ff een vraagje he als je cd-key is gebruikt dan kan je die toch ook op andere pc gebruiken(zo is het bij elk spel wat ik heb gespeeld) want anders zou het wel een beetje raar zijn als je een andere pc hebt en dan niet meer bf kan spelen.
Sommige dingen moet je ook zelf kunnen beredeneren.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 19:37:
ff een vraagje he als je cd-key is gebruikt dan kan je die toch ook op andere pc gebruiken(zo is het bij elk spel wat ik heb gespeeld) want anders zou het wel een beetje raar zijn als je een andere pc hebt en dan niet meer bf kan spelen.
Wanneer je het spel installeert op pc1 met key x, welke niet in verbinding staat met pc2. Hoe moet pc2 dan weten dat er op pc1 al battlefield is geinstalleerd met dezelfde key
Verwijderd
jah precies maar waarom zijn die mensen dan zo bang dat andere mensen hun cd-key gebruiken??
Problemen met de SB Live ??!!
Ok, moest ff een beetje aandacht trekken. De meeste framerate dropping in combinatie met een SoundBlaster Live! ontstaan doordat de standaard Windows drivers gebruikt worden in plaats van Creative drivers. Met de laatst genoemden is er eigenlijk nooit wat aan het handje. Ik speel het heerlijk op het volgende systeem: *Specs* , maar dan tegenwoordig wel met 512 MB ram. Spel loopt op 800x600x32 bits kleuren, medium detail. Ik heb hardware acceleration voor geluid aanstaan, 44 KHz en high sound detail. Het kan dus wel
Download dus ff de nieuwste drivers vanaf www.creative.com
Ok, moest ff een beetje aandacht trekken. De meeste framerate dropping in combinatie met een SoundBlaster Live! ontstaan doordat de standaard Windows drivers gebruikt worden in plaats van Creative drivers. Met de laatst genoemden is er eigenlijk nooit wat aan het handje. Ik speel het heerlijk op het volgende systeem: *Specs* , maar dan tegenwoordig wel met 512 MB ram. Spel loopt op 800x600x32 bits kleuren, medium detail. Ik heb hardware acceleration voor geluid aanstaan, 44 KHz en high sound detail. Het kan dus wel
dBA schreef op 20 september 2002 @ 19:48:
Problemen met de SB Live ??!!
En dat kan ik beamen. Ik draai met dezelfde sound settings zonder problemen met een Audigy.
En nog wat anders: waarom komt er niemand meer naar Nemesis z'n server
Edit: en dan ga je maar leipe dingen doen:
Nemisis net voor zijn jump van de brug

Nemesis die gaat wingwalken:

En zo ziet het eruit als je op de vleugel ligt:

Een poging om met de B-17 straatje te keren van Nemisis (die mislukte

't schijnt dat je m in je register kunt veranderenVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 18:13:
Hoe kan ik me cdkey ervan veranderen? (morgen ga ik toch formatten, en ik heb geen zin om dat spel opnieuw te gaan instaleren)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 1942\ergc
Verwijderd
Tuurlijk ga ik het daarna nog spelen... ik heb de orginele en de illegale.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 19:14:
[...]
Dus je gaat formatten, en daarna installeer je het spel niet meer?
Momenteel is de illegale nog steeds geinstaleerd (en ik wou vanavond nog wel ff online spelen) , ik heb nu geen zin om weer de orginele te gaan instaleren
daarom vroeg ik is er ook een manier om de key te veranderen ... (want dan kon ik vanavond nog ff online spelen)
(morgen ga ik gewoon de orginele installen)
Verwijderd
weer ff een printscreenie van me, GHOST PLANE.!! lande uit zichzelf.
[d8 dat die neerstorte dus ik op E en 9 rammen nee hoor land dat ding gewoon
]
EN TOEN MOCHT IK MET DE BENE wagen verder gaan

RYDING IN THE DESERT ON A JEEP WITH NO NAME lalalalalala
Als je hier geen voertuig hebt ben je : #$@!#!@@!~!!

Deze map is ook wel COOL.
[d8 dat die neerstorte dus ik op E en 9 rammen nee hoor land dat ding gewoon
EN TOEN MOCHT IK MET DE BENE wagen verder gaan

RYDING IN THE DESERT ON A JEEP WITH NO NAME lalalalalala
Als je hier geen voertuig hebt ben je : #$@!#!@@!~!!

Deze map is ook wel COOL.

