DPC ECCp-109 hitparade van 23 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 573 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44403

Some of us have allready been dumping. Didnt you all notice that fast moving new member thats passing everyone and looking for a spot in the top 10? Im leaving my points where they are but im also doing my best to have some fun with the cows.

bizzatch for the cows Mooooooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8489

Welcome fshanda, didn't know you were bizzatch (at least you will be accepted :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I cant take all of the credit. Theres an XtraLarge member dumping with me too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2024

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

I don't like it because you guys are showing up in my rearmirror :p

When do they get you:
(Values based on weekly average)
--------------------------------------------------------------------------------

[DPC]_Scorpion 969
bizzatch 3.149 (+2.180) 15 days

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Anoniem: 8489 schreef op 24 september 2002 @ 17:45:
Begin der een beetje moe van te worden, al tijden wordt er in diverse DPCH's gevraagd aan Randy of hij wil joinen en bij mijn weten heb ik daar nog nooit iemand tegen zien protesteren en nu dit ge'OH, had dat dan toen gedaan. :(

Randy als je dit kan lezen: ga maar lekker terug, je bent niet welkom :(

Iedereen veel crunchplezier!
Prcs mijn punt. Ik vind dit echt grote onzin allemaal. Beetje erg onbeschoft om hem nu onze rug toe te keren.

Wat Dukebox en andere voorstellen zal niet gebeuren. Zou jij makkelijk al je punten achterlaten en bij een ander team opnieuw beginnen om ze te helpen.
Ik kan goed begrijpen dat Randy zich een beetje verraden voelt, want in plaats van onze dank krijgt hij hij nu bakken gezeik over zich heen.

Dit zijn momenten dat ik me zelfs schaam om de naam DPC te dragen :(
Zoals het er nu voorstaat is er een vrij grote kans dat ExDc zich in zijn geheel terugtrekt. Ik weet niet wat er dan met onze "vriendschappelijke" band gebeurd, maar veel erger dan nu kan het al niet meer worden.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27862

Ik heb het hele draadje gelezen en ik wil even kwijt dat ik het een hele hoop geouwehoer vindt om het maar eens hard uit te drukken. Randy komt hier al tijden en wil ons op een gegeven moment joinen (de meesten doen hier minder lang over :) ) en neemt zijn punten mee. Dit is een fenomeen wat niet vreemd is binnen ECCp, maar ook niet binnen andere projecten, want zo zijn we groot geworden bij SETI bijv.
En nu is het probleem dat Randy hierbij een sloot dp's meenam, waardoor we de 1e plek heroverden op Ars. Hierdoor voelde een aantal mensen zich in hun eer aangetast, want we zouden het op eigen kracht ook wel kunnen.
Nou als dat zo is, wat boeit het dan dat Randy, die wat mij betreft 100% koe is inmiddels, zoveel dp's heeft meegenomen, want als we het voor hem zelf wel af konden, kunnen we het nu zeker en zorgen we dat het verschil gewoon groter wordt dan Randy heeft ingebracht op het moment dat hij joinde.

Kortom zie gewoon in dat hij ons joinde, juist omdat we zo'n leuk team zijn en normaliter niet zeiken en crunch gewoon allemaal door alsof je leven er vanaf hangt. En als Dukebox niet mee wil doen is dat toch zijn goed recht, maar zeker niet Randy's probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 12:20

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Anoniem: 44403 schreef op 24 september 2002 @ 17:55:
Some of us have allready been dumping. Didnt you all notice that fast moving new member thats passing everyone and looking for a spot in the top 10? Im leaving my points where they are but im also doing my best to have some fun with the cows.

bizzatch for the cows Mooooooooooo
Welcome aboard :)

Verder, jammer dat het zo moet lopen. Ik begrijp je gedeeltelijk wel, Duke. Maar denk dat het meer door de timing komt waarop dit allemaal gebeurd is. Ik zie het namelijk niet als een versterking die er is omdat we ingehaald waren. Gewoon een stel nieuwe members who I like ;)

In fact, je doet eigenlijk zelf ook mee aan het DP's meenemen nu ;) Maar het zal wel zijn om de boel wakker te schudden ofzo... Toch jammer. Ga je nog door met ECCp trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8489

Giz, ouwe ToeTerende Flexer dat heb je goed gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Persoonlijk ben ik er ook voor dat Randy hier blijft, maar zijn punten gewoon bij XDC laat staan.
Zou jij makkelijk al je punten achterlaten en bij een ander team opnieuw beginnen om ze te helpen.
Ja, zeker als het je eigen team is waar je toch al niet zoveel mee bereikt en waar je eigenlijk niet heel actief mee bezig bent (zijn Randy's eigen woorden, ze doen nu dus vooral TSC en ChessBrain).

Het lijkt me in ieder geval een win-winsituatie (waar we immers altijd naar streven) als zowel Randy als Dukebox voor DPC crunchen, en de enige mogelijkheid lijkt (heb de hele thread gelezen dus) dat Randy en consorten hun dp's achterlaten bij XDC. Beter gezegd, terugzetten bij XDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Anoniem: 26550 schreef op 24 september 2002 @ 18:26:
Persoonlijk ben ik er ook voor dat Randy hier blijft, maar zijn punten gewoon bij XDC laat staan.

[...]

Ja, zeker als het je eigen team is waar je toch al niet zoveel mee bereikt en waar je eigenlijk niet heel actief mee bezig bent (zijn Randy's eigen woorden, ze doen nu dus vooral TSC en ChessBrain).

Het lijkt me in ieder geval een win-winsituatie (waar we immers altijd naar streven) als zowel Randy als Dukebox voor DPC crunchen, en de enige mogelijkheid lijkt (heb de hele thread gelezen dus) dat Randy en consorten hun dp's achterlaten bij XDC. Beter gezegd, terugzetten bij XDC.
Ik streef ook naar een win-win situatie.. het lijkt alleen onmogelijk zolang mensen zich hier verzetten tegen iets wat ze eerst verwelkomd hebben..

