[IA] PCI riser voor VIA EPIA

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Heb net ff 17 PCI risers besteld... :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nijs!! _/-\o_

Weet je ook wat over levertijden? (Weet niet of dit al ergens stond, heb ff geen tijd om te spitten... :O)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Brabo-Joossie schreef op 04 november 2002 @ 16:25:
Nijs!! _/-\o_

Weet je ook wat over levertijden? (Weet niet of dit al ergens stond, heb ff geen tijd om te spitten... :O)
Die dingen zijn op voorraad. Ik heb het geld al overgemaakt, zodra het geld bij hem binnen is kan dingetje (ben ff zijn naam kwijt, sorry |:( ) ze ophalen bij Space. Vervolgens stuur ik hem de adressenlijst en worden de risers jullie kant opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
PureOptical, dat was de naam! PureOptical is zo aardig dat hij vlakbij Space Promotion woont en hij wil die dingen ook nog ff ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thats me, dus zorg maar gauw dat de etiketjes aankomen, de doosjes staan al klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 21:40
woei eindelijk, ik ga alvast de spinnenwebben uit mn via kast halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahoo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Sorry dudes dat het zo lang duurde, ik moest ook weer op iemand anders wachten :/
Maar zoals al gepost is het geld van mij al onderweg .... :)

Ik merk het wel wanneer ze binnen zijn, die risers, en thanx voor het bestellen :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op 04 november 2002 @ 14:41:
Heb net ff 17 PCI risers besteld... :)
:) Allemaal heeeeel blij

Weet je al wanneer ze binnen komen en wanneer ze verstuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Hee, what do ya all know: het geld van Deeke is binnen! Als het goed is zijn die risers gewoon op voorrad bij Space. Zodra Space het geld binnen heeft kan PureOptical die dingen ophalen en kunnen ze verstuurd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Give me the word!

Waar zijn de adres labels dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 23:37:
Waar zijn de adres labels dan??
Mogen we hier uit opmaken dat de risers (bijna) binnen zijn?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Ik heb ze liever vandaag dan morgen al.... Mijn Epia van RickBV zijn IA is vandaag binnen gekomen dus ik zie ze graag komen :p

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij liggen de risers er gewoon op voorraad, zogauw betaling geschied is en de adressen hiero bekend zijn gaan ze de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Mijn adres ken je al, dus stuur maar op dat ding....... >:)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mijn adres heb je ook al van je eigen IA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Heb nog geen bericht van Space, dus nog ff geduld... Zoals we weten uit het verleden: het kan wel eens lang duren bij Space... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
JAJAJAAA! Het geld is binnen! PureOptical: je kan ze gaan halen! Ik zal een adreslijst op de bus doen en het geld voor jou overmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Ow ja: uh, nou moet de topictitel zeker gewijzigd worden in *gesloten* oid? Iemand idee waar ik dat moet aanvragen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil

TMDevil

Blaat

Ja.. denk wel dat dat handig is zodat er niet nog meer mensen komen vragen als ze nog mee kunnen bestellen... Maar hoeft niet denk ik....

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
mjah... lijkt me wel handig. ff topic change aanvragen in [SM] (schop 'n modje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK ik ga ze asap ophalen, zorg svp voor de adressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 22:38:
OK ik ga ze asap ophalen, zorg svp voor de adressen
Dus ze zijn binnen???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Jaja: je ze liggen op voorraad bij Space...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Vandaag versturen???? Ik hoop 't, het de Via epia is al binnen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bart_Banaan op 11-11-2002 12:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen adressen: geen aktie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Ik wil m'n Riser, :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom maar halen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op 10 november 2002 @ 13:26:
JAJAJAAA! Het geld is binnen! PureOptical: je kan ze gaan halen! Ik zal een adreslijst op de bus doen en het geld voor jou overmaken. :)
Niet vergeten dit snel te doen, we zitten in spanning te wachten

(+- 254 postings :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34
da's mooi :)

kan ik aan een kastje voor m'n epia beginnen

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen adressen, soz guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
PO... mijn adres heb je nog van je eigen IA :)

Almighty...stuur die adressen door dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil

TMDevil

Blaat

Kunnen die adressen niet gemailt worden of zo?

