DPC ECCp-109 hitparade van 23 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 605 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 21:17:
SIMPLE SUMMARY :)

People who want to join, join us. With or without points, i don't give a rats ass or something :p
People who want to leave leave pls.
Everybody get some beer and turn off your monitor for 24 hours :p
I agree!
Case closed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 13:04:
Velen geloofden het, en er vielen toen woorden als 'zielig, mietje' dpc onwaardig.. ik kon ophoepelen enz.. ik heb toen veel geslikt, omdat het uiteindelijk om een grap ging..
DukeBox, twee verschillen met de situatie nu:
- De punten gingen van 't DPC-conto af i.p.v. dat ze erbij kwamen. Niet zo gek dat de reacties dan anders zijn...
- Je nam niet de moeite om iets uit te leggen (kon ook niet, want dan was de grap mislukt), en dat kwam nogal zelfzuchtig over.
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 20:04:
Like I told Funcracker, the members of the DPC ECCP team need to decide if they want me on their team. So far I am the one some people are upset about.
Randy, when I first saw your move to DPC, I thought: Great taunt-like way to react on TVM's gauntlet! I expected you to retire again after october 7, when the gauntlet will end, but I guess I was wrong. :+
I'm not a "big player" in DPC-ECCp (only 3 machines crunching, approx. 140 DP/day), but in my opinion you and your XDC colleagues are welcome to stay. I understand that XDC doesn't focus on ECCp anymore (why?), so I can understand it's more fun to join a team that's alive and kicking. Even if all those slowchat messages on the forum are in Dutch. :)

I also understand Duke's opinion, but IMHO his reaction is a bit overboard. He's got his personal reasons for this I'm sure, and I respect that, but I hope he'll reconsider.
Let bygones be bygones, etc.

But whichever way it goes, if you feel at home at DPC's, then why wouldn't you stay? I for one really like your contributions to the forum, and that's maybe even worth more than actual DP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well..... i would say it is Randy & XDC their own choice if they want to be a }:O subteam and i think we should be honoured they want to join our team _/-\o_ .

I regret that the Duke doesn't appreciate it but Ars did the same..... they passed us with a join..... (they would have passed us anyway but it is true)

All in DPC are here by choice and nobody should be forced or insulted or anything if they dont feel the same way as others and we should respect their meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:02:
Im here to enjoy myself and thats it.
Could there be any reason that's more important?
Guess not, and welcome fshanda! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Het is heel simpel, ik speel voor de spanning.. als iedere 'vijand' ons gewoon joined, dan is mijn lol er af.

Wat ik dus jammer vind is dat een team wat nog enige spanning bood (ARS) is nu niet interesant meer. Ook exdc wat misschien ooit nog eens een leuke tegenspeler had kunnen zijn is nu over.

Bekijk het eens van de andere kant, wat als Randy exdc had gejoined ?

Toen in seanstrike verliet voor DPC hebben zij ook niet lopen zeuren over 'waarom ga je weg' en dat alleen omdat ik 'maar' 452 dp's had ?

Maar Randy, en vrienden, ik zie jullie graag als DPC'ers. Het lukt me alleen niet, goede vrienden misschien.. en leuke tegenstanders.

Ik wil niemand mijn mening opleggen, maar zo denk ik er over. Ik had liever gezien dat we met exdc om de 2de plek hadden gestreden, dan zo op de 1ste, het voelt niet aan als een overwinning, en DAT is waar ik het voor doe !

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 21:42:
Het is heel simpel, ik speel voor de spanning.. als iedere 'vijand' ons gewoon joined, dan is mijn lol er af.

Wat ik dus jammer vind is dat een team wat nog enige spanning bood (ARS) is nu niet interesant meer. Ook exdc wat misschien ooit nog eens een leuke tegenspeler had kunnen zijn is nu over.

Bekijk het eens van de andere kant, wat als Randy exdc had gejoined ?

Toen in seanstrike verliet voor DPC hebben zij ook niet lopen zeuren over 'waarom ga je weg' en dat alleen omdat ik 'maar' 452 dp's had ?

Maar Randy, en vrienden, ik zie jullie graag als DPC'ers. Het lukt me alleen niet, goede vrienden misschien.. en leuke tegenstanders.

Ik wil niemand mijn mening opleggen, maar zo denk ik er over. Ik had liever gezien dat we met exdc om de 2de plek hadden gestreden, dan zo op de 1ste, het voelt niet aan als een overwinning, en DAT is waar ik het voor doe !
Uhm grote vriend Dukebox. Wie zegt dat we winnen? Volgens mij leggen we het nog steeds af als pastabeer constant aan het sparen is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij iedereen die de onzin in deze thread leest , moet toch spontaan de broek afzakken.

Randy komt hier geregeld en we konden het er prima mee vinden.
Nou is hij ons gejoined om ons te helpen en neemt zelfs nog wat dp's mee.
Iedereen roept , we moeten assimileren , en hij komt uit zichzelf en brengt nog wat maten mee.
Iedereen blij zou je zeggen.
Maar nee , dan begint ineens iemand te klagen dat ze geen echte dpc-ers zijn :?
En als pressie middel haalt ie ook nog zijn punten bij dpc weg.

Goed , wat is dan de definitie van een echte dpc-er ?
[ Moet ie een dpc shirt hebben , een casebadge , in nederland geboren zijn , enz ? ]
En sinds wanneer hebben we toelatings eisen ?
Als ik wil joinen en daar moet een poll over gehouden worden , zou ik de eer aan mezelf houden en iets anders zoeken. Toch te belachelijk voor woorden.
En waarom is ut zo'n probleem dat ze oorspronkelijk van een ander team zijn? Moeten wij weer roomser dan de paus zijn terwijl andere teams daar geen problemen mee hebben ?

Als we nou gewoon es verder gaan met ons doel voor ogen , DPC nummer 1 , dan zijn weer stap dichter daarbij in de buurt.
Op deze manier blijven kibbelen , is alleen slecht voor iedereens humeur en werkt contra-produktief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toranaga heeft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
blablablablabla...... mensen.. al dat getyp kost veel te veel CPU kracht... dus stop ouwehoeren en laat die PC lekker ECCp-en.
We zijn er nog lang niet en die #1 plek is nog helemaal niet zeker.

edit:
TCF, gaan jullie nu elke dag precies 8K doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toranaga ik ben het helemaal met je eens en daar wil ik het bij laten. (voorlopig iig. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:56
Murtceps schreef op 24 september 2002 @ 21:57:
TCF, gaan jullie nu elke dag precies 8K doen? :)
Yepp. onze Mar (Hail to the Mar !) is terug en nu is het tijd voor 8k per dag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

There is no need for Randy or anyone to leave the team.

You came aboard, you stay aboard :) You belong here, and you know it. :)

Dukebox, same for you. (but I respect your opinion/decision...)

edit:
By the way, Randy, I mailed you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

After reading all the posts in this topic, the following words came up in my mind spontaneously : "divide et impera"...

Ok, now for my personal opinion : Randy and the other members of XDC are welcome here. If they like it over here, that's a compliment for the DPC team I guess. If they bring a 'few' dp's with them, that's fine for me. If they don't, that's fine too. If they think they should leave again, or if DukeBox (or anyone else) feels he/she should leave the team (for whatever reason - even the most silly one), he/she should do so. I admit I regret it when people decide to leave the team, but it's their choice, and the dp's/workunits/whatever are theirs. You'll get over it. Life isn't always a dream after all ;)

So in short : I think everyone should make it's own decision, regardless of what the others think or want. I know I do. And I also think one should respect the decision of others. Don't flame. Don't push. Don't pull. Just watch and accept what happens.

So I'm not going to tell DukeBox what he should do. He's old and wise enough to make that decision himself. I'm not going to tell the XDC people what they should do. They can decide for themselves. I wish them (and Dukebox and everyone else) good luck and many dp's, whatever decisions they (he/she) will make...

Life's too short to fight and make war ! Life's a gift ! So let's be happy, put a big smile on our faces and... grazen kreng !! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Een paar quotes van ARS zelf, waar ik mij erg in kan vinden ( http://arstechnica.infopo...&f=122097561&m=9650947335 )
Originally posted by theseum:
....Of course it could very well ruin the competition by making it impossible for us to pass DPC in time...