Ik weet niet wat Randy nu gaat doen met de rest. Ik heb ze gevraagd of ze nog een dag konden wachten met die beslissing nemen, want zoals ik al zei hebben ze op dit moment eerder de neiging er helemaal mee te kappen dan DukeBox zijn voorstel te volgen. Misschien niet eens zozeer om hun oude punten, maar om het principe.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 11:16
Randy and the rest of XDC, please keep chrunching for DPC. Just think about what to do with the old points. If you want to keep them here, so be it. But you should stay here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19463

Biertjuh?????

[English translation]

Pepsi???

[/English translation]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5439

Wehehe nou ik ben er uit hoor.
Dat men in zo'n korte tijd dat dit project loopt er ZO'N zooitje van hebben kunnen
maken in de stats is al een eerste plaats waard :)

Ik zet mijn pc wel op een project waar men gewoon normal met punten omgaat enzo
gezeik allemaal en altijd met dit project.

Doeg mazzel allemaal en veel pret met kibbelen om nix :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49746

Why dont the DPC's just join up with XDC :9

I know, shut up hirschY :X

Glad to see ars down.....

I was looking forward to the next MEGA flush though.....
I like the million cow flushes _/-\o_

gotta run, but I think EVERYONE here and there are great people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 09:26

My

Anoniem: 19463 schreef op 24 september 2002 @ 18:39:
Biertjuh?????

[English translation]

Pepsi???

[/English translation]
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 20-06 13:43

Theuno

Da Devil Crew

Funcracker schreef op 24 september 2002 @ 18:35:

Ik weet niet wat Randy nu gaat doen met de rest. Ik heb ze gevraagd of ze nog een dag konden wachten met die beslissing nemen, want zoals ik al zei hebben ze op dit moment eerder de neiging er helemaal mee te kappen dan DukeBox zijn voorstel te volgen. Misschien niet eens zozeer om hun oude punten, maar om het principe.
Verstandige vraag aan hun. Ik weet wel dat dit soort dingen veel motivatie kosten. Het zal iig een zware strijd voor ons worden als we de eerste plaats straks met een achterstand van 1.5 M moeten inhalen...

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Trouwens, ik las net dat de kans er is dat die ExDC members weer weg gaan.
Als hun al hun hele geschiedenis zo handelen lijkt het me ook slim te kijken wat we hebben zonder hun, als ARS ons nu inhaalt en dan gaan ze weg hebben we gelijk een achterstand van dan denk ik ongeveer 2M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Anoniem: 49746 schreef op 24 september 2002 @ 18:44:
Why dont the DPC's just join up with XDC :9

I know, shut up hirschY :X

Glad to see ars down.....

I was looking forward to the next MEGA flush though.....
I like the million cow flushes _/-\o_

gotta run, but I think EVERYONE here and there are great people!
:+

I'm looking forward to our next MF too :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Shinji schreef op 24 september 2002 @ 18:50:
Trouwens, ik las net dat de kans er is dat die ExDC members weer weg gaan.
Als hun al hun hele geschiedenis zo handelen lijkt het me ook slim te kijken wat we hebben zonder hun, als ARS ons nu inhaalt en dan gaan ze weg hebben we gelijk een achterstand van dan denk ik ongeveer 2M.
:/ Als dit vandaag niet was gebeurd was er in geen enkel geval sprake van dat ExDc ons weer zou verlaten. Zoals je kunt lezen heeft Randy andere teams verlaten om gegronde redenen. Wij geven hem vandaag een nieuwe om ons te verlaten. Voordat dit gebeurde heb ik Randy gevraagd wat hij ging doen, en of hij van plan was bij ons te blijven. Die garantie kreeg ik toen.

edit:
Randy heeft besloten tot morgen te wachten met zijn beslissing.
Dat geeft ons 24 uur om weer logisch na te gaan denken, en ons te gedragen als echt koeien in plaats van hypocrieten. NOFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 19463 Wimmel hoopt dat iedereen die hier post aan Dolphin doet :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
I have some mixed feeling about ExtremeDC joining DPC.
I realy like that you wanted to join us, but this changed DPC to DPC&ExtremeDC.
and I wil get used to that :)
but I can understand that some people have some problems with that.

Taking the points with you is logic looking at the strukure from Eccp, but for some people think this is not don. I think that is something that that people have to figure out there selfs and the others have to respect there disision. I personly would not dare to ask sombody to leave his poit and start all over.

I hope everybody will think about a option to rename the team to DPC&ExtremeDC, It seems to me

This is not personal, I think every one here is happy that you joint us, the only problem is that you are the first to join us from a other team with a lot op dp's. So this discusion started here not about you but about somebody switshing from teams with a lot of dp's.

I hope you still feel welkom here

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

*Zucht* Daar gaan we weer... Wat een Grap... roflolpimp *not*

ik denk dat ik me hier maar ga stilhouden komende paar weken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik zeg 1 ding: Jammer dat er mensen weer zo'n ophef over gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5439

HitmanWVU schreef op 24 september 2002 @ 19:07:
Ik zeg 1 ding: Jammer dat er mensen weer zo'n ophef over gaan maken
Grappige is dat deze gein dus leden kost ipv van dat je erbij krijgt.

steek jullie energie gewoon in iets nuttigs en maak b.v. eccp109 case badge of stats page's met history / personal proxy stats scripts etc ala rc5/ogr toen ooit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 12:54

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Als ik mij niet vergis zitten er ook belgen bij DPC :)
Dat gaat toch ook niet ten kosten van ons "DPC" gevoel.
Bij Ars zit alles en iedereen ... dusja ... amok maken om niks :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 12:54

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Anoniem: 19463 schreef op 24 september 2002 @ 18:57:
* Wessie Wimmel hoopt dat iedereen die hier post aan Dolphin doet :) :+
ZIjn we daar nog geen 1 ondertussen dan :?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Well, enough cow-shitting.

