Rickbv schreef op 26 september 2002 @ 21:42:
geheugen
Maraex zou vandaag terug worden gebeld voor Dane Elec low-profile geheugen, maar hij heeft nog niets vernomen. Morgen belt hij even terug.
is er dus speciaal vraag naar low-profile (30mm) of past normaal ook?? Dat moet ik even weten, onnodig dingen doen zie ik niet zo zitten 
Volgens de review van mini-itx.com moeten het 30mm zijn anders passen ze niet in die cubid/procase case. Voor mij maakt het niet uit, want ik doe ze toch daar niet in, dus ongeacht de grootte zijn ze voor mij goed genoeg.
Maar als je een cubid/procase case hebt maakt het wel uit
EPIA
Epia 2 is onbekend helaas. C3-800 komt uit op € 135,- en € 129,- bij minimale afname van 10 stuks. Levering is onbekend. Waren 17 in backorder en gereserveerd. Kans groot dat ze pas gaan bestellen als Maraex bij ze bestelt. Zodra dat gebeurt is kan het 2 weken duren, maar wisten ze niet met zekerheid. Vaak is het 2 weken voor componenten, maar staat niet standaard.
Wat doen we, to wait er not to wait?
Gewoon voor de epia c3-800 gaan. D'r is toch animo voor.
MiniCube /alternatief evt.
Plexicase
ACAL gaan kleine plexiglas kasten leveren, zoals de Shuttle Spacewalker barebones, maar dat is nog niet bekend wanneer. Prijs is wel bekend (als deze zo blijft) € 129,- per stuk.
We kunnen nog navragen bij hoeveel aantal de prijs zakt, maar ze wisten helaas weinig over deze kasten te melden. Was vandaag met fabrikant doorgesproken. Hij wist alleen de fabrikant niet...
dit is dus een alternatief. Weet je wel waar de minicube te vinden is, stuur dan aub een mail zodat Maraex er ook aan kan komen. Maraex denkt namelijk niet aan de minicube te kunnen komen, omdat ze er geen leverancier voor weten
Zoals staat op mini-itx, zijn die minicubes moeilijk aan te komen. Je kan nog ff wachten op het alternatief, maar als het te lang duurt voordat er iets over bekend is gewoon schrappen.
casebadges
Email gestuurd met URL's. Kijken wat ze zeggen. In eerste instantie was het minimaal 100 stuks per ontwerp. Daar valt niet onderuit te komen als ze zeggen dat het daarbij blijft. Het is nu even afwachten, maar waarschijnlijk hoor ik dit pas dinsdag van Maraex, omdat de persoon in kwestie totdan niet aanwezig is.
Is er wel interesse genoeg voor 100 stuks? Ze worden dus 2,45x2,45
Ik denk niet dat we 100 stuks bereiken.
Quote van mini-itx website:
Any amount of badges shipped direct to your door, anywhere on the planet, for only $1 (US) - or free when purchased with another item.
Dus gewoon daar halen het aantal wat er nodig is. Hij verstuurd ze dus voor $1.
EXTRA: toetsenbordje voor je Epia!
Hiermee kwamen ze van Maraex ook nog mee aanzetten, misschien een leuke aanvulling voor je Epia:
Die zag ik staan op een draadje met een videorecorder mod met een epia board. Da's wel leuk. Bereik was 3 meter ofzo (gebruikt rf ipv ir). Leuk als afstandsbediening. Weet iemand of je er winamp mee kan besturen (er zitten nl play/pause knopjes op) ?