xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
yep. btw dat bij intertoys is denk ik niet het volledige spel maar een demo.Anoniem: 25156 schreef op 29 september 2002 @ 16:13:
mocht iemand morgen Sunshine bij bv de Free Record Shop zien gelijk ff zeggen!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 25156
ej phuse als je nu toch niet SMS kan spelen ga dan ff please aan je website werken, kben wel geinteresseerdPhusebox schreef op 29 september 2002 @ 16:35:
alsof het nog niet erg genoeg was nee...
ik heb SMS al een maand thuisliggen... de amerikaans dus en kan niet spelen...
en volgende week vrijdag op zijn laatst zit iedereen fijn te spelen... grr
Anoniem: 25156
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
hey ik heb em al gezien...schnumi schreef op 30 september 2002 @ 09:46:
btw: nog wel melden he mensen mocht je toevallig SMS zien.
naast mijn tv staat ie...
jij moet balen.Phusebox schreef op 30 september 2002 @ 10:04:
[...]
hey ik heb em al gezien...
naast mijn tv staat ie...
nope en als ik de site van www.dimensionplus.nl check onder gamecube zone dan staat hij pas op:RareGast schreef op 30 september 2002 @ 10:22:
Heeft iemand smuggler's run 2 gezien? Het zou een vrijdag uitkomen maar ik heb het in geen enkele winkel gezien. Heeft iemand het al is het een leuk spel?
25/10/02
dus volgende maand pas.
hmm beetje maar nu...
maar als straks iedereen SMS zit te spelen, en ik dus het spel nog niet kan spelen... dan baal ik pas echt...
....ik wil misschien een NGC aanschaffen... is da een goede aankoop ?
ik heb thuis ook een N64 en een Dreamcast, maar op de dreamcast, heb ik toch niet zoveel lopen gamen...momenteeel game ik veel op m'n peeceetje...
.....ik wil nie als ik een NGC koop, dat ik um na een tijdje nie meer gebruik, omdat ik da zonde zou vinden..... kan iemand mij suggestie geven ? kopen ? ja/nee ??
en zijn de spellen mooi ?? en is de gameplay leuk ???
greeetingz , JP
ps ej Raregast ik zit hier NU ook
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Kwa graphics is de Cube samen met de Xbox toch iets beter als de PS2. Gameplay zit bij Nintendo titels altijd wel goed.Yohann!s schreef op 30 september 2002 @ 10:48:
ej....
....ik wil misschien een NGC aanschaffen... is da een goede aankoop ?
ik heb thuis ook een N64 en een Dreamcast, maar op de dreamcast, heb ik toch niet zoveel lopen gamen...momenteeel game ik veel op m'n peeceetje...
.....ik wil nie als ik een NGC koop, dat ik um na een tijdje nie meer gebruik, omdat ik da zonde zou vinden..... kan iemand mij suggestie geven ? kopen ? ja/nee ??
en zijn de spellen mooi ?? en is de gameplay leuk ???
greeetingz , JP
ps ej Raregast ik zit hier NU ookaluuu
preview Metroid Prime!!
MET SPOILERS
Weet iemand al wat van Smugglers run?
ik heb er in dikke letters SPOILERS ondergezet dus voor je eigen verantwoordelijkheid.RareGast schreef op 30 september 2002 @ 16:03:
ik las een stukje en daar stond wel in hoe je een of andere level baas om zeep moest helpen. OF het perse spoilers zijn, weet ik ook niet. Maar ik zou niet willen dat mensen die een MP media stilte volgen het gaan lezen.
Weet iemand al wat van Smugglers run?
en over Smugglers run kijk op www.dimensionplus.nl en dan onder cube daar staat hij pas 25/10/02 aangegeven.
O, ja dat stond hier boven ook al ergenst... hmm... maar bij replay.nl staat hij voor 27/09/02. :-?schnumi schreef op 30 september 2002 @ 16:08:
en over Smugglers run kijk op www.dimensionplus.nl en dan onder cube daar staat hij pas 25/10/02 aangegeven.
Anoniem: 63989
iemand al "aggressive inline" in zijn bezit? Is het werkelijk zo goed als de engelse en amerikaanse bladen zeggen?

This is the Way.