We asked for this guys (most of us). The join of Exdc-ers, so don't be hypocrite now.
Duke, I hope you will consider to rejoin. So not, still friends (if you don't interrupt our flushes again you bastard). You'l be a cow afterall.

Now this is my suggestion. SHUT UP AND CHEW. We haven't beat ARS yet!

soms wordt ik hier zo moe van die soaps hier, maar ja tis niet saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37655

Quite a long story
[Long story]
O.k., this is what happened (for as far I can conprehend).
Long time ago we had a bunch of teams, like DPC, Timo, Ars and others.
DPC had long fights (competitions) with Timo, some others (I guess DC/TNT) and now ARS.
We (ARS, Timo and Randy's group) tounted eachother on various fora, and had great fun (the spy-ing part was great :P ).
Randy and his bunch are known for a light dislike for a certain team.
Randy was (for as far I can figure), asked a long time to join DPC (the question grew louder after Randy wanted to get e certain shirt }:O ).
So Randy asked his friends and figured out, well, what the hack, sounds like good fun to me. They asked me for some time to hop over, so I'll do it.
On the other hand, DukeBox has a clear view obout DC and team-forming. That's his view, and we should respect that. The results of his efford are his results, and that is it.
The only way to solve the "situation", is that somebody hears both DukeBox and exDC out to get to a respectable solution.
[/Long story]

[Short story]
exDC was asked (a lot) to join us, so he did. We can't blame exDC for it.
DukeBox felt hurt about this, because of his view on DC. We can't blame him.
Can somebody make them/us happy????
[/Short story]

Maybe some people think of my post as a load of dung, well i'm used to it :P
Misschien vinden sommigen van jullie dat ik weer eens flink wat loop te snateren, maar dat hoor ik wel eens meer :P
P.S. NOFI
Komop jongens, respect, en we komen er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55143

* Anoniem: 55143 heeft net besloten dat dit de 1e ECCp-DPCH is die ik niet helemaal ga lezen sinds ik "echt actief" ben.

nie zo snel achter elkaar posten zeg...

Jouw schuld DukeBox * Anoniem: 55143 *, en nou niet terugkomen want dan wordt er weer druk gepost en mis ik weer n DPCH :P

das dus weer niet serieus bedoelt, the goal in my life is to get as many people to DPC as I can en ik zou je dan ook graag weer willen verwelkomen. Had ik dat al gezegd...? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 11:43

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

* geintje heeft weer kostelijk genoten van deze DPCH
Jammer is wel dat sommigen niet helemaal de mening van een ander respecteren en altijd nog "ik vind niet dat hij/zij dit of dat mag doen" moet roepen.

Gevoel is soms moeilijk om te zetten in schrift ( om te posten) dat blijkt duidelijk uit deze draad.
Ik denk, dat zowel DPC als geheel, Dukebox en Randy (met z'n XDC troepen) er vanzelf wel uitkomen. Ik heb al een paar mogelijk toenaderingen gezien. Dus laat alles ff bekoelen ( deze tip eigenljk bedoeld aan de mensen die zich opwinden over duke's gevoels-uitleg )
Nog max 3 maand te gaan voor ECCP : dus voor hen die grazen : GO GO GO.. kick some ARS butt !

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53077

hirschy has a good idea!

Why don't the DPC join XDC? And hey you can bring your points with ya! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36330

OK one more thing and then I'll shut up for a while. I joined the DPC ECCP team as did several other members of XDC. We did not merge teams with the DPC. If this makes any difference to anyone. There is no need to talk about changing the name of the team.

Ok something else too -
Like I told Funcracker, the members of the DPC ECCP team need to decide if they want me on their team. So far I am the one some people are upset about. If you want me to stay I will, if not, no problem, I can disappear! Please let me know tonight before you go to bed, so that I can arrange to have my accounts moved back to XDC, hopefully before you wake up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_salvador
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2023

el_salvador

njah das duidelijk

you should stay m8, not just because of the points off course _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58821

Leven en laten leven, de een komt de ander gaat, staat elke dag onder aan de stats :) welkom en :( gaat weg, sow what! (wat maakt het uit) zijn we vergeten waar we dit allemaal voor doen, voor de lol, en als ik de DPC slogun nog even mag quoten

"Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk blokjes te grazen"

Das een nobel streven, denk daar maar over na :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55143

Anoniem: 36330 schreef op 24 september 2002 @ 20:04:

[...]

Like I told Funcracker, the members of the DPC ECCP team need to decide if they want me on their team. So far I am the one some people are upset about. If you want me to stay I will, if not, no problem, I can disappear! Please let me know tonight before you go to bed, so that I can arrange to have my accounts moved back to XDC, hopefully before you wake up.
Anoniem: 55143 schreef op 24 september 2002 @ 19:48:
[...] the goal in my life is to get as many people to DPC as I can [...] *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 11:43

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Anoniem: 58821 schreef op 24 september 2002 @ 20:08:
Leven en laten leven, de een komt de ander gaat, staat elke dag onder aan de stats :) welkom en :( gaat weg, sow what! (wat maakt het uit) zijn we vergeten waar we dit allemaal voor doen, voor de lol, en als ik de DPC slogun nog even mag quoten

"Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk blokjes te grazen"

Das een nobel streven, denk daar maar over na :Y)
*snik..
[ontroerd mode]
wat mooi gezegt O+
[ontroerd mode]
Ik heb verder geen stem in of Randy blijft of moet gaan, daar ik niet zo actief ECCP.
Die discussie laat ik aan de "heren" hier over.. maar bovenstaande geeft idd stof tot nadenken :>

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

OK one more thing and then I'll shut up for a while. I joined the DPC ECCP team as did several other members of XDC. We did not merge teams with the DPC. If this makes any difference to anyone. There is no need to talk about changing the name of the team.