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Kom Almighty!! stuur die adressen op!! wij willen eindelijk risertjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Jaja, ik heb ze vandaag op de bus gedaan. Het geld is ook al overgemaakt. Als het goed is ontvangt PO morgen de adressenlijst... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik ga de handel morgen even ophalen meteen na mijn werk, als de adressen er zijn gaan ze deze week de deur nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil

TMDevil

Blaat

almightyarjen schreef op 12 november 2002 @ 21:13:
Jaja, ik heb ze vandaag op de bus gedaan. Het geld is ook al overgemaakt. Als het goed is ontvangt PO morgen de adressenlijst... :)
En??? is het er al??

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet 17 riser opgehaald! Kan dat kloppen. Mooi...... alleen ik heb geen adressen ontvangen, hoe ken dat nou?? Ik ben meer dan bereid die dingen zsm te verzenden maar ik wil ze wel naar de goede mensen sturen. En nou ga me plz niet ieder appart mailen met je eigen adres. Ik wil van de organisator graag de adressen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Je zou toch denken dat e-mail lekker snel is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
:? ik heb toch echt gisteren die adressen op de bus gedaan! :( Precies wanneer je ze nodig hebt doen die TPG gasten er langer over. :( Kans is dus zeer groot dat PureOptical morgen een lijst krijgt, die is netjes uitgeprint op etiketten (met het aantal erbij vermeld). Ik denk dat het makkelijker is als we daar ff op wachten. Tenzij P.O. een digitale adreslijst wilt, dat kan, dan moet hij mij ff mailen. :) Maaruh: stel: de post komt morgen aan bij P.O. om een uur of 13:00. Die riserzooi moet voor 18:00 uur op het postkantoor gedropt zijn. Dan heeft-ie 5 uur de tijd om die zooi voor elkaar te maken, lijkt mij genoeg. Dan komen de risers evensnel als dat ik hem nu een lijst mail.

Ennuh P.O.: heb je toevallig pics van 17 risers naast elkaar? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO werkt ruim 8 uur per dag! Dus mail ze maar, anders kunnen ze pas morgen na 5 uur ingepakt worden. Ik ga pics schieten zometeen, kan iemand ze ff hosten, meld dat hier ff dan mail ik ze door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Een dagje langer maakt niet uit volgens mij. Deze IA duurt al zolang, 1 dagje meer of minder is niet erg.

Verwijderd

Net een toets op school gemaakt en snel nog twee potjes tafelvoetbal gespeeld om vervolgend met 130 KM/PU naar huis te rijden en in de brievenbus te kijken........

Snik snik, nog geen Riser......

Maar na een paar levels WC3 voelde ik me al een stuk beter en heb weer goede moet voor morgen......

;)

Verwijderd

Dan heb ik redelijk slecht nieuws voor jou, de adressen moeten nog aankomen en aangezien ik ze via de NPD verzend gaan ze morgen pas weg hiero!!!

• TMDevil

TMDevil

Blaat

Via de NPD? dan hoop ik dat er iemand thuis is waneer die lui thuis komen anders moet ik de NPD savonds een bezoekje brengen in de auto, de TGP is hier om de hoek... maar goed....

n54 power!

• Scarp
  • Niet online
neeeeeeeeeeeeeeee........... geen npdddddddddddddddddd................
dan kan ik naar den bosch rijden om ze op te halen (30 km verderop dus).
Aub via TPG. Gewoon klein doosje of bubbeltjes envelop... 4,50 zou daar toch wel genoeg voor zijn?

