Gallery van deze sun bakken
Origineel
Site waar de grote pics op staan van deze mod is SUPER sloom, effe geduld hebben dus...
Mod-break:
Spam verwijderd. Zie de FAQ waarom.
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 07-10-2002 08:38 . Reden: Foutje in een url... [typo] ]
Hier vandaanAnoniem: 15006 schreef op 06 oktober 2002 @ 13:55:
[afbeelding]
Ik heb echt geen flauw idee waar het origineel vandaan komt.

Orgineel
Winamp Skin - Zygote
MSN-Background
De Style zit bij "Style XP" en heet "Community - Rhodium"
Dit is nou mijn desktop, zeg me wat je ervan vind
Accessibility first
mooie desktop
Moet jij eens raden wat voor desktop ik nu heb
Anoniem: 49591
OMG, hoe krijg je nog werk gedaan, op de een of andere manier word ik gehypnotiseerd, ik blijf er maar naar kijken. Damn !
Anoniem: 28145
Windows XP Old_Skool.
Ik ben begonnen met het veranderen van de kleurtjes. Welcome scherm uitgezet, en msgina.dll bewerkt om een andere bitmap in mijn inlogscherm te krijgen.
Het scrollende balkje onder het bitmapje (dat standaard blauw met oranje is en heen en weer glijdt) heb ik de kleur van het venster gemaakt, zodat het wegvalt tegen de achtergrond. Resultaat is inloggen op de volgende manier (viel niet mee trouwens om onderstaande 2 screenshots te maken, moest ik van een andere machine een terminal sessie voor openen):

Mijn profiel wordt geladen:

En krijgen we de desktop te zien (let op de achtergrond, de icoontjes, de startbutton en de titel van het startmenu.

En hieronder het shutdown scherm:

De achtergrond vindt je hier.
Waarom zul je zeggen? Wel, ik heb een oud notebook waar vroeger Windows NT 4.0 prima op liep. Deze is door de jaren heen verwend met 192 MB geheugen en een 10 GB ATA100 harde schijf (een stuk sneller dan de originele 4 GB DMA33 schijf). Ondertussen zijn we aangeland bij Windows XP en hebben naast een groot aantal handige verbeteringen er ook een hele bende grafische franje bij gekregen.
Dus ik ben begonnen met -in mijn ogen- overbodige services uit te zetten. Alle franje uitgezet. Onder het mom van:" Windows NT 4.0 zag er toch helemaal niet verkeerd uit?"
Nou ja, de rest is geschiedenis. Het is mijn interpretatie van hoe NT er uit had kunnen zien (en had geheten) als we niet onlangs een eeuwwisseling hadden gehad.
Welk gereedschap heb ik gebruikt?
Resource Hacker
Iconpackager
Een Explorer.exe uit een NT 4.0 machine om er icoontjes uit te slopen.
Een Shell32.dll uit een NT 4.0 machine om er icoontjes uit te slopen.
En TweakUI
Verder zit achter mijn Internet Explorer icoontje een snelkoppeling naar Crazy Browser (shortcut overlay staat uit, dus geen pijltje

Kan ik aanraden!
Dat was um, tot de volgende keer, als ik de icoontjes in het startmenu óók aangepast heb (als ik er zin in heb, that is).
Anoniem: 53390
AArgh, die wil ik hebben, heb je et origineel niet op je comp ofzo?Anoniem: 15006 schreef op 06 oktober 2002 @ 13:55:
[afbeelding]
Ik heb echt geen flauw idee waar het origineel vandaan komt.
btw, zeer leuk wat je gedaan hebt met xp Max_kool!
U vraagt, wij leveren:Dr.Snuggles schreef op 07 oktober 2002 @ 23:03:
Weet iemand misschien een background te vinden van Britney spears in zo een cleopatra outfit ??

PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 66928
Megapool hij doet ut nie JGMegaPool schreef op 07 oktober 2002 @ 22:31:
[afbeelding]
Orgineel
Winamp Skin - Zygote
MSN-Background
De Style zit bij "Style XP" en heet "Community - Rhodium"
Dit is nou mijn desktop, zeg me wat je ervan vind
Accessibility first
http://www.digifox.org/art/digitart/desktop/, hier staat ie wel tussenramH schreef op 07 oktober 2002 @ 23:05:
[...]
Waar is het origineel? Ik vind hem wel vet, juist door die eenvoud die er in zit.
Welke winamp skin is dat?
Zal wel Winamp3 zijn of niet?
Blender....
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
verder alleen winamp skinned naar GoT skin
eigenlijk zou er ook een GoT skin for win2k ofzo moeten komen
Anoniem: 48231
eeeeejz ik ken die op id-t.com nie vinden kende me dah plaatje eens mailen????chursel schreef op 18 september 2002 @ 20:44:
[afbeelding]
ORG uh www.id-t.com en dan backstagen enz
markvanleest@hotmail.com
Anoniem: 66928
Oké danMegaPool schreef op 08 oktober 2002 @ 14:23:
ja was een foutje in de server... raar... maar nu doet hij het weer
Jah heb het ook net geinstalleerdAnoniem: 28145 schreef op 07 oktober 2002 @ 22:56:
Verder zit achter mijn Internet Explorer icoontje een snelkoppeling naar Crazy Browser (shortcut overlay staat uit, dus geen pijltje). Een Internet browser die gebruik maakt van de render-engine van IE, maar wel tabbladen ondersteunt.
Deze browser is zeer flexibel te configureren (hieronder een beetje minimalistisch). Ter illustratie een schermafdruk:
[afbeelding]
Kan ik aanraden!
Dat was um, tot de volgende keer, als ik de icoontjes in het startmenu óók aangepast heb (als ik er zin in heb, that is).
En het ook achter me IE icoontje gezet (wat is dat icoontje van crzy browser vet lelijk!)
Maar dat crazy browser werkt echt flex
Ik werd altijd al gestoord van het scrollen door me taakbalk door de overvloed aan IE's open

De andere J.Lo (jennifer love hewitt) zal maar zeggen
Klik hier voor het origineel.
Anoniem: 22570

hier komt dus de omgeving vandaan
de desktop weet ik niet meer precies was via google en text "Kiddy Grade+Wallpaper"
Anoniem: 28220

Wallpaper : www.shadowness.com
Icons: MMX icons - ik weet alleen niet meer waar ik het vandaan had (probeer www.neowin.net)
Theme: Mercury Theme - probeer www.neowin.net
MSN skin: Crystalic skin ofzo (check www.mess.be voor deze skin)
Als iemand nog iets wilt ofzo, mail me dan maar
hier will ik idd graag de originele van !Anoniem: 1734 schreef op 11 oktober 2002 @ 00:56:
[afbeelding]
ik moet ff opzoek naar alle originele dingen
oh paint heeft een zeer brakke jpeg compressie zie iknormaal zijn de kleuren echt veel beter
Mooi he
Ik ruim niks meer op van mijn bureaublad, en doe niks meer om het er fatsoenlijk uit te laten zien omdat ik toch niet zo lang meer achter deze pc hoef te zitten. Nieuwe komt eraan, en dan gaan we alles weer slick maken. (winxp met onzichtbare taakbal
Origineel moet ik nog ff opzoeken, is iig een screenshot van ut2k3 op 1280 alles high.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
wat een vette branderDomino schreef op 12 oktober 2002 @ 11:56:
monitor 1
[afbeelding]
Monitor 2 is niet interresant, zelfde achtergrond.
Orgineel
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
tering jantje hoe kom je nog aan werk toeTim Schuhmacher schreef op 12 oktober 2002 @ 14:57:
klikbaar:
[afbeelding]
bureaublad zelf is niet intressant.
woei wat een lippen....
* yonexfreak is jaloers op de banaan
I don't drive fast, I only fly low!
Heb je deze toevallig ook in een hogere resolutie?Domino schreef op 12 oktober 2002 @ 11:56:
monitor 1
[afbeelding]
Monitor 2 is niet interresant, zelfde achtergrond.
Orgineel
Hij wordt een beetje vaag op 1152x864
Anoniem: 49776
Heb precies hetzelfde probleem...ik wil dit mooie koppie graag ook wat scherper bij 1152 x 864...Glitch schreef op 12 oktober 2002 @ 18:29:
[...]
Heb je deze toevallig ook in een hogere resolutie?
Hij wordt een beetje vaag op 1152x864
EDIT: Beetje dom natuurlijk. Je kan hem ook als gecentreerd instellen en dan met een zwarte achtergrond. Ziet er ook prima uit!
Dank!Tim Schuhmacher schreef op 12 oktober 2002 @ 14:57:
klikbaar:
[afbeelding]
bureaublad zelf is niet intressant.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
dat weet je toch: 'een banaantje gaat er altijd in!'.yonexfreak schreef op 12 oktober 2002 @ 17:50:
[...]
tering jantje hoe kom je nog aan werk toe
woei wat een lippen....
* yonexfreak is jaloers op de banaan
Anoniem: 48122
Ben te lui om hier neer te zetten !
O ja , en Anna Kournikova is
jah ik orgineel willenAnoniem: 48122 schreef op 12 oktober 2002 @ 22:30:
Mijn desktop sta hiero
Ben te lui om hier neer te zetten !Voor links naar achetrgrond, XP skin, Trillian Skin, etc. Vraag maar ff !
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Tja, het origineel is ongeveer 3 seconden werk in Paint dus dat post ik maar niet.
Xp pro met Cha Ninja Rc 2 Theme en Active Desktop
Pc 2 .Net Server

Origineel
Anoniem: 15006
Ik heb het origineel op mijn eigen pc...Anoniem: 53390 schreef op 07 oktober 2002 @ 23:00:
[...]
AArgh, die wil ik hebben, heb je et origineel niet op je comp ofzo?
btw, zeer leuk wat je gedaan hebt met xp Max_kool!
Stuur me maar een mailtje....
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:30
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Plaats hier of op de site ook de link naar die winamp skin en snelAnoniem: 48122 schreef op 12 oktober 2002 @ 22:30:
Mijn desktop sta hiero
Ben te lui om hier neer te zetten !Voor links naar achetrgrond, XP skin, Trillian Skin, etc. Vraag maar ff !
http://www.winamp.com/ski...AARC0I?componentId=122902
Oh ja, kan skins voor Windows nie meer vinden!! (da krijg je als je 180 GB aan zooi heb)

Daar heb je de zoekfunctie voor in windows.Anoniem: 48122 schreef op 13 oktober 2002 @ 11:59:
DAs de winamp skin:
Oh ja, kan skins voor Windows nie meer vinden!! (da krijg je als je 180 GB aan zooi heb)Sorry!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Skins voor de frames zijn van Style XP chrome style, taakbalk wil ik ook weten, die van mij ziet er anders uit. Welk prog gebruik je voor je skins?Anoniem: 48122 schreef op 13 oktober 2002 @ 11:59:
DAs de winamp skin:
Oh ja, kan skins voor Windows nie meer vinden!! (da krijg je als je 180 GB aan zooi heb)Sorry!
Kijk anders even bij je desktop instellingen van welk thema, zoek ik zelf wel even
PC1Fantomas schreef op 13 oktober 2002 @ 00:41:
Pc 1 XP Pro
[afbeelding]
Tja, het origineel is ongeveer 3 seconden werk in Paint dus dat post ik maar niet.
Xp pro met Cha Ninja Rc 2 Theme en Active Desktop
Pc 2 .Net Server
[afbeelding]
Origineel
Links onder is Coolmon
Midden Active desktop (weet ik zeker)
Rechts is
Ok, da staat dus dezelfde naam als jij net noemde! Maar ik heb 'm van een f andere vage site, denk dat iemand verschgillende themes dor elkaar heeft gemixt! Oftewel ik heb een unieke Theme bemachtigd !The Undertaker schreef op 13 oktober 2002 @ 12:50:
[...]
Skins voor de frames zijn van Style XP chrome style, taakbalk wil ik ook weten, die van mij ziet er anders uit. Welk prog gebruik je voor je skins?
Kijk anders even bij je desktop instellingen van welk thema, zoek ik zelf wel even
Anoniem: 28513
Origineel (ff klikken voor de grote versie):

Visual Style = Sentinel Alpha 4 van Chaninja
Op neowin staat er een uitgebreide thread over:
http://www.neowin.net/bbo...&postid=485627#post485627
Voor nog meer dingen (icoontjes bijv) kun je me mailen ofzo.
Alles is met Active Desktop gemaakt.The Undertaker schreef op 13 oktober 2002 @ 12:57:
[...]
PC1
Links onder is CoolmonHoe heb je die omranding zo gekregen?
Midden Active desktop (weet ik zeker)![]()
Rechts is![]()
![]()
deze wil ik hebben, aktive desktop of iets anders?
Om Coolmon zit gewoon een leeg window.
En rechts (ik neem aan dat je de links bedoelt) is gewoon een html filetje met linkjes erin die in AD wordt gezet
ThxFantomas schreef op 13 oktober 2002 @ 15:52:
[...]
Alles is met Active Desktop gemaakt.
Om Coolmon zit gewoon een leeg window.
En rechts (ik neem aan dat je de links bedoelt) is gewoon een html filetje met linkjes erin die in AD wordt gezet

Win2k + Litestep
Voor de liefhebbers van oranje
Litestep theme: Nonstep
Trillian skin: Geek Orange
Orginele desktop
Winamp 2.x skin
Alles komt van Customize.org op de skin van trillian na. Die komt van de Trillian website

Groter
Orgineel
Style XP Theme:
http://www.deviantart.com/deviation/755070
IconsPackager:
http://www.wincustomize.com/skins.asp?AuthorID=44127
Globes
WinAmp 3 Skin
[ Voor 0% gewijzigd door Underground75 op 14-10-2002 12:11 . Reden: aangepast ]
Ja ik weet het editknop gebruiken ik had de verkeerde te pakken, vandaar

[ Voor 0% gewijzigd door Underground75 op 14-10-2002 12:39 . Reden: Niet goed opgelet ]
Klik maar en dan zie je de orginele achtergrond
Ik draai XP met de OSXP theme
Anoniem: 49942
Vette desktop!!TigZ schreef op 13 oktober 2002 @ 19:51:
[afbeelding]
Win2k + Litestep
Voor de liefhebbers van oranje![]()
Litestep theme: Nonstep
Trillian skin: Geek Orange
Orginele desktop
Winamp 2.x skin
Alles komt van Customize.org op de skin van trillian na. Die komt van de Trillian website
[img]ff leeg[/img]
Gelijk maar even een vraag die hier niet thuishoort maar wel ff kan worden beantwoord hoop ik.
Dit plaatje staat op mijn externe server. Hierop worden bezoekersstatistieken bijgehouden. Wordt dit nu beïnvloed omdat het plaatje hier vanaf daar word geladen?
Zoja, dan haal ik het nl. snel weg want ik wil de juiste aantallen bezoekers hebben.
ARME AOW’er
Anoniem: 61980
klik om te vergroten
Litestep standaard
met denise richards als wallpaupertje
edit: Wallpaper
OrgineelAnoniem: 61980 schreef op 14 oktober 2002 @ 17:09:
ok mijne:
[afbeelding]
klik om te vergroten
Litestep standaard
met denise richards als wallpaupertje

De wallpaper heb ik zelf aangepast: anderkleurtje, en killing machine text verandert.. Orgineel "Killing Machine" van Shelest:

Icons : Indream Icons (V1-2 & V3 by bluerei)
Alleen dan met een ander kleurtje (dmv een photoshop batch met "DragonFly's Icon Format"-plugin)
Winamp Skin: Xclamation door niccey
Deze heb ik wederom door een PS batch gehaald.
Uh Kijk naar topic naam Staat daar iets van originaliteit in...
Zo ziet mijn desktop er nu eenmaal uit
Even voor alle duidelijkheid:Anoniem: 61980 schreef op 14 oktober 2002 @ 17:32:
[...]
Uh Kijk naar topic naam Staat daar iets van originaliteit in...
Zo ziet mijn desktop er nu eenmaal uit
Bekijk eerst even de openings post

Anoniem: 26487
welk programmatje gebruik je om je CPU stats enzo op je desktop te showen? dat vin ik namelijk ook wel handig
Openingspost:
Vergeet bij het posten niet het orgineel erbij te zetten en maak gebruik van thumbnails. Geef ook een link naar je theme.
Dat er origineel instaat betekent hier niet dat je desktop iets nieuws moet zijn maar dat je de originele (echte ,weet ik veel hoe je dat vertaald voor jou) wallpaper er bij moet voegen.
voortaan als je commentaar geeft kijk dan eerst of het terecht is..
Ik reageerde op jouw antwoord, had niet gezien dat je hem er al bij had geplaatstAnoniem: 61980 schreef op 14 oktober 2002 @ 17:48:
erm...
Openingspost:
Vergeet bij het posten niet het orgineel erbij te zetten en maak gebruik van thumbnails. Geef ook een link naar je theme.
Dat er origineel instaat betekent hier niet dat je desktop iets nieuws moet zijn maar dat je de originele (echte ,weet ik veel hoe je dat vertaald voor jou) wallpaper er bij moet voegen.
voortaan als je commentaar geeft kijk dan eerst of het terecht is..

Bij de laatste 3 blokken, lijnen die streepjes niet goed uit. Terwijl ze dezelfde pixelstart hebben als de lijntjes in de 2 blokken daarboven...
Het is gekomen nadat ik heb hem heb gezet op rechts align, maar als ik hem op links zet, gaat ie iedere kaar naar links als ik coolmon opstart
Zo ziet de "source" eruit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| <PIXELSTART=210>+-----+ <PIXELSTART=200>/ <PIXELSTART=220><b>CPU</b> <PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ | CPU-usage : <b><NAME=ProcUsage LEADZERO SIZE=2 FORMAT="ALL">%</b> <PIXELSTART=252>| | CPU Temp : <B><NAME=Temp2 FORMAT="C">º</B><PIXELSTART=252>| | CPU Fan : <B><NAME=Fan1> Rpm</B><PIXELSTART=252>| | MB Temp : <B><NAME=Temp1 FORMAT="C">º</B><PIXELSTART=252>| | Chassis Fan: <B><NAME=Fan2> Rpm</B><PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ <PIXELSTART=210>+-----+ <PIXELSTART=200>/ <PIXELSTART=220><b>RAM</b> <PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ | total: <b><NAME=RAMTotal> MB</b> <PIXELSTART=252>| | used : <b><NAME=RAMUsed> MB</b> <PIXELSTART=252>| | free : <b><NAME=RAMFree> MB</b> <PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ <PIXELSTART=161>+------------+ <PIXELSTART=151>/ <PIXELSTART=171><b>Diskspace</b> <PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ <PIXELSTART=7>| C:\ <B><NAME=DriveSpace SIZE=2 FORMAT="C FREE"> MB free</B><PIXELSTART=252>| <PIXELSTART=7>| D:\ <B><NAME=DriveSpace SIZE=2 FORMAT="D FREE"> MB free</B><PIXELSTART=252>| <PIXELSTART=7>| E:\ <B><NAME=DriveSpace SIZE=2 FORMAT="E FREE"> MB free</B><PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ <PIXELSTART=175>+----------+ <PIXELSTART=166>/ <PIXELSTART=186><b>Network</b> <PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ <PIXELSTART=7>| downstream: <B><NAME=NetRead LEADZERO DECIMAL SIZE=5 FORMAT="ALL"> KB/s </B><PIXELSTART=252>| <PIXELSTART=7>| upstream : <B><NAME=NetWrite LEADZERO DECIMAL SIZE=5 FORMAT="ALL"> KB/s </B><PIXELSTART=252>| <PIXELSTART=7>| download : <B><NAME=NetSumRead LEADZERO DECIMAL SIZE=5 FORMAT="ALL" DIV=1024> MB </B><PIXELSTART=252>| <PIXELSTART=7>| upload : <B><NAME=NetSumWrite LEADZERO DECIMAL SIZE=5 FORMAT="ALL" DIV=1024> MB </B><PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ <PIXELSTART=182>+---------+ <PIXELSTART=172>/ <PIXELSTART=192><b>Uptime</b> <PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ <PIXELSTART=7>| <NAME=Uptime FORMAT="*d* days, *H* hrs, *M* mins" SIZE=20><PIXELSTART=252>| +-----------------------------------+ |
Ohh en waar kan ik die code vinden voor de Atomclock en voor Winamp now playing??
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Een tijdje geleden had ik deze theme geinstalleerd. Sindsdien is mijn harde schijf gecrashed en nu ben ik dus naarstig op zoek naar die theme.
Het probleem is dat ik niet meer weet hoe die heet, ik heb alle themes van themxp.org al bekeken voorzover ik weet en niks kunnen vinden.

Grote versie
Klik op plaatje, kijk naar de werkbalk en vertel mij aub hoe deze theme heet en waar ik hem downloaden kan.
Alleen een naam zou al super zijn.
Orgineel plzzzzzz Vind hem egt wreed
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
He who controls the Spice, controls the Universe.
Dat is de theme "Copyright", en is onder andere hier:Occy74 schreef op 14 oktober 2002 @ 18:20:
Ik heb een vraagje voor de echte windows theme kenners.
Een tijdje geleden had ik deze theme geinstalleerd. Sindsdien is mijn harde schijf gecrashed en nu ben ik dus naarstig op zoek naar die theme.
Het probleem is dat ik niet meer weet hoe die heet, ik heb alle themes van themxp.org al bekeken voorzover ik weet en niks kunnen vinden.
[afbeelding]
Grote versie
Klik op plaatje, kijk naar de werkbalk en vertel mij aub hoe deze theme heet en waar ik hem downloaden kan.
Alleen een naam zou al super zijn.
http://www.getskinned.org...ad.pl?file=CopyrightF.zip
te downloaden
Anoniem: 45379
theme: .: "Platinum Mist v1.5" :.Anoniem: 28513 schreef op 14 oktober 2002 @ 19:39:
[...]
Kun je die theme posten?? Als het een stylexp theme is??
wallpaper: .: v13 promo v2 .::. 1024x768 .::. 1280x968 .::. 1600x1200 :.
winamp skin: .: MMD3 :.
Btw weet iemand waar ik coolmon plugins, config's etc kan downloaden??
Anoniem: 28513
Thank you very muchAnoniem: 45379 schreef op 14 oktober 2002 @ 20:33:
[...]
theme: .: "Platinum Mist v1.5" :.
wallpaper: .: v13 promo v2 .::. 1024x768 .::. 1280x968 .::. 1600x1200 :.
winamp skin: .: MMD3 :.

Anoniem: 43477

Grote Versie
Hier vind je het orgineel
Staat er nu best al een tijdje op.. ben er gwon verliefd op geworden
Anoniem: 45379
dat gebeurd helaas wel vaker jaAnoniem: 28513 schreef op 14 oktober 2002 @ 20:48:
[...]
Thank you very much(helaas ligt themexp weer op zun bek
)

Ow lolThe Undertaker schreef op 14 oktober 2002 @ 18:05:
[...]
Ik reageerde op jouw antwoord, had niet gezien dat je hem er al bij had geplaatst
"Origineel"
En weet iemand waar je kant en klare coolmon dingen kan downloaden?
Dit topic is gesloten.