Ok something else too -
Well, then perhaps we should make a poll

(I'd vote for Randy and his club to stay, but that's just me)

So what's it's gonna be, yes or no?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59062

Blijkbaar was er niet democratisch besloten (POLL) of Randy over kon komen.

Ik heb daarom een vraag aan iedereen die Randy liever niet bij DPC wil hebben met zijn 1.4M account.

Als de Poll was gehouden en de meerderheid had besloten dat Randy over mocht komen, ga dan eens bij jezelf te rade of we dan dezelfde discussie als nu hadden gekregen, of dat je je bij de meerderheid zou scharen.

Als de meerderheid voor had gekozen en je gaat daarna alsnog weg, wat voor zin heeft het dan een POLL te houden?

Mijn vraag is dus aan alle personen die nu weggaan of zitten te twijfelen of ze weggaan, (komen jullie terug/blijven jullie) als blijkt dat de meerderheid wilt dat Randy blijft?

Want anders is het net zoiets als: "Laten we stemmen, maar het telt alleen als ik me zin krijg"

Verder vind ik het jammer dat het allemaal zo is gelopen, ik zou het niet eens zo raar vinden als Randy zijn 400K+ account en 1.4M account over zet naar XDC. Ik hoop er eigenlijk op, zodat we als DPC pas echt bij onszelf te rade zullen gaan, en dat er allemaal wat duidelijkheid in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:12

Flapmo

and back is gigi!

Ghehe, wat een lol dit, ik ga pas echt lachen als zometeen members met randy meegaan :D

* Flapmo wil alles terug zoals het was :(

//edit that will say: with 1 team and not with two teams...[DPCvsRandy&xdc]+[DPCwithRnady&xdc] :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Mijn laatste post voor vanavond (vermoedelijk).
Als er niets veranderd is heel ExDc binnen 24 uur weer uit onze stats vertrokken.
Ze doen helemaal mee of niet. Er is geen middenweg door oude punten te laten staan. Persoonlijk ben ik het met ze eens, en zou het erg jammer vinden om ze te zien gaan. Denk asjeblieft allemaal nog eens na voor we ze de deur wijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64943

problem, I can disappear! Please let me know tonight before you go to bed, so that I can arrange to have my accounts moved back to XDC, hopefully before you wake up.
Randy, for most project i was a loner .. rc5 seti.
For beeting Ars DPC was asking for help, granted i am a small guy with the dp's but hey fighting is nice.

My vote is, if you possible, loose the DP you brought and be a ECCPcow from scratch.
I think everybody would be happy then.
Granted we are not number 1 any more, but then we have to run the gauntlet. !! That is also fun. >:)

ps.

Love your new car. !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 06:12

Flapmo

and back is gigi!

Bedenk me net dat randy en zijn kornuiten de eerste echte buitenlandse members zijn :)

And Randy:

You are a cool guy, walking around here reading your posts is fun, even fighjting with you vs ARS is fun. But we dutch ppl are a bit strange. Some of us (like me) want to fight ARS with our team, as you are part of our team we love this but I would love to see that you retired your old points to xdc, make them happy too. Crunch from than on for DPC and beat ARS with us with the status: The First Outlander c0w. If you won't dump your dp's its fine by me, I won;t quit ^_^ it's your decision...

May the c0w b with you,

flpm

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-12-2024
Man.. komop zeg, het is maar een 'spelletje'.. Het is de echte wereld niet hoor.. Allemaal ff normaal doen en niet zo vaag enzow. De lol gaat er bij mij en veel andere mensen (gok ik) erg vanaf om mee te doen met ECCp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

Wessie schreef op 24 september 2002 @ 19:20:
Als ik mij niet vergis zitten er ook belgen bij DPC :)
Dat gaat toch ook niet ten kosten van ons "DPC" gevoel.
Laat ons hopen!! :)
Mijn 0.2 cents :
Randy en group : blijven (maar probeer de 'oude' dp'tjes weg te laten)
Dukebox : blijven (en neem je 700k maar weer mee)
Allen : crunchen, breng Ars op de knieën

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

I think Randy should stay. He chose to join the DPC, supported by many of the DPC members. I was one of these members. I want to thank Randy for joining, and I don't understand that people fuss about it afterwards. I see Dukebox's point, but I don't support it.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

Flapmo schreef op 24 september 2002 @ 20:32:
Bedenk me net dat randy en zijn kornuiten de eerste echte buitenlandse members zijn :)
Hmmm, en ik ben geen 'buitenlander' dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 14:43

made

.. made by made ..

Duke... _/-\o_ want een beetje }:O blijf je toch ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Anoniem: 63484 schreef op 24 september 2002 @ 20:45:
[...]

Hmmm, en ik ben geen 'buitenlander' dan? :)
Geen 'echte' dus :P
(volgens Flapmo)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51355

Hi Randy,

You are most welcome here and all our friends in the Distributed Computing World with a bovine heart too!!

Duke,

Your points, your decision. Hope to see you back on the team the next update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49746

Randy, you could always send your points to me! 8)7

|:(|:(|:(

I hope everything works out for both of you's.

I like DPC in number one spot, even if I am looking up at ya B)

(can a lowly TNT folk like myself cast a vote for Randy? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
jammer dat deze dingen allemaal gebeuren met dpc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I really don't think we need a poll to decide whether Randy & co. can stay at the DPC-team. Because what's next?? I didn't fill out an application form to humbly ask to be allowed to join the allmighty Dutch Power Cows, so why should Randy??? And the fact that Dukebox leaves DPC at ECCp is his choice, but in this way it seems like blackmailing to get his way. And since Dukebox knows in which way things where stirred up by his "joke" at ECCp, I think he could have foreseen the trouble he would cause with this step.
We're a team which everyone is free to join and leave, but in my opinion no one can be forced to do either of the two. So no polls and for all those people whose pride is hurted, I would like to say: stop crying and just crunch your ass off, you will get hurt much more in life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Please no merger or team name change. Im dumping for the DPC ECCp team and thats it.

People will question our actions and try and spin it as they like. I didnt start dumping for your team because you needed help. I joined because of all of the teams out there your one of the best. I cant understand half of what im reading but I can tell your a great bunch here. Reminds me of our own group, have fun first and everything else will follow.

I joined mainly because dumping for our own team seemed useless. With the project probably ending at any time and our next closest team many thousands of points ahead of us it was clear that we went as far as we were going to go. This left me with a decision to make, dump just to put points into our team and sit there or start fresh again for the DPC and lend my cpus to your cause.

Im here to enjoy myself and thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
Please come on people. It is just a COMPUTER PROGRAM. Don't get pissed or angryetc. It isn't real life.....
If Dukebox wants to leave. Fine, his choice. If other people want to come to DPC because they like it here, I think they may. Just as said as in the last post of fshanda and Gizmooh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fshanda: that is what all people are about around here, but not everybody is aware of that himself. Dutch people just always point at other people if they think something isn't going well and never question themselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HirschY you could allways join as hirschY_II and lend a few cpus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66088

Moo }:O

If you asked him to join and he did then what is the issue here?

/Moo }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
SIMPLE SUMMARY :)

People who want to join, join us. With or without points, i don't give a rats ass or something :p
People who want to leave leave pls.
Everybody get some beer and turn off your monitor for 24 hours :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 22:42

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Anoniem: 27862 schreef op 24 september 2002 @ 20:56:
I didn't fill out an application form to humbly ask to be allowed to join the allmighty Dutch Power Cows, so why should Randy??? .........So no polls and for all those people whose pride is hurted, I would like to say: stop crying and just crunch your ass off, you will get hurt much more in life.
I couldn't agree more.

I wanna say so much more....but I need to cool of first.

Randy, Fshanda and all other members of (former)XDC...welcome. Great to know you joined us because you like it here. And I hope you keep on enjoying yourself here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 21:17:
SIMPLE SUMMARY :)

People who want to join, join us. With or without points, i don't give a rats ass or something :p
Everybody get some beer and turn off your monitor for 24 hours :p
I agree!
Case closed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14829

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 13:04:
Velen geloofden het, en er vielen toen woorden als 'zielig, mietje' dpc onwaardig.. ik kon ophoepelen enz.. ik heb toen veel geslikt, omdat het uiteindelijk om een grap ging..
DukeBox, twee verschillen met de situatie nu:
- De punten gingen van 't DPC-conto af i.p.v. dat ze erbij kwamen. Niet zo gek dat de reacties dan anders zijn...
- Je nam niet de moeite om iets uit te leggen (kon ook niet, want dan was de grap mislukt), en dat kwam nogal zelfzuchtig over.
Like I told Funcracker, the members of the DPC ECCP team need to decide if they want me on their team. So far I am the one some people are upset about.
Randy, when I first saw your move to DPC, I thought: Great taunt-like way to react on TVM's gauntlet! I expected you to retire again after october 7, when the gauntlet will end, but I guess I was wrong. :+
I'm not a "big player" in DPC-ECCp (only 3 machines crunching, approx. 140 DP/day), but in my opinion you and your XDC colleagues are welcome to stay. I understand that XDC doesn't focus on ECCp anymore (why?), so I can understand it's more fun to join a team that's alive and kicking. Even if all those slowchat messages on the forum are in Dutch. :)

I also understand Duke's opinion, but IMHO his reaction is a bit overboard. He's got his personal reasons for this I'm sure, and I respect that, but I hope he'll reconsider.
Let bygones be bygones, etc.

But whichever way it goes, if you feel at home at DPC's, then why wouldn't you stay? I for one really like your contributions to the forum, and that's maybe even worth more than actual DP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53559

Well..... i would say it is Randy & XDC their own choice if they want to be a }:O subteam and i think we should be honoured they want to join our team _/-\o_ .

I regret that the Duke doesn't appreciate it but Ars did the same..... they passed us with a join..... (they would have passed us anyway but it is true)

All in DPC are here by choice and nobody should be forced or insulted or anything if they dont feel the same way as others and we should respect their meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14829

Anoniem: 44403 schreef op 24 september 2002 @ 21:02:
Im here to enjoy myself and thats it.
Could there be any reason that's more important?
Guess not, and welcome fshanda! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Het is heel simpel, ik speel voor de spanning.. als iedere 'vijand' ons gewoon joined, dan is mijn lol er af.

Wat ik dus jammer vind is dat een team wat nog enige spanning bood (ARS) is nu niet interesant meer. Ook exdc wat misschien ooit nog eens een leuke tegenspeler had kunnen zijn is nu over.

Bekijk het eens van de andere kant, wat als Randy exdc had gejoined ?

Toen in seanstrike verliet voor DPC hebben zij ook niet lopen zeuren over 'waarom ga je weg' en dat alleen omdat ik 'maar' 452 dp's had ?

Maar Randy, en vrienden, ik zie jullie graag als DPC'ers. Het lukt me alleen niet, goede vrienden misschien.. en leuke tegenstanders.

Ik wil niemand mijn mening opleggen, maar zo denk ik er over. Ik had liever gezien dat we met exdc om de 2de plek hadden gestreden, dan zo op de 1ste, het voelt niet aan als een overwinning, en DAT is waar ik het voor doe !

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 21:42:
Het is heel simpel, ik speel voor de spanning.. als iedere 'vijand' ons gewoon joined, dan is mijn lol er af.

Wat ik dus jammer vind is dat een team wat nog enige spanning bood (ARS) is nu niet interesant meer. Ook exdc wat misschien ooit nog eens een leuke tegenspeler had kunnen zijn is nu over.

Bekijk het eens van de andere kant, wat als Randy exdc had gejoined ?

Toen in seanstrike verliet voor DPC hebben zij ook niet lopen zeuren over 'waarom ga je weg' en dat alleen omdat ik 'maar' 452 dp's had ?