• ExcaliburDexter
uh wat is npd, en ga ik dit leuk vinden?

Verwijderd

Uhm, ik wil nu niet bepaald onwillig doen, maar de postbode heeft allesbehalve jullie adreslabels afgeleverd vandaag!!

Daarom vriendelijk verzoek naar de organisator om de adressen via email aan te leveren. NPD is standaard voor die 4,50 verzekerd, als ik het in een envelop douw is het niet verzekerd. Maar iedereen die het dan toch liever in een envelop via de post wil: meld dat ff hier. Alleen gaat dat dan wel niet op mijn risico. Niet dat het gegarandeerd fout gaat, maar je zal zien .... en daar heb ik geen behoefte aan.

Verwijderd

ExcaliburDexter schreef op 14 november 2002 @ 20:36:
uh wat is npd, en ga ik dit leuk vinden?
Nederlandse Pakket Dienst: zij leveren het pakket de volgende werkdag (lukt meestal) bij je aan. Standaard verzekerd tot 450 euro en je tekent voor ontvangst. Alleen als er niemand thuis is, nemen ze het weer mee en proberen het de volgende dag nog eens. Dan nog niet thuis mag je het ophalen bij het dichtsbijzijnde depot van de NPD.

• Scarp
  • Niet online
Wat kost verzekerd sturen via TPG dan? Aangezien ik de hele dag werk en die NPD dus 2x voor nop langskom zal ik het moeten ophalen 30 km verderop, daar heb ik niet zo'n zin in.
Wat kost verzekerd zenden via TPG dan PO? Dan maak ik het verschil wel over naar je (duurt alleen weer een paar dagen maar jah). Je rekening nr heb ik nog van vorige IA's.

Verwijderd

Geen idee, dat zal ik moeten navragen. Misschien kan ik morgen ff naar de post rijden. Maar ook dan is een adres wel makkelijk

• Scarp
  • Niet online
Als je het niet erg vind om via TPG te sturen naar me dan zou ik dat waarderen. Het verschil bedrag maak ik dan over morgen naar je als je weet wat het kost.

• TMDevil

TMDevil

Blaat

Ik denk dat ik de gok maar ga nemen en het via de NPD ga laten bezorgen. Lijkt me het snelst en makelijkst. Alleen hoop ik dan maar dat die gasten smiddags langs komen, dan is er iemand thuis....

n54 power!

Verwijderd

NPD is geen gok, ze leveren snel, en verzekerd. Alleen moet je wel tekenen voor ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NPD is dus niet oke, er is hier alleen maar iemand s'avonds thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, de etiketten zijn dus gearriveerd. Maadag gaat alles de deur uit. Iedereen die het pakket via de TPG wil hebben (aangetekend, dan is het tot 46 euro verzekerd) dient rekening te houden met een meerptijs. Verzending kost dan 5.75 ipv 4.50. It's up to you, indien gewenst mag je me ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik zie het wel tegemoet....

(Kick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Packed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer n00b achtig vraagje : Is zo'n riser ook op een normaal moederbord te gebruiken?Ik heb namelijk een riser nodig waar 2 kaarten in kunnen.Nu heb ik wel een ander alternatief , maar dan worden de kosten bij mij ietsje opgeschroeft , en als echte Hollander benne zuunig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
als je de draad had gelezen wist je dat dit alleen werkt voor de epia, je kunt waarschijnlijk wel een pci slot verlengen en deze dan in een hoek zetten, dit zal echter niet jouw bedoeling zijn. je kunt niet zomaar van ieder pci slot er twee maken daar moet het mobo voor gemaakt zijn.
woei, dexter gaat weer afstoffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 17:30:
Hehe, de etiketten zijn dus gearriveerd. Maadag gaat alles de deur uit. Iedereen die het pakket via de TPG wil hebben (aangetekend, dan is het tot 46 euro verzekerd) dient rekening te houden met een meerptijs. Verzending kost dan 5.75 ipv 4.50. It's up to you, indien gewenst mag je me ff mailen.
Hmm...zie ik nu pas :|. Ik had al eerder gevraagd voor TPG. Of heb je de mijne nou ook al met de NPD gedaan? Zoniet dan maak ik vanavond nog 1.25 euro over naar je.

ps. Ik kan hier niet mailen (firewall van Philips houd alle webmail buiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 18 November 2002 @ 11:10:
[...]