Verwijderd
BAH
daar betaal je dan 50 euro voor, ik kan geeneens normaal die 1.1 patch downloaden van de officiële site
je wordt doorverwezen naar een andere site zoals fileplanet en je moet inloggen en/of zelfs wachten!!!
Om nog maar niet te spreken over de inhoud (2 cd's die niet eens in het hoesje passen bijv.)
bah bah bah

Om nog maar niet te spreken over de inhoud (2 cd's die niet eens in het hoesje passen bijv.)
bah bah bah
Bedankt voor de tip over de Live & Audigy-kaarten. Ik download nu ook even de nieuwste drivers. Met sound settings op High was de performance om te janken. Met Hardware-acceleratie viel het geluid (op mn gun na) na een paar potjes weg. Kijken of dat nu verholpen wordt.
Verwijderd
Download de patch anders via kazaa, die mirrors zijn inderdaad bagger.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:58:
BAHdaar betaal je dan 50 euro voor, ik kan geeneens normaal die 1.1 patch downloaden van de officiële site
je wordt doorverwezen naar een andere site zoals fileplanet en je moet inloggen en/of zelfs wachten!!!
bah bah bah
of via 3dgamers
dat gaat altijd smooth
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Voor al die mensen die bang zijn dat hun cd-key gejat is ik en mijn broer kunnen gewoon tegelijk met dezelfde key spelen, je kan het spel met CD1 en CD2 opstarten en spelen
Verwijderd
Heb er idd 256 bij in gedrukt, en nu werkt die smooooooooothAlpha-sphere schreef op 17 september 2002 @ 07:13:
Ik denk eerder dat Pyro|maN meer ram erin moet stouwen want 256 is een beetje minder als je al nagaat dat winxp een heel stuk daarvanaf hakt.
Danke sehr
Verwijderd
Viel wel mee, reed hem omver en hij bleef liggen, kon ff helemaal niks zien, vol op de rem [remt moeilijk langzaam] en dan weer gassen toen pas was die weg.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:05:
Die screenshot met die mof op je moterkap is goed getimed hehe![]()
I knew it!Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:00:
[...]
Heb er idd 256 bij in gedrukt, en nu werkt die smoooooooooth
Danke sehr
Assume there are no rules and it's one big free for all
Erg gaaf spel,maar je moet wel veel gedult hebben.
Eerst duurt het tijden eer je spelen kan (heb helaas maar 256MB).
Als je eindelijk ingelogt bent en je hebt een beetje pech kan je een heel end lopen eer je bij een batle bent.
En daarna is de kans groot dat je binnen een mum van tijd gekilled bent.
Kan je 20 sec spawntime afwachten...en vervolgens weer naar de battle zone joggen/rijden.
Nogmaals,het spel is erg bruut...maar je moet wel engelen gedult hebben
(wat kost 256mb tegenwoordig eigenlijk?)
Eerst duurt het tijden eer je spelen kan (heb helaas maar 256MB).
Als je eindelijk ingelogt bent en je hebt een beetje pech kan je een heel end lopen eer je bij een batle bent.
En daarna is de kans groot dat je binnen een mum van tijd gekilled bent.
Kan je 20 sec spawntime afwachten...en vervolgens weer naar de battle zone joggen/rijden.
Nogmaals,het spel is erg bruut...maar je moet wel engelen gedult hebben
(wat kost 256mb tegenwoordig eigenlijk?)
Lagere resolutie draaien, dan kun je ze gewoon lezen.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:10:
Dammit ,hoe krijg ik die letters nou normaal??
[afbeelding]
ik heb trouwens ook geen problemen met mn prestaties, niet in de demo en niet nu, (P4 2.2 Ghz 512 RDRAM GF4 TI 4200)
en ohja, dat landen van de B17 gebeurt wel eens vaker, dat ding heeft die neiging soms (soms breekt zn vleugelk af in de lucht als je eruit springt, maargoed
wat echt lache is is met zn 3en een B17 achternagaan met je onemansvliegtuigjes, net stel muggen
Omdat je niet 2 mensen online kunnen spelen met 1 dezelfde key.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 19:42:
jah precies maar waarom zijn die mensen dan zo bang dat andere mensen hun cd-key gebruiken??
Dus je betaald 50 euro voor de key en dan is er zo'n puber die je key jat, en heb je 't dus voor niks gekocht.
Jaaa! Das wreedJag schreef op 20 september 2002 @ 19:51:
[...]
En dat kan ik beamen. Ik draai met dezelfde sound settings zonder problemen met een Audigy.
En nog wat anders: waarom komt er niemand meer naar Nemesis z'n serverIk zit al een uur lang 1 Vs 1 te doen, en dat gaat toch vervelen na een tijdje
.
Edit: en dan ga je maar leipe dingen doen:
Nemisis net voor zijn jump van de brug
[afbeelding]
Nemesis die gaat wingwalken:
[afbeelding]
En zo ziet het eruit als je op de vleugel ligt:
[afbeelding]
Een poging om met de B-17 straatje te keren van Nemisis (die mislukte):
[afbeelding]
Deden we vroeger altijd met CE lekker ouwehoeren.
Ouwehoeren roelt
M@NIC schreef op 21 september 2002 @ 00:07:
[...]
Omdat je niet 2 mensen online kunnen spelen met 1 dezelfde key.
Dus je betaald 50 euro voor de key en dan is er zo'n puber die je key jat, en heb je 't dus voor niks gekocht.
Lezen[CSC]Outlaw schreef op 20 september 2002 @ 22:44:
Voor al die mensen die bang zijn dat hun cd-key gejat is ik en mijn broer kunnen gewoon tegelijk met dezelfde key spelen, je kan het spel met CD1 en CD2 opstarten en spelen
Multiplayer ?
Want er klopt dus niks van het verhaal want je kon niet met de key van een illegale versie gamen.
En dat lag alleen aan de key.
Verwijderd
Reso staat al 800*600*32 ,heb een GF3 TI200 , 1 GB DDR , Amd 1400 MHZCSCExter schreef op 20 september 2002 @ 23:56:
[...]
Lagere resolutie draaien, dan kun je ze gewoon lezen.
ik heb trouwens ook geen problemen met mn prestaties, niet in de demo en niet nu, (P4 2.2 Ghz 512 RDRAM GF4 TI 4200)
en ohja, dat landen van de B17 gebeurt wel eens vaker, dat ding heeft die neiging soms (soms breekt zn vleugelk af in de lucht als je eruit springt, maargoed)
wat echt lache is is met zn 3en een B17 achternagaan met je onemansvliegtuigjes, net stel muggen
Woei!Lister_Storm schreef op 20 september 2002 @ 22:10:
Bedankt voor de tip over de Live & Audigy-kaarten. Ik download nu ook even de nieuwste drivers. Met sound settings op High was de performance om te janken. Met Hardware-acceleratie viel het geluid (op mn gun na) na een paar potjes weg. Kijken of dat nu verholpen wordt.
