Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Tja, vandaag niet gegaan, ziek 
Maar morgen probeer ik toch nog even te gaan kijken....
Bart, ik had gehoord dat die dingen rond de 30 euro waren, dus ik zal hopelijk niet gaan schrikken
Maar morgen probeer ik toch nog even te gaan kijken....
Bart, ik had gehoord dat die dingen rond de 30 euro waren, dus ik zal hopelijk niet gaan schrikken
Die flexi risers hebben ze toch gewoon bij de tweakers shop
ff kijkuh: http://viddel.shop.tweake...=product&nr=146&groep=009 sjeez, 46 pleuro voor zo'n kutding!
Geen wonder dat jullie ff doorzoeken...
Als jullie iets vinden, meld het dan ff, ik en Venkmen hebben er ook nog een nodig.
Ennuh, PureOptical, is dat geld nou al binnen? Heb de bank laatst inderdaad wakker geschut...
Ennuh, PureOptical, is dat geld nou al binnen? Heb de bank laatst inderdaad wakker geschut...
Nou, dat was het dan... Weet iemand nou al of die riser inderdaad werkt?
Als het goed is komt de NPD morgen bij mij opnieuw langs, finally...
Ik weet niet of de riser werkt, ik heb nog geen moederbord. Ik ben van plan om de EPIA M te halen en ik hoop dus wel dat 'ie daar ook op werkt (lijkt me trouwens van wel).
Verwijderd
En toen was je wederom niet thuis!!! Pakket is retour afzender gedaan. PFFFTalmightyarjen schreef op 28 november 2002 @ 00:03:
Nou, dat was het dan... Weet iemand nou al of die riser inderdaad werkt?Als het goed is komt de NPD morgen bij mij opnieuw langs, finally...
Mail me ff
Dit topic is gesloten.