ik vind:bluppy2 schreef op 14 september 2002 @ 20:36:
[...]
zullen we de wapens ff behandelen...
Rocketlauncher: is beter geworden.. Snelle reload.. 3 raketten zijn ook meer dan genoeg voor de multi-launch
Shock rifle: te langzaam.. het effect is helemaal weg.. -puntje...
Bio Rifle: lijkt iets harder te schieten, en lijkt makkelijker...
Minigun: hmmm.. kweenie.. op de een of andere manier duurt het langer voordat ik iemand dood heb met de minigun.. Verschil tussen primary en secondary fire is ook niet echt opvallend...
Assault Rifle: Beter dan de enforcer, duidelijker krachtiger, met assault rifle heb je nog enigzins kracht.. Die granaten zijn vergelijkbaar met de granaten van de oude rocketlauncher. Wel ff wennen...
Link Gun: Leuk concept, of het ook in de praktijk werkt is natuurlijk de vraag.. Is meer geschikt voor de gevorderde clans in team-based games zoals CTF en Bombinrun. De primary fire lijkt langzamer maar wel krachtiger...
Flag Canon: Je moet er nu gerichter mee schieten.. de munitie lijkt langer te blijven rondschieten.. De bol schiet minder ver weg... Duidelijk aangepast zodat hij moeilijker hanteerbaar is.. Dit maakt de drempel voor nieuwelingen om aan het spel deel te nemen wel groter..
Sniper ding (thunder nogwat): Tja.. ben niet echt entiousiast.. Op het moment dat je afdrukt lijkt het een paar miliseconden te duren voordat hij afgaat. Bovendien heeft dat wapen niet zo veel van UT weg.. Het is meer een Quake 3 wapen...
Wat vinden jullie van de aangepaste wapens??
Assault rifle: goed idee, tenminste een fastoenlijk startwapen, is het gezeik met spawnkills ook eens weg, want je kunt granaten schieten dus je prima verdedigen
Shock rifle: mij ook te langzaam, ik vond 'm bij UT ook al kut, hier is het iets beter maar nog steeds niet echt je van het, lekkere snelle skilled shock moves zoals in unreal zijn hier niet mogelijk, terwijl gewoon suf spammen nog wel kan
de beste is nog steeds de ASMD van unreal1, maak die iets minder krachtig en je hebt een goed wapen
bio rifle: beter, schiet verder zodat vooral de secondary fire een erg dodelijk effect heeft, dat wapen is nu vergelijkbaar met de rest
minigun: gelukkig minder krachtig dan in UT, want daar was ook geen hol aan, alleen moet het verschil tussen primary en secondary duidelijk wezen, ik weet niet wat het verschil is eigenlijk behalve dat secondary minder ammo verbruikt
link gun: prima ding, dat link effect verkt waarschijnlijk niet maar het is op zich een redelijk bruikbaar wapen
flaK cannon: ook prima, secondary flak is vrij snel en dat moet ook want dat vereist een stuk meer skills dan de primary, houwen zo
lighning blabla sniperdinges: De Oplossing!, eindelijk af van die suffe rifelaars die alleen maar een kruisje op een hoofdje kunnen zetten maar nog nooit van taktiek gehoord hebben. hier valt tenminste tegen te vechten, hij is ook net traag genoeg om een eventuele aimbotter afslachtbaar te maken mits genoeg armor aanwezig
rocket launcher: ik vond de 6 raketten-modus altijd erg leuk om fights mee te houden op top nivo bij unreal1, maar het zal wel nodig zijn omdat bij UT veel
gespamd werd met het ding.
al met al vind ik UT2003 qua gameplay een grote verbetering op UT, of het ook tegen unreal op kan is nog even afwachten.
o ja, ik mis 1 essentieel punt, en dat is het aan gort schieten van lijken
de lijken vliegen niet echt hard weg en zijn ook niet uit mekaar te knallen. Hopelijk komt dat wel in het uiteindelijke spel, lijken aan gort blazen was ten slotte mijn handelsmerk, dood is niet genoeg!!
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB