closed Beta Test.

Please read below for more information on Closed IRO Beta 2 applications.
(*All of the time lines are written in Korean Time.)
1.Date of serverup: 11:30AM, 2nd of December, 2002
2.Terms: 2months from the opening until 2nd of February, 2003
-End date for Closed Beta Test may be adjusted later.
-We will announce later about schedules after “Closed Beta Test”
-Every Possible plan after the Closed Beta will be arranged later as well.
3.Number of Closed Beta Testers: 30,000
4.Closed Beta Testers
All international players except players
who lives in countries that RO is being serviced or will be serviced in near future.
(i.e- Korea, Hong Kong, Taiwan, Japan, Thailand, China, Singapore, Malaysia and Indonesia.
Make sure all IPs from these countries will be blocked.)
5.Account applications and client download service: from 11:30AM, 26th of November 2002
(Application will be accepted until we have 30,000 players registered on the registration page)
6.Customer Service
-E-mail support: from 20th of November 2002 via iro-gm@gravity.co.kr
-Web-board support: from 26th of November 2002
7.Minimum Game Server Maintenance Fee(Flat): 10 USD for an account
(One credit card can't be used for Multiple accounts.)
9.Previous beta-testers could apply for beta-test2 with same condition with others but previous records will be deleted.

Before we re-open our iRO service, we deeply apologize for long delay and qualities of the service for past few months.
In addition to that, we decided to charge testers the minimum service maintenance fee, such as Servers maintenance, Internet backbone lines, Server programs, etc.
for more stabilized service and to eliminate bug users, BOT users and hackers, unidentified users who were taking advantages of anonymous registrations.
Also we delete previous account information in order to stabilize player’s identity so that we could reduce unfaithful players using bugs and hacks.
From Closed Beta Test 2, we promise that all the account information shall remain even after our commercial service.

Thank you.

International Ragnarok Online Team
Gravity Corporation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
*zucht*

Dag RO, het was leuk je gespeeld te hebben ;(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

The Will schreef op 20 November 2002 @ 15:23:
[...]

*zucht*

Dag RO, het was leuk je gespeeld te hebben ;(
Die private optie is er ook nog :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 12:37:
[...]

je mag die van mij wel ik post zo mijn cc nummer ;)
ik vindt het wel minder hoor dat het allemaal met cc moet, geld ervoor betalen is geen probleem maar cc wel..
:( :( .. heb jij ook al geen CC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
executor schreef op 20 november 2002 @ 15:27:
[...]

Die private optie is er ook nog :P

Mja, sorry, maar ik heb geen zin om surrounded by bots te zijn, ook al mogen die alleen 's avonds. Bovendien vond ik die screenies van megahertzboy van Character creation niet erg geweldig, als je zelf gewoon van begin af aan al kan bepalen op welk level je begint, en hoeveel zeny en stats je hebt, tsja, dan hoeft 't voor mij niet zo zeer :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

The Will schreef op 20 november 2002 @ 15:32:

[...]

Mja, sorry, maar ik heb geen zin om surrounded by bots te zijn, ook al mogen die alleen 's avonds. Bovendien vond ik die screenies van megahertzboy van Character creation niet erg geweldig, als je zelf gewoon van begin af aan al kan bepalen op welk level je begint, en hoeveel zeny en stats je hebt, tsja, dan hoeft 't voor mij niet zo zeer :{
das ook weer zo ja :|:/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 22-09 16:51

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:19:
7.Minimum Game Server Maintenance Fee(Flat): 10 USD for an account
dit betekend 10 $ per :? (per maand ofzo?)

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik speel nu tRO ik zou effe wat screenies posten zow :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/deralph/tROscreenie.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn wat is het lvlen daar moeilijk =\ exp is traag :(

en de drops zuigen ook :( maarja ut is ro :D

Verwijderd

uniquorn schreef op 20 November 2002 @ 16:44:
[...]

dit betekend 10 $ per :? (per maand ofzo?)
lees beter :p

7.Minimum Game Server Maintenance Fee: 10 USD for an account

er staat dus per account voor 2 maanden =\

Verwijderd

ik vind het nog wel meevallen .... maar ik heb geen CC :(
ItSnows ga jij er voor betalen?

