MAJOR UPDATE
geheugen
Maraex zou vandaag terug worden gebeld voor Dane Elec low-profile geheugen, maar hij heeft nog niets vernomen. Morgen belt hij even terug.
is er dus speciaal vraag naar low-profile (30mm) of past normaal ook?? Dat moet ik even weten, onnodig dingen doen zie ik niet zo zitten
EPIA
Epia 2 is onbekend helaas. C3-800 komt uit op € 135,- en
€ 129,- bij minimale afname van 10 stuks. Levering is onbekend. Waren 17 in backorder en gereserveerd. Kans groot dat ze pas gaan bestellen als Maraex bij ze bestelt. Zodra dat gebeurt is kan het 2 weken duren, maar wisten ze niet met zekerheid. Vaak is het 2 weken voor componenten, maar staat niet standaard.
Wat doen we, to wait er not to wait?
MiniCube /alternatief evt.
Plexicase
ACAL gaan kleine plexiglas kasten leveren, zoals de Shuttle Spacewalker barebones, maar dat is nog niet bekend wanneer. Prijs is wel bekend (als deze zo blijft) € 129,- per stuk.
We kunnen nog navragen bij hoeveel aantal de prijs zakt, maar ze wisten helaas weinig over deze kasten te melden. Was vandaag met fabrikant doorgesproken. Hij wist alleen de fabrikant niet...
dit is dus een alternatief. Weet je wel waar de minicube te vinden is, stuur dan aub een mail zodat Maraex er ook aan kan komen. Maraex denkt namelijk niet aan de minicube te kunnen komen, omdat ze er geen leverancier voor weten
casebadges
Email gestuurd met URL's. Kijken wat ze zeggen. In eerste instantie was het minimaal 100 stuks per ontwerp. Daar valt niet onderuit te komen als ze zeggen dat het daarbij blijft. Het is nu even afwachten, maar waarschijnlijk hoor ik dit pas dinsdag van Maraex, omdat de persoon in kwestie totdan niet aanwezig is.
Is er wel interesse genoeg voor 100 stuks? Ze worden dus 2,45x2,45
Lite-On DVD
Bulk DVD 16x/48x + software = 53 euro
Niet de goedkoopste, niet de duurste in de PW
IDE verloopstekker
Deze zit bij de Procase, dus van slimline naar IDE. Ik kan eventueel nog vragen of deze ook bij de samsung zit, maar het lijkt mij logisch dat dat niet het geval is. Je gebruikt slimlines immers in laptops, daar heb je dat niet nodig. Daarom zal procase deze er dus ook bij leveren.
Voedingen
We zijn nog even aan het dielen, update volgt.
EXTRA: toetsenbordje voor je Epia!
Hiermee kwamen ze van Maraex ook nog mee aanzetten, misschien een leuke aanvulling voor je Epia:
http://www.btceurope.nl/products_oem_only_wirele.html#5113
http://www.btceurope.nl/products_mini_wire.html#5100c
Meer informatie op de IA pagina van LauPro. Hier komen ze dus ook nog even te staan, kijken of er vraag naar is. Het is natuurlijk wel weer iets speciaals + iets voor je Epia, vandaar dat ik hem er toch even bijzet.
Algemeen
Ik begin de IA pas als alle info bekend is, dus als Maraex me gemaild heeft zodat ik alle prijzen weet, en weet dat jullie akkoord gaan met die casebadges etc. Als deze IA eenmaal loopt heb ik weinig zin om nog grote veranderingen door te voeren en iedereen z'n bestelling weer moet gaan zitten wijzigen.