Zo dan, twee nieuwe leden en lekker op de eerste plek. Wel zag ik in de statsrun een stuk of 7 nieuwe leden bij team austria, wellicht heeft dit alles te maken met het einde van RC5! We zien het wel gebeuren, voorlopig staan we veilig op de eerste plek, zoals het hoort Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Lekkere stats
en ben benieuwd hoeveel er nou bij zullen komen hier.. Ik verwacht er helaas niet veel. VOlgens de Poll gaan de meeste toch naar ECCP

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
En dat is ook zo afgelopen dus wie weet. Hoewel dit natuurlijk niet echt een aantrekkelijk project is qua stats dan. De huidige groep kan het (nu nog) wel af. 
Welkom DPC_Mrsar en Morfeus
Welkom DPC_Mrsar en Morfeus
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Team Switch stijgt weer een paar plaatsen in de daily....
Wordt toch tijd dat Terry en Tha Snail ophouden met feestjes vieren en die laatste pc-tjes overzetten.
Wordt toch tijd dat Terry en Tha Snail ophouden met feestjes vieren en die laatste pc-tjes overzetten.
Woei weer 600+ voor ons !
En TCF doet ook nog leKker mee :)( GO get Keen !)
En TCF doet ook nog leKker mee :)( GO get Keen !)
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Heeft iemand griz gezien? DPCH isse beetje niet af zeg maar...
Viel me 30 seconden geleden ook op..Geen DPCH .. run van Griz heeft niet gelopen...
en dat nu Keen gas dreigt te geven...
en dat nu Keen gas dreigt te geven...

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Owja ik had nog ergens anders een verlaten PC op D2OL staanVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:08:
Team Switch stijgt weer een paar plaatsen in de daily....
Verwijderd
Als die pc niet kan mee-switchen naar het huidige project, omdat je er gewoon niet vaak genoeg bijkunt.... Dat is het misschien beter om hem weer voor je oude team in te schakelen ipv voor Team switch. Het is voor Switch wel belangrijk dat we slechts bij één project tegelijk actief zijn..Tha_Snail schreef op 28 september 2002 @ 11:52:
Owja ik had nog ergens anders een verlaten PC op D2OL staanmaar die kan ik niet op DistriFolding zetten, ik kan hem hoogstens een keer omzetten naar ECCp, maar 1 van beide projecten zal hij dan de komende maanden draaien
Jammer maar helaas
PS hoe kunnen we jou nu het beste bereiken
Pagina: 1