Weet niet wat er fout ging, maar mijn systeem lag gisteren 100% plat. Tja, of het moeten die "handige" registry-tips zijn geweest van een of andere tweak-site
Zelfs veilige mode kwam ik niet meer in, en ik weet zeker dat ik precies gedaan heb zoals die "handige" knul fijntjes uitlegde

.....
Afijn, 24 uur later draait het weer. SP1 patch weer opgehaald (ja ik had ehm al, met packet write op een rewritable gezet maar die was na de fatale reboot als sneeuw voor de zon verdwenen (ook dat nog

). Ben er nu achter dat ook al zie je de bestanden staan op je rewritable CD, je met INCd eerst! de CD moet uitwerpen eer het er ECHT! op komt te staan...

Is dit normaal
Maarrr, weer die 4x harde tikken van mijn IBM's (RAID-0) bij het aflsuiten. Nuja, had ik eerder ook al, toen ff Via4in4.43, latency patch 1.05 en Promise drivers geinstalleert en weg was het.....maar nu dus NOT..he
Ben ik iets vergeten, doe ik het in de verkeerde volgorde....help ik snap er geen hout meer van maar wel doodziek
Het werkt wel, XP sluit uiteindelijk ook wel af, maar het zit me niet lekker en bovendien duurt het nu ook 3x zolang eer die Promise-chip de IBM's weer gevonden heeft bij het opstarten.
Mijn SB Live heb ik eruit gegooit daar er een goeie onboard chip opzit en ik zowiezo nooit gebruik maak van 5.1 audio , mijn DENON-hifiset voldoet prima met 2 x 200 ECHTE Nominale Watts achter me
Tenslotte ben ik ook blij met mijn nieuwe Gigabyte 8500 , die gister aankwam. Alleen heeft deze hetzelfde vage iets net als de club-3D 8500 hiervoor.....
Zodra mij desktop/wallpaper tevoorschijn komt, zie ik een paar beeldvullende balken (zwart) flikkerend over het scherm "scrolleN"....stuk of 4 keer, is ook zo weer weg maar best wel iiritant. Is dit ATI -related normaal gebruik ?
M.a.w. , hebben meer mensen hier "last" van......?