Anoniem: 63989
http://cube.ign.com/articles/366/366783p1.html
Anoniem: 18697
Replay is een beeeeeeeeetje traag met het aanpassen van hun website, en de levertijd van het spel. Dus vertrouw daar maar niet te veel op.RareGast schreef op 30 september 2002 @ 16:10:
[...]
O, ja dat stond hier boven ook al ergenst... hmm... maar bij replay.nl staat hij voor 27/09/02. :-?
net zoals bij Dave Mirra BMX 2 ... ?HIValicious schreef op 30 september 2002 @ 16:44:
ik vond agres inline op de ps2 langzaam kwa bewegingne nie zoals thps3 bij vo
(hek net voor 30 euro nieuw gekocht)
dat is dan ook de Cube versie.Anoniem: 63989 schreef op 30 september 2002 @ 16:52:
Nou volgens de onderstaande link krijgt hij een 9.1, das toch nie echt een heel laag cijfer dacht ik zo. En ook over de framerate zijn ze aardig te spreken.
http://cube.ign.com/articles/366/366783p1.html
De Cube/Xbox versie zijn veel beter als de PS2 versie kwa graphics en framerate.
Anoniem: 29250
Turok daarentegen op de xbox is grafisch zeer goed, gelijkwaardig aan Halo. Alleen de AI is vaak zeer droevig.
Anoniem: 117
Heb zojuist mijn Wave Bird geinstalleerd en uitgebreidt getest
Echt ideaal, zo zonder kabeltje !!!
[/off topic]
En ik wou gewoon ff tussendoor melden dat ik stiekum toch wel erg blij ben met mijn nieuwe aanwinst.
Anoniem: 5577
of is er al een vga box uit om em aan de pc te hangen ik heb namelijk geen tv op me pc kamer staan en heb geen zin om iedere keer als ik wil cuben naar de slaapkamer te kopen om em weer helemaal aan te sluiten
Maar wat doe ik met die 2 medailles?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
volgens is er nog geen vga box uit voor de cube.Anoniem: 5577 schreef op 30 september 2002 @ 21:58:
Ik heb ff een vraagje ik wil zo'n tft scherm voor mijn cube gaan kopen maar ik heb al gezien dat er erg veel merken zijn welke moet ik hebben die wel een beetje goed is , iemand ervaringen ?
of is er al een vga box uit om em aan de pc te hangen ik heb namelijk geen tv op me pc kamer staan en heb geen zin om iedere keer als ik wil cuben naar de slaapkamer te kopen om em weer helemaal aan te sluiten
en ik dacht dat als je een GOED tft scherm wilt kopen, dan ben je net zoveel geld kwijt als aan een normale kamer-tv.
voor een paar honderd euro heb je een goeie nieuwe tv, maar je kan natuurlijk ook eens een rommelmarkt oplopen, of een advertentie ophangen op de te koop/aangeboden borden in supermarkten.
* Fubaruba heeft een heeeeele grote Duitse tv van zijn broeder gehad
zo'n oude tv heeft meestal gewoon goed beeld en zijn echt GROOT bigass...
het lijkt me iig niet verstandig om een tft scherm voor altijd te kopen.
GEDELETE ???????????Anoniem: 29250 schreef op 30 september 2002 @ 19:15:
Als je een THPS aanhanger bent zou ik je agressive inline niet aanraden...is tenminste mijn mening. Ik heb het spel gespeelt op de Xbox en ik heb hem maar meteen gedelete.
Turok daarentegen op de xbox is grafisch zeer goed, gelijkwaardig aan Halo. Alleen de AI is vaak zeer droevig.
This is the Way.
This space is occupied
Anoniem: 51617
TheEvilCuber schreef op 30 september 2002 @ 22:42:
ja dat kan.. zie het topic over het modden van de Xbox.. je kan ze DL'en naar je HD en vanaf daar spelen

is de tech. over de Xbox al zover te modden ?????????

Komt ervan als je in wezen een gewone PC als console uitbrengtAnoniem: 51617 schreef op 30 september 2002 @ 22:48:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is de tech. over de Xbox al zover te modden ?????????![]()
Anoniem: 34043
heb ook nog wel een schokkende ervaring gehad wij een vriend van mij en ik en nopg wat andere vrienden zijn tot de conclusie gekomen dat de ps2 makkelijk die grapighs aan kan die de cube aan kanschnumi schreef op 30 september 2002 @ 10:54:
[...]
