Hmmzz ik heb nu de achtergrond van coolmon (set background color) op black staan. Maar als ik transparant black ground doe, verdwijnt ie nog steeds helemaaljellywoods schreef op 15 oktober 2002 @ 07:51:
Volgens mij zijn die er niet? Je moet je achtergrond zwart maken, en dan als transparant zetten. Het enige wat dan niet werkt, zijn zwarte letters, want die worden dan ook automatisch transparant. IERIE maar waar
Overigens ik heb ook de achtergrond van m'n desktop zwart (ik heb wel een wallpaper erover heen natuurlijk onders wilde ik geen transparant background
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Duizendmaal dankk7of9 schreef op 14 oktober 2002 @ 19:28:
[...]
Dat is de theme "Copyright", en is onder andere hier:
http://www.getskinned.org...ad.pl?file=CopyrightF.zip
te downloaden
Verwijderd
Lol ik zie daar zon snelkoppeling naar Downloads schijf E: dat is bij mij precies hetzelfdeVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:00:
[afbeelding]
Grote Versie
Hier vind je het orgineel
Staat er nu best al een tijdje op.. ben er gwon verliefd op geworden![]()
Uhm... pfff hehe. Ik zou het niet weten, het enige wat ik heb is: black background net zoals jij, blauwe letters, en ook transparant background. En bij mij werkt t dan welMcFlipp schreef op 15 oktober 2002 @ 10:06:
[...]
Hmmzz ik heb nu de achtergrond van coolmon (set background color) op black staan. Maar als ik transparant black ground doe, verdwijnt ie nog steeds helemaal
Overigens ik heb ook de achtergrond van m'n desktop zwart (ik heb wel een wallpaper erover heen natuurlijk onders wilde ik geen transparant background), maakt dat uit?

BTW ik zoek een coolmon scriptje waarmee ik mijn ping kan zien, iemand een idee?
Edit: Flipp je specs link werkt niet.
Omelette du fromage!
Mijn specs werken ff niet omdat m'n homepage is afgeslotenDxta schreef op 15 oktober 2002 @ 14:04:
idd btw kant en klare coolmon extensies zijn te downen op http://www.arsware.org/coolmon/extensions/
BTW ik zoek een coolmon scriptje waarmee ik mijn ping kan zien, iemand een idee?
Edit: Flipp je specs link werkt niet.
Ik had de fifa2003 demo gehost in SP
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik kreeg steeds een irri error waardoor ik niet meer bij m'n software un- /install kon komen.
Wat blijkt nou, dat werd veroorzaakt door gebruik van ChosenK skin. Ik heb m'n hele xp opnieuw geinstalleerd omdat ik dacht dat het daar iets mee te maken had. Hoop dat iedereen met deze skin dit leest voor ie hetzelfde gaat doen.
mijn 2 duppies.
Verwijderd
Kan je die misschien naar mij toemailen??Newjersey schreef op 15 oktober 2002 @ 22:11:
[afbeelding]
xp theme : Midnite XP
orgineel staat in de zip van de midnite xp theme, heb helaas geen webruimte meer over om hem ergens op te slaan, en picserver pakt hem niet..
Klik Hier
Ik vond m ECHT leuk ...
LOLjellywoods schreef op 17 oktober 2002 @ 07:15:
Dit heeft vrij weinig met desktops te maken, maar je zou m misschien wel kunnen gebruiken als achtergrond
Klik Hier
Ik vond m ECHT leuk ...
Neway toch krijgt ie een mooi plekje op m'n HD
Omelette du fromage!
wat oer lelijk zeg
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Er zij mensen die hem wel mooi vinden
Zitten die iconen bij dit thema of niet
Verwijderd
*quote mezelf*

*pagina 6 van dit topic!
hmm iemand heeft mn theme en mn icons gejat zie ik
nee maaruh voor de post hierboven ^^ dit is alles wat je nodig hebt de icons horen dus niet bij het theme
De iconen die jij gebruikt gebruik ik ook, die van hem zijn echt anders
Verwijderd
opzich lijken ze wel veel op elkaar. In ieder geval horen de Icons niet bij het theme want dat is wel hetzelfde bij CS_maDDog en mij.
als je perse die icons wilt hebben dan moet je ff zoeken op http://www.wincustomize.com ofzo
hey die nu.nl tracker zoek ik al een tijdje kan je die mailen please?Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:09:
[afbeelding]
xp-theme: Nightshades
wallpaper: klik hier
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Die icons van maddog zijn zogenaamde "dented icons", check hier voor een tutorial om ze zelf te maken: Dented Icons TutorialThe Undertaker schreef op 17 oktober 2002 @ 13:14:
Bij CS_maDDog liggen de iconen dieper, optisch bedrog?
De iconen die jij gebruikt gebruik ik ook, die van hem zijn echt anders
Hier zijn een aantal van die iconpacks te downloaden: Dented Icons
Verwijderd
Deze tracker doet het niet meer. Voor een nieuwe nu.nl tracker, kijk maar eens op hetLeutje schreef op 17 oktober 2002 @ 13:21:
hey die nu.nl tracker zoek ik al een tijdje kan je die mailen please?
volgende draadje: Active Desktop - Hier is ie [deel 4]
Verwijderd
ziet er zeker mooi uit, leuk proggie ook daar linksboveninVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:09:
[afbeelding]
xp-theme: Nightshades
wallpaper: klik hier
origineel
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Orgineel
What the heck is er mis met die !@#$% servers, alles wordt geantileeched tegenwoordig
Omelette du fromage!
g
LOL
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Tijdje geleden had ik nog een blue startbutton + blauwe close windows buttons (Visual Style) Nu heb ik nieuwe harde schijf en moet al die shit weer opnieuw installen. Op themeXP.org en dat soort sites kan ik niks meer vinden. Nu zijn er tutorials voor het zelf editen van die buttons, maar een visual style is veel handiger (ook voor andere styles, mocht ik er 1 leuk vinden)
Weet iemand waar ik een visual style kan downen, waar ALLEEN de start button en de close windows buttons veranderen in blauw?
original desktop: http://ftp.blizzard.com/p...er/undeadboxart-1152x.zip
Die heb ik zelf eentje gemaakt met ResBuild/StyleXP van TGTSoft:Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:28:
Weet iemand waar ik een visual style kan downen, waar ALLEEN de start button en de close windows buttons veranderen in blauw?

[ Voor 0% gewijzigd door FlowDesign op 23-10-2002 18:38 . Reden: resized ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
ik vind gewoon niks mooi, alhoewel die Watercolor in de buurt komt

PIII 800@804 Mhz
De .msstyles file die erbij hoort is bijna 5 MB groot
Maak er dan zelf een, knurftViperGTS schreef op 18 oktober 2002 @ 21:40:
wie maakt er nu eindelijk eens een theme wat zelfs ik mooi vind
ik vind gewoon niks mooi, alhoewel die Watercolor in de buurt komtmaar die is weer beetje saaitjes

Verwijderd
http://www.deskmod.com/?state=view&skin_id=2768
Edit: gevonden
Verwijderd

De achtergrond is gewoon een standaard grijs met sliertjes wallpaper. Zit in MacOS X.2
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 19-10-2002 00:00 . Reden: THUMBNAILEN!!! ]
Verwijderd
Sentinel van chaninja is mooi, maar ja denk toch dat jij niks mooi vindt aan jezelf ligt.ViperGTS schreef op 18 oktober 2002 @ 21:40:
wie maakt er nu eindelijk eens een theme wat zelfs ik mooi vind
ik vind gewoon niks mooi, alhoewel die Watercolor in de buurt komtmaar die is weer beetje saaitjes
bbrother schreef op 19 oktober 2002 @ 01:18:
[...]
hoe heet dat windows ding rechts? gkrellm maar dan voor windows?
OMG, je usericon
lol, check s op zijn screenshot bij dat prog wat erboven staat. Doe dan een google search naar die naam en je komt hier uit Sysmetrixbbrother schreef op 19 oktober 2002 @ 01:18:
[...]
hoe heet dat windows ding rechts? gkrellm maar dan voor windows?
simpel toch?

Origineel
Ik denk dat het meeste voor zich spreekt, wink2 met een active desktop links
Ik laat coolmon mn Mirc logs uitlezen, als hier interesse voor is wil ik dit wil ff uitleggen
Verder valt er weinig te vertellen, backgroundje en kleurenschema is van mezelf
woei, ik keek ff niet ver genoeg, tnxOccy74 schreef op 19 oktober 2002 @ 02:35:
[...]
lol, check s op zijn screenshot bij dat prog wat erboven staat. Doe dan een google search naar die naam en je komt hier uit Sysmetrix
simpel toch?
Verwijderd
De enige echte, onvervalste, onorginele Dopefish desk
commander keen rulez !Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 10:49:
http://home.zonnet.nl/de_zeurkous/fishdesk.jpg
De enige echte, onvervalste, onorginele Dopefish desk
Smile !!!

