-[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 4]-

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb de demo gedaan .. een half uurtje. Ik ben daaran maar rap teruggegaan naar UT1. Ik vind de gameplay daar veel beter. Die wapens in 2K3 zijn zo .. vaag. Da's denk ik het juise woord.

Wellicht na wat meer gewenning dat er iets aan is. Tot nu toe vind ik het tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 06:09:
Hmm, ik heb de demo gedaan .. een half uurtje. Ik ben daaran maar rap teruggegaan naar UT1. Ik vind de gameplay daar veel beter. Die wapens in 2K3 zijn zo .. vaag. Da's denk ik het juise woord.

Wellicht na wat meer gewenning dat er iets aan is. Tot nu toe vind ik het tegenvallen.
Ik vond hem ook niet echt geweldig, ik hoop dat de echte volledige versie toch wat sneller en speelbaarder word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
ik ben vandaag weg, dus heb ik maar even mijn server aan gezet
129.125.102.72, standaard poort want daar heb ik niet aan gezeten
DM, max 32 players want dat moet kunnen volgens de readme
uplink doet ie ook, komt er nog eens iemand anders in dan GoT-ers
hij staat als het goed is op de master server als SchaapjeBaaT's T1 server
veel plezier

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem wat vind tegenvallen. En dan vooaral de gameplay ( alhoewel ik de models van de bots er ook niet uit vind zien (grafisch oke, maar qua ontwerp vreselijk) Ik denk dat dit de eerste in de Unreal serie is die ik links laat liggen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toennet een potje bombing run gedaan. Hmm vaag, maar dat kan we leens leuk zijn.

Wat ik vooral jammer vind .. het spel lijkt trager qua opbouw van de gameplay. Inclusief de wapens ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Misschien komt dat omdat de gameplay van UT1 (te) snel was :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
hmm, ik vind het wel een goed teken dat UT-ers de gameplay soms niks vinden
dan is het in elk geval anders dan bij UT
ik vond de gameplay van UT eigenlijk niks, veel te quake-ig met die te grote kereltjes, te kleine maps en te krachtige wapens
dat dit op quake zou lijken vind ik dan ook vreemd, alleen de lightning gun is een kloon van de railgun, maar dat was wel nodig want die rifle verpestte UT imho
voorlopig bevalt het me wel, maar of het op lange termijn leuk blijft is afwachten

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is erg wennen, ik vnd hem grafisch wel mooi hoor. Alleen er haden wel wat andere wapens in gemogen. Ik vind de gameplay van deze ook snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een tweakers server hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op 15 September 2002 @ 06:09:

:? Dat begrijp ik niet echt, het spel ziet er mooi uit, en is perfekt speelbaar vind ik, wapens zijn ook geen probleem...maar goed dat zijn jouw bevindingen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind 'm stoer. Het speelt erg leuk, ziet er mooi uit en alles went :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje : ik heb dus zo'n gare ati rage pro 8mb kaart. spel speelt wel goed op 320x240 maar ik wil hem in een window het is wel wat kleiner maar het ziet er beter uit. gister is me dat gelukt maar iedere keer als ik het nu doe geeft ie een melding van: the choosen resolution is to small for the menu. the changes will be aplyed when you next enter gameplay maar dat doet ie dus niet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 23:26

Paladin

Play Ball!

het is trouwens niet echt mogenlijk om een goeie ping met ut2003 te krijgen geloof ik

zat net op gamepoint server en zo heel af en toe komt ie bij de 125 maar meestal rond de 300 zijn er nog instellingen die ik moet weten?

met cs en q3 heb ik gewoon ping 30 tot 80

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 10:04:
is er al een tweakers server hiervan?
ut.tweakers.net:8888 ..... dat was tenminste gisteravond.
Paladin schreef op 15 september 2002 @ 10:35:
het is trouwens niet echt mogenlijk om een goeie ping met ut2003 te krijgen geloof ik

zat net op gamepoint server en zo heel af en toe komt ie bij de 125 maar meestal rond de 300 zijn er nog instellingen die ik moet weten?

met cs en q3 heb ik gewoon ping 30 tot 80
hmmmmz..... ik had gisteren toch gewoon ping 40~60 hoor :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 15 september 2002 @ 09:46:
Misschien komt dat omdat de gameplay van UT1 (te) snel was :)

Mwah .. ik vond, en vind, UT nog altijd netejs qua snelheid. Q3A vind ik bv soms te snel, op sommgie servers dan.