...The whole reason that Randy is moving to DPC in the first place is because we pissed him off with negative posting back in the day...
Ik hoop dus niet dat Randy hier ars wil terugpakken via dpc.
Originally posted by Jet Powers:
But I'd be really interested in what the DPC has to say. I've always found them to be noble and worthy competitors, and I'd rather lose to an honorable foe than adopt a win-at-all-costs mentality.
Originally posted by whilden:
They are trying to demoralize us by thinking we can't win and trying to get us to stop production, thus showing that the DPC could have beat us on their own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummmmmmmmmm

groot worden heeft zijn prijs :'(

werderom is er gezeur tussen de gelederen, ik hoop dat we hier ook weer uitkomen en dat men als volwassen mensen met elkaar om gaat.

het is nu eenmaal mogelijk om te switchen bij dit projekt, en dat brengt dus een hoop problemen met zich mee.

helaas, want zo gaat het DPC gevoel naar beneden

/me zegt kom op iedereen zet je schouders er onder en ga ervoor !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor Dukebox, maar stop alsjeblieft met olie op het vuur gooien en hou dit soort opruiende quotes voor je. De rust was eindelijk bijna terug gekeerd...

(dit is de zeer gekuiste versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:48:
Sorry hoor Dukebox, maar stop alsjeblieft met olie op het vuur gooien en hou dit soort opruiende quotes voor je. De rust was eindelijk bijna terug gekeerd...

(dit is de zeer gekuiste versie)
Wat is dit voor onzin ?? Iedereen mag vertellen wat hij/zij van mij vind.. maar ik mag het niet eens beargumenteren met waarom IK het zo vind ?

Hoepel op.. nu heb ik het echt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
Een paar quotes van ARS zelf, waar ik mij erg in kan vinden ( http://arstechnica.infopo...&f=122097561&m=9650947335 )

[...]

Ik hoop dus niet dat Randy hier ars wil terugpakken via dpc.

[...]

[...]
Gelukkig zijn die quotes van ars ook lekker objectief... :Z

Met die 1e kan ik het nog enigzins vinden. Maarja zo zijn er ook mensen Ars gejoined om DPC te pakken...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En al zou Randy Ars terug willen pakken via DPC??? Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil en dat betekent volgens mij nog altijd dat je mag joinen bij het team wat jou het meeste aanspreekt of het beste uitkomt. Als al dit gezeur betekent dat een oude vijand niet mee mag doen in "ons" team (het gaat nog altijd om het team resultaat) vraag ik me af of ik me wel bij het juiste team heb aangesloten. Laten we nou eens kappen met dit puberale gedrag en er gewoon voor zorgen dat DPC op 1 blijft en wat mij betreft met Randy en cornuiten. Ik moet wel zeggen dat dit project me op deze manier steeds minder gaat aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok... ik heb ooit vroeger in Anandtech gezeten toen ik DPC nog niet kende, sorry dat ik jullie concurent was, ik denk dat ik stop met dpc omdat mensen die in een ander team hebben gezeten blijkbaar niet welkom zijn. :? Weird :?

edit:
ff een detail verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:54:
Ok ok... ik heb ooit vroeger in Anandtech gezeten toen ik DPC nog niet kende, sorry dat ik jullie concurent was, ik stop met dpc omdat mensen die in een ander team hebben gezeten blijkbaar niet welkom zijn.
Weet je wat, je hebt nog gelijk ook !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 22:50:
[...]

Wat is dit voor onzin ?? Iedereen mag vertellen wat hij/zij van mij vind.. maar ik mag het niet eens beargumenteren met waarom IK het zo vind ?
Tuurlijk mag jij dat, maar doe dat dan in je eigen duidelijk onderbouwde woorden en niet met quotes van een concurrerend forum, waarin ze openlijk de goede bedoelingen van een lid van DPC in twijfel trekken.

edit:
ik sluit me aan bij Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
Duke, gaaT slapen en laat de boel ff afkoelen :z en laaT die PC's van je gewoon keihard ECCp-en. (laat je toch niet zo gek maken man wat iedereen/iemand zegt) :O ;)
btw. Als jij nu gewoon eXDC joind staan we toch weer gelijk 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
[..] Ik moet wel zeggen dat dit project me op deze manier steeds minder gaat aanspreken.
Ikzelf heb vanavond bijna al m'n ECCp computers een ander project laten doen vanwege deze thread. Mensjes bij TCF hebben me een beetje overtuigd dat ik toch maar door moest gaan.
Ok dit was misschien een beetje overtrokken reactie, maar ik ben het met Hunter eens dat het gezeur even op moet houden.
Iedereen is vrij om bij een team te joinen of te vertrekken. Je kan niemand dwingen hiertoe. Nu allemaal even aardig en normaal doen, gewoon crunchen, omdat Ars er echt aankomt. We gaan nl. nog steeds te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 22:58

WouterG

Dit is geen ondertitel

People who want to join, join us.
That's what i think.