Origineel
Winamp Skin Ff de extensie .jpg wissen. Ik heb momenteel geen webspace, dus ik heb hem als jpg gepost op forum is down

He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd

Ik bekijk dit topic al 4 delen dus ik dacht ik zet mijn desktop er is op
Voor mooie wallpappers moe je ff op "Game Wallpapers" klikken die zijn echt heeel mooi, en allemaal in 600x800 tot 1280x1024
Orgineel
Winamp Skin
zo kom je te makkelijk bij op GoT verboden content
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 21-10-2002 20:28 ]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Tnx voor die site, staan inderdaad hele mooie opVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:50:
[afbeelding]
zo kom je te makkelijk bij op GoT verboden content
[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 21-10-2002 20:29 ]
Hm, Mooie winamp skin!Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 11:41:
[[afbeelding]]
*tadaaa*
Ik vond die wallpaper ergens en besloot ff bijpassende dingen te gaan vinden...
dus sinds een kwartiertje ziet mun dextop er zo uit
Heeft ie ook een naam?
This is the Way.
Verwijderd
ZO jij hebt geen schemerlamp meer nodig in je kameruzer schreef op 19 oktober 2002 @ 10:09:
mijne:
origineel is milk theme... (met de bijbehorende icons):
[afbeelding]

Achtergrond staat op de recovery cd van Toshiba en
hier
Desktop theme draait onder Windowsblinds met als theme Corona XP.
Taskbar draait onder ObjectBar met als theme AquaXP vAqua1.20.
Desktop draait onder DesktopX, met Globezoomers van James T. Zodra je er met de muis overheen gaat, worden ze zoals de Word-zoomer.
Icons zijn FauxS-XP (Universal) V2.5 met Iconpackager.
Alles te vinden op http://www.wincustomize.com
Programma's zijn onderdeel van Object Desktop.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
uhu, mooie whaas schreef op 20 oktober 2002 @ 19:59:
Mijn desktop:
[afbeelding]
hier
Desktop draait onder DesktopX, met Globezoomers van James T. Zodra je er met de muis overheen gaat, worden ze zoals de Word-zoomer.
Verwijderd
Klik voor fullsize
dit plaatje kwam hier voorbij eerder in dit topic, ff omgedraaid voor een beter zicht
Origineel hier (2,3 MB !!)
Vorige desktop :
Klik voor fullsize
Origineel hier
Theme is Luna, van ThemeXP.org, maar ook HIER
Natuurlijk niet lame door wel te wallpapers te krijgen en niet te geven toch
Ohh en BTW, voor de mensen die hier verwijzen naar themes op ThemeXP.org, das lame, jullie weten dat die site langzaam is.....
Haal ff die theme files uit je c:\windows\resources\themes\ map en post ze hier ....
Heb jij een idee hoe het kan dat dit theme niet werkt ? Ik bedoel, als ik het gebruik zie ik gewoon het klassieke windows XP (teletubbie) theme.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 20:22:
Na 19 pagina's van dit nieuwe desktop draadje te hebben doorgespit naar nieuwe wallpapers, hier het resultaat : Mijn nieuwe desktop pic
[afbeelding]
Klik voor fullsize
dit plaatje kwam hier voorbij eerder in dit topic, ff omgedraaid voor een beter zicht![]()
Origineel hier (2,3 MB !!)
Vorige desktop :
[afbeelding]
Klik voor fullsize
Origineel hier
Theme is Luna, van ThemeXP.org, maar ook HIER
Natuurlijk niet lame door wel te wallpapers te krijgen en niet te geven toch![]()
Ohh en BTW, voor de mensen die hier verwijzen naar themes op ThemeXP.org, das lame, jullie weten dat die site langzaam is.....
Haal ff die theme files uit je c:\windows\resources\themes\ map en post ze hier ....
Enig idee wat ik fout doe. Ik heb ze in de goede directorie gekopieerd. Heb ik misschien een of andere app nodig ?
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Welke Winamp skin is dat?Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 11:41:
[[afbeelding]]
*tadaaa*
Ik vond die wallpaper ergens en besloot ff bijpassende dingen te gaan vinden...
dus sinds een kwartiertje ziet mun dextop er zo uit
Mijn desktop:

het origineel
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Stalkert schreef op 20 oktober 2002 @ 20:42:
[...]
Heb jij een idee hoe het kan dat dit theme niet werkt ? Ik bedoel, als ik het gebruik zie ik gewoon het klassieke windows XP (teletubbie) theme.
Enig idee wat ik fout doe. Ik heb ze in de goede directorie gekopieerd. Heb ik misschien een of andere app nodig ?
Nee NeeSplasher schreef op 20 oktober 2002 @ 20:48:
je hebt style xp nodig.
niet style XP, dat proggie zuigt tegenover the uxthemepatcher

uxthemepatcher is van TGT soft site te downen, of HIER te downen :)
et proggie spreekt voor zich

Hier het origineel van de wallpaper, er staan nog meer wallpapers voor Lain (anime) fans:
http://animewallpapers.com/wallpapers/lain/index7.asp
De skin is de standaard inbegrepen cummunity-skin van style-xp en de icons zitten ook standaard in icon packager...
nice
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Die link doet het niet bij mij. Kan je niet gewoon ook even het origineel uploaden? Je hebt m toch ook op de harddisk staan......Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 22:00:
[afbeelding]
Ook maar weer eens
http://www.shadownese.com was origineel
winamp skins gewoon bij winamp.com/skins
P R N D
Verwijderd

StyleXP en waar ik die styles vandaan heb weet ik niet meer had ze nog op mijn hdd staan en dacht die kan ik er wel weer eens in zetten.. Ik geloof dat ze van deviantart.com komen..

*klik*
Origineel
Het origineel moest wel even geresized worden naar 1280x960 (tsja 1280x1024 was niet mooi geweest dus vandaar die zwarte randjes boven en onder) maar het kwaliteitsverlies was, zoals je kunt zien, minimaal
Hoi

dus daar heb ik het origineel ook maar even van opgeslagen en geresized (ook hier was het kwaliteitsverlies minimaal

Hoi
Verwijderd
Bliksems..!! ERg mooi allemaal. Hoe doe je dat met die Zoom??haas schreef op 20 oktober 2002 @ 19:59:
Mijn desktop:
[afbeelding]
hier
EDIT
Probeer je achtergrond hierheen te halen, maar die is down...kan je dat fixen??
EDIT
Achtergrond zal ik nog een keer uploaden, maar ik heb weinig ruimte, slechts 5 mb en die is volVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:12:
[...]
Bliksems..!! ERg mooi allemaal. Hoe doe je dat met die Zoom??
EDIT
Probeer je achtergrond hierheen te halen, maar die is down...kan je dat fixen??
EDIT
Zoomers zijn een soort actieve objecten die je op de desktop kunt neerzetten. Het zijn gewoon icons die uitvergroten als je erop gaat staan met de muis.Je kunt die objecten gewoon downloaden, dan de snelkoppelingen en positie instellen. Er zijn leuke objecten te vinden, ook mail-indicators enz. Je hebt wel DesktopX nodig om ze op de desktop te kunnen zetten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik post me achtergrond later wel... Zit nu ergens anders

Origineel
De style is Tally Hawk en staat ergens op themexp.org, maar die site is tegenwoordig zo brak
winamp3 skin
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
background doet et niet?haas schreef op 20 oktober 2002 @ 19:59:
Mijn desktop:
[afbeelding]
hier

Klik hier voor grote versie (3200x1200)
Origineel monitor 1
Origineel monitor 2
ChaNinja visual style
Passende WinAMP skin
UltraMon Taskbar
Statbar
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Eej hoe doe je dat met die active topics van GoT? Dat je die op je desktop krijgt?Karp schreef op 19 oktober 2002 @ 06:57:
[afbeelding]
Origineel
Ik denk dat het meeste voor zich spreekt, wink2 met een active desktop links
Ik laat coolmon mn Mirc logs uitlezen, als hier interesse voor is wil ik dit wil ff uitleggen
Verder valt er weinig te vertellen, backgroundje en kleurenschema is van mezelf
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
-Cargo- schreef op 24 oktober 2002 @ 18:27:
[...]
Eej hoe doe je dat met die active topics van GoT? Dat je die op je desktop krijgt?
Kijk es naar de eerste post van dit topic...
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.