Hij doet t nu super
Jah Multiplayer.M@NIC schreef op 21 september 2002 @ 00:29:
[...]
Multiplayer ?
Want er klopt dus niks van het verhaal want je kon niet met de key van een illegale versie gamen.
En dat lag alleen aan de key.
Als je het niet gelooft ik speel altijd op NWG en mijn broer ook (violence is a sport).
Dat die key van de illegale versie niet werkt komt omdat ie niet de juiste getallen reeks heeft voor multiplayer.
Mja of ze werken net zoals quake geloof ik doet.
Soms zo'n key checker oid aan....maar ik heb trouwens ook echt ergens gelezen dat die funtie eris/komt.
Soms zo'n key checker oid aan....maar ik heb trouwens ook echt ergens gelezen dat die funtie eris/komt.
Verwijderd
Hey heb jij msn dan kan ik ff wat vragen.[CSC]Outlaw schreef op 21 september 2002 @ 01:35:
[...]
Jah Multiplayer.
Als je het niet gelooft ik speel altijd op NWG en mijn broer ook (violence is a sport).
Dat die key van de illegale versie niet werkt komt omdat ie niet de juiste getallen reeks heeft voor multiplayer.
Ik snap niet dat er niet ingegrepen word, je kan er lang of kort over lullen maar jullie hebben het gewoon over met illegaal keys spelen.
Doe eens sportief en koop dit spel, en please ga nou niet zielig lopen doen dat je een echte gamer bent en geen geld heb om alles te kopen wat je wil spelen.
Je weet gewoon dat dit een top spel is dat je geld dubbel en dwars waard is!
Het is al vaker gezecht, maar ik blijf het roepen, als het zo door gaat kan je over een paar jaar alleen nog maar goeie games op een console spelen
dus ga naar de winkel en koop die shit!
no flame intended
Doe eens sportief en koop dit spel, en please ga nou niet zielig lopen doen dat je een echte gamer bent en geen geld heb om alles te kopen wat je wil spelen.
Je weet gewoon dat dit een top spel is dat je geld dubbel en dwars waard is!
Het is al vaker gezecht, maar ik blijf het roepen, als het zo door gaat kan je over een paar jaar alleen nog maar goeie games op een console spelen
dus ga naar de winkel en koop die shit!
no flame intended
Verwijderd
Mensen koop hem orgineel ... best wel sneu dat je dit mooi spel niet wil kopen
(terwijl je wel online wil gamen)
Verwijderd
so what... dan koop je hem toch later?
(Ik hoop voor de mensen met de illegale versie... dat jullie niet op internet komen
)
(Ik hoop voor de mensen met de illegale versie... dat jullie niet op internet komen
De rulez van een goede gamer
Je kan de game even illegaal ergens neerhalen en het even gaan spelen. Vind je het een tof spel dan KOOP JE EM!. Vind je em niet zo tof? Delete van HDD.
IT'S THAT SIMPLE
Je kan de game even illegaal ergens neerhalen en het even gaan spelen. Vind je het een tof spel dan KOOP JE EM!. Vind je em niet zo tof? Delete van HDD.
IT'S THAT SIMPLE
Nee dat heeft ie niet, en de CD-key zal ie je ook wel niet geven
en nog iets mensen, de NWG server! ik heb er pings van 10, weinig lamers en de pass is eraf, dus maak em wat drukker! (en houd het netjes)
- Ga naar Multiplayer.
- Klik op Add Server.
- Voer als IP: 145.74.103.17 in.
- Voer als Port: 4445 in.
- Klik nu op JOIN en NIET op add.
duidelijk genoeg?
Neemt de GOT clan nog mensen aan?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
hmmz, als ik het zo ziet en heb de FTL gespeelt wil ik h'm ook wel kopen, maar ja Geld he
€50,-- vindt ik wel veel geld
FTL versie loopt wel goed, zou dan de echte versie ook goed lopen???
€50,-- vindt ik wel veel geld
FTL versie loopt wel goed, zou dan de echte versie ook goed lopen???
Ik had eerst ook de iso en heb hem toen alsnog gekocht.
Its worth every penny
Net ff op die NWG server gespeeld. Daar ga ik vaker komen, er was nu alleen maar 1 tegenstander ( Link )
Its worth every penny
Net ff op die NWG server gespeeld. Daar ga ik vaker komen, er was nu alleen maar 1 tegenstander ( Link )
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Hier vind je alle info:ThrillSeeka schreef op 21 september 2002 @ 10:28:
Neemt de GOT clan nog mensen aan?
http://s-loops.com/cgi-bin/gotclan/ultimatebb.cgi
Verwijderd
uhm, was op de server samen met nog 1, dus das nie zo leuk, Stalingrad 1 on 1 is onmogelijk door iemand te winnen...
hahaha vooral die stukjes over de AI van de bots in SP, dat is echt heel herkenbaar. Teammaten die continue in/uit in/uit in/uit in/uit de tank vliegen.KillerAce_NL schreef op 20 september 2002 @ 15:38:
[...]
ROFL patch ???? Het spel is uitgebracht door EA, algemeen beschouwd de leverancier met non-existent customer-service....
Leuke review van BF1942 final:
http://www.somethingawful.com/article.php?id=404
FF een kwoot:
The real disappointment comes not from the players or the game itself, but from the way the online multiplayer system works. Most games last about eight minutes or so per map, although they can last much longer if the teams are evenly matched. Most public servers have each map set to play once. Now on my system, not a high-end system by any means but certainly adequate, it takes between two and three minutes to load a map. Alright, that's fine, I can live with that. What I can't live with is the fact that it displays a "loading" screen for roughly a minute at the end of the game, then logs you out of the server and automatically reconnects, taking another minute or so, and THEN it begins to load the next map. If you're doing your math that means on your average server you can expect to spend over a third of your time loading maps. Word on the street, I'm not sure what street exactly, is that this is a byproduct of their copy protection process.
teammaten die tanks jatten. En als jij een tank rijdt er continue abti-tank enemies spawnen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
ik wil mijn key wel verkopen voor een zacht prijsje.
100 euro
100 euro
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
100 euro? je bedoelt 50 euro...
Koop het spel dan orgineel en stop met zeuren omdat je illegale cd-key/spel het niet werkt. Als jullie veel tijd op tweakers.net zitten en elke maand betalen voor breedband i'net dan kunnen jullie best wel de game orgineel aanschaffen... ?

