Ik 0wn
Verwijderd
deamn ik heb geen gras in mijn levels !!
het draait super hier:
duron 1200mhz
256 mb ddr
geforce 4 mx
1280x alles full 32 bit
het draait super hier:
duron 1200mhz
256 mb ddr
geforce 4 mx
1280x alles full 32 bit
waar kan je die demo downloaden
ik zie nergens links
edit: ik heb heel erg veel zin je een OW te geven voor deze post.
edit: ik heb heel erg veel zin je een OW te geven voor deze post.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2002 12:56 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
De Unreal 2003 server is online @ 100 mbit, nog niet helemaal goed configged, dus zal nog wel een paar keer down gaan.
Op moment dat ik serv net verliet 20 players, max is, nog, 32, denk ik, zal waarschijnlijk 16 worden.
Als traffic te hoog wordt, minderen we aantal players, of helemaal down..
Typ in console open 81.17.36.52
Mij vinden we onder Nakebod[NL] en andere admin Necrofiel
Updateje: Ff tijdelijk down, config/reinstall, zodat wij de uber-gamers beter kunnen serven
Op moment dat ik serv net verliet 20 players, max is, nog, 32, denk ik, zal waarschijnlijk 16 worden.
Updateje: Ff tijdelijk down, config/reinstall, zodat wij de uber-gamers beter kunnen serven
[ Voor 0% gewijzigd door Nakebod op 14-09-2002 12:33 . Reden: Update ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Euhh, hoe kan ik een game joinen eigenlijk

Lukt me nie
Ennem, de links naar de demo staan op de eerste pagina van dit topic.
Lukt me nie
Ennem, de links naar de demo staan op de eerste pagina van dit topic.
saviour, lees me post boven je, staat het ook in 
Alleen dan is die serv tijdelijk ff eruit
Alleen dan is die serv tijdelijk ff eruit
Ben je lui of dom?
Kijk eens naar het eerste bericht?

Cool, thanksNakebod schreef op 14 september 2002 @ 12:30:
De Unreal 2003 server is online @ 100 mbit, nog niet helemaal goed configged, dus zal nog wel een paar keer down gaan.
M'n lagserver is ook niks, iedereen zit te spelen met een ping van 150+, behalve ik
🌞🍃
Verwijderd
Npou, heb net ff tegen bots gespeeld maar vind et niet veel soeps 
Maar dat heeft waarschijnlijk niet zo zeer veel met ut2003 te maken, maar meer met het feit dat ik shooters de laatste tijd geen ene moer meer aan vind.
Battlefield 1942 vind ik stukken beter
Edit: kut kut kut
Helemaal vergeten dat ik als LEBED ingelogd sta (Bush) 
Waarom kan je hier lezen: [rml][ Bush] Kan niet meer inloggen[/rml]
Sorry
Was niet de bedoeling

Maar dat heeft waarschijnlijk niet zo zeer veel met ut2003 te maken, maar meer met het feit dat ik shooters de laatste tijd geen ene moer meer aan vind.
Battlefield 1942 vind ik stukken beter
Edit: kut kut kut
Waarom kan je hier lezen: [rml][ Bush] Kan niet meer inloggen[/rml]
Sorry
Ik vraag me trouwens af of 't niet mogelijk zou zijn om de textures uit Build 927 te gebruiken in de demo, zodat de levels wat scherpere textures hebben. Ik denk dat ik dat later vandaag nog wel eens eventjes ga proberen. Zou wel zo leuk zijn, niet?
Zou vast wel lukken, maar ik zeg wel, die levels/textures waren toen nog niet allemaal af enzo.. En ik denk, weet eigenlijk zeker, dat als je andere textures gebruikt, niet meer online kan gamen, version mismatch ofzoDevil N schreef op 14 september 2002 @ 12:52:
Ik vraag me trouwens af of 't niet mogelijk zou zijn om de textures uit Build 927 te gebruiken in de demo, zodat de levels wat scherpere textures hebben. Ik denk dat ik dat later vandaag nog wel eens eventjes ga proberen. Zou wel zo leuk zijn, niet?
Verwijderd
jeej bij mij loopt ie erg soepel 
1024x768 6x fsaa en 16 x fa op een radeon 9700
ik ga ff verder playen
ik ga ff verder playen
zou de demo het draaien op mn :
700 mhz Athlon
TNT2
256 mb ram

De beta demo deed het met 128 mb ram nog wel, wel schokkerig maarja....