Maar Randy, en vrienden, ik zie jullie graag als DPC'ers. Het lukt me alleen niet, goede vrienden misschien.. en leuke tegenstanders.

Ik wil niemand mijn mening opleggen, maar zo denk ik er over. Ik had liever gezien dat we met exdc om de 2de plek hadden gestreden, dan zo op de 1ste, het voelt niet aan als een overwinning, en DAT is waar ik het voor doe !
Uhm grote vriend Dukebox. Wie zegt dat we winnen? Volgens mij leggen we het nog steeds af als pastabeer constant aan het sparen is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30041

Bij iedereen die de onzin in deze thread leest , moet toch spontaan de broek afzakken.

Randy komt hier geregeld en we konden het er prima mee vinden.
Nou is hij ons gejoined om ons te helpen en neemt zelfs nog wat dp's mee.
Iedereen roept , we moeten assimileren , en hij komt uit zichzelf en brengt nog wat maten mee.
Iedereen blij zou je zeggen.
Maar nee , dan begint ineens iemand te klagen dat ze geen echte dpc-ers zijn :?
En als pressie middel haalt ie ook nog zijn punten bij dpc weg.

Goed , wat is dan de definitie van een echte dpc-er ?
[ Moet ie een dpc shirt hebben , een casebadge , in nederland geboren zijn , enz ? ]
En sinds wanneer hebben we toelatings eisen ?
Als ik wil joinen en daar moet een poll over gehouden worden , zou ik de eer aan mezelf houden en iets anders zoeken. Toch te belachelijk voor woorden.
En waarom is ut zo'n probleem dat ze oorspronkelijk van een ander team zijn? Moeten wij weer roomser dan de paus zijn terwijl andere teams daar geen problemen mee hebben ?

Als we nou gewoon es verder gaan met ons doel voor ogen , DPC nummer 1 , dan zijn weer stap dichter daarbij in de buurt.
Op deze manier blijven kibbelen , is alleen slecht voor iedereens humeur en werkt contra-produktief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toranaga heeft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
blablablablabla...... mensen.. al dat getyp kost veel te veel CPU kracht... dus stop ouwehoeren en laat die PC lekker ECCp-en.
We zijn er nog lang niet en die #1 plek is nog helemaal niet zeker.

edit:
TCF, gaan jullie nu elke dag precies 8K doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toranaga ik ben het helemaal met je eens en daar wil ik het bij laten. (voorlopig iig. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
Murtceps schreef op 24 september 2002 @ 21:57:
TCF, gaan jullie nu elke dag precies 8K doen? :)
Yepp. onze Mar (Hail to the Mar !) is terug en nu is het tijd voor 8k per dag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 15-06 12:20

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

There is no need for Randy or anyone to leave the team.

You came aboard, you stay aboard :) You belong here, and you know it. :)

Dukebox, same for you. (but I respect your opinion/decision...)

edit:
By the way, Randy, I mailed you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26032

After reading all the posts in this topic, the following words came up in my mind spontaneously : "divide et impera"...

Ok, now for my personal opinion : Randy and the other members of XDC are welcome here. If they like it over here, that's a compliment for the DPC team I guess. If they bring a 'few' dp's with them, that's fine for me. If they don't, that's fine too. If they think they should leave again, or if DukeBox (or anyone else) feels he/she should leave the team (for whatever reason - even the most silly one), he/she should do so. I admit I regret it when people decide to leave the team, but it's their choice, and the dp's/workunits/whatever are theirs. You'll get over it. Life isn't always a dream after all ;)

So in short : I think everyone should make it's own decision, regardless of what the others think or want. I know I do. And I also think one should respect the decision of others. Don't flame. Don't push. Don't pull. Just watch and accept what happens.

So I'm not going to tell DukeBox what he should do. He's old and wise enough to make that decision himself. I'm not going to tell the XDC people what they should do. They can decide for themselves. I wish them (and Dukebox and everyone else) good luck and many dp's, whatever decisions they (he/she) will make...

Life's too short to fight and make war ! Life's a gift ! So let's be happy, put a big smile on our faces and... grazen kreng !! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Een paar quotes van ARS zelf, waar ik mij erg in kan vinden ( http://arstechnica.infopo...&f=122097561&m=9650947335 )
Originally posted by theseum:
....Of course it could very well ruin the competition by making it impossible for us to pass DPC in time...

...The whole reason that Randy is moving to DPC in the first place is because we pissed him off with negative posting back in the day...
Ik hoop dus niet dat Randy hier ars wil terugpakken via dpc.
Originally posted by Jet Powers:
But I'd be really interested in what the DPC has to say. I've always found them to be noble and worthy competitors, and I'd rather lose to an honorable foe than adopt a win-at-all-costs mentality.
Originally posted by whilden:
They are trying to demoralize us by thinking we can't win and trying to get us to stop production, thus showing that the DPC could have beat us on their own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

Hummmmmmmmmm

groot worden heeft zijn prijs :'(

werderom is er gezeur tussen de gelederen, ik hoop dat we hier ook weer uitkomen en dat men als volwassen mensen met elkaar om gaat.

het is nu eenmaal mogelijk om te switchen bij dit projekt, en dat brengt dus een hoop problemen met zich mee.

helaas, want zo gaat het DPC gevoel naar beneden

* Anoniem: 4681 zegt kom op iedereen zet je schouders er onder en ga ervoor !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry hoor Dukebox, maar stop alsjeblieft met olie op het vuur gooien en hou dit soort opruiende quotes voor je. De rust was eindelijk bijna terug gekeerd...

(dit is de zeer gekuiste versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Anoniem: 27862 schreef op 24 september 2002 @ 22:48:
Sorry hoor Dukebox, maar stop alsjeblieft met olie op het vuur gooien en hou dit soort opruiende quotes voor je. De rust was eindelijk bijna terug gekeerd...