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 08:20:
ik vind het nog wel meevallen .... maar ik heb geen CC :(
ItSnows ga jij er voor betalen?
ItSnows heeft/had ook geen CC ;) In April ben ik 18 en dan neem ik er een maar nu...jammer dan :/

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ga er ook niet voor betalen, opzich is 10 dollar per 2 maanden niet zo duur, maar bij mij gaat het om het princiepe..., ik ga gewoon niet voor een beta p/m betalen. Je ben beta-tester en ze zuigen je dan gewoon uit als je ook nog eens moet betalen.... Zo zie ik het, dus dit ga ik nooit doen.

Ik heb net de papieren binnengehad voor me CC , effe invullen en versturen en hopelijk heb ik er ook 1 binnenkort. TSO ga ik zowieso bekijken totdat het p2p word...

Verwijderd

Preddie schreef op 21 november 2002 @ 11:12:
Ik ga er ook niet voor betalen, opzich is 10 dollar per 2 maanden niet zo duur, maar bij mij gaat het om het princiepe..., ik ga gewoon niet voor een beta p/m betalen. Je ben beta-tester en ze zuigen je dan gewoon uit als je ook nog eens moet betalen.... Zo zie ik het, dus dit ga ik nooit doen.
Zie het als een kleine vergoeding van 8 maanden gratis leechen, langste beta ooit.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 18:58:
[...]

Zie het als een kleine vergoeding van 8 maanden gratis leechen, langste beta ooit.
Nee, het was een beta test, waarom hadden ze ons dan noidg, echt niet omdat alles zo geweldig liep, die server die ging supervaak plat, enorme lag, veel bots etc. daarvoor wil je nog geen 10 eurocent p/m voor betalen. Ze zouden ons dankbaar moeten zijn, anders hadden ze geen goed produkt :D

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Owja, op den officiele site staat nu ook dat je er maar 1 account per CC gemaakt mag worden ;) Dat gaat ze een boel users kosten gok ik...
Hello this is IRO GM Team.
This is one more information of the way to pay the maintenance fee.
1.Debit card and other cards(even though Visa or Master printed on them)
are not considerable to register.
2.One Credit Card can not be used for Multiple accounts no matter what the reason is.
We chose the Credit Card Payment system to check your real identification,
to protect innocent players from immature ones having impure thoughts and
to gather genuine personal information, NOT only for the maintenance fee.
Please be fully aware of this information.
We do not response to the inqury asking articles above.
Thank you for the cooperation.

IRO GM Team,
Gravity Corp.

Verwijderd

apezro private server maar die is ook down =\

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 22:35 ]

• Eeruku
ok... ik heb besloten... ik ga een RO account nemen, betaald 8)
maar op het moment download ik de offline server files... zoals te zien in de screens van megahertzboy :D

Verwijderd

ik kan het nu helemaal wel vergeten :( :(

bye bye RO :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 22:53 ]

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 22:53:
ik kan het nu helemaal wel vergeten :( :(

bye bye RO :'(
Sorry dat ik net niet reageerde, ik zag het niet knipperen (trillian), maar ik ga echt niet betalen voor RO. Ik vond het met de party altijd supergezellig, erg veel lol beleefd, maar het begon ook saai te worden. Ik vond er te weinig elementen inzitten om er echt voor te betalen. Ik weet dat er een paar nieuwe inzitten, haarkleur veranderen, meer items, je kan zelfs een dier nemen (later), meer classes..., maar wat ik mis zijn gevechten, echte spanning van "straks word ons kasteel afgenomen" etc. DArk age of Camelot bijvoorbeeld lijkt me leuker als RO..., gewoon meer spanning, plus echt een doel hebben, het verdedigen van een kasteel... RO is eigenlijk niks anders dan rondlopen, beestjes slachten tot je erbij neervalt en zoveel mogelijk geld beheersen. Dat is zeker erg leuk, maar na 1/2 maanden heb ik zoiets ook wel een beetje gezien. En met die beta heb ik dan ook weinig trek om daarvoor te betalen, het heet niet voor niks beta...

Maar misschien als er ooit een aanbieding is van "een maand gratis proberen" dat jullie me wel zullen zien. Ik ga trouwens ook niet DAOC spelen hoor :p , was een voorbeeld...

Verwijderd

daarom speel ik tRO deze gaat niet p2p althans nog lang niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten alternative betaal middelen gebruiken :/ Europa is geen american niet iedereen heeft een cc hier :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 06:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 06:02:
Ze moeten alternative betaal middelen gebruiken :/ Europa is geen american niet iedereen heeft een cc hier :-(
Komt nog wel, dit is alleen voor de closed beta en dus maakt het hun niet zoveel uit. Later gaan ze vast wel meerdere betaal systemen invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeten we meteen 2 decmber al betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.