http://members.lycos.nl/databeestje/ut2/got.zip
Begin het downloaden alleen pas op z'n vroegst om 4:22, aangezien het uploaden nog even duurt..
offtopic:
zo, en nu ben ik weg
zo, en nu ben ik weg
🌞🍃
http://members.lycos.nl/databeestje/ut2/got.zip
🌞🍃
Das beswel veel, ja, 81 faculteitDa Monkey schreef op 15 September 2002 @ 15:01:
lool.. net voor de grap dat balspelletje gedaan met 81! bots.. DAMN dat wordt een ZOOTJE
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Whahaha Holy ShitHacku schreef op 15 september 2002 @ 16:31:
16 bots? Moet je monster kill of holy shit ook wel halen![]()
Tussen monster kill & holy shit komt nog iets, weet iemand dat?
[afbeelding]
The devil is in the details.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
39
129.125.102.72 is een goeie server. Ik had constant een goeie ping (<70).Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 16:41:
Heeft iemand nog een goeie server ??
Lees Het Grote Poortmappingsverhaal eensCORVETTE schreef op 15 September 2002 @ 16:38:
Weet iemand welke poorten er open moeten op de firewall ?
ut.strikerz.net is ook een goeie severKnightmare schreef op 15 september 2002 @ 16:41:
Heeft iemand nog een goeie server ??
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
ja en dan ? Staat daar welke poorten ut gebruikt ?
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Jah als je verder leest kom je een link tegen die naar een site verwijst waar alles op staatCORVETTE schreef op 15 september 2002 @ 16:48:
[...]
ja en dan ? Staat daar welke poorten ut gebruikt ?
Verwijderd
Denk dat het aan je Vidkaart ligt. Ik heb dit erover gevonden.dave01 schreef op 15 September 2002 @ 18:39:
Waarom is mij beeld zo slecht??(die klokjes aan de randen van bijna alles).
Hij loopt verder helemaal goed, hij loopt nu op 1024X768 @85hz
Zei specs voor meer info
Nividia GF4 mx460.
Met de orginele drivers
Word nog ff wachten op de nieuwe driver denk ik...GeForce 4 MX/Go issues
With GF4 MX/Go cards you might experience graphic corruption in 32 bit mode. The problem has been addressed by NVIDIA and upcoming drivers will contain the fix. A workaround for now is to play the game in 16 bit mode.
AA aanzettendave01 schreef op 15 september 2002 @ 18:39:
[url= http://members.home.nl./dave01/blokureal.jpg] [afbeelding] [/url]
Waarom is mij beeld zo slecht??(die klokjes aan de randen van bijna alles).
Hij loopt verder helemaal goed, hij loopt nu op 1024X768 @85hz
Zei specs voor meer info
Nividia GF4 mx460.
Met de orginele drivers
Verwijderd
Ik heb een TNT2 (M64GTA3 schreef op 15 september 2002 @ 18:51:
heeft ieamdn al op een TNT2 gespeeld ?
The devil is in the details.
Dan maar even op 16bits spelenMuErTo ChAvEz schreef op 15 september 2002 @ 18:48:
[...]
Denk dat het aan je Vidkaart ligt. Ik heb dit erover gevonden.
[...]
Word nog ff wachten op de nieuwe driver denk ik...
Verwijderd
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Verwijderd
ik had een TNT2 pro 32bit.. en het laggged als ik weet niet wat.. (TNT2 pro + amd athlon XP 1800+)GTA3 schreef op 15 september 2002 @ 18:51:
heeft ieamdn al op een TNT2 gespeeld ?
Verwijderd
Huh? Dit is geen Unreal... dit is Unreal TournamentGrittyKitty schreef op 15 september 2002 @ 18:56:
bestaat de coop-game niet meer? Vindt het juist de leukste in unreal.
They made me do it.
Verwijderd
Dat moet je in de drivers sectie doen van je kaart, en niet in het spel.dave01 schreef op 15 September 2002 @ 19:17:
Weet iemand hoe ik AA aan moet zetten?
Ik heb denk ik niet goed gekeken.
Mijn kaart (nvidia GF4MX460 heeft 4x aa onderstuining maar kan iks vinder ergens erover.Sjah schreef op 15 September 2002 @ 19:22:
[...]
Dat moet je in de drivers sectie doen van je kaart, en niet in het spel.
* digital8 voegt er ff nog 2 aan toe....Hacku schreef op 15 september 2002 @ 16:38:
gevonden
Double kill
Multi kill
Mega kill
Ultra kill
Monster kill
Ludicrous kill
Holy shit
Killing spree
Rampage
Dominating
Unstoppable
Godlike
Wicked sick
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ogg vorbis is gratis te gebruiken, mp3 moet je voor betalen (als je het commercieel gebruikt) en je kan dus ook gewoon heel simpel een Ogg vorbis encoder/decoder downloaden en zet je je eigen muziek erin (of oude ut muziek)corpseflayer schreef op 15 september 2002 @ 12:59:
Het spel gebruikt ogg vorbis, dus je mp3 verzmaling gaat niet werken, jammer.
