"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 19137
Koffie/Etenspauze ?ReCreator schreef op 01 oktober 2002 @ 19:28:
IK KAN EM MORGEN NIET HALEN!!!!!
Zuigt.... in mijn winkel zal ie vast wel al zijn..... dit is niet leuk guys...
ik ben pas om 5 uur uit...
tenzij ik wat lessen skip maar dat schiet niet op.....
DAMN!!!
nou jah donderdag dan maar :(
maar goed, jij kan iedere dag van de week op een heerlijk wit strand in de zon liggen...daFubar schreef op 01 oktober 2002 @ 20:31:
nog een grotere troost, ik ben nog zieliger dan phusebox, want ik kan resident evil, super mario sunshine, eternal darkness en starfox adventures pas rond de jaarwisseling spelen![]()
![]()
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 19137
Waar kan ik eigenlijk eens een goede Europese release lijst vinden van Gamecube spellen, waar de exacte datums op staan..
Anoniem: 58392
Goedkoper om veel spellen te bestellen in t buitenland? (Lees: Inkoop Acties
Pakket: NGC + Controller + Mem Card + Super Mario Sunshine => € 279
Most Wanted List?
(Metroid Prime, SC:Ghost, Super Mario Sunshine, ...
DivX crap ziet er zeer goed uit; weinig ruimte veel kwaliteit!
This is the Way.
kan je er misschien nog een echte cuber mee blij maken...
niet dat ik luigi's mansion wilde.. de vakantie van zijn broer is toch bijna uit
Weet iemand overigens hoe het staat met 1080 whitestorm, want ik hoor daar maar erg weinig over.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
ik heb nog wel een spiderman the movie en een F12002 bijde 40 euro per stuk (woon in Amsterdam) geen vervoer enzo
This space is occupied
Anoniem: 55194
Bij de FRS krijg je 10 procent korting met een free entertainment card. Jammer dat ik pas 10 oktober geld heb
Anoniem: 14027
Verder wel een kewl spel
jep
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
moeten ze me nu weer zo nieuwsgierig maken...
start de geruchten-motor maar alvast...The latest issue of V-Jump, a monthly Japanese magazine that combines videogame coverage with comics, features a miniature one year anniversary celebration of the GameCube (yes, it's been a year since Nintendo's purple console launched to Japan allowing IGNcube to bring you such stories as Journeys of Box). Included as part of the festivities is a tantalizing hint at big things to come in GameCube land towards the end of this year.
The magazine states that, in addition to seeing more detailed coverage on its pages, the GameCube will also see something of "mega-ton level" (that means like a nuclear explosion, kids) happening at the end of the year. Above this little blurb is another, seemingly speculative pondering by V-Jump: "The start of a super-big project that will cause a worldwide boom for the GameCube?"
Yes, we are all very excited. And thankfully, as the end of the year is fast approaching, the wait for clarification may not be all that long. Stay tuned.
ok dan zal ik em starten:
- Gran Turismo 4 ?

01.10.02 - Nintendo corrected the distribution quantity of the Gamecube planned world-wide downward for the current financial year from 12 millions to 10 million units. That announces the intelligence service Bloomberg. Likewise only 15 millions are to be delivered instead of the before times prognosticated 19 millions Game Boy Advance of Handheld systems in the financial year 2002/03, which ends in March 2003. On the other hand world-wide 55 million software units for the Gamecube are to be delivered (before times 36 millions). For the Game Boy Advance are to come however only 50 millions instead of the planned 57 millions plays world-wide into the shops. Further Nintendo communicates that the expectation of profit for the period of April will amount to - September only 58 millions euro instead of the before estimated 249 millions euro.
Ik heb babblefish gebruikt dus het kan zijn dat het niet 100% klopt.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
als het niet tegen de regels is, dan lijkt het mij het beste om het hier te zeggen en dan gewoon in vraag en aanbod te plaatsen.Disciplus-Simplex schreef op 02 oktober 2002 @ 00:48:
Kan ik je niet blij maken of iemand anders met Extreme G Racing (+/-40 euro) of dit ruilen oid. Heb dit spel nu eigenlijk wel gezien. Wordt dit hiero eigenlijk wel gewaardeerd zo'n post of is daar een andere thread voor (vraag en aanbod zou ook kunnen maar de echte fans moeten natuurlijk een eerste kans krijgen).
Weet iemand overigens hoe het staat met 1080 whitestorm, want ik hoor daar maar erg weinig over.
dan krijgen de FANatics het eerste de kans
het enige nadeel is dat we hier met zijn alle de echt goede games op de release date (liever nog ervoor) kopen. dus dat zal niet echt opschieten. maar voor de matig games zal het wel handig zijn....
