Je zou haast verwachten dat de output wat in zou zakken na het behalen van de 1e plek, maar het lijkt er niet eens op. We beuken lekker door met 2.5k, we hebben twee nieuwe leden... Who's gonna stop us?? Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
We lopen nu al zo goed als 10.000 voor op bio.. waar blijven ze nou?
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Tijd om even bij hun op het forum te gaan snuffelen? Even kijken wie er daar zat te bluffen dat ze nog maar een fractie van hun capaciteit gebruikten.
Misschien weten ze nog niet dat ze ingehaald zijn?
Misschien weten ze nog niet dat ze ingehaald zijn?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Weet ik gelijk waarom de allemaal DPRGI heten daaro.
Distributed Project Research Group Italy. Da's een hele mond vol

Iemand die een beetje zijn italiaans op wil halen. Kan je even hier kijken. Ik kan er geen spaghetti van maken
Distributed Project Research Group Italy. Da's een hele mond vol

Iemand die een beetje zijn italiaans op wil halen. Kan je even hier kijken. Ik kan er geen spaghetti van maken
Yow mobster het staat hier
Vertaal van Italiaans naar Engels
een quote van keen
Vertaal van Italiaans naar Engels
een quote van keen
... by now the Dutch of the DPC have caught up to us and soon they will surpass to us... unfortunately , every resistance has been useless and the attended ones reinforce are not arrive to you...
k
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Wordt er niet echt duidelijker op hè 
Maar het lijkt erop dat ze dachten PC'tjes van SETI op D2OL te zetten. Helaas willen de meeste SETI-ers dat niet.... Ik denk dat dat hun dreigement was vorige maand. Een loos dreigement dus....
Maar het lijkt erop dat ze dachten PC'tjes van SETI op D2OL te zetten. Helaas willen de meeste SETI-ers dat niet.... Ik denk dat dat hun dreigement was vorige maand. Een loos dreigement dus....
Mobster schreef op 25 september 2002 @ 14:47:
Tijd om even bij hun op het forum te gaan snuffelen? Even kijken wie er daar zat te bluffen dat ze nog maar een fractie van hun capaciteit gebruikten.
Misschien weten ze nog niet dat ze ingehaald zijn?![]()
( heb IK ze met een paar draadjes op HUN forum wel ff ingefreven
Het was Marzio met de grote mond in posting http://forum.sengent.com/...bb=get_topic;f=3;t=000192
Waar hij volgende zei :
Originally posted by DPRGI - Marzio:
[QB]
[...]
ahahahahahahahah you are funny..![]()
we cut the 90% of power cause problem with the client but we watching you ...![]()
with this statistics in 11.5 weeks you can be very near us....
buona fortuna.. :D[/QB]
NATUURLIJK heb ik daar gepast op geantwoord
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Dat is het toch het forum van Sengent? En niet van hen? Nou ja. Het bleek in ieder geval het betere grote-mond-werk.
En ons slakje flushed maar lekker door?
Ik dacht toch echt dat we overgestapt waren
i.i.g. feli met de pijlmaaltjes iedereen ook namens de rest van het team
Ik dacht toch echt dat we overgestapt waren
i.i.g. feli met de pijlmaaltjes iedereen ook namens de rest van het team
Die node gaat gewoon minstens 100 candidates per dagOK Geintje
You (to group) overwhelmed KEEN (to single)
Try now to reach NODE 3789 if you can!!!!!
Tell me your most powerful Node ID
The fight is ON
And feel disappointed until You reach Me
Daar heb je minstens een dual voor nodig lijkt me (dual 2200 of zo
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Er is geen client voor een dual, je moet dan gewoon de client 2x installeren. Dus ik denk dat het een snelle cpu is XP2200+ ofzo, dik overgeklokt en onder Linux.klaasbram schreef op 25 september 2002 @ 19:44:
[...]
Die node gaat gewoon minstens 100 candidates per dag![]()
Daar heb je minstens een dual voor nodig lijkt me (dual 2200 of zo)
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
ik had 'm al gelezen.. en apart draadje gestart..
mijn antwoord heb ik daar al wel gegeven : is voor mij niet haalbaar
even de stats in de gaten houden
(misschien met meer dan 1 computer op zelfde node.prp laten werken
mijn antwoord heb ik daar al wel gegeven : is voor mij niet haalbaar
edit:
Ik doe TOCH een poging : ik heb van de windows client de "node.prp" naar de linux client verplaatst. Linux doet het werk voor de "oude" windows client !!
windows client is 7678.
nieuwe linux client = 10447
Ik doe TOCH een poging : ik heb van de windows client de "node.prp" naar de linux client verplaatst. Linux doet het werk voor de "oude" windows client !!
windows client is 7678.
nieuwe linux client = 10447
even de stats in de gaten houden
(misschien met meer dan 1 computer op zelfde node.prp laten werken
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Anoniem: 49528
Ik heb een 2200+....ColdFusion schreef op 25 september 2002 @ 20:03:
[...]
Er is geen client voor een dual, je moet dan gewoon de client 2x installeren. Dus ik denk dat het een snelle cpu is XP2200+ ofzo, dik overgeklokt en onder Linux.
Maareh hij is net nieuw dus nog niet overgeklokt, moet eerst even het een en ander uitproberen...
Pagina: 1