"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
[edit] Blackd was me net voor...
Verwijderd
psst, kijk eens in welk forum je zit (hint)Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:49:
Niet dus, wat is het nou, een linux besturingsseesteem ofwat
Gehe,
als zelfs WOS mods hier als de kippen bij zijn,
dan ga je toch wel even twijfelen
en morgen heeft blackd een ondertitel met verhoogd versienummer
[ Voor 0% gewijzigd door AlterEgo op 25-09-2002 21:55 . Reden: typen: ik leer het nooit ]
AlterEgo schreef op 25 september 2002 @ 21:54:
als zelfs WOS mods hier als de kippen bij zijn,
dan ga je toch wel even twijfelen
en morgen heeft blackd een ondertitel met verhoogd versienummer
Ik hoop het wel, als mijn ADSL verbinding even stevig doorpompt, want 3cd's ... dat duurt ff
Maar is het wel de final dan, niet toevallig RC3?
Nee hoor, het is echt de final. RC3 staat in ftp://ftp.surfnet.nl/pub/...ndrake/Mandrake-iso/i586/. De officiele aankondiging volgt pas als alle mirrors up-to-date zijn, vandaar dat er op de Mandrake website nog niets te vinden is.Eskimootje schreef op 25 september 2002 @ 21:53:
Kijk eens op de website van mandrake zelf die versie 9.0 final staat nog niet eens bij het nieuws. Dit lijkt me dus nog een beta versie. (RC3 om precies te zijn)
ftp://ftp.surfnet.nl/pub/...andrake/Mandrake-iso/i586
Dat zijn iig andere filenames dan bovenstaande files.
Verwijderd
En de link van wiho geeft de volgende files:CWD /pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/Mandrake90-cd1-inst.i586.iso
550 /pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/Mandrake90-cd1-inst.i586.iso: Not a directory
- MandrakeLinux-9.0rc3-i18n.i586.iso
- MandrakeLinux-9.0rc3-inst-1.i586.iso
- MandrakeLinux-9.0rc3-inst-2.i586.iso
Lijkt mij dus dat
a) de Final is er ff afgehaald
b) op de plaats die wiho aangeeft nog RC3 staat
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Verwijderd
ftp.surfnet.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/
download hem trouwens met 102kbps
Damn zeg, net op tijd
* alt-92 heeft een 40GB HDD voor z'n laptop besteld, gaat Mdk9.0 10 Gig geven
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
Ben ik nu de enige ofzo?257 "/" is current directory.
CWD /pub/...tr/Mandrake/Mandrake/iso
550 /pub/...tr/Mandrake/Mandrake/iso: No such file or directory.
CWD /pub/...tr/Mandrake/Mandrake
550 /pub/...tr/Mandrake/Mandrake: No such file or directory.
CWD /pub/...tr/Mandrake
550 /pub/...tr/Mandrake: No such file or directory.
CWD /pub/...tr
550 /pub/...tr: No such file or directory.
CWD /pub
250 CWD command successful.
PWD
257 "/pub" is current directory.
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Verwijderd
Probeer anders getright of flashfxp om het te leechen
* alt-92 krijgt CD3 maar niet te pakken
[edit]
Ah , nu wel.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
zo nee dan hoef ik 'm niet te dl-en.
ROFLDrFrankenstoner schreef op 25 september 2002 @ 22:09:
en ik maar denken dat topics met titels als: de nieuwe versie van $blaat , waar kan ik progje $blaat vinden etc. standaard geflamed, danwel gesloten werden...
Verwijderd
Verwijderd
Dit is dus de final ?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:08:
Hier moet je wezen
Verwijderd
Je moet de link kopiëren, niet de tekst die er staat (als een url te lang is, wordt hij ingekortPriet schreef op 25 september 2002 @ 22:10:
Ik blijf de volgende meldingen krijgen
[...]
Ben ik nu de enige ofzo?
Verwijderd
Ker Plunk erg blij met Mandrake 9
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 227 Entering Passive Mode (192,87,106,119,193,164) LIST 150 Opening ASCII mode data connection for directory listing. 226 Transfer complete. CWD Mandrake90-cd1-inst.i586.iso 550 Mandrake90-cd1-inst.i586.iso: Not a directory. CWD /pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/Mandrake90-cd1-inst.i586.iso/ 550 /pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/Mandrake90-cd1-inst.i586.iso/: Not a directory. Transfer queue completed |
mensen die hem wel gedownload krijgen... waar doen jullie dat mee? leechftp en flashfxp wil niet namelijk
Uhoh, arme Surfnet mirror je wil niet weten wat dat ding momenteel te verduren heeft volgens mij
Edit: QUE
Verwijderd
Klopt dit wel??
gewoon via die link downen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:33:
walg:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 227 Entering Passive Mode (192,87,106,119,193,164) LIST 150 Opening ASCII mode data connection for directory listing. 226 Transfer complete. CWD Mandrake90-cd1-inst.i586.iso 550 Mandrake90-cd1-inst.i586.iso: Not a directory. CWD /pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/Mandrake90-cd1-inst.i586.iso/ 550 /pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/Mandrake90-cd1-inst.i586.iso/: Not a directory. Transfer queue completed
mensen die hem wel gedownload krijgen... waar doen jullie dat mee? leechftp en flashfxp wil niet namelijk
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:28:
Of gewoon de ftp locatie in een inetbrowser openen en een van de 3 (of alle 3) kopïeren naar je HD locatie.
Ker Plunk erg blij met Mandrake 9
1
2
3
4
| [marcelm@atlas marcelm]$ lftpget ftp://ftp.surfnet.nl/pub/os/Linux/distre/Mandrake/iso/Mandrake90-cd1-inst.i586.iso [marcelm@atlas marcelm]$ mount -o loop Mandrake90-cd1-inst.i586.iso mnt/ [marcelm@atlas marcelm]$ cat mnt/VERSION Mandrake Linux 9.0 rc3-i586 20020918 14:35 |
Het gaat hier gewoon om 9.0-rc3, de 3e release candidate.
Dus helaas. En aangezien een topic over Mdk 9.0-rc3 niet zo boeiend is gaat deze dus dicht (ook om verder geen andere mensen te verwarren).
Het is nog steeds niet duidelijk of die ISO's nou rc3 ISO's zijn met de verkeerde naam of dat het gewoon final ISO's zijn en dan Mandrake is vergeten die rc3 files aan te passen / te renamen.
Verwijderd
Wilke schreef op 25 september 2002 @ 22:35:
Edit: QUEIk reageer (blijkbaar in dezelfde minuut) op de post van stek, en mijn post komt boven die van hem
Wat hebben de t.net webservers nu weer gerookt...vaag man
Grote kans dat net de tijd van de server gesynct werd in de tussentijd
Verwijderd
Failliet ben je pas wanneer je meerdere schuldeisers niet meer kunt betalen, en die schuldeisers dat een probleem gaan vinden.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 23:45:
En leuk voor Mdk dat 9.0 uit is... Weet iemand hoe het met de financiele situatie bij Mdk zit? Die waren toch zo ongeveer failliet? Of nu niet meer?
Dit is wel een lastige tijd voor hun, ze maken meestal de meeste omzet vlak na een release, dus het ene kwartaal veel inkomsten, het andere kwartaal minder. Ze hebben het gered tot aan de 9.0 release, dus ze zullen de eerste tijd wel weer wat inkomsten hebben neem ik aan.
Ook hebben ze pas weer wat aandelen uitgebracht, dus ze kunnen het weer even uitzingen.
Wel zitten ze krap in het geld. Eerder hoefden ze daarom nooit developers te ontslaan, maar de afgelopen zomer zijn er toch een paar contracten niet verlengd. Jammer
Ze zijn van plan om de development onder te brengen in een stichting, die gefinancierd wordt door Mandrake-Club, terwijl het bedrijf MandrakeSoft zich richt op support en service, en boxed sets.
De belangrijkste redenen zijn om het geheel van for-profit en non-prifit meer transparant te krijgen, en het voortbestaan van de distributie veiliger te stellen, mocht het bedrijf ondergaan.
Of dit realistisch is, het financieren van de development, vraag ik me af, maar we zullen zien.
Oh, verder...
De afgelopen 2 jaar vertellen ze steeds dat ze verwachten over een half jaar break-even te draaien. Dit wordt dus steeds uitgesteld. De reden die ervoor opgegeven wordt is dat de markt slecht is.
Ik wil ze hierin wel vertrouwen, ik neem aan dat ze ons niet een rode lap voorhouden. Maar als ik naar de financiele cijfers kijk slaat het me wel wat koud om het hart. De verliescijfers lopen maar erg langzaam terug.
http://www.mandrakesoft.com/company/investors/financials
Geen rc3 in de naam meer en de datum is van vandaag.-rw-r--r-- 1 500 500 728334336 Sep 25 15:25 Mandrake90-cd1-inst.i586.iso
-rw-r--r-- 1 500 500 733544448 Sep 25 15:27 Mandrake90-cd2-ext.i586.iso
-rw-r--r-- 1 500 500 478511104 Sep 25 15:32 Mandrake90-cd3-i18n.i586.iso
cd1 en cd 3... waar leeft cd2 dan?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:08:
Hier moet je wezen
pff wat ben ik toch weer vlot om dezxe tijd
CD2 heeft de weg terug gevonden
Verwijderd
Sluit dit topic toch, staat volgens mij zelfs in de FAQ
Maar ja maakt mij niet uit, cd2 is er nu ook bij surfnet hebben deze wel de inhoud van de final of ook de rc3 ?
Verwijderd
Maar jah het schijnt moelijk te zijn ik heb cd 1 en 2 binnen 3 komt morgen wel
bkor schreef op 26 september 2002 @ 00:03:
Geen rc3 in de naam meer en de datum is van vandaag.
Het ging ook niet om rc3 in de naam van de ISO, maar om een file met "rc3" in de naam als file in de ISO, en dat de "VERSION" file in de ISO "rc3" aangeeft.
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 00:17:
Tering moeten mensen nu al hulp hebben bij het downloaden van een bestand?
Sluit dit topic toch, staat volgens mij zelfs in de FAQ
Uitwisselen van mirrors gebeurt altijd bij release-topics. En er wordt ook veel gerommeld op die FTPs als een release plaatsvindt.
Ja, deze was het eerst. Jouw topic is alleen gebruikt om te concluderen dat Mdk90 *toch* uit was.
Maar ja maakt mij niet uit, cd2 is er nu ook bij surfnet hebben deze wel de inhoud van de final of ook de rc3 ?
Alle ISO's die ik tot nu toe gedownload heb hebben nog die rc3-bla als inhoud. Lees deadinspace in "Mandrake 9.0 final is er! ** Toch niet *"
Ik wacht wel ff, het is mij te rommelig.
Ik heb deze dus geinstalleerd, en bij version staat iets van Mandrake 9.0 24sept, verder:
[root@stud178232 peter]# cat /etc/mandrake-release
Mandrake Linux release 9.0 (dolphin) for i586
Heeft iemand al gekeken of dit dezelfde iso's zijn? want bij die van surfnet staat de grootte er niet bij...
Nou die Noorse mirror (en zeer waarschijnlijk surfnet dus ook) toch niet?[message=15314555,noline]deadinspace schreef op 26 september 2002 @ 00:35:
Alle ISO's die ik tot nu toe gedownload heb hebben nog die rc3-bla als inhoud.
Nou ja, komen ze dan he (voor als de Mandrake site echt niets meer laat zien, want het is nu al verdraaid weinig, ik probeer de announcement nog te pakken te krijgen, en zal deze dan op mijn server zetten):deadinspace schreef op 26 september 2002 @ 00:35:
Uitwisselen van mirrors gebeurt altijd bij release-topics. En er wordt ook veel gerommeld op die FTPs als een release plaatsvindt.
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/mandrake/iso/
ftp://ftp.uninett.no/pub/linux/Mandrake/Mandrake-iso/i586/ (rc3 = final)
ftp://ftp.surfnet.nl/pub/...tr/Mandrake/Mandrake/iso/
ftp://gd.tuwien.ac.at/pub/linux/Mandrake/iso/
ftp://ftp.planetmirror.com/pub/Mandrake/iso/i586/
ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/
Da's eerst wel voldoende toch?
Zeker wat gemist. Ik wist nl wel van de veranderde rc3 iso's.deadinspace schreef op 26 september 2002 @ 00:35:
Het ging ook niet om rc3 in de naam van de ISO, maar om een file met "rc3" in de naam als file in de ISO, en dat de "VERSION" file in de ISO "rc3" aangeeft.
Ter info (gelukkig kan ik cd1 al mounten.. alleen cd3 is volledig binnen):
cat /mnt/cdrom/VERSION
Mandrake Linux 9.0 Dolphin-i586 20020923 15:18
Verwijderd
Op ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/ staan ze ook.
ik heb net UnitedLinux beta3 binnen, kan het alleen niet branden op dat oude kreng van me
En dat staat in die van surfnet? want dat is dus precies wat ik ook heb met die "rc3" van die Noorse. Nou leuk draai ik lekker al vanaf 15:00 de officieel 9.0
ps: mazzelaar
Naja, ik d8 namelijk dat die al de final zou den zijn omdat de 3e cd van een andere datum was en omdat ze op een andere site hadden vermeld dat ze alleen cd1/2 zouden hernoemen... nou guess not
Verwijderd
BTW screenshots! iemand...
Verwijderd
Dan heb je niet goed gekeken, op ftp://ftp.surfnet.nl/pub/...tr/Mandrake/Mandrake/iso/ staan alle CD's (3).Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 01:14:
hmm, het is nu 1 uur 's nachts er staat een leuk artikel over mandrake 9.0 op slashdot.org ( http://slashdot.org/articles/02/09/25/2048202.shtml?tid=147 ) maar ik heb alle mirrors gechecked en daar staat overal nog rc3, zelfs de andere landen hebben nog rc3 staan. Ik wacht echt al heel lang op de official release van mandrake 9.0. Ben zelf een erg tevreden 8.2 gebruiker. met KDE3 sinds maart ofzo. Mandrake is een van de meest gebruiksvriendelijke distributies vind ik. Hoef echt heel weinig aan te passen aan persoonlijke instellingen. is met gentoo wel wat anders.
BTW screenshots! iemand...
Ik denk dat de eerste versie van vanavond niet goed is geweest (had ook een andere naam en tijd) dan de versie die er nu staat.
Al die download problemen zijn geweest omdat ze bij surfnet tussendoor de dir's hebben leeggemaakt en de goede versie er op gezet hebben.
560MB down en stil counting
Ik zal zo nog ff wat screenshots maken. Ligt het trouwens aan mij of is de bug van drakconf start niet op als je een brander hebt niet opgelost? Met rc2 kon ik het nog gewoon starten, nu knalt ie eruit na "bezig met laden" ofzo.
Zal ff screenshots voor je maken, maar wat wil je eigenlijk zien?
Heerlijk zo'n tudelft linkje zeg.. ff met 5mb/s die cd's binnenhalen
</brag-mode>
Verwijderd
Studenten worden teveel verwendgavro_g schreef op 26 september 2002 @ 01:22:
<brag-mode>
Heerlijk zo'n tudelft linkje zeg.. ff met 5mb/s die cd's binnenhalen![]()
</brag-mode>
...als daar behoefte aan is.
blij.... daar ga ik nog wel lichtjes overheengavro_g schreef op 26 september 2002 @ 01:22:
<brag-mode>
Heerlijk zo'n tudelft linkje zeg.. ff met 5mb/s die cd's binnenhalen![]()
</brag-mode>
maar goed, volgens mij had ik ergens zien staan dat je niet mag brallen over hoge downloadsnelheden
Zal het niet meer doen
Maarum, kon beter networkinstallation doen ofzo (alleen jammer dat dat niet mogelijk is omdat alleen die iso's er nog staan)... branden + lezen vanaf cd is zo toch vele malen slomer
Magoed, mag niet klagen...
Ohw, en weet iemand heeeeel toevallig of deze mdk wel vanzelf al de gemodde onboard A7V-promise raid controller detecteerd? .. waarschijnlijk niet ...
Verwijderd
ftp://ftp.surfnet.nl/pub/...tr/Mandrake/Mandrake/iso/ staan alle CD's (3).deadinspace schreef op 26 september 2002 @ 01:29:
Nou, als iemand mij een goede URL kan wijzen voor alledrie de ISO's waarvan we zeker weten dat het de final is, dan wil ik die wel even downen en een eigen mirror opzetten. Dan kan iedereen hier hem snel downen (en je kunt dan de md5sums van de mandrake site of een andere mirror halen om zo de files te checken als je mij niet vertrouwd).
edit:
...als daar behoefte aan is.
deze is volgens mij wel snel genoeg, down gewoon tegen mijn MAX aan
of pak gewoon de dir met de losse html's
Let even op: als je naar een volgende punt bent gegaan na de inleiding staan de links weer naar mandrake.com, dus klik steeds even het vogende punt aan in het startscherm of bekijk het via de map.
Verwijderd
Het is een Sparcserver5 die nog wel een loadtest mag gebruiken, dus do your worst
Hij heeft helaas wel maar een 10 MBit connectie, dus extreem snel downen zit er niet in. De HDs van de 100 MBit mirror die ik normaalgesproken gebruik beginnen brak te doen
Op het moment staat alleen CD1 erop, de andere twee CDs zijn nog aan het downloaden en staan er binnen een half uur ook op.
Verwijderd
CD2 is niet noodzakelijk voor de install, maar er staan over het algemeen wel handige pakketten op. Als je snel wilt kijken hoe Gnome en KDE draaien heb je alleen 1 nodig.
uit de VERSION van cd1
Mandrake Linux 9.0 Dolphin-i586 20020923 15:18
kan ik weer nieuwe cd'tjes halen etc. etc.
naja, maar gelijk beginnen dan
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Thanx, maar ik heb ze alledrie maar ff gedownload. Ik zit nu toch op m'n werk, daar geld geen downloadlimiet, en cd's kosten nietsVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 11:13:
CD3 is niet nodig. Daar staan meestal de pakketten op die je eigenlijk niet nodig hebt, de commerciele pakketten volgens mij.
CD2 is niet noodzakelijk voor de install, maar er staan over het algemeen wel handige pakketten op. Als je snel wilt kijken hoe Gnome en KDE draaien heb je alleen 1 nodig.
Vanavond maar eens kijken of het wat is, versie 8.2 was bagger bij mij.
P.S. De link van deadinspace werkt goed, downloaden ging snel met 115 kB/s
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2002 12:40 . Reden: het forum verbouwt sommige speciale tekens... bijv. ´ ]
Verwijderd
Aangezien de komende 2 weken alle mirrors dichtgeslibt zullen zijn...
Dan hoeft iedereen ook alleen maar een dllink toe te voegen, en gaan.
Wat denken jullie?
Weer gewoon uit de source compilen of gewoon weer de tar.gz's ?
De algemene GLX-rpm kun je gewoon gebruiken. Voor de kernel-driver zul je ff de src.rpm moeten rebuilden (rpm --rebuild NVIDIA_kernel-1.0-3123.src.rpm).Rick164 schreef op 26 september 2002 @ 14:21:
Enig idee hoe ik bij mandrake 9 de nvidia 3123 drivers moet installeren(mandrake 9 rpm's zijn er namelijk nog niet) ?
Weer gewoon uit de source compilen of gewoon weer de tar.gz's ?
Verwijderd
ff een waarschuwing: de md5sum van cd1 iso op jouw server klopt niet met de md5sum die in de meegeleverde md5sums.90 staat. Wellicht moet je die ff opnieuw downloaden. De andere twee images zijn wel OK.deadinspace schreef op 26 september 2002 @ 02:49:
Hier: ftp://discovery.luon.net/mdk9.0/
Het is een Sparcserver5 die nog wel een loadtest mag gebruiken, dus do your worst
fuck, hoe moest je ook alweer resizen
Alleen is het volgens mij niet de bedoeling om hier press releases van elke release kandidaat van product X (hoe koel het ook moge zijn) te gaan plaatsen - daarvoor is freshmeat.net meer bedoeld.
en:
Erg geinig inderdaad en daar ga ik vast eens naar kijken, maar dit is inderdaad - zoals Wilke correct opmerkt - geen meuktracker a la t.net of freshmeat. Dank voor je mededeling, maar dit topic gaat dicht. Niks persoonlijks
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
" Wheheheeeee mijn topic is dicht en die van hem blijft wel open"woutur schreef op 26 september 2002 @ 14:51:
Hmmmz... blijkbaar geldt het credo: "gelijke monikken gelijke kappen" niet helemaal hier. Voor een nieuwe versie van Mandrake mag wel een topic geopend worden maar voor andere programma's niet? Ik post iets over de release van een voice prog voor linux (compleet nieuw en uniek) en het topic wordt gesloten met als reden: dit is iets voor de meuktracker of freshmeat. Niet om het een of ander maar volgens mij valt dit onder precies dezelfde categorie ... Of kan iemand mij het verschil laten inzien?
[...]
Sinds wanneer is een complete vernieuwde distro (met RH 8.0 om de hoek trouwens, komt na dit weekeinde uit
Zullen we de kernel-topics van Janjanjanssen ook maar dich gooien dan?
Gaat toch om iets wat tenslotte ook op kernel.org staat nietwaar?
Zullen we daarna heel het forum maar dicht gooien? alles staat toch al ergens online, waarom hier nog een keer erover lullen en posten....
* alt-92 wordt scheitziek van dat gejank over " de mijne is dicht maar die van hemmes mag wel" .
Verwijderd
BackSlash32 schreef op 26 september 2002 @ 15:08:
[...]
" Wheheheeeee mijn topic is dicht en die van hem blijft wel open"
Sinds wanneer is een complete vernieuwde distro (met RH 8.0 om de hoek trouwens, komt na dit weekeinde uit) een programmaatje?
Zullen we de kernel-topics van Janjanjanssen ook maar dich gooien dan?
Zullen we daarna heel het forum maar dicht gooien? alles staat toch al ergens online, waarom hier nog een keer erover lullen en posten....
/me wordt scheitziek van dat gejank over " de mijne is dicht maar die van hemmes mag wel" .
Ma ja.. Das dus net wat ie zegt.. Waarom gaat ie dicht? Met de reden dat ie al ergens staat.. En dan ga jij nu uitleggen dat 't onzin is.. Dan zou ie toch weer open moeten..???
Op de ftp van nluug staat nog de RC3. Mandrake.com en surfnet zijn nu echt RETE langzaam..
edit: surfnet loopt nu prima, ik ben benieuwd!!
Verwijderd
Je moet ergens een streep trekken. Als je alle software op Linux en BSD gebied wilt gaan posten krijg je 200 topics per dag over releases. Vandaar dat wordt gekozen om alleen van bepaalde software een topic toe te staan.BackSlash32 schreef op 26 september 2002 @ 15:08:
[...]
" Wheheheeeee mijn topic is dicht en die van hem blijft wel open"
Sinds wanneer is een complete vernieuwde distro (met RH 8.0 om de hoek trouwens, komt na dit weekeinde uit) een programmaatje?
Zullen we de kernel-topics van Janjanjanssen vrotogelook maar dich gooien dan?
/me wordt scheitziek van dat gejank over " de mijne is dicht maar die van hemmes mag wel" .
Verwijderd
Ik snap.. Niet aangedacht..Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 15:17:
[...]
Je moet ergens een streep trekken. Als je alle software op Linux en BSD gebied wilt gaan posten krijg je 200 topics per dag over releases. Vandaar dat wordt gekozen om alleen van bepaalde software een topic toe te staan.
Backslash32: verlaag je dan in ieder geval niet tot mijn niveau met je eigen jankverhaal.. Besteed die tijd dan maar aan je spelling ofzo.
In ieder geval: veel plezier met Mandrake allemaal
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Je kan zowat bij elke Mandrake geloof ik kiezen voor een Nederlandse installatie, het hangt wel af van je applicaties of alles Nederlands is.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 15:58:
Is dit trouwens een nederlandstalige versie?
[ img=width,height]URL[/img]freekweb schreef op 26 september 2002 @ 14:50:
hij is idd wel grappig ja, heb ook ff lopen spelen met Lindows 2.0
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fuck, hoe moest je ook alweer resizen