Maybe the boss of eccp have to change the option to take you're points whit you when you hop from team to team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Volgens mij hebben jullie mijn oproep om je monitors 24 uur uit te zetten gemist :p
People who want to join, join us.
That's what i think.
He that was my line !!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dukebox , denk jij dat als zij zich in onze positie bevonden hetzelfde hadden gedaan als wij nu doen ?
Heel aars zou hem verwelkomd hebben omdat zij maar 1 doel hebben nl. eerste worden.
Waarom mogen wij dat niet ?
Dat Whilden nu begint over eervol 2de worden, is nogal belachelijk. Als zij iemand bij krijgen van een ander team met veel dp's is dat normaal en geaccepteerd terwijl als dat bij ons gebeurt dat niet eervol is. Nogal dubbel moraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ok ok... ik heb ooit vroeger in Anandtech gezeten toen ik DPC nog niet kende, sorry dat ik jullie concurent was, ik stop met dpc omdat mensen die in een ander team hebben gezeten blijkbaar niet welkom zijn. :? Weird :?
DAAR GAAT HET NIET OM, lees je de thread uberhaupt wel ?

Door die extreme hoeveelheden die randy (en zijn teamgenoten !) meeneemt zie ik dit niet meer als een member die overstapt, maar gewoon als een join. IK ben daar vanaf het begin al tegen geweest, voor mij (en dit ga ik nu voor de 6de keer schrijven) is nu het spelelement er af.. ik ga lekker teamloos zitten wezen totdat ik evt. een team vind waar ik dat element weer in terug kan vinden. Misschien heeft Randy dat ook gedaan, en is zo bij ons terecht gekomen. Leuk voor hem, jammer voor mij.. ik neem hem niets kwalijk, maar ik begrijp niet dat mij dat wel wordt gedaan.
Dat hele eccp gebeuren kan voor mij nu echt de pot op, ik heb het helemaal gehad ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 22:58

WouterG

Dit is geen ondertitel

n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:05:
Volgens mij hebben jullie mijn oproep om je monitors 24 uur uit te zetten gemist :p

[...]

He that was my line !!! :p
Sorry, i hope you don't have copyright on it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:05:
Ja, maar we gaan van deze thread weer een mega lange thread maken... tis eigenlijk stiekem verkapte reclame voor ECCp :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:06:
[...]

Dat hele eccp gebeuren kan voor mij nu echt de pot op, ik heb het helemaal gehad ermee.
Genome@Home kan nog wel wat hulp gebruiken :P
En anders kun je nog gaan strijden met HOG-rider om de #1 voor teamlozen... :o

PS. Duke, ben je je buffers aan het legen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:06:
[...]

DAAR GAAT HET NIET OM, lees je de thread uberhaupt wel ?

Door die extreme hoeveelheden die randy (en zijn teamgenoten !) meeneemt zie ik dit niet meer als een member die overstapt, maar gewoon als een join. IK ben daar vanaf het begin al tegen geweest, voor mij (en dit ga ik nu voor de 6de keer schrijven) is nu het spelelement er af.. ik ga lekker teamloos zitten wezen totdat ik evt. een team vind waar ik dat element weer in terug kan vinden. Misschien heeft Randy dat ook gedaan, en is zo bij ons terecht gekomen. Leuk voor hem, jammer voor mij.. ik neem hem niets kwalijk, maar ik begrijp niet dat mij dat wel wordt gedaan.
DukeBox... als ik alle punten weghaal van die mensen die ik bij DPC heb gekregen dan hebben we weer 100.000en punten minder om het spannender voor jou te maken.... Mischien had ik ECCp wel helemaal niet moeten joinen. Mischien moeten we een topic starten "Join DPC NIET! strax is het niet spannend meer" sorry hoor... Ik respecteerde je erg, een DIJK van een proxy! Maar je stelt me nu erg teleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Hmm, dus als iemand joined met 1000 dp's, of nog met niks is het wel goed, maar omdat Randy met meer als een miljoen aan komt zetten, vindt je het opeens niet meer leuk, en stop je maar met DPC? Da's toch niet logisch?
Ik vind dat iedereen blij moet zijn dat ze WILLEN helpen. Zoals al eerder is gezegd gaat het DPC toch om 1e te worden? Dan maakt het toch niet uit wie helpt? Als het maar helpt. Maar zoals je nu doet, iemand joined met een boel dp's (misschien wel de reding van DPC, je weet maar nooit), dus ga je maar weg, vindt ik nogal kinderachtig. Zo worden we toch nooit nummer 1?

