Ik zit al een tijdje te kijken wat er allemaal voor moois te koop is de laatste tijd, alleen ik wordt er niet veel wijzer van.
Alle mobo's schijnen goed te werken, en alles is te tweaken (lees overclocken
)
Maar wat moet ik nu kopen ?
Ik heb een aantal dingen op een rijtje gezet, en vertellen jullie maar wat de beste zijn en waarom.... als het even kan dan.
_ AMD Duron 600 - 800
_ AMD ThunderBird 600 - 800
_ Intel Pentium III 800
_ Asus mobo
_ Abit mobo
En moet ik dan een 100 of een 133 MHZ bordje kopen, wat is het beste op het moment voor het minste geld, en wat kun je het hoogste overclocken zonder dat je je proccie na een jaar kunt wegscrappen omdat ie op je mobo is vast gesmolten...?
** Ook zie ik dat bijv. een Thunderbird in Socket A en in Slot A te koop is ?!?!
Wat is daarin het verschil dan ...
Ik hoop dat jullie mij kunnen verblijden met enig goed nieuws...
Alle mobo's schijnen goed te werken, en alles is te tweaken (lees overclocken
Maar wat moet ik nu kopen ?
Ik heb een aantal dingen op een rijtje gezet, en vertellen jullie maar wat de beste zijn en waarom.... als het even kan dan.
_ AMD Duron 600 - 800
_ AMD ThunderBird 600 - 800
_ Intel Pentium III 800
_ Asus mobo
_ Abit mobo
En moet ik dan een 100 of een 133 MHZ bordje kopen, wat is het beste op het moment voor het minste geld, en wat kun je het hoogste overclocken zonder dat je je proccie na een jaar kunt wegscrappen omdat ie op je mobo is vast gesmolten...?
** Ook zie ik dat bijv. een Thunderbird in Socket A en in Slot A te koop is ?!?!
Wat is daarin het verschil dan ...
Ik hoop dat jullie mij kunnen verblijden met enig goed nieuws...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958