(dit is de zeer gekuiste versie)
Wat is dit voor onzin ?? Iedereen mag vertellen wat hij/zij van mij vind.. maar ik mag het niet eens beargumenteren met waarom IK het zo vind ?

Hoepel op.. nu heb ik het echt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
Een paar quotes van ARS zelf, waar ik mij erg in kan vinden ( http://arstechnica.infopo...&f=122097561&m=9650947335 )

[...]

Ik hoop dus niet dat Randy hier ars wil terugpakken via dpc.

[...]

[...]
Gelukkig zijn die quotes van ars ook lekker objectief... :Z

Met die 1e kan ik het nog enigzins vinden. Maarja zo zijn er ook mensen Ars gejoined om DPC te pakken...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255

En al zou Randy Ars terug willen pakken via DPC??? Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil en dat betekent volgens mij nog altijd dat je mag joinen bij het team wat jou het meeste aanspreekt of het beste uitkomt. Als al dit gezeur betekent dat een oude vijand niet mee mag doen in "ons" team (het gaat nog altijd om het team resultaat) vraag ik me af of ik me wel bij het juiste team heb aangesloten. Laten we nou eens kappen met dit puberale gedrag en er gewoon voor zorgen dat DPC op 1 blijft en wat mij betreft met Randy en cornuiten. Ik moet wel zeggen dat dit project me op deze manier steeds minder gaat aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ok... ik heb ooit vroeger in Anandtech gezeten toen ik DPC nog niet kende, sorry dat ik jullie concurent was, ik denk dat ik stop met dpc omdat mensen die in een ander team hebben gezeten blijkbaar niet welkom zijn. :? Weird :?

edit:
ff een detail verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832 schreef op 24 september 2002 @ 22:54:
Ok ok... ik heb ooit vroeger in Anandtech gezeten toen ik DPC nog niet kende, sorry dat ik jullie concurent was, ik stop met dpc omdat mensen die in een ander team hebben gezeten blijkbaar niet welkom zijn.
Weet je wat, je hebt nog gelijk ook !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 22:50:
[...]

Wat is dit voor onzin ?? Iedereen mag vertellen wat hij/zij van mij vind.. maar ik mag het niet eens beargumenteren met waarom IK het zo vind ?
Tuurlijk mag jij dat, maar doe dat dan in je eigen duidelijk onderbouwde woorden en niet met quotes van een concurrerend forum, waarin ze openlijk de goede bedoelingen van een lid van DPC in twijfel trekken.

edit:
ik sluit me aan bij Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
Duke, gaaT slapen en laat de boel ff afkoelen :z en laaT die PC's van je gewoon keihard ECCp-en. (laat je toch niet zo gek maken man wat iedereen/iemand zegt) :O ;)
btw. Als jij nu gewoon eXDC joind staan we toch weer gelijk 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
Anoniem: 3255 schreef op 24 september 2002 @ 22:54:
[..] Ik moet wel zeggen dat dit project me op deze manier steeds minder gaat aanspreken.
Ikzelf heb vanavond bijna al m'n ECCp computers een ander project laten doen vanwege deze thread. Mensjes bij TCF hebben me een beetje overtuigd dat ik toch maar door moest gaan.
Ok dit was misschien een beetje overtrokken reactie, maar ik ben het met Hunter eens dat het gezeur even op moet houden.
Iedereen is vrij om bij een team te joinen of te vertrekken. Je kan niemand dwingen hiertoe. Nu allemaal even aardig en normaal doen, gewoon crunchen, omdat Ars er echt aankomt. We gaan nl. nog steeds te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 09:48

WouterG

Dit is geen ondertitel

People who want to join, join us.
That's what i think.

Maybe the boss of eccp have to change the option to take you're points whit you when you hop from team to team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
Volgens mij hebben jullie mijn oproep om je monitors 24 uur uit te zetten gemist :p
People who want to join, join us.
That's what i think.
He that was my line !!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30041

Dukebox , denk jij dat als zij zich in onze positie bevonden hetzelfde hadden gedaan als wij nu doen ?
Heel aars zou hem verwelkomd hebben omdat zij maar 1 doel hebben nl. eerste worden.
Waarom mogen wij dat niet ?
Dat Whilden nu begint over eervol 2de worden, is nogal belachelijk. Als zij iemand bij krijgen van een ander team met veel dp's is dat normaal en geaccepteerd terwijl als dat bij ons gebeurt dat niet eervol is. Nogal dubbel moraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Anoniem: 5832 schreef op 24 september 2002 @ 22:54:
Ok ok... ik heb ooit vroeger in Anandtech gezeten toen ik DPC nog niet kende, sorry dat ik jullie concurent was, ik stop met dpc omdat mensen die in een ander team hebben gezeten blijkbaar niet welkom zijn. :? Weird :?
DAAR GAAT HET NIET OM, lees je de thread uberhaupt wel ?

Door die extreme hoeveelheden die randy (en zijn teamgenoten !) meeneemt zie ik dit niet meer als een member die overstapt, maar gewoon als een join. IK ben daar vanaf het begin al tegen geweest, voor mij (en dit ga ik nu voor de 6de keer schrijven) is nu het spelelement er af.. ik ga lekker teamloos zitten wezen totdat ik evt. een team vind waar ik dat element weer in terug kan vinden. Misschien heeft Randy dat ook gedaan, en is zo bij ons terecht gekomen. Leuk voor hem, jammer voor mij.. ik neem hem niets kwalijk, maar ik begrijp niet dat mij dat wel wordt gedaan.
Dat hele eccp gebeuren kan voor mij nu echt de pot op, ik heb het helemaal gehad ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Laatst online: 09:48

WouterG

Dit is geen ondertitel

n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:05:
Volgens mij hebben jullie mijn oproep om je monitors 24 uur uit te zetten gemist :p

[...]