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duke,
Iedereen begrijpt je beweegredenen om weg te gaan maar ik krijg bij deze topic het gevoel (en ook door jou postings) dat er op aangestuurd wordt dat Randy vrij baan moet maken voor jou (door te vertrekken zodat jij weer terug kan komen) en dat lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling. Begrijp me goed, ik heb alle respect voor al het werk dat jij ECCp hebt gedaan maar dat kan niet betekenen dat als jou iets niet aanstaat er iemand anders moet vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee, hij moet niet weg IK moet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
1 Dutch Power Cows 717 13935518 21813
2 Ars Technica Team Vodka Martini 807 13469287 28788

We hebben vandaag weer een leuk aantal dp's denk ik zo. Meer als Ars zonder gauntlets :)

En Duke, volgens mij neem jij dit DC gebeuren veeeeeeel te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Flapmo schreef op 24 september 2002 @ 16:59:

klt' says:
stel dat ajax steeds van feyenoord verliest, dan kopen ze van hooijdonk van feyenoord, en dan gaat ibrahamovic weg bij ajax omdat ie niet wil winnen van feyenoord met een feyenoord speler
klt' says:
das toch ook vaag
Maak jij es ff rap aan jong! says:
das wa anders
dan neemt v hooidoonk niet zijn gescoorde pounten mee
dus dan zou feyenerd degraderen omdat ze alles zouden verliezen
aangezien v hooidonk altijdw el scoort
klt' says:
nee, maar dan kan ajax daardoor wel winnen terwijl ze anders verliezen
klt' says:
en dan gaat een ajax speler toch niet weg omdat ie door hulp van anderen gaat winnen
dat klunnen wij ook als randy zijn punten teruggeeft aan xdc
je moet het zo doen--> V H. gaat naar ajax en neemt zijn doelpunten mee, feyenoord staat daardoor ineens 15e in de eredivisie en ajax dik 1e
wat ook kan: VH gaat naar ajax, en scoort daar verder, en feyenoord lbijft 3e
Das iemand uit emmen :) Heet ie toevallig max? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:13:
Maar dan alleen van jezelf !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:16:
[...]

Maar dan alleen van jezelf !!!!
idd... Je kan fouten maken... kom nu maar weer terug, ga offtopic blaaten zodat er een slot op deze topic komt, en dan is er morgen niks meer aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Man man man, iedereen zit hier zijn mening te spuien om de ander maar op andere gedachten te brengen (met uitzondering van sommigen).

Dukebox, ga gewoon je eigen gang, zou iedereen moeten doen, doe ik ook, ik zelf flush lekker mijn puntjes wanneer ik maar wil, niemand die tegen mij zegt wat ik moet doen. Op deze manier bepaal ik mijn dingetjes zelf. Ik mag dan wel via ToeT bij DPC zitten, maar ik flush voor mezelf op de eerste plaats, voor ToeT op de 2e plaats, DPC boeit me niks hierin.

Uiteindelijk gaat het mij om de stats in het subteam en hoe hoog ons subteam dagelijks staat, en die projecten zijn voor mij allemaal eigenlijk nog maar bijzaak in mijn hele leven. Ik ga niet dood ofzo als er een dag (of een paar meer) geen stats zijn.

Je houdt het naar mijn mening het langst uit als je gewoon dagelijks je punten creërt, deze flusht wanneer je wil en verder nergens naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:13:
Dukebox, iedereen heeft nu al zijn respect betuigd voor je werk voor ECCp en ik sluit me daar bij aan, maar je begint je nu echt kinderachtig te gedragen en ik denk dat het goed is dat je eens lekker gaat slapen.
Niemand moet weg, dat maak je er zelf van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor Goingin... Dukebox heeft zo veel tijd gestoken in DPC bij ECCp dat dit gewoon niet te geloven is. Hij is 1 van de belangrijkste mensen van dit project. (Al denk ik wel dat hij dit zelf ook door heeft :( ) Vindt je het gek dat er rare uitspraken komen als zo iemand weggaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey duke, haal ff die typo uit je Signature ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2002 23:28 . Reden: Done ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Spelelement DukeBox? Het is niet meer spannend omdat we zover voor staan? Hoe voelde jij je dan ten tijde van de GF? Toen stond DPC ook 1,8M voor ineens...

En hoe zit het met rc5? Daar staat DPC mijlenver voor en ik zie jouw account daar ook nog gewoon tussen het rijtje DPC leden staan (okee ik weet dat je m niet weg kan halen, maar gaat om het idee).

En IMO is het spelelement helemaal niet weg, want Ars komt nog steeds met een noodgang dichterbij. Ze hebben al eerder een gat van 1,8M dichtgegraasd, waarom zouden dat dan niet nog eens kunnen doen?

Ik betreur dat jij DPC hebt verlaten. Het zal mijn idee niet zijn geweest. Maar goed ieder zn mening al kan ik me persoonlijk niet inleven in de jouwe, maar daar hoef jij verder geen boodschap aan te hebben.

Laten we nu allemaal ophouden met dit mierengeneuk en gewoon weer lol maken in het Eccp gebeuren. DPC laat zich toch niet kapot maken door zoiets? Kom op, koppen omhoog en grazen..err okee moeilijk grazen met kop omhoog :P Ach you get the point }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdFusion schreef op 24 september 2002 @ 23:24:
Laten we nu allemaal ophouden met dit mierengeneuk en gewoon weer lol maken in het Eccp gebeuren. DPC laat zich toch niet kapot maken door zoiets? Kom op, koppen omhoog en grazen..err okee moeilijk grazen met kop omhoog :P Ach you get the point }:O
Amen!!!!!

De eccp-kroeg is geopend, Grolsch iemand? Smirnoff? Palm? Vodka Martini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grow up all

go to sleep and see what tomorrow brings !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
Verwacht zondag een leuk flushje van 5 getallen van ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:30:
00001 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:28:
[...]

Amen!!!!!

Doe mij maar een sapje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ff wat bij de buren moet gaan halen... Rare drankjes drinken mijn gasten tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coebergh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

malibu cola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz cola... goeie... weer ff bij de buren langs ;)

btw... ik ga slapen... genoeg lol gehad vandaag :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
hmm, een Lagavulin :9~

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:28:
[...]

Amen!!!!!

yo Desperado hier!!!! :9 (je mag ook anders heten ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolschje :P met lemon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff paar drankjes inschenken... dan toch echt slapen :P

tiz hier wel erg Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/diverse/offtopic.gif tijd om deze topic voorgoed op slot te doen! Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/diverse/angel.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja duh , wie gooit de bar open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:52:
Nog ff paar drankjes inschenken... dan toch echt slapen :P

tiz hier wel erg [afbeelding] tijd om deze topic voorgoed op slot te doen! [afbeelding]
dsmarty slaap toch al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie doet laxeermiddel bij Dutchman in z'n koffie ??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef de bar over aan DPC_Wimmel met ColdFusion als nuchtere assistent... Truste all :D

Verwijderd

Fuk zeg, net opgetreden en ik drink een biertje na afloop (grolsch natuurlijk :9), ik wil er nog een halen, IS HET BIER OP! NAJAAAAAAAAAAAAAA! En nu moest ik ook nog een half uur dit topic lezen om erachter te komen dat iedereen vrij is om te gaan en staan waar hij wil, om dukebox te zien afknappen en om te zien dat we onze modjes aan het vergiftigen zijn :?

Naja, morgen meer bier, Heineken dan, ook lekker :)

Verwijderd

Morgen een nieuw subteam van het wel bekende PU forum, met een leuk aantal leden en 't groeit nog ook >:)

270 puntjes vandaag _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:00:
Morgen een nieuw subteam van het wel bekende PU forum, met een leuk aantal leden en 't groeit nog ook >:)

270 puntjes vandaag _/-\o_
Gaaf! Concurentie voor IGnl forum! :D

• Struis
  • Laatst online: 14-09 13:42

Struis

Tis wat he.....

hey hey mensen wat denken jullie van mijn flush ?? jajajaja die mag dr wezen kheb dr ff voor moeten sparen maarre dan heb je ook wat he?? :D

Is dr nog biertje voor mij ????

Verwijderd

Vanguh! :+

Hoe groot?

• Struis

Struis

Tis wat he.....

Kijk dan ff :) sta nu op 3333 puntjes totaal :D

Thx voor bier!!

• Struis

Struis

Tis wat he.....

in de top 30 :D

Verwijderd

kheb maar twee handen... tappen gaat nog niet zo goed.... msn-en ook niet met twee toetsenborden ;)

Mooi aantal, goe gedaan. Gaat sjo deur!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:02:
[...]

Gaaf! Concurentie voor IGnl forum! :D
I know, was ook een beetje het idee erachter >:)

Jij bracht me op het idee...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:10:
[...]

I know, was ook een beetje het idee erachter >:)

Jij bracht me op het idee...
Woei! Ik heb iemand een id gegeven! wow ik ben een belangrijk persoon geweest in dit leven! _/-\o_ _/-\o_ :+

• Struis

Struis

Tis wat he.....

FLoep weer 130 puntjes eruit gaat nu slapen morgen weer een dag.
Mensen geniet van bier en de koeien !!!

Ow en Wimmel thx man enne bier smaakte goe!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:13:
[...]

Woei! Ik heb iemand een id gegeven! wow ik ben een belangrijk persoon geweest in dit leven! _/-\o_ _/-\o_ :+
Zorg nou maar dat je ons voor blijft })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:13:
[...]

Spreekt dan nu je geest??? :?

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
Uit datzelfde topic:
Originally posted by Angus_McFear:
I'm just curious... a lot of you think it's "petty" and "unsportsmanlike" for us to join up with the DPC, while you insist on recruiting from all the other projects, asking them to put them on hold while you "crush the DPC" in ECCp?

Personaly, that sounds pretty hypocritical to me and along the "petty" lines as well.

Yes, we like to stir the pot, keeps things fun for us. If it isn't fun, what is the point really?

And besides.. the DPC is offering us beer and their sisters :)
Ik mag die Angus wel, denk ik... :)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21
ik wilde me eerst niet mengen in de strijd maar doe het toch maar.

Tuurlijk joinen er mensen met veel punten andere teams. Zo heeft Ars in het verleden enkele grote crunshers uit het ooit zo grootte Enttrust/Smarttrust gekregen. Daarmee zijn ze destijds flink naar de top geklommen. Hoor je hun daar nu over?

DPC krijgt een paar grote crunshers en dan valt het verkeerd. Waarom? Omdat de timing ongelukkig is. Imho is de spannende competitie met Ars nu over en hebben zij mentaal gewonnen. Als Randy, fshanda, XL9 etc. nou een paar maanden eerder waren overgekomen of een 2 maanden later (als Ars dan misschien al dik op #1 had gestaan) dan had het de competitie niet aangetast. Let wel, dit is mijn visie erop

Verder is alles al vele malen gezegd en iedereen herhaalt het in z'n eigen woorden. Duke, je moet doen wat je zelf wilt. Maar denk goed na over je beslissingen, als iedereen prikkeblaar is (zoals nu) worden er wel wat dingen gezegd die niet bedoeld worden.

DPC is groot, heeft structurering nodig en geen tweedeling onder de leden. Laten we het gezellig houden want daar gaat het immers toch om :)

Verwijderd

Biertjah? :P (RESPEC..)

Verwijderd

Nee doe maar een Breezer

Verwijderd

"Plop"
Vanguh.... :)

Verwijderd

*kleng*..... &&^(&(&^)^%%&$%

Verwijderd

Gebeurt wel meer met die Breezuh-types...
don't worrie........
ejj Wimmel, Desperado???? (ppsssstttt...)

Verwijderd

Beter!!! maaruh trustuh :z

Verwijderd

/me gooit alvast een glascontainer en paar bezems in de kroeg.

Anders zitten we morgen zo in de rommel ;)

Verwijderd

Jij slapen?? :?
Ook gij, Brutus? >:)
Geen wake voor een Leffe Brune? :o

Verwijderd

*POK* ..... auw....... &^&^&^@*()(#&*#*&@.....