Instagib in anders ook vet koel, alleen moet de translocator er absoluut uit.
Nou als jij het nix vind dan speel je het toch lekker niet, de meeste vinden het een cool spel die nog wel wat verbeteringen kan gebruiken net als ik, zoals die stem die wel erg irritant word na een uurtje bombing run.VeldKoe schreef op 15 september 2002 @ 13:01:
[...]
wiiiiiii iemand die het snapt
tis gewoon een zuig game geworden
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
hm is mij nog niet gelukt, hij wisselt steeds automatisch van speler. je kunt niet wisselen met F5, of door te klikken, zoals in UTVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 19:42:
Hoe kan je iemand chasen in spectator mode?! ...ik deed het 1x maar het wil me niet meer lukken.
nou * Ramon is ATi gebruiker en ik zie ook gewoon zo'n nVidia logoVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 18:51:
BTW..
Krijgen al die ATI users een ATI filmpje aan het begin van de demo??
want met mijn Nvidia GF4 krijg ik zo'n nvidia filmpje
(vroeger was er ook zo iets met 3dfx als je weet wat ik bedoel)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
beserk is 2x naar voren + 2x naar achterVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 19:18:
Hmmzz.. Jongens weeten jullie wat adreline moves??
ik weet alleen
2x naar voren = Speed
2x naar achteren = boost
2x naar links + 2x naar rechts = invisibility..
ik heb ook gehoord van beserk.. maar dat werkt niet echt
heb 2x naar rechts + 2x naar links geprobeert maar et werkt nie.. iemand??
announcer ben ik het mee eensVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 18:55:
Oke, ik heb hem ook eindelijk gedownload. (Met mijn ISDN lijntje)
Mijn bevindingen tot nu toe :
Er zitten een paar dingen in, die verdacht veel op Quake 3 lijken. (Wapens enzo)
De announcer stem is minder leuk dan die van UT1.
Ook de voices van de bots vind ik minder.
In UT1 was het goed duidelijk wat ze zeggen, maar in UT2K3 zit er meer "ruis" tussen, waardoor het een beetje onduidelijker wordt.
Ook het dodgen is wat veranderd. Als je in UT1 vooruit dodgde dan maakte je een koprol, maar nu spring je gewoon naar voren. Niet zo belangrijk detail, maar toch.....
De graphics zijn wel oke.
Zo zijn er nog een aantal kleine dingen die veranderd zijn (shock rifle bijvoorbeeld)
en dat ik vind ik vele gevallen jammer.
Om nou te zeggen dat het zuigt.... nee, maar het is ook niet super...
Het is gewoon, gewoon.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
volgens mij zat de redeemer niet in de demospaceboy schreef op 15 september 2002 @ 20:01:
Ik vind het Quake 3 gehalte ook zeker gestegen met deze nieuwe UT. Het is even wennen, maar het ziet er zo mooi uit dat ik de verschillen voor lief neem.
Trouwens, is er een demo-veld waar de redeemer te bewonderen is? Zo ja: waar? Ik wil m'n favo-gun testen!
https://www.strava.com/athletes/10490675
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Wel/niet? Nee, Q3 had niet eens dingen als godlike en killing spree alleen de double-kill (impressive roept ie toch?).Hacku schreef op 15 september 2002 @ 17:03:
Holy shit zit ook in Quake 3 Team Arena niet?
Quake 3 TA, CTF :Rafe schreef op 15 september 2002 @ 20:21:
[...]
Wel/niet? Nee, Q3 had niet eens dingen als godlike en killing spree alleen de double-kill (impressive roept ie toch?).
Doe maar een limiet van 24 spelers ofzo, ik vondt 32 een beetje te veel, en af en toe, haperde de server, en dan niet vanwege lag, maar omdat je pc het denk ik niet aan kon. En de levels zijn gewoon te klein voor 32 spelers in de demo, dus liever wat minder players.Schaapje_BlaaT schreef op 15 September 2002 @ 19:45:
ok, de server is uit
ik laat wel weten als ie weer aan gaat
dinsdag de hele avond in elk geval, en morgenavond niet
morgen overdag dan weer wel, denk ik
laat maar weten of 32 players leuk is of toch teveel
de limiet omlaag is zo gedaan
ik kan ook bombing run of CTF aanzetten, maar ik dacht dat gaat vast vervelen met maar 1 level, bij DM zijn het er tenminste nog 2
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Bears and Bulls
Heb jij de mutator low gravity al is aan gehad?neographikal schreef op 15 september 2002 @ 20:29:
hmmm
dit zal niet worden gewaardeerd, maar k vind het spel niet super. gameplay is weer niet optimaal, enige echt leuke wapen vind ik de sniper...
Maar weer die gameplay, houterig geen enkele vorm van stunt en vliegwerk (ff iemand met een rocket uit de lucht knallen op gevoel is er in principe niet bij). Ik had gehoopt dat ze wat meer op Q3 voort zouden boorduren, het goede van beide spellen....
Maar jah thats just my humble opinion
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
op het ut2k3forummindcre8r schreef op 15 september 2002 @ 20:38:
mischien is de vraag al gesteld maarre... ik krijg die lame demo niet opgestarthij loopt te blaaten dat ik geen direct 3d hardwarer heb ? Ik heb een gforce 3 Ti200 en de detonators versie 31.00 Heeft iemand dat ook en hoe hebben jullie dat opgelost?
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
kan geregeld wordenMcFlipp schreef op 15 september 2002 @ 20:37:
[...]
Doe maar een limiet van 24 spelers ofzo, ik vondt 32 een beetje te veel, en af en toe, haperde de server, en dan niet vanwege lag, maar omdat je pc het denk ik niet aan kon. En de levels zijn gewoon te klein voor 32 spelers in de demo, dus liever wat minder players.
Arrived anxious, left bored
I ow u oneRoadKill21 schreef op 15 september 2002 @ 20:48:
[...]
op het ut2k3forum
staat daar een oplossing voor...
kwestie van spelen met d3d of ogl...
= in ut2003.ini
[engin.engine]
d3d driver een ; of ogl driver een ; ervoor te zetten
afhankelijk welke je wil draaien
kijk maar naar die link, daar staat het duidelijker uitgelegd...
Ik vind hem ook zwaar roelen, lekker snelle gameplay, zit er mooi uit
(behalve op de langzamere machines)
het voelt gewoon heel lekker en het geeft je het "rush gevoel"...
de muziek ook toppie, alleen hadden ze er wel wat meer aandacht
aan mogen besteden aan de sounds van de guns.
de announcer vind ik ook minder als die van UT...
Al met al een mooie fijne demo, veel bugs om mee te beginnen,
ik denk dat het wel goed gaat komen met de final realease...
Bears and Bulls
Verwijderd
Jawel, in Q3 CTF zit wel "Holy Shit". Maar niet bij de CTF die bij de originele Q3 zat. Wel bij een CTF mod zoals cctf of ctfs ofzo.Rafe schreef op 15 september 2002 @ 20:21:
[...]
Wel/niet? Nee, Q3 had niet eens dingen als godlike en killing spree alleen de double-kill (impressive roept ie toch?).
Arrived anxious, left bored
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Hhhm, zelfs route B lukt mij net niet.Clay schreef op 15 september 2002 @ 21:12:
[afbeelding]
dat is een uberjump in asbestos. Van die riggel met de beschreven dodge-doublejump naar dat ding toe om de armor te snaaien. Als je bikkel bent neem je route A, die is net iets moeilijker. Als je zeker wil zijn neem je route B. Die route B kan je overigens ook weer terugspringen naar de riggelbelachelijk gewoon.
En als je je hud kleiner wil hebben moet je ff de scale aanpassen in user.ini. Dat kan je (nog?) niet vanuit je gamesettings doen.
lol ik d8 dat je een grap maakte dus ging ik ut ff proberen is me wel gelukt lol superman jumpsClay schreef op 15 september 2002 @ 21:12:
[afbeelding]
dat is een uberjump in asbestos. Van die riggel met de beschreven dodge-doublejump naar dat ding toe om de armor te snaaien. Als je bikkel bent neem je route A, die is net iets moeilijker. Als je zeker wil zijn neem je route B. Die route B kan je overigens ook weer terugspringen naar de riggelbelachelijk gewoon.
En als je je hud kleiner wil hebben moet je ff de scale aanpassen in user.ini. Dat kan je (nog?) niet vanuit je gamesettings doen.
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
oh.. gaan we et zo doen.. daar kan ik ook wat van!
Gaan we patsen? Ik ben dus Subzero(oud) is nu [BnX.Subzero]Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:48:
[...]
oh.. gaan we et zo doen.. daar kan ik ook wat van!
[afbeelding]
ik ben dus [TR]OmeGa.. De trotse eigenaar van deze score![]()
ik zit in de Clan "The Redeemers" (UT clan.. word misschien ook wel UT2k3)
Verwijderd
/me zet zijn beste UT2k3 stem op en zegt "bring it on!"_subzero_ schreef op 15 september 2002 @ 21:58:
[...]
Gaan we patsen? Ik ben dus Subzero(oud) is nu [BnX.Subzero][afbeelding]
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq