Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
www.simsport-racing.com
Anoniem: 49811
Anoniem: 59390
Met kortingspas en reserveringskorting was ik 42,45 euro kwijt
Metal up your ass
Anoniem: 3513
In hoeverre is de single player speelbaar? Ik las in een review dat de single player AI zoveel van je CPU vraagt dat het (bij die reviewer in ieder geval) niet goed speelbaar was.
Ik heb een Athlon 1200MHz met 512 MB RAM. Zou de single player (co-op mode) daar nog een beetje speelbaar op zijn?
Hop,hop,hop!
Anoniem: 57202
Het verschilt per map draai het op een p3 800 met 512 MB Geforce4 128 Mb ter compensatieHaay schreef op 18 september 2002 @ 13:46:
Hey guyz, VRAAGJE.....
In hoeverre is de single player speelbaar? Ik las in een review dat de single player AI zoveel van je CPU vraagt dat het (bij die reviewer in ieder geval) niet goed speelbaar was.
Ik heb een Athlon 1200MHz met 512 MB RAM. Zou de single player (co-op mode) daar nog een beetje speelbaar op zijn?
Anoniem: 22706
woei, meteen ff dixons kinkerstraat opgebeld. Daar waren ze het net aan het uitpakkenAnoniem: 57202 schreef op 18 september 2002 @ 14:07:
Net gekocht by Dynabyte Centuurbaan Amsterdam. Koste me 44 Euro 95 inclusief vaste kllanten korting. Dat wordt lekker gamen vanavond
Meteen me ma gevraagd of ze zo 1tje wil halen voor me
probs zijn gefixed, kan eindelijk game
Anoniem: 3513
Anoniem: 41287
Hij zei dat ie er 2 binnen had gekregen en die waren in no-time weg.
2 vin ik ook een beetje weinig eigenlijk
Anoniem: 60491
die tweede ligt hier overigens op me bureau
multiplayer ownt gewoon vet
do i need to say more

Assume there are no rules and it's one big free for all
ehm... hij ging 2 euro onder de prijs van intertoys zitten (letterlijk dus: boek erbij en 2 euro erafH3llsing schreef op 18 September 2002 @ 12:30:
[...]
Hij is altijd duurder ..wacht wel tot vrijdag dan ofzow
Anoniem: 24967
Is het wat?
Thy will see the light...
Anoniem: 57202
Yep, zelfde heb ik ook gemerkt. Je moet de hardware versnelling aanzetten an het geluid omlaag halen naar 11 Hz om een redelijk resultaat t krijgen met mijn machine.Anoniem: 41287 schreef op 18 september 2002 @ 15:44:
Woei, die geluisinstellingen zijn aardig bepalend zeg![]()
Met de defeault instellingen 10 fps op 800*600*32 alles low
Met geluidsinstellingen op low en hardware acceleration aan 50-70 fps
Ik heb nog nooit meegemaakt dat die verschillen zo significant waren; gelukkig interesseert het geluid mij toch niet echt...
Overigens een 1.3 Ghz Atlon 512 MB SDRAM met een leadtek Gf4 Ti 4200.
nope, iddJeanLucPicard schreef op 18 september 2002 @ 16:52:
[...]
Ik zou hem niet voor de AI halen als ik jou was
dit is een game die je voor de multi-player functie koopt
Anoniem: 61853
Bij mij gebruikt ie iets van 150Anoniem: 24967 schreef op 18 september 2002 @ 16:47:
ik dacht dat ik met mijn specs deze game toch wel zou kunnen runnen, maar het blijkt dat ie iets van 500mb tijdens het spelen nodig heeft, is dat normaal? Hij loopt constant te swappen naar disk. Wat is jullie mem verbruik bij deze game?
Niet de kwaliteit van de unreal tournament 2003 ai?
Ja ik weet dat het eigelijk 100% voor online play is.
Maar ik wil toch weten of the ai goed is vergeleken met andere games met ai(ut,ut2003,q3)
Thy will see the light...
Anoniem: 17520
Ik krijg dus een zeer iritant flikkerend scherm.
AMD 1600+ XP
GF3 Ti200
Audigy platinum
Anoniem: 20627
Wil dan wel bij de "luchtmacht"
Edit: hmm, ik denk dat dat alleen online gamen wordt met mijn pctje (dureon800, geforce2mx, 56mb ram). Mnaja, ook leuk
Anoniem: 24967
waarom zou ie bij mij dan zoveel gebruiken? ikke nie snappe.
Heeft iemand anders nog geheugen problemen door dit spel?
waar kan ik die kopen? een GF6Anoniem: 34818 schreef op 18 september 2002 @ 16:31:
hij ownt zekers wel, en loopt nog lekker ook op mn geforce 6

bij de free record shop was ie al uitverkocht
dus dan maar bij bart shit
Nee ik ook niet, dan speel je toch op 1280x960
Doek ook...ook te pruimen hoor
Trouwens het begint nu wel erg te jeuken!
Ik wil 'm ook !
Nou ja, morgen maar ff na school halen anders weet ik wel hoe het gaat.
(Wou deze week nog wel ff minstens 1 dag naar school