straks verdienen de gamemakers minder geld en dan moeten we het gaan doen met davilex software
j/k
Koop het spel dan orgineel en stop met zeuren omdat je illegale cd-key/spel het niet werkt. Als jullie veel tijd op tweakers.net zitten en elke maand betalen voor breedband i'net dan kunnen jullie best wel de game orgineel aanschaffen... ?
straks verdienen de gamemakers minder geld en dan moeten we het gaan doen met davilex software
Verwijderd
Liever breedband maar ISDN kan het ook doen...
de pings zijn altijd ongelooflijk laag... heb me twijfels
de pings zijn altijd ongelooflijk laag... heb me twijfels
Verwijderd
Tis voor mij het eerste spel wat ik in 3 jaar koop, kun je nagaan hoe phat deze game isDutchCommando schreef op 21 september 2002 @ 10:06:
De rulez van een goede gamer
IT'S THAT SIMPLE
Aangemeld voor de clan
Verwijderd
ok jullie hebben me overgehaalt, ik heb ff uitgerekend hoeveel centjes ik deze maand en volgende maand krijg, en volgende maand heb ik genoeg geld om dat spel te halen.
welke versie ligt eigenlijk in de winkel, de engelse
of de nederlandse
[This space is for rent]
Is wel makkelijk dat ik zelf niet meer hoef te reagerenCSCExter schreef op 21 september 2002 @ 10:09:
[...]
Verwijderd
even een vraagje, kan iemand me vertellen hoe je in de maps bocage en tubrok die grote bommenwerper kan krijgen? welke side moet je zijn ?? waar staat hij?
of in welk level dan ook?
of in welk level dan ook?
Zullen we ff ophouden met de discussie of je 'm nu wel of niet moet kopen ?
Het is wel duidelijk dacht ik zo.
Het is wel duidelijk dacht ik zo.
Hoop dat het volgende nog niet gepost is geen zin om 't hele draadje te lezen:
hier op precies te zijn...
Las ik op ClanbaseWhile this is in a way bad news, it's also good news:
http://www.bf42.com/index.php?site=news&id=257
Summary: There are already cheats out for BF1942 (bad), but they don't work very well (good) and EA is aware of it and will release patches to battle those cheats (good).
hier op precies te zijn...
Aap!
Verwijderd
kan er geen BF Faq komen, volgens is die veel meer nodig dan een gta3 of ut2003 faq.
want binnen een dag heb je alweer 3 posts, en de problemen blijven hetzelfde...
Verwijderd
ja idd, en in de faq zou bijv moeten staan waar je die bommenwerper kan krijgen...Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:16:
kan er geen BF Faq komen, volgens is die veel meer nodig dan een gta3 of ut2003 faq.
Verwijderd
Godver dit spel zelf roelt zo zwaar maarja een goeie server vinden is klote!
De meeste servers spelen battleaxe en meer van die zuigende maps..Ikke wil een server met omaha/ market garden/ midway ! dus geef ip's van servers die het leukst zijn!!!
De meeste servers spelen battleaxe en meer van die zuigende maps..Ikke wil een server met omaha/ market garden/ midway ! dus geef ip's van servers die het leukst zijn!!!
Wat we nodig hebben is een list van console commands.
dan kun je voten voor je favoriete map. maarja, daar wil DICE het nog ff niet over hebben
-- Altijd blijven prutsen --
Ik zal is beginnen met het maken van een BF1942 faq. Even topics doorspitten.
He ik probeerde daarnet ff op die nemesis server te komen, want de meeste servers waar ik kom de laatste tiijd zijn alleen tk-ers.. maar d'r zit een pass op.. als iemand zo vriendelijk zou zijn hem ff op te sturen zal ik maar als te graag wat mensjes oogsten 
agentorangina@hotmail.com
agentorangina@hotmail.com
Verwijderd
nemesis server, die heb ik nog nie voorbij zien komen plz ff wat info/ ip en pass : wouterhoug@hotmail.com
de netcode is niet wat je noemt optimaal
rennende mannetjes kan ik igg niet raken (uitzonderingen nagelaten)
ik mik erop, ervoor,erachter....nix doet een rennend iemand raken ??
vind het spel echt top, alleen dit minpunt over infanterie vind ik best wel kl*te, aangezien ik redelijk wat tijd als infanterie doorbreng
rennende mannetjes kan ik igg niet raken (uitzonderingen nagelaten)
ik mik erop, ervoor,erachter....nix doet een rennend iemand raken ??
vind het spel echt top, alleen dit minpunt over infanterie vind ik best wel kl*te, aangezien ik redelijk wat tijd als infanterie doorbreng
-
[ Voor 0% gewijzigd door DutchCommando op 21-09-2002 15:39 . Reden: Im getting to old for this ]
Ja, gewoon de intro's verwijderen uit de movies map.
Infantrie vind ik niet zo lastig.. Het trailen van mensen werkt niet echt goed vind ik.. maar je moet gewoon circelen en zo in fouten dwingen.. deze zijn dus recht van je af/ naar je toe lopen en/of stilstaan prone gaan liggen etc.. Ik heb ze op deze manier altijd wel te pakken.. natuurlijk proberen zij allemaal hetzelfde
, maar ik boek nog wel wat succes.
Ik had daarnet nog wel een leuke hunt op de japanse kruiser in mijn sub, nar behoorlijk wat schoten zinkt ie.. gastje probeert weg te komen in zo'n bootje. Dus ik meteen surfacen, hem klem varen, uitstappen en gastje perforeren die net achter het mounted machine gun gaat staan
.. daarna natuurlijk weer verder gaan jagen.. maar toen werd ik in mijn flank gevaren door een van destroyers, dus was het einde oefening..
Ik had daarnet nog wel een leuke hunt op de japanse kruiser in mijn sub, nar behoorlijk wat schoten zinkt ie.. gastje probeert weg te komen in zo'n bootje. Dus ik meteen surfacen, hem klem varen, uitstappen en gastje perforeren die net achter het mounted machine gun gaat staan
vraagje: zit er nu een Howitzer in dit spel of niet(je weet wel, zo'n truck met veel raketten op een plat oppervlak)
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
een howitzer is artillery.Serial-X schreef op 21 september 2002 @ 16:10:
vraagje: zit er nu een Howitzer in dit spel of niet(je weet wel, zo'n truck met veel raketten op een plat oppervlak)
en ja die zit erin in de vorm van een howitzer op wielen de priest.
wat jij bedoeld is het stalin orgel en die zit er ook in.
in de kursk map geloof ik.
Ik heb laatst ook ff in de sub gevaren.agentorangina schreef op 21 september 2002 @ 15:50:
Ik had daarnet nog wel een leuke hunt op de japanse kruiser in mijn sub, nar behoorlijk wat schoten zinkt ie.. gastje probeert weg te komen in zo'n bootje. Dus ik meteen surfacen, hem klem varen, uitstappen en gastje perforeren die net achter het mounted machine gun gaat staan.. daarna natuurlijk weer verder gaan jagen.. maar toen werd ik in mijn flank gevaren door een van destroyers, dus was het einde oefening..
Maar dat ding is gewoon te langzaam en niet wenbaar genoeg.
Zo'n destroyer vaart je er makkelijk uit, en 1 diepte bom bij je in de buurt en je bent al dood.
Nee ik vind hem tegenvallen ookal vind ik 'm wel enorm vet
Hij moet erin zitten, maar ik ben hem nog nooit tegengekomenSerial-X schreef op 21 september 2002 @ 16:10:
da's geen howitzer, da's een Katyusha, zo'n russisch apparaat.. hij zit in de Kursk map, en werkt net zoals de wespe/priest, een iemand rijd, de ander schiet.. dit is wel de leukste van de 3 artillery voertuigen omdat je zo'n lekkere reeks raketten in nietsvermoedende tigers kan knallen.. hij is wel heel wat zwakker dan die anderen dus het is wel oppassen..
Als je snel wilt gaan met de sub moet je ook niet te diep in het water zitten.. ik ga altijd tot ongeveer het begin van de toren onder water, en als er dan enemies aankomen ga ik tot periscoopdiepte.. [iets van de 1.6/7.. als je in de sub zit snap je het wel.. dan zit je niet diep genoeg om niet te kunnen aanvallen.. maar zit je ook wat lager dat je erg moeilijk te raken bent... Ik ben ook niet zo onder de indruk van de sub, zeker omdat de schade nogal meevalt.. met een torpedojager kan ik volgens mij die schepen sneller slopen, maar het is wel een heel erg tof ding..
Als je snel wilt gaan met de sub moet je ook niet te diep in het water zitten.. ik ga altijd tot ongeveer het begin van de toren onder water, en als er dan enemies aankomen ga ik tot periscoopdiepte.. [iets van de 1.6/7.. als je in de sub zit snap je het wel.. dan zit je niet diep genoeg om niet te kunnen aanvallen.. maar zit je ook wat lager dat je erg moeilijk te raken bent... Ik ben ook niet zo onder de indruk van de sub, zeker omdat de schade nogal meevalt.. met een torpedojager kan ik volgens mij die schepen sneller slopen, maar het is wel een heel erg tof ding..
Verwijderd
Ja, ik heb alles uit de map movie verwijdert, dan verwijder je dus ook de achtergrond van het menuVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:37:
vraagje: kun je net als bij de demo die introotjes weghalen zodat ie sneller opstart?
De vraag zal vast al langsgekomen zijn maar ik heb m niet kunnen vinden;
Hoe kan ik de brightness/gamma aanpassen?? Moet dit vanuit windows of kan het ook gewoon in game (dat is wat makkelijker als je wilt fine tune'n).
Is dit een console command? Want ik zie m namlijk niet bij de video options staan....
Want als ik in een huis/bunker loop dan zie ik helemaal niets.
Hoe kan ik de brightness/gamma aanpassen?? Moet dit vanuit windows of kan het ook gewoon in game (dat is wat makkelijker als je wilt fine tune'n).
Is dit een console command? Want ik zie m namlijk niet bij de video options staan....
Want als ik in een huis/bunker loop dan zie ik helemaal niets.
Verwijderd
in welk level was dat met die duikboot?agentorangina schreef op 21 september 2002 @ 15:50:
Infantrie vind ik niet zo lastig.. Het trailen van mensen werkt niet echt goed vind ik.. maar je moet gewoon circelen en zo in fouten dwingen.. deze zijn dus recht van je af/ naar je toe lopen en/of stilstaan prone gaan liggen etc.. Ik heb ze op deze manier altijd wel te pakken.. natuurlijk proberen zij allemaal hetzelfde, maar ik boek nog wel wat succes.
Ik had daarnet nog wel een leuke hunt op de japanse kruiser in mijn sub, nar behoorlijk wat schoten zinkt ie.. gastje probeert weg te komen in zo'n bootje. Dus ik meteen surfacen, hem klem varen, uitstappen en gastje perforeren die net achter het mounted machine gun gaat staan.. daarna natuurlijk weer verder gaan jagen.. maar toen werd ik in mijn flank gevaren door een van destroyers, dus was het einde oefening..
In het midden van eht scherm komen 2 metertjes. (bij de submarine)agentorangina schreef op 21 september 2002 @ 16:14:
Rechts is diepte, maar wat is de linker ?
in rechte lijn liggen ze zo plat iddagentorangina schreef op 21 september 2002 @ 15:50:
Infantrie vind ik niet zo lastig.. Het trailen van mensen werkt niet echt goed vind ik.. maar je moet gewoon circelen en zo in fouten dwingen.. deze zijn dus recht van je af/ naar je toe lopen en/of stilstaan prone gaan liggen etc.. Ik heb ze op deze manier altijd wel te pakken.. natuurlijk proberen zij allemaal hetzelfde, maar ik boek nog wel wat succes.
maar dat kan toch niet de bedoeling zijn v/h spel...wachten tot iemand in rechte lijn van je loopt of dat ie gat liggen cq stilstaan
je moet iemand toch ook al rennend kunnen neerschieten lijkt me...
Verwijderd
rechts is ingestelde diepte en links is huidige diepte.M@NIC schreef op 21 september 2002 @ 16:25:
[...]
In het midden van eht scherm komen 2 metertjes. (bij de submarine)
Rechts is diepte, maar wat is de linker ?
Damn wat een geil spel, heb je trouwens een key nodig om online te kunnen spelen of is dit net zo bereikbaar als Half-Life?
Infantery raak schieten kan
schiet al op je hurken zittend iets voor de gozer die aan het rennen is. zeker te weten dat je hem raakt.
Met snipen weet ik ze zelfs soms te raken als ze rennend voorbij gaan, kicken!
schiet al op je hurken zittend iets voor de gozer die aan het rennen is. zeker te weten dat je hem raakt.
Met snipen weet ik ze zelfs soms te raken als ze rennend voorbij gaan, kicken!
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Ik heb eigenlijk een simpele vraag ik wil gewoon tegen de pc gamen omdat ik die massale veldslagen gewoon wel gaaf vind is er een mogelijkheid dat ik op een andere pc in mijn netwerk
(P3 833mhz 256sdram GF2GTS Maxtor DX740 7200rpm<- hou me ten goede)
Een soort server draai waar ik een een soort instant action draai en daar met een andere pc
(AMD Athlon XP2000+ GF4MX420<-jah ik weet het!!! 256mb ram) op inlog en tegen die andere pc speel. Dus zeg maar pc A op maximale AI settings etc etc en PC B erop ingelogd spelend..?! Ik wil namelijk niet dat me Athlon processor/geheugen kracht gaat weggeven aan het draaien van Instant action.
alvast bedankt!
Een soort server draai waar ik een een soort instant action draai en daar met een andere pc
(AMD Athlon XP2000+ GF4MX420<-jah ik weet het!!! 256mb ram) op inlog en tegen die andere pc speel. Dus zeg maar pc A op maximale AI settings etc etc en PC B erop ingelogd spelend..?! Ik wil namelijk niet dat me Athlon processor/geheugen kracht gaat weggeven aan het draaien van Instant action.
alvast bedankt!
Verwijderd
gewoon op die machine een lan dedicated server starten en dan co-op mode kiezenVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 17:01:
Ik heb eigenlijk een simpele vraag ik wil gewoon tegen de pc gamen omdat ik die massale veldslagen gewoon wel gaaf vind is er een mogelijkheid dat ik op een andere pc in mijn netwerk
alvast bedankt!
Ja raak schieten op rennende mensjes kan, maar met deze tactiek boek ik wat meer succes. Als er iemand in de koepel van een tank/apc zit is die ook bij voorbaat ten dode opgeschreven.. die gasten die ze dan rondrijden blijven dan stilstaan, da's erg dom want als je een passagier hebt moet je altijd blijven bewegen [om hem een kans te geven in leven te blijven
]
agree with that 
heb soms het idee dat ik met allemaal 12 jarigen speel
heb soms het idee dat ik met allemaal 12 jarigen speel
Wat was het IRC channel ook alweer?
Heb reinstall gedaan en kan het nergens meer vinden
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
#bf1942got @ irc.tweakers.netGunner schreef op 21 september 2002 @ 17:20:
Wat was het IRC channel ook alweer?
Welke Tweakert gaat mij ff helpen ?
Ik krijg deze FAK error elke keer als ik de MP demo wil opstarten..

Heb 'm al opnieuw geleeched en geinstalleerd maar no luck..
Aan m'n sys. kan het niet echt liggen lijkt mij.
Anyone ?
Ik wil oooook speeeeelen

Anyone ?
Ik wil oooook speeeeelen
Verwijderd
Ik had het ook, even de nieuwste direct x instaleren (direct x 8.1) en het werktx KeN x schreef op 21 september 2002 @ 18:15:
Welke Tweakert gaat mij ff helpen ?
[afbeelding]
Anyone ?
Ik wil oooook speeeeelen
Verwijderd
mensen lees dit topic eens door...pfffffloona35 schreef op 21 september 2002 @ 16:39:
Damn wat een geil spel, heb je trouwens een key nodig om online te kunnen spelen of is dit net zo bereikbaar als Half-Life?
Verwijderd
Hey perfect het werkt anyway nu volgende probleem ik vecht maar tegen 2 mannetjes.... moet ik de maxplayers hiervoor ook omhoogknallen? Of past de server het aantal enemies aan aan players..Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 17:06:
[...]
gewoon op die machine een lan dedicated server starten en dan co-op mode kiezen
een preview was zopas @ V8
en voor de gene die het spel niet kennen, hier een preview van ©Gammo V8
aangezien ik net een TV kaart heb van de ALDI
ff proberen enzow 
(....is nog aan het uppen ...standby ca 20 min
) done (14MB)
en voor de gene die het spel niet kennen, hier een preview van ©Gammo V8
aangezien ik net een TV kaart heb van de ALDI
(....is nog aan het uppen ...standby ca 20 min

Hebben meer mensen last met het maken van screenshots met PrintScreen??
Soms slaat ie 'm op en soms niet, of kan ik beter screenshots aan een andere key binden?
Soms slaat ie 'm op en soms niet, of kan ik beter screenshots aan een andere key binden?
Verwijderd
Waarom kan ik gvd bij 98% van de servers niet connecten

Vanmiddag dit spel gehaald en 15 min kunnen spelen
'failed to connect to server"
En ja ik heb de patch.

En ja ik heb de patch.
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:05:
Waarom kan ik gvd bij 98% van de servers niet connecten![]()
En ja ik heb de patch.
En je hebt de legale versie?
Verwijderd
heb je de FLT? of heb je em uit de winkel gerippedVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:05:
Waarom kan ik gvd bij 98% van de servers niet connecten![]()
En ja ik heb de patch.
Ja, alleen wrom kan ik em niet in All Seeing Eye adden, zit query poort ergens anders op ofzo ?CSCExter schreef op 21 september 2002 @ 10:09:
[...]
en nog iets mensen, de NWG server! ik heb er pings van 10, weinig lamers en de pass is eraf, dus maak em wat drukker! (en houd het netjes)
- Ga naar Multiplayer.
- Klik op Add Server.
- Voer als IP: 145.74.103.17 in.
- Voer als Port: 4445 in.
- Klik nu op JOIN en NIET op add.
duidelijk genoeg?
Vanmiddag dit spel gehaald en 15 min kunnen spelen , zei hij
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Dit topic is gesloten.