Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.869 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

KreKkeR schreef op 20 september 2002 @ 01:16:
Heb 'm net gekocht. Maar zit alleen DVD hoesje bij + simpel boekje + 2 cd's waarvan er eentje nauwelijks in het hoesje past.

Is dit standaard? Of heb ik gewoon een cheap versie?

[Opa vertelt modus]Dat is idd standaard en bovendien tegenwoordig heel normaal :(. Ik kan me nog een tijd herrineren dat je grote uitvouwbare dingen had (keyboard reference cards), dikke manuals met een heleboel achtergrond info die ook leuk en nuttig waren om te lezen en mooie grote dozen waar de spellen inzaten die je al lekker maakte voor het spel :). Was ook in dezelde tijd toen spellen af waren als ze uitgebracht werden :P.[/Opa vertelt modus]

Mijn Bf1942 liep trouwens voor geen meter meer doordat ik een refresh fix van Ati had geinstalled, en toen ik dat probeerde te herstellen heb ik m'n hele windows verneukt :+. Dus ik ben nu met m'n derde install van win2k bezig in één week :) (zo leer je het wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
damm het laden duur onweis lang bij mij, ik ga eens kijken of het sneller gaat als ik er nog 256mb bij prop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Weet iemand van jullie trouwens ook waarom ik niet op de darkseed server kan komen ? Ik heb hele goeie ervaringen met darkseed als CS servers, maar als ik wil gaan spelen op de BF server van darkseed plof ik eruit naar de serverbrowser :(

't Is best jammer want het is er altijd wel aardig druk. Ik heb trouwens gewoon de legale versie uit de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jag schreef op 20 september 2002 @ 05:13:

[...]

[Opa vertelt modus]Dat is idd standaard en bovendien tegenwoordig heel normaal :(. Ik kan me nog een tijd herrineren dat je grote uitvouwbare dingen had (keyboard reference cards), dikke manuals met een heleboel achtergrond info die ook leuk en nuttig waren om te lezen en mooie grote dozen waar de spellen inzaten die je al lekker maakte voor het spel :). Was ook in dezelde tijd toen spellen af waren als ze uitgebracht werden :P.[/Opa vertelt modus]

Mijn Bf1942 liep trouwens voor geen meter meer doordat ik een refresh fix van Ati had geinstalled, en toen ik dat probeerde te herstellen heb ik m'n hele windows verneukt :+. Dus ik ben nu met m'n derde install van win2k bezig in één week :) (zo leer je het wel).
hahha ... zulke problemen heb ik ook altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ook bij mij doet het laden een eeuwigheid. Klote met een volle server. Gisteren was ik steeds degene die de teams moest aanvullen... :(
Daz knap klote als je constant een volle bak hebt.....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 20 september 2002 @ 07:19:
damm het laden duur onweis lang bij mij, ik ga eens kijken of het sneller gaat als ik er nog 256mb bij prop
Damn, heeft dat spel zoveel geheugen nodig....als ik zo het topic lees wordt het aangeraden om 512MB te gebruiken. Waarom houden die makers van het spel niet een beetje rekening met dit soort dingen.....het wordt steeds gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hallo dit spel is waarschijnelijk een jaar in de maak geweest
ik neem aan dat je best 256 mb er bij had kunnen kopen :) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 02:53:
Heb bij single player 4 van de 5 slagvelden verloren :D
Als je bij single player campaign de moeilijkheidsgraad op default laat staan dan is op de een of andere manier de AI van de vijand veel beter dan de AI van je eigen partij en heb je dus grote kans de slag te verliezen. Gelukkig kun je het aantal AI spelers verminderen, en de balans tussen jouw kamp en het vijandelijke kamp wijzigen, waardoor het stukken speelbaarder wordt. Moet alleen nog ff de juiste balans vinden zodat het uitdagend blijft maar wel win-baar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 10:07:
ja hallo dit spel is waarschijnelijk een jaar in de maak geweest
ik neem aan dat je best 256 mb er bij had kunnen kopen :) lol
Voor mij is het ook verder geen probleem, maar de eisen worden gewoon per nieuw uitkomend spel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ik heb nu een heel vaag probleem, heb alle 2 de cd's geinstalled, daarna de retail 1.1 patch er over heen gezet. Ik kan de single player mode wel spelen maar als ik via het internet wil gaan spelen kan ik geen een server op komen...? Wie heeft het zelfde probleem en weet gewoon een goed andwoord er op...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
_VooDooMen_ schreef op 20 september 2002 @ 10:47:
Ik heb nu een heel vaag probleem, heb alle 2 de cd's geinstalled, daarna de retail 1.1 patch er over heen gezet. Ik kan de single player mode wel spelen maar als ik via het internet wil gaan spelen kan ik geen een server op komen...? Wie heeft het zelfde probleem en weet gewoon een goed andwoord er op...
heb je hem origineel uit de winkel ? zo ja, kun je het beste effe contact opnemen met EA, je hebt inmiddels recht op technical support..

als je de gekopieerde versie hebt, dan heb je pech want dan kun je zowiezo niet online (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tasma schreef op 20 september 2002 @ 01:14:

Maar misschien wel flt-bfd1 & flt-bfd2 voor mij :) daarmee doe ik de spel industrie GEEN schade aangezien ik hem toch niet zou kopen want heb er 0,0 geld voor en schade lopen ze pas als ik deze gebruik IPV kopen..
Doe me in ieder geval een lol en ga niet proberen met een key-gen online te spelen. Kans bestaat dat je iemand met een legale versie van BF1942 z'n CD-key verpest en dat willen we niet hebben, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:24:
[...]
En het is ook mogeljk om jezelf een nieuwe vid-kaart aan te schaffen, GF 4 MX'en zijn helemaal niet duur, de betere GF4 Ti's 4200 een heel klein beetje duurder.
En GF2 Ti inruilen voor een GF4 MX ????? Uit welk universum kom jij ?
Als je een goed GF2 Ti hebt dan is een GF4 MX amper tot niet sneller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

CyberTijn schreef op 20 september 2002 @ 11:01:
[...]

heb je hem origineel uit de winkel ? zo ja, kun je het beste effe contact opnemen met EA, je hebt inmiddels recht op technical support..

als je de gekopieerde versie hebt, dan heb je pech want dan kun je zowiezo niet online (gelukkig)
Voor zover ik heb gelezen zijn de EA uathentication servers nog steeds niet online, dat kan veel problemen opleveren.

En voor de mensne met een ISO, je kan wel op servers joinen alleen niet op de officiele EA servers, alle andere wel. Jullie doen iets fout...
Ik heb dus ook een ISO, die gaat eraf, ik vind BF1942 niks voor clanbased play.
Ikl ga lekker verder met MOH en w8 op de exp pack voor MOH, daar zitten veel goede fixes en features in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de originele maar als ik in een server kom krijg ik steeds een connection problem, daarna disconnected from server. Gisteravond had ik dit niet. Weet iemand waarom ik nu ineens zo instabiel ben online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op 20 september 2002 @ 11:39:
[...]
En GF2 Ti inruilen voor een GF4 MX ????? Uit welk universum kom jij ?
Als je een goed GF2 Ti hebt dan is een GF4 MX amper tot niet sneller....
Ehm,

Volgens mij had ik de man voornamelijk aangeraden om meer RAM te kopen wat hij nu dus ook gaat doen. Voor de rest deed ik nioets meer dan hem de verschillende opties wbt nieuwe vid-kaarten te geven. Ik noemde de 4 MX ook omdat die werkelijk spotgoedkoop zijn en een toch echt wat sneller dan de GF 2's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm jah, nu ik dat zo lees komt het voor een ander misschien iets anders over. Was meer gekscherend bedoeld, damn moet toch meer die smilies gebruiken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Hmm.. ik heb nog wel een leuk paginaatje gemaakt met screenshots.. het zijn wel shots van de demo, maar binnenkort komen er ook van de volledige versie ;)

PlaatjesSite

Ik voor de rest nog wat probleempjes.. het spel loopt helemaal super, en ik heb geen last van lag.. tot ik ga vliegen.. het is geen fps drop ofzo want ik vlieg hartstikke soepel, maar alles op de grond, en vijandelijke vliegtuigen schokken als hell.. als ik op de grond ben loopt het meeste weer soepel.. ik heb op meerdere servers gespeeld en overal kom ik dit probleem tegen.. en ik heb maar een ping van 40 ofzo, en probeer goede servers uit te kiezen.. Ik test zo nog wel even in single player, dan kan ik het helemaal zeker zijn..

[volgens mij kloppen die pings niet altijd.. want ze zijn vaak zo onwaarschijnlijk laag..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op 20 september 2002 @ 11:56:
Ehm jah, nu ik dat zo lees komt het voor een ander misschien iets anders over. Was meer gekscherend bedoeld, damn moet toch meer die smilies gebruiken.. ;)
Geeft niet, ik ben geen forum nOOb en echt wel wat gewend. En smilies zijn altijd cool. >:) :9 :P :*) })

PS: ik zit ook op het exp pack van MOH te wachten. De MP in het orgineel vond ik eerlijk gezegd niet zo heel veel maar met het exp pack kan het echt wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
M@NIC schreef op 19 september 2002 @ 23:35:
[...]

Ik heb tijden de demo gespeelt met 320mb ram (PC100) en echt nergens last van.
Welke OS draaide op dat systeem dan?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komen de clans online enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 20 september 2002 @ 12:02:
Hmm.. ik heb nog wel een leuk paginaatje gemaakt met screenshots.. het zijn wel shots van de demo, maar binnenkort komen er ook van de volledige versie ;)

PlaatjesSite

Ik voor de rest nog wat probleempjes.. het spel loopt helemaal super, en ik heb geen last van lag.. tot ik ga vliegen.. het is geen fps drop ofzo want ik vlieg hartstikke soepel, maar alles op de grond, en vijandelijke vliegtuigen schokken als hell.. als ik op de grond ben loopt het meeste weer soepel.. ik heb op meerdere servers gespeeld en overal kom ik dit probleem tegen.. en ik heb maar een ping van 40 ofzo, en probeer goede servers uit te kiezen.. Ik test zo nog wel even in single player, dan kan ik het helemaal zeker zijn..

[volgens mij kloppen die pings niet altijd.. want ze zijn vaak zo onwaarschijnlijk laag..]
You rule ;:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:29
Ik heb een Athlon XP 2000 +, 512 MB DDR Ram en een Geforce 4 Ti-4200. Ik heb BF1942 origineel en op een resolutie draaien van 1024x768x32. Zou toch goed moeten gaan dacht ik zo. In de demo ging het ook goed, maar nu krijg ik soms echt vreselijke screenlag als ik bijv. in het centrum van een veld zit, waar flink geschoten wordt. Iemand een idee hoe dit komt, want ik heb hier nooit last van gehad bij de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb de laatste tijd juist wel last van lag... Nadat ik de geimporteerde versie van me systeem gehaald en de legale versie geinstalleerd. Maar nu heb ik opeens last van lag :?

Iemand een idee?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

GoodspeeD schreef op 20 september 2002 @ 13:25:
Ik heb een Athlon XP 2000 +, 512 MB DDR Ram en een Geforce 4 Ti-4200. Ik heb BF1942 origineel en op een resolutie draaien van 1024x768x32. Zou toch goed moeten gaan dacht ik zo. In de demo ging het ook goed, maar nu krijg ik soms echt vreselijke screenlag als ik bijv. in het centrum van een veld zit, waar flink geschoten wordt. Iemand een idee hoe dit komt, want ik heb hier nooit last van gehad bij de demo?
Sound detail op low gezet?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 22:19

L0g0ff

omg

Jaaahhh ik heb speciaal vandaag 4 uur eerder vrij genomen om dit spel te halen :) Ik hoop dattie in amersfoort nog te krijgen is anders naar utrecht. Ik weet iig wel wat ik dit weekend ga doen ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Alpha-sphere schreef op 20 september 2002 @ 12:45:
[...]

Welke OS draaide op dat systeem dan?
Windows XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Heb je voor dit spel echt 512 mb ram nodig ofso?? Heb hier een 1800+ met 256 ram en geforce 3 ti 200... en spel geinstalled op 2e harde schijf... en dat ding is echt behoorlijk aan t laggen..

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is hier al lid van een clan, of weet nog een goede clan! GOT clan is nog niet echt actief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is hier al lid van een clan, of weet nog een goede clan! GOT clan is nog niet echt actief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:41:
Jaaa... we kunne er nog geen drol van maar we hebben al een clan opgericht! S1CKFUK's.. ;)

IRC undernet -> #S1CKFUK

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

lak schreef op 20 september 2002 @ 13:41:
Heb je voor dit spel echt 512 mb ram nodig ofso?? Heb hier een 1800+ met 256 ram en geforce 3 ti 200... en spel geinstalled op 2e harde schijf... en dat ding is echt behoorlijk aan t laggen..
Kijk eens of er een setting is voor shadows, en zet die eens lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bij Masters Of Blitzkrieg ([MoB],voormalig [GNL]). De meeste van ons zijn vaak te vinden op de NWG server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

KillerAce_NL schreef op 20 september 2002 @ 13:47:
[...]
Kijk eens of er een setting is voor shadows, en zet die eens lager.
Mjaa... kan ik es doen natuurlijk... Maar die hdd blijft draaien joh! Windows komt steeds met de melding "Increasing virtual memory" etc.. haal binnenkort wel effe 512 mb erbij op ofso denk ik...

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben er wel achter gekomen hoe je het beste op kan treden tegen enemies die op vliegtuigen zitten te wachten.. dit moet je natuurlijk wel doen met een vliegtuig, en werkt eigenlijk alleen op airfields en de desert maps.. maar ik ben al andere maps aan het verkennen voor goede plekken..

Wat je moet doen is zo laag mogenlijk als je kan over de grond heen scheren en zo mensen omver maaien.. dit plane-harvesting werkt erg goed, ik had laatst iets van 3 man in een duikvlucht te pakken.. natuurlijk werkt dit alleen met de vliegtuigen met inklapbaar landingsgestel.. Je moet wel oppassen voor jeeps etc.. maar ik heb gemerkt dat je zelfs die kan flippen als je maar laag genoeg gaat..

hier een voorbeeldje.. en nee ik crash niet >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/bf1942/ScreenShot30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Das behoorlijk laag m8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
agentorangina schreef op 20 september 2002 @ 13:58:
Ik ben er wel achter gekomen hoe je het beste op kan treden tegen enemies die op vliegtuigen zitten te wachten.. dit moet je natuurlijk wel doen met een vliegtuig, en werkt eigenlijk alleen op airfields en de desert maps.. maar ik ben al andere maps aan het verkennen voor goede plekken..

Wat je moet doen is zo laag mogenlijk als je kan over de grond heen scheren en zo mensen omver maaien.. dit plane-harvesting werkt erg goed, ik had laatst iets van 3 man in een duikvlucht te pakken.. natuurlijk werkt dit alleen met de vliegtuigen met inklapbaar landingsgestel.. Je moet wel oppassen voor jeeps etc.. maar ik heb gemerkt dat je zelfs die kan flippen als je maar laag genoeg gaat..

hier een voorbeeldje.. en nee ik crash niet >:)

[afbeelding]
het is een vliegtuig, geen landrover :P

wel vette actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:50:
Ik zit bij Masters Of Blitzkrieg ([MoB],voormalig [GNL]). De meeste van ons zijn vaak te vinden op de NWG server.
Hee jou ken ik! :) van NWG server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

whhhhhoohooo heb em eindelijk kunnen kopen.. benbij de media markt geweest.. 40 euro!!!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSCExter schreef op 20 september 2002 @ 14:55:
[...]

Hee jou ken ik! :) van NWG server!
Heej,dat klopt ik heb je daar idd wel eens zien rondhuppelen. ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Er komt zeer binnekort een war van NWG tegen MoB/GnL! :P

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op 20 september 2002 @ 15:02:
Er komt zeer binnekort een war van NWG tegen MoB/GnL! :P
Hehe cool dat wist ik nog niet....ik verheug me er nu al op!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
volgens mij kan je 2 identieke systemen (hardware & software) naast elkaar zetten en op een van de twee doet ie het wel goed en de andere niet.

zo fucking vaag is dat hele windows gebeuren.

Ik heb nu ook een probleem met BF. Geluid is nadat ik van level verwissel helemaal weg behalve gun geluid. :? hoe vaag is dat? had ik niet bij de demo.

Beter komen ze met nog een patch want het gaat nog niet allemaal vlekkenlossen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lak schreef op 20 september 2002 @ 13:41:
Yep 512 minimaal, je hebt waarschinlijk XP ? dan hem je veel minder als 256.

Leuk he XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

ko9

yup, kheb hem vanmiddag ook gekocht en vind hem echt superkut draaien (ivm de demo) :( :(

hier ook een Xp2000+ met 256 mb DDR en een Radeon 7200 64mb en jawel... Windows XP :'(

misschien toch maar 512 mb erbij prikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 09:21
Jag schreef op 20 september 2002 @ 05:13:
Moet je even in readme van 1.1 patch kijken. Kan je zorgen dat hij niet meer vast loopt met refreshrate fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

:( Ehh, even wat rechtzetten.. dat we in jouw ogen niet zo aktief zijn komt omdat de server van Chemokar niet stabiel draait, hij crasht om de zoveel minuten dus voor een match of een training kunnen we hem niet gebruiken.. Hij heeft een tijdje offline gestaan en toen ie pas dedicated ging draaien kwamen we dus achter al dat gezeik met die server.. we hadden ons er helemaal op voorbereid dat we zijn server konden gebruiken..
Ook heel veel anderen die een dedicated server daaien hebben last van lockups enzo. Ik heb een mailtje gestuurd naar verschillende gamerserverhosts en van bijna allemaal krijg ik te horen dat ze OF hun server niet stabiel krijgen OF Battlefield nog niet hebben draaien! :(

.. dus dont blame us plz..en Chemo natuurlijk.. we zijn steeds op zoek naar andere clans die een eigen server hebben om daar een potje tegen te spelen.. so far hebben we er maar eentje gevonden, en dat was DBD.. daar hebben we precies een week geleden een friendly tegen gespeeld en dat ging heel lekker :) Gewonnen zelfs

Dus tsja, je moet maar net de mazzel hebben dat er iemand in je clan een snel lijntje heeft en die de server stabiel kan krijgen..

dus we gaan hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een betaalde Host die BF stabiel heeft draaien.. intussen zetten we de organisatie van de clan op poten en bespreken we voornamelijk tactics op t forum.. <end rant :X >

[ Voor 0% gewijzigd door YoG op 20-09-2002 16:05 . Reden: MoB -> DBD |:( ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vat echt niet wat jullie fout doen, ik heb P4 1600 256 mb ddr en een Geforce 3 ti 200 en win 2k, en ik heb nergens last van. ik draai op 1024x768x32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Alpha-sphere schreef op 20 september 2002 @ 15:27:
[...]

volgens mij kan je 2 identieke systemen (hardware & software) naast elkaar zetten en op een van de twee doet ie het wel goed en de andere niet.

zo fucking vaag is dat hele windows gebeuren.

Ik heb nu ook een probleem met BF. Geluid is nadat ik van level verwissel helemaal weg behalve gun geluid. :? hoe vaag is dat? had ik niet bij de demo.

Beter komen ze met nog een patch want het gaat nog niet allemaal vlekkenlossen.
ROFL patch ???? Het spel is uitgebracht door EA, algemeen beschouwd de leverancier met non-existent customer-service....

Leuke review van BF1942 final:
http://www.somethingawful.com/article.php?id=404

FF een kwoot:

The real disappointment comes not from the players or the game itself, but from the way the online multiplayer system works. Most games last about eight minutes or so per map, although they can last much longer if the teams are evenly matched. Most public servers have each map set to play once. Now on my system, not a high-end system by any means but certainly adequate, it takes between two and three minutes to load a map. Alright, that's fine, I can live with that. What I can't live with is the fact that it displays a "loading" screen for roughly a minute at the end of the game, then logs you out of the server and automatically reconnects, taking another minute or so, and THEN it begins to load the next map. If you're doing your math that means on your average server you can expect to spend over a third of your time loading maps. Word on the street, I'm not sure what street exactly, is that this is a byproduct of their copy protection process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<!-- HOE WAAG JE HET OMDAT TE ZEGGEN!!!!! :( :( :( :( !!!! als je eens op mirc zou komen zou je weten dat je bullshit lult!!!! :( :( :( :( -->

Gedraag je :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2002 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap echt niet dat er zoveel problemen zijn.
bij mij draait die dedicated server super stabiel en zonder problemen.
ook op me eigen machine draait ie prima en ik lees hier niets anders dan geklaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:38:
ik vat echt niet wat jullie fout doen, ik heb P4 1600 256 mb ddr en een Geforce 3 ti 200 en win 2k, en ik heb nergens last van. ik draai op 1024x768x32.
Jij hebt win2k, hun hebben winxp. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Goodspeed staat dat er anders niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How How How..... effe rectificatie

Ik zeg niet dat de got clan sucks.. in tegendeel.. check mijn postings op het forum.. hoe kunnen we het forum promoten....

Ik vraag hier ook naar andere clans om ons bekend te maken (tactics) is dus allemaal maar goed bedoeld. Overgens was ik van plan om vanavond effe te joinen.. so beware .. :) ..

En kwa server... ik weet misschien iemand.. TU DELFT :) lekker snel ... P4 2.0 GHZ DED ... dus alweer beware ..

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2002 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..so far hebben we er maar eentje gevonden, en dat was MOB.. daar hebben we precies een week geleden een friendly tegen gespeeld en dat ging heel lekker Gewonnen zelfs
Jullie een friendly tegen ons gespeeld??
D8 het toch niet hoor! Ik weet niet met wie je ons verwart maar volgens mijn weten hebben wij maar 1 war gespeeld en dat was tegen DBD!!
Verliezen van GoT,wat denk je wel van ons ;) J.K. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
ffekes een paar simpele n00b vraagjes over dit spel (sorry, had er nog niks over gehoord tot nu toe)

- is dit alleen multiplayer?
- zoja is het te spelen met een telefoonmodem? (jaja, ik heb kabel maar das net
zo snel als telefoon, rendo heet zoiets)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:42:
[...]
ik snap echt niet dat er zoveel problemen zijn.
bij mij draait die dedicated server super stabiel en zonder problemen.
ook op me eigen machine draait ie prima en ik lees hier niets anders dan geklaag.
Tsja als je al die problemen leest van mensen die het spel zelf nog niet eens an de gang kunnen krijgen, of allerlei andere software moeten installeren dan kun je wel nagaan hoe instabiel dit spel op sommige systemen loopt..
Ik lees zo vaak verhalen van mensen met een 2 ghz P4 en een supervette videokaart..en dan nog draait ie voor geen meter..
tis wachten op de volgende patch.. :Z
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:51:
[...]

Jullie een friendly tegen ons gespeeld??
D8 het toch niet hoor! Ik weet niet met wie je ons verwart maar volgens mijn weten hebben wij maar 1 war gespeeld en dat was tegen DBD!!
Verliezen van GoT,wat denk je wel van ons ;) J.K. :D
|:( :>
DBD was dat dus waar we ook tegen gespeeld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Marruk schreef op 20 september 2002 @ 15:58:
ffekes een paar simpele n00b vraagjes over dit spel (sorry, had er nog niks over gehoord tot nu toe)

- nee
- zou je kunne probere door de demo te testen (de mp demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 20 september 2002 @ 15:58:

- nee niet alleen multiplayer, dus ook single player. Echter dit vereist veel van je systeem.
- 56k6 behoort het nog te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoG schreef op 20 september 2002 @ 15:59:

|:( :>
DBD was dat dus waar we ook tegen gespeeld hebben :)
Hehe ik d8 al. Hebben wij trouwens ook van gewonnen. Wil je wel ff je originele post editten,dit is niet goed voor onze reputatie :) ;)

Thnx YoG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:49:
[...]
How How How..... effe retificatie

Ik zeg niet dat de got clan sucks.. in tegendeel.. check mijn postings op het forum.. hoe kunnen we het forum promoten....
Daar zijn we dus zelf al mee bezig :)
Ik vraag hier ook naar andere clans om ons bekend te maken (tactics) is dus allemaal maar goed bedoeld. Overgens was ik van plan om vanavond effe te joinen.. so beware .. :) ..
Je hebt al gejoined :z
En kwa server... ik weet misschien iemand.. TU DELFT :) lekker snel ... P4 2.0 GHZ DED
GUTE ARBEIT SOLDAT :7
kun je me daar ff over mailen? ->yog@s-loops.com danke sehr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoodspeeD schreef op 20 september 2002 @ 13:25:
Dit heb ik nou ook! Bij de demo kon ik alles makkelijk op full zetten op een resolutie van 1024 @32bit...

Nu heb ik alles op medium staan en werkt het wel beter.

Kheb btw een xp1600+ 256ddr, hercules radeon 8500le

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mijn server draait vanaf nu tot vanavond ongeveer 10 uur

195.64.91.231 : 14567

als er te weinig mensen komen zet ik em weer uit want dat is zonde van me bandbreedte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd, ik heb een athlon 1,4 Ghz, 256 Mb DDR, GF2 GTS PRO 64Mb DDR en WindowsXP. Geen enkel probleem als ik hem op 1024 met 32 bit kleuren draai. Zowel singel als multiplayer geen probleem met het beeld.

Wel met het geluid: Ik hoor de hele tijd tikken erdoorheen? Als of het geluid hapert.. Weet iemand misschien wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak

lak

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:25:
vreemd, ik heb een athlon 1,4 Ghz, 256 Mb DDR, GF2 GTS PRO 64Mb DDR en WindowsXP. Geen enkel probleem als ik hem op 1024 met 32 bit kleuren draai. Zowel singel als multiplayer geen probleem met het beeld.

Wel met het geluid: Ik hoor de hele tijd tikken erdoorheen? Als of het geluid hapert.. Weet iemand misschien wat dat is?
Of lager kwali proberen of hardware matig aanzetten (options -> sound -> 2/2)

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze topic kan je beter renamen naar "Het Grote BF1942 Problemen Topic" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:25:

Dat staat notabene in de meegeleverde readme.txt. Blinde!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op 20 september 2002 @ 16:32:
[...]
Dat staat notabene in de meegeleverde readme.txt. Blinde!! >:)
:X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op 20 september 2002 @ 15:59:
[...]

- zou je kunne probere door de demo te testen (de mp demo)
Moet je em alleen eerst downloaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:35:
[...]

Moet je em alleen eerst downloaden >:)
Hier zijn alvast een paar linkjes voor je :)

http://www.bf1942.nl/?pagina=Files/Demos/links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

B.t.w. ze hadden beter een lijst met goed ondersteunde soundkaarten kunnen leveren i.p.v. een lijst met niet werkende kaarten, dan was die lijst een stuk kleiner geweest ;)
Want er staan er weliswaar maar een paar in, maar ga er maar vanuit dat alle onboard keerten problemen geven met dit spel, en zelfs de SB live familie geeft probs...
Hmm dan heb je het dus al over 80% v/d soundkaart markt ????

Het spel is een leuk concept, echter de uitvoering zwaar beneden de maat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raar...

Ik heb een sounblaster live! en dan een value editie nog wel, heb de hardware versnelling aangezet en de kwaliteit op 22 hz gedraaid en heb sindsdien geen enkel probleem meer met het geluid gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op 20 september 2002 @ 16:49:
[...]
B.t.w. ze hadden beter een lijst met goed ondersteunde soundkaarten kunnen leveren i.p.v. een lijst met niet werkende kaarten, dan was die lijst een stuk kleiner geweest ;)
Want er staan er weliswaar maar een paar in, maar ga er maar vanuit dat alle onboard keerten problemen geven met dit spel, en zelfs de SB live familie geeft probs...

LOL Time for patches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
KillerAce_NL schreef op 20 september 2002 @ 16:49:
[...]

Sound Blaster Live! 5.1
Echt nergens last van en het geluid op high en het is echt heerlijk :9

Was het iemand al opgevallen dat de zandzakken lekken als je erop schiet ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:01:
[...]

Heej,dat klopt ik heb je daar idd wel eens zien rondhuppelen. ;) :D
Mij nooit zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

waarom zeikt iedereen toch zo over dit spel... ! :(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
DAMAGE schreef op 20 september 2002 @ 17:03:
Misschien omdat er veel problemen mee zijn ?
Vergeet niet, zover ik weet is dit een compleet nieuw engine.
Dus geen getweaked "al perfecte" engine.

Maar dat wil uiteraard nog niet zeggen dat de game zuigt, want dat doet ie zeker niet!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het een superspel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Erikie

www.erikie.nl

JAAA ME stufi was vandaag binnen gekomen..!! IK HEB UMM!!!!!!!!!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom post je dubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn de bananen krom? :P

(hk reactie) soz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:21:
[...]

Waarom zijn de bananen krom? :P

(hk reactie) soz
[offttopic-mode]

Nou dat zal ik je eens even verklaren, dit komt namelijk dat de vrouwelijke hormonen in de banaan (binnenkant) sneller groeien dan de mannelijke (buitenkant) daarom trekt dat ding krom! :) .. niet meer vergeten

[offtopic-mode-off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

ff een vraaggie heeft Battelfield1942 een cd-key/serial nodig. Ik zag vandaag namelijk in de winkel zag wel een of andere vage code, ik wil het spel graag kopen maar niet het risico lopen dat er 1 of andere n00b met de key ervan door is.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 20 september 2002 @ 17:06:
[...]

Misschien omdat er veel problemen mee zijn ?
Vergeet niet, zover ik weet is dit een compleet nieuw engine.
Dus geen getweaked "al perfecte" engine.

Maar dat wil uiteraard nog niet zeggen dat de game zuigt, want dat doet ie zeker niet!! :D
Wij zuigen nooit, doet alleen vriendin.. maar het spel rulez gewoon het ziet er perfect uit.. is gewoon lekker speelbaar, en die kleine dingen... we wachten vol geduld op een patch.. rekenmaar dat die jongens alle forums enz in de gaten houden voor feedback hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels99 schreef op 20 september 2002 @ 17:28:
ff een vraaggie heeft Battelfield1942 een cd-key/serial nodig. Ik zag vandaag namelijk in de winkel zag wel een of andere vage code, ik wil het spel graag kopen maar niet het risico lopen dat er 1 of andere n00b met de key ervan door is.
hij heeft idd een key nodig anders kan je niet online spelen.. de key staat op de manual aan de achterkant.. bij FRS waren de manuals er niet in.. dus niemand heeft mijn key... althans dat hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

DutchCommando schreef op 20 september 2002 @ 15:35:
[...]

Moet je even in readme van 1.1 patch kijken. Kan je zorgen dat hij niet meer vast loopt met refreshrate fixes.

Ik zei niet dat hij niet meer liep :+. Hij liep alleen slecht, en dat kwam doordat die refresh rate fix meer deed dan alleen de refreshrate locken. Ik wilde toen alles wat met Ati te maken heeft van m'n computer af kicken en de drivers weer van voren af aan installeren. Alleen toen ik een unknown device (ik haat unknown devices :P) eraf kickte en reboote, ging ie al mijn plug en play hardware opnieuw vinden. En na een aantal keer rebooten toen ie het weer aardig leek te doen, bleek alles verneukt te zijn. Geen direct3D meer, geen i-net meer, alles heel traag, enz. Dus toen heb ik maar weer voor de verandering een format gedaan :).

Overigens deed Bf1942 het nog steeds niet goed na de reboot. De framerate was wel ok (45 fps met een hoop bots op 1024x32xmedium en geluid high), alleen ik had een ontzettende besturings-lag. Ik heb toen de direct3D settings op performance gezet, en toen was de lag helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ja je hebt een geldige key nodig, zoals SoF2 en HL.
Alleen de key zit niet in het doosje.
Maar bij het pakketje van je CDs en boekje.
En deze doen ze er pas bij de kassa in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd.. das wel prettig... anders kan je er bijna opw8ten dat iemand hem heeft gejat.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
weet een van jullie hoe ik die cd check bij het opstarten van het spel eruit sloop ? het is gruwelijk irritant, en bovendien als het spel EINDELIJK is opgestart zit de server waar ik net een gaatje gevonden had (gebruik all seeying eye) alweer stampvol. Andere alternatieven op het spel wat vlotter op te laten starten zijn natuurlijk ook ZEER welkom :D Vooral die gare CD check houdt het zaakje zo vreselijk lang op :(

ohja, ik kan ook niet op de darkseed server spelen, om een of andere vage reden staat er de melding "disconnected" als ie probeert te connecten. Zeer irritant, het is zo'n beetje de enige nederlandse server waar niet zo gek veel mensen zitten namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 20 september 2002 @ 17:30:
[...]

Ja je hebt een geldige key nodig, zoals SoF2 en HL.
Alleen de key zit niet in het doosje.
Maar bij het pakketje van je CDs en boekje.
En deze doen ze er pas bij de kassa in :)
niet... dat boekje zit er bij de free record shop altijd in.

Ik had hem daar ook besteld.. en ik kom hem ophalen, pakt hij hem uit de rekken en het boekje zat er ook al in.

Toen dacht ik Mazzel , die hoef ik echt niet (iedereen zal die code wel hebben opgeschreven)

Toen ben ik lekker naar dynabyte gegaan, (daar zit die in het folie, en ik heb ook nog eens 5 euro korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

sorry voor dubbel post weet ook niet hoe dat kwam... maar goed ik zie hier mensen over de key praten naja bij mij zat er nog een zilefaan (hoe je dat ook maar schrijft) er om heen en een doosje... plus dat ik er maar 40 euro er voor heb hoeven tebetalen.. met de demo dacht ik dit spel moet ik hebben... toen ik de full iso had geleeched dacht ik nu koop ik em al helemaal :P naja tis gewoon een top spel.. hier en daar heb ik ook heus wel wat fouten, soms dat hij in eens terug knalt naar de desktop, zal het topic wel eens door spitten hier want er is wel een oplossing voor... heb niks te klagen over die game ! het brengt alleen maar fun met zich mee... de bomber kun je gewoon vliegtuigen uit de lucht scheppen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik dus ook (folie noem ik dat) (alleen ik had er 45 euro voor betaald)
enik d8 precies hetzelfde als jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:59:
[...]

Toen ben ik lekker naar dynabyte gegaan, (daar zit die in het folie, en ik heb ook nog eens 5 euro korting)
Daar heb ik hem ook gehaald ,zat ook nog in de folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik me cdkey ervan veranderen? (morgen ga ik toch formatten, en ik heb geen zin om dat spel opnieuw te gaan instaleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:29:
[...]

hij heeft idd een key nodig anders kan je niet online spelen.. de key staat op de manual aan de achterkant.. bij FRS waren de manuals er niet in.. dus niemand heeft mijn key... althans dat hoop ik
Ik was vandaag bij FRS op Station Sloterdijk en daar zaten de boekkies wel in het doosje :(

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 18:13:
Hoe kan ik me cdkey ervan veranderen? (morgen ga ik toch formatten, en ik heb geen zin om dat spel opnieuw te gaan instaleren)
Dus je gaat formatten, en daarna installeer je het spel niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 09:21
Deze zitten niet zichtbaar op het doosje.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.