Zal het bij deze demo het wel beter doen?
700 mhz Athlon
TNT2
256 mb ram
De beta demo deed het met 128 mb ram nog wel, wel schokkerig maarja....
Zal het bij deze demo het wel beter doen?
VOOR IEDEREEN DIE NOG EEN MIRROR ZOEKT
Ik zet momenteel een mirror op, uploaden gaat echter vanaf mij naar de mirror maar met 25 kB/sec dus dat duurt ff (97,7 mb). Als het goed is is het een retesnelle verbinding dus ik post straks wel ff een link hiero. ( ik heb maar 100 mb ruimte en mijn homepage staat er ook al op dus ik hoop dat het past voor jullie.) Ik dl vanaf die server met 400 a 500 kB/sec dus dat moet wel vlotjes gaan straks.
Update: Upload op 47%
De tijd nu: 13:35
Resterende tijd: 35 minuten.
ALs je straks gaat downloaden laat dan ff snelheden weten aub.
NONDEJU, hij past niet, =( Zelfs na removal van de .mail en .bin box + homepage komt ie nietr verder dan een 99% upload. GODNONDEJU!
Sorry guys/girls.
Ik zet momenteel een mirror op, uploaden gaat echter vanaf mij naar de mirror maar met 25 kB/sec dus dat duurt ff (97,7 mb). Als het goed is is het een retesnelle verbinding dus ik post straks wel ff een link hiero. ( ik heb maar 100 mb ruimte en mijn homepage staat er ook al op dus ik hoop dat het past voor jullie.) Ik dl vanaf die server met 400 a 500 kB/sec dus dat moet wel vlotjes gaan straks.
Update: Upload op 47%
De tijd nu: 13:35
Resterende tijd: 35 minuten.
ALs je straks gaat downloaden laat dan ff snelheden weten aub.
NONDEJU, hij past niet, =( Zelfs na removal van de .mail en .bin box + homepage komt ie nietr verder dan een 99% upload. GODNONDEJU!
Sorry guys/girls.
Goh, mag ook wel op een kaart van +/- 450 euro....Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 12:58:
ik ga ff verder playen
* flat gaat ff proberen mee te doen met die server die hierboven gepost staat 
oeh, 't ewrkt!
oeh, 't ewrkt!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Voor diegenen die niet weten waar Adrenaline voor dient:
Als je 100 Adrenaline moet je het volgende doen:
Vooruit, Vooruit, Vooruit, Vooruit: Speed Boost
Achteruit, Achteruit, Achteruit, Achteruit: Health boost
Vooral de Health Boost is erg handig in een DM-game
Ik heb een UT2003 demo linux server draaien met het volgende probleem:
Server werkt perfect alleen ik kan er als Admin user niet bij ik heb me ini files al nagekeken maar hier snap ik niks van!
Als ik webadmin doe dan moet je een password invullen nou die heb ik in de ini files opgegeven en nu kan ik nog steeds niet inloggen hier word ik toch een beetje flauw van !!!
Server werkt perfect alleen ik kan er als Admin user niet bij ik heb me ini files al nagekeken maar hier snap ik niks van!
Als ik webadmin doe dan moet je een password invullen nou die heb ik in de ini files opgegeven en nu kan ik nog steeds niet inloggen hier word ik toch een beetje flauw van !!!
Verwijderd
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-13_17.31]
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1194 MHz with 383MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 (4041)
General protection fault!
History: ATerrainInfo::RenderDecorations <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
wtf is dit ik heb herinstalled na schone xp installatie
History: ATerrainInfo::RenderDecorations <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Is het misschien iemand al gelukt om de webadmin werkend te krijgen met de linux serv? If so, hoe? blijf steeds connection refused krijgen, hij is bEnabled en ListenPort is ook ingevuld.. alleen.. dan doet ie et nog niet.
Zou wel naais zijn als iemand het weet, dan is de server weer snel online
Zou wel naais zijn als iemand het weet, dan is de server weer snel online
Dit lijkt mij op een driver probleem, wel drivers voor je vga installed, en niet de standaard windows drivers?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:08:
Dom, zie dat je 40.41 gebruikt.. vaag
[ Voor 0% gewijzigd door Nakebod op 14-09-2002 13:11 . Reden: Dom :D ]
Verwijderd
ik zal die 30 proberenNakebod schreef op 14 september 2002 @ 13:09:
[...]
Dit lijkt mij op een driver probleem, wel drivers voor je vga installed, en niet de standaard windows drivers?
Dom, zie dat je 40.41 gebruikt.. vaag
ff kieken hoe goed ie draait op mn
700 mhz Athlon
TNT2
256 mb ram
zal wel goed gaan denk ik...
Niet perfect maar wel goed.. net zoals SoF2..
700 mhz Athlon
TNT2
256 mb ram
zal wel goed gaan denk ik...
Niet perfect maar wel goed.. net zoals SoF2..
Ik weet niet in hoeverre UT2003 bestandsgrootte- en/of checksum-controle doet als je connect met een server. Dat is dus onder andere één van de dingen die ik zal uitproberen.Nakebod schreef op 14 september 2002 @ 12:57:
[...]
Zou vast wel lukken, maar ik zeg wel, die levels/textures waren toen nog niet allemaal af enzo.. En ik denk, weet eigenlijk zeker, dat als je andere textures gebruikt, niet meer online kan gamen, version mismatch ofzo
Verder zag ik dat er in de Windows versie ook een OpenGL driver zit voor UT2003, wat misschien wel handig is voor de mensen die UT2003 niet kunnen opstarten. Je weet maar nooit, misschien doet ie 't wel in OpenGL
OpenGL is wel wat langzamer dan Direct3D, maar 't werkt, 't ziet er goed uit, en 't is stabiel. Enige probleempje is alleen dat na het sluiten van het spel de resolutie niet terugveranderd wordt. Nou ja, maakt ook niet zoveel uit.
Anyways, om OpenGL aan te zetten moet je in de UT2003\System dir het bestand UT2003.ini openen. Daar zie je in de catagorie [Engine.Engine] onder andere deze regels staan:
code:
1
2
3
| RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice |
Verander dat hierin:
code:
1
2
3
| ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice |
En de volgende keer dat je UT2003 opstart draait 't in OpenGL!
misschien DirectX (gokje)Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:08:
_blaat_
Deze plek is te koop.
Demo ruleert alleen jammer dat de master server down is voor onderhoud
maarja strax weer stabieler gamen
Ik heb een Geforce4 dan kan ik hem toch beter in OpenGL spelenDevil N schreef op 14 september 2002 @ 13:13:
[...]
Ik weet niet in hoeverre UT2003 bestandsgrootte- en/of checksum-controle doet als je connect met een server. Dat is dus onder andere één van de dingen die ik zal uitproberen.
Verder zag ik dat er in de Windows versie ook een OpenGL driver zit voor UT2003, wat misschien wel handig is voor de mensen die UT2003 niet kunnen opstarten. Je weet maar nooit, misschien doet ie 't wel in OpenGL
OpenGL is wel wat langzamer dan Direct3D, maar 't werkt, 't ziet er goed uit, en 't is stabiel. Enige probleempje is alleen dat na het sluiten van het spel de resolutie niet terugveranderd wordt. Nou ja, maakt ook niet zoveel uit.
Anyways, om OpenGL aan te zetten moet je in de UT2003\System dir het bestand UT2003.ini openen. Daar zie je in de catagorie [Engine.Engine] onder andere deze regels staan:
code:
1 2 3 RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
Verander dat hierin:
code:
1 2 3 ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
En de volgende keer dat je UT2003 opstart draait 't in OpenGL!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
ff 'b vraagje tussendoor: hoe deliver ik die ball?
ik heb wel 'n soort ring gevonden waar 'ie doorheenmoet, maar als ik daarbij in de buurt kom kan ik die bal er niet doorheen schieten, en door die ring springen gaat ook niet
ik heb wel 'n soort ring gevonden waar 'ie doorheenmoet, maar als ik daarbij in de buurt kom kan ik die bal er niet doorheen schieten, en door die ring springen gaat ook niet
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
IIG niet het ontbreken van, DirectX 8.0 zit standaard in XP.
Maar, het kan idd wel een probleem MET DirectX zijn. Probeer OpenGL, zie post van Devil N, misschien dat het dan wel werkt
tijdelijk down? elke 5 seconden down en up bedoel jeNakebod schreef op 14 september 2002 @ 12:30:

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ja, we zijn met webconfig bezig, lijkt nu eindelijk te werken, dus ff geduld nog 
Wist niet dat we nu al zo populaire server hadden
Linux webserv, zo werkt ie tenminste bij ons:
In ut2003.ini de webserver bEnabled=True
en ListenPort=<poort>
En dan starten met:
./ucc server DM-Antalus?Game=XGame.xDeathMatch?GameSpeed=1.00?WeaponStay=
True?Translocator=True?FF=0.00?GoalScore=25?TimeLimit=15?MaxLives=0?AutoAdjust=
False?Mutator=UnrealGame.MutLowGrav,XGame.MutZoomInstagib?GameStats=
False?MinPlayers=0?MaxPlayers=32?MaxSpectators=2?AdminName=USER?
AdminPassword=PASS?difficulty=1 -server -log=Server.log multihome=IP
Hoop dat jullie er wat aan hebben..
Wist niet dat we nu al zo populaire server hadden
Linux webserv, zo werkt ie tenminste bij ons:
In ut2003.ini de webserver bEnabled=True
en ListenPort=<poort>
En dan starten met:
./ucc server DM-Antalus?Game=XGame.xDeathMatch?GameSpeed=1.00?WeaponStay=
True?Translocator=True?FF=0.00?GoalScore=25?TimeLimit=15?MaxLives=0?AutoAdjust=
False?Mutator=UnrealGame.MutLowGrav,XGame.MutZoomInstagib?GameStats=
False?MinPlayers=0?MaxPlayers=32?MaxSpectators=2?AdminName=USER?
AdminPassword=PASS?difficulty=1 -server -log=Server.log multihome=IP
Hoop dat jullie er wat aan hebben..
[ Voor 0% gewijzigd door Nakebod op 14-09-2002 13:41 . Reden: Layout verneukend :( ]
Bij mij is de master server iedere keer niet te bereiken, hebben jullie hier ook last van ?
Verwijderd
Weet iemand hoe je via de console naar een ip connect? de master server is een beetje down
Euh, UT2003 is geoptimaliseerd voor Direct3D, dus ook al zijn nVidia kaarten over het algemeen beter in OpenGL dan in Direct3D, UT2003 zal waarschijnlijk toch beter draaien in Direct3D, ongeacht de kaart. Dus Direct3D zou je eerste keus moeten zijn, maar als dat niet werkt, dan kun je altijd OpenGL proberen.ThrillSeeka schreef op 14 september 2002 @ 13:21:
[...]
Ik heb een Geforce4 dan kan ik hem toch beter in OpenGL spelen
Je moet wel naar het doel van de tegenstander gaan he. Als je op het rode team zit moet je de bal door het blauwe doel schieten, en vice versa.Flat© schreef op 14 september 2002 @ 13:22:
ff 'b vraagje tussendoor: hoe deliver ik die ball?
open <ip-adres>Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:33:
Weet iemand hoe je via de console naar een ip connect? de master server is een beetje down
Maak eens wat screensVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 12:58:
ik ga ff verder playen
open xxx.xx.xx.xxVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:33:
als ik me niet vergis..
Links, Links, Rechts, Rechts (of andersom): InvisibilityVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:06:
Voor diegenen die niet weten waar Adrenaline voor dient:
Verwijderd
met detonator 30 had ik het zelfde in open gl draait ie echter wel zonder die crash wat zal het dan zijn? effe opnieuw direct x erover gooien? kijk ik heb een gf 4 ti ik wil natuurlijk direct 3d daar is die voor gemaaktNakebod schreef op 14 september 2002 @ 13:22:
[...]
IIG niet het ontbreken van, DirectX 8.0 zit standaard in XP.
Maar, het kan idd wel een probleem MET DirectX zijn. Probeer OpenGL, zie post van Devil N, misschien dat het dan wel werkt
je zou het kunnen proberen, DX 8.1 dan gelijk, je weet soms maar nooit 
En loopt OpenGL een beetje? Als niet anders lukt, blijf je gewoon die gebruiken, mits het een beetje game-baar is.
En loopt OpenGL een beetje? Als niet anders lukt, blijf je gewoon die gebruiken, mits het een beetje game-baar is.
Update over server, webconfig werkt weer, zie paar posts hierboven, dus de server blijft nu online.. tenminste, is te hopen 
Typ in console (~) open 81.17.36.52
Veel frag plezier
Ik ben weg, gamen, en geslacht worden
Typ in console (~) open 81.17.36.52
Veel frag plezier
Ik ben weg, gamen, en geslacht worden
gimme gimme gimme!!! I want those pics
!!
