en waarom zeg je niet op dan? ik bedoel isdn kan ook hoorOp zondag 04 november 2001 18:39 schreef Mistral het volgende:
Een jaar geleden heb ik ook gereageerd op deze topic omdat wij gigantische problemen met onze @Home verbinding hadden. Die problemen zijn nog altijd NIET opgelost.
De mail is zoals bekend klote, de newsservers liggen er continue uit en gamen is al sinds februari simpelweg niet meer mogelijk!
Dat anderen @Home geweldig vinden, zal te maken hebben met het feit dat zij wel een goede verbinding hebben. Een verbinding die werkt zoals ze hoort te werken. Ondertussen verdomt @Home het om een dergelijke service overal te leveren. Wij betalen 89,00 per maand, niet alleen om internet op te kunnen, maar ook voor het onderhoud van die service. Als @Home dat niet waar kan maken voor dat bedrag, ligt de fout bij @Home en niet bij ons.
In al die tijd heeft @Home maar 1 keer contact met ons opgenomen en dat was nadat wij een mail aan de lokale krant hadden gestuurd, waarin wij onze problemen haarfijn uit de doeken deden. Toen werd er door @Home toegegeven dat ze zelf schuld waren aan onze slechte verbinding en dat alles te wijten was aan overbelasting. Er werd een upgrade beloofd en ook gedaan. Het probleem was binnen een maand echter weer terug.
Ongeveer een maand of twee geleden heb ik voor de laatste keer contact gehad met de helpdesk. Na een speedtest waaruit bleek dat de pings hier geregeld opliepen tot 1300, was het antwoord van de technische support dat gamen via @Home niet mogelijk is omdat @Home niet genoeg upload heeft. Dit antwoord is duidelijk: @Home heeft er helemaal geen behoefte aan om klanten van dienst te zijn op een manier zoals dat hoort.
Jammer genoeg is er hier geen concurrentie verkrijgbaar. De dag dat wij ons abbo kunnen opzeggen, zal een heeeeel gelukkige dag zijn.
en trouwens, bij wanpresatie kan je veel doen hoor.......