Kwa graphics is de Cube samen met de Xbox toch iets beter als de PS2. Gameplay zit bij Nintendo titels altijd wel goed.
preview Metroid Prime!!
MET SPOILERS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is niet als flame bedoeld wij ginen even onimusha spelen dit spel heeft zulke goede grapics dat was ook wel even kwijlen
oja de xbox grapics zijn niet zo denderend die steekt echt niet met kop en schouders beven de rest uit
maar nu weer naar nintendo
sunshine is wreed leuk spel
maar ik wil resident evil zero hebben maar dat is pas 4 mei volgend jaar
Anoniem: 34043
turok is in alle gevallen niet echt super frame drops op nintendo sony en microsofts systeemschnumi schreef op 30 september 2002 @ 18:42:
[...]
dat is dan ook de Cube versie.![]()
De Cube/Xbox versie zijn veel beter als de PS2 versie kwa graphics en framerate.
maar ik heb hem liever op de ps2 ik vindt dat een lekkere controller
gamecube ook wel maar voor mij is die wat minder
ga denk ik maar zoon kastje kopen zodat ik mijn ps2 controller kan gebruiken
This is the Way.
Anoniem: 55194
JA denk je dat ze intussen al niet zover zijn....die excuus hoor je overal terwijl de PS2 er al weet ik hoe lang uit is...... Ze zitten al in hun weet ik hoeveelste generatie en nog zien de gamecube games er beter uit. En ze zijn pas begonnen met de gamecubeHIValicious schreef op 01 oktober 2002 @ 00:25:
ja maar je moet wel ff denke de ps2 is de moeilijkste te proggen console en dus komt ie later op gaan kwa graps -> maar let maar op dat gaat nie zo heel veel verschillen in de toekomst (mede omdat de developers het beu zijn om voor alle consoles een graph verschil te hebben) maar dat was ook bij de PS1 de spellen die op het eind uit kwamen waren egt super mooi!
Anoniem: 19137
Hij is/wordt wel gereleased voor PC,XBOX & de PS2.
[off-topic]
Bij de opening van een nieuw Q-topic links naar gerenomeerde release lijsten/sites plaatsen ?
[/off-topic]
Anoniem: 5577
Het probleem is dus dat ik em bij mijn pc wil hebben staan en hij niet veel ruimte mag innemen.daFubar schreef op 30 september 2002 @ 22:23:
[...]
volgens is er nog geen vga box uit voor de cube.
en ik dacht dat als je een GOED tft scherm wilt kopen, dan ben je net zoveel geld kwijt als aan een normale kamer-tv.
voor een paar honderd euro heb je een goeie nieuwe tv, maar je kan natuurlijk ook eens een rommelmarkt oplopen, of een advertentie ophangen op de te koop/aangeboden borden in supermarkten.
* Anoniem: 5577 heeft een heeeeele grote Duitse tv van zijn broeder gehad
zo'n oude tv heeft meestal gewoon goed beeld en zijn echt GROOT bigass...
het lijkt me iig niet verstandig om een tft scherm voor altijd te kopen.
Dus zat ik te denken aan zo'n gamecube tft scherm maar ik heb nu al veel merken gezien en wil graag weten welke aan te raden is maar kenelijk heeft er niemand een
Dus nogmaal als iemand er een heeft laat je ervaring aub weten
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Die krengen zijn veels te duur en altijd paars.Anoniem: 5577 schreef op 01 oktober 2002 @ 10:48:
[...]
Het probleem is dus dat ik em bij mijn pc wil hebben staan en hij niet veel ruimte mag innemen.
Dus zat ik te denken aan zo'n gamecube tft scherm maar ik heb nu al veel merken gezien en wil graag weten welke aan te raden is maar kenelijk heeft er niemand een![]()
Mijn Commodore 1084S voldoet prima.
volgens mij niet.Anoniem: 19137 schreef op 01 oktober 2002 @ 09:16:
Weet iemand of "the thing" ook op de Q komt ?
