Toon posts:

GoT in ravijn aan het vallen ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 481 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Niet iedereen die hier begint is n00b hoor, er zijn ook zat mensen die al ontzettend veel kennis hebben en direct veel kunnen helpen. Beetje raar om die alleen tot de n00bfora toe te laten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oh we zitten weer es in zo'n 'Het gaat niet goed met GoT'-periode :z

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 02:45

Sponge

Serious Game Developer

_sNaRs_ schreef op 22 september 2002 @ 15:10:
Oh we zitten weer es in zo'n 'Het gaat niet goed met GoT'-periode :z
weer nogsteeds

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
<- 1 gebruiker minder

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de reden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hij doet waarschijnlijk graag mee aan rages :P

Iedereen lijkt de laatste tijd enorm snel op de teentjes getrapt. Als er gevraagd wordt om harder op te treden, en dat gebeurt, denken de mensen die het gevoel veel te doen voor het forum dat zij wel buiten schot blijven. Nu weet ik niet waarom JLP en Terw_Dan (en nog wat andere mensen) weggaan, maar ik denk dat het nare gevoel bij mensen er al een tijdje was, en dat nu de drempel weer net iets lager is om het ook echt op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:23

Jaymz

Keep on moving !

Ik vermoed een miscommunicatie betreffende zijn 'oude' icon.

ééntje waar ik overigens niet echt blij mee ben :) (De miscommunicatie dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Gezeik icoon, replies die ik niet terug kan vinden, algemeen niveau, gemierenneuk, geen sfeer meer whatsoever.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz schreef op 22 september 2002 @ 23:49:
Ik vermoed een miscommunicatie betreffende zijn 'oude' icon.

ééntje waar ik overigens niet echt blij mee ben :)

Dat vraag ik mij namelijk af. Als dat de echte reden is, dan is dat enorm kinderachtig, en dan al helemaal om de "histerie" nog eens op deze manier te voeden.

Ik wil even mededelen, dat het inderdaad een rage lijkt te zijn op het moment om aan te geven dat het niet goed gaat en dat men er mee stopt. Kom op zeg, net alsof er ineens in de laatste paar weken zo veel veranderd is t.o.v. daarvoor.
Men gaat ineens dingen zien, die er helemaal niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 22 september 2002 @ 23:50:
Gezeik icoon, replies die ik niet terug kan vinden, algemeen niveau, gemierenneuk, geen sfeer meer whatsoever.

Goh zeker die reply van net in het GO-topic?

Die heb ik getrashed ja, omdat hij volkomen offtopic was. Als iemand niet op ICQ is, dan wacht je maar, of je mailt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:52:

[...]

Dat vraag ik mij namelijk af. Als dat de echte reden is, dan is dat enorm kinderachtig, en dan al helemaal om de "histerie" nog eens op deze manier te voeden.

Ik wil even mededelen, dat het inderdaad een rage lijkt te zijn op het moment om aan te geven dat het niet goed gaat en dat men er mee stopt. Kom op zeg, net alsof er ineens in de laatste paar weken zo veel veranderd is t.o.v. daarvoor.
Men gaat ineens dingen zien, die er helemaal niet zijn.
Nah, tis de laatste maanden gewoon vervelender en vervelender geworden, en mijn icoon en missende replies waren voor mij gewoon de laatste druppel... mag je kinderachtig vinden of wat dan ook, kan me helemaal niks schelen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:23

Jaymz

Keep on moving !

Mja, en dat icon geval had helemaal niet nodig geweest (van twee kanten overigens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:53:

[...]

Goh zeker die reply van net in het GO-topic?

Die heb ik getrashed ja, omdat hij volkomen offtopic was. Als iemand niet op ICQ is, dan wacht je maar, of je mailt o.i.d.
Ja, mailserv is down, en itsnows was zo vriendelijk mij te vertellen waar jotti had gereageerd, aangezien hij ook op vakantie is... ook vanwege dat verdomde icoontje. En het was niet alleen die reply vandaag hoor.

/edit
waar het eigenlijk in het totaal op neer komt:
Ik voel me niet meer gewaardeerd hierzo, en vind het zelf niet informatief genoeg om er mee door te gaan. Ik blijf wel op de FP ed, en ik lees af en toe wel weer wat maar je zal me niet meer zien posten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah als je gewoon ontopic gereageerd had en er eventueel nog een offtopic gedeelte bijgedaan had, dan was het al wat anders geweest is. Voor het weghalen van andere replies is ongetwijfeld ook wel een reden geweest.

Maar goed, als jij vindt dat je er mee moet stoppen, dan houd ik je niet tegen. Dat is nog altijd een eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja.. Ik vind 't allemaal wel meegevallen en ik denk dat ik mee mag praten, want ik loop hier al bijna 3 jaar rond (nov '99). :)

't Is een poos echt erg geweest, de periode vóór de lite-mods, toen de mods 't zelf gewoon niet meer aankonden. Toen werd 't een zooitje en kon je heel lang je gang gaan, tot er eindelijk een mod voorbij kwam om 't geinjte (:r) te stoppen.

Ik kom niet op heel 't forum, eik vooral in W&G, dus misschien dat 't in andere sub-fora een stuk erger is, maar in W&G vind ik 't erg meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

* Compubiter snapt nog steeds niet waarom iedereen het ineens zo dramatisch aankondigd :?
Is dit alleen maar bedoeld om de rest ook een beetje te demotiveren ofzo.

JLP, ik weet dat je redelijk wat in SP hebt betekend, maar als je je serieus laat wegjagen om een reden die ik niet snap (iconshit en verwijderde reacties :+) zullen wij je niet tegen (kunnen) houden. Ook jou gaat het goed, doe je net als alle andere tweakers die voor het eerst naar buiten gaat wel zonnebrand op :*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Zoals ik al zei, dat was alleen de laatste druppel, verder niets.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er binnenkort forum voor Ex-Got'ers ofzo? Komop zeg, als je vindt dat het niveau daalt, ga dan als een speer op niveau posten zodat alle bagger niet meer opvalt. En help een nieuwe user eens in de goede richting, i.p.v. klagen en mekkeren.

JLP, jammer dat je weggaat maar vooral jammer dat je je zo laat kennen over een onbeduidend online conflict.

Wanneer gaan we weer lekker positief GoT'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.m.b. onmiddelijk, want eigenlijk gaat dit topic helemaal nergens meer over en is het alleen maar voer om lekker dramatisch te gaan lopen doen.

* Kloenk dus *
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.