Dan kan ik er zometeen ook snel naartoe gaan
je kan ook gewoon bellenilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 11:45:
MediaMarkt en Bart Smit zitten er op 5 minuten vandaan, Discovery en Eplaza ook, als ik hem ergens tegenkom koop ik 'm en horen jullie het! Tot straks!
en burnout 2 staat voor december volgens cune europe.
Die winkels zitten op 3 minuten van mijn huis, dus even erheen lopen is efficienterAnoniem: 58392 schreef op 02 oktober 2002 @ 11:48:
[...]
je kan ook gewoon bellen
en burnout 2 staat voor december volgens cune europe.
Anoniem: 63989
Da's toevallig bij nl ook
Ook in Rotterdam?Anoniem: 63989 schreef op 02 oktober 2002 @ 11:54:
"MediaMarkt en Bart Smit zitten er op 5 minuten vandaan, Discovery en Eplaza ook, als ik hem ergens tegenkom koop ik 'm en horen jullie het! Tot straks! "
Da's toevallig bij nl ook
Nouja, ik heb mijn twijels nog. Ik ga voor ED.
Cool, ik ook!
Ja, maar welke winkel?Anoniem: 63989 schreef op 02 oktober 2002 @ 12:07:
Ben gewoon aan het werk ...
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Metal-Kool4, als je op mij reageerde: Nee, want ze hadden net een zending binnen.Anoniem: 40554 schreef op 02 oktober 2002 @ 12:28:
maar dan kan die straks toch ook nog wel binnenkomen
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ik ga dadelijk daar ook kijken. Misschien zie ik je nog wel. Kweet voor de rest niet hoe je eruit ziet maar ja.ilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 11:45:
MediaMarkt en Bart Smit zitten er op 5 minuten vandaan, Discovery en Eplaza ook, als ik hem ergens tegenkom koop ik 'm en horen jullie het! Tot straks!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Jullie krijgen deze week Super Mario Sunshine en ik krijg Starfox: Adventures.
Ik hoop eigenlijk wel dat ik hem vandaag krijg, maar dat zal wel uitlopen naar het einde van de week.
Ps. Ze hebben NFS:HP2 nog steeds niet opgestuurd

Anoniem: 57029
maar wil eerst sms kopen en zie daarna wel verder.
wilde er trouwens nog iemand zijn pal cube kwijt voor een zacht prijssie, een vriend van mij gaat nl deze week of volgende week de sms set kopen. maar misschien handiger om een pal cube over te nemen van iemand die us cube will hebben...
of nie..
Anoniem: 57029
Kut RARE ik hoop dat ze failliet gaan
dan heb je geluk, kun je hem nog cancelen
want hij schijnt te zuigen...
Ik heb Super Mario Sunshine!
Ze hadden hem bij E Plaza Rotterdam, naast MediaMarkt. Je moet er wel even naar vragen, want ze liggen in een kastje, achter de toonbank.
Prijs is 59,95 euro
OMG lekker gaat dit weerilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 13:19:
YES!!
Ik heb Super Mario Sunshine!
Ze hadden hem bij E Plaza Rotterdam, naast MediaMarkt. Je moet er wel even naar vragen, want ze liggen in een kastje, achter de toonbank.
Prijs is 59,95 euro
279 euro met een Memory Card en Mario Sunshine, als het goed isAnoniem: 27056 schreef op 02 oktober 2002 @ 13:24:
Hoeveel kost een gamecube nu? Ik heb wel interesse nu SMS uit is.
Ja, idd. De winkels mogen de spellen gewoon nog niet verkopen, en bij V&D, de Bijenkorf, Discovery, MediaMarkt en FutureZone hadden ze ook nog niks binnen. Maar E Plaza had schijt aan alles, ben blij daarmeeOMG lekker gaat dit weer. Ik moet nog 2 dagen w88 Volgens mij gaan er binnenkort echt wrede boetes vallen.
koop de sms set. die is goedkoper...Anoniem: 27056 schreef op 02 oktober 2002 @ 13:24:
Hoeveel kost een gamecube nu? Ik heb wel interesse nu SMS uit is.
Anoniem: 27056
Waar als ik vragen mag?ilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 13:29:
279 euro met een Memory Card en Mario Sunshine, als het goed is
Bart Smit, Intertoys, E Plaza, noem maar op!
