Gister even op mRO gespeeld, maar het viel me wat tegen. Er zaten maar 131 spelers op de server. Maargoed na de 28ste is het weer leuk ROen met zijn allen op een volle server (hoop ik )
ik ook idd. En nu kan je tenminste nog ergens spelen als een van de 2 down isVerwijderd schreef op 26 april 2003 @ 08:08:
ik ga wel registreren voor IRO, maar ik blijf toch op de mRO
)
Ik ben van plan ook te RO'en, heb veel gehoord over dit spelletje van Manic (die nu weigert te praten omdat hij nog een leven wilt dus RO verbant uit z'n leven
) en Koetjeboe. Nu wij ik dit eens leuk samen proberen met Rafe & De GoT-Party
. Nu lees ik dat de 28ste iRO begint, maar is het nu handig om mRO te proberen? Zo ja, die gamesurf mirror doet 't niet meer
. Of moet ik gewoon nog een dagje wachten? Aangezien er Maandag toch een nieuwe client uitkomt.
edit
ik wacht wel gewoon tot Maandag
edit
ik wacht wel gewoon tot Maandag

[ Voor 9% gewijzigd door Switch op 26-04-2003 15:18 ]
help . . .
Yegor is back to play RO maareuh ik vind de iRO client nietmeer
Accountje is geregeld btw
Yegor is back to play RO maareuh ik vind de iRO client nietmeer

Accountje is geregeld btw
De iRO beta 2 client kan je nog bij fileplanet halen.
thx a lot ,echt waar ,je weet niet hoe blij ik ben
Verwijderd
Helaas, helaas, ze hebben de registration start verplaatst naar 30 april (zelfde tijd)... (zie de officiele RO site) 
Naja, dan nog maar even op mRO blijven spelen
eeeerm blijf mRO gewoon voor altijd spelen maybe ??Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 21:28:
Helaas, helaas, ze hebben de registration start verplaatst naar 30 april (zelfde tijd)... (zie de officiele RO site)
Verwijderd
Volgens een buddy van mij zitten er in a.s. beta meer dingen ... er zijn pets, meer monsters, dungeons en wapens volgens hem. Dus ik zou hem gewoon woensdag downloaden.
erm ik zit met een vraagje. ik heb net 2 kaartjes gekregen voor op armor. maar ik heb geen armor waar kaartjes op kunnen. waar krijg ik die armor/.?
moet je slotted armor uit beessies raggenspydoggie schreef op 27 april 2003 @ 03:07:
erm ik zit met een vraagje. ik heb net 2 kaartjes gekregen voor op armor. maar ik heb geen armor waar kaartjes op kunnen. waar krijg ik die armor/.?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
vraagje : wie blijft MRO spelen ,ook la gaat de public weer open ??
ik blijf zeker wel mRO spelen, speel fricking lekker 
itsnows en keotje ownen de sjit
en ik strax ook
itsnows en keotje ownen de sjit
[ Voor 35% gewijzigd door GTA3 op 27-04-2003 12:03 ]
help 
elke keer als ik iRO DL ,download ik de volle 421Mb ,maar dan zie ik nadien dattie maar ong. 240 Mb download
hoe verhelp ik dit ???
PLS help me .
hopeloss Ro -ertje
elke keer als ik iRO DL ,download ik de volle 421Mb ,maar dan zie ik nadien dattie maar ong. 240 Mb download
hoe verhelp ik dit ???
PLS help me .
hopeloss Ro -ertje
van ftp.gamesurf.de maar bij fileplanet -> same prob
Op de gamesurf.de ftp staat in diezelfde directory de Ro client ook in een zooitje losser rarfiles van 40mb. Misschien moet je die eens proberen? Die heb ik hier ook gedl'd en dat gaf geen problemen verder.
[ Voor 4% gewijzigd door Smurf op 27-04-2003 13:37 ]
)
Verwijderd
Bij ftp.gamesurf.de kan je maar 2x tegelijk ingelogd zijn, vandaar dat je maar 2 tegelijk kan downloaden.
welke gebruiker en pw moet ik ingeven voorde ftp?
Koetje : contact me ingame : SunShine
i wanna PAAARTY !!
i wanna PAAARTY !!
maar het is wel gratis(voorlopig)Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 16:50:
Damn, zit RO nog steeds in de beta??? Vorig jaar ook nog

nu heb ik armor waar kaartjes oppassen. krijg ik mijn kaartje er niet op.......
hoe doe ik het kaartje er op zetten? (peco peco card)
hoe doe ik het kaartje er op zetten? (peco peco card)
En toen was de server dood?
[ Voor 4% gewijzigd door Smurf op 27-04-2003 23:36 ]
)
180ppl online, en dan een town invasie.. das wel laggy
)
yep hopen dat die t1 van hem er snel ligt
ow en dat kaartje zit er nu al op.
ik hoop dat hij er snel achter is dat de server dood is.... hij is iig niet op msn
ik hoop dat hij er snel achter is dat de server dood is.... hij is iig niet op msn
ok hij doet het weer 
edit: blaat. ik ben weer eens traag
edit: blaat. ik ben weer eens traag
[ Voor 48% gewijzigd door Smurf op 27-04-2003 23:51 ]
)
leuk hij doet het 2 minuten lekker gespeeld en dan ------>>>
DIKKE LAG
DIKKE LAG
Nu ook een guild gemaakt
Ben er morgen middag weer dus dan msg je me maar ofzo
Nick: Koetje
[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 28-04-2003 09:11 ]
dat weet ik ook pas 1,5 jaarVerwijderd schreef op 27 april 2003 @ 23:50:
Zeg, de GM is een vrouw heb ik gehoord
PSN
Sow! Een echte?!?Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 23:50:
Verwijderd
Ik denk niet dat Moonlight Ragnarok Online al 1.5 jaar bestaat >.>;;
En volgens mij denk ik dat jullie Christy bedoelen maar ik heb er maar 1 ding te zeggen; VERKEERDE SERVER OETLUL
>.>;;;;;
En volgens mij denk ik dat jullie Christy bedoelen maar ik heb er maar 1 ding te zeggen; VERKEERDE SERVER OETLUL

>.>;;;;;
Moonlight Ragnarok online kan je je niet meer voor registreren btw
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Nog steeds? AlweerVerwijderd schreef op 27 April 2003 @ 16:50:
Damn, zit RO nog steeds in de beta??? Vorig jaar ook nog
Een korte tijd was de open beta niet meer beschikbaar en kon je er voor betalen, maar sinds een tijdje is ie weer beta. Vanwege te veel mankementen volgens mij.
Maar dat is toch mooi meegenomen, kan je gratis een leuk spel spelen waar je eigenlijk al voor betaald moest hebben.
The devil is in the details.
Toen was het Closed Beta. Nog steeds beta dusMaRc0 schreef op 28 April 2003 @ 13:13:
[...]
Nog steeds? Alweer
Een korte tijd was de open beta niet meer beschikbaar en kon je er voor betalen, maar sinds een tijdje is ie weer beta. Vanwege te veel mankementen volgens mij.
Maar dat is toch mooi meegenomen, kan je gratis een leuk spel spelen waar je eigenlijk al voor betaald moest hebben.
Wedden dat de server overbelast gaat raken op woensdag om 7 uur 's avonds 
Ik ken zelf ook al een stuk of 10 mensen die gaan registreren
Ik ken zelf ook al een stuk of 10 mensen die gaan registreren
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Voor zover ik weet zijn ALLE GMs vrouwenVerwijderd schreef op 27 april 2003 @ 23:50:
Is maar goed ook: mRO draait op een normale lijn en met 1(!) server. Die invasie in Morroc gisteren CRASHTE de server zo grondig dat de GM zelf niet eens meer kon inloggen. Meer dan 150 man is gewoon te veel.Mystic_X schreef op 28 april 2003 @ 13:08:
Moonlight Ragnarok online kan je je niet meer voor registreren btw
oeps:

weet je zeker dat dit normaal is?
weet je zeker dat dit normaal is?
)
eeerm is er iemand op mRO die SunShine (ikke) 75k wil lenen voor een stats reset??
ik betaal het zo gauw terug als ik kan
dank bij voorbaat...
ik betaal het zo gauw terug als ik kan
dank bij voorbaat...
De Bugs:

De nostalgie:

De meeting:

De chaos ^^:

De nostalgie:

De meeting:

De chaos ^^:

lol
and so true...
and so true...
dat wilde ik ook voorstellen
[ Voor 79% gewijzigd door Smurf op 28-04-2003 23:10 ]
)
Koetjeboe, mag ik ook bij de mRO GoT guild? Ik kwam Baka tegen in Geffen en hij zei dat ik het aan jou moets vragen of ik mag joinen.
Ik ben Edge, een mage.
Ik ben Edge, een mage.
[ Voor 9% gewijzigd door Alpine op 29-04-2003 00:25 ]
En ik kan niet stoppen 
48/35 ... we zijn er bijna~~
48/35 ... we zijn er bijna~~
)
nee hoor over 20 min doet hij het weer. ze heeft hem net opnieuw afgesloten.
Verwijderd
[quote]Smurf schreef op 29 April 2003 @ 03:51:
En ik kan niet stoppen
48/35 ... we zijn er bijna~[/quote]
Je bent er nog laaaaaang niet
Job 38 t/m 40 zuigen zwaar.
Daarna daarentegen is het goed te doen alhoewel je wel moet zoeken naar passende vijanden (de mijne heb ik al gevonden: orcs
)
1 algemene opmerking: svp ontopic blijven en niet te frivool posten
En ik kan niet stoppen
48/35 ... we zijn er bijna~[/quote]

Daarna daarentegen is het goed te doen alhoewel je wel moet zoeken naar passende vijanden (de mijne heb ik al gevonden: orcs
Ik en Smurf hebben op dit moment invite access (baka ook
Kan wel...weet het niet meer zeker). Zal dat aantal mensen straks wel ff uitbreiden maar iedereen van GoT kan er iig in en eigenlijk alle nl'ers ook wel ^^
Verwijderd
Koetje ... ik ga zo met mijn swordman:r eruit ... en dan wil er wel met mijn mage in 
dus .. hou ff 1 plaatje vij in de guild
Guild is volgens mij oneindig grootVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 09:09:
Koetje ... ik ga zo met mijn swordman:r eruit ... en dan wil er wel met mijn mage in
Ik wil spelen 
(nee mam, ik ben niet verslaafd. het is zelfs goed voor mijn sociale ontwikkeling
)
(nee mam, ik ben niet verslaafd. het is zelfs goed voor mijn sociale ontwikkeling
[ Voor 75% gewijzigd door Jay-v op 29-04-2003 09:23 ]
Verwijderd
volgens mij niet
iets met 16 man
staat er wel bij als je op alt+g drukt
daarom zeg ik het maar ff
Darn ze zij over 20 min gaan we weer up, maarruh hij doet nog niks.
Verwijderd
Fatality: volgens mij was het 16 party's meen ik.
En indien het 16 personen zijn is het erg weinig eigenlijk
Koe: kun je een spoedcursus "adden pix voor guild" voor beginners geven?
Ja, sureVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 09:34:
Ten eerste moet gij de persoon zijn die het guild heeft gemaakt
Dan bouw je een 24x24 24bit bmp. Voor transparantie gebruik je 255 0 255 (paars kleurtje
Verwijderd
volgens mij niet snowsVerwijderd schreef op 29 april 2003 @ 09:34:

druk straks maar eens op ALT+G
daar moet het wel staan
Verwijderd
Yup meee toooo ^_^ alleen beetje kut dat ik nu op school zit.. nog 4 uurtjes voordat ik thuis ben >.>;;Koetjeboe schreef op 29 april 2003 @ 08:58:
Ik en Smurf hebben op dit moment invite access (baka ookKan wel...weet het niet meer zeker). Zal dat aantal mensen straks wel ff uitbreiden maar iedereen van GoT kan er iig in en eigenlijk alle nl'ers ook wel ^^
Ik kan niet wachten!! xD Ik wil vandaag Assassin worden >.>
-Baka-GoD-
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 11:41 ]
Verwijderd
Zeg ik zie nog geen screene van aan guildmember 
fatality: dan snap ik niet dat iemand een Guild wil maken. Dan vind ik dat de zeny niet waard eerlijk gezegd
fatality: dan snap ik niet dat iemand een Guild wil maken. Dan vind ik dat de zeny niet waard eerlijk gezegd

Nog een dag wachten, dan weet waar jullie nu allemaal over praten
.
Moet er trouwens geendeel 11 komen nu? Goede timing
Moet er trouwens geendeel 11 komen nu? Goede timing
Verwijderd
Die zijn ook te koop (af en toe
)
En waar heeft Koe die dan gevonden want dat verhaal ken ik nog niet
Baka: ik heb je request weggehaald. Doe dat svp ingame want zulke dingen zijn niet toegestaan: is bij mijn weten een niet-toegestane aanpassing van de software.
En waar heeft Koe die dan gevonden want dat verhaal ken ik nog niet
Baka: ik heb je request weggehaald. Doe dat svp ingame want zulke dingen zijn niet toegestaan: is bij mijn weten een niet-toegestane aanpassing van de software.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 11:42 ]
zouden jullie even willen uit leggen wat die Mro nou precies is?
je kan de beta toch pas over 2 dagen spelen of mis ik iets?
je kan de beta toch pas over 2 dagen spelen of mis ik iets?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
je kan pas morgen registreren voor iRO over spelen is geloof ik nog nix gezegd
It's just a donkey
mRO is een illegale private server waar je gewoon RO op kan spelen
PSN
met maar 150 mensen? gezellig
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Orcs en goblins geven ongeveer evenveel exp, maar goblins hebben minder hp en minder def. Alleen voor mages zullen ze niet echt interessant zijn omdat alle 5 de soorten verschillende resists hebben.Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 08:55:
[...]
Daarna daarentegen is het goed te doen alhoewel je wel moet zoeken naar passende vijanden (de mijne heb ik al gevonden: orcs)
En ik wil een goblin mask
[ Voor 2% gewijzigd door Smurf op 29-04-2003 14:50 . Reden: . ipv , ^.^ ]
)
Verwijderd
mRO is NIET illegaal aangezien Gravity vergeten is (c) op de serversoftware vast te leggenYakuzA schreef op 29 April 2003 @ 14:38:
mRO is een illegale private server waar je gewoon RO op kan spelen

Goblins zijn easySmurf schreef op 29 April 2003 @ 14:49:
[...]
Orcs en goblins geven ongeveer evenveel exp, maar goblins hebben minder hp en minder def. Alleen voor mages zullen ze niet echt interessant zijn omdat alle 5 de soorten verschillende resists hebben.
En ik wil een goblin mask![]()
En ze teamen dus met FireWall leuk als het allemaal goed loopt (lag heeft me vaker gekilled dan dat ik het veroorzaak vanwege fouten

Stats goblin mask?
En ik wil een Hero
geen id, maar als het headgear is dan wil ik hem gewoonVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 14:57:
Stats goblin mask?
zometeen ff een item database doorspitten.
)
Hmm ik zit met een probleem dat ik pas sinds vandaag heb. Ik was dus vanochtend even leuk wat Hodes aan het killen toen er een Drop (de oranje versie van een poring) mijn items die op de grond lagen jatte. Dus ik schiet die Drop dood en ik schiet ineens terug naar windows met deze error:

Waarna ik de volgende foutmelding kreeg:

En RO werd automatisch afgesloten.
Ik starte hierna RO weer op en probeerde nog eens een Drop neer te schieten. Maar weer kreeg ik die foutmelding. Ik reinstallde de game en kon weer ongeveer voor een half uurtje normaal spelen. Maar toen ik dit keer een Poporing neerschoot had ik weer hetzelfde probleem (met Hodes of Anacondaqs heb ik het probleem niet). Toen liet ik het even zoals het was, ging een uurtje wat anders doen en daarna probeerde ik weer RO spelen. Gelukkig kon ik toen weer een tijdje normaal spelen. Maar een paar minuten geleden probeerde ik voor de gein een Pecopeco Egg te mollen en ik kreeg de foutmeldingen weer. Ik heb gezocht op die file en ik blijk hem idd niet op m'n pc te hebben. Sterker nog ik mis de hele map C:\Gamez\Gravity\Ragnarok\Sprite\
Kan iemand mij misschien die file sturen, of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Mijn dank is groot.
Ik starte hierna RO weer op en probeerde nog eens een Drop neer te schieten. Maar weer kreeg ik die foutmelding. Ik reinstallde de game en kon weer ongeveer voor een half uurtje normaal spelen. Maar toen ik dit keer een Poporing neerschoot had ik weer hetzelfde probleem (met Hodes of Anacondaqs heb ik het probleem niet). Toen liet ik het even zoals het was, ging een uurtje wat anders doen en daarna probeerde ik weer RO spelen. Gelukkig kon ik toen weer een tijdje normaal spelen. Maar een paar minuten geleden probeerde ik voor de gein een Pecopeco Egg te mollen en ik kreeg de foutmeldingen weer. Ik heb gezocht op die file en ik blijk hem idd niet op m'n pc te hebben. Sterker nog ik mis de hele map C:\Gamez\Gravity\Ragnarok\Sprite\
Kan iemand mij misschien die file sturen, of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Mijn dank is groot.
De map Sprite heb ik ook niet. Ik hoop dat mRO ook met de nieuwe client kan werken want die oude zit volgensmij vol met bugs.Apocrypha schreef op 29 April 2003 @ 15:42:
Hmm ik zit met een probleem dat ik pas sinds vandaag heb. Ik was dus vanochtend even leuk wat Hodes aan het killen toen er een Drop (de oranje versie van een poring) mijn items die op de grond lagen jatte. Dus ik schiet die Drop dood en ik schiet ineens terug naar windows met deze error:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb regelmatig dat m'n PC zomaar reset tijdens het spelen.
De GM's van mRO waren vannacht druk bezig met een grote update zeiden ze. Misschien Comodo?
[ Voor 3% gewijzigd door Alpine op 29-04-2003 16:29 ]
Verwijderd
apo: ik zou een paar uur wachten (bijvoorbeeld tot vanavond) en indien het dan nog zo is mRO mailen cq. dit op het rRO-forum posten (de GM leest daar actief mee
)
Er zijn nl. software updates geweest gisteravond dus grote kans dat dat niet helemaal goed is gegaan
- heeft iedereen zijn gegevens op publiek staan zodat je in de ranking komt?
Er zijn nl. software updates geweest gisteravond dus grote kans dat dat niet helemaal goed is gegaan
- heeft iedereen zijn gegevens op publiek staan zodat je in de ranking komt?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 16:47 ]
mijn pc doet ook spontaan resetten tijdens ragnarok. (1x per dag ofzo)Alpine schreef op 29 April 2003 @ 16:26:
[...]
De map Sprite heb ik ook niet. Ik hoop dat mRO ook met de nieuwe client kan werken want die oude zit volgensmij vol met bugs.
Ik heb regelmatig dat m'n PC zomaar reset tijdens het spelen.
De GM's van mRO waren vannacht druk bezig met een grote update zeiden ze. Misschien Comodo?
Fuck that..... ik dacht dat ligt vast aan mijn pc. maar nee dus
Verwijderd
Zeg, erm.. ik was net AFK en toen ik terug kwam staat er "3 minutes.." "2minutes.." "1minute, get off my server".
So.. what happened? Server restart?
So.. what happened? Server restart?
Ze gaan even wat updaten. Gaat helaas wel 2 uur duren..
)
Verwijderd
21:00 pas online >.>!!! Nee tog >.> Sigh.. Ik wou nog continue trainen tot Job40..
-Baka-GoD-
-Baka-GoD-
Verwijderd
Comodo is volgens mij een stad met nieuwe monster.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 20:11 ]
Laat ik het nog één keer zeggen...
<h1>Ik ga geen RO meer spelen!</h1>
Ik had hier al gemeld dat ik niet meer zo spelen.
Maar blijkbaar moeten mensen me nog steeds lastig vallen met de vraag of ik komen spelen.
En sommige mensen gaan zelfs door met zeuren en komen dus op m'n blocklist
Dus ik vraag het nog één keer, laat mee aub met rust
<h1>Ik ga geen RO meer spelen!</h1>
Ik had hier al gemeld dat ik niet meer zo spelen.
Maar blijkbaar moeten mensen me nog steeds lastig vallen met de vraag of ik komen spelen.
En sommige mensen gaan zelfs door met zeuren en komen dus op m'n blocklist

Dus ik vraag het nog één keer, laat mee aub met rust
Verwijderd
ik vroeg het alleen op msn
.. en dat is buiten got om
blijf het jammer vinden btw
heeft iemand nog wat leuks gevonden @ ro ?
ik zelf nie
blijf het jammer vinden btw
heeft iemand nog wat leuks gevonden @ ro ?
ik zelf nie
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 21:14 ]
Dit topic is gesloten.