-[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 4]-

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.469 views sinds 30-01-2008

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
bluppy2 schreef op 14 september 2002 @ 20:36:
[...]

zullen we de wapens ff behandelen...

Rocketlauncher: is beter geworden.. Snelle reload.. 3 raketten zijn ook meer dan genoeg voor de multi-launch

Shock rifle: te langzaam.. het effect is helemaal weg.. -puntje...

Bio Rifle: lijkt iets harder te schieten, en lijkt makkelijker...

Minigun: hmmm.. kweenie.. op de een of andere manier duurt het langer voordat ik iemand dood heb met de minigun.. Verschil tussen primary en secondary fire is ook niet echt opvallend...

Assault Rifle: Beter dan de enforcer, duidelijker krachtiger, met assault rifle heb je nog enigzins kracht.. Die granaten zijn vergelijkbaar met de granaten van de oude rocketlauncher. Wel ff wennen...

Link Gun: Leuk concept, of het ook in de praktijk werkt is natuurlijk de vraag.. Is meer geschikt voor de gevorderde clans in team-based games zoals CTF en Bombinrun. De primary fire lijkt langzamer maar wel krachtiger...

Flag Canon: Je moet er nu gerichter mee schieten.. de munitie lijkt langer te blijven rondschieten.. De bol schiet minder ver weg... Duidelijk aangepast zodat hij moeilijker hanteerbaar is.. Dit maakt de drempel voor nieuwelingen om aan het spel deel te nemen wel groter..

Sniper ding (thunder nogwat): Tja.. ben niet echt entiousiast.. Op het moment dat je afdrukt lijkt het een paar miliseconden te duren voordat hij afgaat. Bovendien heeft dat wapen niet zo veel van UT weg.. Het is meer een Quake 3 wapen...

Wat vinden jullie van de aangepaste wapens??
ik vind:

Assault rifle: goed idee, tenminste een fastoenlijk startwapen, is het gezeik met spawnkills ook eens weg, want je kunt granaten schieten dus je prima verdedigen

Shock rifle: mij ook te langzaam, ik vond 'm bij UT ook al kut, hier is het iets beter maar nog steeds niet echt je van het, lekkere snelle skilled shock moves zoals in unreal zijn hier niet mogelijk, terwijl gewoon suf spammen nog wel kan
de beste is nog steeds de ASMD van unreal1, maak die iets minder krachtig en je hebt een goed wapen

bio rifle: beter, schiet verder zodat vooral de secondary fire een erg dodelijk effect heeft, dat wapen is nu vergelijkbaar met de rest

minigun: gelukkig minder krachtig dan in UT, want daar was ook geen hol aan, alleen moet het verschil tussen primary en secondary duidelijk wezen, ik weet niet wat het verschil is eigenlijk behalve dat secondary minder ammo verbruikt

link gun: prima ding, dat link effect verkt waarschijnlijk niet maar het is op zich een redelijk bruikbaar wapen

flaK cannon: ook prima, secondary flak is vrij snel en dat moet ook want dat vereist een stuk meer skills dan de primary, houwen zo

lighning blabla sniperdinges: De Oplossing!, eindelijk af van die suffe rifelaars die alleen maar een kruisje op een hoofdje kunnen zetten maar nog nooit van taktiek gehoord hebben. hier valt tenminste tegen te vechten, hij is ook net traag genoeg om een eventuele aimbotter afslachtbaar te maken mits genoeg armor aanwezig

rocket launcher: ik vond de 6 raketten-modus altijd erg leuk om fights mee te houden op top nivo bij unreal1, maar het zal wel nodig zijn omdat bij UT veel
gespamd werd met het ding.

al met al vind ik UT2003 qua gameplay een grote verbetering op UT, of het ook tegen unreal op kan is nog even afwachten.

o ja, ik mis 1 essentieel punt, en dat is het aan gort schieten van lijken
de lijken vliegen niet echt hard weg en zijn ook niet uit mekaar te knallen. Hopelijk komt dat wel in het uiteindelijke spel, lijken aan gort blazen was ten slotte mijn handelsmerk, dood is niet genoeg!!

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

gefeliciteerd rafe, je hebt de unreal console gevonden.
nu nog even de ascii-poort schrijven van al dat grafische geweld en je kan console-unreal spelen

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Schappje_Blaat je kan dus echt wel gasten uit elkaar schieten hoor :)
Vooral met de shock rifle of flak cannon is dat leuk, kom je aanlopen, je schiet en je rent door de "brokstukken" heen die over je beeldscherm worden uitgespreid >:)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 21:20:
gefeliciteerd rafe, je hebt de unreal console gevonden.
nu nog even de ascii-poort schrijven van al dat grafische geweld en je kan console-unreal spelen
Woei! Nu even snel een port naar de GBA schrijven :P

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ook leuk: Ga eens op een leuke plek staan (bijvoorbeeld de rand van een afgrond), en tiep dan 'suicide' in de console. Kun je leuk die Karma physics bewonderen :)

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Heeft iemand al een oplossing voor die Deathmatch serverlist bug? (assertion error)

• SilverZeven
  • Laatst online: 18-06 13:13
Wat is dat water lelijk zeg... het lijkt wel een lachspiegel...
En wat ik ook stom vind is dat als je een lijk wat op de grond ligt aan gort knalt met raketten, hij niet echt aan gort vliegt maar een eindje naar achteren. :( Ik wil als ik zo'n lijk op de grond zie liggen hem helemaal aan GORT KNALLEN zodat allemaal stukjes door het beeld vliegen Mmmmmmmmmmmm :7

Die shockrifle is idd wel erg verneukt zeg... In UT was hij misschien iets te sterk maar je had er wel skill voor nodig. Die lompe rifle in UT2k3 gaat zo sloom dat je ondertussen wel ff de rocketlauncher erbij kan pakken en 6 kogels kunt afvuren om vervolgens de rifle er weer bij te pakken die dan nog steeds niet klaar is met opladen.

Trouwens ik had gedacht dat dit helemaal niet ging draaien op mijn PIII-450 GeForce 2 MX. Ik haal toch nog 25 FPS :)

Hail UT2k3! _/-\o_ _/-\o_

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Mm net de officieele demo pas probeerd (ja nu pas), en ik moet zeggen wat een teleurstelling!
Hiervoor had ik een beta demo probeerd en die was 2x zo mooi als deze final.

Veel meer detail, dat buitenlevel is echt totaal anders, beta had veel betere lichteffecten en veel meer cool gras/bomen etc.

Lijkt net of de official demo een ouwere build is als de beta (van 4 maanden oud).

[ Voor 0% gewijzigd door Unique op 14-09-2002 21:47 . Reden: damn typos ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
mm ja dat dat water zo kut is.. ik weet niet wat daar zo kut aan is maar hier ziet het er perfect uit alleen de reflectie klopt van geen kanten. (sta je onder een afdakje zie je nog steeds de bomen die op dat afdakje staan.

Verder is het gewoon wennen qua wapens

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Unique schreef op 14 september 2002 @ 21:46:
Mm net de officieele demo pas probeerd (ja nu pas), en ik moet zeggen wat een teleurstelling!
Hiervoor had ik een beta demo probeerd en die was 2x zo mooi als deze final.

Veel meer detail, dat buitenlevel is echt totaal anderes, beta had veel betere lichteffecten en veel meer cool gras/bomen etc.

Lijkt net of de official demo een ouwere build is als de beta (van 4 maanden oud).
De demo gebruikt low textures, dat is omdat anders de demo te groot zou worden.

Verwijderd

Werkt er bij iemand het dolby digital geluid in ut2003 (dus 5.1)? in de readme staat dit

Windows compatible sound card. NVIDIA nForce or other motherboards/soundcards containing the Dolby Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 21:46:
[...]

De demo gebruikt low textures, dat is omdat anders de demo te groot zou worden.
Ik bedoel nie alleen de textures...
Vergelijk dat buitenmapje maar eens.
Die bruggen enzo waren beter geshade als in de final.
Final is veelste licht!

Ook mis ik die coole fog overal, en die kleine grassprietjes etc etc :)
(ingang van die cave was ook beter in beta)

Verwijderd

het komt allemaal wel goed in de final, ik weet zeker dat ze bepaalde eye candys eruit haalden om de groote niet te groot te maken.

Respect shabba

• Webgnome
het is de low res demo.. snap dat dan :) ik snap het trouwens niet dat ze WINZIP gebruikt hebben voor de demo. Heb hem met winrar ingepakt en dat scheelt zomaar 15mb dus waar ze het vandaan halen dat ie te groot zou worden..

Strava | AP | IP | AW

• Devil N
Unique schreef op 14 september 2002 @ 21:49:
[...]

Ik bedoel nie alleen de textures...
Vergelijk dat buitenmapje maar eens.
Die bruggen enzo waren beter geshade als in de final.
Final is veelste licht!

Ook mis ik die coole fog overal, en die kleine grassprietjes etc etc :)
(ingang van die cave was ook beter in beta)
Zet in de opties Contrast op 0.8 in plaats van 0.7. Ziet er een stuk beter uit.
En dat gras kun je aanzetten door in de console 'preferences' in te tiepen om de Advanced Options te openen, en dan bij Display de setting DecoLayers op True te zetten.

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Toch nog maar ff online gegaan denet,
en het is me gelukt!!! :P }) >:)
Hieronder het bewijs.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/GEWONNEN!!!.JPG
_/-\o_ De bovenstaande mensen zijn door mij geownd op 81.17.36.52. :)

En dan nog deze.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~postfam/who'stheman.JPG

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Komt allen spelen op:
unreal://ut.tweakers.net:8888

Daar draait een 10-player DM UT2003 Demo testserver

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 21:50:
het komt allemaal wel goed in de final, ik weet zeker dat ze bepaalde eye candys eruit haalden om de groote niet te groot te maken.

Respect shabba
Hmm, een demo is toch om een goed beeld van het complete spel te geven en te kijken hoe het op je systeem loopt, en dan geven z'n een demo die vergeleken het echte spel veel minder is omdat ze wat bandbreedte willen besparen :?
Dat lijkt me eerlijk gezecht niet zo slim. Volgens mij hadden ze dan beter 2 versies online kunnen zetten, 1 kleine versie (deze) en 1 waarin alles gewoon op full detail staat en helemaal mooi is afgewerkt :)
Op die manier is het voor de ISDNers/mensen met downloadlimiet ook nog te doen, en de breedbanders krijgen een realistischer beeld van het spel :)

Die mirrors lijkt me ook geen probleem, er zijn altijd nog wel mirrors te vinden.

🌞🍃

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Als je Instant ..... doet, speel je dan tegen bots??
Het was nogal simpel namelijk :S

• Devil N
Jaded schreef op 14 september 2002 @ 22:10:
Instant Action is tegen bots ja.

• kamerplant
  • Niet online
Jaded schreef op 14 september 2002 @ 22:10:
Met Instant Action speel je inderdaad tegen/met bots :)
Zet ze maar eens wat moeilijker (Godlike ofzo? })), ik denk dat je dan niet meer zegt dat het zo simpel is.. >:)

🌞🍃

• Webgnome
inderdaad.. 16 bots in die fabriekerigelevel en dan op godlike en je houd het amper 3 sec's vol :) (dat is echt niet leuk meer)

Strava | AP | IP | AW

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
die lightning gun in dat ctf level is echt genieten.

• Webgnome
ctf nog niet gespeeld.. is dat leuker dan in ut1?

Strava | AP | IP | AW

• Sjah
ja wel leuker, alhoewel ik niet zo e4en ctf speler ben hoor.

• Devil N
W00t, m'n eerste potje Deathmatch op ut.tweakers.net:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Shot00008.jpg

En ik kwam pas halverwege 't potje binnen :P

Verwijderd

Ik vind hem heeel gaaf. Ik vond die leak maar zuigen, maar je merkt dat de gameplay nu gewoon goed zit. Mooi vervolg. Ik als UT-er ben zeker niet teleurgesteld. Denk ook dat een hele hoop Quakers dit gaat aanspreken.

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Flauwe Quake mod :O

Die-hard Brexiteer

• SilverZeven
  • Laatst online: 18-06 13:13

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
domme en slecht onderbouwde uitspatting :|

dit speel is vet, heel wat beter dan dat kwak gehannes
Quake 2 kon ik wel waarderen, maar Q3, neuh, absoluut niet

• Sjah
Quake3 stinkt 2 uur inde wind

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 21:47:
Werkt er bij iemand het dolby digital geluid in ut2003 (dus 5.1)? in de readme staat dit

Windows compatible sound card. NVIDIA nForce or other motherboards/soundcards containing the Dolby Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.
hmm, nou in elk geval mis ik de sound options in het advanced options menu
dolby surround pro logic geluid dat met een dolby versterker aan de PC gekoppeld voor surround geluid zorgt (ook met een SB16) mist in elk geval wel op het moment
ik hoop dat ze dat er weer in stoppen, het zat wel in unreal en UT in elk geval

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• VeldKoe
  • Niet online
jeez.. hebben er bouwvakkers model gestaan voor die charactermodels ofzo

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Quake 3 stamt uit '99........oeroud ancient dus, maar superieur aan dit spel.
Kwil niet flamen ofzow......just my $0.02c..

Die-hard Brexiteer

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

OMG wat is dit spel vet! :). Net effe de demo gedownload.

Het speelt een stuk beter dan UT vind ik persoonlijk. Je bent wat soepeler, niet zo stroef als in UT en daar hou ik wel van :).

De wapens vind ik ook harstikke gaaf. Alleen de Sniper rifle (lightning gun) vind ik iets minder. Je maakt er wat minder snel headies mee :P (of ik moet nog iets meer oefenen ;)).
De rocketlauncher is ook beter geworden vooral, omdat je nou geen granaten meer kan gooien (die zitten toch al op je startwapen :)). Drie rockets om erin te laden is ook zat (meer tijd krijg je toch niet ;)).
De shockrifle vind ik niet zo'n verschil in zitten (hij is misschien ietsje trager, milliseconden werk :)).