Hij is/wordt wel gereleased voor PC,XBOX & de PS2.
[off-topic]
Bij de opening van een nieuw Q-topic links naar gerenomeerde release lijsten/sites plaatsen ?
[/off-topic]
btw: Morgen Mario.
BELANGERIJK!!
lets hope so.There might be a European release of Animal Crossing after all...
Someone over at the EDGE forums has sent Nintendo of Europe an e-mail asking whether Animal Crossing would be released in Europe or not. He got quite an interesting reply...
Hi,
I've just heard that i'm testing and previewing it in London next week so its even more likely now. Nothing has been confirmed but if Nintendo are giving it to me to preview and test its very likely to be coming out.
Kind Regards,
Mike,
Nintendo Hotline.
There you have it! It might still be coming to Europe after all, but for sure we do not know as of yet. As soon as we know if Mike's theory from the Nintendo Hotline is correct we will of course let you know!
en nog meer goed nieuws.
en hier de trailer: Critical Bullet trailerCapcom announced a new game! Rumours previously hit the web saying that a new game would be revealed under the name of Glass Rose, but they could not have been more wrong...
Today, Capcom has announced it is working on a new game for the GameCube and PS2: Critical Bullet - 7th Target. In the game you will play the good looking young woman named Sara. The action takes place in he future, in 2062 in New York to be exact. Capcom also announced it will be released the 26th of October for the PS2 and in the beginning of 2003 for GameCube.
Along with the announcement Capcom also released the trailer of the game. It shows a flashy bond-style movie. One can only guess this will be an adventure and or first person shooter game.
As soon as we get more info on this game we will let you know! For know you can enjoy the trailer of this mysterious newly announced game and or visit the teaser website

beetje klote kwaliteit maarja.
Freekstyle review
beetje zoals SSX Tricky alleen dan met strakke 60Fps en motoren.
Ik hoop echt dat ze weer vandaag bellen net als bij RE...
belde ze ook dinsdag en ik ben dinsdag vrij....!!!
Ruled!
Kom op gasten bel me!!!!
whehehe
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Hier nog een wallpaper van PD:Z :At Microsoft's X02 event yesterday in Seville, Spain the company confirmed that they have in fact acquired Rare Ltd., despite the hopes and dreams of GameCube fans. Also, it was confirmed that Rare did indeed get to keep all of its major licenses such as Banjo, Perfect Dark, Conker, Kameo, Jet Force Gemini, Blast Corps, Killer Instinct, Saber Wolf, and even the 16-bit beat-em-up favorite Battletoads. As cool as that is, I can't help but think of what else Rare could do on the Xbox.
We already know that Kameo, Perfect Dark 2, and Banjo-Kazooie are all on the way to the Xbox. But what about some of Rare's other creations?
Obviously, the top on my list would be Battletoads. Just imagine a four-player Battletoads game that was playable online through Xbox Live!
Then there's my favorite N64 Rare title, Jet Force Gemini. If Rare did a sequel on the Xbox, cut down on the collecting (no more Tribals, please), and put two-player cooperative gameplay (like in Halo) that was playable split-screen, via system link, or over Xbox Live; chances are that they would have quite a winner on their hands.
Of course, there's Blast Corps, which is one of their under-appreciated early N64 efforts. With the Xbox hard drive they could make much larger levels, or even one giant seamless world that you go from objective to objective in while all the damage you do is remembered. Blast Corps: World anyone?
Aside from the initial announcement, the other big piece of news was the redesign of Joanna Dark. I think our Cube guys said it best yesterday with: "The cartoonish redesign of Dark is much improved over the stiff, possibly lesbian former model, we're happy to report."
With the announcement that Perfect Dark would hit Xbox, a bunch of character art for Joanna was released, so we whipped up eight wallpapers that you can find below in three different resolutions:

Anoniem: 43018
die game rules!!!!! Nintendo did it again... dit zijn de games waarvoor we het doen.
anders waren er hier al wat reacties geweest...
Kwacht nog vol spanning op een telefoontje
idd maar een gc heeft wel een krachtigere gpu dan de ps2Anoniem: 55194 schreef op 01 oktober 2002 @ 07:27:
[...]
JA denk je dat ze intussen al niet zover zijn....die excuus hoor je overal terwijl de PS2 er al weet ik hoe lang uit is...... Ze zitten al in hun weet ik hoeveelste generatie en nog zien de gamecube games er beter uit. En ze zijn pas begonnen met de gamecube.
This is the Way.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 58392
de grote topics zijn gewoon inevitable...
Anoniem: 15682
Neh ff zonder gein, morgen komt SMS in de winkels (tenminste de meeste winkels)
Aangezien ik een gameshop werk krijg ik em morgen meteen mee (met korting natuurlijk
Veel succes morgen allemaal met voordringen bij de kassa
anders ga ik eerst ff Re uitspelen ( ben nog niet eens bij cd2
This space is occupied
Ik vind het opzich wel geinig met Rare, velen (vooral fanboys) zitten te zeuren over Nintendo dat alleen maar sequels uitbrengt op de NGC, maar zodra Rare "overstapt" is het sequel dit sequel dat ")
Blastcorps daarentegen was wel een geweldige game...
Overigens ben ik zelf wel zeer benieuwd naar de line-up van Nintendo van volgend jaar, aangezien ze veel games co-developen met andere developers moeten ze toch ergens een team overhouden om op een nieuw concept te gooien. Vooral omdat Miyamoto ook heeft aangegeven met nieuwe games te komen.
Is er al meer bekend over een eventuele overname van Sega door Nintendo, als dat echt gebeurd wordt het toch wel schrikbarend koud in Hell.
You look like I need a drink.
om en nabij november zal het worden
Anoniem: 23844
• Divx op da cube:
http://www1.internetwire...._html_b1?release_id=47000Factor 5 And DivXNetworks Bring The Power Of DivX(TM) Video To Nintendo Gamecube(TM) Developers
DivX(TM) For Gamecube Software Development Kit Provides Easy-To-Use Tools For Game Developers To Create High-Quality Cinematics
SAN DIEGO, CA and SAN RAFAEL, CA -- (INTERNET WIRE) -- 10/01/2002 -- With today’s release of the DivX for Gamecube Software Development Kit (SDK), Nintendo Gamecube developers can now easily create highly compressed DVD-quality DivX video cinematics and seamlessly integrate high performance playback into Gamecube games. For more information on DivX for Gamecube, visit www.divx.com/gamecube.
Kunnen we de filmpjes van het vervolg van Eternal Darkness eindelijk in high-res bekijken
• Nieuwe Capcom game voor GC: Trailer Critical Bullet- 7th Tar
website
• De PAL versie van Soccer Slam heeft meer optiesdan de NTSC versie. (meer teams, meer muziek etc..)
Neej je kon Mario via de N3 bestellen. Kreeg je voor 5 euro meer dan de normale prijs van Mario Sunshine een jaarabo op dat bladAnoniem: 40554 schreef op 01 oktober 2002 @ 16:58:
[...]
Zit je op de n3... werk je voor een gamesblad ofzo
Anoniem: 30913
Ik loop in de zw, dus dat is morgenochtend mijn vriendin wegbrengen en meteen doorrijden naar FRS.Anoniem: 15682 schreef op 01 oktober 2002 @ 15:57:
Hallo jongens, hier spreekt de oprichter van " Het Grote Gamecube Topic "
Neh ff zonder gein, morgen komt SMS in de winkels (tenminste de meeste winkels)
Aangezien ik een gameshop werk krijg ik em morgen meteen mee (met korting natuurlijk)
Veel succes morgen allemaal met voordringen bij de kassa
RE 0 is Cube only , en tegen de tijd dat hij uitkomt is de cube vast
ook al wat goedkoper geworden
This is the Way.
Anoniem: 40554
bij welke winkels?Anoniem: 19137 schreef op 01 oktober 2002 @ 17:27:
[...]
Ik loop in de zw, dus dat is morgenochtend mijn vriendin wegbrengen en meteen doorrijden naar FRS.
en hoe laat komen die spellen meestal binnen
meestal komen de games rond 1 a half 2 binnen bij de shopsAnoniem: 40554 schreef op 01 oktober 2002 @ 17:35:
[...]
bij welke winkels?
en hoe laat komen die spellen meestal binnen(anders ga ik er ff 9 uur naar toe)
binnenkort komt er een actieKunDun schreef op 01 oktober 2002 @ 17:32:
Ik koop pas een Cube op het moment dat RE 0 uitkomt .
Gamecube + Mario sunshine voor 249 euro ofzo (niet zeker)
om percies te zijnAnoniem: 15682 schreef op 01 oktober 2002 @ 18:00:
[...]
binnenkort komt er een actie
Gamecube + Mario sunshine voor 249 euro ofzo (niet zeker)
Gamecube (met 1 controller)
Officieele memory card (59 blocks)
Super Mario Sunshine
dat voor €249 dacht ik ja.
betekend dit ook niet dat de Ingame filmpjes beter zullen worden (mits er gebruikt gemaakt word van FMV??Factor 5 And DivXNetworks Bring The Power Of DivX(TM) Video To Nintendo Gamecube(TM) Developers
DivX(TM) For Gamecube Software Development Kit Provides Easy-To-Use Tools For Game Developers To Create High-Quality Cinematics
SAN DIEGO, CA and SAN RAFAEL, CA -- (INTERNET WIRE) -- 10/01/2002 -- With today's release of the DivX for Gamecube Software Development Kit (SDK), Nintendo Gamecube developers can now easily create highly compressed DVD-quality DivX video cinematics and seamlessly integrate high performance playback into Gamecube games. For more information on DivX for Gamecube, visit www.divx.com/gamecube.
oh ja kloptschnumi schreef op 01 oktober 2002 @ 18:04:
[...]
om percies te zijn:
Gamecube (met 1 controller)
Officieele memory card (59 blocks)
Super Mario Sunshine
dat voor €249 dacht ik ja.
Moet dit niet Capcom zijn ipv EAPhusebox schreef op 10 september 2002 @ 23:17:
Finally september kicked in:
vandaag was Resident Evil al volop te krijgen in de shops:
(dus dit heb ik even geleend van Ds)
• Resident Evil Remake
Overige info:
Uitgever: Electronic Arts
Genre: Survival Horror
# of Players: 1
Memory Card Space: 8 blocks
2 Mini-DVD's (GOD)
[...]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
nee hoor... Resi Evil is uitgegeven door ea. het is alleen gemaakt door Capcom
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nog goedkoper ? Ik geloof dat hij nu bij MM 159 was.KunDun schreef op 01 oktober 2002 @ 17:32:
Ik koop pas een Cube op het moment dat RE 0 uitkomt .
En dan koop je toch gewoon RE om vast in de stemming te komen.
Dit soort dingen moet je gewoon deel 1 t/m ~ hebben (of ze moeten zo slecht zijn/worden)
en deel 0 dan?Anoniem: 19137 schreef op 01 oktober 2002 @ 18:56:
Dit soort dingen moet je gewoon deel 1 t/m ~ hebben (of ze moeten zo slecht zijn/worden)
Anoniem: 66080
Welke winkels verkopen SMS morgen?
Waar zijn deze winkels? (plaats)
Met OV wil ik best wel 4 uur in de trein zitten om em ergens op te halen.
De Mario + GC + mem. card kost volgens mij de Intertoys 279,95.
Zuigt.... in mijn winkel zal ie vast wel al zijn..... dit is niet leuk guys...
ik ben pas om 5 uur uit...
tenzij ik wat lessen skip maar dat schiet niet op.....
DAMN!!!
nou jah donderdag dan maar :(
Anoniem: 51617
Schrale troost.. ik kan em morgen ook niet halenReCreator schreef op 01 oktober 2002 @ 19:28:
IK KAN EM MORGEN NIET HALEN!!!!!
Zuigt.... in mijn winkel zal ie vast wel al zijn..... dit is niet leuk guys...
ik ben pas om 5 uur uit...
tenzij ik wat lessen skip maar dat schiet niet op.....
DAMN!!!
nou jah donderdag dan maar :(
Moet om 1300 werken tot 2200!
Ik waarschijnlijk ook niet.Anoniem: 51617 schreef op 01 oktober 2002 @ 19:58:
[...]
Schrale troost.. ik kan em morgen ook niet halen![]()
Moet om 1300 werken tot 2200!
ik kan em pas ergens in november spelen
Dit topic is gesloten.