Hmm...zie ik nu pas :|. Ik had al eerder gevraagd voor TPG. Of heb je de mijne nou ook al met de NPD gedaan? Zoniet dan maak ik vanavond nog 1.25 euro over naar je.

ps. Ik kan hier niet mailen (firewall van Philips houd alle webmail buiten).
OK deze is aangetekend met de post mee. De rest is zojuist via de NPD vertrokken, en wordt morgen aangeboden bij jullie.

Scarp: track&trace op www.tracktracepuntnl verz.bewijs: 3S RRBA 4882469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:44:
[...]
OK deze is aangetekend met de post mee. De rest is zojuist via de NPD vertrokken, en wordt morgen aangeboden bij jullie.
Scarp: track&trace op www.tracktracepuntnl verz.bewijs: 3S RRBA 4882469
Thx PO... vanavond maak ik het geld over ovv "PCI Riser" en me nick. Eind van de week zou het er moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ExcaliburDexter schreef op 18 November 2002 @ 10:56:
als je de draad had gelezen wist je dat dit alleen werkt voor de epia, je kunt waarschijnlijk wel een pci slot verlengen en deze dan in een hoek zetten, dit zal echter niet jouw bedoeling zijn. je kunt niet zomaar van ieder pci slot er twee maken daar moet het mobo voor gemaakt zijn.
Ahh , bedankt , dan moet er dus toch de duurdere zeker werkende oplossing gekocht worden.Ik heb nog al weinig tijd op het moment en dus ook niet de tijd om het hele topic door te lezen , sorry hiervoor , ik haal hier eigenlijk dus weer het niveau omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb slechte ervaringen met de NPD. Ik heb ze ooit eens een mailtje gestuurd. Als je zin hebt om te lezen:

Betreft pakket met lijstnummer 43858 en stopnummer 58.

Donderdag 18 juli wordt het betreffende pakketje aangeboden op mijn huisadres. Aangezien de meeste mensen werken rond die tijd wordt er dus niet opengedaan. Ik bel dezelfde dag nog met de vraag of het maandag 22 juli op mijn werk kan worden afgeleverd. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon zegt dat het geen probleem is en ik geef het andere adres door. Om een bedrijfsnaam wordt niet gevraagd. Maakt ook niet uit, want het is toch maar een klein pand. Maandag bel ik op waar het pakje blijft. Sorry ze zijn vergeten het pakketje in de juiste wagen te stoppen. Ik heb alle begrip, en het pakketje zal de volgende dag alsnog worden aangeboden. Dinsdag bel ik weer waar het pakketje blijft. Ja ze zijn met de wagen in de buurt geweest, maar de adresgegevens waren niet compleet want de bedrijfsnaam ontbrak. Ik denk dan: had aangebeld en even naar mijnheer Ikke gevraagd. Ik weer alle begrip, het pakketje zal woensdag worden afgeleverd. Ik word in de loop van de dag gebeld met een of andere vage reden dat het pakketje vandaag niet kan worden afgeleverd. Ik denk: misschien rijden ze vandaag niet in de buurt, en ben tevreden. Ik ben zo'n geduldige jongen. Vandaag (donderdag) zou het pakketje dan eindelijk worden afgeleverd. Net werd ik gebeld door de afzender van het pakketje dat de doos weer bij hun op het buro staat. Ze hebben meegelachen daar met mij! Leuke grap van de NPD. Ik heb gevraagd of ze het pakje per TPG willen versturen, dat gaat ook wel eens fout, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje rommeltje bij jullie, en dat terwijl het vakantietijd is. Wat mij redelijk lijkt in deze is dat de transportkosten in ieder geval vergoed worden aan de afzender (naam ben ik even kwijt, maar dat kunnen jullie wel opzoeken denk ik).

Ik ben niet boos, maar moet wel hard lachen. Wel jammer dat ik al 2 weken zonder autoradio zit (zit dus in het pakje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Hee P.O: is mijn geld voor jou al binnen, ik heb er nog niets over gehoord en ik heb het al een week geleden orso overgemaakt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
1.25 euro is overgemaakt naar PO.... zal er later deze week bij je zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op 18 november 2002 @ 20:32:
Hee P.O: is mijn geld voor jou al binnen, ik heb er nog niets over gehoord en ik heb het al een week geleden orso overgemaakt... :?
NOPE, NET ZOALS DE ETIKETTEN DUURT HET WAT LANGER DENK IK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
OK, binnen.

Bedankt almightyarjen voor het organiseren en Pureoptical voor het verzenden.

offtopic:
Morgen krijg ik denk ook je kabelmesh binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hij is binnen en hij is zeer mooi en ook nog een officiele VIA :)

Weet iemand waar ik een PDFje van de riser vandaan kan halen, ik zou namelijk graag willen weten waar al die jumpertjes voor zijn.....

B.v.d. Golf

En bedank voor de geweldige IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik heb ze beide vandaag mogen ontvangen in een kartonnen doosje ;)

Thanx! :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
hiero ook ontvangen hartelijk bedankt voor deze mooie actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat ik de verzendkosten nog vergoed krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Laatst online: 17:34
mooi :)

er was gelukkig iemand thuis dus ik heb m'n risertje ook

Hardstikke bedankt

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
'k heb 'n afhaal bericht van de TPG. Morgen ff ophalen.
Thx PO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil

TMDevil

Blaat

Hij is bij meaangekomen, nou eigenlijk bij de buren.. Je moest toch tekenen voor de NPD? hoe kan die dan bij de buren afgeleverd zijn zonder handtekening :?
Maar zoals Golf.Geo ook vraagt. Waar zijn die jumpers voor? en hoorde er geen kabeltje bij?

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:15
mag ik eens foto's zien van iemand die hem heeft ingebouwd wil weten of me kubus vorm eraan gaat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

TMDevil schreef op 19 November 2002 @ 19:17:
Je moest toch tekenen voor de NPD? hoe kan die dan bij de buren afgeleverd zijn zonder handtekening :?
Vaag inderdaad... Bij mij zijn ze ook bezorgd vandaag, en die NPD'ers hadden 't pakje achter een bloempot bij m'n voordeur uit 't zicht gezet... |:(
Ach, tis binnen en daar ging 't om! Thanx AlmightyArjen en PureOptical!! _/-\o_

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Ik heb idd ook niet hoeven tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
TMDevil schreef op 19 november 2002 @ 19:17:
Hij is bij meaangekomen, nou eigenlijk bij de buren.. Je moest toch tekenen voor de NPD? hoe kan die dan bij de buren afgeleverd zijn zonder handtekening :?
Maar zoals Golf.Geo ook vraagt. Waar zijn die jumpers voor? en hoorde er geen kabeltje bij?
Volgens mij hoorde er een kabeltje bij ja... Daarvoor zit ook een aansluiting op de Epia... Vaag.
Geachte meneer/mevrouw,

Bij het aanbieden van een zending trof ik u niet thuis. U kunt telefonisch aan ons doorgeven wanneer wij u de zending alsnog kunnen aanbieden of wa...
:( Okeeej... Morgen ff bellen dan. En PO: dankjewel hoor! Ik snap alleen niet waar het geld blijft, ik ga binnenkort even langs de bank snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Ik heb m ook binnen, trouwens heeft iemand hem al getest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op 19 november 2002 @ 22:37:
[...]