Ik vind die bombingrun trouwens ook een leuk concept :P. Wel lache om te doen. Soort american football :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Devil N
Kom op mensen, niet zo negatief. 't Lijkt wel alsof jullie bang zijn voor veranderingen. UT2003 is weer eens anders dan anders, en daar zul je nou eenmaal aan moeten wennen. Toen ik voor 't eerst die gelekte build speelde vond ik 't ook maar raar, maar na een tijdje begon ik het toch wel leuk te vinden. En alhoewel het bij lange na niet het beste spel is wat ik ooit gespeeld heb, staat het toch garant voor aardig wat fun, en dat is waar het om gaat.

• Schaapje_BlaaT
SilverZeven schreef op 14 september 2002 @ 21:39:
Wat is dat water lelijk zeg... het lijkt wel een lachspiegel...
En wat ik ook stom vind is dat als je een lijk wat op de grond ligt aan gort knalt met raketten, hij niet echt aan gort vliegt maar een eindje naar achteren. :( Ik wil als ik zo'n lijk op de grond zie liggen hem helemaal aan GORT KNALLEN zodat allemaal stukjes door het beeld vliegen Mmmmmmmmmmmm :7
yep, daar ben ik het nou helemaal mee eens
ik neem aan dat ze het in de final stoppen
zal wel teveel ruimte innemen vermoed ik

• Maximize
  • Niet online
en dan zet je low gore aan en dan krijg je juist meer :?

• Crash
MaXiMizE schreef op 14 september 2002 @ 23:48:
en dan zet je low gore aan en dan krijg je juist meer :?
huh?
meen je dat?

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

SilverZeven schreef op 14 september 2002 @ 21:39:
Volgens mij gaat dat nie kunnen vanwege dat karma gedoe, als iemand dood is ziet dat karma gedoe het als een object (ipv een player) om het zo realistisch mogelijk te laten vallen en van trappen te laten rollen enz. Dus als je er tegenaan schiet verschuif je het alleen maar, ben al blij dat je iemands been, romp en hoofd (en waarschijnlijk nog meer) eraf kan schieten >:), is me ook opgevallen dat als je van een groote hoogte valt je je botten hoort kraken >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:15

Kid Buu

Huh, Pietje?

Zit er in de demo ook ergens een superweapon verstopt?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Is dit topic ook voor problemen? Zo ja:
Ik heb een PIII 450 met 128MB en een Voodoo 4, en ik draai Windows XP (Professional). Ik wist bijna wel zeker dat dat niet lekker ging lopen, maar dat mijn beeld nu verneukt is had ik niet verwacht. Ik start hem dus op, ik krijg splash screen (mooi btw :)) en dan... word het me zwart voor de ogen, maar dat klopt ook, want het beeld word gewoon zwart :P. Tja... en dan hangt ie gewoon eigenlijk, maar... naar dertig secs. ongeveer reboot PC'tje en start gewoon weer op, ik log in en krijg bericht van "Windows is hersteld van ernstige fout blablabla", mja ok dacht ik, ik klik op Niet verzenden, en wil UT2003 uninstallen (had al heel vaak dat probleem), zie ik ineens dat me beeld heel fel is, en ik heb ff geen idee hoe dat komt, of liever, hoe ik er vanaf kom, suggesties?

Pffff, wat een verhaal

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Chimera2k2 schreef op 14 september 2002 @ 23:57:
Is dit topic ook voor problemen? Zo ja:
Ik heb een PIII 450 met 128MB en een Voodoo 4, en ik draai Windows XP (Professional). Ik wist bijna wel zeker dat dat niet lekker ging lopen, maar dat mijn beeld nu verneukt is had ik niet verwacht. Ik start hem dus op, ik krijg splash screen (mooi btw :)) en dan... word het me zwart voor de ogen, maar dat klopt ook, want het beeld word gewoon zwart :P. Tja... en dan hangt ie gewoon eigenlijk, maar... naar dertig secs. ongeveer reboot PC'tje en start gewoon weer op, ik log in en krijg bericht van "Windows is hersteld van ernstige fout blablabla", mja ok dacht ik, ik klik op Niet verzenden, en wil UT2003 uninstallen (had al heel vaak dat probleem), zie ik ineens dat me beeld heel fel is, en ik heb ff geen idee hoe dat komt, of liever, hoe ik er vanaf kom, suggesties?