He that was my line !!! :p
Sorry, i hope you don't have copyright on it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
n0kn0k schreef op 24 september 2002 @ 23:05:
Ja, maar we gaan van deze thread weer een mega lange thread maken... tis eigenlijk stiekem verkapte reclame voor ECCp :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:06:
[...]

Dat hele eccp gebeuren kan voor mij nu echt de pot op, ik heb het helemaal gehad ermee.
Genome@Home kan nog wel wat hulp gebruiken :P
En anders kun je nog gaan strijden met HOG-rider om de #1 voor teamlozen... :o

PS. Duke, ben je je buffers aan het legen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:06:
[...]

DAAR GAAT HET NIET OM, lees je de thread uberhaupt wel ?

Door die extreme hoeveelheden die randy (en zijn teamgenoten !) meeneemt zie ik dit niet meer als een member die overstapt, maar gewoon als een join. IK ben daar vanaf het begin al tegen geweest, voor mij (en dit ga ik nu voor de 6de keer schrijven) is nu het spelelement er af.. ik ga lekker teamloos zitten wezen totdat ik evt. een team vind waar ik dat element weer in terug kan vinden. Misschien heeft Randy dat ook gedaan, en is zo bij ons terecht gekomen. Leuk voor hem, jammer voor mij.. ik neem hem niets kwalijk, maar ik begrijp niet dat mij dat wel wordt gedaan.
DukeBox... als ik alle punten weghaal van die mensen die ik bij DPC heb gekregen dan hebben we weer 100.000en punten minder om het spannender voor jou te maken.... Mischien had ik ECCp wel helemaal niet moeten joinen. Mischien moeten we een topic starten "Join DPC NIET! strax is het niet spannend meer" sorry hoor... Ik respecteerde je erg, een DIJK van een proxy! Maar je stelt me nu erg teleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Hmm, dus als iemand joined met 1000 dp's, of nog met niks is het wel goed, maar omdat Randy met meer als een miljoen aan komt zetten, vindt je het opeens niet meer leuk, en stop je maar met DPC? Da's toch niet logisch?
Ik vind dat iedereen blij moet zijn dat ze WILLEN helpen. Zoals al eerder is gezegd gaat het DPC toch om 1e te worden? Dan maakt het toch niet uit wie helpt? Als het maar helpt. Maar zoals je nu doet, iemand joined met een boel dp's (misschien wel de reding van DPC, je weet maar nooit), dus ga je maar weg, vindt ik nogal kinderachtig. Zo worden we toch nooit nummer 1?

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duke,
Iedereen begrijpt je beweegredenen om weg te gaan maar ik krijg bij deze topic het gevoel (en ook door jou postings) dat er op aangestuurd wordt dat Randy vrij baan moet maken voor jou (door te vertrekken zodat jij weer terug kan komen) en dat lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling. Begrijp me goed, ik heb alle respect voor al het werk dat jij ECCp hebt gedaan maar dat kan niet betekenen dat als jou iets niet aanstaat er iemand anders moet vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Nee, hij moet niet weg IK moet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
1 Dutch Power Cows 717 13935518 21813
2 Ars Technica Team Vodka Martini 807 13469287 28788

We hebben vandaag weer een leuk aantal dp's denk ik zo. Meer als Ars zonder gauntlets :)

En Duke, volgens mij neem jij dit DC gebeuren veeeeeeel te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Flapmo schreef op 24 september 2002 @ 16:59:

klt' says:
stel dat ajax steeds van feyenoord verliest, dan kopen ze van hooijdonk van feyenoord, en dan gaat ibrahamovic weg bij ajax omdat ie niet wil winnen van feyenoord met een feyenoord speler
klt' says:
das toch ook vaag
Maak jij es ff rap aan jong! says:
das wa anders
dan neemt v hooidoonk niet zijn gescoorde pounten mee
dus dan zou feyenerd degraderen omdat ze alles zouden verliezen
aangezien v hooidonk altijdw el scoort
klt' says:
nee, maar dan kan ajax daardoor wel winnen terwijl ze anders verliezen
klt' says:
en dan gaat een ajax speler toch niet weg omdat ie door hulp van anderen gaat winnen
dat klunnen wij ook als randy zijn punten teruggeeft aan xdc
je moet het zo doen--> V H. gaat naar ajax en neemt zijn doelpunten mee, feyenoord staat daardoor ineens 15e in de eredivisie en ajax dik 1e
wat ook kan: VH gaat naar ajax, en scoort daar verder, en feyenoord lbijft 3e
Das iemand uit emmen :) Heet ie toevallig max? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 24 september 2002 @ 23:13:
Nee, hij moet niet weg IK moet weg.
Maar dan alleen van jezelf !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255 schreef op 24 september 2002 @ 23:16:
[...]

Maar dan alleen van jezelf !!!!
idd... Je kan fouten maken... kom nu maar weer terug, ga offtopic blaaten zodat er een slot op deze topic komt, en dan is er morgen niks meer aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Man man man, iedereen zit hier zijn mening te spuien om de ander maar op andere gedachten te brengen (met uitzondering van sommigen).

Dukebox, ga gewoon je eigen gang, zou iedereen moeten doen, doe ik ook, ik zelf flush lekker mijn puntjes wanneer ik maar wil, niemand die tegen mij zegt wat ik moet doen. Op deze manier bepaal ik mijn dingetjes zelf. Ik mag dan wel via ToeT bij DPC zitten, maar ik flush voor mezelf op de eerste plaats, voor ToeT op de 2e plaats, DPC boeit me niks hierin.

Uiteindelijk gaat het mij om de stats in het subteam en hoe hoog ons subteam dagelijks staat, en die projecten zijn voor mij allemaal eigenlijk nog maar bijzaak in mijn hele leven. Ik ga niet dood ofzo als er een dag (of een paar meer) geen stats zijn.

Je houdt het naar mijn mening het langst uit als je gewoon dagelijks je punten creërt, deze flusht wanneer je wil en verder nergens naar kijkt.
Pagina: 1 2 3 Laatste