Verwijderd

Koning Pinterman? :P

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Ok this BS took too much of my time and way too much braincycles...
I have seen some true words and many "let's try to convince the other dude" remarks.
First of all the project allows it to take your points with you if you switch teams, thats an element in the game, because it was like that from the beginning. (As far as i know)
So if that element in the game is being used when its a bit obvious and maybe not really convenient for all players of the game, imho you should have read the rulebook before you started playing the game!
If Randy and the others feel like Power Cows even though they are not dutch who are we to say they can't join? If you can't beat em join em! So the project allows it to shift the stats this way, in Genome the collective did it as well. We didnt complain we only try harder, we try to assimilate more. And i remember the time with RC5 when we all laughed when an internetcafe was assimilated in a foreign country? Not really a DPC computer but we didnt care it was the spirit of DPC that was crunchin the units. And don't try to give that spirit a form or we will loose the magic. I think that magic, that sparkle is the thing that gives us the power to keep going strong. Users join and users go but the spirit is what we should treasure....

Just my 2 eurocents

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:30:
dat ga ik vandaag al doen })

ook maar net 5 cijferig maar toch...

oh enne ik wil geen eerste plek in de daily stats trouwens!

• InNuedo
Cyclops10 schreef op 25 september 2002 @ 02:11:
[...]

dat ga ik vandaag al doen })

ook maar net 5 cijferig maar toch...

oh enne ik wil geen eerste plek in de daily stats trouwens!
Maaaar, Yukuuuuuu !!! doe eens harder flushen :) TCF moet naar 10k per dag ! ;)

Verwijderd

waarom stoppen bij 10k? :)

• _Gekkie_
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

zucht :o

Ok, ik kom terug van een avondje drinken in de soos... en ziek ik *boer, sorry...* dat de discussie nog steeds bezig is... moet ik 3 pagina's bijlezen over het gedoe...

Dat kan natuurlijk niet he??? })

Everyone, Iedereen, ga slapen... morgen is er weer een dag... houd het gezellig en ieder zn meugd... en KLAAR! :*)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Verwijderd

offtopic .. heb nu voor 3 weken 16 pc draaien extra allemaal p2-400 to p3-500

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 07:02:
offtopic .. heb nu voor 3 weken 16 pc draaien extra allemaal p2-400 to p3-500
Woei, da's nog eens goed nieuws 8) , flushen ze ook al, of heb je ze op spaarstand staan?

Juist

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

Kijk Jeldert das voor jou een vraag en voor hem een weet. :)

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Hee... het is dan wel ochtend, maar ik lust wel zo'n Smirnoff! :9

Onze productie van gisteren:

13.958.163 Dutch Power Cows 62.271 (717)
13.503.169 Ars Technica TVM 114.807 (807)

807 members alweer voor Ars, damn..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 08:17

My

Kmoet eig nog ff _WgV_ verwelkom, wel zo aardig als je hem zelf hebt verzocht/verplicht gesteld mee te doen :+

Morgen (strax) in de hitparde joint 'smartie' dies ook onder hoge druk lid geworden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:27:
If you read my letter to Duke, we joined because we were asked, at least I was asked. If you look back at the DPCH for the last two months at least, there are many posts telling me to join you. I do not think I ever read even one time that no one wanted me to join the DPC!

"Do I really feel that the DPC can't handle itself against Ars?" I know damn good and well you can!

I think most people didn't take that really serious.
It also was a method of making Ars really afraid, by letting a sound go throug, you would join us. Some people at Ars were talking about giving up when they heard the rumour.

And, even after you joined some people (including me) didn't expect that to last long. I thought it was just a joke to freighten Ars even more.

I think nobody sees it as a problem you aren't Dutch.
Bu, you are from a team we have competed with for a long time, until we crunched you with one big flush, and now it looks like we can win from another team without you joining. So now it looks like we can't handle it ourselves, and need to even assimilate 'old enimies'

The longer i think about it, the less it bothers me. If you want to join us, why not :)
Bu, i also understand Duke's feelings. Also the fact that we got #1 by you guys joining us may give a feeling of unfair play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoW schreef op 27 september 2002 @ 15:44:
I think nobody sees it as a problem you aren't Dutch.
Bu, you are from a team we have competed with for a long time, until we crunched you with one big flush, and now it looks like we can win from another team without you joining. So now it looks like we can't handle it ourselves, and need to even assimilate 'old enimies'
What about 'If you can't beat them, join them' ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste