Hoi,
Allereerst wil ik zeggen dat ik goedkeuring heb gekregen voor dit topic.
Ik zou graag dit topic willen gebruiken voor de mensen die een Sony digicam hebben, en graag de opties/trucjes enzo willen delen.
Denk dan bv, aan. trucks voor foto's nemen. (hoe kan je bv het sony-gras ontwijken?).
Waar zijn welke opties voor.
Ik hoop dat er een beetje animo voor is.
Zelf heb ik een Sony DSC-P31. Die heb ik nu ongeveer 2weken, en ik leer em al een beetje kennen.
Laat ik zelf met een vraag beginnen, en die is als volgt.
Wanneer kan je het beste de SCN functie gebruiken ?
Uiteraard, mag je foto's posten (liefst niet te groot, als je ze wel originele grote wil laten, post dan een url )
Ik hoop dat iedereen een beetje plezier heeft in dit topic, en iedereen mekaar kan helpen.!
Veel plezier!.
Allereerst wil ik zeggen dat ik goedkeuring heb gekregen voor dit topic.
Ik zou graag dit topic willen gebruiken voor de mensen die een Sony digicam hebben, en graag de opties/trucjes enzo willen delen.
Denk dan bv, aan. trucks voor foto's nemen. (hoe kan je bv het sony-gras ontwijken?).
Waar zijn welke opties voor.
Ik hoop dat er een beetje animo voor is.
Zelf heb ik een Sony DSC-P31. Die heb ik nu ongeveer 2weken, en ik leer em al een beetje kennen.
Laat ik zelf met een vraag beginnen, en die is als volgt.
Wanneer kan je het beste de SCN functie gebruiken ?
Uiteraard, mag je foto's posten (liefst niet te groot, als je ze wel originele grote wil laten, post dan een url )
Ik hoop dat iedereen een beetje plezier heeft in dit topic, en iedereen mekaar kan helpen.!
Veel plezier!.