DPC ECCp-109 hitparade van 23 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:13:
Nee, hij moet niet weg IK moet weg.
Dukebox, iedereen heeft nu al zijn respect betuigd voor je werk voor ECCp en ik sluit me daar bij aan, maar je begint je nu echt kinderachtig te gedragen en ik denk dat het goed is dat je eens lekker gaat slapen.
Niemand moet weg, dat maak je er zelf van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor Goingin... Dukebox heeft zo veel tijd gestoken in DPC bij ECCp dat dit gewoon niet te geloven is. Hij is 1 van de belangrijkste mensen van dit project. (Al denk ik wel dat hij dit zelf ook door heeft :( ) Vindt je het gek dat er rare uitspraken komen als zo iemand weggaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey duke, haal ff die typo uit je Signature ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2002 23:28 . Reden: Done ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Spelelement DukeBox? Het is niet meer spannend omdat we zover voor staan? Hoe voelde jij je dan ten tijde van de GF? Toen stond DPC ook 1,8M voor ineens...

En hoe zit het met rc5? Daar staat DPC mijlenver voor en ik zie jouw account daar ook nog gewoon tussen het rijtje DPC leden staan (okee ik weet dat je m niet weg kan halen, maar gaat om het idee).

En IMO is het spelelement helemaal niet weg, want Ars komt nog steeds met een noodgang dichterbij. Ze hebben al eerder een gat van 1,8M dichtgegraasd, waarom zouden dat dan niet nog eens kunnen doen?

Ik betreur dat jij DPC hebt verlaten. Het zal mijn idee niet zijn geweest. Maar goed ieder zn mening al kan ik me persoonlijk niet inleven in de jouwe, maar daar hoef jij verder geen boodschap aan te hebben.

Laten we nu allemaal ophouden met dit mierengeneuk en gewoon weer lol maken in het Eccp gebeuren. DPC laat zich toch niet kapot maken door zoiets? Kom op, koppen omhoog en grazen..err okee moeilijk grazen met kop omhoog :P Ach you get the point }:O

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdFusion schreef op 24 september 2002 @ 23:24:
Laten we nu allemaal ophouden met dit mierengeneuk en gewoon weer lol maken in het Eccp gebeuren. DPC laat zich toch niet kapot maken door zoiets? Kom op, koppen omhoog en grazen..err okee moeilijk grazen met kop omhoog :P Ach you get the point }:O
Amen!!!!!

De eccp-kroeg is geopend, Grolsch iemand? Smirnoff? Palm? Vodka Martini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grow up all

go to sleep and see what tomorrow brings !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Verwacht zondag een leuk flushje van 5 getallen van ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:30:
00001 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:28:
[...]

Amen!!!!!

Doe mij maar een sapje :+

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ff wat bij de buren moet gaan halen... Rare drankjes drinken mijn gasten tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coebergh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

malibu cola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz cola... goeie... weer ff bij de buren langs ;)

btw... ik ga slapen... genoeg lol gehad vandaag :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
hmm, een Lagavulin :9~

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:28:
[...]

Amen!!!!!

yo Desperado hier!!!! :9 (je mag ook anders heten ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolschje :P met lemon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff paar drankjes inschenken... dan toch echt slapen :P

tiz hier wel erg Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/diverse/offtopic.gif tijd om deze topic voorgoed op slot te doen! Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/diverse/angel.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja duh , wie gooit de bar open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 23:52:
Nog ff paar drankjes inschenken... dan toch echt slapen :P

tiz hier wel erg [afbeelding] tijd om deze topic voorgoed op slot te doen! [afbeelding]
dsmarty slaap toch al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie doet laxeermiddel bij Dutchman in z'n koffie ??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef de bar over aan DPC_Wimmel met ColdFusion als nuchtere assistent... Truste all :D

Verwijderd

Fuk zeg, net opgetreden en ik drink een biertje na afloop (grolsch natuurlijk :9), ik wil er nog een halen, IS HET BIER OP! NAJAAAAAAAAAAAAAA! En nu moest ik ook nog een half uur dit topic lezen om erachter te komen dat iedereen vrij is om te gaan en staan waar hij wil, om dukebox te zien afknappen en om te zien dat we onze modjes aan het vergiftigen zijn :?