Dus ja .. wellicht dat in de final retail versie je wat dingen aan kunt passen. Hardcore mode en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit zelfs een soort van dubbel-jump in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat vind ik zo uber lomp je kan tochniet 2 keer achter elkaar springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is op zich een mooi spel, maar ik vind het niet zo cool, omdat het iets te gelikt over komt. UT1 was gewoon lekker knokken enzo, dit is een beetje vaag. Maybe idd ff wennen.
Snelheid is wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Mee eens, ik hoop dat het gewenning is... op zich ziet het er in 2k3 wel beter uit, maar UT speelt veel lekkerder en vertrouwder! :)
Naja, het is algemeen bekent dat een sequel niet altijd beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb tot nu toe alleen klachten over de ping en uiteraard de prestaties van mijn oude videokaart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
hehe, vet spel, goede pings bij ons, supergameplay, supergfx, ik gooi er tegelijk Qiii en SS2 af :) , deze ruled.
Alleen jammer dat er op 1 dag 11% upload vermogen doorzit, dus vandaag laat ik mn bak slechts een 3tal uur serven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:08
hehehe..i noticed that one either :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Als ie uit is dan wordt het gewoon wachten op de eerste wapenmods :D :).

Zal vast wel iemand zijn die de originele UT wapens in UT2k3 zet :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt een geniaal spel (nu al). Eindelijk een keer van die spammers af door een perfecta balance tusse de wapens. En prachtige gfx

Rocket Launcher: Is samen met de schock rifle 1 van de beste verbeteringen in het spel imo. Niet normaal hoeveel daarmee gespammed werd in UT. 6 rockets was gewoon teveel. En die granaten werden niet/nauwlijks gebruikt.

BioRifle: Heel leuk hoe ze dit wapen hebbe getweaked. Ik gebruik het nu eindelijk een keer. Hij schiet sneller en nauwkeuriger wat het een heel sterk wapen maakt in grote battles met veel personen (zeker die sec fire, die nu heel snel uit elkaar spat).

SchokRifle: Ook weer zo'n goeie verbetering. de sec fire schiet nu langzamer waardoor weer spamming tegen wordt gegaan. En zeer goed dat ze de schock combo-damage gereduceerd hebben. je sloopt nu tenminste niet meer in 1x een enemy met de combo.

Lightning gun: Ook perfect gebalanceert doordat ze er een kleine vertraging in hebben gedaan (waardoor je niet alsmaar hs kan maken aan 1 stuk door), en de reload tijd wat groter hebbe gemaakt tusse het schieten.

Dit is denk de eerste fps waarbij ik ook echt alle weapons ga gebruiken. Niet zoals bij UT dat je de Ripper/biorifle Express liet liggen omdat het alleen maar irritant was waneer je switchten van weapons, en je ze toch niet gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

zerosignal schreef op 15 September 2002 @ 11:05:
[...]

Mee eens, ik hoop dat het gewenning is... op zich ziet het er in 2k3 wel beter uit, maar UT speelt veel lekkerder en vertrouwder! :)
Naja, het is algemeen bekent dat een sequel niet altijd beter is...
als die-hard UT-er moet ik zeggen dat de gameplay heerlijk veel op UT lijkt hoor :9

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik heb er nog niet al te lang in rondgelopen en ff wat botmatches gedaan in alle maps en mods, maar ik vind hem dus totaal niet tegenvallen :D integendeel. De wapens lijken zo op het eerste gezicht prima, al duurt het inzoomen van de lightninggun me wat lang. Primair vuur daarvan geeft wel een aardig "rail" idee, en om een of andere reden meer dan de shock primair. verder vind ik de gameplay nog behoorlijk UT1'ig aanvoelen, niets quakigs iig. Dus ik snap niet waar mensen dat vandaan halen :P de jumps en combo-jumps lijken me ook ok, maar ik ga vandaag wat intensiever online hakken, en dan een soort mini reviewtje bakken, ook om op te sturen naar hun.

UT wapens hoef ik niet terug te zien. 't is ten slotte een ander spel. Ik wil helemaal niet dat het teveel op UT lijkt. en verder zijn de meesten nog behoorlijk hetzelfde. alleen hebben ze nu lering kunnen trekken uit zo'n 3 jaar ge'lame in UT ;) en de boel hopelijk wat evenwichtiger kunnen tweaken.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen servers, is er ook een lijstje met beschikbare servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

jammer zeg, nu komt goed mijn processorkracht naar voren (athlon 500). als ik alleen speel heb ik 20 tot 30 fps (nog speelbaar), maar met zon 10 mensen dropt ie naar 7 a 10

binnenkort toch maar die nieuwe pc kopen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

eindelijk ook mensen die positief reageren.. en ik moet zeggen dat ik het meer met hun eens ben dan de negatieve mensen hier ;)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op 14 september 2002 @ 09:07:
:'( hij crashed steeds bij opstarten

specs

Duron 800 mhz
Matrox G400

iemand idee :?
was een ut2k3 fout als het goed is is het verholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ik vind hem heersen :)
wapens zijn prima, de levels die er in de demo inzitten zijn groot gaaf en mooi om te spelen.
Gameplay is ook goed. was nooit zo gek op ut omdat ik er niet mee overweg kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik zie totaal geen servers? kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 11:58:
Ik zie geen servers, is er ook een lijstje met beschikbare servers?
www.gamespy3d.com ff de shareware versie downen, en dan heb je zo een mooi lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
is er eigenlijk een mogelijkheid om je eigenmuziek in ut2k3 te zetten? ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Laatst online: 22:02
ik heb niet alle replies doorgelezen maar voor de mensen die net als ik nog een voodoo 3 of 5 hebben en die zoals wel beloofd de demo niet kunnen spelen;

Er komt een patch. bron: http://www.planetunreal.com/#PQN388627

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Voor wie nog niet doorhad hoe je de Super Shield Pack in DM-Asbestos te pakken kunt krijgen:

Ga eerst naar deze richel toe:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ssp1.jpg

Spring dan met een double jump op die kolommen rechts:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ssp2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ssp3.jpg

Spring dan op dat dynamo-achtige geval:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ssp4.jpg

En voila, daar heb je de Super Shield Pack:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ssp5.jpg

Oh, en hadden jullie dit al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/flakglitch.jpg
Doet die Flak Cannon iedere keer als je de primary fire doet. Kijk maar eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 00:50
hier stond onzin. kutbroertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 12:08:
is er eigenlijk een mogelijkheid om je eigenmuziek in ut2k3 te zetten? ;)
Sure, download een Ogg Vorbis encoder (is als 't goed is vrij verkrijgbaar), zet je muziek daar naar om, en vervang de bestanden in de UT2003\Music directory door je eigen files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Vet. Net ff gespeeld op iFruit (ofzo :P ), ging wel lekker. Instagib heerst nog steeds, alleen het geluid van het Instagib wapen is een beetje wazig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

ik mis wat servers!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

Alpine

Twisted animator

Ik heb ook een UT2003 servertje draaien.
IP: 195.64.88.233
Deathmatch
10 players MAX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ga spelen op 129.125.102.72 echt super relaxed!
Bedankt voor de server Schaapje_Blaat!!!

(alleen mijn skillz laten een beetje te wensen over ;) )

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Het spel gebruikt ogg vorbis, dus je mp3 verzmaling gaat niet werken, jammer.
Instagib in anders ook vet koel, alleen moet de translocator er absoluut uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
OProg schreef op 15 september 2002 @ 00:12:
Wat is dit triest zeg :X

Wapens zien er zielig uit, Q3 achtig :X De effecten die ze geven ook. Heeft gameplay van Nintendo (eig ziet de hele zooi eruit alsof je Nintendo aan het playen bent. Combo=5 = lomp! geluiden zijn ook echt erg :X.

/uninstall UT2k3 demo
wiiiiiii iemand die het snapt
tis gewoon een zuig game geworden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
corpseflayer schreef op 15 september 2002 @ 12:59:
Het spel gebruikt ogg vorbis, dus je mp3 verzmaling gaat niet werken, jammer.
Instagib in anders ook vet koel, alleen moet de translocator er absoluut uit.
Je kunt makkelijk MP3 omzetten naar Ogg Vorbis, dus je kunt best je eigen muziek gebruiken. Kost misschien wat meer HD ruimte als je een grote verzameling wilt omzetten, maar 't kan best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr ik heb maar 10 tot 30 fps met mijn GeForce4 Ti4400 op een AMD TB 800Mhz cpu. 1024*768 resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Devil N schreef op 15 september 2002 @ 13:03:
[...]

Je kunt makkelijk MP3 omzetten naar Ogg Vorbis, dus je kunt best je eigen muziek gebruiken. Kost misschien wat meer HD ruimte als je een grote verzameling wilt omzetten, maar 't kan best.
Welk progje kan ze zonder kwaliteitsverlies omzetten?

Vinden jullei btw ook t geluid, wat wapens betreft matig?
of heb ik verkeerde instellingen, want t klinkt hier zo dof
kheb een audigy met creative digital 2.1 set en hardware 3d audio +EAX gekozen

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
OProg schreef op 15 september 2002 @ 00:12:
Wat is dit triest zeg :X

Wapens zien er zielig uit, Q3 achtig :X De effecten die ze geven ook. Heeft gameplay van Nintendo (eig ziet de hele zooi eruit alsof je Nintendo aan het playen bent. Combo=5 = lomp! geluiden zijn ook echt erg :X.

/uninstall UT2k3 demo
Ik begrijp je niet echt.. Wat bedoel je dan met "dat 't eruit ziet alsof je Nintendo aan het spelen ben"? Ik zie de link hiertussen niet helemaal? :? Je zou eerder moeten zeggen, dat 't eruit ziet alsof je Microsoft aan 't spelen bent, want volgens mij is de enigste console waar UT2003 op uitkomt de Xbox.. :)

Oja, ik ben een Nintendo Fanboy.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:07:
grrr ik heb maar 10 tot 30 fps met mijn GeForce4 Ti4400 op een AMD TB 800Mhz cpu. 1024*768 resolutie
dan doe je toch iets niet goed :)
ik zit met m'n 1500 mhz en ti4400 op 70 tot 80 fps in 1280x1024 als ik alleen door het level loop. met bots in beeld die schieten zakt het naar 40 tot 50 fps

tenminste.. dat zegt ie als ik stat fps doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mmm ja een geforce 4 @ een 800mhz.. beetje raar vindje niet?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik vind het wel een vet spel..ziet er idd een beetje console achtig uit en de gameplay lijkt iets meer op q3.. maar daar hou ik wel van :) d0pe game ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:07:
Je CPU is het idd de de boel vertraagt, voor je systeem heb je namelijk nog best een normale framerate :{
Dauw een nieuwe proc erin, dan doet die GF4 ook nog eens wat :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
he ik heb al een bind gemaakt zodat ik met een simpele berijkbare knop screenshots kan maken maar is er ook een mogelijkheid dat hij een demo recorderd of dat de sceenshots om de 5 seconden (noem maar wat) automatisch genomen worden?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Moet zeggen dat het best lekker speelt, ok ik ben wel bezig met Quake 1 resoluties maar toch ;)

Hij draait iig hartstikke soepel op Duron 700 + GF 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Blauw

De Schreeuw

Hij speelt wel prima inderdaad, beetje een Q3 smaakje eraan. Verder ziet ie er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
waar smaakt q3 naar dan? :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56

het is allemaal wat 'speelgoedderiger'; je zit echt een spel te spelen (stemmen, wapens en mannetjes zijn wat kinderlijker wat ronder enz. en die stemmen superzwaar). met ut1 had ik dat gevoel niet. maar tegenvallen vind ik het niet. het is gewoon anders. 1 ding wat zeker is is dat de maps er beter uitzien.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

LOL Check dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/ut2003-1.jpg
Autsch!!!!! That's gotta hurt! :P.

Hij bleef daar net zo lang zitten tot ik op fire drukte :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 12-09 13:19
Ik kan de demo (ook) niet spelen :(

Ik heb een TNT2 32mb en een TB1333.
Als ik een beetje in die .ini ga klooien met de video divices kom ik met ;engine en ;d3D alleen maar bij het logo aan het begin. Dan dus een wit vensterje met het geluid dat er iemand behoorlijk word geslacht.
Dan gaat ie naar het menu denk ik, maar dat is ook leeg en wit, maar ik hoor wel de rollover geluiden :S
Ik heb ook al DirectX 8.1b
Als ik dxdiag doe staat er bij direct3d niet beschikbaar

moet te verhelpen zijn denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mr_UnAnimouS schreef op 15 september 2002 @ 13:38:
LOL Check dit:

[afbeelding]
Autsch!!!!! That's gotta hurt! :P.

Hij bleef daar net zo lang zitten tot ik op fire drukte :D.
Hopelijk had je een tok aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Bredend schreef op 15 september 2002 @ 13:39:
Ik kan de demo (ook) niet spelen :(

Ik heb een TNT2 32mb en een TB1333.
Als ik een beetje in die .ini ga klooien met de video divices kom ik met ;engine en ;d3D alleen maar bij het logo aan het begin. Dan dus een wit vensterje met het geluid dat er iemand behoorlijk word geslacht.
Dan gaat ie naar het menu denk ik, maar dat is ook leeg en wit, maar ik hoor wel de rollover geluiden :S
Ik heb ook al DirectX 8.1b
Als ik dxdiag doe staat er bij direct3d niet beschikbaar

moet te verhelpen zijn denk ik :?
misschien eens directX overnieuw installeren :?

en anders, als dat niet werkt, met openGL gaan spelen.

opengl instellen, doe je door in je UT2003.ini, bij [Engine.Engine] de puntkomma voor RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice weg te halen en
voor RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice te zetten.

Zodat het er zo uit ziet:

[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 12-09 13:19
:? Heb je mn post wel gelezen?
Maar kan win2k wel zomaar OpenGl afspelen? Dat gaat nl altijd met 1 fps bij mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Bredend schreef op 15 september 2002 @ 13:51:
:? Heb je mn post wel gelezen?
Maar kan win2k wel zomaar OpenGl afspelen? Dat gaat nl altijd met 1 fps bij mij :S
ja ik heb je post gelezen. Het werkt blijkbaar niet goed en Direct3D staat uit volgens dxdiag..

dus éérst proberen directX overnieuw te installeren. En als het dan nog niet werkt dus openGL proberen.

En tja... dat openGL langzaam gaat ligt niet aan win2k hoor, want openGL draait hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Laatst online: 13-09 13:18
Kun je maps uit de beta in de demo spelen? Ik vraag dit eerst voordat ik de Beta uninstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik kan nergens een i.p invullen en zie ook geen servers!

Zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Mooie actieshot :P:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Shot00021.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Destroyer_Dessie schreef op 15 september 2002 @ 14:09:
Ik kan nergens een i.p invullen en zie ook geen servers!

Zie ik wat over het hoofd?
ip invullen:
druk op ~ tik in 'open <ip>:<poort>'

en over de servers, kan zijn dat de masterserver weer down is :) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
oh jammer dat dat niet in het menu kan dan , maar goed bedankt nu kunnen we los!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 13:30:
he ik heb al een bind gemaakt zodat ik met een simpele berijkbare knop screenshots kan maken maar is er ook een mogelijkheid dat hij een demo recorderd of dat de sceenshots om de 5 seconden (noem maar wat) automatisch genomen worden?
is dit mogelijk .. (sorry voor het quotenmaar ikheb het eigenlijk nodig voor een reviewjte :) )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 14:16:
[...]

is dit mogelijk .. (sorry voor het quotenmaar ikheb het eigenlijk nodig voor een reviewjte :) )
Demo's opnemen en afspelen is niet mogelijk in UT2003. Om de een of andere reden hebben ze dat er niet ingestopt, en dat heeft nogal wat oproer gezaaid in de competitieve wereld. Het is namelijk gebruikelijk dat belangrijke matches opgenomen worden, en dat kan dus niet in UT2003. Mogelijk wordt dat later nog toegevoegd, maar hoe en wanneer, dat weet niemand.

En iets dat je om de zoveel seconden een screenshot neemt... Hmm, zo'n functie zit niet in het spel zelf, maar mogelijk bestaan er andere programmaatjes die dat voor je kunnen doen. Misschien Hypersnap DX wel, daar zal ik eens even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
dom zeg dat die demorecord dinges er niet inzit. maar ja patches komen toch wel voor de demoikvoel het aan mijn water

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Ik heb een vraag, wie van jullie speelt hier eigenlijk zonder crosshair?
Toen ik gisterenavond thuis kwam van een meeting had ik ff snel UT2003 gedownload en meteen gespeeld zonder crosshair voor de lol. Tot mijn grote verbazing ging het supergoed, gewoon mensen constant raken met de shock kwam vaak voor. Minigunnen etc is helemaal niet lastig zonder crosshair. Toen ik de crosshair weer aanzette kon ik juist slechter aimen? Ik werd er min of meer door afgeleid.

Iig nadat ik ff 15 min ofzo tegen bots had gespeeld ging ik online spelen. Ik had 2 potjes gedaan. Hier zijn screenies:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~jvanhoof/Shot00001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~jvanhoof/Shot00002.jpg

En op de meeting had ik nog ff op iemands laptop gespeeld. Stond een beamer bij dus lekker groot UT2003 op de witte garagedeur :D
En ook ff op mijn T-shirt geprojecteerd ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~jvanhoof/ut2003.jpg

Ik denk dat zo'n 2.5 of 3 jaar (kweenie, sinds de UT demo) spelen wel uitmaakt voor UT2003 en algemene FPS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 14:21:
dom zeg dat die demorecord dinges er niet inzit. maar ja patches komen toch wel voor de demoikvoel het aan mijn water
Nou ja, ik heb even gecheckt, en Hypersnap-DX kan inderdaad geautomatiseerd screenshots nemen. Je kunt Hypersnap-DX 3 gratis downloaden van http://www.hyperionics.com/hsdx/license.asp. Om dan om de zoveel seconden een screenshot te laten maken moet je bij Capture -> Quick Save zijn, en dan bij 'Repeat first capture every ... sec' invullen hoe vaak ie een shot moet maken. Oh, en vergeet niet om 'Enable Special Capture (DirectX, Glide, DVD)' aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

DeX schreef op 14 september 2002 @ 20:30:
Die demo draait mooi!
maar:
Als ik na 1 potje een tweede potje wil spelen krijg ik een krakend en erg hoog piepend geluid en vervolges kan ik niets.. (Resetknop roeleert :{ )
Ik heb de Nieuwste drivers voor mijn video en audio (Leadtek GF4 ti4400 en SB-augigy)

Ik had dit probleen trouwens ook met de Beta build 9079 (denk ik).

Bij settings heb ik alleen de Sound Mode op EAX gezet.

Hebben mensen hier meer last van?

Verdere Specs in Sig.
schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ja daar heb ik ook last van. Na een tijd een heel hoop piepend geluid, erg irri. Wanneer je dan van geluidssetting wisselt is het even weg.
Ik heb btw ook een audigy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UpDate
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2024
'k krijg een bad CRC melding bij het uitpakken van enkele bestanden uit de UT2003demo.exe.

Bijv: DM-Asbestos.ut2 bad CRC 600f0e2b (should be 2daa914b)

Wat doe ik fout ?

Als je werk je hobby is, hoef je nooit meer te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Je doet niks fout, je zult hem opnieuw moeten downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
lool.. net voor de grap dat balspelletje gedaan met 81! bots.. DAMN dat wordt een ZOOTJE

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 12-09 19:01
ik gebruik voor al m'n andere spellen The All-Seeying Eye om op jacht te gaan naar servers. Nou haal ik net de nieuwste update daarvan binnen en lees ik dit:

UT 2003 demo = no go. Looks like epic has gone from public masters to private, and to add insult to injury they seem to have explicitly banned all our IPs, so even if the serverlist wasn't encrypted we wouldn't have access to it. :/

Flikkers zijn het eigenlijk ook bij Epic, nou moet je die gare ingebouwde serverbrowser gebruiken :( Voor de demo maakt dat niet zoveel uit, maar voor het volledige spel maak ik toch graag gebruik van de filters van the all seeying eye. Beetje jammer epic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nu is er een interne browser en niet zo'n wazige externe shit en dan is het weer niet goed :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo... ik heb hem ook eens gespeeld :) (de linux versie wel te verstaan). Het is wel vetjes dat ze d'r direct ook een linux-demo bij doen, en die dan ook nog even goed werkt als die in windows :).

De gameplay is aanzienlijk minder dan UT1/classic, vooral de wapens zijn best gaar. Ook is het idd. zo dat UT1 wat sneller is enzo, en ik houd wel van snelheid. Alleen CTF vind ik wel leuk aan ut_2003 (daar kan ik ook wel wat van :+). Maar kwa DM betreft houd ik 't nog bij UT1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ut1 sneller als dit? dat snap ik nou niet het speelt echt een stuk sneller als ut1 :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

unreal 2 roxx t lijkt meer op quake 3 :D dat bewijst maarweer dat quake 3 grafix beter waren vind ik dan :D ik vind quake 3 mooier kwa grafix ( geen flames :P mijn mening :D ) unreal 2 word mijn nieuwe hoofdgame waar ik me op concentreer :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm vraagje: kan ik hier de fov ook veranderen?
k speelde Q3A altijd op fov 130, dit willik bij ut2 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Aikeleer schreef op 15 september 2002 @ 15:17:
Zo... ik heb hem ook eens gespeeld :) (de linux versie wel te verstaan). Het is wel vetjes dat ze d'r direct ook een linux-demo bij doen, en die dan ook nog even goed werkt als die in windows :).

De gameplay is aanzienlijk minder dan UT1/classic, vooral de wapens zijn best gaar. Ook is het idd. zo dat UT1 wat sneller is enzo, en ik houd wel van snelheid. Alleen CTF vind ik wel leuk aan ut_2003 (daar kan ik ook wel wat van :+). Maar kwa DM betreft houd ik 't nog bij UT1.
Heb je ook Windows erop staan? Ik ben wel benieuwd of er performance (en grapics :?) verschil zit tussen de Linux en Windows versie :)
Als je dat erop hebt staan, zou je dan eens de benchmarkresultaten willen posten? :)
BruceLee schreef op 15 september 2002 @ 15:38:
unreal 2 roxx t lijkt meer op quake 3 :D dat bewijst maarweer dat quake 3 grafix beter waren vind ik dan :D ik vind quake 3 mooier kwa grafix ( geen flames :P mijn mening :D ) unreal 2 word mijn nieuwe hoofdgame waar ik me op concentreer :D
Humor heb je iig wel :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
BruceLee schreef op 15 September 2002 @ 15:38:
ik weet niet hoor maar ik vind het helemaal niet op Q3 lijken :)

en het is niet unreal 2, maar Unreal Tournament 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Nog ff opscheppen met een plaatje. :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/megakill.JPG
MEGAKILL!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Tha_Freak schreef op 15 september 2002 @ 15:47:

[afbeelding]
MEGAKILL!!! })
Na Mega Kill komt Ultra Kill, en dat heb ik al gehad })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
met de god mode aan zeker en de bots op het laagste aii niveau :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt master-server plat ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

klaaz

it's me!

Heb ik verdorie afgelopen nacht de demo gedownload met mijn magere ISDN lijntje en nu blijkt de uitpakker een crc error te geven. Met winzip uitpakken lukt wel, op een bestand na, deze kun je in Winzip echter overslaan.

Als ik echter vervolgens ga installeren vanuit de uitgepakte directory dan zegt ie vrijwel onmiddelijk dat ie WeaponSkins.utx niet kan vinden. Deze staat in de setupdir van de beta in de directory Textures. Dit is vermoedelijk het overgeslagen bestand...

Is er een mogelijk om deze file separaat te downloaden? Ben niet echt van plan om weer 98 mb met mijn ISDN lijntje te downloaden.... :(

Iemand?

(btw: heb al gegoogled en gesearched)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Zo te zien wel weer ja.
Heeft ie het eigenlijk al ooit normaal gedaan (zonder dus eerst een half uur te gaan F5en? :P)

Maar goed, als je't topic ff doorleest kom je vanzelf wel wat volle servers tegen :)
81.17.36.52 en ut.tweakers.net:8888 bv :P
Klaaz schreef op 15 september 2002 @ 15:56:
Heb ik verdorie afgelopen nacht de demo gedownload met mijn magere ISDN lijntje en nu blijkt de uitpakker een crc error te geven. Met winzip uitpakken lukt wel, op een bestand na, deze kun je in Winzip echter overslaan.

Als ik echter vervolgens ga installeren vanuit de uitgepakte directory dan zegt ie vrijwel onmiddelijk dat ie WeaponSkins.utx niet kan vinden. Deze staat in de setupdir van de beta in de directory Textures. Dit is vermoedelijk het overgeslagen bestand...

Is er een mogelijk om deze file separaat te downloaden? Ben niet echt van plan om weer 98 mb met mijn ISDN lijntje te downloaden.... :(

Iemand?

(btw: heb al gegoogled en gesearched)
Het is een bestandje van zo'n 5MB.. Als de rest je wel gewoon lukt om uit te pakken load ik dat bestandje wel eventjes ergens up.. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 15:54:
met de god mode aan zeker en de bots op het laagste aii niveau :P
Nee, gewoon op een public server. Ik had Double Damage + Rocket Launcher, en net op dat moment waren er veel tegenstanders in de buurt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Nu online

klaaz

it's me!

Het is een bestandje van zo'n 5MB.. Als de rest je wel gewoon lukt om uit te pakken load ik dat bestandje wel eventjes ergens up.. :P
Graag want ik probeer net voordat je je bericht wijzigde hem te downloaden van je server. Krijg echter een 'server busy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Devil N schreef op 15 september 2002 @ 15:50:
[...]

Na Mega Kill komt Ultra Kill, en dat heb ik al gehad })
AARRGH, moet echt meer oefenen. :'(
met de god mode aan zeker en de bots op het laagste aii niveau
Dat weten alleen jij en ik dus :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Nu online

klaaz

it's me!

Klaaz schreef op 15 september 2002 @ 16:05:
[...]

Graag want ik probeer net voordat je je bericht wijzigde hem te downloaden van je server. Krijg echter een 'server busy'.
ben een beetje ongeduldig... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Tha_Freak schreef op 15 september 2002 @ 15:47:

[afbeelding]
MEGAKILL!!! })
Ja, een eend is niet zo moeilijk te killen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Na Ultra-kill komt gewoon weer MOOOOONNSTERRR KILL!!!!! :D :D :)

Hier nog een leuk plaatje van net :P.

Afbeeldingslocatie: http://ww.xs4all.nl/~vanstoel/images/ut2003-2.jpg

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.