Volgens mij hoorde er een kabeltje bij ja... Daarvoor zit ook een aansluiting op de Epia... Vaag.

[...]

:( Okeeej... Morgen ff bellen dan. En PO: dankjewel hoor! Ik snap alleen niet waar het geld blijft, ik ga binnenkort even langs de bank snap er niets van...
Ik zal morgen mijnheer Space even vragen naar die kabel, ik zie hem ivm HCC voorbereidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat is waar, het is een officieel Via kaartje en op de Epia zit een kabel aansluiting voor de rizer......

Heeft iemand een PDF?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2002 05:12 . Reden: Tja, het is vroeg en ik ben nog niet helemaal wakker.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Riser is binnen!
Moet er nou echt een kabel bij? In het kleine blaadje wat er bij staat stond dat niet. Er stond dat je 'm zo erop kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Scarp schreef op 20 november 2002 @ 17:57:
Riser is binnen!
Moet er nou echt een kabel bij? In het kleine blaadje wat er bij staat stond dat niet. Er stond dat je 'm zo erop kon zetten.
:? O ja? Kan iemand dat even testen? Ik heb zowel de riser als de Epia op dit moment niet tot mijn beschikking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op 20 november 2002 @ 18:16:
[...]

:? O ja? Kan iemand dat even testen? Ik heb zowel de riser als de Epia op dit moment niet tot mijn beschikking...
Argh, ik kan hem nog niet testen, maar zodra ik een flexibele riser heb wel....

Maar ik heb de manual en een cir/fir PDF'je wel op m'n server staan

http://nekita.no-ip.com/~ice/Epia

Verwijderd

Arjen ken je ff je bank wakker schudden svp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de space stand op de HCC gezien??

Hebben ze ook flexibele risers (riser verleng-kabeltje) bij zich?

Andere leuke dingen op de HCC??

Ik ga morgen, maar wil het nu weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Space heeft die flex dingen helaas niet liggen, maar op andere stands heb ik ze wel gezien, maar niet goedkoop.
Andere leuke dingen op HCC? Alleen maar!! 3 x P3 MoBo voor 10 euro (ook slot 1 en 478 gezien 3 voor 10 euro) en veel meer, dus zondag weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, vandaag niet gegaan, ziek :(

Maar morgen probeer ik toch nog even te gaan kijken....

Bart, ik had gehoord dat die dingen rond de 30 euro waren, dus ik zal hopelijk niet gaan schrikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Die flexi risers hebben ze toch gewoon bij de tweakers shop :? ff kijkuh: http://viddel.shop.tweake...=product&nr=146&groep=009 sjeez, 46 pleuro voor zo'n kutding! :( Geen wonder dat jullie ff doorzoeken... :) Als jullie iets vinden, meld het dan ff, ik en Venkmen hebben er ook nog een nodig.

Ennuh, PureOptical, is dat geld nou al binnen? Heb de bank laatst inderdaad wakker geschut... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jepp het heeft geholpen, blij jullie van dienst te kunnen zijn!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Nou, dat was het dan... Weet iemand nou al of die riser inderdaad werkt? :? Als het goed is komt de NPD morgen bij mij opnieuw langs, finally...

• Croccifixio
Ik weet niet of de riser werkt, ik heb nog geen moederbord. Ik ben van plan om de EPIA M te halen en ik hoop dus wel dat 'ie daar ook op werkt (lijkt me trouwens van wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almightyarjen schreef op 28 november 2002 @ 00:03:
Nou, dat was het dan... Weet iemand nou al of die riser inderdaad werkt? :? Als het goed is komt de NPD morgen bij mij opnieuw langs, finally...
En toen was je wederom niet thuis!!! Pakket is retour afzender gedaan. PFFFT

Mail me ff
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.