Naja, morgen meer bier, Heineken dan, ook lekker :)

Verwijderd

Morgen een nieuw subteam van het wel bekende PU forum, met een leuk aantal leden en 't groeit nog ook >:)

270 puntjes vandaag _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:00:
Morgen een nieuw subteam van het wel bekende PU forum, met een leuk aantal leden en 't groeit nog ook >:)

270 puntjes vandaag _/-\o_
Gaaf! Concurentie voor IGnl forum! :D

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 22:39

Struis

Tis wat he.....

hey hey mensen wat denken jullie van mijn flush ?? jajajaja die mag dr wezen kheb dr ff voor moeten sparen maarre dan heb je ook wat he?? :D

Is dr nog biertje voor mij ????

Verwijderd

Vanguh! :+

Hoe groot?

• Struis

Struis

Tis wat he.....

Kijk dan ff :) sta nu op 3333 puntjes totaal :D

Thx voor bier!!

• Struis

Struis

Tis wat he.....

in de top 30 :D

Verwijderd

kheb maar twee handen... tappen gaat nog niet zo goed.... msn-en ook niet met twee toetsenborden ;)

Mooi aantal, goe gedaan. Gaat sjo deur!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:02:
[...]

Gaaf! Concurentie voor IGnl forum! :D
I know, was ook een beetje het idee erachter >:)

Jij bracht me op het idee...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:10:
[...]

I know, was ook een beetje het idee erachter >:)

Jij bracht me op het idee...
Woei! Ik heb iemand een id gegeven! wow ik ben een belangrijk persoon geweest in dit leven! _/-\o_ _/-\o_ :+

• Struis

Struis

Tis wat he.....

FLoep weer 130 puntjes eruit gaat nu slapen morgen weer een dag.
Mensen geniet van bier en de koeien !!!

Ow en Wimmel thx man enne bier smaakte goe!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:13:
[...]

Woei! Ik heb iemand een id gegeven! wow ik ben een belangrijk persoon geweest in dit leven! _/-\o_ _/-\o_ :+
Zorg nou maar dat je ons voor blijft })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:13:
[...]

Spreekt dan nu je geest??? :?

Verwijderd

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
Een paar quotes van ARS zelf, waar ik mij erg in kan vinden ( http://arstechnica.infopo...&f=122097561&m=9650947335 )
Uit datzelfde topic:
Originally posted by Angus_McFear:
I'm just curious... a lot of you think it's "petty" and "unsportsmanlike" for us to join up with the DPC, while you insist on recruiting from all the other projects, asking them to put them on hold while you "crush the DPC" in ECCp?

Personaly, that sounds pretty hypocritical to me and along the "petty" lines as well.

Yes, we like to stir the pot, keeps things fun for us. If it isn't fun, what is the point really?

And besides.. the DPC is offering us beer and their sisters :)
Ik mag die Angus wel, denk ik... :)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-08 19:57
ik wilde me eerst niet mengen in de strijd maar doe het toch maar.

Tuurlijk joinen er mensen met veel punten andere teams. Zo heeft Ars in het verleden enkele grote crunshers uit het ooit zo grootte Enttrust/Smarttrust gekregen. Daarmee zijn ze destijds flink naar de top geklommen. Hoor je hun daar nu over?

DPC krijgt een paar grote crunshers en dan valt het verkeerd. Waarom? Omdat de timing ongelukkig is. Imho is de spannende competitie met Ars nu over en hebben zij mentaal gewonnen. Als Randy, fshanda, XL9 etc. nou een paar maanden eerder waren overgekomen of een 2 maanden later (als Ars dan misschien al dik op #1 had gestaan) dan had het de competitie niet aangetast. Let wel, dit is mijn visie erop

Verder is alles al vele malen gezegd en iedereen herhaalt het in z'n eigen woorden. Duke, je moet doen wat je zelf wilt. Maar denk goed na over je beslissingen, als iedereen prikkeblaar is (zoals nu) worden er wel wat dingen gezegd die niet bedoeld worden.

DPC is groot, heeft structurering nodig en geen tweedeling onder de leden. Laten we het gezellig houden want daar gaat het immers toch om :)

Verwijderd

Biertjah? :P (RESPEC..)

Verwijderd

Nee doe maar een Breezer

Verwijderd

"Plop"
Vanguh.... :)

Verwijderd

*kleng*..... &&^(&(&^)^%%&$%

Verwijderd

Gebeurt wel meer met die Breezuh-types...
don't worrie........
ejj Wimmel, Desperado???? (ppsssstttt...)

Verwijderd

Beter!!! maaruh trustuh :z

Verwijderd

/me gooit alvast een glascontainer en paar bezems in de kroeg.

Anders zitten we morgen zo in de rommel ;)

Verwijderd

Jij slapen?? :?
Ook gij, Brutus? >:)
Geen wake voor een Leffe Brune? :o

Verwijderd

*POK* ..... auw....... &^&^&^@*()(#&*#*&@.....

Verwijderd

Koning Pinterman? :P

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Ok this BS took too much of my time and way too much braincycles...
I have seen some true words and many "let's try to convince the other dude" remarks.
First of all the project allows it to take your points with you if you switch teams, thats an element in the game, because it was like that from the beginning. (As far as i know)
So if that element in the game is being used when its a bit obvious and maybe not really convenient for all players of the game, imho you should have read the rulebook before you started playing the game!
If Randy and the others feel like Power Cows even though they are not dutch who are we to say they can't join? If you can't beat em join em! So the project allows it to shift the stats this way, in Genome the collective did it as well. We didnt complain we only try harder, we try to assimilate more. And i remember the time with RC5 when we all laughed when an internetcafe was assimilated in a foreign country? Not really a DPC computer but we didnt care it was the spirit of DPC that was crunchin the units. And don't try to give that spirit a form or we will loose the magic. I think that magic, that sparkle is the thing that gives us the power to keep going strong. Users join and users go but the spirit is what we should treasure....

Just my 2 eurocents

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:30:
dat ga ik vandaag al doen })

ook maar net 5 cijferig maar toch...

oh enne ik wil geen eerste plek in de daily stats trouwens!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-07 15:45
Cyclops10 schreef op 25 september 2002 @ 02:11:
[...]

dat ga ik vandaag al doen })

ook maar net 5 cijferig maar toch...

oh enne ik wil geen eerste plek in de daily stats trouwens!
Maaaar, Yukuuuuuu !!! doe eens harder flushen :) TCF moet naar 10k per dag ! ;)

Verwijderd

waarom stoppen bij 10k? :)

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

zucht :o

Ok, ik kom terug van een avondje drinken in de soos... en ziek ik *boer, sorry...* dat de discussie nog steeds bezig is... moet ik 3 pagina's bijlezen over het gedoe...

Dat kan natuurlijk niet he??? })

Everyone, Iedereen, ga slapen... morgen is er weer een dag... houd het gezellig en ieder zn meugd... en KLAAR! :*)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Verwijderd

offtopic .. heb nu voor 3 weken 16 pc draaien extra allemaal p2-400 to p3-500

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 07:02:
offtopic .. heb nu voor 3 weken 16 pc draaien extra allemaal p2-400 to p3-500
Woei, da's nog eens goed nieuws 8) , flushen ze ook al, of heb je ze op spaarstand staan?

Juist

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

Kijk Jeldert das voor jou een vraag en voor hem een weet. :)

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Hee... het is dan wel ochtend, maar ik lust wel zo'n Smirnoff! :9

Onze productie van gisteren:

13.958.163 Dutch Power Cows 62.271 (717)
13.503.169 Ars Technica TVM 114.807 (807)

807 members alweer voor Ars, damn..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-07 22:15

My

Kmoet eig nog ff _WgV_ verwelkom, wel zo aardig als je hem zelf hebt verzocht/verplicht gesteld mee te doen :+

Morgen (strax) in de hitparde joint 'smartie' dies ook onder hoge druk lid geworden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:27:
If you read my letter to Duke, we joined because we were asked, at least I was asked. If you look back at the DPCH for the last two months at least, there are many posts telling me to join you. I do not think I ever read even one time that no one wanted me to join the DPC!

"Do I really feel that the DPC can't handle itself against Ars?" I know damn good and well you can!

I think most people didn't take that really serious.
It also was a method of making Ars really afraid, by letting a sound go throug, you would join us. Some people at Ars were talking about giving up when they heard the rumour.

And, even after you joined some people (including me) didn't expect that to last long. I thought it was just a joke to freighten Ars even more.

I think nobody sees it as a problem you aren't Dutch.
Bu, you are from a team we have competed with for a long time, until we crunched you with one big flush, and now it looks like we can win from another team without you joining. So now it looks like we can't handle it ourselves, and need to even assimilate 'old enimies'

The longer i think about it, the less it bothers me. If you want to join us, why not :)
Bu, i also understand Duke's feelings. Also the fact that we got #1 by you guys joining us may give a feeling of unfair play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoW schreef op 27 september 2002 @ 15:44:
I think nobody sees it as a problem you aren't Dutch.
Bu, you are from a team we have competed with for a long time, until we crunched you with one big flush, and now it looks like we can win from another team without you joining. So now it looks like we can't handle it ourselves, and need to even assimilate 'old enimies'
What about 'If you can't beat them, join them' ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste