help . . .
Yegor is back to play RO maareuh ik vind de iRO client nietmeer
Accountje is geregeld btw
Yegor is back to play RO maareuh ik vind de iRO client nietmeer

Accountje is geregeld btw
Verwijderd
eeeerm blijf mRO gewoon voor altijd spelen maybe ??Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 21:28:
Helaas, helaas, ze hebben de registration start verplaatst naar 30 april (zelfde tijd)... (zie de officiele RO site)
Naja, dan nog maar even op mRO blijven spelen
Verwijderd
moet je slotted armor uit beessies raggenspydoggie schreef op 27 april 2003 @ 03:07:
erm ik zit met een vraagje. ik heb net 2 kaartjes gekregen voor op armor. maar ik heb geen armor waar kaartjes op kunnen. waar krijg ik die armor/.?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 35% gewijzigd door GTA3 op 27-04-2003 12:03 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Smurf op 27-04-2003 13:37 ]
)
Verwijderd
maar het is wel gratis(voorlopig)Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 16:50:
Damn, zit RO nog steeds in de beta??? Vorig jaar ook nog
[ Voor 4% gewijzigd door Smurf op 27-04-2003 23:36 ]
)
)
[ Voor 48% gewijzigd door Smurf op 27-04-2003 23:51 ]
)
[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 28-04-2003 09:11 ]
dat weet ik ook pas 1,5 jaarVerwijderd schreef op 27 april 2003 @ 23:50:
Zeg, de GM is een vrouw heb ik gehoord
PSN
Sow! Een echte?!?Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 23:50:
Verwijderd
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Nog steeds? AlweerVerwijderd schreef op 27 April 2003 @ 16:50:
Damn, zit RO nog steeds in de beta??? Vorig jaar ook nog
The devil is in the details.
Toen was het Closed Beta. Nog steeds beta dusMaRc0 schreef op 28 April 2003 @ 13:13:
[...]
Nog steeds? Alweer
Een korte tijd was de open beta niet meer beschikbaar en kon je er voor betalen, maar sinds een tijdje is ie weer beta. Vanwege te veel mankementen volgens mij.
Maar dat is toch mooi meegenomen, kan je gratis een leuk spel spelen waar je eigenlijk al voor betaald moest hebben.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Voor zover ik weet zijn ALLE GMs vrouwenVerwijderd schreef op 27 april 2003 @ 23:50:
Is maar goed ook: mRO draait op een normale lijn en met 1(!) server. Die invasie in Morroc gisteren CRASHTE de server zo grondig dat de GM zelf niet eens meer kon inloggen. Meer dan 150 man is gewoon te veel.Mystic_X schreef op 28 april 2003 @ 13:08:
Moonlight Ragnarok online kan je je niet meer voor registreren btw
)
dat wilde ik ook voorstellen
[ Voor 79% gewijzigd door Smurf op 28-04-2003 23:10 ]
)
[ Voor 9% gewijzigd door Alpine op 29-04-2003 00:25 ]
)
nee hoor over 20 min doet hij het weer. ze heeft hem net opnieuw afgesloten.
Verwijderd
Verwijderd
Guild is volgens mij oneindig grootVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 09:09:
Koetje ... ik ga zo met mijn swordman:r eruit ... en dan wil er wel met mijn mage in
dus .. hou ff 1 plaatje vij in de guild
[ Voor 75% gewijzigd door Jay-v op 29-04-2003 09:23 ]
Verwijderd
volgens mij niet
Verwijderd
Ja, sureVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 09:34:
Fatality: volgens mij was het 16 party's meen ik.
En indien het 16 personen zijn is het erg weinig eigenlijk
Koe: kun je een spoedcursus "adden pix voor guild" voor beginners geven?
Verwijderd
volgens mij niet snowsVerwijderd schreef op 29 april 2003 @ 09:34:
Fatality: volgens mij was het 16 party's meen ik.
En indien het 16 personen zijn is het erg weinig eigenlijk
Koe: kun je een spoedcursus "adden pix voor guild" voor beginners geven?
