Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.868 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hey Castor Troy ook toevallig ik zit ook in een BF clan hahaha.. (dezelfde lol)
Gisteren gelijk het spel gekocht en het is echt vet en ja qua realisme is wel iets ingeleverd
maar qua gameplay helemaal oke moet ik zeggen.
Het is weer moha-en met meer opties en mooiere graphics.. :D

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik denk dat ik dit spel ook maar ga kopen...

In tijden niet zo'n goed spel gespeeld :9
(mp dan)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

ik speel dit spel op:

1280x960x32
Alles op hoog (ook schaduwen)
Audio op High

Ik haal daar 85 FPS mee :)

En dat met mijn P4 2.0 met GF 4 4400 :D

Verwijderd

DutchCommando schreef op 19 september 2002 @ 08:30:
[...]

Gelukkig is het niet te realistisch nee. pff, stel je voor. Eerst 20 knopjes omzetten voordat alleen je motor aan gaat...
Daarom is het spel nu ook zo succesvol...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:14:
ik speel dit spel op:

1280x960x32
Audio op High

En als je op een server speelt met 32 man en dan ff op een druk punt he waar veel geschoten wordt, kan het namelijk moeilijk geloven dat je een gemiddelde haalt van 85 fps met deze instellingen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:14:
ik speel dit spel op:

1280x960x32
Audio op High

Ook met 32 man om je heen?

Verwijderd

wat ik heb is dat het spel iedereen 5minuten 5sec shokt.. of het aan de connectie ligt of zo weet ik niet... maar ga zo een Gforce 4 maar halen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 10:02:
[...]

Ook met 32 man om je heen?
ok ok dan zakt ie iets weg maar nooooit onder de 40 FPS!!!!

En daar komt bij dat ik blij ben als het maar boven de 30 blijft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 10:13:
wat ik heb is dat het spel iedereen 5minuten 5sec shokt.. of het aan de connectie ligt of zo weet ik niet... maar ga zo een Gforce 4 maar halen ;)
Dat laatste overkomt mij dus ook voortdurend. Ik vermoed dat het iets met de connectie te maken heeft want ik heb dus een Gf4 Ti 4200.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:00:
[...]

Dat laatste overkomt mij dus ook voortdurend. Ik vermoed dat het iets met de connectie te maken heeft want ik heb dus een Gf4 Ti 4200.
Dat lijkt mij meer "lag" ..

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:00:
[...]

Ik vind een videokaart weinig zeggen met BF1942.
Een oud systeem met een GF4 scheeld niet zo erg veel.
Ik speelde eerst de demo op een TB900 en een GF2 GTS (32DDR).
Speelde ik 800x600 alles op medium.
Toen heb ik een GF4 Ti 4200 (128DDR) gehaald en toen konk alles op high doen op 800x600.
Nu heb ik een XP2100+ en een GF4 Ti 4200 (128DDR) en wat meer intern geheugen enzo.
En speel 'm nu op 1280x960 en alles op high (ook sound). :9
Haal altijd rond de 90fps.

BF1942 moet gewoon veel van de CPU hebben, maar dat verschild per spel.

(Heb het hier over de demo btw. ik haal de retail zo op :9)

• Pubbert
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Heb hem nu ook eindelijk (wel kopie... vind 45-50 euro te duur voor zo'n spel) Hij draait best lekker @ 1600x1200 alles high :) Alleen toen ik een lan server hoste met 31 man (30bots + neefje) ging het wat schokkerig... met 20 bots haal ik gewoon 50-90 fps :D

Maar ik vind het 3d schieten maar bagger (gewoon rondlopen met gun dus) ben ik hier alleen met die mening?

Het vliegen en tankriding is wel gaaf :D

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• M@NIC
Tering! Ze hadden 'm nog niet, en hij zou vandaag ook niet meer binnenkomen.
* M@NIC pakt zometeen de bus naar de grote stad ;)

Anders heb ik vandaag voor niks vrij genomen :|

Verwijderd

gedraag je. flamen is niet nodig en verziekt alleen maar de discussie over BF1942.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 12:14 ]

Verwijderd

Ok,

Ten eesrte, ik was dus vergeten om mijn processor en mijn Ram even te posten, dat zijn dus een 1.3 Ghz Athlon en 512 MB SDRAM. Voor on-line play lijkt mij dat voldoende, alhoewel ik inderdaad zolangzamerhand aan iets nieuws toeben ja.

Ten tweede speel ik allen op servers waar ik 100 of lager naartoe ping en ik krijg nog steeds van die problemen. Iedere paar minuten een soort van hang-up, al dan niet met een "connection problems detected" schermpje. Ik herinner me ergens gelezen te hebben dat de in-game server browser, dat is dus een versie van gamespy, zich iedere zoveel tijd update en deze problemen veroorzaakt. Kan iemeand mij zeggen of dit waar is of niet??

• M@NIC
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:34:
Ok,

Ten eesrte, ik was dus vergeten om mijn processor en mijn Ram even te posten, dat zijn dus een 1.3 Ghz Athlon en 512 MB SDRAM. Voor on-line play lijkt mij dat voldoende, alhoewel ik inderdaad zolangzamerhand aan iets nieuws toeben ja.

Ten tweede speel ik allen op servers waar ik 100 of lager naartoe ping en ik krijg nog steeds van die problemen. Iedere paar minuten een soort van hang-up, al dan niet met een "connection problems detected" schermpje. Ik herinner me ergens gelezen te hebben dat de in-game server browser, dat is dus een versie van gamespy, zich iedere zoveel tijd update en deze problemen veroorzaakt. Kan iemeand mij zeggen of dit waar is of niet??
Nou....als je een nieuwe server list update dan gaat ie daar nog ff mee door.
Join je dan direkt een server dan wil ie nog wel eens schokken.
Zelf nooit last van gehad :?

Maar ik geloof niet dat ie automatisch om de 10min de list update.
Dat zou nogal |:( zijn.

• Pubbert
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

GEDRAAG JE

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 12:12 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:34:
Ok,

Jah, .. ik snap er geen reet van.. maar dat wat jij hier aan haalt heb ik idd ook al gehoord ergens.. er zou een patch komen om all in eye te gebruiken?

• M@NIC
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:50:
[...]

Jah, .. ik snap er geen reet van.. maar dat wat jij hier aan haalt heb ik idd ook al gehoord ergens.. er zou een patch komen om all in eye te gebruiken?
AsE bedoel je zeker :? :P
Ik geloof dat patch 1.1 dat al doet, en die is er :)

offtopic:
/me gaat nu richting de bus :)

Verwijderd

Wie heeft hier ook het volgende probleem met de ingame serverlijst en ASE?

Als ik de lijst ophaal zegt hij bij de meeste servers dat er 0 spelers aanwezig zijn en vervolgens als ik probeer te connecten, dan zegt hij dat de server vol is.

Ik heb de originele versie gekocht en gepatcht naar 1.1

Gebeurt trouwens niet bij alle servers, kan er geen lijn in ontdekken.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

ach joh, het ergste zijn nog de key-lamers, die moet je uitkotsen.. een kopie is prima, kan je toch alleen maar op cracked servers spelen. ;)

-- Altijd blijven prutsen --

• marmich
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-08 09:04

marmich

Get shit Done!

Hoi allemaal misschien is deze vraag al 10x gesteld maar ik vraag het toch even.
Weet iemand van jullie of er al een patch is of komt voor een Matrox G550 kaartje?

Ik vind het namelijk een leuk spel maar om er nu een ander videokaart voor tegaan kopen :| heb namelijk dit videokaartje nog geen eens een jaar vandaar ;)

Alvast bedankt.

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 12:10:
Wie heeft hier ook het volgende probleem met de ingame serverlijst en ASE?

Als ik de lijst ophaal zegt hij bij de meeste servers dat er 0 spelers aanwezig zijn en vervolgens als ik probeer te connecten, dan zegt hij dat de server vol is.

Ik heb de originele versie gekocht en gepatcht naar 1.1

Gebeurt trouwens niet bij alle servers, kan er geen lijn in ontdekken.
Yep, precies hetzelde probleem overkomt mij dus ook.

Wat mij wel opvalt is dat het vooral voorkomt bij de EA servers. :(

Mishien houden die lui nogal van Gamespy en willen ze het ASE zo min mogelijk in de buurt hebben??

Verwijderd

Weet iemand of het spel, die bij Dynabyte te koop is, in het Engels is? Of is deze in het Nederlands, ik vind de laatste nogal naar voor games. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 13:05:
Weet iemand of het spel, die je bij Dynabyte te koop is, in het Engels is? Of is deze in het Nederlands, ik vind de laatste nogal naar voor games. :P
Handleiding=Nederlandstalig

Spel=Engelstalig

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
FoggyFreek schreef op 19 september 2002 @ 12:20:
ach joh, het ergste zijn nog de key-lamers, die moet je uitkotsen.. een kopie is prima, kan je toch alleen maar op cracked servers spelen. ;)
Niet persé.... Ik heb het spel gisteren gekocht, en vervolgens eerst een kopie gemaakt (met CloneCD) om vervolgens lekker met die kopie te spelen zodat het origineel geen kans loopt beschadigd te raken! :) En met die kopie kan ik dus prima online spelen :P

Trouwens....... Ik kwam er gisteren toevallig OOK achter dat je het spel zowel met CD1 als CD2 in de drive kunt spelen! Grappig dus, als er in de handleiding staat: om op een LAN te kunnen spelen moet elke speler een CD hebben. Wat dus betekent dat 2 spelers met 1 exemplaar van BF1942 kunnen doen als je allebei 1 van de 2 CDs gebruikt..... >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Haay op 19-09-2002 13:26 . Reden: toevoeging ]

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Aargh ik had gehoopt dat die *&^#$*&@ vehicle lag er uit zou zijn bij het officiele spel, nou niet dus. Soms hangt een b17 ofzo gewoon 4 seconden stil in de lucht. Tanks rijden met 20 meter per refresh. Probeer die maar es kapot te schieten :( En nee et ligt niet aan mijn connectie (isdn 64k, ping 50-80) want ik hoor het zelfde verhaal van mensen met ADSL of kabel.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Dat probleem heb ik nog nooit gehad :?

* KaMiKaZe is de master met een duitse tiger >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

even voor de duidelijkheid..

als je 256MB ram hebt gaat Battlefield als een idioot een cache file aanmaken (virtuele swap). Het laden gaat dan ontzettend traag. Heb je 512MB dan laad alles 10x zo snel en heb je een stuk minder last van lange wachttijden in menu's e.d.

• M@NIC
Woei! Ik ben terug uit de grote stad :P
Alle winkels af geweest en nergens was ie meer, sommigen hadden nog een exemplaar maar die was dan besteld.
Nou als laatst naar de Dixons, en ja hoor ze hadden nog een stapel van een stuk of 10 liggen _/-\o_

Heerlijk, ik ga ff checken of er een plane is die lekkerder vliegt dan een zero :9

[EDIT]

Oja! Voor de lamertjes onder ons die graag CD keys jatten van iemand anders.
Succes, want ze staan niet in het hoesje >:)

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Haay schreef op 19 september 2002 @ 13:23:
[...]

Niet persé.... Ik heb het spel gisteren gekocht, en vervolgens eerst een kopie gemaakt (met CloneCD) om vervolgens lekker met die kopie te spelen zodat het origineel geen kans loopt beschadigd te raken! :) En met die kopie kan ik dus prima online spelen :P

Trouwens....... Ik kwam er gisteren toevallig OOK achter dat je het spel zowel met CD1 als CD2 in de drive kunt spelen! Grappig dus, als er in de handleiding staat: om op een LAN te kunnen spelen moet elke speler een CD hebben. Wat dus betekent dat 2 spelers met 1 exemplaar van BF1942 kunnen doen als je allebei 1 van de 2 CDs gebruikt..... >:)
Dat is toch bij meerdere games zo :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Ikke ben de trotse eigenaar van een Xp2100+ @ 1833 mhz, 1024 mb, gef 4 ti4600, 1280x960 32 en alles full dus ook me audigy met surround enzo....op rond de 80 ofzo,..op 1600x1200x16 ook nog rond de 50-60, maar zo gauw ik em op 1600x1200x32 zet zit het rond 40-45 (srry flauw :D maar tis toch echt zo) alleen dan heeft ie rare kleine schokjes zeg maar een soort lag,..normaal als een sepl niet goed loopt dan hapert ie maar nu gewoon een soort lag!!?! MJA..boeje me liked it /:D Vooral bij voertuigen wat ik hier al eerder las?...wazig!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 14:30 . Reden: ff wa vergeten ]

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hier wat B17 pics

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/b171.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/b172.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/b173.jpg

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Haay
FoggyFreek schreef op 19 september 2002 @ 13:51:
even voor de duidelijkheid..

als je 256MB ram hebt gaat Battlefield als een idioot een cache file aanmaken (virtuele swap). Het laden gaat dan ontzettend traag. Heb je 512MB dan laad alles 10x zo snel en heb je een stuk minder last van lange wachttijden in menu's e.d.
Ja, dat kan ik bevestigen. Ik heb op mijn PC 512 MB geheugen, en het laden gaat daar vrij snel. Terwijl op de PC van mijn vrouw met 256 MB geheugen het laden een eeuwigheid lijkt te duren. Misschien toch eens daar een 256MB RAM module bijprikken ofzo :)

• Haay
ThrillSeeka schreef op 19 september 2002 @ 13:58:

Dat is toch bij meerdere games zo :?
Nou, ik heb anders de ervaring met games die op 2 CDs staan waarbij de 2e CD meestal alleen voor het installeren is, dat de 2e CD vaak niet beveiligd is en dat je voor het spelen van de game perse CD1 (de PLAY CD) in je drive moet hebben. Soms is het ook omgekeerd, en moet je persé CD2 in je drive hebben.

• M@NIC
Net ff wat maps bekeken in m'n eentje.
Damn! Wat een grote schepen zitten daar bij :9

Trouwens, lekkerste plane tot nu toe : Messerschmitt BF-109e
Voor wie er nog niet in gevlogen heeft, doen!

Afbeeldingslocatie: http://www.aviation-history.com/messerschmitt/bf109.jpg

En nu word het tijd om eens multiplayer te spelen >:)

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Grrrr me vriendin was net in de stad maar ze wil het spel niet ff voor me halen :( :( :(

• Haay
M@NIC schreef op 19 september 2002 @ 14:50:
Trouwens, lekkerste plane tot nu toe : Messerschmitt BF-109e
Voor wie er nog niet in gevlogen heeft, doen!
Lekkerder dan de Spitfire? Want in werkelijkheid waren Duitse Messerschmitt piloten zelfs zwaar jaloers op de Spitfire die veel betere vliegeigenschappen had.

Trouwens, volgens een vriend van mij die nogal IL-2 Sturmovik fanaat is vliegt de Messerschmitt erg moeilijk in DAT spel. Maar BF1942 moet natuurlijk wel in balans zijn voor alle partijen, dus ik denk dat de jachtvliegtuigen (BF109, Spitfire, Zero, Mustang en .. ? (Russen?)) wel allemaal redelijk gelijk aan elkaar zullen zijn.

• M@NIC
Haay schreef op 19 september 2002 @ 15:02:
[...]

Lekkerder dan de Spitfire? Want in werkelijkheid waren Duitse Messerschmitt piloten zelfs zwaar jaloers op de Spitfire die veel betere vliegeigenschappen had.

Trouwens, volgens een vriend van mij die nogal IL-2 Sturmovik fanaat is vliegt de Messerschmitt erg moeilijk in DAT spel. Maar BF1942 moet natuurlijk wel in balans zijn voor alle partijen, dus ik denk dat de jachtvliegtuigen (BF109, Spitfire, Zero, Mustang en .. ? (Russen?)) wel allemaal redelijk gelijk aan elkaar zullen zijn.
Nou ik ben de spitfire nog niet tegen gekomen, iemand enig idee in welke map ie zit ?
En ik vind trouwens dat er echt wel verschil per plane zit.

En vriend van me kan vet goed in zo'n Corsair vliegen.
Nou en ik vind het maar klote ding.

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Btw op de NWG server zit op het moment geen pass meer en aangezien het niet zo druk is hier het ip nog es :)

145.74.103.17:4445

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

NWG server is idd een goede, lagvrije server! :P

Ps : er zit geen pass op, hou het dus netjes plz, anders zit hij er zo weer op!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Het gebeurt ook bij de ingame browser, die "powered by Gamespy" is. Gebeurt het niet bij Gamespy zelf dan?
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 12:46:
[...]

Yep, precies hetzelde probleem overkomt mij dus ook.

Wat mij wel opvalt is dat het vooral voorkomt bij de EA servers. :(

Mishien houden die lui nogal van Gamespy en willen ze het ASE zo min mogelijk in de buurt hebben??

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

RaDKiLL schreef op 19 september 2002 @ 16:08:
NWG server is idd een goede, lagvrije server! :P

Ps : er zit geen pass op, hou het dus netjes plz, anders zit hij er zo weer op!
Jah idd :)
Zeer goede server :9~

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

[...]

Messerschmitt had bereslecht uitzicht met die malle cockpit. Echter, betere stijgsnelheid en loop door de propeller. De 109 was een geduchte tegenstander.

Landing was elke keer weer een feest met die raar geplaatse wielen op poten. Onderhoud was veel simpeler dan de Spitfire.

• themaxter
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Even een paar vraagjes, in welke mappen zitten die b17 en die submarine? Zijn die alleen online beschikbaar?

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

De onderzeer is er alleen in multi (Canal, midway en nog 1 volgens mij)
B17 zit in El alamein is SP en in een heleboel andere maps in multi.
Btw wel toevallig dat de NWG server net gecrashed is :( :)

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Shit. Ik zal de beheerder ff tackelen! brb

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:29
Ik ben tussen de middag ff snel met m'n teamleider :p naar DynaByte gereden. Had gelukkig twee exemplaren gereserveerd, want ze waren zowat op daar. Ik kan niet wachten tot 17.30, als ik naar huis mag. IK HEB ER ZIN IN! :D

Verwijderd

ok ik zal ook ff een paar shots posten :)

een strakke actie met een onderzeeer :D

Oops, dat ging fout.. :D
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s.wiersma3/screenshot1.jpg

Je kan dus wel onderwater 8)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s.wiersma3/screenshot2.jpg

Verder wil ie nie :(
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s.wiersma3/screenshot3.jpg

Helaas ging ik nie zohard dat ie helemaal over de kop ging :(..

btw dit is nog van de FLT versie, wou ff testen of me systeempje wel goed werkte, 't valt me een beetje tegen tussen 10/100 fps telkens met 800x600 medium quality op een XP1800+/GF4MX440/256MB DDR,

al om al, ik ga volgende week ff naar de media markt, 't spel is cker zijn geld waard

Verwijderd

Whaha met die sub,...alleen jammer dat die persocoop zo goed zichtbaar is,...! als je in de buurt komt ben je zwaar dood!!....Klopt het trouwes dat de vleigtuigen bijna allemaal dezelfde snelheid hebben alleen acceleratie! Kon met me spit de b17 amper inhalen,..das toch weer jammer....!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 16:50:
ok ik zal ook ff een paar shots posten :)

een strakke actie met een onderzeeer :D

Oops, dat ging fout.. :D
[afbeelding]

Je kan dus wel onderwater 8)
[afbeelding]

Verder wil ie nie :(
[afbeelding]

Helaas ging ik nie zohard dat ie helemaal over de kop ging :(..

btw dit is nog van de FLT versie, wou ff testen of me systeempje wel goed werkte, 't valt me een beetje tegen tussen 10/100 fps telkens met 800x600 medium quality op een XP1800+/GF4MX440/256MB DDR,

al om al, ik ga volgende week ff naar de media markt, 't spel is cker zijn geld waard
welk level is dat?
ik wil ook ff met die onderzeeerer kloteu :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 16:14:
Het gebeurt ook bij de ingame browser, die "powered by Gamespy" is. Gebeurt het niet bij Gamespy zelf dan?

[...]
Ja, het gebuerd ook met de ingame browser. Trouwens het valt me op dat het ook weer voornamelijk gebeurd met de EA servers.

Gamespy Arcade heb ik niet op mijn comp zitten en ga ik er ook niet opgooien.

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
[...]

De Russen hebben de Yak, ook een heerlijk vliegtuig vind ik, enorm snel/wendbaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.gl.iit.edu/wadc/features/aircraft/yak-9/Yak-9D.gif

• Bloodclot
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Bloodclot schreef op 19 september 2002 @ 00:22:
Ik heb weinig over editing (mods etc) van BF1942 gelezen.
Heeft iemand enig idee hoe de engine is voor modmakers?

want een vietnam mod of starwars mod zou wel leuk zijn
Ik quote mezelf! net op gamers.nl gekeken.
er komt een toffe mod uit voor battlefield,

en wel gebaseerd op de superdesuperdeserperederesuperderesuper langame codename eagle! w00t! stel je voor de graphics van battlefield en de gameplay van codename eagle!

bron: http://www.gamers.nl/nieuws/14724

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

ThrillSeeka schreef op 19 September 2002 @ 14:59:
Grrrr me vriendin was net in de stad maar ze wil het spel niet ff voor me halen :( :( :(
w0000000000t

Ik kom thuis en wat ligt daar op me te wachten! Juist Battlefield 1942 origineel O+ O+ O+ :> :> :>

_/-\o_

Waar kan ik me opgeven voor de GoT clan?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
ThrillSeeka schreef op 19 september 2002 @ 18:32:
[...]

w0000000000t

Ik kom thuis en wat ligt daar op me te wachten! Juist Battlefield 1942 origineel O+ O+ O+ :> :> :>

_/-\o_
dan heb je toch wel een lieve vriendin hoor :)
ik zal de mijne zelf moeten gaan halen dit weekend

[edit]
voor de duidelijkheid: de game, jongens..... de game
* Crash zucht :+

• Bloodclot
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Crash-Override schreef op 19 september 2002 @ 18:33:
[...]

moet je je vriendin zelf halen? haal dan battlefield :P

• M@NIC
Frggl schreef op 19 september 2002 @ 18:00:
[...]

De Russen hebben de Yak, ook een heerlijk vliegtuig vind ik, enorm snel/wendbaar.

[afbeelding]
Die bruine ? Dies idd errug nice :9
Heb trouwens vanmiddag ff gespeelt, alleen stelkens komen dezelfde mappen langs :|

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Crash-Override schreef op 19 september 2002 @ 18:33:
[...]

[edit]
voor de duidelijkheid: de game, jongens..... de game
* DenniZ zucht :+
zeg dat dan :P

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb nu net het spel geinstalleerd maar waar haal ik nu die 1.1 update vandaan? Er zit zo te zien geen update functie in het spel en de sites ea zijn momenteen down voor maintenance :?

Found it!

Verwijderd

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

heb MSVCP60.dll bestand nodig =-
(WEL VOOR WIN2k)
omdat ik een melding kreeg dat hij het bestand niet kan vinden.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op 19 september 2002 @ 20:15:
(WEL VOOR WIN2k)
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp60

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ik heb een probleem met het spelen via multplayer... ik kan geen enkele server joinen, hij geeft aan dat ik niet kan connecten of dat de sever er uit ligt...
Messchien weer iemand van jullie wat het probleem is... :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Verwijderd

_VooDooMen_ schreef op 19 september 2002 @ 20:37:
Ik heb een probleem met het spelen via multplayer... ik kan geen enkele server joinen, hij geeft aan dat ik niet kan connecten of dat de sever er uit ligt...
Messchien weer iemand van jullie wat het probleem is... :7
De iso versie of 1tje uit de winkel :?

Als het een iso versie is moet je ff wachten tot morgen en dan gewoon kopen in de winkel, een spel als deze is dat zeker waard :)

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:42

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 20:44:
[...]

De iso versie of 1tje uit de winkel :?

Als het een iso versie is moet je ff wachten tot morgen en dan gewoon kopen in de winkel, een spel als deze is dat zeker waard :)
wat is er morgen dan :?

text niet goed gelezen |:(

[This space is for rent]

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
:( :( :( :(
Ik heb hem sinds vanmiddag en nu net ff snel geinstaleerd.
Gelijk het spel op starten natuurlijk....doet hij het niet :(
Ik zie ff een opstart logo...dan laadt hij zo'n 15 sec. en dan hoor ik een *PLONG* windows geluid en zit ik weer naar mijn desktop te turen.
Geen foutmelding of nix...
Heb al de patch geinstaleerd maar dat hielp dus ook niets.
Iemand enig idee?????

Athlon 1.5+Ghz
256mb
GF-Ti4200
Windows XP
DirectX 9.x
Drivers 29.42

Verwijderd

melly schreef op 19 september 2002 @ 20:49:
Ik zie ff een opstart logo...dan laadt hij zo'n 15 sec. en dan hoor ik een *PLONG* windows geluid en zit ik weer naar mijn desktop te turen.
Iemand enig idee?????

Athlon 1.5+Ghz
256mb
GF-Ti4200
Windows XP
DirectX 9.x
Drivers 29.42
Ofwel zie ook pagina 1 post 1 :)

• melly
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 20:52:
[...]

Ofwel zie ook pagina 1 post 1 :)
Bedankt voor de hulp,maar dit had ik al gelezen.
Inderdaad had ik ook al eerder problemen met de multyplayer demo,en toen had in inderdaad zo'n proggy draaien.
Deze had ik toen al gelijk verwijderd maar helaas hielp het niet.
Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem met het originele spel ondanks dat het proggy al verwijderd is.
Net nog ff snel gechecked in "software"en daar staat hij ook niet meer tussen.
Nu las ik net wel dat ik ook ff mijn "detenators"opnieuw kan instaleren.
Maar wat is dat eigenlijk??8)7

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Videokaart drivers :)

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Ik heb even een vraagje over het draaien van een server.
Mensen kunnen niet connecten op mijn server (zowel lui die het spel legaal als illegaal hebben).
Zou dit kunnen liggen aan het feit dat ik een server draai van de bekende no-cd versie??
Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar hoe draai je zo'n cracked server waar dus iedereen op kan komen.

Maar dat is niet het belangrijkste, ik ben al blij als mensen die hem legaal hebben er op kunnen komen, wat dus nu ook niet het geval is. De link naar tips voor het draaien van een server helemaal bovenaan dit topic werkt niet. Uiteraard draai ik de server wel op internet en niet local en ik heb een 10 Mbit verbinding.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:10
Zit er btw een Howitzer in dit spel? (heb dat op zo'n loading scherm plaatje gezien)
Zo ja, waar en in welke map staat ie?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• melly
Ok dan :)
Laat dit nus ook het probleem wezen...*Pfewww*
WAANZINNIG dit spel...ik ga snel weer verder spelen :) :)

• M@NIC
Woei! Net een enorme lange sessie achter de rug.
En ik weet wel wat m'n favo map is!
Heb nu ongeveer de helft van de maps gehad.

Ken de naam niet maar hijs ongeveer zo:
Duitsers vs Amerikanen
USA heeft een B17 en 2 mustangs.
Duiters hebben 3 Messerschmitts.
Er is een molen in het midden, en veel weilanden +slootjes en bruggetjes.

Iemand enig idee want dan join ik een server met deze map :9

Verwijderd

M@NIC schreef op 19 september 2002 @ 21:57:

Duitsers vs Amerikanen

Ik denk dat je 'bocage' bedoelt. Zelf vind ik eerlijk gezegd 'market garden' een ietse pietse beter. Enige slechte level is dat ding uit de single player demo, Ik geloof dat die 'gazala' heet.

Verwijderd

M@NIC schreef op 19 september 2002 @ 21:57:

Duitsers vs Amerikanen

ik wil iedere mag weten waar een b17 in zit ...

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

heb hem net origineel gekocht.. maar echt lekker lopen nee.. steeds haperen op sommige momenten en dat is nie leuk :)

ook geef hij een error dat hij met memory in de strik zit.

ik wil wel wat bijkopen.. wat is het beste wat ik erbij kan zetten ?
dit is wat ik nu heb

amd xp 1800+
Gf2 Ti
256 mb ram

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

H3llsing schreef op 19 september 2002 @ 22:18:
heb hem net origineel gekocht.. maar echt lekker lopen nee.. steeds haperen op sommige momenten en dat is nie leuk :)

dit is wat ik nu heb

amd xp 1800+
Gf2 Ti
256 mb ram
Ehhhhhhm,

Je hebt in ieder geval 512 MB ram nodig om dit spel echt lekker te laten lopen, anders gaat het op een onzinnige manier swappen metr je HD en krijg je te maken met verschrikkelijk lange laadtijden.

En het is ook mogeljk om jezelf een nieuwe vid-kaart aan te schaffen, GF 4 MX'en zijn helemaal niet duur, de betere GF4 Ti's 4200 een heel klein beetje duurder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:15:
[...]

Ik denk dat je 'bocage' bedoelt. Zelf vind ik eerlijk gezegd 'market garden' een ietse pietse beter. Enige slechte level is dat ding uit de single player demo, Ik geloof dat die 'gazala' heet.
Vind dat level van Axis vs Russen in sneeuw/bos level met 2 spawn points in het midden ook wel leuk, Axis vallen dan goed en hard aan.

Omaha beach is ook wel lache, axis dwingen naar laatste spawn point en dan komen ze massaal aan door dat kleine straatje :|

• Alpha-sphere
niemand mag een geforce 4 mx kopen. Klote dingen zijn gewoon geforce 2 kaarten waaraan ze hebben zitten kloten. Als je een nieuwe wil en toch niet super veel geld wil uitgeven koop dan zeker een TI4200.

256 MB is nu zo een beetje standaard wat je in elke pc ziet als je 'm compleet koopt bij de dynabyte ofzo. Ik zelf vind het echt zeker niet genoeg als je even denkt dat winxp best veel geheugen vreet.

dus H3llsing,
Prop er maar nog 256mb in.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2002 @ 22:30:
[...]

Vind dat level van Axis vs Russen in sneeuw/bos level met 2 spawn points in het midden ook wel leuk, Axis vallen dan goed en hard aan.
Kursk, geloof ik.
Omaha beach is ook wel lache, axis dwingen naar laatste spawn point en dan komen ze massaal aan door dat kleine straatje :|
En dan lekker granaten tussen ze in gooien jajjaaaaaaaaaa }) })

PS: Je Icon is gaaf.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ja Kursk is ook zeer kewl, Kharkov ook wel aardig. Battle of the Bulge ook wel humor, iedereen ze eigen tank, 6 achter elkaar in colonne rijden :)

• M@NIC
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:15:
[...]

Dat is 'm, thanks!!
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:16:
[...]

ik wil iedere mag weten waar een b17 in zit ...
Das vast geen nederlands :| :?
H3llsing schreef op 19 September 2002 @ 22:18:

dit is wat ik nu heb

amd xp 1800+
Gf2 Ti
256 mb ram
Videokaart.
GF4 Ti 4200 kost tegenwoordig bijna niks meer.
250 euro en dan ben je al klaar :9

• Erikie
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

godsamme.. als ik mijn stufi binnen heb ren ik gelijk naar bart smit :)

traktor scratch!

• Alpha-sphere
M@NIC schreef op 19 september 2002 @ 22:45:
[...]

Dat is 'm, thanks!!

[...]

Das vast geen nederlands :| :?

[...]

Videokaart.
GF4 Ti 4200 kost tegenwoordig bijna niks meer.
250 euro en dan ben je al klaar :9
IMO is Geheugen op dit moment belangrijker als de Videokaart.
Als je naar mijn specs kijk dan zie je dat ik ook een GF2 TI heb en alles draait hier vlekkenloos (1024x768 16bit alles medium).

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

maar 2x 256 mb ram.. ok dan weet ik dus wat ik moet hebben :D

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

nope, da's tubrok.
Ik vind gazala juist weer te gek! net als Battleaxe en alle andere woestijn levels. Bocage is ook cewl inderdaad. mijn favo is Berlin.

[ Voor 0% gewijzigd door FoggyFreek op 19-09-2002 23:10 . Reden: deze post slaat werkelijkwaar nergens op ]

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

RAZORDUDE schreef op 19 september 2002 @ 20:15:
(WEL VOOR WIN2k)
ik heb het bestand hier van gedownload maar die is uit maart 2001 en nu met dat bestand schokt het beeld ineens, dus heeft iemand een eigen bestand voor mij? (dus recent)

hier heb ik het bestand vandaan:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp60

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

heb hier de flt iso en was vanmiddag naar de winkel gegaan om em te kopen (top spel daarom moet je em gewoon kope! en een klein beetje om de key ook wel :P :P) maar heb ik em in me hande loop naar de kassa wil afrekenen enz zit al in et tasje de game en de bon ook al... dus ik pinne.. dacht mooi klaar !! mooi niet! is me pin daar stuk, dus ik dacht ach ruk wel wat geld uit de muur dan... nou dat ging ook niet op want euhm naja als ik de pas er in dou en dan pin code in toets gaatie wel verder maar druk ik dan op saldo weer geven of 50 euro dan zegt hij
u kunt niet op deze automaat met deze pas informeer bij uw bank
naja heb allemaal verschillende banken geprobeert niks wil :( wat kan dat zijn btw? morgen ga ik f naar de bank, en ja me pin code is juist in getoetst want dan zei die dat wel en er staat ook genoeg saldo op me bank :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alpha-sphere schreef op 19 september 2002 @ 22:59:
[...]

Als je naar mijn specs kijk dan zie je dat ik ook een GF2 TI heb en alles draait hier vlekkenloos (1024x768 16bit alles medium).
daar heb je gelijk in ja! en sja 250 euro is wel 500 gulden of meer zelfs, voor veel mensen wel veel geld

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• M@NIC
Alpha-sphere schreef op 19 September 2002 @ 22:59:
[...]

Ik heb tijden de demo gespeelt met 320mb ram (PC100) en echt nergens last van.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 17:49
wel verdomme! ik heb dat spel in de winkel gekocht, installeer het, en ik knal meteen terug naar windows!

naja, maar precies gedaan zoals het in een eerder topic omschreven stond: drivers geuninstalled, opnieuw geinstalleerd, monitordrivers opnieuw geinstalleerd en refresh lock erop geknald.

en verdomd het werkt nog niet! voor dit klote spel is notabene een patch uitgekomen, en nog zijn die flikkers bij EA te beroerd om het behoorlijk met een refresh patch te laten werken. Bah, ik kots op die lui!

ik ga maar weer overnieuw beginnen, kijken of ik het dan wel voor mekaar krijg, maar als het niet zo is ga ik keihard terug met dat spel, en krijgt EA bovendien een hele boze e-mail, want dan is het wel de laatste keer geweest dat ze aan mij een spel hebben verkocht :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

CyberTijn schreef op 19 september 2002 @ 23:39:
wel verdomme! ik heb dat spel in de winkel gekocht, installeer het, en ik knal meteen terug naar windows!

naja, maar precies gedaan zoals het in een eerder topic omschreven stond: drivers geuninstalled, opnieuw geinstalleerd, monitordrivers opnieuw geinstalleerd en refresh lock erop geknald.

en verdomd het werkt nog niet! voor dit klote spel is notabene een patch uitgekomen, en nog zijn die flikkers bij EA te beroerd om het behoorlijk met een refresh patch te laten werken. Bah, ik kots op die lui!

ik ga maar weer overnieuw beginnen, kijken of ik het dan wel voor mekaar krijg, maar als het niet zo is ga ik keihard terug met dat spel, en krijgt EA bovendien een hele boze e-mail, want dan is het wel de laatste keer geweest dat ze aan mij een spel hebben verkocht :( :( :( :( :( :( :(
Open het bestandje VideoDefault.con in wordpad verander

renderer.allowAllRefreshRates 0

in

renderer.allowAllRefreshRates 1

(Volgende keer readme bij de patch lezen aub.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:24:
[...]

Ehhhhhhm,

Je hebt in ieder geval 512 MB ram nodig om dit spel echt lekker te laten lopen, anders gaat het op een onzinnige manier swappen metr je HD en krijg je te maken met verschrikkelijk lange laadtijden.

En het is ook mogeljk om jezelf een nieuwe vid-kaart aan te schaffen, GF 4 MX'en zijn helemaal niet duur, de betere GF4 Ti's 4200 een heel klein beetje duurder.
Sorry, maar dit is echt een load of crap!
Ik draai hem super op een Athlon 900 Mhz met 256 MB RAM op een GeFroce 2 MX 440. Wat ook wel eens wil helpen, een goed geordend, gedefragmenteerd systeem en als je het spel opstart al je andere programma's afsluiten.
Ik draai'm in 800x600 op 32 bit high quality setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

CyberTijn schreef op 19 september 2002 @ 23:39:

Wat dacht je van de readme lezen die bij je patch zit :P (overigens wel slecht dat allowallrefreshrates niet standaard op 1 staat).
melly schreef op 19 september 2002 @ 20:49:
Iemand enig idee?????

Athlon 1.5+Ghz
256mb
GF-Ti4200
Windows XP
DirectX 9.x
Drivers 29.42
Hetzelfde: in de readme van de 1.1 patch staat beschreven wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:35
Ik heb dan wel alleen de demo maar bij mij draait hij ook goed, 1024x785 high detail 32 bits. Op een duron 800@900 en een ati radeon ViVo 64mb en 256 mb ram.

Ik kan alleen nimmer de originele kopen :( ik moet alles zelf betalen, schoolgeld,boekengeld,kleding,rijles etc.. heb al een bijbaantje en zelfs dan kan ik nog maar net rondkomen een HEAO opleiding is tering duur. En een vriendin kost ook nog eens geld..

Dus geen BFD1942 voor mij :'(

Maar misschien wel flt-bfd1 & flt-bfd2 voor mij :) daarmee doe ik de spel industrie GEEN schade aangezien ik hem toch niet zou kopen want heb er 0,0 geld voor en schade lopen ze pas als ik deze gebruik IPV kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Heb 'm net gekocht. Maar zit alleen DVD hoesje bij + simpel boekje + 2 cd's waarvan er eentje nauwelijks in het hoesje past.

Is dit standaard? Of heb ik gewoon een cheap versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Yup standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tasma schreef op 20 september 2002 @ 01:14:
Ik heb dan wel alleen de demo maar bij mij draait hij ook goed, 1024x785 high detail 32 bits. Op een duron 800@900 en een ati radeon ViVo 64mb en 256 mb ram.

Ik kan alleen nimmer de originele kopen :( ik moet alles zelf betalen, schoolgeld,boekengeld,kleding,rijles etc.. heb al een bijbaantje en zelfs dan kan ik nog maar net rondkomen een HEAO opleiding is tering duur. En een vriendin kost ook nog eens geld..

Dus geen BFD1942 voor mij :'(

Maar misschien wel flt-bfd1 & flt-bfd2 voor mij :) daarmee doe ik de spel industrie GEEN schade aangezien ik hem toch niet zou kopen want heb er 0,0 geld voor en schade lopen ze pas als ik deze gebruik IPV kopen..
Ieder heeft zijn eigen manier om zijn geweten te zuiveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij single player 4 van de 5 slagvelden verloren :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.