melly schreef op 14 september 2002 @ 16:51:
[...]
Devil N ik wil je ff complimenteren met je geweldige posts.
Tot zo ver geef jij steeds goede tips en probeer je het uiterste uit het spel te persen.
Je helpt goed en zover ik heb kunnen lezen verkondig je geen onzin
Echt toppie...
Ga door zo..ik lees je post met plezier
Dank voor compliment. *blush*
Oh, en wat betreft die hi-res textures... Ik heb een aantal problemen weten op te lossen door bepaalde texture files terug te zetten, maar ik kan ze niet allemaal oplossen. In een aantal files met benodigde hi-res textures missen gewoon enkele textures, waardoor je dus witte vlakken krijgt op bepaalde muren. De enige manier om dat op te lossen zou zijn om de UTX files te openen, alle textures na te gaan, en vervolgens alles bij elkaar schrapen wat je nodig hebt, maar dat is een honds werk, en heb ik er eerlijk gezegd niet voor over

Daarnaast kun je helaas inderdaad niet online spelen als de hi-res textures gebruikt. Bij 't connecten geeft ie dan een Version Mismatch van de files die je dus vervangen hebt. Dus helaas heeft het dan niet veel nut. En aangezien je sowieso Build 927 nodig hebt om de hi-res textures van te kopieren, kun je dan beter gewoon Build 927 blijven spelen als je UT2003 in volle grafische glorie wilt zien.
Maar goed, voor degene die het toch eens wil uitproberen, dit zijn de files die je kunt kopieren uit de Textures directory van Build 927 naar de Textures directory van de demo:
Link naar tekstbestandje
Ik raad je wel aan om eerst een backup te maken van de files die worden overschreven, of beter nog, om je hele UT2003Demo directory te kopieren, en die kopie te gebruiken om mee te klooien
De volgende fouten zul je dan trouwens tegenkomen:
• Health Vials hebben geen texture
• Spikeballs in CTF-Citadel hebben geen texture
• Enkele muren in DM-Asbestos hebben geen texture
• Lucht in DM-Antalus is zwart
• Water in DM-Antalus heeft geen texture
• Die rare zeil-achtige gevallen boven de deuren in BR-Anubis zijn weg
• Lasers onder de goals in BR-Anubis hebben geen texture
• De vlag in CTF heeft geen texture
Ik zal later nog eens kijken of ik nog een aantal van deze problemen kan oplossen door enkele UTX bestanden niet te kopieren van Build 927.