Wat doe je hier nog!! Ga spelen,lucky bastardilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 13:29:
Ja, idd. De winkels mogen de spellen gewoon nog niet verkopen, en bij V&D, de Bijenkorf, Discovery, MediaMarkt en FutureZone hadden ze ook nog niks binnen. Maar E Plaza had schijt aan alles, ben blij daarmee
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
grrr grrr en nog eens grrrDelirium2001 schreef op 02 oktober 2002 @ 13:59:
Yes..... net ff lekker een uurtje gespeeld met SMS, ik kreeg vanmorgen een telefoontje van Bart smit dat hij binnen was... vanmiddag ff opgehaald... helaas vanavond maar weer verder spelen dan........ Yes
En febster heeft nu SMS en zit nu fanatiek te gamen
[.blieblie. mode off]
ik wordt gekFebster schreef op 02 oktober 2002 @ 14:05:
[.blieblie. mode on]
En febster heeft nu SMS en zit nu fanatiek te gamen
[.blieblie. mode off]
shut up people please...
spel. van. het. jaar.
[/tussendoor]
Dan haal je 'm toch gewoon........ je krijgt 'm toch nog wel eens verkocht hoor als de freeloader op de markt komt.
als er morgen in de krant staat:
"Jongen (14) vermoordt na aankoop Super Mario Sunshine"
dan weten jullie wie het gedaan heeft...
argh...
laat me alsjeblieft geen mensen tegenkomen met het spel
ik denk dat ik de winkels maar een paar weken vermijdt anders flip ik
Moet ie maar naar het TeamXbox forum gaan hoorAnoniem: 58392 schreef op 02 oktober 2002 @ 14:10:
[...]
Uhh waarom moeten ze ophouden? Omdat jij em niet kan spelen?
ik HEB een palcube...Anoniem: 40554 schreef op 02 oktober 2002 @ 14:12:
lol ... moet je maar ook een palcube kopen 0_o
maar een US mario...
hmmpg
Anoniem: 40554
iemand anders had dat ook met Re gedaan
LOL idd daar 1x SMS roepen en je hebt meteen een ban aan je broek. Niet dat ik daar rouwig om zou zijnilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 14:11:
[...]
Moet ie maar naar het TeamXbox forum gaan hoorDaar zullen ze geen woord reppen over SMS
LOL! Dat zou ik idd gewoon doenAnoniem: 40554 schreef op 02 oktober 2002 @ 14:14:
Dan koop je dat spel gewoon bij free record shop.... en dan lever je de US mario in(gewoon schijfje omwisselen)
Phuse, ga gewoon naar de winkel en haal dat ding....... echt waar 't lucht op als je eenmaal 't spel kan spelen......
En over 2 maanden kun je echt de pal mario nog verkopen voor 45euro ofzo.. dan heb je in ieder geval voor die 14euro veel plezier gehad.
uhuh en dan op camera en al staan opgenomen en worden opgepakt wegens oplichting/fraudeAnoniem: 40554 schreef op 02 oktober 2002 @ 14:14:
Dan koop je dat spel gewoon bij free record shop.... en dan lever je de US mario in(gewoon schijfje omwisselen)
Anoniem: 51617
Ten eerste, ze kunnen je toch niks maken. Hebben ze bewijs dat je het niet zo meegekregen heb in de winkel?Phusebox schreef op 02 oktober 2002 @ 14:20:
[...]
uhuh en dan op camera en al staan opgenomen en worden opgepakt wegens oplichting/fraude
Ten tweede, echt geen haan die ernaar gaat kraaien hoor. Ze sturen gewoon die SMS terug naar hoofdkantoor en verder hoor je er echt niks meer van terug
Ten derde, het is geen non werkend copy. het is alleen US
Klopt als een bus. En ik kan het weten, ik werk in een winkelAnoniem: 51617 schreef op 02 oktober 2002 @ 14:27:
[...]
Ten eerste, ze kunnen je toch niks maken. Hebben ze bewijs dat je het niet zo meegekregen heb in de winkel?
Ten tweede, echt geen haan die ernaar gaat kraaien hoor. Ze sturen gewoon die SMS terug naar hoofdkantoor en verder hoor je er echt niks meer van terug
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Anoniem: 51617
What in the world doe jij hier nog?! Ons ff lekker maken zekerilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 14:28:
[...]
Klopt als een bus. En ik kan het weten, ik werk in een winkel
Anoniem: 27933
Vertellen ze me dat ze hem al zijn halen bij de groothandel en ik hem tussen 5 en 6 kan ophalen
Heb er dus maar gelijk 1 vast laten leggen, en ga hem morguh vroeg als eerste ff ophalen
Bij de bart smit moet je er wel even om vragen, hij ligt nog achter
Super Mario Sunshine owhh yeah
Anoniem: 40554
Ik ga hem morgen waarschijnlijk halen bij MM
want als ik hem vandaag bij intertoys(harlingen) haal... dan ga ik de hele avond gamen

(en ik heb morgen een toets)
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
en nog steeds de freeloader erop dus hij komt er echt wel

Deze plaatjes zijn van een kort filmpje en dat filmpje was echt
Doelzoekende kogels
Dit topic is gesloten.