Enneuh...btw ik heb opzich geen problemen hoor met die master server... Maar wel met me FPS avg 9..
Want op me P III 750 GeForce 128 MB intern draaitie met alles op low wel soepel in Instant Action. Maar op internet gaat het niet helemaal toppie
!
Enneuh...btw ik heb opzich geen problemen hoor met die master server... Maar wel met me FPS avg 9..

[ Voor 0% gewijzigd door 8-Ball op 14-09-2002 13:54 . Reden: typo....d0h ]
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Goh, dat verwisselen van de textures met de textures uit Build 927 werkt wel, en niet zo'n beetje ook. Check dit:
Muur Medium-res
Muur Hi-res
Grond Medium-res
Grond Hi-res
Alle grafische instellingen zijn bij alle shots 't zelfde. Alleen de textures files zijn dus vervangen.
Nu moet ik alleen nog uitzoeken welke bestanden er echt allemaal nodig zijn, en welke ik beter niet kan kopieren. Bepaalde bestanden zijn namelijk niet helemaal compatible. Het menu is bijvoorbeeld behoorlijk fuxx0red nu. Dus ik zal weer even wat bestanden terugzetten, en zodra ik erachter ben welke UTX files je allemaal kunt kopieren vanuit Build 927 naar de demo, zal ik 't hier wel posten
Muur Medium-res
Muur Hi-res
Grond Medium-res
Grond Hi-res
Alle grafische instellingen zijn bij alle shots 't zelfde. Alleen de textures files zijn dus vervangen.
Nu moet ik alleen nog uitzoeken welke bestanden er echt allemaal nodig zijn, en welke ik beter niet kan kopieren. Bepaalde bestanden zijn namelijk niet helemaal compatible. Het menu is bijvoorbeeld behoorlijk fuxx0red nu. Dus ik zal weer even wat bestanden terugzetten, en zodra ik erachter ben welke UTX files je allemaal kunt kopieren vanuit Build 927 naar de demo, zal ik 't hier wel posten
ik start net me All seeing eye op, krijg ik bij updaten deze melding:
UT 2003 demo = no go. Looks like epic has gone from public masters to private, and to add insult to injury they seem to have explicitly banned all our IPs, so even if the serverlist wasn't encrypted we wouldn't have access to it.
Lame van epic
UT 2003 demo = no go. Looks like epic has gone from public masters to private, and to add insult to injury they seem to have explicitly banned all our IPs, so even if the serverlist wasn't encrypted we wouldn't have access to it.

Lame van epic
uhm net ff samen met me vader een paar potjes gespeeld (nie head2head maar samen een menneke besturen) man we zijn beide hooked on it!
This is the Way.
Wat mij opvalt, zou ook kunnen dat ik een reboot nodig heb, tijdens het online game, iets anders doe ik niet, dat hij af en toe "schokt" en dat je dan een stukje terug, of jusit verderop, ineens weer verder loopt.. nogal streens iig, aan de server ligt het niet... snel genoeg.
Iemand anders die dit ook heeft? anders toch maar eens booten..
Voor de mensen die de demo nog niet hebben.
Probeer het hier eens ---> http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=596
Altijd lekker snel
Probeer het hier eens ---> http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=596
Altijd lekker snel
Ik, geheel anders
vdvanwijk ownde mij ook
tampie ook
iedereen mij
Hmmz, hoe kwam ik dan aan me frags
* Nakebod moet veel gaan oefenen weer
Hmmz, hoe kwam ik dan aan me frags
* Nakebod moet veel gaan oefenen weer
Verwijderd
hmmm nee ik vind juist cool... ik heb altidj cs gespeeld maar ben gekapt door de lamers. Wat ik vooral niet mis van cs is dat klote gechat de hele tijd
Kan iemand me ff vertellen wanneer de officiele versie uit komt ??
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Hmmz ongeveer eind September begin Oktober zoiets. Maar je kent Epic... 'when its done' dus je weet het nooit.
kom ik aan met me tbird 800@945 met een GF DDR 150/350

ik kan wel janken
Eens kijken of ik het geheugen van mn Geforce nog wat kan overklokken, daarna weer spelen.
Dalijk maar eens online gamen als mn kamer opgeruimd is
Echt een gaaf spel!
Dalijk maar eens online gamen als mn kamer opgeruimd is
Echt een gaaf spel!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2002 15:52 ]
Kan je dan een soort Self-Extracter maken voor de GoT-ers? Zodat wij mooie kwaliteit enzo hebbenDevil N schreef op 14 september 2002 @ 13:58:
Goh, dat verwisselen van de textures met de textures uit Build 927 werkt wel, en niet zo'n beetje ook. Check dit:
Muur Medium-res
Muur Hi-res
Grond Medium-res
Grond Hi-res
Weet iemand of er al UT2k3 levels zijn, en of je UT levels, like Deck16 ofzo, kan gebruiken hierin?
Denk dat je snel op 2 levels bent uitgekeken
Denk dat je snel op 2 levels bent uitgekeken
Vind em niet super overweldigend...
Gamepoint servers zijn up 
http://www.gamers.nl/nieuws/14654
Screenshots
Nou ik ben net wakker ik heb tot ongeveer 08:00 geut2003-ed
Ik heb een mooie rij screenshots, altijd leuk om te zien

Zoals je misschien heb gezien zijn het er 10 geworden, ik heb wel rond de 50 screenshots gemaakt maar je moet toch kiezen...
Screenshots

Zoals je misschien heb gezien zijn het er 10 geworden, ik heb wel rond de 50 screenshots gemaakt maar je moet toch kiezen...
Kerst is wat laat, ik denk dat ze hem wel released hebben in Oktober zoiets, maargoed ik ga weer UT2003. Ik heb ook dat probleem met Connection Failed en kan ik alleen tegen bots
kennisnet snelle download
(3**KB/s
)
KWIJL!!!!
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Dit heb ik ook ja. Maar voorlopig alleen nog met online matches.Nakebod schreef op 14 september 2002 @ 14:17:
Wat mij opvalt, zou ook kunnen dat ik een reboot nodig heb, tijdens het online game, iets anders doe ik niet, dat hij af en toe "schokt" en dat je dan een stukje terug, of jusit verderop, ineens weer verder loopt.. nogal streens iig, aan de server ligt het niet... snel genoeg.
Uuhm deze screenshots heb ik al in pagina 3 gepostNovah schreef op 14 september 2002 @ 14:43:
Gamepoint servers zijn up
Screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The devil is in the details.
Jij???? Dat zijn mijn screenshots! WTFMaRc0 schreef op 14 september 2002 @ 14:51:
[...]
Uuhm deze screenshots heb ik al in pagina 3 gepost
Voor de HLSW gebruikers onder ons, het beste proggie heeft een beta update erbij met UT2003 support, hij support nu zon beetje elke game
www.hlsw.net
#hlsw @ QuakeNet
[14:51:40] <@Strimo^na> UT2003 Support: ftp://80.86.166.121/downloads/beta/hlsw_0_4_2-beta1.exe
veel plezier
Even pauze... en een vraagje.
Ik speel nu met het meesterlijke muisje van Logitech. De Dual Mouseman Optical. Nu wil ik graag die duimknop gebruiken om te springen, maar om een of andere vage reden kan ik de duimknop dus niet binden. Heeft iemand enig hoe ik die knop kan binden?
Ik speel nu met het meesterlijke muisje van Logitech. De Dual Mouseman Optical. Nu wil ik graag die duimknop gebruiken om te springen, maar om een of andere vage reden kan ik de duimknop dus niet binden. Heeft iemand enig hoe ik die knop kan binden?
je moet dan eerst de logitech software installeren geloof ik.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
hmm wel leuke game, hele vooruitgang op de beta's !!
kan nog niet online spelen
iemand een server?
kan nog niet online spelen
iemand een server?
ik zou wel willen maar ik weet niet hoeveel spelers chello aan kan... 10kb/s upload dat wordt niet veel denk ik
15kbXoiN schreef op 14 september 2002 @ 15:19:
ik zou wel willen maar ik weet niet hoeveel spelers chello aan kan... 10kb/s upload dat wordt niet veel denk ik
Hoe kan ik nou ipv d3d op opengl spelen?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Lees ff een pagina terug.toastingnow schreef op 14 september 2002 @ 15:22:
Hoe kan ik nou ipv d3d op opengl spelen?
En hier een url met nog veel meer mirrors om de demo te downloaden:
http://forums.tactical-ops.to/
Als je geluk hebt.
Ik haal hier met chello niet eens de 10kB/sec

Maar goed, 2 spelers met die snelheid (10K) kan nog wel, meer niet.
🌞🍃
ziezo, lekker geownd op de server die hierboven ergens genoemd wordt
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Heeft iemand dit spel al aan de gang weten te krijgen met een Matrox G450?
M'n pc reboot spontaan al bij het opstarten van dit spel.
iemand een oplossing?
M'n pc reboot spontaan al bij het opstarten van dit spel.
Maar de oplossing die hier staat:On cards without hardware accelerated transform & lighting the game will
crash reporting a problem in "DrawIndexedPrimitive" with DirectX 8.1.
The problem has been addressed by Microsoft for DirectX 8.1b. Please
upgrade your version of DirectX - see section 3.10 for instructions how
to do this.
werkt dus ook niet, want die patch kan je niet los downloaden van Microsoft, alleen in de SPDirectX 8.1b contains bug fixes in the DirectX runtime that are required
for the game to run on cards without hardware transform & lighting. E.g.
TNT2, Kyro I/II, Voodoo 3, Radeon 7000, ... DirectX 8.1b will be
included on the retail CD.
If you are running Windows 98/ME/2000 you can download DirectX 8.1b
using the below link.
http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx81.asp
For Windows XP you have to install QFE 321178 to upgrade your version
of DirectX to 8.1b
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q321178
Please note that Windows XP Service Pack 1 contains this fix.
iemand een oplossing?
Ik heb het net ook gespeeld en het ziet er super uit. 
Ook draait het perfect en vloeiend op mijn machine, het is dat ik de gameplay niet echt leuk vind (daarom speel ik nooit Q3 of UT) maar voor de rest is het echt super.
Ook draait het perfect en vloeiend op mijn machine, het is dat ik de gameplay niet echt leuk vind (daarom speel ik nooit Q3 of UT) maar voor de rest is het echt super.
Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben ? of weten hoe ik dit kan oplossen?
Hij gaat wel verder in windowd mode en ik kan hem ook zo switchen na fullscreen en verder spelen.
Ik heb net de demo gedownload, maar als ik 'm wel spelen krijg ik een error: negative delta time.
Bij CPU geeft ie vaak ook een snelheid aan die heeeel ver onder nul ligt.
Heeft iemand anders ook dit probleem of weet iemand de oplossing hiervoor ??
[edit]
Ik kwam net wel even in het spel, maar toen ik naar de settings wilde gaan kreeg ik weer dezelfde error !
[\edit]
[edit2]
De benchmark werkt wel gewoon goed en als ik dan op ESC druk, kan ik ook wel even gaan spelen.
Maar die benchmark stopt er na een tijdje dus mee.
[/edit2]
Bij CPU geeft ie vaak ook een snelheid aan die heeeel ver onder nul ligt.
Heeft iemand anders ook dit probleem of weet iemand de oplossing hiervoor ??
[edit]
Ik kwam net wel even in het spel, maar toen ik naar de settings wilde gaan kreeg ik weer dezelfde error !
[\edit]
[edit2]
De benchmark werkt wel gewoon goed en als ik dan op ESC druk, kan ik ook wel even gaan spelen.
Maar die benchmark stopt er na een tijdje dus mee.
[/edit2]
Nieuwe ontdekking!
Je kunt gras en dergelijke in Antalus en Citadel aanzetten op deze manier:
Open de console met de ~ toets.
Tiep daar 'preferences' in en druk op enter.
Ga in het menu wat nu verschijnt naar het Display submenu.
Zet daar DecoLayers op True.
Klik het menu weg en je hebt mooi gras
mgfun: ik heb precies hetzelfde (specs oa: Radeon 8500 DV 64MB)
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Verwijderd
Bij mij onder winXP eng (512MB, p733Mhz, gf2mx4xx)MankE NeliZ schreef op 14 september 2002 @ 15:49:
mgfun: ik heb precies hetzelfde (specs oa: Radeon 8500 DV 64MB)
Volgende week maar ff een gf4 4200 bestellen.
aha. dat gaat dus uit.Devil N schreef op 14 september 2002 @ 15:47:
Nieuwe ontdekking!
kut gras
Ja, ik! Kijk maar op pagina 3
(Daar staat bij: 'Deze screenshots zijn van Novah')
The devil is in the details.
Geraakt het spel door de standaard winxp firewall? zoja dan zet ik wel ff mn pc up, 128Kbit upstream, in de praktijk nog hoog genoeg voor een 4tal spelers d8 ik zo.
Dit topic is gesloten.