Verwijderd
Yup meee toooo ^_^ alleen beetje kut dat ik nu op school zit.. nog 4 uurtjes voordat ik thuis ben >.>;;Koetjeboe schreef op 29 april 2003 @ 08:58:
Ik en Smurf hebben op dit moment invite access (baka ookKan wel...weet het niet meer zeker). Zal dat aantal mensen straks wel ff uitbreiden maar iedereen van GoT kan er iig in en eigenlijk alle nl'ers ook wel ^^
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 11:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 11:42 ]
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
It's just a donkey
PSN
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Orcs en goblins geven ongeveer evenveel exp, maar goblins hebben minder hp en minder def. Alleen voor mages zullen ze niet echt interessant zijn omdat alle 5 de soorten verschillende resists hebben.Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 08:55:
[...]
Je bent er nog laaaaaang niet
Job 38 t/m 40 zuigen zwaar.
Daarna daarentegen is het goed te doen alhoewel je wel moet zoeken naar passende vijanden (de mijne heb ik al gevonden: orcs)
1 algemene opmerking: svp ontopic blijven en niet te frivool posten
[ Voor 2% gewijzigd door Smurf op 29-04-2003 14:50 . Reden: . ipv , ^.^ ]
)
Verwijderd
mRO is NIET illegaal aangezien Gravity vergeten is (c) op de serversoftware vast te leggenYakuzA schreef op 29 April 2003 @ 14:38:
mRO is een illegale private server waar je gewoon RO op kan spelen
Goblins zijn easySmurf schreef op 29 April 2003 @ 14:49:
[...]
Orcs en goblins geven ongeveer evenveel exp, maar goblins hebben minder hp en minder def. Alleen voor mages zullen ze niet echt interessant zijn omdat alle 5 de soorten verschillende resists hebben.
En ik wil een goblin mask![]()
geen id, maar als het headgear is dan wil ik hem gewoonVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 14:57:
Stats goblin mask?
)
De map Sprite heb ik ook niet. Ik hoop dat mRO ook met de nieuwe client kan werken want die oude zit volgensmij vol met bugs.Apocrypha schreef op 29 April 2003 @ 15:42:
Hmm ik zit met een probleem dat ik pas sinds vandaag heb. Ik was dus vanochtend even leuk wat Hodes aan het killen toen er een Drop (de oranje versie van een poring) mijn items die op de grond lagen jatte. Dus ik schiet die Drop dood en ik schiet ineens terug naar windows met deze error:
[afbeelding]
Waarna ik de volgende foutmelding kreeg:
[afbeelding]
En RO werd automatisch afgesloten.
Ik starte hierna RO weer op en probeerde nog eens een Drop neer te schieten. Maar weer kreeg ik die foutmelding. Ik reinstallde de game en kon weer ongeveer voor een half uurtje normaal spelen. Maar toen ik dit keer een Poporing neerschoot had ik weer hetzelfde probleem (met Hodes of Anacondaqs heb ik het probleem niet). Toen liet ik het even zoals het was, ging een uurtje wat anders doen en daarna probeerde ik weer RO spelen. Gelukkig kon ik toen weer een tijdje normaal spelen. Maar een paar minuten geleden probeerde ik voor de gein een Pecopeco Egg te mollen en ik kreeg de foutmeldingen weer. Ik heb gezocht op die file en ik blijk hem idd niet op m'n pc te hebben. Sterker nog ik mis de hele map C:\Gamez\Gravity\Ragnarok\Sprite\
Kan iemand mij misschien die file sturen, of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Mijn dank is groot.
[ Voor 3% gewijzigd door Alpine op 29-04-2003 16:29 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 16:47 ]
mijn pc doet ook spontaan resetten tijdens ragnarok. (1x per dag ofzo)Alpine schreef op 29 April 2003 @ 16:26:
[...]
De map Sprite heb ik ook niet. Ik hoop dat mRO ook met de nieuwe client kan werken want die oude zit volgensmij vol met bugs.
Ik heb regelmatig dat m'n PC zomaar reset tijdens het spelen.
De GM's van mRO waren vannacht druk bezig met een grote update zeiden ze. Misschien Comodo?
Verwijderd
)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 20:11 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 21:14 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq