[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Dit project is nog bezig en er zijn daarom nog geen plaatjes
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
De vos loopt door het bos.
thams portfolio: www.thamar.nl
Anoniem: 37864
huh? een half uurtje? En alles zelf in elkaar gezet?_Richard schreef op 21 september 2002 @ 20:16:
hier een kleine update na +- half uurtje werken:
[afbeelding]
ut wordt een soort van atlantis of zo iets.. nou ja ikzie wel wat ik er van pruts..
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Ik ben ook nog hard bezig met iets (ik kan nu ff geen wip laten zien zit op me werk), maar ik vind het wel een goed idee om het nog 1 weekje uit te stellen maar dan niet meer de deadline verplaatsen.WILDEAAP schreef op 25 september 2002 @ 20:24:
Lijkt me dat we om 0:00 van vrijdag op zaterdag de limiet zetten je spul in te sturen. Dan kun je de hele zaterdag ofzo stemmen tot 0:00 en zondag komen dan de resulaten. Kweet alleen niet of we nou deze week stoppen of de volgende. Officieel natuurlijk de 27e, dus nu vrijdag. Maar ik heb het gevoel dat er nog wat weinig te beoordelen valt.
PS. Wildeaap moet dan mee doen
http://hawvie.deviantart.com/

het word dus een onderzeeer voor degene die dat nie kunnen zien klik hier voor een plaatje van het uiteindelijke model (ik hoop dat ik hem voor vrijdag 0:00 af heb).
Anoniem: 30579
http://www.e-x-design.com/a/Water.avi
testje =) moet aleen nog wat onder komen =)
euh... ja.. zo ingewikkeld ziet het er toch niet uit?whitey-d schreef op 25 september 2002 @ 20:56:
[...]
huh? een half uurtje? En alles zelf in elkaar gezet?
[arro_mode]of ben ik zo goed?
nee, ik moet het nog helemaal uitwerken, kwa detail en zo, dit is meer een basis opzet, alleen hoop ik dat ik wel tijd heb om er verder aan te werken..
He who drop shit in toilet, have shitty time
Anoniem: 30794
ik zal ook ff snel aan de slag gaan.. hoe lang hebbe we nog ?
tenzij 't allemaal uitgesteld wordt...
Anoniem: 48508
Daim roeleertAnoniem: 56291 schreef op 27 september 2002 @ 09:52:
aja dan zal ik ook maar eens aan het werk gaan want dit is allemaal oud werk van me
[afbeelding]
-Je hebt 2 weken om dit te maken, we gaan vandaag van start en stoppen op vrijdag 27 september. Er is dus geen tijdslimiet meer voor het modelen.LiToKi schreef op 27 september 2002 @ 10:50:
je hebt nog 13 uur
tenzij 't allemaal uitgesteld wordt...
mm.. das wel minder, dan heb ik alleen vanavond nog, aangezien ik vandaag heel de dag op me werk zit..
[quote]Anoniem: 30794 schreef op 27 september 2002 @ 10:43:
_Richard.. het moet "gerendert" worden toch? of
neem aan van wel, ..dus nog zal ik nog harder moeten werken vanavond ..:)
gisteren wilde het niet lukken en ben ik er maar mee gestopt, vanavond nog effe proberen.. en ja ik stuur wel wat in (tot zover het af is), volgende keer beter.
de volgende opdracht moet beter gaan heb de komende drie weken vakantie genomen...
Anoniem: 56291
ja weet ik lol is allemaal heel oud werk van meAnoniem: 30794 schreef op 27 september 2002 @ 11:17:
Laser guy..
[afbeelding]
die voetjes steken door het bad man
heb je die dame zelf gemaakt?Anoniem: 56291 schreef op 27 september 2002 @ 14:52:
[...]
ja weet ik lol is allemaal heel oud werk van me
zal wel poser zijn..denk ik..
[ Voor 0% gewijzigd door LiToKi op 27-09-2002 15:01 . Reden: huh, ik heb toch geen 2 minuten gedaan om dit antwoord te typen? ]
mee eens.. of stel het iig uit tot zondag avond, zodat we van het weekend er nog aan kunnen werken, zit nu namelijk nog op me werk, en voor dat ik thuis ben is het ook pas 11 uur of zo, dus weinig kansdat ik het vanavond 0:00 af heb..Anoniem: 37864 schreef op 25 september 2002 @ 20:31:
Ik stel voor om de deadline nog een weekje op te schuiven. Ik wil nog steeds mee doen namelijk, maar met een full-time baan overdag komt 't er niet altijd van wat moois te maken...

nog ff door werken en ik ben om 0:00 net klaar
echtwaar... dat ding zou 100.000x mooier zijn als je em op een weerspiegelende witte/grijze ondergrond zet ipv dit poep blouwe...the_Emperor schreef op 27 september 2002 @ 21:23:
Wipje (met blauwe achtergrond)
[afbeelding]
nog ff door werken en ik ben om 0:00 net klaar.
maar das mijn mening
wat spook jij de laatste tijd uit mantec schreef op 27 september 2002 @ 21:54:
Wel beetje heeeel erg blauw..

nou eigenlijk nog nie
wat lees ik nou UITSTELLEN AAAAAAAAAAAH Loop ik helemaal te stressen om hem af te krijgen....
Nou kan ik in ieder geval nog de omgeving veder af maken want daar had ik nog maar een half uurtje voor (vandaar die lame lucht belletjes
(edit KUT geocities me plaatje werkt nie)
(edit) hij doet het

en de wireframe

ik ben het voor vandaag zat, misschien dat ik er morgen nog wat dingen aan verander(nieuwe dag,>dus frisse blik, en meestal zijn de dingen dieik de avond ervoor heb gemaakt dan weer bagger lelijk.. (naar mijn mening))
Anoniem: 41237
btw: thx aap voor het uitstellen, ik ga nu aan de slag.
Gebruik je nou painteffects?? das nie eerlijk hè!
had ik eerst wel gedaan, maar het kwam niet echt natuurlijk over, want meestal komt het licht toch meer recht van boven (onderwater dan).. en als je schuine shaduwen heb, dan lijkt het meer alsof het op het land is of zo..ddtommie schreef op 29 september 2002 @ 10:40:
_richard, mooi sfeertje! volgensmij wordt het mooier als je wat grotere schaduwen maakt dus de lamp onder een grotere hoek, want dat stuk pilaar vooraan lijkt een beetje te zweven. Nahgoed beetje miereneukmode.
Gebruik je nou painteffects?? das nie eerlijk hè!
jah paintfx..
Anoniem: 23522

Okay, dit is mijn final dan. Ik heb op verzoek / advies de maan toegevoegd en de reflectie van de vloer verminderd en ge-antialliased. Voor de mensen die nog een final gaan inleveren: succes!
ps: wellicht was een andere invalshoek beter geweest, maar kben het nou zat hoor
Winnen
Nou.. als ik een tip mag geven: Low-Poly Modellenthe_Emperor schreef op 01 oktober 2002 @ 22:12:
de winnaar mag zeggen wat het volgende onderwerp word dus er is maar 1 oplossingen ...
Winnen
Waarom? Omdat Oogst nog wel wat Low-Poly modellen kan gebruiken voor in zijn trein-landschap. We mogen hem nog wel een handje helpen vind ik. Bovendien lijkt het mij leerzaam -net als ieder ander workshop btw-
Just my 2 cents..
EDIT:
[rml]Oogst in "[ 3d] Groepsproject: trein-animatie *rend"[/rml]
"Zoals jullie allemaal kunnen zien, is het landschap nog erg leeg. Dit komt vooral doordat ik van jullie, ondanks herhaalde verzoeken daartoe, vrijwel geen landschapsvulling heb mogen ontvangen. Ik heb een vogel (Mophor), een boei en een prachtig huis (HawVer) gehad, en ik zou graag nog meer krijgen. Dus maak iets leuks en: post het!"
[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 01-10-2002 23:09 . Reden: toevoeging.. ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Een nieuwe verse uitdaging en erg leuk en dan wordt het treinrpoject ook superb
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
dat zou je wel willen heOogst schreef op 02 oktober 2002 @ 16:35:
Dan stel ik voor om dat low-poly modellen gelijk ook handig te doen, door als opdracht niet alleen low-poly mee te geven, maar deze keer ook getextured en geschikt voor in een landschap.
maar verder wel een goed idee. jammer alleen is dat je bij een landschap makkelijk dingen kan maken die voor low-poly mee kunnen gaan (huisjes met 7 polies enzo
-ik zou het centrum van de scene iets minder centraal zetten, maar ook maar een klein beetje.
-Ik zie wel grote stukken steen van de pilaren, maar geen kleine, ik verwacht wat meer gruis etc.
-Het is niet metteen duidelijk dat het onderwater is.
Het is wel sfeervol, en nogmaals, erg mooie kleuren
Ik zag in het andere topic ook wat plaatjes van je, ook leuk, Je hebt geen homepage niet? Heb je een mail adres, vind het wel leuk om wat meer te zien ofzo.
yeah i know.. nu ik er weer naar kijk ziet het er eigenlijk helemaal niet uit.. ik zal kijken of ik van het weekend nog tijd heb om wat dingen te veranderen en zo..gladiool schreef op 02 oktober 2002 @ 17:41:
_richard, mooie kleuren, mooie zachte look. Wat dingen;
-ik zou het centrum van de scene iets minder centraal zetten, maar ook maar een klein beetje.
-Ik zie wel grote stukken steen van de pilaren, maar geen kleine, ik verwacht wat meer gruis etc.
-Het is niet metteen duidelijk dat het onderwater is.
Het is wel sfeervol, en nogmaals, erg mooie kleuren
Ik zag in het andere topic ook wat plaatjes van je, ook leuk, Je hebt geen homepage niet? Heb je een mail adres, vind het wel leuk om wat meer te zien ofzo.
iig bedankt voor de critics..
homepage.. euh lol., ik heb ongeveer al 10 designs gemaakt maar allemaal niet mooi genoeg..(tenminste, op het moment van maken wel, maar kijk ik er een paar dagen later na, dan is het van"nah.. dat kan beter.. )en daar gaan dan weer een paar maanden over heen...
1 gewone rendergladiool schreef op 02 oktober 2002 @ 18:15:
naja "ziet er helemaal niet uit" is echt niet waar. Hoe heb je de belichting gedaan?
daarna een GI render gemaakt, (niet een echte, maar gewoon een lightmap renderer er voor gebruikt) en deze render in photoshop er overheen gezet met een multiply..
ook nog een blur hier en daar er in gezet om een soort van de depth of field te faken (gaat sneller dan dat mee te renderen)
oja.. over dat er niet uit zien, voor +- 3 uurtjes werk is het misschien wel leuk, het is gewoon zo dat ik weinig tijd heb(werk,werk, werk...alsje de heledag al achter maya heb gezeten heb je weinig zin meer om savonds nog eens een aantal uur er achter te gaan zitten..)gladiool schreef op 02 oktober 2002 @ 18:15:
naja "ziet er helemaal niet uit" is echt niet waar. Hoe heb je de belichting gedaan?
maar wie weet heb ik zaterdag wel zin om wat te doen..

af/final? nee, nog geen texture aangeraakt
tevreden? nee, maar ja
Anoniem: 28596
ik vinnem zwaar cool! echt heel leuk gedaan... zonder textures issie juist hartstikke leukLiToKi schreef op 02 oktober 2002 @ 23:02:
wegens zwaaaar tijdgebrek gekozen voor de cartoony-style, weer es wat anders dan 't realistische/serieuze (nofi);
[afbeelding]
tevreden? nee, maar ja
Anoniem: 1139
Ziet 'r strak uit hoor, mooie kleuren vooral!LiToKi schreef op 02 oktober 2002 @ 23:02:
wegens zwaaaar tijdgebrek gekozen voor de cartoony-style, weer es wat anders dan 't realistische/serieuze (nofi);
[afbeelding]
tevreden? nee, maar ja
Iemand wat info voor mij over die cartoonstyle? Is dat een nieuwe feature van de nieuwe Max?
dankAnoniem: 1139 schreef op 02 oktober 2002 @ 23:07:
[...]
Ziet 'r strak uit hoor, mooie kleuren vooral!
offtopic:
Iemand wat info voor mij over die cartoonstyle? Is dat een nieuwe feature van de nieuwe Max?
cartoonstyle is gewoon mijn manier van zeggen dat 't eruit ziet als een tekenfilmpje, dus blij, foute verhoudingen, vrolijke kleurtjes etc.
al zit er in max5 wel een ink 'n paint material waarmee je snel en handig cell-shaded renders kan maken (heb ik niet gebruikt dus)
Anoniem: 23522
(just a friendly reminder
of zet die wildeaap het opz'n website, en kunnen we dan stemmen..?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Lees de regels van het stemmen nog ff van te voren, bespaart een hoop gedoe
Ik ben eigenlijk ontevreden over het resultaat, en ik denk dat ik gewoon na de contest er mee verder ga.
Dit is mijn finalplaatje:

Ik mail morgen de stemming wel, dat de mooiste moge winnen, ofzo...
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
* FragNeck too
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
IK heb het de laatste tijd veel te druk met school
c++ waar ik geen ene (***) van snap
en ik kon niets verzinnen
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Dus WILDEAAP deze graag gebruiken als mijn final en niet die je al heb
Dank u.
tevreden nope! not at all, maarja ik wil wel meedoen mijn opzet met de eend is compleet mislukt kon die niet realistisch krijgen, maar toch maar een totaal andere render ingestuurd van een van mn testjes.
wel veel geleerd

Anoniem: 28596
Tham schreef op 05 oktober 2002 @ 00:03:
shit te laat !!!
verder coole plaat
Echt fantastisch wat mensen allemaal niet kunnen met de computer
The devil is in the details.
Hier alvast een tussenstand:

Dit is dus niet de eindscore, er kunnen nog 5 mensen stemmen. De inzendingen staan nu ook op de site.
-edit- ow en Tham, je bent ondertussen al van de 0 af hoor
En als machtige Lite-Mod W&G adviseer ik jullie om hetzelfde te doen!

gelukkig ben ik nog wel origineel
feli _Richard
The Flying Dutchman
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.