Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
en niet met visual C of builder
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ISO/Anise C++ zegt mij verder nix.D2k schreef op 22 september 2002 @ 16:26:
C++ leer je imho met ISO/Ansi C++
Maar wat is het verschil dan?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Ik zag in de PWS faq al wat C++ links staan, ik zal eens kijken of daar wat tutors bijzitten.Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:28:
Ik zou zeggen instaleer gewoon je Visual C 6 die je hebt liggen, 't paket heeft een heerlijke editor / debugger wat je nogal wat tijd kan schelen. Pak een basis cursus C++ er bij en begin met 'n simpele console applicatie , begin vooral *NIET* gelijk met 'n grafish MFC/ATL/WTL achtig iets anders zal je zeeeeeeeeer snel terug rennen naar je geliefde VB.
Bedankt voor de tip
En VB heb ik al jaren niet meer aangezeten dus daar zal ik iig niet naar terug rennen
DeathKnight schreef op 22 september 2002 @ 16:28:
[...]
ISO/Anise C++ zegt mij verder nix.
Maar wat is het verschil dan?
ISO/ansi C++ is zeg maar de C++ standaard (vandaar ISO(international organization for standardization) en ANSI (american national standards institute)). Dat is eigenlijk een definitie van de gramatica en enkele standaard classes. Je kunt het trouwens ook gewoon met Visual c++ compileren hoor
En voor de rest, gewoon in de console beginnen!! Niet beginnen met dat grafische knip en plak werk.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
ben ik het niet helemaal mee eens. . ik ben begonnen met allerlei talen . .en uiteindelijk met Embedded C begonnen . .en nu . (een jaar later) doe ik C++ van MS . . nou moet ik zeggen dat MS niet altijd alles even goed op een rijtje heeft maar als je MFC met STL gebruikt is er toch heeeeeeeel wat leuks te maken. .D2k schreef op 22 september 2002 @ 16:26:
C++ leer je imho met ISO/Ansi C++
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
bv. C++ in 21 dagen van Sams
of iets in de trant van C++ voor studenten
Zoek gewoon iets voor jou platform, lees ergens een vergelijkende test van de IDEs (die handig kunnen zijn als je bijv Windows applicaties wilt gaan schrijven) etc.. Beginnen doe je het meest praktisch met een boek)
|_____vakje______|
Verwijderd
Hier moet je wel heel erg voorzichtig mee zijn. Als je STL mixt met MFC kan het gebeuren dat sommige MFC classes ineens niet meer thread safe zijn... MFC kent echt een hele dikke gebruiksaanwijzing voor multithreaded applicaties (helaas)maar als je MFC met STL gebruikt is er toch heeeeeeeel wat leuks te maken. .
Dan kun je beter WTL/ATL gebruiken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Inderdaad, al meerdere keren zelfs. Het is dus beter dat je even de search gebruikt. Ziehier een kleine greep uit het uitgebreide assortiment:DeathKnight schreef op 22 september 2002 @ 16:24:
Misschien is dit al vaker langsgeweest maar goed.
Ik wil graag c++ leren...
Ik wil c++ leren
Beginnen met MS Visual C 6.0
Ik geloof niet dat het zin heeft om deze discussie nog eens te voeren....
https://fgheysels.github.io/
Dit topic is gesloten.
![]()