Pffff, wat een verhaal
natuurlijk mag je ook je problemen hier posten,
als het maar met UT2003 te maken heeft :)

en je probleem: tsja, eeeuhm....
geen idee eigenlijk, heb maar weinig ervaring met Voodoo kaarten
maybe kun je eens andere drivers proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:31

Lightah

Strikes Again

Uhh minimum was Processor 733 mhz. Dus das al bijna het dubbele van wat jij heb

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Als je uit UT komt is het beeld idd heel fel, maar na 1 sec word dat hersteld. Ik denk dat omdat bij jouw een abnormale einde aan ut kwam dit herstel nooit is opgetreden. Allemaal leuk maar ik weet niet hoe je er vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Sjah schreef op 15 september 2002 @ 00:05:
Als je uit UT komt is het beeld idd heel fel, maar na 1 sec word dat hersteld. Ik denk dat omdat bij jouw een abnormale einde aan ut kwam dit herstel nooit is opgetreden. Allemaal leuk maar ik weet niet hoe je er vanaf komt.
als echt nix helpt: format, doet wonderen :P

maar eh, probeer eens in veilige modus op te starten,
alles goedzetten, eventueel wat drivers reinstallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Wat is dit triest zeg :X

Wapens zien er zielig uit, Q3 achtig :X De effecten die ze geven ook. Heeft gameplay van Nintendo (eig ziet de hele zooi eruit alsof je Nintendo aan het playen bent. Combo=5 = lomp! geluiden zijn ook echt erg :X.

/uninstall UT2k3 demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
OProg schreef op 15 september 2002 @ 00:12:

Wapens zien er zielig uit, Q3 achtig :X De effecten die ze geven ook. Heeft gameplay van Nintendo (eig ziet de hele zooi eruit alsof je Nintendo aan het playen bent. Combo=5 = lomp! geluiden zijn ook echt erg :X.

/uninstall UT2k3 demo
Scheer je weg hierzo!!
Ga een tycoon spelen dan of zoiets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OProg schreef op 15 september 2002 @ 00:12:

/uninstall UT2k3 demo
Geluid van de shockrifle is wel verbetert, het wapen zelf is alleen maar slechter. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*trots* :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Shot00013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhmmm... t geluid is op de een of andere manier matig, ook al zet ik t op hardware 3d audio +eax
of heb je daar echt een 5.1 set voor nodig?
zeg maar, gaat t om de hardware als in, mn audigy, of om mn boxen?
als je een audigy hebt met een creative digital 2.1 set, welke instellingen zijn dan t beste.
Of kan je t eignelijk nog neit wijzigen in de demo?
want eignelijk klinkt geen vd instellingen vet goed ofzo
maarj, das wel jammer, dus, want UT klonk lekker massief en deze klinkt als door een papieren zak op de een of andere manier. Maarja, misschien zit er net als bij de textures ook wel mindere audio bij...
:)
wachten op de final dan maar, he :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Laatst online: 24-01 23:15
Hoezo wapen Q3 achtig? Ut2003 heeft gewoon dezelfde wapens als UT, alleen wat gemoderniseerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

JeffG schreef op 15 september 2002 @ 00:26:
Hoezo wapen Q3 achtig? Ut2003 heeft gewoon dezelfde wapens als UT, alleen wat gemoderniseerd :D
Sniperrifle > Lightning gun......lichtelijk gemoderniseerd zei je :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 11:55
DR schreef op 15 september 2002 @ 00:34:
[...]

Sniperrifle > Lightning gun......lichtelijk gemoderniseerd zei je :? :X
Ze moeten er imho gewoon weer de sniperrifle van maken, maar dan met een trail. Dan zijn echte campers toch wat meer in het nadeel, maar je hebt tenminste een bruikbaar wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

De server was gelisted op de epic master server, waardoor er opeens een heleboel onbekende mensen op kwamen. Ik heb dus het listen op de master server uitgezet, en er een game password opgezet.

Dit password is "tweakers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
hoe kom je er eigenlijk op.. oftwel hoe join je een bepaald ip ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 00:44:
hoe kom je er eigenlijk op.. oftwel hoe join je een bepaald ip ?
zucht.

console openen met ~
open ut.tweakers.net tikken :/

Staat er pas 5x, lees dan ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Laatst online: 29-07 19:12
hier slaat ut ook vast met een G400 maar het is een bekend probleem.... zie ook:

http://www.ina-community....hread.php?threadid=203162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
hdd schreef op 15 september 2002 @ 00:40:
De server was gelisted op de epic master server, waardoor er opeens een heleboel onbekende mensen op kwamen. Ik heb dus het listen op de master server uitgezet, en er een game password opgezet.

Dit password is "tweakers".
Goed werk herman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
DR schreef op 15 september 2002 @ 00:45:
[...]

zucht.

console openen met ~

ja sorry.. niet iedereen heeft er zinin om 15 pagina's door te bladeren

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Ah, dit verklaart een hoop: We broke Voodoo compatibility - we're fixing it - sorry!

Er staat trouwens Voodoo 3/5, ik denk dat het Voodoo 3/4/5 moet zijn, want die van mij wil ook niet :(

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 00:51:
[...]
ja sorry.. niet iedereen heeft er zinin om 15 pagina's door te bladeren
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n ***houding als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, die lightning rifle btw, vind ik niet koel. T is een sort nare kruising tussen de sniperrifle uit UT en de lightninggun uit Q3
maar hijs neit lekker bijt schieten, ja, t maakt t wel moeilijker, maar ik verwacht van een sniperrifle dattie precies is en direct schiet. en daar voldoet dit vrolijke wapen neit helemaal aan :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

DR schreef op 15 september 2002 @ 00:52:
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n ***houding als jij.
:X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
DR schreef op 15 september 2002 @ 00:45:
[...]

zucht.

console openen met ~

je kunt ook nog als internet adres intypen unreal://xxx.xxx.xxx.xxx
dan doet ie het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Laatst online: 07-10-2022
Sjah schreef op 15 september 2002 @ 00:05:
Ergens in je beeldscherm instellingen of in dat menuutje van je monitor gamma lager doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
bAdmuTs schreef op 14 september 2002 @ 23:56:
[...]

Volgens mij gaat dat nie kunnen vanwege dat karma gedoe, als iemand dood is ziet dat karma gedoe het als een object (ipv een player) om het zo realistisch mogelijk te laten vallen en van trappen te laten rollen enz. Dus als je er tegenaan schiet verschuif je het alleen maar, ben al blij dat je iemands been, romp en hoofd (en waarschijnlijk nog meer) eraf kan schieten >:), is me ook opgevallen dat als je van een groote hoogte valt je je botten hoort kraken >:)
ik zou toch verwachten dat een lijk best wel in een paar stukken uiteen kan vallen en dat die stukken dan ieder hun eigen weg gaan volgens de karma engine
actually, dat heb ik wel zien gebeuren
als je iemand met weinig health 3 raketten opvoert dan knalt ie wel degelijk uit elkaar
maar als een lijk eenmaal op de grond ligt kun je er niks meer mee
da's dus mooi baluh, hopelijk fixen ze dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Op

ut.tweakers.net:27015 staat een clanserver
ut.tweakers.net:7777 staat een UT1 server.

Waar is de UT2003 server :?

[ Voor 0% gewijzigd door Novah op 15-09-2002 01:07 . Reden: ach jah... sommige mensen.... :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik vind het val systeem (dunno hoe het precies heet) echt stoer. Bv bij het bombingrun level als je bij de goal naar beneden valt knalt het poppetje precies via al die spijlen. Vet realistisch :). Remt af, knalt verder via een ander ledemaat, blijft een beetje hangen hier, valt verder daar, enz. Dat vind ik een hele plus! Eerste spel met een goeie collision tussen objecten en mannetjes :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Als ik met de demo connect met de masterserver voor een online game, dan knalt ie nadat ie zo'n 300 servers gevonden heeft terug naar mijn Bureaublad.
zo kan ik dus niet online.
Iemand een idee?

Check sig voor specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Novah schreef op 15 september 2002 @ 01:02:
ut.tweakers.net:27015 staat een clanserver
ut.tweakers.net:7777 staat een UT1 (:r) server.
TROLL :(
Waar is de UT2003 server :?
Hidden voor jou :7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
joostbaksteen schreef op 15 september 2002 @ 01:04:
[...]

Waar is die flame op gebasseerd?
*heeeeeeele diepe zucht*

SU plzzzz, ik probeer alleen te joinen en het irriteert me dat ie niet wil, ga me dus niet testen met je gezeik. Ik heb de volgende ports geprobeert,

6666, 7777

-edit-
LOOL, het is 8888, maargoed het is deathmatch, is wel minder. Bombingrun is pas cool, ik denk dat bombing run een groot succes word. Ik speel het bijna alleen maar, wel jammer dat het dan maar 1 map is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Novah schreef op 15 september 2002 @ 01:06:
[...]
*heeeeeeele diepe zucht*

SU plzzzz, ik probeer alleen te joinen en het irriteert me dat ie niet wil, ga me dus niet testen met je gezeik. Ik heb de volgende ports geprobeert,

6666, 7777
Ik probeer een fatsoenlijke discussie aan te gaan en jij reageert zo, ben je 12 jaar ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Novah schreef op 15 september 2002 @ 01:06:
[...]

6666, 7777
Ga slapen kindje :/

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik slaap niet voor 05:00 waarschijnlijk :7
(btw: zeik niet zo plz)

Ik join wel ff tweakers server, in die binnenmappen is het wel te doen met mijn fps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

hoorzie wie et zegt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ophouden graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik had een halve dag mijn bak gebruikt als server, doet het prima, 60-100 pings on average met 4man, nu is ie af en dat blijft hij tot morgen, ondertussen moet je maar zoeken op mirc ofzo naar iemand, de master server zal wel binnen enkele dagen up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
whoei, eindelijk :D

_/-\o_ Thx _/-\o_

Ik heb na ff wat zoeken al paar goede servers gevonden:
193.163.220.186:7827 BOOMTOWN UT2 #4
195.193.163.100:5565 GamePoint CTF server 1
195.193.163.100:6676 GamePoint Deatmatch server 1
195.193.163.100:7787 GamePointBombing Run server 1
130.161.36.97:8898 Vulcanus UT2003 TESTserver <-- hiero dus
81.17.36.52:7787 iGame - A part of ifruit.nl
62.93.201.43:8960 www.clanserver4u.de/Bewegung ins Spiel
62.93.201.43:9010 www.clanserver4u.de/Bewegung ins Spiel
62.93.201.43:8990 www.clanserver4u.de/Bewegung ins Spiel
62.80.112.207:7787 www.eXtreme-Players.de UT2003 #1

Die duitse servers zijn ubersnel maar niets gaat boven Gamepoint.
Toch is dit te weinig, ik kan bijna geen goede servers vinden ;(

Hier is btw nog wat interesante stuff te vinden:
http://www.ina-community....cement.php?s=&forumid=214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Dat had ItSnows tegen jou :/

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
Snap je het wel :/

Naja, laat maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, net een anderhalf uur zitten spelen, deathmatch en CTF. Indruk: Zeer goed! De gameplay is daar en dat is waar het uiteindelijk allemaal om gaat. Ik vind UT2K3 spelen zoals een lekkere engine hoort te spelen. Het lijkt qua rondlopen en algemeen gevoel gewoon veel beter op de Quake engines. Die waren altijd al super. Dit is echt vele malen beter dan UT.
Bij UT had ik altijd het gevoel alsof ik "ineens" dood was, zonder goed te snappen hoe dat nu kon. Ik kon nooit "aanvoelen" hoe hard een rocket ofzo me zou raken terwijl dat bij Quake wel altijd relaxed was. Nu is dat bij UT2K3 ook beter. Klinkt maybe vaag maar dit is hoe ik het persoonlijk ervaar dus :)
De wapens zijn vet, de models zijn errug vet, ook die physics als ze dood zijn, lekker blijven schieten en ze gaan rollen hehehe.
Zeer belangrijk is ook dat het op mijn systeem vloeiend loopt op minimaal 1024. Let the retail versie enter mij HD soon!!!
Ohja, de levels laaien ook mega snel in, weer een plus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Novah: dat geld ook voor jou :)
en nu weer ontopic graag :)
het ging nou net zo goed hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 02:19
waar is die Nvidia Refresh fix te downloaden.
Ik heb er eentje die niet werkt.
WElke moet ik hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ok ontopic. Ikhoop dat ze in de final het waterprobleem wel opgelost hebben. of dat ze nog met een high detail patch komen ofzo voor de demo. Want in een leak die ik ooit gespeeld heb bewoog het water als je er door heen liep, en dat is ruig want dan weet ej als je daar komt dat daar iemand is geweest. :) verder zitten er nog wat licht effect fouten in. Bijv die tv;s die daar hangen kunnen niet kapot.

is niet zo'n grote ramp btw :) verder is die ene gamemode met die bal erg ruig.. nog niet getest online maar dat moet gewoon rulen :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/7.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/8.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/9.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/10.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/11.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/12.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/13.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/14.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/15.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/16.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/17.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/18.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/19.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/20.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/21.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/22.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.r.houthuijzen2/23.JPG

Pics zijn clickable

Ik ben tevreden met UT2003, lekker soepel rennen schieten, dubbel jumpen, relaxte mooie maps, en het loopt als een trein, geen lange laadtijden en t ziet er vreselijk goed uit :9

ow, sorry modemers...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mm volgende keer ff dnkenaan de modemers.. als dat kan :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Thnx voor de screendumps!
NICE!!!
Weet iemand waar ik een WERKENDE nvidia refresrate fix kan downen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Ik vind de demo wat tegenvallen.

Nadelen:
- Het speelt stroef. Misschien is dat wennen, omdat ik keiveel UT1 heb gespeeld.
- Te veel detail in de maps/actors. Te weinig overzicht daardoor.
- Shock rifle kost 5 ammo :)
- Ik mis deck16 :9
- De Sniper Rifle sucks nu

Voordelen:
- Prachtige engine+goeie graphics+goeie muziek+goeie maps

Maar al dat moois weegt toch niet op tegen de gameplay VOORLOPIG. Ik blijf VOORLOPIG UT1 spelen :)

Cijfers:
Graphics: 9.5
Gameplay: 0.5
Cijfer: 5.0

:D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Het speelt stroef. Misschien is dat wennen, omdat ik keiveel UT1 heb gespeeld.
Hij speelt volgens mij juist helemaal niet stroef. Maarja dat is persoonlijk. Even een vraagje aan jullie. ik heb een AMD 750 hier zonder muis maar met toetsenbord. hoe kan ik een dedicated server starten hiermee want in ut2k3 kan ik alleen maar bij het beginmenu met de toetsenbord aan de gang daarna is een muis required

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 02:14:
[...]

Hij speelt volgens mij juist helemaal niet stroef. Maarja dat is persoonlijk. Even een vraagje aan jullie. ik heb een AMD 750 hier zonder muis maar met toetsenbord. hoe kan ik een dedicated server starten hiermee want in ut2k3 kan ik alleen maar bij het beginmenu met de toetsenbord aan de gang daarna is een muis required
Via de command line kun je wel een dedicated server starten. Hoe precies weet ik niet, maar dat kun je waarschijnlijk wel lezen in de readme (release notes) die bij UT2003 zit inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:19

me1299

$ondertitel

QuestGamer schreef op 15 september 2002 @ 02:11:
Ik vind de demo wat tegenvallen.

Nadelen:
- Het speelt stroef. Misschien is dat wennen, omdat ik keiveel UT1 heb gespeeld.
- Te veel detail in de maps/actors. Te weinig overzicht daardoor.
- Shock rifle kost 5 ammo :)
- Ik mis deck16 :9
- De Sniper Rifle sucks nu

Voordelen:
- Prachtige engine+goeie graphics+goeie muziek+goeie maps

Maar al dat moois weegt toch niet op tegen de gameplay VOORLOPIG. Ik blijf VOORLOPIG UT1 spelen :)

Cijfers:
Graphics: 9.5
Gameplay: 0.5
Cijfer: 5.0

:D
Beetje hetzelfde hierzo.. Ik heb het net voor het eerst gespeeld.

Na het installeren ging ik m'n toetsen enzo instellen daarna wou ik een game joinen begint opeens het beeld zwart met blauw te knipperen. Na een reset waren gelijk allemaal bestanden corrupt.

Na nieuwe installatie was het eindelijk zover.

Ff zelf ee server gestart met botjes.

Het eerste wat met opvalt is dat het beeld zo plat is.. FOV 100 dan maar.. das al wat beter.

Ik vind het ook superstroef spelen. En allemaal zo overdreven snel.

Ik moet zeggen dat het superveel op Q3 begint te lijken. En daar heb ik een pest hekel aan.

Ik heb altijd een heerlijk gevoel van vrijheid gehad met UT en nu is het echt Q3 alike.

Snipergun sucks aars idd.. Dat werkt echt van geen meter.

Het hele gebeuren ziet er zeker mooi uit alleen een beetje cartoon achtig ala Q3 nogmaals.

Naja mijn eindconclusie:

Q3 Deluxe uitvoering :r

Misschien dat ik het wat vind als ik het vaker ga spelen maar mijn eerste indruk is niet echt geweldig.

Cijfers:
Graphics: 9
Gameplay: 1
Cijfer: 5

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Trouwens na de 2e keer spelen
Is wel cool dat spel.
Wel te veel q3a nu ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
wat is volgens jullie de definitie van 'stroef' als je zegt dat het heel snel speelt.. je spreekt jedan toch tegen ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik vind het echt een rot streek dat de voodoo gebruikers nog moeten wachten op een patch terwijl unreal1 een spel was die speciaal voor de voodoo gemaakt was. :/

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:19

me1299

$ondertitel

Da Monkey schreef op 15 september 2002 @ 03:02:
wat is volgens jullie de definitie van 'stroef' als je zegt dat het heel snel speelt.. je spreekt jedan toch tegen ?
Ik voel me gewoon gevangen in die hele fps situatie.. ik mis de bewegingsvrijheid.

En de gamespeed is gewoon sneller dat staat daar verder los van.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Hmm, ik dacht dat ik die uplink naar de master server al had uitgezet... blijkbaar niet.

Je hebt 'em hopelijk wel in een screen gestart hdd?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Klippy

Still Game

ik vind 'm wel aardig eigenlijk, ziet goed uit en speelt lekker. Heb UT al lang niet gedaan, maar vind 't gewoon best een goed spel zonder het te vergelijken met UT.

UT deed ik vroeger best vaak, dit kan goeie opvolger worden.

En speelt best goed op m'n oude GF1 DDR en TB 900.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
gevangen.. ik snap het niet echt eigenlijk..

Maar ff tussendoor. Net ff een testje gedaan. Ik kon asbestos dedicated draaien met 16 bots en 1 netwerk speler op mijn amd 750 mhz.. vind ik persoonlijk wel erg knap van dat dingetje :)

...

voodoo gebruikers.. ach je kunt niet met alle videokaarten rekening gaan houden

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe nice .. ksta al op 2 screenshots ... :)

Wel ontzettend wennen als je na Unreal T 2003 es een potje RtcW opstart ... djeeez dat gaat als een slak.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.