Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
2 nieuwe leden en niet aflatend groter wordende voorsprong.
Het is nog erger dan bij OGR
Het is nog erger dan bij OGR
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik doe nu ook mee! 
Dimitry Janssen, Pjotrik, Hakker en Mac Stoffel heb ik laten joinen, we komen er wel!
Die MacStoffel blaast #%$^* harder dan ikzelf met die mac's.
Dimitry Janssen, Pjotrik, Hakker en Mac Stoffel heb ik laten joinen, we komen er wel!
Anoniem: 8489
Ik kan niet anders zeggen dan welkom enGman schreef op 26 september 2002 @ 13:07:
Ik doe nu ook mee!
Anoniem: 28168
Inderdaad Graasland niet waardigAnoniem: 4681 schreef op 26 september 2002 @ 16:48:
81 hummm dat kan beter
woei 600+
grasmaaiers grazen door
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Maar alleen omdat ik het zelf wil hoor..Gman schreef op 26 september 2002 @ 13:07:
Ik doe nu ook mee!
En we staan toch al bovenaan?
* Freakertje is expecting the invasion of some REAL power
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
ow ? vertel vertel ?Freakertje schreef op 26 september 2002 @ 20:05:
* Freakertje is expecting the invasion of some REAL power
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Inderdaad.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Pagina: 1