Hey Kouwe_Arie vertel 's ff wat je er van vond
LOL, daar was ie al

absolutement nee
Ik heb een goeie tip voor de mensen waar het spel niet vooruit te branden is, zet hardware acceleration eens aan bij je audio opties.. scheeld echt ernorm veel
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Anoniem: 48415
Alpha-sphere schreef op 18 september 2002 @ 16:36:
woehahahahahahaha
do i need to say more
[afbeelding]
56 mbram? lekker johAnoniem: 20627 schreef op 18 september 2002 @ 17:04:
Ik krijg em morgen van mn gamingsite, kan ik dan ook eht GoT-army joinen (wat het ook inhoudt). wel eerst even oefenen hoor
.
Wil dan wel bij de "luchtmacht".
Edit: hmm, ik denk dat dat alleen online gamen wordt met mijn pctje (dureon800, geforce2mx, 56mb ram). Mnaja, ook leuk. Op 800x600 draaide de demo ook wel soepeltjes...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Anoniem: 61853
Jij ff pechDAMAGE schreef op 18 september 2002 @ 18:24:
wil ik dat khut spel kopen ben ik me pin code vergeten, nergens te vinden dat blaadje van me code ook overigens![]()
what to do?
Is de pincode niet je geboorte datum of telefoonummer ofzo?
Daarom moet je je pincode altijd groot op je pasje schrijven!!DAMAGE schreef op 18 september 2002 @ 18:24:
wil ik dat khut spel kopen ben ik me pin code vergeten, nergens te vinden dat blaadje van me code ook overigens![]()
what to do?
iddEpitome schreef op 18 september 2002 @ 18:38:
[...]
Daarom moet je je pincode altijd groot op je pasje schrijven!!
Ik heb een vraagje: is er een mogelijkheid om alle servers met een slotje te filteren. Want ik irriteer me hier mateloos aan
Met ASE jah, dan welOhMyGod schreef op 18 september 2002 @ 19:28:
Ik gaat hem dit weekend ook maar ff aanschaffen
Ik heb een vraagje: is er een mogelijkheid om alle servers met een slotje te filteren. Want ik irriteer me hier mateloos aan
Jag, wat voor ontzettend blok joystick is dat? Wil ook weer wat nieuws nu mijn ouwe Zykon het loodje heeft gelegd...
Het dogfighten in BF is ook veel te intens
Ase
zeker zo'n 3e party tool dat elke keer als je wilt inlggen eerst de hele game opgestart moet worden.
Anoniem: 41361
Ik d8 dat het aan installshield lag, van windows, maar ik heb inmiddels XP alweer opnieuw geinstalleerd, heeft iemand een idee of dit een veel voorkomend probleem is?
Bij mij op mn PII 350 doet hij het wel, maar zoals ik al dacht duurt het ongeveer 15 minuten om een server binnen te komen
Anoniem: 31189
zie ze wel bij t laden maar niet in t spel zelf?
dBA schreef op 18 september 2002 @ 19:32:
[...]
Jag, wat voor ontzettend blok joystick is dat? Wil ook weer wat nieuws nu mijn ouwe Zykon het loodje heeft gelegd...
Het dogfighten in BF is ook veel te intens
Nou, dat is wel een oudje hoor. Die is al laaaang niet meer te koop. Het is de allereerste force feedback joystick: de Logitech Wingman Force feedback. Echt een geweldige joystick, die tenminste niet zomaar van z'n plaats komt.
Verder heb ik ook nog de CS pro pedals (USB). Maar die spullen gebruik ik voor flight sims (nu Il2 Sturmovik). In Bf1942 vlieg ik eigenlijk nooit
Ik heb trouwens net op een EA server gespeeld: wat een ramp zeg. Het bekende gescheld in de chat (waarom gaan mensen zich zo debiel gedragen als ze op i-net zitten
Anoniem: 21074
Heb geprobeerd de iso te mounten en die als cd1 te gebruiken, maar dat pikt ie ook niet..
Weet iemand een andere manier on 'zonder' cd te spelen online?
Misschien met Daemon-tools?Anoniem: 21074 schreef op 18 september 2002 @ 19:49:
Bah...steeds die cd die gaat spinnen bij opstarten spel...en een no-cd exe werkt niet, dan kun je niet meer online speulen.
Heb geprobeerd de iso te mounten en die als cd1 te gebruiken, maar dat pikt ie ook niet..
Weet iemand een andere manier on 'zonder' cd te spelen online?
[ Voor 0% gewijzigd door YoG op 18-09-2002 20:15 . Reden: kilroy was here ]
MAAR WIJ WILLEN SCREENS!
Kank daar op kwijlen tot ik 'm morgen heb
Anoniem: 21134
Anoniem: 6441
Maar ik vind dat ik nog teveel tank-tank duels verlies. Wat zouden de beste plekken zijn om een tank te raken (even afgezien de achterkant)? En wat zou de volgorde van tanks zijn van minste naar meeste armour? En qua hoeveelheid damage die ze doen?
As you wish masterM@NIC schreef op 18 september 2002 @ 20:15:
Hartstikke leuk dat iedereen 'm al heeft.
MAAR WIJ WILLEN SCREENS!
Kank daar op kwijlen tot ik 'm morgen heb
ze zijn d'r over 15 min
Zij-kant, en dan op de rups bandenJag schreef op 18 september 2002 @ 22:01:
* Jag is een grote tank fan
Maar ik vind dat ik nog teveel tank-tank duels verlies. Wat zouden de beste plekken zijn om een tank te raken (even afgezien de achterkant)? En wat zou de volgorde van tanks zijn van minste naar meeste armour? En qua hoeveelheid damage die ze doen?
Nice
idd, ik probeer ook online te spelen maar lukt niet echtubermaestro schreef op 18 september 2002 @ 22:15:
Het aantal ge-crackte servers wordt ook wel steeds schaarster, ik ga denk ik binnekort ook maar ff de originele kopen, al was het maar omdat ik dan op kwaliteits servers kan spelen

ik wil eigenlijk toch wel weten hoe het online is voordat ik hem koop, want single player vind ik wel vet alleen die ai is zo verschikkelijk stom...ben daar snel op uitgekeken denk ik.. maar multiplayer lijkt me wel vet

Leef lekker in het nu, er is niks anders
ubermaestro schreef op 18 september 2002 @ 22:13:
De Turret is wel een goede plek vind ik, meestal rij ik hard voorbij ze (vooral met een sherman, die zijn nie zo sterk maar wel erg snel) en raak ik ze vlug, meeste duitse tanks zijn te log om snel te draaien en je nog vlug te raken. Mn favoriete tank is wel de T34-85 en ook wel de Tiger
Er voorbij rijden is wel link, dan expose je je achterkant. Ik vroeg me af of de onderkant zou helpen?
Ik heb trouwens vaak genoeg een tank battle verloren terwijl ik eerst raakte en niet miste.
Look at the pretty sight

Echt vet ls je goed kan sniperen

This is b17 airlines, where about to land on a hill please stay seated

Thank you for flying with b17 airlines

Aanvallen!!!!!!!!!!!!!

Wow dit is pas heftig

Boompje

Tankie

Het kwam nog dichterbij maar ik had te vroeg een screen gemaakt.

o o een probleempje

Shit extra ventjes

Shiet maar raak voor een knaak

Nu even kijken of ik ook wat screens kan posten van omaha beach
Dat is er 1. tnx.Anoniem: 59390 schreef op 18 september 2002 @ 09:55:
[...]
Wat dacht je van open ipv connect?
In het ene spel is het idd connect en in het andere is het open.
Dus: open <ip>
Zijn er nog meer console commands?
Stormen!!!!!!!!!!!!!! (met een sniper mol je zo de gasten die in de bunkers zitten)

Even dwars door het veld naar duiste beginkamp gereden. Er spawnde daar 4 gasten en ik had nog maar net 1 kunnen doden met een handgun.

Alle turrets enzo ?
Anoniem: 26235
Omaha Beach in BF1942 is iig een flink stuk moeilijker als allies, respect voor de mensen die daar indertijd aanwezig waren!
ik vind de omaha beach uit moh:aa mooier en leuker om te spelen.Anoniem: 26235 schreef op 18 september 2002 @ 23:14:
Welk spel geeft nou het beste Omaha Beach weer, moh:aa of bf1942?
Omaha Beach in BF1942 is iig een flink stuk moeilijker als allies, respect voor de mensen die daar indertijd aanwezig waren!
ik weet niet precies hoe de echte omaha beach eruit zag, maar ik denk dat de versie uit moh:aa het beter weergeeft.. correct me if I'm wrong
Mja als ik zo de screens zie: MohaaAnoniem: 26235 schreef op 18 september 2002 @ 23:14:
Welk spel geeft nou het beste Omaha Beach weer, moh:aa of bf1942?
Maar ik vind die snipers zo kut met welke game dan ook.
Snipers moeten uit op Omaha
MaXiMizE schreef op 18 september 2002 @ 23:21:
[...]
ik vind de omaha beach uit moh:aa mooier en leuker om te spelen.
ik weet niet precies hoe de echte omaha beach eruit zag, maar ik denk dat de versie uit moh:aa het beter weergeeft.. correct me if I'm wrong
Ik ben er toevallig wel geweest, en het klopt dat de versie van MoHaa beter klopt met de werkelijkheid. Alhoewel het strand langer was in mijn herrinering en waren de duinen wat minder hoog. Er staan overigens nog steeds bizar veel bunkers in Normandie.
Idd, snipers zuigen echt heel erg. Bovendien zijn ze volgens mij helemaal niet realistisch. In het echt werden er ook geen snipers gedropt die de MG-ers in de bunkers moesten snipen, en er zal daar ook echt wel over nagedacht zijnM@NIC schreef op 18 september 2002 @ 23:26:
[...]
Mja als ik zo de screens zie: Mohaa
Maar ik vind die snipers zo kut met welke game dan ook.
Snipers moeten uit op Omaha
* M@NIC is er vroeger ook eens geweest.Jag schreef op 18 september 2002 @ 23:38:
[...]
Ik ben er toevallig wel geweest, en het klopt dat de versie van MoHaa beter klopt met de werkelijkheid. Alhoewel het strand langer was in mijn herrinering en waren de duinen wat minder hoog. Er staan overigens nog steeds bizar veel bunkers in Normandie.
Was 8~10 jaar geleden ofzo en vond het niet echt intressant.
Ik kan mezelf nog steeds wel voor de kop slaan.
Later wil ik er zeker nog eens naar toen
Precies[...]
Idd, snipers zuigen echt heel erg. Bovendien zijn ze volgens mij helemaal niet realistisch. In het echt werden er ook geen snipers gedropt die de MG-ers in de bunkers moesten snipen, en er zal daar ook echt wel over nagedacht zijn.
Trouwens, we gaan weer iets te offtopic mensen.
Heeft iemand enig idee hoe de engine is voor modmakers?
want een vietnam mod of starwars mod zou wel leuk zijn
welke reso is dat ? speel dat nog wel goed ? merk wel dat het een zwaar spel isAnoniem: 21074 schreef op 18 september 2002 @ 23:48:
Hier nog wat prachtige woestijn screenies inclusief het mooiste vliegtuig.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 52687
Bij mij gaat ie soms ook wat traag terwijl ik toch een AMD 1.4 GHZ,GF3TI200 en 1GB DDR heb...
Anoniem: 52687 schreef op 19 september 2002 @ 00:59:
Ligt het aan mij of zijn die letters nou zo onduidelijk?
Bij mij gaat ie soms ook wat traag terwijl ik toch een AMD 1.4 GHZ,GF3TI200 en 1GB DDR heb...
Ik denk dat die letters onduidelijk zijn door de jpeg compressie.
Ik heb trouwens een Radeon8500LE, Xp1800 en 512Mb PC2100 geheugen, en dat is geen overbodige luxe voor dit spel. Ik draai trouwens 1024x768, 32bit, medium graphics settings en geluid op z'n hoogst (Audigy).
Edit: sjonge jonge, heb ik de legale versie, krijg ik nog steeds een disconnected form server message als ik de TUE server probeer te joinen
Anoniem: 22706
Ja , ik moet bij de full version ook me grahpics settings wat lager zetten want mij 8500LE kan het geweld ook niet echt aan(1024x768). Bij de demo kon ik vreemdgenoeg wel alles op full zetten zonder problemen....Jag schreef op 19 september 2002 @ 01:14:
[...]
Ik denk dat die letters onduidelijk zijn door de jpeg compressie.
Ik heb trouwens een Radeon8500LE, Xp1800 en 512Mb PC2100 geheugen, en dat is geen overbodige luxe voor dit spel. Ik draai trouwens 1024x768, 32bit, medium graphics settings en geluid op z'n hoogst (Audigy).
Edit: sjonge jonge, heb ik de legale versie, krijg ik nog steeds een disconnected form server message als ik de TUE server probeer te joinen
Ligt het het dan misschien toch aan de connectie? Misschien heb ik op de 2 servers van de full version alleen maar op brakke servers gespeeld.
Anoniem: 61732
Die xs4all server is trouwens ook erg lekker ping van tegen de 40
Anoniem: 20627
In SP wel ja, in mp is het nx...MaXiMizE schreef op 18 september 2002 @ 23:21:
[...]
ik vind de omaha beach uit moh:aa mooier en leuker om te spelen.
Gelukkig is het niet te realistisch nee. pff, stel je voor. Eerst 20 knopjes omzetten voordat alleen je motor aan gaat...Anoniem: 30271 schreef op 19 september 2002 @ 08:14:
Ik vind het vliegen niet echt realistisch...wat jullie??
Dit topic is gesloten.