One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
maar ik wil ook een keer bijzonder zijn
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke Dreeke
Ik heb al een mail naar hem gestuurd. Maandag ga ik sowieso bestellen. The end is very near...
zul je net ziet: Almighty Arjen heeft aankomende week tentamenweek...
Maar, zoals altijd: GoT gaat voor school!
Maar hij had toch toegezegt dat die zou betalen?? waarom duurt het dan zolang? Anders bestel je maar zonder hem. Als die dan als nog wil mag die d'r 1 van mij overnemen k heb er toch 2 besteld. en heb er waarscheinlijk toch maar 1 nodig en anders heeft die gewoon pech gehad...
n54 power!
Verwijderd
Slapen, ik kom net uit m'n bed, lag er al om 20:00 in, meer dan 7 uur slapen is lekker maar moest naar m'n werk en had ook nog dingen te doen.....Scarp schreef op 01 november 2002 @ 09:03:
Geen idee wat zo'n muis weegt, maar ik til hem meestal ook niet op, hij hoeft alleen over de ondergrond te glijden. Ik heb een logitech (cordless mouseman wheel) en die is niet zo superzwaar en ligt goed in de hand (vind ik zelf). Heb 'm op me werk en thuisNadeel van die cordless dingen is dat ze batterijen slurpen.
ontopic: is het laatste geld al binnen?
trouwens... golf.geo ... ga slapen om 3:32 ... tjemig
Weet je ook wat over levertijden? (Weet niet of dit al ergens stond, heb ff geen tijd om te spitten...

Nomen nescio
Die dingen zijn op voorraad. Ik heb het geld al overgemaakt, zodra het geld bij hem binnen is kan dingetje (ben ff zijn naam kwijt, sorryBrabo-Joossie schreef op 04 november 2002 @ 16:25:
Nijs!!![]()
Weet je ook wat over levertijden? (Weet niet of dit al ergens stond, heb ff geen tijd om te spitten...)

Maar zoals al gepost is het geld van mij al onderweg ....
Ik merk het wel wanneer ze binnen zijn, die risers, en thanx voor het bestellen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Mogen we hier uit opmaken dat de risers (bijna) binnen zijn?Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 23:37:
Waar zijn de adres labels dan??
Nomen nescio
n54 power!
Verwijderd
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
n54 power!
Verwijderd
Dus ze zijn binnen???????Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 22:38:
OK ik ga ze asap ophalen, zorg svp voor de adressen
[ Voor 0% gewijzigd door Bart_Banaan op 11-11-2002 12:20 . Reden: typo ]
Verwijderd
Niet vergeten dit snel te doen, we zitten in spanning te wachtenalmightyarjen schreef op 10 november 2002 @ 13:26:
JAJAJAAA! Het geld is binnen! PureOptical: je kan ze gaan halen! Ik zal een adreslijst op de bus doen en het geld voor jou overmaken.
(+- 254 postings
n54 power!
Verwijderd
En??? is het er al??almightyarjen schreef op 12 november 2002 @ 21:13:
Jaja, ik heb ze vandaag op de bus gedaan. Het geld is ook al overgemaakt. Als het goed is ontvangt PO morgen de adressenlijst...
n54 power!
Verwijderd
Ennuh P.O.: heb je toevallig pics van 17 risers naast elkaar?
Verwijderd
Verwijderd
Snik snik, nog geen Riser......
Maar na een paar levels WC3 voelde ik me al een stuk beter en heb weer goede moet voor morgen......
Verwijderd
n54 power!
dan kan ik naar den bosch rijden om ze op te halen (30 km verderop dus).
Aub via TPG. Gewoon klein doosje of bubbeltjes envelop... 4,50 zou daar toch wel genoeg voor zijn?
Verwijderd
Daarom vriendelijk verzoek naar de organisator om de adressen via email aan te leveren. NPD is standaard voor die 4,50 verzekerd, als ik het in een envelop douw is het niet verzekerd. Maar iedereen die het dan toch liever in een envelop via de post wil: meld dat ff hier. Alleen gaat dat dan wel niet op mijn risico. Niet dat het gegarandeerd fout gaat, maar je zal zien .... en daar heb ik geen behoefte aan.
Verwijderd
Nederlandse Pakket Dienst: zij leveren het pakket de volgende werkdag (lukt meestal) bij je aan. Standaard verzekerd tot 450 euro en je tekent voor ontvangst. Alleen als er niemand thuis is, nemen ze het weer mee en proberen het de volgende dag nog eens. Dan nog niet thuis mag je het ophalen bij het dichtsbijzijnde depot van de NPD.ExcaliburDexter schreef op 14 november 2002 @ 20:36:
uh wat is npd, en ga ik dit leuk vinden?
Wat kost verzekerd zenden via TPG dan PO? Dan maak ik het verschil wel over naar je (duurt alleen weer een paar dagen maar jah). Je rekening nr heb ik nog van vorige IA's.
Verwijderd
n54 power!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
woei, dexter gaat weer afstoffen
Hmm...zie ik nu pasVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 17:30:
Hehe, de etiketten zijn dus gearriveerd. Maadag gaat alles de deur uit. Iedereen die het pakket via de TPG wil hebben (aangetekend, dan is het tot 46 euro verzekerd) dient rekening te houden met een meerptijs. Verzending kost dan 5.75 ipv 4.50. It's up to you, indien gewenst mag je me ff mailen.
ps. Ik kan hier niet mailen (firewall van Philips houd alle webmail buiten).
Verwijderd
OK deze is aangetekend met de post mee. De rest is zojuist via de NPD vertrokken, en wordt morgen aangeboden bij jullie.Scarp schreef op 18 November 2002 @ 11:10:
[...]
Hmm...zie ik nu pas. Ik had al eerder gevraagd voor TPG. Of heb je de mijne nou ook al met de NPD gedaan? Zoniet dan maak ik vanavond nog 1.25 euro over naar je.
ps. Ik kan hier niet mailen (firewall van Philips houd alle webmail buiten).
Scarp: track&trace op www.tracktracepuntnl verz.bewijs: 3S RRBA 4882469
Thx PO... vanavond maak ik het geld over ovv "PCI Riser" en me nick. Eind van de week zou het er moeten zijnVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:44:
[...]
OK deze is aangetekend met de post mee. De rest is zojuist via de NPD vertrokken, en wordt morgen aangeboden bij jullie.
Scarp: track&trace op www.tracktracepuntnl verz.bewijs: 3S RRBA 4882469
Verwijderd
Ahh , bedankt , dan moet er dus toch de duurdere zeker werkende oplossing gekocht worden.Ik heb nog al weinig tijd op het moment en dus ook niet de tijd om het hele topic door te lezen , sorry hiervoor , ik haal hier eigenlijk dus weer het niveau omlaag.ExcaliburDexter schreef op 18 November 2002 @ 10:56:
als je de draad had gelezen wist je dat dit alleen werkt voor de epia, je kunt waarschijnlijk wel een pci slot verlengen en deze dan in een hoek zetten, dit zal echter niet jouw bedoeling zijn. je kunt niet zomaar van ieder pci slot er twee maken daar moet het mobo voor gemaakt zijn.
Verwijderd
Betreft pakket met lijstnummer 43858 en stopnummer 58.
Donderdag 18 juli wordt het betreffende pakketje aangeboden op mijn huisadres. Aangezien de meeste mensen werken rond die tijd wordt er dus niet opengedaan. Ik bel dezelfde dag nog met de vraag of het maandag 22 juli op mijn werk kan worden afgeleverd. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon zegt dat het geen probleem is en ik geef het andere adres door. Om een bedrijfsnaam wordt niet gevraagd. Maakt ook niet uit, want het is toch maar een klein pand. Maandag bel ik op waar het pakje blijft. Sorry ze zijn vergeten het pakketje in de juiste wagen te stoppen. Ik heb alle begrip, en het pakketje zal de volgende dag alsnog worden aangeboden. Dinsdag bel ik weer waar het pakketje blijft. Ja ze zijn met de wagen in de buurt geweest, maar de adresgegevens waren niet compleet want de bedrijfsnaam ontbrak. Ik denk dan: had aangebeld en even naar mijnheer Ikke gevraagd. Ik weer alle begrip, het pakketje zal woensdag worden afgeleverd. Ik word in de loop van de dag gebeld met een of andere vage reden dat het pakketje vandaag niet kan worden afgeleverd. Ik denk: misschien rijden ze vandaag niet in de buurt, en ben tevreden. Ik ben zo'n geduldige jongen. Vandaag (donderdag) zou het pakketje dan eindelijk worden afgeleverd. Net werd ik gebeld door de afzender van het pakketje dat de doos weer bij hun op het buro staat. Ze hebben meegelachen daar met mij! Leuke grap van de NPD. Ik heb gevraagd of ze het pakje per TPG willen versturen, dat gaat ook wel eens fout, maar dat risico neem ik dan maar. Beetje rommeltje bij jullie, en dat terwijl het vakantietijd is. Wat mij redelijk lijkt in deze is dat de transportkosten in ieder geval vergoed worden aan de afzender (naam ben ik even kwijt, maar dat kunnen jullie wel opzoeken denk ik).
Ik ben niet boos, maar moet wel hard lachen. Wel jammer dat ik al 2 weken zonder autoradio zit (zit dus in het pakje).
Verwijderd
NOPE, NET ZOALS DE ETIKETTEN DUURT HET WAT LANGER DENK IKalmightyarjen schreef op 18 november 2002 @ 20:32:
Hee P.O: is mijn geld voor jou al binnen, ik heb er nog niets over gehoord en ik heb het al een week geleden orso overgemaakt...
Bedankt almightyarjen voor het organiseren en Pureoptical voor het verzenden.
Morgen krijg ik denk ook je kabelmesh binnen.
Thanx!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Maar zoals Golf.Geo ook vraagt. Waar zijn die jumpers voor? en hoorde er geen kabeltje bij?
n54 power!
Vaag inderdaad... Bij mij zijn ze ook bezorgd vandaag, en die NPD'ers hadden 't pakje achter een bloempot bij m'n voordeur uit 't zicht gezet...TMDevil schreef op 19 November 2002 @ 19:17:
Je moest toch tekenen voor de NPD? hoe kan die dan bij de buren afgeleverd zijn zonder handtekening

Ach, tis binnen en daar ging 't om! Thanx AlmightyArjen en PureOptical!!
Nomen nescio
Volgens mij hoorde er een kabeltje bij ja... Daarvoor zit ook een aansluiting op de Epia... Vaag.TMDevil schreef op 19 november 2002 @ 19:17:
Hij is bij meaangekomen, nou eigenlijk bij de buren.. Je moest toch tekenen voor de NPD? hoe kan die dan bij de buren afgeleverd zijn zonder handtekening
Maar zoals Golf.Geo ook vraagt. Waar zijn die jumpers voor? en hoorde er geen kabeltje bij?
Geachte meneer/mevrouw,
Bij het aanbieden van een zending trof ik u niet thuis. U kunt telefonisch aan ons doorgeven wanneer wij u de zending alsnog kunnen aanbieden of wa...
Verwijderd
Ik zal morgen mijnheer Space even vragen naar die kabel, ik zie hem ivm HCC voorbereidingen.almightyarjen schreef op 19 november 2002 @ 22:37:
[...]
Volgens mij hoorde er een kabeltje bij ja... Daarvoor zit ook een aansluiting op de Epia... Vaag.
[...]
Okeeej... Morgen ff bellen dan. En PO: dankjewel hoor! Ik snap alleen niet waar het geld blijft, ik ga binnenkort even langs de bank snap er niets van...
Verwijderd
Heeft iemand een PDF?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2002 05:12 . Reden: Tja, het is vroeg en ik ben nog niet helemaal wakker.... ]
Moet er nou echt een kabel bij? In het kleine blaadje wat er bij staat stond dat niet. Er stond dat je 'm zo erop kon zetten.
Scarp schreef op 20 november 2002 @ 17:57:
Riser is binnen!
Moet er nou echt een kabel bij? In het kleine blaadje wat er bij staat stond dat niet. Er stond dat je 'm zo erop kon zetten.
Verwijderd
Argh, ik kan hem nog niet testen, maar zodra ik een flexibele riser heb wel....almightyarjen schreef op 20 november 2002 @ 18:16:
[...]
O ja? Kan iemand dat even testen? Ik heb zowel de riser als de Epia op dit moment niet tot mijn beschikking...
Maar ik heb de manual en een cir/fir PDF'je wel op m'n server staan
http://nekita.no-ip.com/~ice/Epia
Verwijderd
Hebben ze ook flexibele risers (riser verleng-kabeltje) bij zich?
Andere leuke dingen op de HCC??
Ik ga morgen, maar wil het nu weten
Dit topic is gesloten.